Opinie o PPH TEMAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Dziękujemy, że zechcieliście się zapoznać z opiniami na temat naszej firmy. Dbamy o to, abyście znaleźli w tym miejscu wartościowe informacje i wierzymy, że pojawiłeś/łaś się tutaj, aby takiej właśnie opinii udzielić.
Czytamy treści pojawiające się na naszym profilu i jesteśmy chętni do udzielania informacji na nurtujące Was pytania. Będziemy jednak wdzięczni za pozostawianie prawdziwych opinii. Staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki. Natomiast swoboda w dzieleniu się informacjami na forum nie oznacza szerzenia informacji mijających się z faktami, które mają na celu obrażanie czy naruszanie czyjejś godności i dobrego imienia. Powodowanie krzywdy osobom takim zachowaniem jest niedopuszczalne przez porządek prawny, dlatego oczywiste, że nie może mieć to miejsca na tym portalu. Hejt pod postacią anonimowego komentarza nie jest rozwiązaniem. Prosimy pamiętajcie o tym.
Chcielibyśmy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji. We wszystkich niepokojących i innych istotnych kwestiach możecie kontaktować się również z nami bezpośrednio pod adresem e-mail info@temar.pl
Firma na chwilę. Przychodzisz żeby szukać czegoś innego.
Bil, dziękujemy za opinię. Jesteśmy firmą, która stara się tworzyć środowisko długofalowej współpracy. Dokładamy starań, aby stworzyć warunki, w których pracownicy mogą czuć się spełnieni i rozwijać się wraz z firmą. Jeśli uważasz, że możemy zrobić to lepiej podejmiemy działania wspierające.
W Internecie pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Asystenta ds. sprzedaży. Czy ktoś pracował w tym miejscu i może się wypowiedzieć, czy atmosfera pracy jest dobra?
Witam, proszę mi opowiedzieć o szkoleniach jakie są oferowane kierownikom ds. kluczowych klientów. czy sporo jest takich wyjazdowych? Wiem z opisu oferty, że na czas wdrożenia można liczyć na zakwaterowanie w hotelu, stąd zastanowienie
Dzień dobry, w czasie wdrożenia i innych szkoleń (asortymentowe i specjalistyczne) zapewniamy nocleg w hotelu wszystkim pracownikom spoza okolic centrali. Z racji rozbudowanego zaplecza konferencyjnego, szkolenia odbywają się z wyłącznie w centrali w Katowicach. Pozdrawiamy i zachęcamy do wysłania swojego CV.
W ofercie dla Kierownika ds. Kluczowych Klientów wpisali wprost, że nie obejdzie się bez negocjowania warunków współpracy z kontrahentami co natomiast z rekrutującymi? Czy na spokojnie można ugadać sobie wyższa stawkę czy jednak dopiero po dłuższym stażu pracy byłoby to możliwe?
Dzień dobry, w trakcie rekrutacji kandydat/kandydatka ustala z rekrutującym warunki rozpoczęcia współpracy. Strony przedstawiają swoje propozycje finansowe i inne warunki współpracy dążąc do porozumienia za pomocą argumentów.
Siema Panie i Pany. Wiela można zarobić na magazynie? I jako jest robota. Bo z tego co ludziska piszą to jest niezły (usunięte przez administratora) Ciągle wymiana kadrowa. Dzięks za info.
(usunięte przez administratora)
Co do tej wskazanej rotacji handlowców to faktycznie występuje? Niby widzę właśnie teraz ofertę i zastanawiam się czy to prawda z tym natłokiem obowiązków? nie można po prostu zatrudnić większej liczby osób? Albo szkoleń brakuje?
Rotacja jest, bo w Biedrze lepiej zarobisz. A doświadczony PH nie pozwoli sobie na tak marne zarobki, przychodzi i zaraz znajduje sobie coś lepszego. Benefity dopłacasz, za auto płacisz, nie ma na wymiany, nie jesteś decyzyjny, ceny, dostawy, korekty, na głowie a 4k nie zobaczysz na pasku.
Z tym paskiem podkreślasz po prostu sama podstawę? Co natomiast z systemem prowizyjnym? Trudno jest wyrobić jakieś konkretne progi, że nawet o tym nie wspominasz?
Dzień dobry, dziękujemy za Twoją opinię. W pierwszej kolejności odniesiemy się do kwestii benefitów, którą poruszasz. Wyjaśnimy jakie zasady obowiązują w Polsce. Otóż benefity można podzielić na trzy grupy ze względu na sposób ich finansowania: - finansowane przez pracodawcę, - dobrowolne finansowane przez pracownika - i takie, które po części finansuje pracownik, a po części pracodawca. Te regulacje są ogólnie obowiązujące. Dla głębszego wyjaśnienia benefity z tytułu ubezpieczenia grupowego, pakietów medycznych, kart sportowych finansowane przez pracodawców, w całości lub w części, znajdą się w podstawie do opodatkowania PIT, jeśli nie korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego. Wyjaśnimy również, kwestię użytkowania samochodu służbowego. Prostując Twoje słowa, ponieważ pracownik może nieodpłatne wykorzystywać samochód w celach prywatnych, a jedynie pokrywa z własnych środków koszty paliwa, ewentualnych napraw szkody w czasie użytkowania w czasie prywatnym. Również i w tym przypadku obowiązują regulacje podatkowe dotyczące przychodu (zgodnie z art. 12 ust. 2a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych). Pozostałe problemy, które zgłaszasz będą przez nas zweryfikowane. Zależy nam na zadowoleniu z pracy Przedstawicieli i innych pracowników firmy, czyli poprawie warunków oraz zapewnienia odpowiednich narzędzi. Dział kadr oraz przełożeni pozostają do dyspozycji pracowników, aby na bieżąco rozwiązywać wątpliwości.
Jako że pracowałem w firmie Temar uważam że powinienem się wypowiedzieć w sposób rzetelny i prawdziwy a więc zacznę od tego,że jest to praca tylko na chwilę dopuki nie znajdzie się czegoś lepszego.Średnio przedstawiciele pracują tam od 1 roku do 2 lat i się zwalniają,bardzo dużą rotacja nie było miesiąca żeby ktoś z biura,magazynu czy PH nie złożył wypowiedzenia.Auto słabe jak na te czasy,podstawa 3500 na ręke plus kasa za plan i inne zadania lecz nigdy jej nie otrzymasz bo prezes daje plany ktore są nie realne do zrobienia.Tabelki,raporty to na porządku dziennym,każdy coś od ciebie chce.Pani kierownik to osoba która wśród przedstawicieli uchodzi za osobę nie godną zaufania oraz mającą zbyt długi język,potrafiąca obgadywać PH do klientów i wszyscy to wiedzą a dyrektor tak w skrócie dużo mówi a mało robi i cuda obiecuje.Praca w skali 1 na 10,daje słabe 2.
Dziękujemy za Twoją opinię. Mamy nadzieję, że odnalazłeś wspaniałych przełożonych, brak raportów i tabelek, świetne auto, niskie plany oraz żeby nikt nic od Ciebie nie chciał. Życzymy Ci w tej pracy wielu sukcesów. Jeśli jednak Twoje wymagania się nie spełnią, to oby nastąpiło to w następnej i w kolejnej firmie. Pozdrawiamy.
Wymagania z kosmosu!! Nie wydaje mi się, że jesteś byłym pracownikiem, ale to szczegół. Śmieszna odp. na „rzetelny” komentarz, czasem tak trzeba. Jak ktoś wie, jak jest to rozumie
Jak słusznie zauważyłeś, czasem pewne sytuacje należy potraktować z przymrużeniem oka. Merytoryczne odpowiedzi są kierowane do każdej osoby, która nie jest trollem występującym pod różnymi nickami.
Witam, jak może wyglądać sytuacja w dziale księgowości? Widzę, że od jakiegoś czasu samodzielnych księgowych do niego poszukują, lecz ostatnie wątki dotyczą nieco innych stanowisk. Mimo, że to funkcja samodzielna to czy współpracuje się z jakimś zespołem? jaka jest atmosfera? i czy średnie stawki są znane?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Księgowy pracuje w 6 osobowym dziale, prowadzonym przez Główną Księgową. Propozycje wynagrodzeń są ustalane z Kandydatem/Kandydatką podczas spotkania rekrutacyjnego. Atmosfera w dziale zawsze należała do najlepszych w firmie :) Pozdrawiamy.
Chcialbym sie dowiedziec cos na temat stanowiska kierownika logistyki. Takie ogloszenie widnieje. Jakie warunki pracy, wynagrodzenie, czy warto. Zawarto tez w ogloszeniu, ze wymagane prawko B. Czy to oznacza wyjazdy? W zadaniach nic nie ma mowy o wykazdach sluzbowych.
Stanowisko kierownika ds. logistyki to ważna funkcja w firmie o profilu importera i dystrybutora. Poszukujemy kandydata/kandydatki do pracy w wymiarze pełnego etatu, stacjonarnie w centrali firmy w Katowicach. Na stanowisku kierowniczym, gdzie główne obowiązki to nadzór nad flotą samochodową i zarządzanie transportem własnym w centrali oraz oddziale w Warszawie, uprawnienia kat. B do kierowania pojazdami są potrzebne, aby optymalnie wykonywać powierzone obowiązki. Negocjacje i zawieranie umów z dostawcami rozwiązań logistycznych również mogą wiązać się z wyjazdem służbowym.
A na jakie wynagrodzenie mozna liczyc. Dodam, ze mam do Panstwa siedziby ok 75 km wiec dojazd dosc daleki, wiec i finanse sa wazne w tym wypadku.
W nawiązaniu jeszcze do tego stanowiska kierowniczego to tak jak jest wskazane w treści to praca stacjonarna. Zastanawiam się jednak na podstawie tego drugiego podkomentarza odnoszącego się do dojazdów czy możliwe będzie by pewne funkcje były wykonywane w trybie HO? Każdego dnia trzeba koniecznie być na miejscu?
No wlasnie, bo chcialbym aplikowac i gdyby jakims cudem udalo sie, to codziennie 150 km to koszty dojazdu zabijają. Miesiac wychodzi w granicach 2000zl. Przy np 7000 netto to zostaje 5000. Nie liczac amortyzacji. Dlatego tez wczesniejsze pytanie o zarobki, mozliwosc auta sluzbowego, karty paliwowej lub HO.
Dzień dobry, na tym stanowisku dotychczas nie było auta służbowego. Jeśli chodzi o formę pracy zdalnej, pracownik wykorzystuje możliwości (24 dni w roku kalendarzowym) według potrzeby. Kolejne dni pracy w takim wymiarze pracownik ustala z przełożonym. Odnosząc się do pytania o zarobki, rekrutujący w trakcie rozmowy rekrutacyjnej bierze pod uwagę wykształcenie, zdobyte doświadczenie, a także preferencje zarobków kandydatki/kandydata.
Do jakiego stopnia wspomniane ustalanie stawek może być elastyczne? Zastanawiam się nad tym czy może dojść do uzgodnienia kwoty na pierwszy rok a później na skonkretyzowanie kolejnej stawki po roku zatrudnienia? I co z okresem próbnym wtedy?
Dzień dobry, wszystko zależy od indywidualnych ustaleń stron w momencie podejmowania pracy. Okres próbny ma na celu sprawdzenie kwalifikacji i umiejętności pracownika przed zatrudnieniem na czas określony lub nieokreślony.
Przydałoby się nieco bardziej merytoryczne uzasadnienie, żeby chociaż człowiek wiedział z jakich przyczyn ktoś odradza. Ja akurat na kierownika nie aspiruję, lecz na handlowca. Jak Twoja opinia ma się do pracy na dziale handlowym?
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za Twoją opinię, przyjmując krytykę. Staramy się, aby wszyscy pracownicy czuli się dobrze w naszej firmie. Jednak atmosferę kształtują wszyscy, w swoich relacjach oraz zachowaniu na codzień względem siebie nawzajem. Jeśli uważasz, że nie otrzymałeś pomocy przy wykonywaniu obowiązków, zwrócimy na to uwagę i podejmiemy działania. Korzystając z okazji życzymy spokojnych i zdrowych Świąt.
To jakie tak konkretnie są te plany do ogarnięcia? Napiszecie? wiem z internetu ze są teraz dostępne dwie oferty dla handlowca do dwóch miast (jedno moje), czy występują znaczące różnice pomiędzy warunkami? Oraz na podstawie czego powstają te plany o których piszą?
Jakie dofinansowanie na święta?
Dzień dobry, tegoroczne wsparcie świąteczne zostało przyznane wszystkim pracownikom zgodnie z ich sytuacją socjalną. Co roku na takiej podstawie są realizowane świadczenia.
A jaki macie tu dojazd do pracy? tak jak zauważyła poprzednia osoba to faktycznie w wymogach na stanowisko kierownicze jest to prawko kat B. czy możliwe ze chodzi o transport do miejsca zatrudnienia? Pracownicy maja tez cos załatwiane w tym zakresie? lub może są dopłaty?
Centrala firmy znajduje się w Katowicach w dzielnicy Murcki. Bardzo niedaleko biegnie DK86, która łączy się z autostradą A4. Dojazd komunikacją miejską jest również możliwy, ponieważ obok firmy znajduje się przystanek Murcki Tartaczna. Auta służbowe są oferowane dla pracowników na wybrane stanowiska kierownicze, co jest oznaczone każdorazowo w ogłoszeniu o pracę. W przypadku wyjazdów służbowych pracownik, który nie dysponuje autem służbowym zawsze ma zapewniony transport samochodowy, kolejowy czy lotniczy.
Jak wygląda ścieżka kariery w PPH TEMAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa? Czy trudno jest zdobyć awans?
Dziękujemy, że zechcieliście się zapoznać z opiniami na temat naszej firmy. Dbamy o to, abyście znaleźli w tym miejscu wartościowe informacje i wierzymy, że pojawiłeś/łaś się tutaj, aby takiej właśnie opinii udzielić.
Czytamy treści pojawiające się na naszym profilu i jesteśmy chętni do udzielania informacji na nurtujące Was pytania. Będziemy jednak wdzięczni za pozostawianie prawdziwych opinii. Staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki. Natomiast swoboda w dzieleniu się informacjami na forum nie oznacza szerzenia informacji mijających się z faktami, które mają na celu obrażanie czy naruszanie czyjejś godności i dobrego imienia. Powodowanie krzywdy osobom takim zachowaniem jest niedopuszczalne przez porządek prawny, dlatego oczywiste, że nie może mieć to miejsca na tym portalu. Hejt pod postacią anonimowego komentarza nie jest rozwiązaniem. Prosimy pamiętajcie o tym.
Chcielibyśmy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji. We wszystkich niepokojących i innych istotnych kwestiach możecie kontaktować się również z nami bezpośrednio pod adresem e-mail info@temar.pl
Jakimi samochodami jeżdżą przedstawiciele handlowi w firmie Temar ? Czy za zryczałtowaną opłatą ustawową można z nich korzystać prywatnie?
A kolor? :D i tak całkiem poważnie to czy istnieje opcja na to, żeby jeździć swoim i rozliczać się z Pracodawcą na osobnych warunkach czy w tym przypadku dbają o to, żeby każdy miał identyczny pojazd?
Dzień dobry. W firmie przedstawiciele jeżdżą samochodami Skoda Fabia. Tak, można korzystać prywatnie z samochodów.
Mnie może kolorystyka tak bardzo nie interesuje jak kogoś powyżej w komentarzu ale jak to wygląda jeśli o nowość aut chodzi? Co jaki okres czasu można liczyć na nowszy model?
Dzień dobry, średni czas użytkowania samochodów to 3 lata (a kolor srebrny. Mamy nadzieję, że jest OK ;)).
Czy firma udziela dopłat do wypoczynku i wsparcia na święta?
Witam, czy te wspomniane bony różnią się miedzy sobą kwotowo czy raczej dla każdego przysługują po równo? Interesuje mnie też to czy jeśli ktoś dostanie się przypuśćmy teraz do pracy to będzie mu on normalnie przysługiwał? Pozostałe benefity tak samo?
@Były pracownik, z jakiego powodu zakończyła się Twoja współpraca z Temar PPH - PIOTR KLACZAK? Czy informacje o pozwach są potwierdzone? Proszę Cię, żebyś pamiętał o tym, że wpisy zamieszczane na tym forum muszą być zgodne z prawdą, aby były rzetelnym źródłem informacji dla osób zastanawiających się nad zatrudnieniem w tej firmie.
Oczywiście, że są prawdziwe. Odszedłem z firmy sam, gdyż pracodawca nie rozliczał się ze mną tak jak ustalał. Dlatego też inni odeszli bo nie dali się dłużej oszukiwać.
Podaj konkrety bo takie ogólnikowe stwierdzenie w niczym nie pomaga zainteresowanym. Czy pracodawca nie wypłacał Ci wynagrodzenia? W jaki sposób oszukiwał innych pracowników? Aplikuję na stanowisko ph i chętnie poznam szczegóły.
Pozwy są jak najbardziej prawdziwe. W poprzednim miesiącu jeden z nich się uprawomocnił. I czekamy na wyniki innych. Niestety M.K lubi tylko pieniądze i nie szanuje ludzi. Pozwy się wzięły stąd, że (usunięte przez administratora) ludzi w różnych tematach... np nie wypłacił premii takiej jak obiecał za sprzedaż masła kerrygol z krótkim terminem, nie płacił za nadgodziny itp. Tylko kasa się liczy.
Odnosisz się z tym do opinii sprzed pięciu lat? na ile jest aktualne to co czym teraz piszesz? Zastanawia mnie czy to już dawno nie zostało czasem wyjaśnione? I czy do dziś te wspomniane nadgodziny jeszcze występują? interesowała mnie wcześniej oferta dla zastępy głównego księgowego, z tym że o premii tutaj i tak nic nie jest napisane? Czy na tym stanowisku przysługuje?
Były pracownik chyba nie ma co robić albo szuka dalej pracy, że wraca do takich opinii. Człowieku żyj i daj żyć innym. Trzecia opcja pozwij cały świat.
Dzień dobry, odnosząc się do pytania o system premiowy na stanowisku zastępcy głównego księgowego - system premiowy w dziale jest oraz rozliczany jest w sposób kwartalny. Poboczna kwestia, o której pisze przedmówca w tym wątku jest niestety podparta chęcią spowodowania krzywdy osobie wymienionej oraz zniszczenia wizerunku przedsiębiorstwa. Ubolewamy nad zachowaniem "byłego pracownika", który ma wyraźny cel szerzenia takich komentarzy. Nadgodziny są rozliczane zgodnie z literą prawa, jeśli zaistniały nieprawidłowości każdy zarówno pracownik, jak i pracodawca ma obowiązek zaspokoić roszczenie drugiej strony stosunku prawnego jaką jest umowa o pracę. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt, chętnie udzielimy informacji. Pozdrawiamy.
Tez właśnie widziałem, że jest oferta dla handlowców. Nie zauważyłem przy tym w opisie wzmianki na temat kontraktu. Czy UoP to jedyna możliwa forma umowy? A jeśli jedna da radę przejść na B2B to co wtedy z tymi benefitami z oferty? Będą opcjonalne?
Atmosfera z opinii nie zachęca.. Ale mimo to zapytam, bo jest nabór na asystenta ds. importu. Jakie mogą być zarobki? Bo zauważcie, że nawet narzekając na wysokość nie podajecie sum, przez co trudno ocenić, czy to mowa o minimalnej krajowej, czy jednak rynkowej.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PPH TEMAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?
Zobacz opinie na temat firmy PPH TEMAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PPH TEMAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!