Jar-Pol
przez Olek3, 2017-04-25 07:40:48
Kiedyś miałem okazję pracować w Jar-Pol. Ogólnie fajnie mi się tam pracowało. Można było dobrze zarobić a wypłaty były zawsze na czas.

Tesla-Net
przez żaba, 2017-04-21 12:54:57
Pracowałem tam z 9 lat temu. Fajne wspomnienia. Cały czas Teselka działa :)

TFLS
przez EZ, 2017-04-23 14:39:53
Szkola ktora istnieje 25 lat i ma renomę. Super ludzie i fajna obsługa.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Brzezińska - Spartez sp. z o.o. sp.k. "
Ogólnie mówiąc jesteście firmą z branży IT. Chciałbym jednak wejść w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Spartez zajmuje się rozwojem produktów z których korzystają programiści na całym świecie. Myślę tutaj nie tylko o produktach naszego partnera, australijskiej firmy Atlassian, ale też o naszych autorskich produktach, które są także rozpoznawalne na tych samych rynkach.
Co jest największym atutem waszych produktów? Fakt, że są one na bieżąco rozwijane i unowocześniane zgodnie z metodologią Agile, w której pracujemy. Dodatkowo sami  testujemy i pracujemy na produktach, które ulepszamy, a następnie oddajemy do użytku klientom. W branży w której działamy, ale nie tylko, większość osób używa lub zna produkty, które rozwijamy. Często tak się zdarza, że na spotkaniu branżowym czy konferencji nasz rozmówca nie za bardzo kojarzy nazwę firmę. Gdy jednak pojawia się nazwa produktu, który rozwijamy, wówczas stwierdza: „ a to Wy robicie ten x/y/z produkt. Słyszałem tylko, że robi to jakaś firma z Gdańska”. Na co z dumą odpowiadamy: „tak, to właśnie my”. ...
"Wywiad z Beata Kaługa - No Limit"
Co jest potrzebne, żeby odnieść sukces w branży logistycznej?  Niezbędne jest zagwarantowanie najwyższej jakości realizacji usług i obsługi klienta oraz determinacja, gotowość do szybkiego reagowania i podejmowania wyzwań. Sukces może być osiągnięty dzięki konsekwentnemu rozwojowi wyspecjalizowanych usług.
Branża logistyczna kojarzy się pełną organizacją. Atmosfera w firmie też taka jest? Wszędzie musi być porządek? Porządek i organizacja to warunki konieczne. Pracujemy nad tym aby porządkować wszystkie procesy i działania. Trzeba pamiętać, że jesteśmy bardzo dynamiczną organizacją i bywają sytuacje, kiedy działamy” tu i teraz”, bo najważniejszym celem jest realizacja zadania. Zawsze jednak wyciągamy wnioski i nie popełniamy dwa razy tego samego błędu. Doskonalimy się jako organizacja, jesteśmy świadomi, w jakich obszarach mamy jeszcze sporo do zrobienia w zakresie porządku wewnętrznego i to robimy.
Co składa się na efektywność Państwa firmy?  Gwarancją naszej efektywności jest kompetentny i zaangażowany zespół współpracowników. To dzięki niemu jesteśmy w stanie reagować na potrzeby naszych klientów szybko i zgodnie z ich oczekiwaniami. To jest też gwarancją utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług i stwarza możliwość poszukiwania nowych rozwiązań w budowie procesów. ...
"Wywiad z Sylwia Miszczuk - Sokołów S.A"
Proszę przedstawić naszym czytelnikom firmę Sokołów S.A. Sokołów S.A. to lider i najbardziej rozpoznawalna marka w branży mięsnej w Polsce, znana  i ceniona za granicą. Do najsilniejszych marek spółki Sokołów należą: Sokoliki, Gold, Uczta Qulinarna, Naturrino, Darz Bór. Grupa SOKOŁÓW S.A. od lat jest prekursorem zmian i wyznacza nowe standardy w branży przetwórstwa mięsnego. Jakość i bezpieczeństwo produktów, jakie oferujemy naszym klientom możliwa jest dzięki wykorzystywaniu surowców najwyższej jakości, pozyskiwanych w ramach programów współpracy z hodowcami. Produkcja odbywa się zgodnie z wymaganiami uznanych międzynarodowych standardów IFS oraz BRC. Wszystkie zakłady posiadają certyfikat ISO14001, potwierdzający spełnianie najwyższych wymagań dotyczących środowiska. „SOKOŁÓW” S.A. jest przedsiębiorstwem wielozakładowym z pełnym profilem produkcyjnym. Posiadane przez nas linie technologiczne umożliwiają wytwarzanie szerokiej gamy produktów, adresowanych do różnych kategorii odbiorców, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Posiadamy uprawnienia eksportowe na rynki europejskie i światowe. Produkcja roczna to 330 tysięcy ton mięsa i jego wyrobów, co stanowi około 3,3 mld wartości sprzedaży. ...