Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Anna Towarek - Idea Call Center"
"Wywiad z Iwona Bogdanov - Idea Call Center"
   
Na czym polega działalność Idea Call Center? Idea Call Center to kameralne contact center, koncentrujące się na indywidualnym podejściu i wnikliwej analizie każdego projektu. Jesteśmy firmą oferującą szerokie spektrum usług tj. obsługa klienta, badania jakościowe, ilościowe, generowanie leadów, ankiet, pozyskiwanie klientów. Gwarantujemy ciągłość biznesu, wymaganą jakość obsługi oraz satysfakcjonujące relacje partnerskie.  
Jak wygląda historia firmy? Idea Call Center została stworzona w marcu 2012 roku przez managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży call center, a przy okazji związanych ze sobą prywatnie:-). Można powiedzieć, że jest to firma rodzinna. Ważne, ze  nasze kompetencje sie uzupełniają. W naszym zespole jest osoba z doświadczeniem w zarzadzaniu dużym usługowym call center, inna od lat jest związana z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie oprócz optymalizacji kosztów zna się na strategii i rozwoju biznesu, a kolejna w  sprzedaży i obsłudze klienta. Ponadto trzon kadry tworzą ludzie związani z rynkiem od wielu lat, którzy także chcieli doświadczyć czegoś nowego. Ernest Kargol to jeden z najbardziej doświadczonych szefów sprzedaży usług call center w Polsce, a Ania Towarek jest świetnym trenerem i dyrektorem odpowiedzialnym za realizację projektów.   ...
"Wywiad z Natalia Mróz - Delta Trans Logistik Sp. z o.o."
Szybka i sprawna logistyka to dla wielu firm klucz do sukcesu. W Delta Trans zapewniacie kompleksową obsługę w tym zakresie. W jaki sposób obsługujecie swoich klientów? Grupa Delta Trans, obejmująca spółki Delta Trans Transporte oraz Delta Trans Logistik, należy do największych operatorów logistycznych w Polsce. Jesteśmy jednym z nielicznych operatorów logistycznych, który w oparciu o swoje zaplecze techniczne i intelektualne zapewnia usługi ściśle dopasowane do potrzeb klienta zgodnie z modelem one stop shopping. Delta Trans oferuje między innymi transport krajowy i międzynarodowy, transport paczek, dystrybucję przesyłek drobnicowych, usługi spedycyjne, obsługę celną, przewóz paczek, logistykę magazynową, projektowanie oraz produkcję specjalistycznych stelaży transportowych. Dodatkowo gwarantujemy profesjonalne zarządzanie przedsięwzięciami logistycznymi.
Istniejecie ponad 25 lat. Przez ten czas Waszą działalność można określić jako harmonijny rozwój. To miłe, że tak Pan to postrzega. Grupa Delta Trans powstała w 1989 roku. Początkowo nasza firma liczyła kilku pracowników i operowała czterema samochodami. Obecnie jesteśmy rozpoznawalnym i cenionym operatorem logistycznym. Zatrudniamy ponad tysiąc pracowników. Mamy kilka oddziałów w Polsce i posiadamy blisko czterysta pojazdów, które każdego roku pokonują blisko 42 miliony kilometrów.   ...