Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Onikki-Górski - Business Centre Club"
Jakie są warunki członkostwa w BCC? BCC zrzesza indywidualnych przedsiębiorców z wszystkich branż i regionów, którzy prowadzą działalność pod różnymi formami prawnymi i własności, jak również o zróżnicowanej wielkości. Członkowie BCC to firmy sprawdzone, rzetelne, o ugruntowanej pozycji na rynku. Członkami Business Centre Club są reprezentanci lub przedstawiciele firm, w szczególności członkowie zarządu, właściciele, główni menedżerowie, posiadający dobrą opinię w środowisku. Akceptują oni Statut i inne zasady obowiązujące w organizacji, takie jak na przykład Kodeks Koleżeński.
Jakie korzyści wynikają z członkostwa w BCC? Można streścić je w kilku punktach. Po pierwsze chronimy interesy gospodarcze. BCC pomaga przedsiębiorcom rozwiązywać konflikty z urzędami skarbowymi, windykować należności, znaleźć pracę. Podejmuje mediacje w sporach firmy z instytucjami administracji państwowej i samorządowej, zapewnia pomoc prawną wybitnych specjalistów, zwłaszcza z zakresu prawa podatkowego i funduszy unijnych. Po drugie walczymy o prawa przedsiebiorców. Efektem naszej działalności jest ponad sześć tysięcy interwencji, opinii, komentarzy, ekspertyz, projektów i propozycji zmian przepisów, kilkadziesiąt tysięcy publikacji i audycji w mediach. Zasługa BCC to m.in.: obniżenie podatku od osób prowadzących działalność gospodarczą z 27% do 19%, wprowadzenie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, uchwalenie nowej ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym i zablokowanie podniesienia wadium w projekcie zmian ustawy o zamówieniach publicznych. Na nasz wniosek Trybunał Konstytucyjny zdecydował o usunięciu zapisów naruszających prawa obywatelskie w ustawie o CBA czy umożliwiających inwigilację przedsiębiorców w ustawie o wojewódzkich kolegiach skarbowych. No i wreszcie po trzecie dostarczamy rozwiązań. Business Centre Club organizuje dla swoich członków porady i konsultacje w zakresie m.in.: funduszy unijnych na lata 2014-2020, pozasądowych metod rozwiązywania sporów gospodarczych, prawa zamówień publicznych oraz przekształceń prawnych przedsiębiorstw. Aktywnie pomagamy redukować koszty prowadzenia przedsiębiorstwa, restrukturyzować je, a także zarządzać projektami. ...
"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...
"Wywiad z Jerzy Zientkowski - Main Brain"
Jakie usługi świadczy firma Main Brain? Jesteśmy firmą szkoleniową. Pragnę jednak podkreślić, że zajmujemy się ich specyficzną formą. Oferujemy produkty, który nazwaliśmy fabrykami. Poświęcone są one takim zagadnieniom jak biznes, negocjacje czy sukces. Można powiedzieć, że jest to amalgamat warsztatów, mentoringu indywidualnego i narzędzi on-line, który ma podnieść jakość i efektywność szkoleń. Wszystko po to, żeby nauczyć się szybciej i skuteczniej.
Jesteście stosunkowo młodą firmą, czy oprócz głównej siedziby posiadacie już jakieś filie? Main Brain powstało cztery lata temu. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie w budynku Platinium Tower. Przepiękne, ciekawe, ciepłe i ekskluzywne miejsce. Na razie nie planuje otwierać żadnych oddziałów. Aktualnie szkolenia prowadzimy jedynie w Warszawie. Ekspansja to temat na przyszłość. Najpierw chcemy popracować nad jakością oraz marką.
Wraz z ekspansją rośnie liczba pracowników dlatego o zatrudnianiu nowych osób chciałbym teraz porozmawiać. Proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Szukamy trenerów, którzy są ekspertami w swojej branży, a z drugiej strony potrafią opowiedzieć o tym dużej publiczności. ...