Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: - zapewnienie kompleksowej pomocy i wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów udzielanie informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. - rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM - przekazywanie zapytań do odpowiednich działów wewnątrz firmy, jeśli jest to konieczne, -zapewniając jednocześnie płynny przepływ informacji - działanie zgodnie z ustalonymi standardami obsługi klienta i procedurami firmy Głównym zadaniem będzie praca przy kanałach obsługowych (telefoniczny, mailowy, czatowy). Bez sprzedaży. Praca w godz. 6:30 - 22:00 Oferta pracy dostępna w sali A
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształceniemin. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy, umiejętność jasnego przekazywania informacji werbalnie i pisemnie, zrozumienie i empatyczne podejście do klientów, chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, szybka adaptacja do zmieniających się procesów, doświadczenie w obsłudze klienta, podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji, posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv