Sklep Premium Świebodzice
przez Benia, 2014-11-08 00:11:19
Atmosfera bardzo dobra , zarobki jak wszędzie mogły by być wyższe , wypłata zawsze na czas.

„Defalin” S.A
przez xxx, 2016-12-13 13:48:12
ja jestem zadowolony...trzeba robić swoje i jest ok

Asc Workers
przez Szop, 2014-09-06 23:01:47
A ja polecam. Pracuję na umowę zlecenie w Żarowie i mam bardzo dobre zarobki. Pracownicy w firmie gdzie pracuję mi zazdroszczą bo zarabiam 50% więcej jak oni.
Masz rację robol, że trzeba być dyspozycyjnym ale za taką kasę warto. Zarabiam dużo więcej od moich rodziców, którzy mają 30 lat pracy. Pasuje mi taka praca na telefon. Gorąco polecam ASC

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sebastian Starzyński - ABR Sesta"
Jak zmieniła się Państwa firma przez niemal 20 lat obecności na rynku? Sebastian Starzyński: Założyłem firmę jako student trzeciego roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo zlecałem swoim uczelnianym kolegom wykonywanie spisów cen w sklepach. Obecnie ABR SESTA zatrudnia 40 pracowników etatowych i osiąga obroty ponad 6 mln zł rocznie. Zakres naszych zadań bardzo się poszerzył. Jesteśmy liderem nieuczestniczącej obserwacji wideo, wprowadzamy tak innowacyjne techniki badawcze, jak m.in. Neuromarketing. W tym roku staliśmy się wyłącznym partnerem w Polsce firmy IRI – szóstej największej agencji badania rynku na świecie.
Czy w tym czasie miał miejsce jakiś przełomowy moment, który w największym stopniu wpłynął na rozwój Państwa firmy? W trzecim roku działalności przełomowym momentem było dla nas pozyskanie obsługi firmy Procter & Gamble w obszarze audytów w sklepach. Innym znaczącym sukcesem było okazało się pozyskanie dotacji unijnych na rozwijanie innowacyjnych projektów. Niestety, zbiegło się to ze światowym kryzysem w 2009 roku, przez co firma popadła w kłopoty finansowe. Jednak już od kilku lat ponownie jest rentowna. W tym roku obroty ABR SESTA wzrosły czterokrotnie. Rozpoczął się nowy przełomowy etap związany z partnerstwem z agencją badawczą IRI. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju platformy shopper crowdsourcingowej TakeTask. ...
"Wywiad z Maciej Pokrzywiński - IT COMPANY Sp. z o.o."
Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company? Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klientów i dostosować usługi do ich oczekiwań. Cały czas zbieramy opinie, analizujemy rynek i reagujemy na zmiany. Jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dbamy o stabilny rozwój ich firm tak, by nie pozostali w tyle za swoją konkurencją.
IT Company istnieje już 10 lat. Jak w tym czasie zmieniła się Państwa firma? Firma od początku stabilnie się rozwija. Nasz przepis na sukces to w dużej mierze orientacja rynkowa, innowacyjność, partnerstwo i dbanie o pracowników – co roku odnotowujemy wzrost zatrudnienia. Dzięki niskiej rotacji przez lata stworzyliśmy zgrany zespół ekspertów i przeszliśmy liczne szkolenia. Wspólnie uczyliśmy się zarządzać rozrastającą firmą i sformułowaliśmy czytelny katalog wartości. ...
"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...