Napiszcie o pracy w Outlet Sosnowiec i Silesia City w Katowicach jaka atmosfera ,wymagania itp.Czy praca jest pomiedzy tymi salonami czy tylko w jednym?
Jak szefostwo w Paris Optique Polska Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Różnie traktują, lizusy są uwielbiani. Jedno powiem, dużo jest ogłoszeń o pracę w tej formie. Pisanie przez nich o wsparciu managera na każdym etapie zatrudnienia to pomyłka.
Omówisz szerzej te wspomniane etapy? Jak mogą tak na oko przebiegać i w których momentach to wsparcie byłoby najbardziej wymagane? I co ze współpracownikami? Czy to oni wtedy służą pomocą?
Ale jak to, zwalniają czy co? No i powiedz, czy jak nie osiągniesz celu który narzucają, to czy nic nie zarabiasz, bo się spotkałam już z umowami prowizyjnymi, a nie wiem, jak to tu działa. Tam podstawę pracodawca daje w ogóle?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Co się dzieje z salonem w Olsztynie? Kiedyś były tam takie super Panie a teraz to jakaś porażka. Wielka szkoda. Byłam tam ostatnio Panie były bardziej zainteresowane telefonami niż praca a jeszcze są tak ubrane ze naprawdę aż nie chce się tam wchodzić. Zero profesjonalizmu zero kultury. Dramat
Mam wieloletnie doświadczenie w optyce i trafiłam tam jak szukałam nowej pracy. Wiedziałam, że optyka to nie IT i nie zaproponują mi miliona monet, ale parsknęłam jak Pani zaoferowała minimalną. Widać było, że jej wstyd i pomyślałam, że pewnie sama tu długo nie popracuje, a wydaje się, że ona ciągnęła ten salon. Idąc od zera bez żadnej szkoły do marketu budowlanego czy RTV/AGD miałabym więcej. Godziny pracy równie złe. Nikt obcykany w optyce czy nawet w handlu nie zgodzi się na takie warunki. Odpowiadając - to się dzieje. Na tle innych salonów mieli najsłabszy gabinet - trochę za mały i samo ramię foroptera. Na plus soczewki okularowe, bo jednak Essilor, a nie jak niektóre sieciówki soczewki marki własnej (czyli badziewie z wysoką marżą).
A może Pani sprecyzować o co chodzi z ubiorem Pań tam pracujących? Jestem ich częstą klientką i nie zauważyłam nic niestosownego. Poza tym Panie są miłe i zawsze chętne do pomocy nawet jeśli chodzi o naprawę okularów.
minimalna ale z możliwością premii czy bez szans? a co z godzinami nie tak, że za długo salon otwarty czy co?
Dwie umowy są. Umowa o pracę i zlecenie. Czyli minimalna kwota do wypłaty. Jak robisz dużo godzin to zarobisz więcej. Praca po 12h Jak badasz zmiany od 11 do 20. Wszystko jest fajnie jak pracujesz na salonie, który mieści się w dobrej galerii handlowej. Jeśli szanujesz swój czas to się zastanów.
Pod jakim względem oceniasz. która galeria będzie "dobra", a która niekoniecznie? Czy do tych salonów wtedy o wiele trudniej się dostać? mają zdecydowanie mniejszą rotacje lub większe wymagania na start?
Sympatyczna rozmowa z kierownikiem w salonie :) Po mimo, iż nie dostałem pracy, otrzymałem sms'a z wynikiem rekrutacji co obecnie jest niestety rzadkością.
1. Dlaczego ta branża, 2. Doświadczenie, 3. Motywacja do pracy, 4. Jakie są oczekiwania finansowe 5. Na jakim poziomie znasz język angielski.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jakie są warunki zatrudnienia w Paris Optique Polska Sp. z o.o.?
Umowa o pracę tylko na 2 lata, nie dają na stale!! Przedłużają co 2 lata, ale nie dają na stałe. Dodatkowo podpisuje się umowę zlecenie na premie za sprzedaż.
I ta druga umowa jakoś niekorzystnie wpływa w ujęciu podatkowym jeśli chodzi o pracownika czy to bez różnicy raczej? Co do tej dwuletniej to ile okres wypowiedzenia wynosi?
Niekorzystnie wpływa przede wszystkim na Ciebie. Wynagrodzenie za urlop, zwolnienia, urlop macierzyński - wszystko masz liczone od wynagrodzenia z umowy o prace, która zazwyczaj jest na najniższą krajową. Jeżeli chodzi o odkładanie składek i opodatkowanie umowy zlecenie to warto sięgnąć do przepisów dotyczących emerytur. Firma działa w ten sposób aby ponieść jak najmniejsze koszty zatrudnienia pracownika - kosztem pracownika.
dokładnie tak jest, a druga czesc wypłaty jako "premia" na zlecenie, wiec w razie l4 (na które wzięcie krzywo tam patrzą) masz od podstawy czyli najnizszej krajowej. umowy o pracę ciągle przedłużane, nie ma na czas nieokreślony, a po 33 mcach umowa z innej spółki pewnie
Czy Paris Optique Polska Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Były rozmowy jednak ceny były mocno mocno zawyzone zarówno odnośnie multi sportu jak i luxmedu
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Paris Optique Polska Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Sami się zwalniają, zwłaszcza w Warszawie. Słabi przełożeni, człowiek raczej za (usunięte przez administratora) robi.
To w Wawie jeszcze gorzej niż gdzieś indziej? Tylko o przełożonych chodzi, czy jest coś jeszcze?
A co takiego robią? Nie umieją utrzymać dyscypliny w zespole, czy wręcz przeciwnie - jest jej za dużo? :)
Bardzo dużo ogłoszeń do Warszawy, czy jest jakiś powód dla którego pracownicy rezygnują z pracy w Warszawie?
wydaje mi się, że można sporo wywynioskować z opinii z 12.02.2022 napisanego przez Optometria :)
Spodobały mi się oprawki w salonie w Poznaniu Centrum Avenida. Po kilku dniach udałem się do salonu z zamiarem ich zakupu oraz soczewek ( nadmienię, że jestem klientem Paris Optique od wielu lat, ok. 15>. wybór padł na oprawki marki Seiko t9014. W trakcie przymierzania zauważyłem, że oprawki mają powyginane tzw. noski. Zwróciłem sie do personelu o wyjaśnienie i otrzymałem odpowiedz, że to normalne, ponieważ doginają je dla każdego klienta, bo może mieć np. krzywy nos. Wydając kwotę 599 PLN na oprawki wymagam jako klient aby były one w stanie nienaruszonym, takim jak zostały wyprodukowane, a jeżeli pani z salonu chce powyginać na wszystkie strony noski to niech to zrobi na prośbę klienta, który za nie zapłaci. Proponuję przeszkolić personel. Oprawki SEIKO srebrne pełne odradzam zakupu.
Może tam też stoi i mówi do personelu, że przecież "wymaga" o ma być tak jak on chce? Nie no naprawdę dziwne podejście, bo równie dobrze z tym jego stosunkiem do tematu po co przychodzić do sklepu, może bezpośrednio online zamówić, bo idąc tym tokiem rozumowania to chyba on sam nie powinien tego mierzyć? Często tacy wybredni klienci się tu zdarzają?
Jestem po rozmowie kwalifikacyjnej, która zrobiła na mnie miłe wrażenie. Sama rozmowa przeprowadzona w profesjonalny sposób, warunki zatrudnienia wyglądają atrakcyjnie i zadowalająco. Salon wygląda bardzo profesjonalnie i nowocześnie. Czy ktoś jest w stanie mi potwierdzić, że jest to praca, którą warto podjąć?
Na początku zawsze naobiecują złotych gór... a potem okazuje się, że nie można chodzić na zwolnienia lekarskie... że ciężko z dniem wolnym, bo nie ma kto pracować... itp... warunki pracy nieadekwatne do zatrudnienia, z powodu nieludzkiego podejścia do pracownika. Umowa co 2 lata, brak na stałe. Wynagrodzenie uzależnione od "widzimisię" szefa, nie idzie często wyrobić targetu. Nie polecam.
Zależy od salonu i od kierownika. Ja pracuje już prawie 2 lata i potrzebna mi była umowa na czas nieokreślony do kredytu i dostałam ja bez problemu. Z dniem wolnym nigdy nie miałam problemu. Wszystko zależy od kierownika danego salonu.
Moje uwagi dotyczą łódzkiego salonu w Manufakturze.Należy to miejce omijać z daleka.Jakość okularów bardzo kiepska a obsługa nieuprzejma wręcz chamska.Zamówione okulary otrzymałam totalnie krzywe.Osoba,która mi je poprawiała zaczęła je ręcznie wyginać a ponieważ ciągle były krzywe stwierdziła,że nie będzie nic robić i może mi je tylko połamać.Powiedziała,że to wina mojej asymetrycznej twarzy.Każdy z nas jest asymetryczny a okulary dostosowuje się do konkretnej osoby. Wracałam w to miejsce jeszcze 3 razy i za każdym razem to samo,wyginanie okularów ręcznie (gdzie są jakieś narzędzia???) i odpowiedz ,że tak ma być.Dodatkowo traktowano mnie nieuprzejmie.Dopiero ostatnia wizyta zakończyła się jako takim sukcesem bo poprosiłam aby obsłużyła mnie inna osoba.Jednak na początku inny pracownik także próbował mnie zbyć ale ponieważ byłam uparta wreszcie zrobił mi okulary.Wszystko miało miejsce 29 września 2021 r. a osoba,która nie umiała mi zrobić okularów to Pani w krótkich,brązowych włosach.Przez pierwsze 3 wizyty nic nie mówiłam dopiero podczas ostatniej zwróciłam uwagę na brak umiejętności pracowników,nieuprzejme traktowanie czego efektem było jeszcze paskudniejsze mnie potraktowanie-nakrzyczano na mnie (wszyscy pracownicy a szczególnie Pani w krótkich włosach),zarzucono mi kłamstwo (byłam z osobą towarzyszącą,która może zaświadczyć jak to wyglądało).Nikt nie wykazał skruchy a wręcz przeciwnie zaczęto mnie atakować.Pani,w krótkich włosach stwierdziła,że nikt jej niczego mówić nie będzie i widocznie ona nie umiała tego zrobić.Potrakowano mnie jak “łosia “,ktory ma zapłacić i się wynosić.Proponuję przeszkolić pracowników względem obsługi klienta oraz umiejętności dopasowywania okularów.Mam receptę na kolejne okulary ale zrealizuję ja w innym miejscu.Ostrzegam wszystkich przed wydawaniem pieniedzy w tym miejscu.
Czy jesteście zadowoleni z pracy w salonach Paris Optique? Mam propozycję pracy i nie wiem czy się zdecydować.
Pewnie, pracuje i jestem zadowolona. Kierownictwo jest miłe, elastyczny grafik, do tego dbają o naszą wiedzę. Klienci przychodzą i wychodzą zadowoleni. I jakość (w stosunku co do tego tu piszą) jest dobra, co moim zdaniem przy pracy sprzedawcy ma znaczenie bo nie musisz stać i ściemniać, a później słuchać roszczeń klienta. JA osobiście jestem zadowolona.
Ja polecam, wbrew temu co piszą w internecie. Szkolenia przeprowadzane są regularnie, ciągle pojawiają się nowości. O pracownika się dba, okulary są bardzo dobrej jakości. Sama mam okulary z tej firmy i bardzo sobie chwalę bo jakość dobra i cena atrakcyjna.
Zdecydowanie jestem zadowolona. Pracuję tu od dwóch lat i bardzo polecam. Bardzo fajne kierownictwo, elastyczny grafik, wypłata odpowiednia i zawsze na czas. W dodatku praca z produktem, który jest na prawdę dobry, więc nie trzeba świecić oczami przed klientem. Sama mam okulary z Paris Optique i uważam, że są lepsze niż ma konkurencja. W dodatku mamy bardzo ładne oprawki i duży wybór.
Polecam jak najbardziej :) pracuje tutaj już 2 lata i jestem bardzo zadowolona :) zarobki są super i atmosfera w pracy też :)
LUDZIE, czy Was kręci pisanie krzywdzących opinii? Od lat jestem klientką sklepu w Sadybie i JESTEM Z TEGO DUMNA. Naprawiają powyginane oprawki, zawsze uśmiechnięci witają mnie, stałą klientkę, nawet jak nic nie kupuję a jeśli już kupuję to, zmartwię Was, jestem mega zadowolona z nowych okularów. A jeśli ktoś pisze, że plastikowe szkła do okularów"...się porysowały..." to proponuję wsłuchać się w to co mówią pracownicy a nie zapamiętywać wybiórczo. Moje też się porysowały, bo to wynika ze specyfikacji materiału. Nie pamiętam jednak, żeby moja ulubiona Pani z obsługi zapewniała mnie, że jak zapłacę więcej to się w ogóle nie porysują. Płacę więcej bo mogę i dostaję okulary, które służą mi przez wiele lat i nie spodziewam się tego, że będą mi służyły do końca życia. Tyle w temacie.
Jedna z najlepszych firm :) Mega profesjonalizm wszystkich pracowników. Jestem dumna, że mogę tu pracować. Polecam każdemu. Dbałość o klienta wręcz „stawanie na głowie” żeby pomóc. Baaardzo polecam każdemu.Piękne okulary i super dobrane szkła. Polecam!!!!!
Droga Pani. Jak zapewne się Pani domyśla okulary są po to aby ich używać. Ja zamówiłem okulary z najtrwalszą powłoką jak mi powiedziano jaka jest na rynku. Po roku używania musiałem wrócić do starych zwykłych szkieł które po długoletnim użytkowaniu były w lepszym stanie od tych za które zapłaciłem grubą kasę. A reakcja na reklamacje to ignorancja i lekceważenie klienta. Proszę pamiętać że uśmiechnięta i miła obsługa najczęściej nie ma nic wspólnego z rzetelnością firmy. Życzę wytrwałości w UTRZYMANIU TEJ OPINII i zdrowia w używaniu porysowanych szkieł.
Czy zapewniaja jakas opieke medyczna, jaj wiekszosc firm?Zaszczepili np?Dzis to mega wazne
Czy pracodawca Paris Optique Polska Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Jak wygląda szkolenie w tej firmie zaczynam niedługo szkolenie na stanowisko sprzedawca doradca nie wiem czego mam się spodziewac. Czy szkolenie jest płatne?
Za szkolenie masz zapłacone :) Nie na sie czym stresować, bedziesz pare dni przychodzicie po 12 h i uczyc sie jak to wszystko wygląda oraz dostaniesz materiały o soczewkach do nauki. Bez stresu :) nic trudnego, na początku każdy Ci wszystko wytłumaczy a później samo pójdzie :)
Czy Paris Optique Polska Sp. z o.o. narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?
Cześć, jako potencjalny kandydat miałbym kilka pytań. Jaka jest rotacja pracowników - często się zmieniają? Trzeba mieć wykształcenie optyczne? Te 3 tys. zł. to brutto, czy netto? Premię 240zł. dostaje się za zaangażowanie, jakość, obecność czy za coś jeszcze innego? Jaka jest atmosfera - napięcie i egoistyczne podejście pracowników, czy może współpraca, pomoc i koleżeństwo? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Cześć, pracowałam w jednym z salonów Paris Optique więc postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania. Pracownicy zmieniają się rzadko, bardziej to związane z zarobkami niż z atmosferą ponieważ jak mogłaś wyczytać kilka opinii nie zawsze jest kolorowo, nie musisz mieć żadnego wykształcenia bo wszystkiego cie nauczą, 3 tysiące na pewno nie netto, podstawa to zaledwie około 1900 zł, premia 240 zł nie jest uznaniowa to dodatek do wyplaty. O koleżankach z pracy nie mogłabym się źle wypowiedzieć to cudowne, miłe i wspierające osoby, na pewno dobrze traktują się nawzajem, dużą wadą pracy jest to że jest mało pracowników na jeden salon i praca jest 1/1 po 12h.