Jest ogłoszenie o pracę na doradcę serwisowego i handlowca. Czy ktoś wie jaka podstawa jest wypłacana? Czy trzeba mieć doświadczenie?Czy jest to typowe korpo? Jak atmosfera?
Doświadczenia mieć nie musisz, ale odkąd jest nowy dyrektor jest korpo. Atmosfera bardzo fajna między pracownikami
To umowa jest na mniej niż etat? Bo inaczej chyba nie jest możliwa płaca niższa od najniższej? Duża ta premie można dostać? Ciężko jest wyrobić normę ?
Praca jest na cały, dostajesz podstawy obecną najniższą krajowa, jeżeli najniższa podskoczy, ty zostajesz dalej na starej i nadrabiasz premiami do większej wypłaty. Premia zależy od stanowiska, ogólnie z premiami nie jest aż tak źle lecz luksusów brak. Norm tutaj jako takich nie ma wcale, im więcej zarobisz dla firmy, tym więcej jest na koncie. Plus taki ze nie masz nic pod stołem, więc składki odprowadzane jak trzeba
To nie ma tutaj żadnych podwyżek podstawy? A skoro najniższa rośnie i trzeba nadganiać premia to premia też rośnie? Czy jest się stratnym na tym?
System premiowy dla handlowca jak wygląda, ktoś wie? Przyjmują osoby tylko doświadczone? Jeżeli zatrudniają bez doświadczenia to jakieś szkolenia trzeba przejść?
Szkolenia? W tej firmie nie istnieje coś takiego jak szkolenia. Nawet na papierze mało co są. System premiowy opiera się na wydaniach pojazdu. Im więcej, tym więcej kasy dla Ciebie.
Skoro nie ma szkoleń to w jaki sposób pracownicy podnoszą kwalifikacje? Są w ogóle tutaj takie możliwości? Jeśli pracownik chce się szkolić to firma ma możliwość to dofinansować?
Kwalifikacje podnosisz jedynie poprzez własne doświadczenie, to co się nauczysz/dowiesz, jest Twoje. Firma nie finansuje niczego.
A można dostać chociaż jakieś wyższe stanowisko? Mam na myśli awans, lubię mieć taką opcję, że mogę coś więcej osiągnąć i się uczyć, a nie stać w miejscu. I czy wtedy duży skok jest w zarobkach? Czy bardziej „symbolicznie”?
Nie licz na awans. Musiałby zwolnić się jakiś kierownik. Przez cały okres zatrudnienia stoisz w miejscu, bez możliwości rozwoju. Co do zarobków, minimalny skok, prawię symboliczny. Od jakiegoś czasu dyrekcja jest przekonana, że każdego można zastąpić więc możliwości rozwoju są znikome.
Hmmm to jak nie ma awansów, a doświadczony pracownik chce odejść, to firma stara się jakoś taką osobę zatrzymać?? Jak nie awans, to może podnoszą pensję? Dają lepsze premie czy cokolwiek? Coś innego?
JESTEŚMY POSIADACZAMI NOWEGO SAMOCHODU DACI SANDERO STEPWAY, KTÓRY NABYLIŚMY W PŁOCKU W M-CU LUTYM 2023 ROKU. PROWADZĄCYM TRANSAKCJĘ BYŁ PAN MICHAŁ OKRASZEWSKI, KTÓREMU JESTEŚMY WDZIĘCZNI ZA PROFESJONALNE ZAŁATWIENIE SPRAWY I BARDZO MIŁĄ ATMOSFERĘ W TRAKCIE ZAŁATWIANIA TRANSAKCJI. DZIĘKUJEMY TAKŻE ZA PROFESJONALIZM PRACOWNIKOM SERWISU.
Zasady pracy jak w każdym salonie i serwisie. Proste zasady. Czym więcej sprzedaż tym większa pensja, czym masz większą efektywność tym pensja na plus. Czasem jest natłok pracy czasem spokój. Ogólnie atmosfera na plus, ale klienci bywają różni, często rozszczeniowi więc trzeba wykazać się bardzo dużą odpornością na stres. Wynagrodzenie na czas, tak jak wszędzie podst + premia. Nie ma ZFŚS.
Krótko i na temat jak widzę, a doprecyzujesz tylko kwestie wynagrodzenia? Premie na jakiej zasadzie przyznawane i jak są duże? A czy podstawa to najniższa czy można spodziewać się czegoś więcej?
Zależy jakie stanowisko, podstawa to najniższa krajowa. Premie naprawdę różne. Raz miesiąc masz dobry raz kiepski-noe masz wpływu na wszytko. Ale na plus że jest umowa o prace
(usunięte przez administratora)
Spokojnie. Co się tak w ogóle wydarzyło? Miałeś jakąś awarię na trafie czy o co chodzi, że tak się zdenerwowałeś?
(usunięte przez administratora)
Ale Pani o tym wszystkim wnioskuje po opiniach z internetu czy ktoś jeszcze na żywo te sugestie narzucał? Bo rozumiem, że mimo napisania "podobno", zakłada Pani, że to prawda?
Serwis blacharsko-lakierniczy to największa porażka jaka nas spotkała.Myślalem ze dokonując naprawy w autoryzowanym serwisie bedzie wszystko w jak najlepszym porządku.A tu jawnie nas próbowano oszukać wydając nienaprawione własciwie auto nawet nie informując ze nie zostalo to naprawione licząc że może się uda.Auto po naprawie oddane brudne, podsufitówka wysmarowana w smarze ale za to wyczyszczono nam dywaniki woskiem aby lepiej slizgala się noga kiedy chcemy użyć padału sprzegla lub hamulca-normalnie szok. Uszkodzono czesci( siłowniki klapy)ktore przed naprawą były sprawne. Po kolejnym wstawieniu do naprawienia stwierdzonych uchybień i przy kolejnym odbiorze auta w dalszym ciągu nie wszystkie usterki usunięte.Dopiero po wskazaniu palcem zostaly co niektóre usunięte. Najlepsze w tym wszystkim jest to ze wydając auto zastępcze chciano abyśmy rozliczyli stan paliwa ,jakby to nasza byla wina ze dojezdzalismy dwukrotnie po odbior auta po 100 km bo serwis nawalił. Nikt nie potrafil wytlumaczyć nam dlaczego auto zostalo wydane pierwszym razem niesprawne.Obsluga moim zdaniem obrażona ze stwierdzamy uwagi. Czujemy się zniesmaczeni takim zachowaniem i odradzamy naprawę w tym serwisie. Naprawa z OC Sprawcy za kwotę 16.000 zł bezgotówkowo.Naprawa samochodu RENAULT MEGANE III COUPE. Nie chcielismy dalej juz walczyć ale niektore czesci nawet nie zostaly wymienione tylko polakierowane.W tym tygodniu mamy umowioną wizytę w innym autoryzowanym serwisie aby sprawdzili jak zostala wykonana usluga tego pseudoserwisu Renault Pasikowski w Płocku i oby tylko nie trzeba było dalej toczyć sporu.
Chciałabym kupić samochód i pomyślałam o Auto-Serwis. Można liczyć na pomoc obsługi klienta? Powiedzcie, czy polecacie.
trzy lata temu chcieliśmy kupić z żoną scenica a wcisnę li nam megankę grand tour (powiedzieli że scenic jest nie osiągalny w kraju , był listopad). serwis dno jak nie zadzwonisz do Włocławka to nic nie załatwisz. zapomni o aucie zastępczym.
Jest tak dobrze i dlatego nie zagląda nikt na to forum?
Od kilku dni nie działa funkcja kluczyka "zamykanie-otwieranie" drzwi auta. Dzisiaj zwróciłem się o pomoc w serwisie Pasikowski w Płocku. Doradca serwisowy ... zaproponował mi "sprawdzenie układu elektrycznego auta" za 350 zł , płatne bez względu na wynik tych działań !!! Cyt. "nic więcej nie mogę zaproponować". Moje auto wyprodukowano w 2004 roku , skończyło więc 14 lat. W styczniu mamy zamiar je sprzedać i kupić nowe. Zdecydowanie nie będzie to żaden model Renault !!!!!
Forum to nie jest miejscem, w którym powinny znajdować się opinie dotyczące usług świadczonych przez Auto-Serwis Pasikowski. Jak sama nazwa tego forum wskazuje, zostało ono stworzone wyłącznie po to, aby gromadzić wszystkie spostrzeżenia z perspektywy osób zatrudnionych w tej firmie, jak i tych zainteresowanych pracą w niej.
Nie jestem zadowolona z obsługi serwisu auta, które u nich kupiłam i użytkuję od 3 lat (od nowości). Mimo, że byłam umówiona na przegląd zostałam spławiona, odmówiono mi też pomocy w przedostaniu się do miasta, o samochodach zastępczych w ogóle nie ma mowy. Kilka dni po wykonaniu badania technicznego otrzymałam sms, że mam przyjechać na badanie. Ogólnie więc bałagan. Nie polecam.
Pani wypowiedź to wyssane z palca bzdury. Ja i kilka osób z mojego otoczenia jesteśmy klientami tej firmy i NIGDY nikt z nas nie został "spławiony". Auto zastępcze jest zawsze proponowane więc proszę nie pisać kłamstw. Może miał a Pani kiepski dzień i szukała wyładowania złych emocji??
Klijentka ma rację ,ponieważ ja osobiście przez prawie codzienny kontakt ,i podawanie swoich danych w serwisie nie mogę pomimo obietnic pracownicy skontaktować się z konkretną osobą serwisu !!!
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Brak contaktu z serwisem od dnia 07. 11. 2018 do dnia 14. 11. 2018 w sprawie otrzymania informacji pomimo kilkukrotnego telefonicznego łączenia się z w/w .l
DNO yo mało powiedziane. Pan Pasikowski chyba powinien się zająć zwłaszcza płockiem Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić pracowników serwisowych
Bałagan jakich mało serwis na nic się nie nadaje małolaty robią samochody a raczej próbują robić. Nie polecam
Najgorszy salon jaki w życiu widziałem zaprowadziłem sprawne auto na przeglad zadzwonili z salonu ze auto jest gotowe do odbioru wiec zadowolony jadę je odebrać dostaje kluczyki wsiadam do auta a auto nie chce zapalić dodam ze to nie wina akumulatora pan z serwisu nie wie co jest grane i dlaczego tak się stało. Jednym słowem papraki jakich mało. Nie polecam tego salony i żałuje zakupu tu auta!!!
Czy w Auto Serwis szukają obecnie pracowników na? Ktoś z Was był może ostatnio na rozmowie rekrutacyjnej? Podzielcie się proszę opinia jaka panuje atmosfera w firmie? Czy można liczyć na wysokie wynagrodzenie? Czy pracownik bez doświadczenia ma szansę na staż?
Tyle pozytywnych opinii jednego dnia , dość dziwne.nagle sami zadowoleni pracownicy i klienci. Żenada.
POLECAM.
POLECAM POLECAM i jeszcze raz POLECAM. Salon obsługa i kompetencje zasługują na pochwałę. Tak trzymać
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!