Opinie o EACTIVE wiemy jak w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy EACTIVE wiemy jak. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w EACTIVE wiemy jak na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż powierzchni reklamowej w mediach internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o EACTIVE wiemy jak w Wrocław

Anna

Niedawno byłam na rozmowie w sprawie pracy. Wiem, że nie mam do końca kompetencji na aplikowane stanowisko, ale chciałam spróbować. Od znajomych wiem, że można w Eactive dużo nauczyć się, a przede mną przebranżowienie. Na rozmowie była miła i luźna atmosfera. Będę jeszcze próbować na inne stanowiska ;)

4
EACTIVE
@Anna

Cieszymy się, że miałaś tak pozytywne doświadczenia w trakcie rekrutacji :) Życzymy powodzenia w kolejnych i do zobaczenia!

M
Kandydat
@Anna

Od znajomych wiem, że praca w Eactive to dobra opcja dla młodych i niedoświadczonych, bo można się tam bardzo dużo nauczyć z SEO. To nie tak jak w firmach, gdzie SEO zajmuje się jedna lub dwie osoby. W Eactive specjaliści są wysokowyspecjalizowani w poszczególnych obszarach i można zdobyć pogłębioną wiedzę. Zatem komu zależy na rozwoju, to dobra opcja. Nie zawsze jednak łatwo się dostać;)

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia EACTIVE wiemy jak? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

1
EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Członkom naszego Zespołu zapewniamy wszystkie niezbędne do pracy narzędzia (jest to zarówno sprzęt taki jak komputery, monitory, myszki, itp.), jak również dostępy do odpowiednich programów (tutaj jednak uzależnione jest to od obejmowanego stanowiska oraz działu; dostępy do innych narzędzi będzie posiadać osoba w dziale Technical SEO, a inne w Marketingu). Jeśli chodzi o służbowe auto, posiadamy firmowy samochód, który dedykowany jest głównie wyjazdom do naszych klientów, a nasz Zespół korzysta z niego wymiennie. Oznacza to, że nie jest on na stałe przypisany do jednej osoby, a do celu, jakiemu służy :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Dziękujemy za pytanie :) Jeśli chodzi o kwestie finansowe, oprócz podstawowego wynagrodzenia, osoby pracujące w naszym Zespole mogą również otrzymywać premie według wewnętrznych ustaleń, charakterystycznych dla danego działu. Nieco inaczej będzie to wyglądać np. w dziale Performance Marketing, nieco inaczej w dziale New Business i jeszcze inaczej w dziale Technical SEO. Do tego dochodzi możliwość otrzymywania premii dodatkowych, niewpisujących się w standardowe działania i wytyczne, wynikających z chęci doceniania zaangażowanych osób w naszym Zespole. Mamy nadzieję, że wyczerpaliśmy ciekawość związaną z tym zagadnieniem :) Pozdrawiamy, Zespół EACTIVE

Ada

Firma, która na swojej stronie internetowej z dumą opisuje przyjazny sposób rekrutacji, nie potrafi poinformować kandydata na stanowisko o wynikach rozmowy rekrutacyjnej. Śmiech na sali i całkowity brak szacunku do drugiego człowieka.

2
EACTIVE
@Ada

Zawsze staramy się udzielać odpowiedzi zwrotnej po zakończonym procesie rekrutacji. Jednak jak każdemu zdarzają się czasami niedopatrzenia. Jeśli spotkała się Pani z brakiem odpowiedzi z naszej strony, przepraszamy za zaistniałą sytuację i obiecujemy odpisać z informacją zwrotną jeszcze dzisiaj. Pozdrawiamy, Zespół EACTIVE

@Mobi
Kandydat
@EACTIVE

Mnie też nie poinformowali o wynikach rekrutacji, chociaż powiedzieli, ze to zrobią. Czekam już rok.

EACTIVE
Pracownik
@@Mobi

Stale staramy się rozwijać i dążyć do tego, by nasze działania, również te z obszaru Candidate Experience, były na coraz wyższym poziomie. Staramy się każdemu z naszych kandydatów przesłać informację zwrotną po zakończonym procesie rekrutacyjnym, w którym brał udział. Wielokrotnie otrzymujemy informację od kandydatów (nawet tych, którym odmawiamy), że cieszą się, ze takie działania podejmujemy. Zdarza się jednak, bo jesteśmy tylko ludźmi, że przez pomyłkę kogoś ominiemy. Jeśli tak się stało w Pani/Pana przypadku - jedyne, co na ten moment możemy zrobić to przeprosić i przepraszamy, a w przypadku dalszej potrzeby uzyskania feedbacku, zachęcamy do kontaktu z nami.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie EACTIVE wiemy jak? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca EACTIVE wiemy jak organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Dziękujemy za pytanie :) Nie da się jednak odpowiedzieć na nie jednym słowem, ponieważ temat jest bardzo złożony. Wynika to z tego, że nie mamy np. określonego dnia szkoleń/warsztatów wewnętrznych, czy dedykowanych eventów w związku z tym. Natomiast liczba możliwości poszerzania swoich kwalifikacji, jak widać poniżej jest całkiem obszerna: 1. Cały nasz Zespół może uczestniczyć w szkoleniach, warsztatach, a także konferencjach zewnętrznych organizowanych przez naszych partnerów, w zależności od zainteresowania i potrzeb. 2. Chętni pracownicy mogą korzystać ze szkoleń na platformie Udemy. 3. Co jakiś czas organizowane są szkolenia wewnętrzne, np. kiedy jeden dział chce dzielić się swoją wiedzą i przedstawić ją współpracownikom, którym mogłoby to pomóc w wykonywaniu powierzanych zadań. 4. Szkolimy się również wewnętrznie z uaktualniania procedur, negocjacji, efektywnej komunikacji i wielu innych kwestii, które są dla nas ważne, by stale poprawiać jakość i komfort naszej pracy. 5. Wewnętrzne szkolenia to także szkolenia wewnątrzdziałowe oparte o doświadczenia i konkretne case studies naszego Zespołu. Odbywają się one na cotygodniowych spotkaniach działowych. 6. Dodatkowo zachęcamy również naszych pracowników do zdobywania kolejnych certyfikatów, oferowanych przez np. Google , czy Allegro. Jak widać możliwości doszkolenia się i podniesienia kwalifikacji, w EACTIVE jest kilka. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb oraz zaangażowania w poszerzanie swoich umiejętności. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca EACTIVE wiemy jak motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

1
EACTIVE
@Pytanie

Dziękujemy za pytanie :) Tak - zarówno Michał, jak i koordynatorzy zespołów oraz dział HR podejmują działania motywacyjne. To bardzo ważne zwłaszcza w aktualnych warunkach, starać się utrzymywać poziom motywacji na możliwie wysokim poziomie, choć nie jest to łatwe zadanie. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Radko

Byłem na rozmowie rekrutacyjnej 3 lata temu i podczas rozmowy została zaproponowana bardzo niska stawka (2000 zł netto, okres próbny dwutygodniowy na umowę zlecenie), niepasująca do realiów w branży e-marketingowej. Uważam, że po prostu nie powinno się proponować takich stawek, w branży w której liczy się wiedza i znajomość nowoczesnych technologii. Na szczęście są inne firmy we Wrocławiu, które płacą rynkowo.

5
EACTIVE
@Radko

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Pozdrawiamy, EACTIVE

RR
@Radko

O kurka, 2000zł netto za dwa tygodnie pracy to nie jest jakaś niska stawka. Z mojej wiedzy wynika, że to standardowe, lub nawet nieco więcej niż standardowe wynagrodzenie dla szeregowego pracownika w branży, który ma za sobą co najmniej kilka lat doświadczenia. Chyba, że to 2000zł netto miesięcznie na UZ. To oferta dobra, dla juniora bez doświadczenia. W innym przypadku - słabo. Długość okresu próbnego też nie brzmi dobrze, bo niby co ma zrobić taki pracownik, jak odejdzie z firmy do takiego EACTIVE i po dwóch tygodniach go wywalą? W ogóle po dwóch tygodniach nie można jeszcze wiele powiedzieć o umiejętnościach pracownika.

EACTIVE
@RR

@RR dziękujemy za opinię. od 2016 roku trochę zdążyło się u nas już zmienić, a realia o których wspominał przedmówca nie są już obowiązujące. Pozdrawiamy, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w EACTIVE wiemy jak?

EACTIVE
@Pytanie

W EACTIVE oferujemy: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty MultiSport oraz do pakietu MultiBilet, finansowanie kursów na platformie Udemy oraz finansowanie prenumerat czasopism branżowych. Jednym z najbardziej cenionych przez nas benefitów jest praca w piątki do godziny 14:00 :)

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w EACTIVE wiemy jak?

EACTIVE
@Pytanie

Warunki jakie trzeba spełnić są zależne od stanowiska, na które prowadzimy rekrutacje :) W ogłoszeniach publikowanych na naszej podstronie "oferty pracy", zawsze szczegółowo opisujemy to, czego oczekujemy od kandydatów. Zachęcamy do zapoznania się z nimi, a w razie pytań kontakt na maila: kariera@eactive.pl :) Ps. Jeśli jesteś fanem/fanką podróży, idealnie wpasowujesz się w profil członka naszego zespołu! ;)

xyz

Fajne miejsce, jeżeli chcesz się czegoś nauczyć, zdobyć pierwsze szlify w branży. Pracuje tu dużo młodych osób więc atmosfera jest luźna i przyjemna.

1
EACTIVE
@xyz

Dziękujemy za miłą opinię na nasz temat. Pozdrawiamy, EACTIVE

Były pracownik

W EACTIVE pracowałem w trakcie studiów, na pewno jest to dobre miejsce do rozwoju, rozpoczęcia kariery w branży. Ludzie są bardzo pomocni co pomogło mi się szybko zaaklimatyzować. Fajnie będę wspominać czas spędzony tutaj.

EACTIVE
@Były pracownik

Dziękujemy za pozytywną opinię, cieszymy się, że dobrze wspominasz pracę u nas! Pozdrawiamy, EACTIVE

Zadowolony

Pracę w EACTIVE mogę polecić każdej osobie, dla której liczą się 2 rzeczy: rozwój i dobra atmosfera. Jest dużo szkoleń wewnątrz firmy, można też załapać się na szkolenia zewnętrzne. Zespół jest młody, ludzie przyjaźnie nastawieni i pomocni. Ogólnie polecam :)

1
EACTIVE
@Zadowolony

Bardzo dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy, EACTIVE

Oceniam na plus

Dla mnie firma wypada pozytywnie. Widzę dla siebie możliwość rozwoju. Proces rekrutacji był całkiem sprawny. Ludzie w pracy nastawieni przyjaźnie, nie ma problemów ze złapaniem dobrych relacji z zespołem. :)

1
EACTIVE
@Oceniam na plus

Dziękujemy za miłą opinię :) Pozdrawiamy, EACTIVE

Szaman

Tragiczna współpraca

EACTIVE
@Szaman

Przykro nam, że we współpracy z naszą firmą odniósł Pan takie wrażenie. W naszych działaniach dokładamy wszelkich starań, żeby nasze relacje z klientami i pracownikami układały się jak najlepiej. Być może moglibyśmy lepiej wyjaśnić sytuację po indywidualnym kontakcie. Pozdrawiamy, EACTIVE

prawda

typowa polska firma, atmosfera w pracy jest bardzo, ale to bardzo słaba. chęć rozwoju wielu osób jest bliska zeru, w kółko rozmowy o słabych zarobkach. Firma niekoniecznie przestrzega RODO, co automatycznie sprawia, że nie jest godna polecenia.

EACTIVE
@prawda

Atmosfera w pracy jest kwestią indywidualną, każdy odbiera ją na swój sposób. Dokładamy wszelkich starań aby atmosfera była jak najlepsza, czego dowodem jest zaangażowanie naszych pracowników w akcje firmy np. sadzenie drzew z okazji 18-stych urodzin firmy czy w integrację poprzez udział w social club. Dbamy również o zapewnienie możliwości rozwoju pracownikom, pracownicy mają możliwość szkoleń zewnętrznych, a także zapewniamy możliwość wyjścia z inicjatywą przeprowadzenia swoim współpracownikom szkoleń wewnętrznych (i takie szkolenia są realizowane). Kwestia RODO jest dla nas ważna i nasze działania prowadzimy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oczywiście jeżeli nasze działania dotknęły Panią/Pana osobiście, zachęcamy do kontaktu, żebyśmy mogli konkretnie odnieść się do sprawy, rozwiązać ewentualny problem i rozwiać wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy EACTIVE

copy zdalny

Pytanie do firmy: Czy poszukujecie obecnie zdalnego copy? Jeśli tak, w jaki sposób wygląda z Państwem współpraca? Czy macie własną platformę? Proponujecie UOD? Proszę o odpowiedzi :)

EACTIVE
@copy zdalny

W kwestii poszukiwania osób na stanowisko zdalnego copywritera jesteśmy stale otwarci na nowych kandydatów :) Mamy własną platformę, a jeżeli chodzi o formę zatrudnienia - jest to sprawa ustalana indywidualnie. Zapraszamy do wysłania CV na: kariera@eactive.pl Pozdrawiamy EACTIVE

JJJJ

Pracowalam w firmie ok 3 lat. W skrócie opiszę najważniejsze aspekty Atmosfera - ogólnie luźna, ludzie spoko, kierownictwo ugodowe, często organizuje się jakieś wyjścia/imprezy itp. Raz do roku dwudniowa zakrapiana wycieczka Biuro - praca w open-space. Sprzęt na którym pracujesz OK, jeśli czegoś potrzebujesz to Ci wymienia ale musisz się prosić i upominać. Są też problemy z klimą i latem czasami nie daje rady. Jak na standard IT biuro ma bardzo ubogie zaplecze, jeśli ktoś liczy na chillout room, wyciskane soki, owoce etc to może zapomnieć. Do dyspozycji jest tylko lodówka, ekspres do kawy i mikrofala. (Jedna na dwa piętra, ludzie biegają po schodach z jedzeniem). Łazienki i kuchnia brzydkie i staromodne ale czyste. Zarobki - to jest głęboki temat :) Zależą od formy zatrudnienia, większość ma UoP ale są tez zlecenia. Podstawa jest bardzo niska. Kiedy zaczynałam było to coś w okolicy minimalnej krajowej. Łatwo jest awansować, ale podwyższka wraz ze wzrostem stanowiska to około 500zł. Nawet specjalisci techniczni z dużym stażem ledwo wyciągają 4tys netto. Praktycznie nie ma mozliwości rozwoju jeśli chodzi o zarobki. Z tego powodu w firmie jest bardzo duża rotacja pracownikow. Wszyscy doświadczeni odchodzą. Obecnie wiekszosc to nowi, po studiach albo studenci na zlecenia, malo doswiadczeni. Do tego po 1-2 bardziej doswiadczone osoby na dział, które ich koordynują. Ostatnimi czasy firma mocno się rozwija pod względem kadry, jest ciagla rekrutacja itp. jednak jesli przychodzi ktos nowy to prawie zawsze jest to staż albo junior W skrócie: Jeśli ktoś chce przyjść i się pouczyć to eactive będzie strzał w 10. Jeśli już potrafisz dużo i masz doświadczenie, szczególnie techniczne (webdev/seo/programowanie) to bez problemu znajdziesz DUUUUŻO lepiej platna prace

EACTIVE
@JJJJ

@ JJJJ Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że udało nam się stworzyć atmosferę w firmie, która jest odbierana jako luźna :) Jeśli chodzi o biuro to ma ono dwa piętra i tylko na jednym jest open-space, natomiast na drugim piętrze są zamknięte pomieszczenia. Nad klimatyzacją w tym roku już popracowaliśmy, została wyczyszczona i jesteśmy przygotowani na upały :) Będziemy również starali się szybciej reagować na potrzeby pracowników – dziękujemy więc za cenną uwagę dotyczącą tej sprawy. Odnośnie wyposażenia chcielibyśmy zaznaczyć, że słuchamy potrzeb naszych pracowników i dostosowujemy do nich wspólną przestrzeń w firmie, żeby czas przeznaczony m.in. na spożywanie posiłków był przyjemny. Dodatkowo cały czas wprowadzamy zmiany, które poprawiają wygodę i standard pracy, czego ostatnim przykładem jest np. zakup nowych krzeseł. Jeśli chodzi o zarobki to oczywiście są one różne w zależności od stanowiska, doświadczenia, wiedzy, zaangażowania pracownika itp. W tym roku odeszły z firmy 3 osoby, więc w naszej opinii rotacja pracowników nie jest bardzo duża. Prowadzimy teraz rekrutacje do różnych działów, ponieważ firma się rozwija. Jesteśmy otwarci, dlatego dajemy możliwość przyjścia na staż, po którym stażysta ma możliwość ubiegania się o pracę. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

kpk
@EACTIVE

ale rok się jeszcze nie skończył...;)

Stażysta

W Eactive miałem okazję jakiś czas temu odbyć staż i jestem bardzo zadowolony. Obowiązki jasno przedstawione na początku, można się dużo nauczyć i można liczyć na pomoc innych. Nie ma sytuacji, że siedzisz i nic nie robisz. :)

EACTIVE
@Stażysta

Miło nam, że staż odbyty w naszej firmie był wartościowym doświadczeniem. Dziękujemy :) Pozdrawiamy EACTIVE

Kamasutra

Specjalista od pozycjonowania ma 4/6?! W gowork?Jakiś leniwy czy co ! Śledż śledż ...

Andzia
@Kamasutra

Wszyscy na urlopie. Ale że w kwietniu,maju,czerwcu i teraz to nie wiedziałam.Przepraszam gdzieś po drodze na zwolnieniu. Kontakt zerowy aczkolwiek jest ale osoby która nic nie wie.

EACTIVE
@Andzia

W okresie urlopowym zawsze dbamy o wyznaczenie osoby do kontaktu. Możemy zapewnić, że potencjalnym klientom zawsze odpowiadamy, natomiast nasi obecni klienci mają wyznaczonego indywidualnego opiekuna, więc również istnieje możliwość kontaktu. A nasi pracownicy mają prawo do urlopu :) Pozdrawiamy EACTIVE

Szkoda ...

Pracodawca może dobry ale dla klientów którzy mają mały budżet nie koniecznie.Zachęcają do współpracy proponują budżet a potem twierdzą że jest za mało.Zero kontaktu bo osoba co zajmuje się firmą raptem na zwolnieniu lub urlopie. Przed podpisaniem umowy SUPER KONTAKT . To nie jest wpis konkurencji .Daję słowo. Myślałam że trafiłam na super firmę a trafiłam na...……..szkoda już dalej pisać.

EACTIVE
@Szkoda ...

Szanowna Pani, przykro nam, że odniosła Pani takie wrażenie w kontakcie z nasza firmą. Byłoby nam łatwiej odnieść się do sytuacji, gdyby podała Pani swoje dane oraz określiła w ramach której z naszych usług wystąpiło nieporozumienie odnośnie budżetu czy kontaktu. Staramy się dbać o komunikację zarówno na poziomie przedsprzedażowym, jak i w trakcie wykonywania usługi, dlatego zależy nam na ciągłym doskonaleniu i wprowadzeniu udogodnień dla naszych klientów. W ramach usługi AdWords, każdy klient ma swojego opiekuna, który pracuje także przy jego kampanii, natomiast w ramach usługi pozycjonowania każdy klient ma przypisanego indywidualnego opiekuna oraz specjalistów, którzy pracują nad jego stroną. Dzięki temu klient ma możliwość kontaktu z kilkoma osobami. Pozdrawiamy EACTIVE

Zostaw merytoryczną opinię o EACTIVE wiemy jak - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EACTIVE wiemy jak?

    Zobacz opinie na temat firmy EACTIVE wiemy jak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EACTIVE wiemy jak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

EACTIVE wiemy jak
4/5 Na podstawie 149 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
EACTIVE wiemy jak
Przejdź do nowych opinii