Jak się pracuje w EACTIVE wiemy jak Wrocław? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w EACTIVE wiemy jak Wrocław, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w EACTIVE wiemy jak jest dla Ciebie! 


Branże: Sprzedaż powierzchni reklamowej w mediach internetowych

Najnowsze pytania nt. pracy w EACTIVE wiemy jak w Wrocław

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w EACTIVE przez dłuższy czas i biorąc pod uwagę cały ten okres, jestem zadowolona. Miałam możliwość nauczyć się wielu niezwykle ważnych umiejętności, zmieniać działy zgodnie z chęcią rozwoju, inicjowania wewnętrznych działań. Miałam poczucie zaufania do i od przełożonych. W dużym skrócie, lubiłam tę pracę :) Odnosząc się do innych opinii, to fakt EACTIVE nie oferuje dopłaty do multisporta i opieki medycznej, ale jest o tym informacja już na etapie rekrutacji. Natomiast z mojego punktu widzenia ma parę innych atutów. o których warto wspomnieć - jest 100% zdalna jeśli ktoś tego chce, można elastycznie ustawiać godziny pracy, w piątki pracuje się tylko 6 godzin, do tego możliwość podwyższania swoich umiejętności z uwagi na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Nie wspominając już o tym, że współpracuje się z naprawdę wspierającym Managerami, którzy stale podwyższają swoją wiedzę z zakresu zarządzania. Na plus zdecydowanie też poukładane procesy, procedury, zasady wewnętrzne, co pozwala szybko odnaleźć się w zastanych warunkach. Warto też dodać, że tak jak można przeczytać tu trochę negatywnych opinii, to w EACTIVE jest też grupa osób, która naprawdę lubi pracę w tej firmie i ceni wskazane wyżej atuty. Czy polecam? To zależy, czego się chce. Na pewno warto zapytać o wszystko, co jest dla nas ważne na rekrutacji. To czas, w którym dwie strony poznają się nawzajem i przyjście z listą zagadnień do poruszenia na rozmowę, nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie pozwala uniknąć wielu nieporozumień.

EACTIVE
Pracownik
@Były pracownik

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. To bardzo ważne dla nas, aby osoby dołączające do naszego Zespołu były świadome funkcjonowania naszej firmy. Dzięki Twojej opinii położymy jeszcze większy nacisk na uświadamianie osobom rozpoczynającym współprace z nami jak funkcjonujemy i z czym się to wiąże. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pracownik od dawna
Pracownik
@Były pracownik

Twoja opinia skłoniła mnie do wyrażenia swojego zdania. W Eactive pracuję już dosyć długo. Generalnie odpowiada mi paca tutaj, bo mam przejrzyste zasady współpracy. To nie znaczy oczywiście, że wszystko mi odpowiada w 100%, ale najważniejsze dla mnie rzeczy, jak wynagrodzenie, w pełni praca zdalna, możliwość wypowiadania się oraz atmosfera są dla mnie ok. Pomysł, że firma z firmy stacjonarnej stanie się firmą zdalną na początku budził we mnie obawy, bo atmosfera w biurze zawsze była wśród ludzi wyjątkowa i było dużo opcji integracji. Teraz po czasie muszę stwierdzić, że praca zdalna dała mi nowe możliwości, wprowadziła wiekszą elastyczność, zaoszczędziła czas i zmieniła styl codziennego życia. Nauczyłem się tak pracować, aby była dla mnie tylko plusem i teraz już bym nie zmienił na stacjonarną. Oczywiści poziom interakcji na żywo jest ograniczony, ale czuję się zintegrowany ze swoim zespołem online i to mi wystarcza. Poruszam ten temat, bo jest niezwykle ważny przy wyborze firmy zdalnej. Trzeba być świadomym, że w takiej firmie trzeba umieć dobrze komunikować się, skupiać na zadaniach w godzinach pracy, bo mimo iż nikt nas nie widzi, przełożeni widzą efekty naszej pracy.

EACTIVE
Pracownik
@Pracownik od dawna

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszymy się, że oferowana przez nas forma pracy zdalnej Ci odpowiada. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Były specjalista
Były pracownik
@Były pracownik

Pracowałem w Eactive i mogę podzielić się swoim odczuciem. Bardzo lubiłem tę pracę, ale ze względów związanych ze zmniejszeniem zespołu musiałem odejść. To ciekawe, że mam mimo to dobre wspomnienia. To, co dla mnie było na plus, to przede wszystkim przyjazna atmosfera, w której czuje się profesjonalizm, wsparcie oraz przestrzeń do otwartości. Bardzo odpowiadała mi możliwość dużej samodzielności w działaniu, która wzbudzała we mnie poczucie, że mój przełożony mi ufa. Ciekawa jest również w firmie przejrzysta komunikacja, nawet jak nie wszystkie informacje mi odpowiadają, bo lubię szczerość i możliwość wyboru, czy mi coś odpowiada i czy chcę pracować w danej firmie.

EACTIVE
Inne
@Były specjalista

Dziękujemy za Twoje spojrzenie na pracę u nas. Jesteśmy świadomi, ze nie każda firma jest dla każdego, dlatego tym bardziej cieszymy się, że mino zakończenia współpracy masz dobre odczucia na temat pracy w naszej firmie. Mamy nadzieję, że w przyszłości nasze drogi zawodowe się jeszcze zejdą i będziemy mieli możliwość współpracy — pozytywna energia zawsze się przyciąga ;) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

RT
Kandydat
@EACTIVE

Muszę przyznać, że ciekawe podejście do zatrudniania.

1
Mati
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik od dawna

Jestem ciekawy, czy informacja w ogłoszeniach firmy, że po sześciu miesiącach współpracy pracuje się w piątki sześć godzin, jest jakimiś nowym pomysłem, czy jest od dawna?

EACTIVE Nowy wpis
Pracownik
@Mati

Piątki do 14:00 obowiązują w EACTIVE od dawna, już od ponad 10 lat i obowiązują na większości stanowisk. Aktualnie nabywasz do nich prawo po 6 miesiącach współpracy i możesz pracować w piątki o dwie godziny krócej. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Zainteresowana Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Czy podczas pracy zdalnej prowadzicie monitoring pracy? W jaki sposób są kontrolowani pracownicy?

1
EACTIVE Nowy wpis
Pracownik
@Zainteresowana

Praca zdalna to nasza codzienność. Opieramy się głównie na kontroli zadań, jakie ma dana osoba do wykonania w ciągu dnia, miesiąca, czy kwartału. Jest to oczywiście zależne od stanowiska i rodzaju wykonywanej pracy. Poza tym mamy wewnętrzne zasady związane z monitoringiem i bezpieczeństwem IT, które przekazujemy naszym pracownikom na początku współpracy. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Niedoszły kandydat Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 4 dni.
Kandydat
 Pytanie

4000 zł netto na B2B to chyba jakiś żart?

Kreatywna
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Czy obecnie rekrutujecie na staże i czy są one płatne?

EACTIVE
Pracownik
@Kreatywna

Jedna z rekrutacji stażowych właśnie dobiegła końca, jednak zapraszamy mimo to, wysłać swoje zgłoszenie na adres kariera@eactive.pl. Co do kwestii wynagrodzenia, tak nasze staże są płatne. Pozdrawiamy, EACTIVE

Pytajnik
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Czy zgłaszanie na staże ma ograniczenie wiekowe?

EACTIVE
Pracodawca
@Pytajnik

Na staże przyjmujemy osoby przed 30 rokiem życia. W dniu rozpoczęcia stażu nie można mieć skończone 30 lat. Pozdrawiamy, EACTIVE

1
Ciekawy
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Z czego wynika takie ograniczenie wiekowe? Czy to wewnętrzne ustalenia firmy, czy może jakieś przepisy?

2
EACTIVE
Pracownik
@Ciekawy

Górną granicę wieku osoby, przyjmowanej na praktykę określa ustawa z dnia 17 lipca 2009 r. o praktykach absolwenckich zgodnie, z którą osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwane dalej "podmiotem przyjmującym na praktykę", może przyjmować na praktykę osobę, która ukończyła co najmniej gimnazjum lub ośmioletnią szkołę podstawową i w dniu rozpoczęcia praktyki nie ukończyła 30. roku życia, zwaną dalej "praktykantem" (art.2 pkt.1). Pozdrawiamy, EACTIVE

nowy klient
Inne
 Pytanie

Jak wygląda podejście do realizacji umowy oraz ogólnie praca w firmie? Według danych KRS firma w 2023 roku zmniejszyła przychód o prawie 18%, co może budzić pewne obawy

EACTIVE
Pracodawca
@nowy klient

Ruchy na przychodach firm są naturalne, często cykliczne i wynikają np. z koniunktury na rynku (jaki aktualnie jest rynek i jaka jest koniunktura, wszyscy wiemy). Ten okres gorszej koniunktury bezwzględnie wykorzystujemy w EACTIVE i działamy na rzecz jakości naszych usług. Opracowaliśmy nową strategię i konsekwentnie ją wdrażamy. Od ponad 2 lat zmieniamy EACTIVE w stronę firmy, która stawia na jakość, a nie na ilość. Znacząco zmniejszyliśmy liczbę projektów, które obsługujemy. To pozwoliło na to, aby specjaliści mieli mniej klientów na głowę, a to bardzo wpłynęło właśnie na jakość i zadowolenie klientów. Wdrożyliśmy wiele rozwiązań technologicznych opartych o AI. Zmieniliśmy całkowicie kulturę organizacyjną z tzw. klanu na rynkową, czyli właśnie nastawioną na wynik i skuteczność. Od początku pandemii dopracowujemy cały czas nowoczesny tryb pracy zdalnej. Nie przestajemy się zmieniać, rozwijać i ulepszać. Od ponad 2 kwartałów rejestrujemy minimalne wskaźniki klientów odchodzących oraz satysfakcjonujące poziomy sprzedaży jak na aktualne warunki rynkowe. Pozdrawiamy, EACTIVE

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie EACTIVE wiemy jak? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
niewiemyjak
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam. Jeśli ktoś dba o swoje zdrowie psychiczne i pewność siebie, to nie ma czego szukać w tej firmie. Ciężko nawet zacząć od czegoś konkretnego, bo jakoś z dnia na dzień człowiek przechodzi do porządku dziennego z tą (usunięte przez administratora). - Managerowie bez doświadczenia: osoby, które totalnie nie wiedziały, jak zająć się swoim zespołem, jak z nim rozmawiać, jak motywować ( i nie, pseudo coaching bazujący na bzdurnym gadaniu HR i Pani dyrektor realizacji, to nie jest żadna motywacja). (usunięte przez administratora)! - Pieniądze: zapomnijcie o podwyżkach, które jakkolwiek zmienią stan waszego portfela. Każdy grosz trzeba sobie wyprosić, a właściwie wywalczyć. Nikt niezależnie od Twojego rozwoju nie zaproponuje tego z własnej nieprzymuszonej woli. - Dziwnie rozdmuchana struktura, bo niby nie chcemy być korpo, ale fajnie, jak jest dużo koordynatorów/managerów/leaderów - Toksyczna atmosfera? To ma mało powiedziane!. (usunięte przez administratora) Eactive ma swoich ludzi, którzy będą tam zawsze, (usunięte przez administratora)i chyba tak jest po prostu wygodniej, ale jeśli masz swoje zdanie i chcesz cokolwiek osiągnąć, to najlepiej nie zaczynaj tam pracy. Nie warto. Może i firmie wiodłoby się dobrze, a ludzie nie zwalnialiby się lawinowo, gdyby nie wspomniana Pani dyrektor.(usunięte przez administratora)

EACTIVE
Pracownik
@niewiemyjak

Nie ukrywamy, że Twoja opinia jest dla nas szokująca. Oczywiście masz prawo oceniać nas negatywnie, mieć swoją perspektywę i zdanie. Widzimy jednak, że w Twojej wypowiedzi jest wiele emocji, sprzeczności, ale i informacji wprowadzających w błąd. Najbardziej jednak zaskakuje nas to, że nigdy od osób pracujących w EA nie dotarły do nas tak ostre zarzuty wobec wspomnianych w Twojej wypowiedzi osób, pomimo przestrzeni do przekazywania feedbacku (anonimowy BOX, ankiety, Managerowie, HR), co automatycznie sprawia, że nie jesteśmy w stanie nad nimi pracować. Nie znamy szczegółów, Twoja wypowiedź jest anonimowa, nie możemy oprzeć się na żadnych konkretach, skonfrontować Twojej opinii. Pozdrawiamy, EACTIVE

2
Żart?
Były pracownik
 Pytanie
@EACTIVE

Eactive, czy wy (tak, z małej litery nie bez przyczyny) sobie żartujecie? Nigdy nie dotarły do Was tak ostre zarzuty wobec wspomnianych osób? Jestem jedną z wielu osób, które wskazywały na zakłamanie pani dyrektor! A było nas dużo! Także przestańcie kłamać i wprowadzać ludzi w błąd. Pani dyrektor jest osobą toksyczną, nie ma wiedzy i kompetencji i to przez nią odeszło z firmy wielu managerów (trzech w ciągu dwóch miesięcy). W tej firmie mogłoby być naprawdę dobrze, ale dyrektor realizacji na to nie pozwala. Nie polecam nikomu współpracy z nią. A pan prezes nie wiedzieć dlaczego ufa i wierzy jej… ona natomiast niszczy wszystko…

9
Gość
Były pracownik
@Żart?

Ja to nawet mam screeny z ankiety offboardingowej, gdzie wskazywane były wprost problemy związane z „panią dyrektor”. Przecież to jawna kpina dla wszystkich, którzy zgłaszali fo HR różne sytuacje i nigdy nic się z tym nie działo dalej. Jedynie zwolnienia kolejnych specjalistów i managerów.

4
EACTIVE
Pracownik
@Żart?

Po zastanowieniu doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu dalsza publiczna dyskusja w tym temacie, która realnie do niczego nie prowadzi, a jej jedynym celem wydaje się być agresywne wyładowanie emocji. To, co jednak chcemy podkreślić na koniec to to, że w EACTIVE od lat staramy się wyciągać wnioski z tego, co dzieje się w firmie, a każde negatywne zgłoszenie czegoś przez osoby z Zespołu jak i osoby odchodzące, jest analizowane i przekazywane do zainteresowanych osób. I choć pewnie się z nami nie zgodzisz, widzimy wiele pozytywnych zmian na lepsze. Chcemy również zaznaczyć, że żaden z komentarzy, który się pojawił nie został usunięty, jak zostało to nam zarzucone w jednym z innych wpisów. Jak widać po wyglądzie naszego konta, nie jest to konto "premium" które umożliwia takie praktyki. Niemniej jednak dziękujemy za podzielenie się swoim punktem widzenia, jest on kolejnym bodźcem dla nas do pracy nad nowymi obszarami i pomimo wszystko udało nam się wyciągnąć z niej pewne wnioski. Pozdrawiamy, EACTIVE

1
HTR
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że na Państwa stronie dostępna jest oferta na 'Specjalistę ds. Sprzedaży'. Mam pytanie, czy jako sprzedawca, często muszę jeździć po całej Polsce, aby spotykać się z klientami?

EACTIVE
Pracownik
@HTR

Jako firma pracująca i działająca głównie zdalnie większość spraw załatwiamy na odległość. W przypadku działu New Business & Growth i stanowisk związanych ze sprzedażą wyjazdy do klientów zdarzają się sporadycznie. W uogólnieniu jeden wyjazd wypada zazwyczaj raz na 3-6 miesięcy. Aktualnie bardzo rzadko decydujemy się na dalsze wyjazdy niż 50 km, bo większość spotkań jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić online. Nie wykluczamy jednak takich wyjazdów, gdy są one wskazane ze względu na dobro firmy lub indywidualne potrzeby klientów. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji! Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

HTR
Kandydat
 Pytanie
@EACTIVE

Chciałbym w tym temacie poruszyć jeszcze sprawę, jak wygląda wsparcie przełożonego i wdrożenie, jak praca odbywa się zdalnie? Czy są organizowane wspólne spotkania z innymi sprzedawcami, aby móc dzielić się wiedzą i przemyśleniami?

EACTIVE
Pracodawca
@HTR

Wstępne wdrożenie handlowca planowane jest zazwyczaj na 14 dni. W tym czasie nowy sprzedawca otrzymuje podstawową wiedzę umożliwiającą przeprowadzenie pierwszych skutecznych procesów sprzedażowych. Cyklicznie, w ramach zespołu New Business & Growth, organizujemy spotkania rozwojowe, podczas których wymieniamy się doświadczeniami oraz poszerzamy wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu i komunikacji. Chociaż na co dzień pracujemy zdalnie, w razie potrzeby mamy możliwość wspólnego spotkania w naszym biurze we Wrocławiu. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal EACTIVE wiemy jak?

x
Kandydat
 Pytanie

Czy aktualnie prowadzone rekrutacje na stanowiska Digital Marketing Advisor oraz Junior SEO Content Specialist zostały już zakończone i wybrano kandydatów?

EACTIVE
Pracodawca
@x

Informacje na temat aktualnie prowadzonych rekrutacji można znaleźć na naszej stronie. Rekrutacja na stanowisko Junior SEO Content została zakończona. Pozdrawiamy, EACTIVE

Roma
Inne
@EACTIVE

Witam, docelowo ile osób jest potrzebnych w przypadku SEO? Jest jeden junior na dział? Upewniam się, bo ciekawi mnie kiedy można spodziewać się kolejnych naborów? czy w miarę szybko dochodzi do ewentualnego awansu? I czy ktoś kto był teraz na rozmowie mógłby podzielić się opinią z jej przebiegu? :)

Domi
Inne
@x

Czyli tak jak pisali już po wszystkim? Nie widzę odniesienia do zapytania tutaj wyżej, może mi się uda? Prosiłabym osoby które kandydowały o opinie z rekrutacji. Jakieś konkretne pytania mieliście zadawane? Jak się przygotować na kolejne nabory?

M.
Inne
@Domi

Ja miałam rozmowę we wrześniu i niestety się nie dostałam, ale ogólnie proces rekrutacji na plus. Mogę trochę opowiedzieć jak to było, na ile aktualnie pamiętam. Po tym jak moje CV przeszło pozytywnie wstępną selekcję dostałam plik z 4 zadaniami rekrutacyjnymi do wykonania. Ja kandydowałam na stanowisko Junior SEO Content Specialist i w zadaniach trzeba było m.in. ocenić jeden napisany tekst – co bym w nim poprawiła itd., później zaproponować nagłówki na podany inny temat i jeszcze było za zadanie stworzenia prompta dla bota, tak żeby uzyskać opis kategorii. Całkiem przyjemne zadania, fajnie mi się je robiło. Później po rozwiązaniu zadań jeszcze tego samego dnia dostałam kolejnego maila z zaproszeniem na rozmowę. Rekrutacja całkowicie zdalna, rozmowa na Google Meets. Trwała aż godzinę, ale nie ma się czym stresować, była bardzo przyjemna atmosfera i szybko zleciał cały ten czas. Pytania dotyczyły oczywiście wcześniejszego doświadczenia, wykonanych zadań rekrutacyjnych, ogólnie było też trochę o branży i nastawieniu do AI, o tym co sobie najbardziej cenię w pracy i czego akceptować bym nie mogła, oczekiwaniach co do miejsca pracy, nastawienia do tego, że to praca zdalna itd. Oczywiście było też sporo czasu na zadawanie pytań i dostawałam wyczerpujące odpowiedzi na kwestie, które mnie ciekawiły. Ogólnie na plus. :)

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w EACTIVE wiemy jak?

EACTIVE
Pracodawca
@Pytanie

Twoje pytanie jest zbyt ogólne i nie można na nie udzielić konkretnej odpowiedzi. Awanse są uzależnione od wielu czynników takich jak: rodzaj stanowiska, wolne i planowane stanowiska, rozwój umiejętności i skuteczności działań wykonywanych przez konkretnego pracownika, chęć brania odpowiedzialności za powierzane zadania, stopień samodzielności itd. W zależności od działów są różne sposoby i rodzaje awansów (np. rozwój specjalistyczny, managerski, własne projekty itd.). Ten temat proszę poruszyć na rozmowie rekrutacyjnej lub podczas współpracy z bezpośrednim przełożonym. Pozdrawiamy, EACTIVE

anonim
Inne
@EACTIVE

Obecnie jakby nie patrzeć są dostępne u Państwa dwie oferty na stronie. DMA oraz dla Juniora od SEO. Lepiej czuje się w content marketingu, jaka ścieżka kariery może mnie obecnie czekać? Umowa widzę, że jest na zlecenie, czy później jest szansa na przejście na tę o pracę?

EACTIVE
Pracodawca
@anonim

W ogłoszeniach są podane formy współpracy i tylko te będą obowiązywać na tych stanowiskach. W obszarze content marketingu istnieją ścieżki kariery i są związane ze spełnieniem określonych wymogów, po spełnieniu których można ubiegać się o awans. Szczegóły są przedstawiane na etapie współpracy. Pozdrawiamy EACTIVE

Martin
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad praca w agencji marketingowej. Chciałem się dopytać czy w Państwa firmie istnieje niezależny dział związany z tworzeniem contentu?

EACTIVE
Pracownik
@Martin

Dzień dobry, tak mamy taki dział w naszym Zespole. Pozdrawiamy, EACTIVE

Chętny do przebranżowienia
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy istnieje u Państwa możliwość odbycia stażu w zakresie reklam PPC. Chciałbym dodać, że nie mam doświadczenia żadnego w tym obszarze i czy takie osoby też mogą się do Państwa zgłosić?

EACTIVE
Pracodawca
@Chętny do przebranżowienia

Dzień dobry, tak istnieje taka możliwość. Zapraszamy do przesłania CV na kariera@eactive.pl. Pozdrawiamy, EACTIVE

Przyszły webmaster
Inne
 Pytanie
@EACTIVE

Chciałbym dołączyć do tematu i zapytać, czy jest u Państwa możliwość przebranżowienia się na webmastera, czy zatrudniacie też ludzi bez wiedzy w tym temacie?

po 40
Kandydat
 Pytanie
@EACTIVE

@Pracodawca Chciałbym dołączyć do wątku i dowiedzieć się, czy osoba po 40 bez doświadczenia może skorzystać ze współpracy w ramach 3-miesięcznej praktyki?

EACTIVE
Pracownik
@po 40

Dzień dobry, niestety na ten moment nie przewidujemy otwarcia praktyk z tego zakresu. Pozdrawiamy, EACTIVE

Pracuję w Eactive
Pracownik
 Pytanie

W firmie jestem już kilka dobrych lat. Nie jest to moja pierwsza praca, za to na pewno ta, w której spędziłem najwięcej czasu. Postanowiłem więc i zostawić swoją, subiektywną opinię. Eactive nie stoi w miejscu, cały czas się zmienia i rozwija. Nie mówię, że zawsze, każdy pomysł odpowiada mi w 100% ale podoba mi się to, że testujemy różne rozwiązania. W mojej ocenie każdy, kto tylko ma w sobie trochę inicjatywy i chęci do działania może mieć wpływ na te zmiany. Co mnie tam trzyma? Lubię poczucie bycia częścią firmy, że moje zdanie ma znaczenie i mogę realnie współtworzyć miejsce, w którym pracuje. Zbalansowany poziom formalności - Dzięki temu, że nie ma tu klimatu "korpo", łatwiej jest rozwiązywać najróżniejsze sytuacje. Chociażby te związane z awansami, szkoleniami. Nie jest się małym trybikiem w maszynie, gdzie dotarcie ze swoim "problemem" wymaga przebrnięcia przez wiele osób i procedur. Natomiast wymaga to na pewno zaangażowania ponieważ np. awans nie będzie zależał od stażu pracy ale od osiągnieć w ramach ścieżki kariery. Trzeba więc, uczyć się, rozwijać - dać coś z siebie. Możliwe, że to nie każdemu pasuje. Dla mnie fajne, ponieważ mam poczucie wpływu i wiem co muszę robić by uzyskać dany efekt. Dużo się uczę, moje sukcesy są doceniane. Proste a ważne i nie zawsze oczywiste. W Eactive można też spotkać świetnych ludzi!

Bożena
Inne
@Pracuję w Eactive

Końcówka niby jasna, że sukcesu powinny być doceniane, pytanie tylko o jakich konkretnie jest tu mowa? Padło stwierdzenie o tym, że dużo można się tu uczyć. Jaki konkretnie zakres tej wiedzy masz na myśli?

2
Obecny specjalista
Pracownik
@Pracuję w Eactive

Chciałbym się podzielić również moimi przemyśleniami. Pracowałem wcześniej w korpo i nie odpowiadało mi to, że mam ścisłe określony zakres prac i żadna moja inicjatywa poszerzenia zakresu lub zmiany nie była możliwa. To co mi się natomiast bardzo podoba w Eactive, to elastyczność w odnalezieniu swego miejsca w firmie. Wiadomo ludzie są różni i poszukują różnych warunków w pracy. W Eactive cenię brak rutyny, ciągłe nowe wyzwania, dynamikę pracy, styczność z wieloma projektami i klientami. Być może osoby, które lubią powtarzalność oraz dużą przewidywalność tutaj się nie odnajdą, dla mnie jednak to najlepsza droga do rozwoju. Jestem również pod wrażeniem, że firma nadal funkcjonuje jako zdlana i to całkiem sprawnie. Świetnie działa również dział HR.

1
EACTIVE
Pracownik
@Obecny specjalista

Dziękujemy Ci za Twój punkt widzenia i podzielenie się swoją opinią :) Pozdrawiamy, EACTIVE

Realizator
Pracownik
@Pracuję w Eactive

Dołączam do tego wątku z moimi krótkimi spostrzeżeniami odnośnie współpracy z firmą Eactive. Dla mnie na plus: duża elastyczność współpracy, pieniądze zawsze na czas, ciekawe zadania, przejrzyste zasady współpracy i miła atmosfera. Dla mnie na minus: praca zdalna, która niesie ze sobą mniejszą możliwość integracji na żywo.

EACTIVE
Pracownik
@Realizator

Dziękujemy za podzielenie się swoją perspektywą :) Pozdrawiamy, EACTIVE

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Czy praca zdalna w Państwa firmie jest obowiązkowa, tak jak jest na ogłoszeniach napisane? Czy jest opcja pracy stacjonarnej w biurze we Wrocławiu?

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@Zainteresowany

Chciałbym do wcześniejszej wypowiedzi dodać jeszcze pytanie: Czy praca hybrydowa funkcjonuje w firmie i na jakich zasadach?

EACTIVE
Pracownik
@Zainteresowany

Mamy możliwość pracy z siedziby firmy, jednak na co dzień zdecydowana większość Zespołu decyduje się na pracę zdalną. Podobnie jeśli chodzi o pracę hybrydową. Każdy członek Zespołu decyduje o tym skąd danego dnia chce pracować, nie mamy w tej kwestii żadnych odgórnych nakazów. Pozdrawiamy, EACTIVE

+50
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, mam pytanie, czy zatrudniacie państwo specjalistów +50?

EACTIVE
Pracownik
@+50

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Na ten moment w naszym Zespole nie ma osoby 50+, jednak nie mamy nic przeciwko, aby ktoś taki do nas dołączył. Wszystko zależy od umiejętności kandydata i spełniania wymagań z ogłoszenia. Zachęcamy do sprawdzenia naszych aktualnych ofert na naszej stronie internetowej w zakładce "Kariera". Pozdrawiamy, EACTIVE

Paweł
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, czy firma Eactive realizuje staże dla uczniów technikum?

EACTIVE
Pracownik
@Paweł

Dziękujemy za pytanie. Prosimy o kontakt w tej sprawie na adres kariera@eactive.pl

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kiedyś panowało przekonanie, że warto przyjść do Eactive dla zdobycia doświadczenia, niestety te czasy chyba się skończyły. Ciężko nabywać doświadczenie gdy pracują praktycznie sami juniorzy, a bardziej doświadczeni pracownicy zwyczajnie nie mają tyle czasu, by szkolić nowych. Nawał pracy - podczas mojej kadencji były dwie większe fale zwolnień, zmniejszyła się ilość specjalistów do obsługi klientów i nagle zwiększyła się ilość klientów na osobę. Ciągłe opóźnienia, zostawanie na nadgodzinach żeby wyrobić się z zadaniami, presja 'z góry' to norma i codzienność. Pieniądze - na rozmowach rekrutacyjnych pięknie mydlą oczy, że 'u nas nie trzeba prosić się o podwyżkę', a tym czasem... trzeba się prosić, ale i tak bezskutecznie bo pieniędzy nigdy 'nie ma'. Nieważne, czy pracujesz na 10% możliwości, czy na 200% - na podwyżkę nie ma co liczyć. Zarząd - nawet nie wiem od czego zacząć... nie wchodząc w szczegóły (nie mam tylu godzin na spisanie każdej sytuacji), jest bardzo toksycznie. Każda opinia, a zwłaszcza negatywna, ostanie obrócona tak, by wyszło że to wina pracownika. Niepojęte, jak bez serca trzeba być, by z uśmiechem na ustach wysłuchać czyichś problemów (dotyczących i wynikających z nadmiaru pracy), a potem bezczelnie zasugerować niekompetencje, brak umiejętności gospodarowania czasem czy (!) działanie na niekorzyść firmy. Może warto zacząć od autorefleksji? Pozytyw - praca w piątki do 14. Oszukiwanie klientów - bo nie wiem, jak inaczej to nazwać. Juniorzy podpisywani jako specjaliści w mailach do klientów? Jeśli jako klient płacę x zł, to oczekuję że moim serwisem będą opiekować się osoby doświadczone, a nie dopiero uczące się... Brak stabilności - nie ma absolutnie poczucia bezpieczeństwa w kontekście miejsca pracy, nieważne czy pracownik ma 10 dni stażu czy 10 lat, czy jego praca jest wysokiej jakości czy niskiej - jeśli firmie pali się pod nogami, zostanie zwolniony. Jest to zrozumiałe, jednak w sytuacji gdy zwalnia się DOBRYCH i lojalnych pracowników, decyzje te zakrawają o szaleństwo. Usuwanie negatywnych opinii o firmie - XD

EACTIVE
Pracownik
@Pracownik

Chwilę zastanawialiśmy się jak odpowiedzieć na ten komentarz. Uznaliśmy, że chcielibyśmy odnieść się do kilku kwestii po kolei: 1. W swojej opinii wspominasz, że nie ma się u nas od kogo uczyć z uwagi na zbyt dużą liczbę juniorów. W całym naszym Zespole na niemalże 50 osób tylko 3 z nich mają stanowisko juniorskie oraz jedna stażowe. Dodatkowo jak wiesz, nasz Head of SEO regularnie dba o podnoszenie poziomu wiedzy osób z SEO. Korzystamy też ze szkoleń zewnętrznych. 2. Przypisując zadania do osoby, uwzględniamy wiele czynników - liczbę osób, ilość spotkań, przerwy w pracy. Jeśli tej pracy jest dla Ciebie za dużo, zgłoś to swojemu Managerowi. Nie zachęcamy nikogo do robienia nadgodzin. 3. Zgadzamy się całkowicie z tym, że w ostatnim czasie musieliśmy pożegnać się z częścią zespołu. Z otwartej komunikacji wewnątrzfirmowej wiesz na pewno, czym jest to spowodowane. Każde zwolnienie zostało jednak wielokrotnie przemyślane, a osoby z którymi się żegnaliśmy, otrzymywały informację o wypowiedzeniu bardzo wcześnie, by jak najbardziej zwiększyć ich szanse na rynku pracy, a także miały możliwość otrzymania rekomendacji, wsparcia w poszukiwaniu nowego miejsca. 4. Jeśli chodzi o Zarząd, chętnie przyjmiemy Twój feedback w aktualnych ankietach managerskich. Na końcu formularza masz możliwość przekazania swoich spostrzeżeń i uwag, co do pracy tych osób. 5. Wspominasz, że mydlimy oczy na rozmowach kwalifikacyjnych odnośnie podwyżek, ostatecznie ich nie przyznając. Wspominasz też o tym, że od kiedy z nami jesteś, w firmie miały miejsce dwie fale zwolnień. W praktyce, od momentu Twojego zatrudnienia do dziś, sytuacja firmy zmieniła się, a firma dopasowuje swoje działania do ilości obsługiwanych projektów. 6. I na koniec przypomnimy, że nigdy nie usunęliśmy żadnego komentarza zamieszczonego na GoWork. Profil, który posiadamy, jest wersją niepłatną, która nie umożliwia żadnych zmian pracodawcy w jego wyglądzie. Podsumowując - dziękujemy, że dzielisz się swoją opinią. Wiele poruszonych w niej kwestii jest z pewnością do przedyskutowania wewnętrznie. Zapraszamy do dialogu - pamiętaj, że mamy BOX, gdzie możesz prowadzić komunikację anonimową. Pozdrawiamy, EACTIVE

Obecny pracownik
Pracownik
@Pracownik

Przyznam, że jestem zaskoczony Twoją opinią. Ja mam zupełnie inne odczucia. Ja nie wiążę się emocjonalnie z firmą, przychodzę tu pracować i zarabiać i całkiem dobrze się czuję. Zmiany w firmie i zmniejszanie zespołu rozumiem, bo są podyktowane względami biznesowymi firmy. Owszem powoduje to we mnie pewną niepewność, ale ja chyba nie poszukuje stabilizacji w życiu tylko wyzwania. Póki co jestem pracownikiem Eactive i jestem z tego zadowolony, a jak nie będę to zmienię pracę.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma EACTIVE wiemy jak w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Analityk_2_0
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie funkcjonuje niezależny dział Analityki Internetowej? Czy szukacie ludzi o tych kompetencjach?

EACTIVE
Pracownik
@Analityk_2_0

Tak, mamy dział specjalizujący się w Analityce Internetowej, jednak na ten moment nie prowadzimy do niego rekrutacji. O aktualnych naborach więcej na naszej stronie internetowej, w zakładce "kariera". Pozdrawiamy, EACTIVE

Bożena
Inne
@EACTIVE

jak liczny jest ten wspomniany dział i kiedy w ostatnim czasie były prowadzone do niego nabory? wiadomo coś w temacie jego ewentualnego rozwoju w przyszłości?

EACTIVE
Pracownik
@Bożena

Liczebność działu jest dopasowana do naszych potrzeb. Ostatni nabór do niego prowadziliśmy w minionym roku i na ten moment nie planujemy poszukiwania nowych osób. Jeśli coś się zmieni, będziemy informować o tym na naszej stronie internetowej. Pozdrawiamy, EACTIVE

Mariusz
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć, czy w Państwa firmie można odbyć praktykę w czasie wakacji. Jestem uczniem technikum informatycznego i chodzę do drugiej klasy.

EACTIVE
Pracownik
@Mariusz

Dzień dobry :) Prosimy o kontakt na adres hr@eactive.pl Pozdrawiamy, EACTIVE

Karol
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, mam pytanie. Jak aktualnie wygląda u Państwa praca zdalna. Czy jest możliwość pracy w pełni zdalnej? Jeżeli nie ma takiej możliwości, to na jakich zasadach funkcjonuje praca hybrydowa? Wspomnę, że jestem z Wrocławia.

EACTIVE
Pracodawca
@Karol

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie :) Aktualnie niemalże cały nasz Zespół pracuje całkowicie zdalnie. Wyjątek stanowią stanowiska, których specyfika pracy wymaga obecności w siedzibie (warto jednak dodać, że informacja na ten temat zawsze znajduje się w ogłoszeniu). Jeśli chodzi o sam wygląd pracy zdalnej, pracujemy w ustalonych godzinach w określonym przez siebie miejscu. Kontaktujemy się jednak ze sobą za pomocą wewnętrznych komunikatorów, ale też na różnych spotkaniach online. Pozdrawiamy, EACTIVE

Zostaw merytoryczną opinię o EACTIVE wiemy jak - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
EACTIVE wiemy jak
4/5 Na podstawie 149 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
EACTIVE wiemy jak
Przejdź do nowych opinii