W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w EACTIVE wiemy jak?
Jest to uzależnione od stanowiska. Czasami w formie zadań przygotowanych do celów rekrutacyjnych, innym razem w trakcie rozmowy. Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się na temat konkretnego procesu rekrutacyjnego, sprawdź naszą zakładkę "kariera". Pozdrawiamy, EACTIVE
Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam prace w tej firmie. Eactive oferuje wynagrodzenie na absurdalnym poziomie, nie zapewnia żadnych benefitów i nie dba o pracowników. Awans w tej firmie nie wiąże się z żadną sensowną podwyżką lub innymi korzyściami, nie mówiąc o tym, jak przebiega rozmowa dot. nowych warunków - tutaj nie ma pola do negocjacji, to co powie Twój przełożony, jest ostateczną ofertą i nie masz możliwości „negocjacji”. Dodatkowo przełożony zmienia warunki umowy podczas trwania takiej rozmowy, twierdząc, ze ta zasada obowiązuje od dawna i nie wie dlaczego to nie zostało jeszcze zaktualizowane i nam przedstawione. Serio, to problem pracownika, czy jednak firmy? W ciagu roku z firmy odeszła masa pracowników, którzy byli naprawdę dobrymi specjalistami. Firma w żaden sposób nie próbuje zatrzymać pracownika, a wręcz uważa, ze każdego można wymienić. W praktyce wyglada to w ten sposób, ze szukają ludzi na staż/stanowiska juniorskie i ich szkolą (przekładało się na to komfort pracy). Rotacja pracowników jest na naprawdę OGROMNYM poziomie. Kwestia managerow/przełożonych: cześć to byli naprawdę super ludzie z duża wiedzą (nie wiem, czy jeszcze ktoś z nich tam jeszcze w ogóle pozostał. Chyba każdy wybrał lepsza drogę), ale wśród przełożonych były tez osobowości narcystyczne i to strasznie wpływało pracę i komfort psychiczny. Z dodatkowych rzeczy: osoba na wyższym szczeblu chyba nie uznawała zasady work-life balance, bo na komunikatorach, które nie służyły do celów firmowych, potrafiła wywoływać pracownik i nazwiska i pytać: „co tam u Ciebie na weekend?”. Nie odpisując, istniało prawdopodobieństwo, że zostanie to wytknięte na spotkaniach 1:1 lub działowych. Zarząd ciagle prowadzi narracje: nie stać nas na podwyżki, bo inflacja, nie stać nas na benefity, bo firma woli postawić na inne korzyści dla pracowników, nie stać nas na opiekę medyczną, bo coś tam iiiiii tak w koło :) Podsumowując: nie widze żadnych plusów pracy w EA. Jest masa super firm, które oferują adekwatne wynagrodzenie, super benefity, fajna atmosferę, przełożonych i zarząd :)
No opis Twój dość niefajny. :( W sumie dość ostre stwierdzenie z tym, że podobno uważają, że każdego można wymienić. Ale raczej nie zadeklarowali tego wprost i to tylko domysły? Zastanawia mnie teraz to w jaki sposób firma do Twojej opinii się odniesie
Oczywiście, że wprost. Nie raz takie słowa w mniej lub bardziej bezpośredni sposób wychodził z ust samego właściciela Eactive.
Wprost nigdy takie słowa nie padły, ale tylko w taki sposób można było to zinterpretować słuchając jak przedstawia to przełożony.
No jeśli tak to się nie dziwię, że można mieć takie odczucia wobec niego czy firmy. Swoją drogą tak jakby temat wyczerpany jeśli chodzi o warunki? Już żadnej niespodzianki raczej się nie należy ewentualnie spodziewać?
dzien dobry Pytania do bylypracownik 1 ile pracowales w eactive, piszesz o marnym wynagrodzeniu, a jednoczesnie o awansach i marne korzysci? 2 jak przelozony wypominal ci te wiadomosci jak nie odpisywalas? 3 czy rozmawiales z ta osoba o tych wiadomosciach? nie widze problemu z przyjaznieniem sie z ludzmi na wyzszych szczeblach po pracy "obecnie sie przyjaznie i pisze z nim i nawet fotencje wysylamy i nikt nie widzi w tym problemu" 4 nic nie piszesz o samej pracy i rozwoju - czy obowiazki byly fajne, czy sie rozwinales w eactive wyglada na to jakbys byl obrazony na firme - emocje to nie jest dobry doradca odpowiedz ZC
Hej złożyłem cv! Ad. 1. Wypowiadam się o wynagrodzeniach i awansach, a to już na wstępie wskazuje, ze praca w ea trwala dłuższy czas. Ad. 2. W wystawionej przeze mnie opinii nie ma informacji, która wskazuje na to, ze nie było odpowiedzi z mojej strony. Jeśli sprawa by mnie nie dotyczyła to ten temat nie byłby tutaj poruszany. Moja wypowiedz to podsumowanie osobistych doświadczeń. Ad. 3. Kwestia wiadomości zgłaszana była do mojego bezpośredniego przełożonego, ale również do HRu. Jasne, można miec koleżeńskie relacje z przełożonym, jednak oznaczanie pracowników i wywoływanie ich do odpowiedzi (nie każdy sobie tego życzy i chce odpowiadać) późnymi wieczorami lub w weekendy jest nie na miejscu. Ad. 4. Praca w ea - obowiązki standardowe dla danego działu, czasami nudne i mało rozwijające. Liczba obowiązków była nieadekwatna do wynagrodzenia ????. Uważam, ze każda praca niesie za sobą nowe doświadczenia i umiejętności. Oceniam sytuacje na chłodno, nie mam powodu obrażać sie na firmę bo nikt mnie tam za nogi nie trzymał. Z perspektywy czasu widze jak ogromne niedociągnięcia w stosunku innych firm są w ea.
hejdzieki za odp 1 to czemu trwala tyle 2 napisales, ze bedzie to wypomniane 3 i nic sie nie zmienilo mimo zglaszania? ktos tego w ogole pilnowal 4 rozumiem ps @tezbylypracownik zlozylem cv
mineło 2 tyg od twojegio posta, dostales jakas odpowiedź na złożone cv ?może byłeś na rozmowie ;P
Wiecie może, czy w EACTIVE wiemy jak szukają chętnych na staż?
Wszystkie aktualne oferty stażowe można znaleźć na naszej stronie internetowej, pod linkiem -> https://www.eactive.pl/kariera/oferty-stazy/ Zapraszamy do zapoznania :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Jest taka możliwość, jednak po szczegóły zapraszamy do naszego HR-u na hr@eactive.pl ???? Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Czy w firmie Eactive otrzymuje się umowę o pracę?
Wiele zależy od stanowiska, na które aplikuje kandydat. Zawsze jednak tę informację zamieszczamy w ogłoszeniu - zarówno na naszej stronie internetowej jak i na stronach partnerów. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Jak szefostwo w EACTIVE wiemy jak traktuje ludzi?
Wiemy :) I jesteśmy zdania, że dobrze. Składa się na to kilka kwestii: ->Zarząd często ściśle współpracuje nie tylko z Managerami, ale też Specjalistami, odpowiadając na ich porrzeby a także wspierając ich działania i projekty; ->w ciągu roku cały Zespół uczestniczy w wielu rodzajach ankiet, których wyniki mają realny wpływ na to, co dzieje się w firmie, ->cała kadra zarządzająca (Zarząd, Managerowie, Team Leaderzy) biorą udział w szkoleniach dotyczących zarządzania, tak by osiągać jak najwyższy poziom w tym obszarze; ->dodatkowo mamy możliwość zgłaszania swoich uwag w formie jawnej jak i anonimowej przez specjalnie dedykowane narzędzie, dzięki czemu Zarząd może na bieżąco reagować na potrzeby Zespołu. Ponadto, od czasu do czasu wszyscy spotykamy się na różnego rodzaju wydarzeniach, zarówno na żywo jak i online, gdzie cały Zespół niejednokrotnie jest doceniany i chwalony za swoje osiągnięcia, właśnie przez wspomniane "szefostwo". Warto też dodać, że pomiędzy wszystkimi członkami naszego Zespołu - niezależnie od stanowiska - panuje przyjazna atmosfera, oparta na wzajemnym szacunku. Zależy nam na dobrych relacjach, bo wiemy, że to ma wpływ na jakość naszej współpracy. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE #wiemyjak
Czy oferowane przez Państwa staże są płatne? ;)
Nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Czasem oferujemy staże płatne, a czasami bezpłatne, wszystko zależy od poziomu umiejętności kandydata oraz naszych założeń. Zawsze jednak z możliwością zatrudnienia po stażu. Wszystkie aktualne oferty znajdziesz na https://www.eactive.pl/kariera/oferty-stazy/ . Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Interesują mnie zagadnienia SEO i chciałbym się w tym kierunku rozwijać. Wiem, że w agencji są duże możliwości, ze względu na zespoły specjalistyczne i zetknięcie się z dużą ilością stron klientów. Mam pytanie, czy jest możliwe dostanie się do Państwa zespołu, jeżeli nie mam doświadczenia w pracy nad stronami klientów?
Dołączam się do pytania. Jako student chciałem się dowiedzieć czy istnieje możliwość pracy stażowej w dziale SEO w wymiarze połowy etatu w elastycznym trybie godzinowym?
Dziękujemy za pytanie :) Tak, jest możliwość dołączenia do naszego Zespołu pomimo braku doświadczenia. Warto dodać, że nie wrzucamy nikogo od razu na głęboką wodę, a wiedzę podczas stażu zdobywa się u nas w miarę upływu czasu. Oznacza to, że faktycznie można zetknąć się u nas z dużą liczbą stron klientów, a idąc za tym, wieloma różnymi sytuacjami dającymi bardzo dobrą bazę do nauki. Jednak bezpośrednia praca nad serwisami jest możliwa, dopiero gdy mamy pewność, że dana osoba posiadła już odpowiednią wiedzę. Do tego czasu, nad stażystą, jak i każdą inną osobą, która dołącza do naszej firmy czuwa dedykowany opiekun - buddy :) Zachęcamy do aplikacji na adres kariera@eactive.pl :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Dziękujemy za pytanie :) Tak, jest taka możliwość. Każde zgłoszenie na staż rozpatrujemy indywidualnie i dostosowujemy się do naszych kandydatów. Mamy świadomość, że łączenie stażu/pracy ze studiami nie jest proste, ale przy pewnej elastyczności - możliwe :) Zachęcamy do aplikacji na adres kariera@eactive.pl :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Byłem na stażu i zainspirowało mnie to do rozwoju w kierunku technical SEO. Wcześniej nie zdawałem sobie sprawy z możliwości specjalizacji w ramach działań SEO. Po studiach chciałbym ponownie spróbować pracować w agencji, ale startując jako specjalista.
Zapraszamy :) Dodamy też, że chętnie przyjrzymy się aplikacji, nawet jeśli w danym momencie nie będziemy mieli aktywnej rekrutacji do działu Technical SEO. Wówczas wystarczy przesłać CV na kariera@eactive.pl. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Po jakim czasie można ubiegać się o umowę na czas nieokreślony?
Wszystko zależy od tego, co uda nam się wspólnie ustalić. Zazwyczaj odbywa się to po dwóch latach pracy z nami (pierwsza umowa jest zazwyczaj na okres próbny, kolejna na dwa lata, a następna na czas nieokreślony). Natomiast zdarzają się odstępstwa od tej normy i czasami jest to możliwe szybciej. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Czy EACTIVE wiemy jak organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Dziękujemy za pytanie :) Śmiało możemy odpowiedzieć, że zdecydowanie tak. Dzielimy się wiedzą wewnętrznie w działach oraz między nimi, uczestniczymy w webinarach, szkoleniach, konferencjach. Ponadto prenumerujemy branżowe czasopisma i kupujemy książki, których potrzebuje Zespół. Wszystko po to, by stale zdobywać nową wiedzę :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w EACTIVE wiemy jak? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Najczęściej są to 2 etapy (zadania wstępne + rozmowa lub rozmowa 1 + rozmowa 2). Jednak zdarzają się odstępstwa od tej normy. Dzieje się tak w przypadku "wyższych" stanowisk w strukturze oraz w sytuacji, gdy nie mamy pewności, na którego kandydata się zdecydować. Ważne jest jednak to, że nasi kandydaci są na bieżąco informowani przez nas o tym, na jakim etapie rekrutacji się znajdujemy, również wtedy kiedy potrzebujemy więcej czasu na zastanowienie. Z kolei w sytuacji, kiedy jesteśmy pewni, że nie chcemy rozpocząć współpracy z jakimś kandydatem, informacja zwrotna jest przekazywana do 4 dni roboczych po rozmowie. Mamy świadomość, że osoba, która szuka pracy, chciałaby jak najszybciej wiedzieć, co się dzieje. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Pracuję w EACTIVE od niemal 8 lat - jest to pierwsza firma, do której trafiłem zaraz po studiach. Znam więc spory kawałek historii firmy i obserwowałem od wewnątrz ogromny progress jaki wykonała firma przez kilka lat. Zaczynałem jako pracownik kilkuosobowego działu Pozycjonowania (wtedy największego działu w firmie), a firma liczyła bodajże kilkanaście osób, teraz jest około 70 osób + mnóstwo ludzi realizujących zlecenia - spore przedsięwzięcie! Najbardziej uwielbiam EACTIVE za to, że osobom, które są ambitne i też nie boją się odpowiedzialności za swoje działania, daje praktycznie nieskończone możliwości rozwoju, niemal całkowitą elastyczność w kontekście przebiegu kariery i stanowiska (no w obrębie działalności firmy - zielarstwo nie przejdzie ;)). Co to znaczy? Jeśli w danym momencie uznasz, że pora zmienić stanowisko / dział i masz do tego odpowiednie argumenty - nie będzie problemu... Powiem więcej! Osoby, które zarządzają firma potrafią dostrzec cechy, które mogą wskazywać, że swój potencjał lepiej wykorzystasz w innym miejscu w firmie i zaproponować zmianę! Działa to nawet do takiego stopnia, że jeśli w firmie nie ma teraz odpowiedniego działu - to możesz go stworzyć (UWAGA: WSZYSTKIE [!!!] działy, które są w Operations Department zostały utworzone w ten sposób - zaczynały się od jednej osoby, która chciała robić coś inaczej!!! A w samym 2021 pojawiły się już 2 nowe działy, a trzeci jest w planie) Muszę się podzielić swoją opinią, w kontekście zarzutów, które od lat pojawiają się sieci, że firma nie zapewnia "ścieżki rozwoju" itp. Firma stawia na osoby, które wykazują samodzielność w podejmowaniu decyzji dotyczących swojej kariery i rozwoju - taka wolność jest świetną szansą dla każdego! Można np. w dwa lata awansować ze stażysty na managera dużego działu, jeśli ma się odpowiednie kompetencje i stawia się na własny rozwój. Niestety osoby, które nie mają własnej inicjatywy nie rozumieją, że nikt na silę nie będzie ich pchać do góry, dawał podwyżki, awansu "za staż" itp. Wielokrotnie słyszałem od pracowników (w zasadzie obecnie już "byłych"), że np. nie mamy odpowiednich szkoleń, podczas gdy procedura wyglądała tak, że najpierw trzeba sobie wybrać samemu szkolenie i zgłosić do przełożonego, a firma takie szkolenie sfinansuje jeśli pracownik ma odpowiednie uzasadnienie (nawet jeśli byłoby to coś zupełnie odjechanego w kontekście danego stanowiska, przy odpowiedniej motywacji - da się wszystko załatwić), a potem okazuje się że żadna z osób, która mówi o braku szkoleń, nie przychodzi z żadnymi propozycjami po przypomnieniu tej procedury... Jeśli chodzi o finanse i "nierynkowe" stawki - uważam że są one odpowiednio dobierane do umiejętności, które ktoś prezentuje w procesie rekrutacji i bliskie średnim proponowanym przez inne firmy. Jeśli ktoś ma napisane w CV przykładowo "znajomość HTML" a nie potrafi sklecić najprostszego kawałka kodu, to dlaczego oczekuje, że dostanie stawkę zgodną ze swoim kłamliwym CV... Żeby nie było - nie jestem managerem i nie biorę obecnie udziału w procesie rekrutacji, więc mam nadzieję że nikt z firmy się nie obrazi, że za ostro napisane, ale wiem że czasem tak wygląda rzeczywistość, bardzo często to widziałem na swoich procesach rekrutacyjnych - ktoś nic nie umie, w CV nakłamane i liczy że dostanie "rynkową" stawkę. Za to! Jeśli jesteś ambitny i samodzielny, Twoja wypłata będzie rosnąć dużo szybciej, niż w firmach, które mają jakąś określoną "ścieżkę".
Bardzo dziękujemy Ci za Twoje słowa. Cieszymy się, że dostrzegasz dobre aspekty pracy w EACTIVE oraz to, że jesteśmy nastawieni na rozwój nie tylko jako firma w ogóle, ale również na rozwój wszystkich zaangażowanych członków naszego Zespołu. Śledząc trajektorię stażu pracy osób, które są z nami już od jakiegoś czasu, śmiało możemy powiedzieć, że awanse, migracje międzyzespołowe, poszerzanie kwalifikacji w celu dopasowania odpowiednich osób, do kompetencji, które posiadają, są dla nas naprawdę bardzo ważne. Ale i dodające wiatru w żagle. Możliwość obserwowania i wspierania osób z pasją, które chcą EACTIVE dać coś od siebie, jest naprawdę niesamowitym doświadczeniem. Nie da się również ukryć, że Twój wkład w rozwój EACTIVE, na przestrzeni wspomnianych przez Ciebie 8-miu lat, również jest bardzo duży. Cieszymy się, że z nami jesteś :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Dzień dobry, w jakich godzinach pracuje się, czy o stałej godzinie zaczyna się pracę i jak długa jest przerwa?
Dołączam się do pytania i dodatkowo chciałbym się dowiedzieć czy istniej możliwość pracy w elastycznych godzinach?
Dzień dobry :) Standardowo w EACTIVE można rozpocząć dzień pracy między 7:30 a 8:30 i skończyć odpowiednio 8 godzin później, z półgodzinną przerwą w trakcie dnia (do wykorzystania partiami lub jednorazowo - w zależności od preferencji). Są jednak odstępstwa od tej reguły. Jeśli jakiś członek naszego Zespołu potrzebuje dłuższej przerwy w ciągu dnia, albo rozpoczęcia/zakończenia pracy w niestandardowym czasie, nie widzimy przeszkód. Wszystko jest kwestią wspólnych ustaleń :) Z ciekawostek warto jednak dodać, że po pół roku pracy w EACTIVE, w piątki kończymy pracę o 14:00, a nasz weekend jest nieco dłuższy od klasycznego. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Dzień dobry, ponieważ jestem z Gdyni, chciałem się dowiedzieć, na jakich zasadach wygląda u Państwa praca zdalna? Czy zostanie ona utrzymana również po pandemii w pełnym wymiarze? Jak wygląda przyjęcie do pracy, czy konieczny jest przyjazd do Wrocławia i na jak długo? Jak wygląda wprowadzenie do projektów i czy jest ono w formie zdalnej? Jak często trzeba przyjeżdżać do siedziby firmy w trakcie współpracy? Proszę o informacje.
Dzień dobry :) Praca zdalna w naszej firmie będzie istniała niezależnie od pandemii, oznacza to, że gdy sytuacja światowa wróci do normy, w EACTIVE wciąż będzie można pracować na odległość. Warto jednak dodać, że o miejscu pracy decydują członkowie naszego Zespołu, ponieważ mamy również możliwość pracy z siedziby firmy. Podejmując się współpracy z nami, to pracownik podejmuje decyzję o miejscu wdrożenia. Z doświadczenia wiemy, że o wiele łatwiej wprowadza się zarówno w stanowisko, jak i w firmę w ogóle, będąc z nami na miejscu. Sprzyja to również łatwiejszemu zapoznaniu się i "przełamaniu pierwszych lodów". Takie przyjazdy to zazwyczaj maksymalnie do 5-ciu dni roboczych. Jednak nie jest to wymóg konieczny i do każdej sytuacji potrafimy się dostosować. Warto dodać, że każdy nowy członek naszego Zespołu ma przydzielonego buddy'ego, który jest jego opiekunem podczas pierwszych dni wdrożenia. Oznacza to, że nowa osoba (niezależnie, czy jest wdrażana zdalnie, czy na miejscu) zawsze może skontaktować się ze swoim opiekunem oraz poprosić o pomoc. Z kolei, jeśli chodzi o przyjeżdżanie do siedziby firmy w trakcie współpracy, również nie jest ono wymagane. Wszelkie spotkania zarówno zawodowe jak i integracyjne możemy przeprowadzać nie tylko "na żywo", ale również zdalnie. Oczywiście będzie nam bardzo miło jeśli od czasu do czasu będziemy mogli spotkać się wszyscy razem, jednak rozumiemy, jeśli ktoś decyduje się wybrać inną formę kontaktu. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Firma z potencjałem, na pewno konkuruje z wieloma agencjami pod kątem dbania o klienta i dba też o swój wizerunek. Ale na tym koniec. Ankiety to jakaś fikcja bo co poniektórzy koordynatorzy uśmiechają się do działu HR, a za plecami przewracają oczami i komentują w mało przychylny sposób. Samodzielność polega na tym, że nie zawracasz głowy „zarobionemu” koordynatorowi, bo masz być samodzielny i koniec. On nie odpowiada za nic, chyba, ze ma pretensje to i czas znajdzie. Po co więc to stanowisko. Teksty uderzające personalnie w pracownika to standard. Spotkania są wymuszone, bo trzeba odbębnić i tyle. Kto będzie się skarżył jak zaraz dostanie papier, ze chemii nie było, wiec cześć jak czapka. Motywowanie. A kto weryfikował odpowiednie umiejętności wśród tych koordynatorów aby mieli wiedzę o skutecznym motywowaniu? Na pomoc nie masz co liczyc, bo zostaniesz odesłany do kolegów. W sytuacjach awaryjnych w szczególności. Jak nie masz dobrych układów z przełożonym to nie licz na komfort pracy. Bo oni sobie wybierają pupilków i się nawet z tym nie kryją. Wiele osób w tej agencji trzyma głównie kredyt, bo masz umowę o pracę i wynagrodzenie na czas. Są oczywiście jeszcze pozytywni ludzie, z którymi możesz pogadać i poubolewać nad obecnym stanem rzeczy.
Dziękujemy Ci za Twoją opinię. Na początek - cieszymy się, że Twoim zdaniem poziom dbania o klienta jest konkurencyjny. Dba o to cały dział Customer Care, o czym pewnie wiesz, a także wszyscy specjaliści, którzy pracują przy projektach dla naszych Klientów. Przykro nam jednak, że uważasz, że "na tym koniec" i pomimo tego, że podejmujemy szereg działań proZespołowych, nie odczuwasz tego. To dla nas naprawdę bardzo ważna informacja. Interesujące jest również to, co piszesz o tym, że ankiety są fikcją. Biorąc pod uwagę ich częstotliwość, ale również ilość danych oraz zmian, jakie są wprowadzone na ich podstawie, z całą pewnością możemy powiedzieć, że są jak najbardziej prawdziwe, a to, co z nich płynie ma realny wpływ na to, co dzieje się w firmie. Zależy nam na tym, co Zespół ma nam do powiedzenia, jakie ma opinie na to co się dzieje. Na tej podstawie planujemy wiele działań. Bardzo nam jednak przykro, że uważasz swojego Managera za niepomocnego, mającego pretensje, odbębniającego swoją pracę, niemotywującego. Przykro nam, tym bardziej że jako nasz pracownik, jak się podpisałeś/podpisałaś, podejmujesz decyzję o napisaniu swojej opinii w tym temacie tutaj, zamiast zgłosić to wewnętrznie. Oczywiście masz prawo nie dzielić się tym z nami, to Twój wybór, jednak jeśli zmienisz zdanie, pamiętaj proszę, że mamy wiele możliwości zgłoszenia tego typu problemów, jak na przykład BOX EACTIVE, gdzie możesz powiedzieć o tym, co się dzieje, zarówno jawnie jak i anonimowo, zamiast jak wskazujesz "poubolewać nad obecnym stanem rzeczy". Niestety, jeśli nie wiemy, że coś ma miejsce, bądź którego konkretnie działu/działania to dotyczy, nie możemy tego zmienić. Ciężko jest naprawiać coś, o czym nie wiemy, że nie działa. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Jakie narzędzia pracy zapewnia EACTIVE wiemy jak? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Członkom naszego Zespołu zapewniamy wszystkie niezbędne do pracy narzędzia (jest to zarówno sprzęt taki jak komputery, monitory, myszki, itp.), jak również dostępy do odpowiednich programów (tutaj jednak uzależnione jest to od obejmowanego stanowiska oraz działu; dostępy do innych narzędzi będzie posiadać osoba w dziale Technical SEO, a inne w Marketingu). Jeśli chodzi o służbowe auto, posiadamy firmowy samochód, który dedykowany jest głównie wyjazdom do naszych klientów, a nasz Zespół korzysta z niego wymiennie. Oznacza to, że nie jest on na stałe przypisany do jednej osoby, a do celu, jakiemu służy :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Dziękujemy za pytanie :) Jeśli chodzi o kwestie finansowe, oprócz podstawowego wynagrodzenia, osoby pracujące w naszym Zespole mogą również otrzymywać premie według wewnętrznych ustaleń, charakterystycznych dla danego działu. Nieco inaczej będzie to wyglądać np. w dziale Performance Marketing, nieco inaczej w dziale New Business i jeszcze inaczej w dziale Technical SEO. Do tego dochodzi możliwość otrzymywania premii dodatkowych, niewpisujących się w standardowe działania i wytyczne, wynikających z chęci doceniania zaangażowanych osób w naszym Zespole. Mamy nadzieję, że wyczerpaliśmy ciekawość związaną z tym zagadnieniem :) Pozdrawiamy, Zespół EACTIVE
Czy pracodawca EACTIVE wiemy jak organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Dziękujemy za pytanie :) Nie da się jednak odpowiedzieć na nie jednym słowem, ponieważ temat jest bardzo złożony. Wynika to z tego, że nie mamy np. określonego dnia szkoleń/warsztatów wewnętrznych, czy dedykowanych eventów w związku z tym. Natomiast liczba możliwości poszerzania swoich kwalifikacji, jak widać poniżej jest całkiem obszerna: 1. Cały nasz Zespół może uczestniczyć w szkoleniach, warsztatach, a także konferencjach zewnętrznych organizowanych przez naszych partnerów, w zależności od zainteresowania i potrzeb. 2. Chętni pracownicy mogą korzystać ze szkoleń na platformie Udemy. 3. Co jakiś czas organizowane są szkolenia wewnętrzne, np. kiedy jeden dział chce dzielić się swoją wiedzą i przedstawić ją współpracownikom, którym mogłoby to pomóc w wykonywaniu powierzanych zadań. 4. Szkolimy się również wewnętrznie z uaktualniania procedur, negocjacji, efektywnej komunikacji i wielu innych kwestii, które są dla nas ważne, by stale poprawiać jakość i komfort naszej pracy. 5. Wewnętrzne szkolenia to także szkolenia wewnątrzdziałowe oparte o doświadczenia i konkretne case studies naszego Zespołu. Odbywają się one na cotygodniowych spotkaniach działowych. 6. Dodatkowo zachęcamy również naszych pracowników do zdobywania kolejnych certyfikatów, oferowanych przez np. Google , czy Allegro. Jak widać możliwości doszkolenia się i podniesienia kwalifikacji, w EACTIVE jest kilka. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb oraz zaangażowania w poszerzanie swoich umiejętności. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Czy pracodawca EACTIVE wiemy jak motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Dziękujemy za pytanie :) Tak - zarówno Michał, jak i koordynatorzy zespołów oraz dział HR podejmują działania motywacyjne. To bardzo ważne zwłaszcza w aktualnych warunkach, starać się utrzymywać poziom motywacji na możliwie wysokim poziomie, choć nie jest to łatwe zadanie. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE
Na jakie benefity można liczyć w EACTIVE wiemy jak?
W EACTIVE oferujemy: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty MultiSport oraz do pakietu MultiBilet, finansowanie kursów na platformie Udemy oraz finansowanie prenumerat czasopism branżowych. Jednym z najbardziej cenionych przez nas benefitów jest praca w piątki do godziny 14:00 :)
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w EACTIVE wiemy jak?
Warunki jakie trzeba spełnić są zależne od stanowiska, na które prowadzimy rekrutacje :) W ogłoszeniach publikowanych na naszej podstronie "oferty pracy", zawsze szczegółowo opisujemy to, czego oczekujemy od kandydatów. Zachęcamy do zapoznania się z nimi, a w razie pytań kontakt na maila: kariera@eactive.pl :) Ps. Jeśli jesteś fanem/fanką podróży, idealnie wpasowujesz się w profil członka naszego zespołu! ;)