Dzień dobry, czy istnieje u Państwa możliwość odbycia stażu w zakresie reklam PPC. Chciałbym dodać, że nie mam doświadczenia żadnego w tym obszarze i czy takie osoby też mogą się do Państwa zgłosić?
Dzień dobry, tak istnieje taka możliwość. Zapraszamy do przesłania CV na kariera@eactive.pl. Pozdrawiamy, EACTIVE
Chciałbym dołączyć do tematu i zapytać, czy jest u Państwa możliwość przebranżowienia się na webmastera, czy zatrudniacie też ludzi bez wiedzy w tym temacie?
@Pracodawca Chciałbym dołączyć do wątku i dowiedzieć się, czy osoba po 40 bez doświadczenia może skorzystać ze współpracy w ramach 3-miesięcznej praktyki?
Dzień dobry, niestety na ten moment nie przewidujemy otwarcia praktyk z tego zakresu. Pozdrawiamy, EACTIVE
W firmie jestem już kilka dobrych lat. Nie jest to moja pierwsza praca, za to na pewno ta, w której spędziłem najwięcej czasu. Postanowiłem więc i zostawić swoją, subiektywną opinię. Eactive nie stoi w miejscu, cały czas się zmienia i rozwija. Nie mówię, że zawsze, każdy pomysł odpowiada mi w 100% ale podoba mi się to, że testujemy różne rozwiązania. W mojej ocenie każdy, kto tylko ma w sobie trochę inicjatywy i chęci do działania może mieć wpływ na te zmiany. Co mnie tam trzyma? Lubię poczucie bycia częścią firmy, że moje zdanie ma znaczenie i mogę realnie współtworzyć miejsce, w którym pracuje. Zbalansowany poziom formalności - Dzięki temu, że nie ma tu klimatu "korpo", łatwiej jest rozwiązywać najróżniejsze sytuacje. Chociażby te związane z awansami, szkoleniami. Nie jest się małym trybikiem w maszynie, gdzie dotarcie ze swoim "problemem" wymaga przebrnięcia przez wiele osób i procedur. Natomiast wymaga to na pewno zaangażowania ponieważ np. awans nie będzie zależał od stażu pracy ale od osiągnieć w ramach ścieżki kariery. Trzeba więc, uczyć się, rozwijać - dać coś z siebie. Możliwe, że to nie każdemu pasuje. Dla mnie fajne, ponieważ mam poczucie wpływu i wiem co muszę robić by uzyskać dany efekt. Dużo się uczę, moje sukcesy są doceniane. Proste a ważne i nie zawsze oczywiste. W Eactive można też spotkać świetnych ludzi!
Końcówka niby jasna, że sukcesu powinny być doceniane, pytanie tylko o jakich konkretnie jest tu mowa? Padło stwierdzenie o tym, że dużo można się tu uczyć. Jaki konkretnie zakres tej wiedzy masz na myśli?
Chciałbym się podzielić również moimi przemyśleniami. Pracowałem wcześniej w korpo i nie odpowiadało mi to, że mam ścisłe określony zakres prac i żadna moja inicjatywa poszerzenia zakresu lub zmiany nie była możliwa. To co mi się natomiast bardzo podoba w Eactive, to elastyczność w odnalezieniu swego miejsca w firmie. Wiadomo ludzie są różni i poszukują różnych warunków w pracy. W Eactive cenię brak rutyny, ciągłe nowe wyzwania, dynamikę pracy, styczność z wieloma projektami i klientami. Być może osoby, które lubią powtarzalność oraz dużą przewidywalność tutaj się nie odnajdą, dla mnie jednak to najlepsza droga do rozwoju. Jestem również pod wrażeniem, że firma nadal funkcjonuje jako zdlana i to całkiem sprawnie. Świetnie działa również dział HR.
Dziękujemy Ci za Twój punkt widzenia i podzielenie się swoją opinią :) Pozdrawiamy, EACTIVE
Dołączam do tego wątku z moimi krótkimi spostrzeżeniami odnośnie współpracy z firmą Eactive. Dla mnie na plus: duża elastyczność współpracy, pieniądze zawsze na czas, ciekawe zadania, przejrzyste zasady współpracy i miła atmosfera. Dla mnie na minus: praca zdalna, która niesie ze sobą mniejszą możliwość integracji na żywo.
Czy praca zdalna w Państwa firmie jest obowiązkowa, tak jak jest na ogłoszeniach napisane? Czy jest opcja pracy stacjonarnej w biurze we Wrocławiu?
Chciałbym do wcześniejszej wypowiedzi dodać jeszcze pytanie: Czy praca hybrydowa funkcjonuje w firmie i na jakich zasadach?
Mamy możliwość pracy z siedziby firmy, jednak na co dzień zdecydowana większość Zespołu decyduje się na pracę zdalną. Podobnie jeśli chodzi o pracę hybrydową. Każdy członek Zespołu decyduje o tym skąd danego dnia chce pracować, nie mamy w tej kwestii żadnych odgórnych nakazów. Pozdrawiamy, EACTIVE
Dzień dobry, mam pytanie, czy zatrudniacie państwo specjalistów +50?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Na ten moment w naszym Zespole nie ma osoby 50+, jednak nie mamy nic przeciwko, aby ktoś taki do nas dołączył. Wszystko zależy od umiejętności kandydata i spełniania wymagań z ogłoszenia. Zachęcamy do sprawdzenia naszych aktualnych ofert na naszej stronie internetowej w zakładce "Kariera". Pozdrawiamy, EACTIVE
Dzień dobry, czy firma Eactive realizuje staże dla uczniów technikum?
@Pracownik przecież to są jakieś bzdury! Od kilku miesięcy liczba klientów na głowę nam wszystkim spada... I to nie dlatego, że klientów ubywa, ale dlatego, że po kolei wszystkich zmieniają na specjalistów t-shaped. Kolejna bzdura, że się nie nauczysz w eactive. Ja się uczę codziennie, mój rozwój jest ogromny.
Kiedyś panowało przekonanie, że warto przyjść do Eactive dla zdobycia doświadczenia, niestety te czasy chyba się skończyły. Ciężko nabywać doświadczenie gdy pracują praktycznie sami juniorzy, a bardziej doświadczeni pracownicy zwyczajnie nie mają tyle czasu, by szkolić nowych. Nawał pracy - podczas mojej kadencji były dwie większe fale zwolnień, zmniejszyła się ilość specjalistów do obsługi klientów i nagle zwiększyła się ilość klientów na osobę. Ciągłe opóźnienia, zostawanie na nadgodzinach żeby wyrobić się z zadaniami, presja 'z góry' to norma i codzienność. Pieniądze - na rozmowach rekrutacyjnych pięknie mydlą oczy, że 'u nas nie trzeba prosić się o podwyżkę', a tym czasem... trzeba się prosić, ale i tak bezskutecznie bo pieniędzy nigdy 'nie ma'. Nieważne, czy pracujesz na 10% możliwości, czy na 200% - na podwyżkę nie ma co liczyć. Zarząd - nawet nie wiem od czego zacząć... nie wchodząc w szczegóły (nie mam tylu godzin na spisanie każdej sytuacji), jest bardzo toksycznie. Każda opinia, a zwłaszcza negatywna, ostanie obrócona tak, by wyszło że to wina pracownika. Niepojęte, jak bez serca trzeba być, by z uśmiechem na ustach wysłuchać czyichś problemów (dotyczących i wynikających z nadmiaru pracy), a potem bezczelnie zasugerować niekompetencje, brak umiejętności gospodarowania czasem czy (!) działanie na niekorzyść firmy. Może warto zacząć od autorefleksji? Pozytyw - praca w piątki do 14. Oszukiwanie klientów - bo nie wiem, jak inaczej to nazwać. Juniorzy podpisywani jako specjaliści w mailach do klientów? Jeśli jako klient płacę x zł, to oczekuję że moim serwisem będą opiekować się osoby doświadczone, a nie dopiero uczące się... Brak stabilności - nie ma absolutnie poczucia bezpieczeństwa w kontekście miejsca pracy, nieważne czy pracownik ma 10 dni stażu czy 10 lat, czy jego praca jest wysokiej jakości czy niskiej - jeśli firmie pali się pod nogami, zostanie zwolniony. Jest to zrozumiałe, jednak w sytuacji gdy zwalnia się DOBRYCH i lojalnych pracowników, decyzje te zakrawają o szaleństwo. Usuwanie negatywnych opinii o firmie - XD
Chwilę zastanawialiśmy się jak odpowiedzieć na ten komentarz. Uznaliśmy, że chcielibyśmy odnieść się do kilku kwestii po kolei: 1. W swojej opinii wspominasz, że nie ma się u nas od kogo uczyć z uwagi na zbyt dużą liczbę juniorów. W całym naszym Zespole na niemalże 50 osób tylko 3 z nich mają stanowisko juniorskie oraz jedna stażowe. Dodatkowo jak wiesz, nasz Head of SEO regularnie dba o podnoszenie poziomu wiedzy osób z SEO. Korzystamy też ze szkoleń zewnętrznych. 2. Przypisując zadania do osoby, uwzględniamy wiele czynników - liczbę osób, ilość spotkań, przerwy w pracy. Jeśli tej pracy jest dla Ciebie za dużo, zgłoś to swojemu Managerowi. Nie zachęcamy nikogo do robienia nadgodzin. 3. Zgadzamy się całkowicie z tym, że w ostatnim czasie musieliśmy pożegnać się z częścią zespołu. Z otwartej komunikacji wewnątrzfirmowej wiesz na pewno, czym jest to spowodowane. Każde zwolnienie zostało jednak wielokrotnie przemyślane, a osoby z którymi się żegnaliśmy, otrzymywały informację o wypowiedzeniu bardzo wcześnie, by jak najbardziej zwiększyć ich szanse na rynku pracy, a także miały możliwość otrzymania rekomendacji, wsparcia w poszukiwaniu nowego miejsca. 4. Jeśli chodzi o Zarząd, chętnie przyjmiemy Twój feedback w aktualnych ankietach managerskich. Na końcu formularza masz możliwość przekazania swoich spostrzeżeń i uwag, co do pracy tych osób. 5. Wspominasz, że mydlimy oczy na rozmowach kwalifikacyjnych odnośnie podwyżek, ostatecznie ich nie przyznając. Wspominasz też o tym, że od kiedy z nami jesteś, w firmie miały miejsce dwie fale zwolnień. W praktyce, od momentu Twojego zatrudnienia do dziś, sytuacja firmy zmieniła się, a firma dopasowuje swoje działania do ilości obsługiwanych projektów. 6. I na koniec przypomnimy, że nigdy nie usunęliśmy żadnego komentarza zamieszczonego na GoWork. Profil, który posiadamy, jest wersją niepłatną, która nie umożliwia żadnych zmian pracodawcy w jego wyglądzie. Podsumowując - dziękujemy, że dzielisz się swoją opinią. Wiele poruszonych w niej kwestii jest z pewnością do przedyskutowania wewnętrznie. Zapraszamy do dialogu - pamiętaj, że mamy BOX, gdzie możesz prowadzić komunikację anonimową. Pozdrawiamy, EACTIVE
Przyznam, że jestem zaskoczony Twoją opinią. Ja mam zupełnie inne odczucia. Ja nie wiążę się emocjonalnie z firmą, przychodzę tu pracować i zarabiać i całkiem dobrze się czuję. Zmiany w firmie i zmniejszanie zespołu rozumiem, bo są podyktowane względami biznesowymi firmy. Owszem powoduje to we mnie pewną niepewność, ale ja chyba nie poszukuje stabilizacji w życiu tylko wyzwania. Póki co jestem pracownikiem Eactive i jestem z tego zadowolony, a jak nie będę to zmienię pracę.
Czy firma EACTIVE wiemy jak w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Chciałbym się podzielić swoim doświadczeniem. Pracuję w Eactive od jakiegoś czasu. Zauważyłem, że na profilu pojawiają się negatywne opinie. Ja mam zupełnie inne odczucia. Zastanawia mnie, jak ta sama firma może być tak różnie odbierana. Ja odnajduję się to bardzo dobrze, bo niezwykle mi zależy na pracy zdalnej. Cenię sobie to, że zaraz po pracy jestem w domu. Obecnie mało firm umożliwia pracę w pełni zdalną. Wiem, że mogą pojawić się wątpliwości, jaki typ pracy jest lepszy. Ja jednak uważam, że to zależy od potrzeb konkretnego człowieka. To, co zrobiło na mnie wrażenie w Eactive to, jak sprawnie działa firma mimo pełnej zdalności. Chodzi mi o przepływ informacji oraz szybkość załatwiania spraw. Oczywiście jak w każdej firmie, mogłoby znaleźć się elementy, które mogłyby być bardziej do mnie dopasowane, ale nie powoduje to jednak moich złych odczuć. W firmie bardzo mi się podoba także łatwy, koleżeński kontakt z właścicielami, przestrzenie do dzielenia się swoimi uwagami oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.
Czy w firmie funkcjonuje niezależny dział Analityki Internetowej? Czy szukacie ludzi o tych kompetencjach?
Tak, mamy dział specjalizujący się w Analityce Internetowej, jednak na ten moment nie prowadzimy do niego rekrutacji. O aktualnych naborach więcej na naszej stronie internetowej, w zakładce "kariera". Pozdrawiamy, EACTIVE
jak liczny jest ten wspomniany dział i kiedy w ostatnim czasie były prowadzone do niego nabory? wiadomo coś w temacie jego ewentualnego rozwoju w przyszłości?
Liczebność działu jest dopasowana do naszych potrzeb. Ostatni nabór do niego prowadziliśmy w minionym roku i na ten moment nie planujemy poszukiwania nowych osób. Jeśli coś się zmieni, będziemy informować o tym na naszej stronie internetowej. Pozdrawiamy, EACTIVE
Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć, czy w Państwa firmie można odbyć praktykę w czasie wakacji. Jestem uczniem technikum informatycznego i chodzę do drugiej klasy.
Dzień dobry, mam pytanie. Jak aktualnie wygląda u Państwa praca zdalna. Czy jest możliwość pracy w pełni zdalnej? Jeżeli nie ma takiej możliwości, to na jakich zasadach funkcjonuje praca hybrydowa? Wspomnę, że jestem z Wrocławia.
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie :) Aktualnie niemalże cały nasz Zespół pracuje całkowicie zdalnie. Wyjątek stanowią stanowiska, których specyfika pracy wymaga obecności w siedzibie (warto jednak dodać, że informacja na ten temat zawsze znajduje się w ogłoszeniu). Jeśli chodzi o sam wygląd pracy zdalnej, pracujemy w ustalonych godzinach w określonym przez siebie miejscu. Kontaktujemy się jednak ze sobą za pomocą wewnętrznych komunikatorów, ale też na różnych spotkaniach online. Pozdrawiamy, EACTIVE
Ponieważ już drugi raz mój komentarz pozostawiony pod opinią innego pracownika został usunięty (pewnie nie był wygodny, albo komuś się nudzi tak jak mi), chce tylko tu napisać, że KAŻDA POZOSTAWIONA TU NEGATYWNA OPINIA ODDAJE PRAWDĘ. Co więcej, mimo, że przedstawiciel firmy tu obecny udaje zdziwienie - wszystkie zarzuty, od braku podwyżek, przez niefajne zachowanie osób na najwyższych stanowiskach jest zgłaszane na rozmowach off-boardingowych z HR, przy okazji odejścia. Co więcej, zarzuty o każdej z tych negatywnych rzeczy zostają też wpisane w ankiecie na odchodne przez każdego pracownika. I wiem, że wszyscy z nas, byłych pracowników, mieliśmy bardzo podobne opinie o okresie pracy. Tylko po prostu nikt z tym nic nie robi. Kiedyś ktoś mi powiedział, że to miejsce to sekta. I to poniekąd prawda. Jak coś ci nie pasuje, albo masz swoje zdanie i nie dasz sobie wejść na głowę - musisz z sekty odejść. No finał jest taki, że pojawiają się tu komentarze o nowym systemie rozliczeń, który nie dość, że jest obraźliwie przedstawiany w stosunku do klientów rozliczanych starym systemem i robi z nich wariatów, to jeszcze firma sama sobie tu wrzuca pozytywne komentarze XD To co należało do moich obowiązków sprawiało mi przyjemność. Ale wykonywanie tego w innej firmie w normalnych warunkach pracy, ze ścieżką rozwoju, normalnymi warunkami finansowymi i wspierającym przełożonym, to dopiero frajda. Polecam każdemu!
Czy po stażu jest faktycznie szansa na zatrudnienie czy biorą na staże i po 3 miesiącach kolejnych żeby im też mało płacić?
Dziękujemy za pytanie. Jeśli w danym momencie mamy przestrzeń do współpracy, a w trakcie stażu wszystko układa się pomyślnie dla obu stron, z przyjemnością zapraszamy do współpracy :) W naszym Zespole są osoby, które zaczynały w ten sposób, a wraz ze wzrostem umiejętności awansowały na kolejne stanowiska. Pozdrawiamy, EACTIVE
EACTIVE #wiemyjak to miejsce gdzie bardzo zaskoczyła mnie atmosfera jaka może panować w miejscu pracy. Pomimo tego, że się rozstajemy cieszę się, że mogłam być częścią Zespołu i nie żałuje czasu spędzonego tutaj. Ogromnie dużo się nauczyłam i za to będę już zawsze wdzięczna. Pewne obszary, jak wszędzie, musza zostać dopracowane, jednak jestem pewna, że to miejsce ma szanse na duży rozwój.
Dziękujemy Ci za Twoją wiadomość i perspektywę. Cieszymy się, że pomimo tego, że nasze drogi się rozeszły, dobrze będziesz nas wspominać. Pozdrawiamy, EACTIVE
Podzielam Twoją opinię. Dla mnie w pracy bardzo ważna jest dobra atmosfera, szacunek i ciekawe wyzwania. Choć to firma zakończyła ze mną współpracę, cieszę się, że miałam możliwość dużo się nauczyć przy wielu projektach. To doświadczenie pozwoliło mi szybko na rynku pracy znaleźć ciekawą ofertę dla siebie ???? Muszę przyznać, że prowadzenie agencji marketingowej zdalnie to duże wyzwanie. Jak pracowałam w Eactive ze spraw na pewno wymagających dopracowań to skracanie ścieżek komunikacyjnych oraz nowe sposoby na integrację zespołu.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w EACTIVE wiemy jak?
Jest to uzależnione od stanowiska. Czasami w formie zadań przygotowanych do celów rekrutacyjnych, innym razem w trakcie rozmowy. Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się na temat konkretnego procesu rekrutacyjnego, sprawdź naszą zakładkę "kariera". Pozdrawiamy, EACTIVE
Trudno polecić firmę, która od wielu miesięcy stacza się po równi pochyłej. Brak prawdziwego poszanowania pracowników, brak docenienia. Ogromna rotacja - znaczna część specjalistów odeszła sama, część została zwolniona. Niektóre decyzje zarządu są wręcz obrzydliwe. W Eactive "spokojnie" mogą pracować tylko ci, którzy zgadzają się ze wszystkimi decyzjami zarządzających i im przyklaskują. Jeśli masz własne zdanie, to tylko w teorii możesz się nim podzielić. To jak firma się kreuje, ma się nijak do rzeczywistości. Szkoda czasu, szkoda zdrowia, szkoda nerwów.
Część specjalistów odeszła ze względu na niesprzyjające dla nich warunki, tak? A co z tą drugą częścią czemu firma im podziękowała za współpracę, to się stało po odejściu tamtych?
Każda decyzja wewnętrzna oraz każde zwolnienie wynikające ze strony firmy jest uzasadniane zespołowi oraz osobom zainteresowanym. Służą temu spotkania 1:1, cotygodniowe spotkania Managerów oraz comiesięczne spotkania całej firmy. Jeśli chodzi o decyzje dotyczące zwolnień, wszystkie podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem, często uwzględniają też indywidualne potrzeby konkretnych osób. Nie zgadzamy się z Twoim stwierdzeniem, że nie szanujemy pracowników, Zespół jest dla nas bardzo ważny. Właśnie dlatego wprowadzamy wiele wewnętrznych zmian, by usprawnić pracę, przeprowadzamy ankiety wewnętrzne, prowadzimy transparentną komunikację, mamy przestrzeń do anonimowej wymiany spostrzeżeń. Owszem, zdarza nam się popełniać błędy. Staramy się jednak każdorazowo wyciągać wnioski i wprowadzać zmiany na lepsze. Jak ostatnio przekazywał również Michał, nasz CEO, nie wszystkie pomysły, które zgłasza Zespół, jesteśmy w stanie wprowadzić (choć jak pokazują ankiety, znaczna większość jest wprowadzana). Czasem ogranicza nas budżet, czasem interes większości, a innym razem założone cele, które jako firma chcemy osiągnąć. Jeśli chodzi o docenianie, robimy to w miarę możliwości, jakie mamy w danym momencie. Stale pracujemy jednak nad tym, by to poprawiać. Pozdrawiamy, EACTIVE
Oczekuję dostosowania działań reklamowych do konkretnych celów biznesowych. I to dostaję w Aktywnym Modelu Rozliczeń. Polecam
Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam prace w tej firmie. Eactive oferuje wynagrodzenie na absurdalnym poziomie, nie zapewnia żadnych benefitów i nie dba o pracowników. Awans w tej firmie nie wiąże się z żadną sensowną podwyżką lub innymi korzyściami, nie mówiąc o tym, jak przebiega rozmowa dot. nowych warunków - tutaj nie ma pola do negocjacji, to co powie Twój przełożony, jest ostateczną ofertą i nie masz możliwości „negocjacji”. Dodatkowo przełożony zmienia warunki umowy podczas trwania takiej rozmowy, twierdząc, ze ta zasada obowiązuje od dawna i nie wie dlaczego to nie zostało jeszcze zaktualizowane i nam przedstawione. Serio, to problem pracownika, czy jednak firmy? W ciagu roku z firmy odeszła masa pracowników, którzy byli naprawdę dobrymi specjalistami. Firma w żaden sposób nie próbuje zatrzymać pracownika, a wręcz uważa, ze każdego można wymienić. W praktyce wyglada to w ten sposób, ze szukają ludzi na staż/stanowiska juniorskie i ich szkolą (przekładało się na to komfort pracy). Rotacja pracowników jest na naprawdę OGROMNYM poziomie. Kwestia managerow/przełożonych: cześć to byli naprawdę super ludzie z duża wiedzą (nie wiem, czy jeszcze ktoś z nich tam jeszcze w ogóle pozostał. Chyba każdy wybrał lepsza drogę), ale wśród przełożonych były tez osobowości narcystyczne i to strasznie wpływało pracę i komfort psychiczny. Z dodatkowych rzeczy: osoba na wyższym szczeblu chyba nie uznawała zasady work-life balance, bo na komunikatorach, które nie służyły do celów firmowych, potrafiła wywoływać pracownik i nazwiska i pytać: „co tam u Ciebie na weekend?”. Nie odpisując, istniało prawdopodobieństwo, że zostanie to wytknięte na spotkaniach 1:1 lub działowych. Zarząd ciagle prowadzi narracje: nie stać nas na podwyżki, bo inflacja, nie stać nas na benefity, bo firma woli postawić na inne korzyści dla pracowników, nie stać nas na opiekę medyczną, bo coś tam iiiiii tak w koło :) Podsumowując: nie widze żadnych plusów pracy w EA. Jest masa super firm, które oferują adekwatne wynagrodzenie, super benefity, fajna atmosferę, przełożonych i zarząd :)
No opis Twój dość niefajny. :( W sumie dość ostre stwierdzenie z tym, że podobno uważają, że każdego można wymienić. Ale raczej nie zadeklarowali tego wprost i to tylko domysły? Zastanawia mnie teraz to w jaki sposób firma do Twojej opinii się odniesie
Oczywiście, że wprost. Nie raz takie słowa w mniej lub bardziej bezpośredni sposób wychodził z ust samego właściciela Eactive.
Wprost nigdy takie słowa nie padły, ale tylko w taki sposób można było to zinterpretować słuchając jak przedstawia to przełożony.
No jeśli tak to się nie dziwię, że można mieć takie odczucia wobec niego czy firmy. Swoją drogą tak jakby temat wyczerpany jeśli chodzi o warunki? Już żadnej niespodzianki raczej się nie należy ewentualnie spodziewać?
dzien dobry Pytania do bylypracownik 1 ile pracowales w eactive, piszesz o marnym wynagrodzeniu, a jednoczesnie o awansach i marne korzysci? 2 jak przelozony wypominal ci te wiadomosci jak nie odpisywalas? 3 czy rozmawiales z ta osoba o tych wiadomosciach? nie widze problemu z przyjaznieniem sie z ludzmi na wyzszych szczeblach po pracy "obecnie sie przyjaznie i pisze z nim i nawet fotencje wysylamy i nikt nie widzi w tym problemu" 4 nic nie piszesz o samej pracy i rozwoju - czy obowiazki byly fajne, czy sie rozwinales w eactive wyglada na to jakbys byl obrazony na firme - emocje to nie jest dobry doradca odpowiedz ZC
Hej złożyłem cv! Ad. 1. Wypowiadam się o wynagrodzeniach i awansach, a to już na wstępie wskazuje, ze praca w ea trwala dłuższy czas. Ad. 2. W wystawionej przeze mnie opinii nie ma informacji, która wskazuje na to, ze nie było odpowiedzi z mojej strony. Jeśli sprawa by mnie nie dotyczyła to ten temat nie byłby tutaj poruszany. Moja wypowiedz to podsumowanie osobistych doświadczeń. Ad. 3. Kwestia wiadomości zgłaszana była do mojego bezpośredniego przełożonego, ale również do HRu. Jasne, można miec koleżeńskie relacje z przełożonym, jednak oznaczanie pracowników i wywoływanie ich do odpowiedzi (nie każdy sobie tego życzy i chce odpowiadać) późnymi wieczorami lub w weekendy jest nie na miejscu. Ad. 4. Praca w ea - obowiązki standardowe dla danego działu, czasami nudne i mało rozwijające. Liczba obowiązków była nieadekwatna do wynagrodzenia ????. Uważam, ze każda praca niesie za sobą nowe doświadczenia i umiejętności. Oceniam sytuacje na chłodno, nie mam powodu obrażać sie na firmę bo nikt mnie tam za nogi nie trzymał. Z perspektywy czasu widze jak ogromne niedociągnięcia w stosunku innych firm są w ea.
hejdzieki za odp 1 to czemu trwala tyle 2 napisales, ze bedzie to wypomniane 3 i nic sie nie zmienilo mimo zglaszania? ktos tego w ogole pilnowal 4 rozumiem ps @tezbylypracownik zlozylem cv
mineło 2 tyg od twojegio posta, dostales jakas odpowiedź na złożone cv ?może byłeś na rozmowie ;P
Jedna z gorszych firm i do pracy i do usług odradzam.
Dzięki za wpis, ale niestety nie napisałeś nic konkretnego, co się dzieje? Z czym jest problem? Z górą? Kasą? Daj znać, bo to ważne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EACTIVE wiemy jak?
Zobacz opinie na temat firmy EACTIVE wiemy jak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EACTIVE wiemy jak?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!