Opinie o EACTIVE wiemy jak w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy EACTIVE wiemy jak. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w EACTIVE wiemy jak na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż powierzchni reklamowej w mediach internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o EACTIVE wiemy jak w Wrocław

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w EACTIVE wiemy jak szukają chętnych na staż?

EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Wszystkie aktualne oferty stażowe można znaleźć na naszej stronie internetowej, pod linkiem -> https://www.eactive.pl/kariera/oferty-stazy/ Zapraszamy do zapoznania :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Zofia
Inne
@EACTIVE

czy praktyki studenckie ( 2 miesiące) też można u Was zrobić ?

EACTIVE
Pracownik
@Zofia

Jest taka możliwość, jednak po szczegóły zapraszamy do naszego HR-u na hr@eactive.pl ???? Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

bc.
Były pracownik

Jest to pierwsza firma, w której już po pierwszym miesiącu wiedziałem, że nie będę chciał się z nią związać na dłużej. Niestety był okres świąteczny i trzeba było wytrzymać. Firma nie dała mi żadnej motywacji do pracy, a nawet robiła wszystko odwrotnie: od problemów z wzięciem wolnego do lekarza na dziecko (usłyszałem od przełożonego „wolałabym, abyś tak nie kręcił” ), ciągłych pretensjach i atakach słownych od przełożonego, i na marnym wynagrodzeniu kończąc. Przez cały okres współpracy pracowałem za najniższą stawkę 3000 netto. Na start na magazynie zaproponowali mi 200 zł netto więcej, niż w Eactive po pół roku. Nie brano mnie pod uwagę w premiach miesięcznych, mimo że po okresie próbnym taka mi przysługiwała. Mój Team Leader chyba nawet sam nie wiedział, na podstawie jakiej umowie pracowałem, lub robił to świadomie. Omijały mnie też cykliczne spotkania z głównym przełożonym, w których uczestniczyła każda osoba z działu. Byłem po prostu pomijany, i nie czułem się jak pełnoprawny członek zespołu. Na pożegnanie jedyny feedback firmy, jaki otrzymałem to „nie pykło”. Konstruktywnie i realnie pokazuje, jak firma widzi pracownika. Idąc do pracy w tej firmie trzeba liczyć się z tym, że Twoje zmiany mogą zostać wprowadzone nawet po kilku tygodniach, po czasie, w którym zapomnisz, że nad danym zagadnieniem pracowałeś i o co w nim chodziło. Zdecydowanie nie jest to miejsce dla osoby, która chce widzieć na bieżąco efekty swoich zmian dokonywać tylko poprawek. Problematyczna jest też częsta konieczność argumentowania racji wyników swoich prac swojej racji w Asanie, których akcept można dostać w niedziele o 1 rano, (czyli nawet o tym łatwo zapomnieć biorąc pod uwagę, że takich może akceptów być wiele). Jak akceptu nie ma długo, to oczywiście wina pracownika, bo nie przypomniał. Atmosfera jaką czułem w pracy była tragiczna z powodu mojego "Team Lidera". Wprowadzenie w procedury polegało na wysłaniu do mnie maila z ok 10 plikami. W moim przypadku osoba, mająca pomóc we wdrożeniu („Buddy”) poszła na urlop w pierwszych dniach pracy. Nikt tego nie dopilnował i nikt nie wiedział o takiej sytuacji. Po 7 rozmowach rekrutacyjnych, w kwestiach organizacyjnych trudno się spodziewać czegoś innego. Team leader, który uważa, że wdrożenie pracownika kończy się tylko na przesłaniu plików, codziennie miał do mnie o coś pretensje pod kątem proceduralnym. Chociaż nie potrafił jasno przekazać oczekiwań, tak wymagał pełnego wdrożenia w procedury jak najszybciej. Niestety, na swoje pytania zawsze miałem odpowiedź „spytaj kolegów”, „powinieneś to wiedzieć”, „bądź bardziej samodzielny”, itd. nie mając nic sobie do zarzucenia mimo jasnej informacji z mojej strony, że nie wszystko jest w plikach i potrzebne jest jasne wskazanie kierunku. Dopiero po dwóch miesiącach dowiedziałem się o znaczeniach liter w nazwach czy o tym, w jaki sposób trzeba wyeksportować plik, by był zgodny z procedurami itd. . Po czasie człowiek już przestaje pytać, nie tyle ze strachu co ze zniechęcenia, by nie słyszeć kolejnej doczepki w swoim kierunku . Teksty na Slacku w postaci „co z tobą nie tak” i „ogarnij się” były codziennością. Nie ma to jak konstruktywna krytyka ze strony przełożonego. Zdecydowanie nie polecam pracy w EACTIVE. Zwykłe korpo, gdzie pracuje się tylko taskami na czas, z uśmiechem na ustach słuchając, jak to tam nie jest wspaniale.

2
EACTIVE
Pracownik
@bc.

Część I odpowiedzi. Dziękujemy Ci za Twoją opinię. Wszystkie, a zwłaszcza taka, która wyraża niezadowolenie naszych pracowników, są dla nas bardzo ważne. Przykro nam jednak, że tak niemiło nas wspominasz. Poniżej odnosimy się do wszystkich kwestii, które poruszyłeś w swoim komentarzu. Naszym zdaniem, niektóre opisywane przez Ciebie sytuacje wyglądały nieco inaczej i nie chcielibyśmy, by pozostały one bez naszej odpowiedzi. Odnosząc się do tego, że firma nie dała Ci żadnej motywacji do pracy, robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by przyjąć Cię w miły i przyjazny sposób. Oczywiście rozumiemy, że podjęte przez nas kroki nie spełniły Twoich oczekiwań. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy w stanie sprostać wszystkim. To, co nazwałeś "ciągłymi pretensjami i atakami słownymi" oraz "pretensje pod kątem proceduralnym" w naszej opinii było negatywnym feedbackiem. Chcieliśmy, żebyś był na bieżąco poinformowany o tym, które ze swoich obowiązków wykonujesz nienależycie, tak byś mógł je jak najszybciej poprawić. W całej naszej firmie cenimy sobie przekazywanie informacji zwrotnej na bieżąco, ponieważ wierzymy, że tylko w ten sposób jesteśmy w stanie wypracować najwyższe standardy, ale i również szybciej i lepiej się ze sobą porozumieć. Masz jednak rację, określenia "ogarnij się", czy "co z tobą nie tak" są z naszej strony nie na miejscu, za co najmocniej Cię przepraszamy. W związku z tym, że po trzech miesiącach okresu próbnego, nie byliśmy przekonani co do Twojego zatrudnienia, zaproponowaliśmy Ci wydłużenie okresu próbnego. Nie wskazywałeś wówczas na to, że ten pomysł nie jest dla Ciebie w porządku, ani też, że wysokość zaproponowanego wynagrodzenia Ci nie odpowiada. Nie otrzymaliśmy od Ciebie także informacji, że nie chcesz z nami dłużej współpracować. My z kolei wierzyliśmy, że przy naszym wsparciu jesteś w stanie w ciągu kolejnych trzech miesięcy realizować swoje zadania zgodnie z przyjętymi przez nas standardami. W związku z przedłużonym okresem próbnym, faktycznie nie byłeś uwzględniany przy miesięcznych premiach. Wynika to z naszej wewnętrznej polityki, że premie przyznajemy po wstępnych trzech miesiącach, gdy nowy Członek naszego Zespołu jest już wdrożony i wiemy, że chcemy z nim współpracować. Z uwagi na to, że okres próbny w Twoim przypadku został przedłużony, wydłużyliśmy również czas bez premii. Jest to jednak bardzo rzadka praktyka z naszej strony. Podobnie sprawa wygląda jeśli chodzi o cykliczne spotkania z głównym przełożonym. Dopiero po zakończeniu okresu próbnego, nasi Specjaliści uczestniczą w takich spotkaniach. Wynika to z dwóch kwestii: 1. Pierwsze miesiące opierają się właśnie o zapoznanie i opanowanie wszystkich panujących w firmie procedur. 2. Główny przełożony działu, o którym wspomniałeś ma pod sobą znaczną grupę osób i nie ma konieczności, by każdy nowy pracownik się z nim spotykał. Warto jednak dodać, że mowa tu tylko o spotkaniach 1:1. Uczestniczyłeś w spotkaniach całego działu, na których był obecny wspomniany wyżej główny przełożony. Masz jednak rację, tak wygląda u nas system wdrażania nowych osób. Ale oczywiście rozumiemy, że może być on Twoim zdaniem nieodpowiedni. Jeśli chodzi o kwestię wprowadzania zmian/wskazywanych przez Ciebie wytycznych, faktycznie chwilę to trwa. Wynika to z priorytetyzacji zadań i obowiązków działu odpowiadającego za wdrożenie, bądź firmy zewnętrznej, z którą współpracujemy. Zgadzamy się z Tobą, na wprowadzenie zmian zawsze się u nas czeka. Nie mamy na to jeszcze opracowanego innego, szybszego systemu. Jednak właśnie praca na Asanie, możliwość tworzenia dodatkowych zadań, rozpisywania dat pozwala na stałe monitorowanie danego zagadnienia, dzięki czemu Członkowie naszego Zespołu nie zapominają o nich. Również akceptacja "swojej racji w Asanie" czasem wymaga długiego oczekiwania. Również tutaj staramy się wypracować skuteczne rozwiązanie, jednak nie ukrywamy, że jeszcze nie udało nam się znaleźć na to złotego środka. Robimy co w naszej mocy, by ten proces jak najszybciej usprawnić. W naszej opinii podjęliśmy wszystkie możliwe kroki, by wdrożenie Ciebie przebiegło w miły i przyjazny sposób. Przesłanie Ci w pierwszej fazie wdrożenia plików z procedurami, to stały punkt wdrożenia nowych Członków naszego Zespołu, co ma dać nam bazę do wypracowania odpowiednich standardów. Nie zapominaj jednak proszę o spotkaniach, podczas których przesłane Ci procedury, były tłumaczone. Oczywiście rozumiemy Twoje stanowisko, że wolałbyś, by ktoś stale czuwał nad Twoją pracą, jednak nie ukrywaliśmy od samego początku, że stawiamy na większą samodzielność, o czym również sam wspomniałeś. Wydawało nam się, że komunikaty, jakie od nas otrzymujesz są na tyle precyzyjne, aby po kilku miesiącach pracy z nami, swoje obowiązki wykonywać na wymaganym przez nas poziomie (chociażby idąc za procedurą krok po kroku).

EACTIVE
Pracownik
@bc.

Część II odpowiedzi. Biorąc pod uwagę, że przez cały okres pracy u nas otrzymywałeś bieżący feedback na temat swojej pracy, nie możemy zgodzić się z Tobą, że jedyne co od nas otrzymałeś na pożegnanie to stwierdzenie "nie pykło". Zgadzamy się jednak z Tobą, że wskazany przez Ciebie cytat jest nie na miejscu, za co Cię przepraszamy. Chcieliśmy jednak przypomnieć, że chcieliśmy się z Tobą umówić na spotkanie pożegnalne, na które postanowiłeś nie przychodzić. Wówczas otrzymałbyś od nas pełniejszą informację zwrotną. Zastanawiamy się również, co masz na myśli poprzez określenie "po 7 rozmowach rekrutacyjnych". Według naszych danych, spotkań kwalifikacyjnych było o ponad połowę mniej. Chyba, że w tej puli zawarłeś również kontakty ze strony naszego Biura, czy działu HR w celu doprecyzowania danych umowy lub daty rozpoczęcia z nami współpracy. Jest nam bardzo przykro, że atmosfera w pracy była, jak to wskazałeś "tragiczna". Tym bardziej nam przykro, że nie zgłaszałeś tego nikomu (nawet wypełniając ankietę onboardingową, która przeprowadzana jest na 3 miesiące po pierwszym dniu pracy), nie wspominając już o możliwościach anonimowego zgłoszenia problemu, jakie mamy wypracowane w naszej firmie. Wówczas dołożylibyśmy wszelkich starań, by to zmienić. W międzyczasie prowadziłeś też komunikację mailową z samym szefem Michałem Kliszczakiem, któremu również nie przekazałeś żadnych informacji odnośnie tego co Twoim zdaniem jest nie tak. Wręcz przeciwnie - sygnalizowałeś, że wszystko jest na dobrej drodze, a także że podoba Ci się atmosfera i to, co robimy w firmie. EACTIVE nigdy nie było korporacją i zdecydowanie nie chcemy iść w tym kierunku. Jak w każdej firmie zdarzają się sytuacje/rzeczy, które spotykają się z mniejszą/większą aprobatą. Z całą pewnością możemy jednak powiedzieć, że naprawdę zależy nam na tym, by cały nasz Zespół czuł się komfortowo, a każdy jego Członek otrzymywał odpowiednią dawkę wiedzy i wsparcia. Komunikujemy to już na pierwszym spotkaniu z HR, by każda nowa Osoba od samego początku wiedziała, że zawsze może zgłosić się "wyżej" i przekazać swoją informację zwrotną. Jak widać nasza wizja rozwoju nowego pracownika, różniła się od Twojej. Nie pozostaje nam nic innego jak uznać, że ostatecznie to dobrze, że nie zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z Tobą, jeśli miałaby być okupiona takim złym samopoczuciem z Twojej strony. Nie mniej jednak życzymy Ci wszystkiego dobrego w dalszym rozwoju zawodowym. Wierzymy, że uda Ci się znaleźć miejsce odpowiednie dla Ciebie, które spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

bulb
Były pracownik
@bc.

W EA widzę bez zmian XD

EACTIVE
Pracownik
@bulb

Wręcz przeciwnie, w EACTIVE wiele się zmienia. Oczywiście dużo zależy od tego, jaką perspektywę czasu zastosujemy, ale zmiany zachodzą. Warto jednak pamiętać, że to, co dla jednych jest dobre, innym może się nie podobać i odwrotnie. Czasem też na poprawę jakichś procesów potrzeba nieco więcej czasu, na co nie wszyscy chcą czekać. Właśnie po to robimy regularne badania wewnętrzne, by być na bieżąco z troskami wszystkich osób w naszym Zespole, na podstawie których możemy wypracowywać nowe rozwiązania. Również dlatego dostarczamy narzędzia do przekazywania regularnego feedbacku firmie. Wprawdzie nie wszyscy chcą z tego skorzystać, a bez tego, nie wiedząc, jakie są oczekiwania, wyzwanie zmieniania się, wcale nie jest takie proste. Ale nie poddajemy się i stale próbujemy. Krok po kroku :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Były pracownik
Były pracownik
@bulb

Brzmi jak stary kołchoz z nową twarzą :)

Prawda
Były pracownik
@bc.

Nie polecam tego pracodawcy. Zarobki, na które pracownicy narzekali, a mimo tego wielu " leaderów" nadal tam pracuje, zwiałam po miesiącu Jedną pracownicę, której pomówienie zmieniło start w tej firmie na gorszy ( tak, może być gorzej) należało podać do sądu. Leaderzy nie zareagowali. Zabrakło chęci, żeby się użerać z tą pseudo firmą IT. Także firma kojarzy się z olewatorskim podejściem powodującym depresję.

Marian
Pracownik
@EACTIVE

Zmiana na plus. Teraz odpowiada PR-owiec :D

Ryjek
Kandydat
@bc.

bylem kedys u nich na rozmowie, ktora polegala na gnojeniu kandydata i wysmiewaniu go, wiec wierze,ze nic sie tam na plus nie zmienilo

EACTIVE
Pracownik
@Ryjek

Nie ukrywamy, że mamy wątpliwości, czy aby na pewno był Pan na rozmowie u nas. Żadna z osób odpowiedzialnych za kontakt z kandydatami, jak i później członkami naszego Zespołu nie "gnoi" innych. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR -> hr@eactive.pl w celu wyjaśnienia tej sytuacji i podzielenia się swoim doświadczeniem. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie Eactive otrzymuje się umowę o pracę?

EACTIVE
Pracownik
@Andrzej

Wiele zależy od stanowiska, na które aplikuje kandydat. Zawsze jednak tę informację zamieszczamy w ogłoszeniu - zarówno na naszej stronie internetowej jak i na stronach partnerów. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Niestety

Nie warto tracić czasu na pracę w tej firmie. Zarobki są mniejsze niż w supermarkecie, dla osób początkujących. Najśmieszniejsze, że ludzie się na to godzą. Firma nie przestrzega zasad RODO.

1
EACTIVE
@Niestety

Dziękujemy za opinię. Z treści Twojej wypowiedzi możemy wywnioskować, że nie pracowałaś/pracowałeś w naszej firmie i nie znasz jej od środka. Zarobki są uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia. Pracownikom oferujemy możliwości awansu z czym wiąże się wyższe wynagrodzenie. Firma ma do zaoferowania znacznie więcej niż wynagrodzenie jak np. pakiet benefitów, finansowanie szkoleń czy materiałów (książek, kursów) do poszerzania wiedzy, co dla początkujących osób w branży jest bardzo istotne. W kwestii RODO staramy się prowadzić działania zgodnie z prawem, natomiast jeśli ze strony naszej firmy spotkałeś/spotkałaś się z naruszeniem zasad RODO to prosimy o indywidualny kontakt drogą mailową w celu rozwiązania problemu. Pozdrawiamy, EACTIVE

Niestety
@EACTIVE

To, że były pracownik krytykuje wynagrodzenie jest jak najbardziej normalną formą ostrzegawczą dla innych chętnych. Pracownicy zwalniali się najczęściej przez niskie wynagrodzenie. Śmieszne, że z góry firma zakłada, że osoba komentująca nie ma do tego podstaw.

EACTIVE
@Niestety

W EACTIVE słuchamy naszych pracowników m.in. przeprowadzając ankiety wewnętrzne - dzięki nim staramy się reagować na ich potrzeby. Z badań wynika, że wynagrodzenie nie jest głównym czynnikiem determinującym odejście naszego pracownika. Wynagrodzenie to kwestia subiektywna. Jeżeli dla danego kandydata jest ono niesatysfakcjonujące już na etapie propozycji, to oczywiście może on nie przyjąć naszej oferty. Dla osób początkujących mamy duże możliwości rozwoju w formie praktyk bądź staży na elastycznych zasadach. Pozdrawiamy, EACTIVE

Mort
@EACTIVE

"Wynagrodzenie to kwestia subiektywna" - to gratuluję, że na świeżo wrzuconym ogłoszeniu na grupie Social Media Jobs (13.07.19) macie propozycję wynagrodzenia 3075-4305 brutto dla UX Designera. Jest to tak bardzo subiektywne, że żyjecie chyba w alternatywnej rzeczywistości. Czy Wy macie w ogóle jakiekolwiek rozeznanie na rynku pracy i macie świadomość zarobków w tej branży i tego, jak mało jest osób z taką specjalizacją? (Specjalnie nie zaznaczam negatywnej czy pozytywnej opinii, bo ani się do Was nie rekrutowałem, ani nie znam nikogo u Was pracującego, ale absurd tego ogłoszenia tak wyrwał mnie z butów, że aż musiałem tu wejść.)

EACTIVE
@Mort

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Pozdrawiamy, EACTIVE

Marta
Były pracownik
@Niestety

Właściciel Alfa i Omega ocenia wiedzę i umiejętności wg. swojej skali, dlatego są tak niskie zarobki.

Kasia
Pracownik
@Niestety

Znam zarobki w firmie i wiem, że są adekwatne do umiejętności pracowników.

Karol
Inne
@Kasia

To znaczy jakie? Jak pracownik wykwalifikowany to zarabia dużo więcej? Podasz jakie są widełki żebym mógł ocenić czy warto aplikować.

EACTIVE
Pracownik
@Karol

Widełki na stanowiska podane są przy każdym naszym ogłoszeniu. Zapraszam do sprawdzenia naszej zakładki "kariera" https://www.eactive.pl/kariera/oferty-pracy/ Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie EACTIVE wiemy jak? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w EACTIVE wiemy jak traktuje ludzi?

EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Wiemy :) I jesteśmy zdania, że dobrze. Składa się na to kilka kwestii: ->Zarząd często ściśle współpracuje nie tylko z Managerami, ale też Specjalistami, odpowiadając na ich porrzeby a także wspierając ich działania i projekty; ->w ciągu roku cały Zespół uczestniczy w wielu rodzajach ankiet, których wyniki mają realny wpływ na to, co dzieje się w firmie, ->cała kadra zarządzająca (Zarząd, Managerowie, Team Leaderzy) biorą udział w szkoleniach dotyczących zarządzania, tak by osiągać jak najwyższy poziom w tym obszarze; ->dodatkowo mamy możliwość zgłaszania swoich uwag w formie jawnej jak i anonimowej przez specjalnie dedykowane narzędzie, dzięki czemu Zarząd może na bieżąco reagować na potrzeby Zespołu. Ponadto, od czasu do czasu wszyscy spotykamy się na różnego rodzaju wydarzeniach, zarówno na żywo jak i online, gdzie cały Zespół niejednokrotnie jest doceniany i chwalony za swoje osiągnięcia, właśnie przez wspomniane "szefostwo". Warto też dodać, że pomiędzy wszystkimi członkami naszego Zespołu - niezależnie od stanowiska - panuje przyjazna atmosfera, oparta na wzajemnym szacunku. Zależy nam na dobrych relacjach, bo wiemy, że to ma wpływ na jakość naszej współpracy. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE #wiemyjak

Anita annn
Inne

Jeśli chcecie wydać grube tysiące za zniszczone SEO budowane kilka lat w firmie w 2 miesiące to proszę bardzo ! Oni wiedzą jak zmarnować pieniądze, zniszczyć nerwy, i zabrać cenny czas ! w dodatku zmiany wprowadzają SEO juniorzy !!

1
EACTIVE
Pracownik
@Anita annn

Dzień dobry Pani Anito, nasza współpraca trwała zaledwie 2 miesiące i wspólnie doszliśmy do wniosku, że nie potrzebują Państwo współpracy z agencją SEO, ale swojego zespołu in house. Tym bardziej jesteśmy zaskoczeni, ponieważ naszą współpracę zakończyliśmy bez uwag i zastrzeżeń z żadnej ze stron. W tym momencie musimy jednak zaznaczyć, że wspomniany Junior (którego praca była kilkukrotnie chwalona) nie wprowadzał żadnych zmian na Państwa stronie. Wykonywali to nasi Web Developerzy. Junior w Państwa projekcie realizował strategię z obszaru technical SEO, a jego praca była ściśle uzgadniana i weryfikowana przez Head of SEO. Oczywiście w odpowiedzi na ten komentarz skontaktował się już z Państwem Project Manager projektu, w celu wyjaśnienia zamiany w ocenie naszej współpracy. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Dawt@
Kandydat
 Pytanie

Czy oferowane przez Państwa staże są płatne? ;)

EACTIVE
Pracownik
@Dawt@

Nie możemy jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Czasem oferujemy staże płatne, a czasami bezpłatne, wszystko zależy od poziomu umiejętności kandydata oraz naszych założeń. Zawsze jednak z możliwością zatrudnienia po stażu. Wszystkie aktualne oferty znajdziesz na https://www.eactive.pl/kariera/oferty-stazy/ . Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Adam
Kandydat
 Pytanie

Interesują mnie zagadnienia SEO i chciałbym się w tym kierunku rozwijać. Wiem, że w agencji są duże możliwości, ze względu na zespoły specjalistyczne i zetknięcie się z dużą ilością stron klientów. Mam pytanie, czy jest możliwe dostanie się do Państwa zespołu, jeżeli nie mam doświadczenia w pracy nad stronami klientów?

2
Witriu
Kandydat
 Pytanie
@Adam

Dołączam się do pytania. Jako student chciałem się dowiedzieć czy istnieje możliwość pracy stażowej w dziale SEO w wymiarze połowy etatu w elastycznym trybie godzinowym?

1
EACTIVE
Pracownik
@Adam

Dziękujemy za pytanie :) Tak, jest możliwość dołączenia do naszego Zespołu pomimo braku doświadczenia. Warto dodać, że nie wrzucamy nikogo od razu na głęboką wodę, a wiedzę podczas stażu zdobywa się u nas w miarę upływu czasu. Oznacza to, że faktycznie można zetknąć się u nas z dużą liczbą stron klientów, a idąc za tym, wieloma różnymi sytuacjami dającymi bardzo dobrą bazę do nauki. Jednak bezpośrednia praca nad serwisami jest możliwa, dopiero gdy mamy pewność, że dana osoba posiadła już odpowiednią wiedzę. Do tego czasu, nad stażystą, jak i każdą inną osobą, która dołącza do naszej firmy czuwa dedykowany opiekun - buddy :) Zachęcamy do aplikacji na adres kariera@eactive.pl :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

EACTIVE
Pracownik
@Witriu

Dziękujemy za pytanie :) Tak, jest taka możliwość. Każde zgłoszenie na staż rozpatrujemy indywidualnie i dostosowujemy się do naszych kandydatów. Mamy świadomość, że łączenie stażu/pracy ze studiami nie jest proste, ale przy pewnej elastyczności - możliwe :) Zachęcamy do aplikacji na adres kariera@eactive.pl :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Oli
Były pracownik
@Adam

Byłem na stażu i zainspirowało mnie to do rozwoju w kierunku technical SEO. Wcześniej nie zdawałem sobie sprawy z możliwości specjalizacji w ramach działań SEO. Po studiach chciałbym ponownie spróbować pracować w agencji, ale startując jako specjalista.

EACTIVE
Pracownik
@Oli

Zapraszamy :) Dodamy też, że chętnie przyjrzymy się aplikacji, nawet jeśli w danym momencie nie będziemy mieli aktywnej rekrutacji do działu Technical SEO. Wówczas wystarczy przesłać CV na kariera@eactive.pl. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Nat@
Kandydat
 Pytanie
@Oli

Czy staż był płatny?

Nick
Pracownik
 Pytanie

Po jakim czasie można ubiegać się o umowę na czas nieokreślony?

EACTIVE
Pracownik
@Nick

Wszystko zależy od tego, co uda nam się wspólnie ustalić. Zazwyczaj odbywa się to po dwóch latach pracy z nami (pierwsza umowa jest zazwyczaj na okres próbny, kolejna na dwa lata, a następna na czas nieokreślony). Natomiast zdarzają się odstępstwa od tej normy i czasami jest to możliwe szybciej. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

R

Polecam jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności. Firma się rozrasta ale dba o nowych pracowników i ich zaaklimatyzowanie w zespole :) Atmosfera super, ludzie chętnie spędzają czas ze sobą, również po pracy.

3
EACTIVE
@R

Bardzo dziękujemy :) Pozdrawiamy, EACTIVE

Możliwy
@EACTIVE

Ilu pracowników pracuje lokalnie w firmie ? Zastanawiam się nad wyborem i szukam dojrzałej organizacji.

2
EACTIVE
@Możliwy

Obecnie nasza firma zatrudnia ponad 60 pracowników i stale prowadzimy rekrutacje na nowe stanowiska. :)

Możliwy
@EACTIVE

Sporo - dziekuję

2
Witek
Kandydat
 Pytanie
@EACTIVE

Ile osób pracuje aktualnie w firmie?

EACTIVE
Pracownik
@Witek

Aktualnie jest nas już prawie 70 :) Jednak liczba ta z pewnością niebawem się powiększy. Na ten moment mamy otwarte rekrutacje do prawie wszystkich działów. Wszystkie oferty pracy można znaleźć na naszej stronie internetowej, pod linkiem: https://www.eactive.pl/kariera/oferty-pracy/ Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Agata
Kandydat
 Pytanie
@EACTIVE

W jakim trybie pracuje się aktualnie, czy jest to praca w biurze, system hybrydowy? Zależałoby mi na pełnej pracy zdalnej, czy taka opcja też jest możliwa?

EACTIVE
Pracownik
@Agata

Pracujemy zdalnie, z możliwością pracy w biurze (i co ważne, nie zamierzamy tego zmieniać). Jeśli ktoś z naszego Zespołu czuje potrzebę, że chciałby pracować z siedziby, ma taką możliwość. Jeśli jest ktoś, kto chce pracy 100% zdalnej, jesteśmy na to otwarci i nie mamy nic przeciwko. Wszystkie nasze działania od samego początku (rekrutacja, onboarding, wdrażanie, codzienna praca) są dostosowane do zdalnego trybu pracy :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Czy EACTIVE wiemy jak organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Dziękujemy za pytanie :) Śmiało możemy odpowiedzieć, że zdecydowanie tak. Dzielimy się wiedzą wewnętrznie w działach oraz między nimi, uczestniczymy w webinarach, szkoleniach, konferencjach. Ponadto prenumerujemy branżowe czasopisma i kupujemy książki, których potrzebuje Zespół. Wszystko po to, by stale zdobywać nową wiedzę :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w EACTIVE wiemy jak? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

EACTIVE
Pracownik
@Pytanie

Najczęściej są to 2 etapy (zadania wstępne + rozmowa lub rozmowa 1 + rozmowa 2). Jednak zdarzają się odstępstwa od tej normy. Dzieje się tak w przypadku "wyższych" stanowisk w strukturze oraz w sytuacji, gdy nie mamy pewności, na którego kandydata się zdecydować. Ważne jest jednak to, że nasi kandydaci są na bieżąco informowani przez nas o tym, na jakim etapie rekrutacji się znajdujemy, również wtedy kiedy potrzebujemy więcej czasu na zastanowienie. Z kolei w sytuacji, kiedy jesteśmy pewni, że nie chcemy rozpocząć współpracy z jakimś kandydatem, informacja zwrotna jest przekazywana do 4 dni roboczych po rozmowie. Mamy świadomość, że osoba, która szuka pracy, chciałaby jak najszybciej wiedzieć, co się dzieje. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

DJF8
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w EACTIVE od niemal 8 lat - jest to pierwsza firma, do której trafiłem zaraz po studiach. Znam więc spory kawałek historii firmy i obserwowałem od wewnątrz ogromny progress jaki wykonała firma przez kilka lat. Zaczynałem jako pracownik kilkuosobowego działu Pozycjonowania (wtedy największego działu w firmie), a firma liczyła bodajże kilkanaście osób, teraz jest około 70 osób + mnóstwo ludzi realizujących zlecenia - spore przedsięwzięcie! Najbardziej uwielbiam EACTIVE za to, że osobom, które są ambitne i też nie boją się odpowiedzialności za swoje działania, daje praktycznie nieskończone możliwości rozwoju, niemal całkowitą elastyczność w kontekście przebiegu kariery i stanowiska (no w obrębie działalności firmy - zielarstwo nie przejdzie ;)). Co to znaczy? Jeśli w danym momencie uznasz, że pora zmienić stanowisko / dział i masz do tego odpowiednie argumenty - nie będzie problemu... Powiem więcej! Osoby, które zarządzają firma potrafią dostrzec cechy, które mogą wskazywać, że swój potencjał lepiej wykorzystasz w innym miejscu w firmie i zaproponować zmianę! Działa to nawet do takiego stopnia, że jeśli w firmie nie ma teraz odpowiedniego działu - to możesz go stworzyć (UWAGA: WSZYSTKIE [!!!] działy, które są w Operations Department zostały utworzone w ten sposób - zaczynały się od jednej osoby, która chciała robić coś inaczej!!! A w samym 2021 pojawiły się już 2 nowe działy, a trzeci jest w planie) Muszę się podzielić swoją opinią, w kontekście zarzutów, które od lat pojawiają się sieci, że firma nie zapewnia "ścieżki rozwoju" itp. Firma stawia na osoby, które wykazują samodzielność w podejmowaniu decyzji dotyczących swojej kariery i rozwoju - taka wolność jest świetną szansą dla każdego! Można np. w dwa lata awansować ze stażysty na managera dużego działu, jeśli ma się odpowiednie kompetencje i stawia się na własny rozwój. Niestety osoby, które nie mają własnej inicjatywy nie rozumieją, że nikt na silę nie będzie ich pchać do góry, dawał podwyżki, awansu "za staż" itp. Wielokrotnie słyszałem od pracowników (w zasadzie obecnie już "byłych"), że np. nie mamy odpowiednich szkoleń, podczas gdy procedura wyglądała tak, że najpierw trzeba sobie wybrać samemu szkolenie i zgłosić do przełożonego, a firma takie szkolenie sfinansuje jeśli pracownik ma odpowiednie uzasadnienie (nawet jeśli byłoby to coś zupełnie odjechanego w kontekście danego stanowiska, przy odpowiedniej motywacji - da się wszystko załatwić), a potem okazuje się że żadna z osób, która mówi o braku szkoleń, nie przychodzi z żadnymi propozycjami po przypomnieniu tej procedury... Jeśli chodzi o finanse i "nierynkowe" stawki - uważam że są one odpowiednio dobierane do umiejętności, które ktoś prezentuje w procesie rekrutacji i bliskie średnim proponowanym przez inne firmy. Jeśli ktoś ma napisane w CV przykładowo "znajomość HTML" a nie potrafi sklecić najprostszego kawałka kodu, to dlaczego oczekuje, że dostanie stawkę zgodną ze swoim kłamliwym CV... Żeby nie było - nie jestem managerem i nie biorę obecnie udziału w procesie rekrutacji, więc mam nadzieję że nikt z firmy się nie obrazi, że za ostro napisane, ale wiem że czasem tak wygląda rzeczywistość, bardzo często to widziałem na swoich procesach rekrutacyjnych - ktoś nic nie umie, w CV nakłamane i liczy że dostanie "rynkową" stawkę. Za to! Jeśli jesteś ambitny i samodzielny, Twoja wypłata będzie rosnąć dużo szybciej, niż w firmach, które mają jakąś określoną "ścieżkę".

2
EACTIVE
Pracownik
@DJF8

Bardzo dziękujemy Ci za Twoje słowa. Cieszymy się, że dostrzegasz dobre aspekty pracy w EACTIVE oraz to, że jesteśmy nastawieni na rozwój nie tylko jako firma w ogóle, ale również na rozwój wszystkich zaangażowanych członków naszego Zespołu. Śledząc trajektorię stażu pracy osób, które są z nami już od jakiegoś czasu, śmiało możemy powiedzieć, że awanse, migracje międzyzespołowe, poszerzanie kwalifikacji w celu dopasowania odpowiednich osób, do kompetencji, które posiadają, są dla nas naprawdę bardzo ważne. Ale i dodające wiatru w żagle. Możliwość obserwowania i wspierania osób z pasją, które chcą EACTIVE dać coś od siebie, jest naprawdę niesamowitym doświadczeniem. Nie da się również ukryć, że Twój wkład w rozwój EACTIVE, na przestrzeni wspomnianych przez Ciebie 8-miu lat, również jest bardzo duży. Cieszymy się, że z nami jesteś :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Michał
Kandydat

Z racji tego, że finalnie do współpracy nie doszło odniosę się raczej do rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmawiałem z Miłoszem z działu webowego i muszę przyznać, że jedna z moich lepszych rozmów kwalifikacyjnych. Przed rozmową miałem do zrobienia kilka małych zadań - klnąłem na czym świat stoi ale muszę przyznać, że nauczyłem się dzięki nim kilku nowych rzeczy. Na samej rozmowie żadnych (usunięte przez administratora) pytań o jakieś definicje, czy innych bzdetnych testów tylko konkretna rozmowa o doświadczeniach, opiniach, rozwiązaniach, używanych narzędziach, funkcjonowaniu zespołu, możliwościach rozwoju, planach na przyszłość.... Jasne były tematy "smaczków" używancyh języków (np. JS) ale bardziej na zasadzie dyskusji dlaczego coś działa tak a nie inaczej i jakie problemy ze sobą niesie dane zagadnienie a nie "podaj definicję". Rozmowa trwała prawie 1,5h więc chyba każdemu sprawiała satysfakcję ;). Oczywiście nie miałem możliwośći sprawdzić "w terenie" ale z takim liderem chciałbym pracować. Jeśli chodzi o kontakt z HR'em miałem przyjemność poznać tylko Anię i też nie mogę powiedzieć złego słowa. Od początku klarowna i konkretna komunikacja, wszystkie informacje miałem przekazywane na bieżąco więc wiedziałem na czym stoję. Ostatecznie nie doszło do podpisania umowy tylko dlatego, że dostałem propozycję pracy w innej firmie w technologii, w której chcę "robić karierę =P". Żywię nadzieję, że rozstaliśmy się z EACTIVE w zgodzie :).

EACTIVE
Pracownik
@Michał

Dziękujemy Ci za Twoją opinię :) Cieszymy się, że tak pozytywnie nas oceniasz, choć żałujemy, że ostatecznie nie dołączyłeś do naszego Zespołu. Ale tak, jak najbardziej, rozstaliśmy się w zgodzie :) A jeśli kiedyś w przyszłości pomyślisz, że jednak chciałbyś z nami współpracować, wiesz gdzie nas szukać. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Asia

Ostatnio byłam w EACTIVE na rozmowie rekrutacyjnej i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona - super atmosfera od początku, rozmowa merytoryczna, ale prowadzona w taki sposób, że stresu nie było w ogóle. Mimo, że pracy nie dostałam to zaaplikowałabym jeszcze raz - rzadko kiedy wychodzi się z rozmowy z takim nastawieniem. :)

3
eactive
@Asia

Miło słyszeć, że kandydaci są tak zadowoleni z naszych procesów rekrutacyjnych. :) Serdecznie pozdrawiamy, EACTIVE

Niedawnozatrudniony
 Rekomendacja
@Asia

Też ostatnio przechodziłem rekrutację w EACTIVE i mam podobne odczucia jak Asia.

3
Mi
Kandydat
@Asia

Podzielam Twoje zdanie. Nie udało mi się dostać, ale odczucie po rozmowie miałem dobre.

EACTIVE
Pracownik
@Mi

To dla nas bardzo ważne :) Dziękujemy za opinię :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

BJ
Kandydat

Brałem udział w rekrutacji, rozmowy prowadzone w pełni zdalnie. Miałem przyjemność rozmowy z Anią oraz Dominikiem. Pełny profesjonalizm i zdrowie podejście - myślę, że te dwie rzeczy najlepiej opisują cały proces. Brałem udział w wielu rozmowach rekrutacyjnych, ale przyznaje, że ta rozmowa w Eactive to wzór i drogowskaz dla innych firm, które przeprowadzają takie procesy. Z czystym sumieniem polecam EACTIVE :)

2
EACTIVE
Pracownik
@BJ

Serdecznie dziękujemy Ci za pozostawienie opinii. To dla nas bardzo ważne, by kandydaci, z którymi przeprowadzamy rozmowy czuli się przy nas komfortowo :) Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Poszukujący
Kandydat
@BJ

Ja również byłem pod wrażenie rekrutacji, a zwłaszcza osoby z HR. Bardzo miły, profesjonalny kontakt.

Tomek
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, w jakich godzinach pracuje się, czy o stałej godzinie zaczyna się pracę i jak długa jest przerwa?

RT
Kandydat
 Pytanie
@Tomek

Dołączam się do pytania i dodatkowo chciałbym się dowiedzieć czy istniej możliwość pracy w elastycznych godzinach?

EACTIVE
Pracownik
@Tomek

Dzień dobry :) Standardowo w EACTIVE można rozpocząć dzień pracy między 7:30 a 8:30 i skończyć odpowiednio 8 godzin później, z półgodzinną przerwą w trakcie dnia (do wykorzystania partiami lub jednorazowo - w zależności od preferencji). Są jednak odstępstwa od tej reguły. Jeśli jakiś członek naszego Zespołu potrzebuje dłuższej przerwy w ciągu dnia, albo rozpoczęcia/zakończenia pracy w niestandardowym czasie, nie widzimy przeszkód. Wszystko jest kwestią wspólnych ustaleń :) Z ciekawostek warto jednak dodać, że po pół roku pracy w EACTIVE, w piątki kończymy pracę o 14:00, a nasz weekend jest nieco dłuższy od klasycznego. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Marek
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, ponieważ jestem z Gdyni, chciałem się dowiedzieć, na jakich zasadach wygląda u Państwa praca zdalna? Czy zostanie ona utrzymana również po pandemii w pełnym wymiarze? Jak wygląda przyjęcie do pracy, czy konieczny jest przyjazd do Wrocławia i na jak długo? Jak wygląda wprowadzenie do projektów i czy jest ono w formie zdalnej? Jak często trzeba przyjeżdżać do siedziby firmy w trakcie współpracy? Proszę o informacje.

EACTIVE
Pracownik
@Marek

Dzień dobry :) Praca zdalna w naszej firmie będzie istniała niezależnie od pandemii, oznacza to, że gdy sytuacja światowa wróci do normy, w EACTIVE wciąż będzie można pracować na odległość. Warto jednak dodać, że o miejscu pracy decydują członkowie naszego Zespołu, ponieważ mamy również możliwość pracy z siedziby firmy. Podejmując się współpracy z nami, to pracownik podejmuje decyzję o miejscu wdrożenia. Z doświadczenia wiemy, że o wiele łatwiej wprowadza się zarówno w stanowisko, jak i w firmę w ogóle, będąc z nami na miejscu. Sprzyja to również łatwiejszemu zapoznaniu się i "przełamaniu pierwszych lodów". Takie przyjazdy to zazwyczaj maksymalnie do 5-ciu dni roboczych. Jednak nie jest to wymóg konieczny i do każdej sytuacji potrafimy się dostosować. Warto dodać, że każdy nowy członek naszego Zespołu ma przydzielonego buddy'ego, który jest jego opiekunem podczas pierwszych dni wdrożenia. Oznacza to, że nowa osoba (niezależnie, czy jest wdrażana zdalnie, czy na miejscu) zawsze może skontaktować się ze swoim opiekunem oraz poprosić o pomoc. Z kolei, jeśli chodzi o przyjeżdżanie do siedziby firmy w trakcie współpracy, również nie jest ono wymagane. Wszelkie spotkania zarówno zawodowe jak i integracyjne możemy przeprowadzać nie tylko "na żywo", ale również zdalnie. Oczywiście będzie nam bardzo miło jeśli od czasu do czasu będziemy mogli spotkać się wszyscy razem, jednak rozumiemy, jeśli ktoś decyduje się wybrać inną formę kontaktu. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Marek
Kandydat
@EACTIVE

Dziękuję za odpowiedź.

Smiech
Były pracownik

Dyrekcja bardzo smieszna...

Jobjob
Pracownik
 Pytanie

Firma z potencjałem, na pewno konkuruje z wieloma agencjami pod kątem dbania o klienta i dba też o swój wizerunek. Ale na tym koniec. Ankiety to jakaś fikcja bo co poniektórzy koordynatorzy uśmiechają się do działu HR, a za plecami przewracają oczami i komentują w mało przychylny sposób. Samodzielność polega na tym, że nie zawracasz głowy „zarobionemu” koordynatorowi, bo masz być samodzielny i koniec. On nie odpowiada za nic, chyba, ze ma pretensje to i czas znajdzie. Po co więc to stanowisko. Teksty uderzające personalnie w pracownika to standard. Spotkania są wymuszone, bo trzeba odbębnić i tyle. Kto będzie się skarżył jak zaraz dostanie papier, ze chemii nie było, wiec cześć jak czapka. Motywowanie. A kto weryfikował odpowiednie umiejętności wśród tych koordynatorów aby mieli wiedzę o skutecznym motywowaniu? Na pomoc nie masz co liczyc, bo zostaniesz odesłany do kolegów. W sytuacjach awaryjnych w szczególności. Jak nie masz dobrych układów z przełożonym to nie licz na komfort pracy. Bo oni sobie wybierają pupilków i się nawet z tym nie kryją. Wiele osób w tej agencji trzyma głównie kredyt, bo masz umowę o pracę i wynagrodzenie na czas. Są oczywiście jeszcze pozytywni ludzie, z którymi możesz pogadać i poubolewać nad obecnym stanem rzeczy.

2
EACTIVE
Pracownik
@Jobjob

Dziękujemy Ci za Twoją opinię. Na początek - cieszymy się, że Twoim zdaniem poziom dbania o klienta jest konkurencyjny. Dba o to cały dział Customer Care, o czym pewnie wiesz, a także wszyscy specjaliści, którzy pracują przy projektach dla naszych Klientów. Przykro nam jednak, że uważasz, że "na tym koniec" i pomimo tego, że podejmujemy szereg działań proZespołowych, nie odczuwasz tego. To dla nas naprawdę bardzo ważna informacja. Interesujące jest również to, co piszesz o tym, że ankiety są fikcją. Biorąc pod uwagę ich częstotliwość, ale również ilość danych oraz zmian, jakie są wprowadzone na ich podstawie, z całą pewnością możemy powiedzieć, że są jak najbardziej prawdziwe, a to, co z nich płynie ma realny wpływ na to, co dzieje się w firmie. Zależy nam na tym, co Zespół ma nam do powiedzenia, jakie ma opinie na to co się dzieje. Na tej podstawie planujemy wiele działań. Bardzo nam jednak przykro, że uważasz swojego Managera za niepomocnego, mającego pretensje, odbębniającego swoją pracę, niemotywującego. Przykro nam, tym bardziej że jako nasz pracownik, jak się podpisałeś/podpisałaś, podejmujesz decyzję o napisaniu swojej opinii w tym temacie tutaj, zamiast zgłosić to wewnętrznie. Oczywiście masz prawo nie dzielić się tym z nami, to Twój wybór, jednak jeśli zmienisz zdanie, pamiętaj proszę, że mamy wiele możliwości zgłoszenia tego typu problemów, jak na przykład BOX EACTIVE, gdzie możesz powiedzieć o tym, co się dzieje, zarówno jawnie jak i anonimowo, zamiast jak wskazujesz "poubolewać nad obecnym stanem rzeczy". Niestety, jeśli nie wiemy, że coś ma miejsce, bądź którego konkretnie działu/działania to dotyczy, nie możemy tego zmienić. Ciężko jest naprawiać coś, o czym nie wiemy, że nie działa. Pozdrawiamy serdecznie, EACTIVE

Zostaw merytoryczną opinię o EACTIVE wiemy jak - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EACTIVE wiemy jak?

    Zobacz opinie na temat firmy EACTIVE wiemy jak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EACTIVE wiemy jak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

EACTIVE wiemy jak
4/5 Na podstawie 149 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
EACTIVE wiemy jak
Przejdź do nowych opinii