Witam serdecznie!!! Nie polecam tej sieci !!!! Nie dość ,że awaria i nie mogłem przez jakiś czas się dodzwonić coś dowiedzieć ,a w 21-ym wieku bez tel jak bez ręki to gdy przenoszę numer z innej sieci do T-mobile na kartę już są problemy. Mianowicie zaznaczone "bez zachowania okresu wypowiedzenia ***" jest już dwa dni po terminie karta nadal nie działa i każą mi czekać do poniedziałku ... hmm oznacza to,że jeszcze przez kolejne dwa dni (weekend) nie będę miał aktywnej karty. Gdy coś się pytam na infolinii każdy mówi coś innego.. jak dla mnie mają tzw. B888El w papierach i tyle... hmm dajmy taką sytuacje: Gdy ja bym nie zapłacił za fakturę w terminie i dodatkowo wpłacił pięć dni po terminie jakieś groszowe odsetki zaczęli by mi na 100% naliczać nawet gdyby to był 1 gr za dzień, a jak oni nie dotrzymują warunków wniosków dodatkowo formalnych na piśmie to "Jan Kowalski" nic IM nie zrobi tylko śmieszne "proszę czekać i uzbroić się w cierpliwość" Śmieszne jak traktują klienta.
Pracuję w centrali na Marynarskiej i same plusy (tylko kasa mogłaby być większa). Fajni ludzie, zero terroru i korpo-napinki. Godziny pracy ustalane indywidualnie, ale to pewno od działu zależy. Opcja pracy z domu jak kierownik pozwoli. Strefa relaksu z PS4, kominkiem, rowerka i stacjonarnym, stołem do ping-ponga, mini siłka. Zniżki na obiady w restauracji na parterze i w Costa. Dużo szkoleń on-Line np kursy angielskiego i niemieckiego. Dodatki do wakacji, karnety na basen, calypso, bilety do kina (cześć płaci pracownik ale wychodzi tanio np 100 za karnet roczny). Mnóstwo gadżetów z różnych okazji, bezpłatne półkolonie dla dzieci itp.
szkoda, że nie płacą po kilka miesięcy, teraz zasłaniają się jakąś aferą księgową, za którą wzięła się prokuratura...
Ja mam zawsze pensję na czas, nikt z kim pracuje nie miał podobnej sytuacji więc nie mogę się do tego odnieść.
Mama 5 pietro to sklep internetowy, baaardzo duza rotacja, nie polecam pracy z pseudo opiekunkami ,tam jest jedna wyjatkowa wariatka
Rozumiem, że nie do końca jesteś zadowolona/y z atmosfery, jaka panuje w Twoim dziale? A jak wyglądają według Ciebie pozostałe aspekty pracy? Jak przedstawia się kwestia urlopów wakacyjnych? Zechciej proszę szczegółowiej przybliżyć nam te kwestie.
O jakie urlopy pytasz ? większośc ludzi ma umowę zlecenie a rotacja jest bardzo duża.Firma traci na samych szkoleniach pracowników ale w tym dziale nie da pracować z ludźmi ,którym brakuje kompetencji
Bardzo dziękuję, że zechciałeś odpowiedzieć na moje pytanie - już bowiem myślałam, iż nikt tego nie zrobi. Pamiętaj, że duża rotacja może mieć w istocie bardzo różne przyczyny - lepiej jest więc nie generalizować w taki sposób. A sam nadal pracujesz w T-Mobile Polska? Firma ta często prowadzi rekrutację. Może wiesz, czy przyjmują osoby, które mają mały stopień niepełnosprawności?
Strata czasu. Projektowe miesiące bezczynności. 2-3 godzinne calle, z których absolutnie nic nie wynika i które dla kogoś kto chce się rozwijać są jedynie stratą czasu. Toksycznie, plotkarsko, bardzo niskie standardy zarządzania. Odhumanizowanie.
Jak poobserwujesz tę organizację od wewnątrz - jeden wielki (usunięte przez administratora) to się zwyczajnie zastanawiasz, jak to możliwe, że ich sieć jeszcze działa.
Byłem ostatnio na spotkaniu rekrutacyjnym w T-Mobile Katowice na ul. Marcina. Oferowane stanowisko Large Account Manager.. brzmi ciekawie? Tylko z nazwy. Do rzeczy.. na rozmowie było dwóch Panów. Jeden kierownik od „hunterów” czyli pozyskania klientów, a drugi od „farmerów” czyli utrzymania. Rozmowa przebiegła standardowo, szablonowo można rzec. Szukają młodych lub naiwnych, którymi w łatwy sposób można sterować i manipulować. Plany sprzedaży marżowe, nierealne do zrobienia. Plany robisz głównie na sprzedaży klientom dodatkowych usług. Sprzedaż SIMów to przeszłość. Wyobraź sobie teraz jedno, pracujesz jako „hunter” czyli głównie poszukujesz nowych Klientów, plan masz miesięczny, a żeby pozyskać nowego klienta musisz uderzyć do klientów konkurencji, żeby kogoś przechwycić. W dodatku, żeby Ci się udało musisz przedstawić np. przedstawić ofertę, zakładam na jakieś 8 msc przed końcem jego umowy.... czyli jak Ci się uda ten klient „wpadnie” do Twojej obsługi za średnio 8 msc, bo pół roku wcześniej albo na 12 msc przed upływem obecnej umowy będzie bombardowany ofertami przez obecnego operatora.Jak to się ma do planu miesięcznego w T-mobile????Realistom odradzam uczestnictwa w rozmowie, ponieważ szkoda czasu. Fantaści - uprzedzałem:) to „NONSENS”, że taka firma albo kierownicy są oderwani od rzeczywistości. I jeszcze to... „Zadzwonimy i poinformujemy nawet w przypadku, gdy nie zdecydujemy się na Pana”... myślicie, że zadzwonili:)) To było SŁABE Panowie Kierownicy. Dotrzymujcie słowa. Prosty gest, a świadczy o kulturze, szacunku i przede wszystkim dojrzałości managerskiej.
Piszesz, że rozmowa przebiegła standardowo - o co konkretnie Cię pytali? Napisz coś więcej na ten temat.
Rozmowa jest przeprowadzana na zbijanie obiekcji. Szczerze warunki pracy bardzo dobre ale ciągła presja, wygórowane cele oraz straszenie papierami nie są tego warte
@Monik, czyli coś z gatunku 'sprzedaj mi ten długopis'? Słyszałam różne opinie na temat dbałości T-mobile o standard świadczonych usług. Czy faktycznie kładziony jest duży nacisk na pracowników w kontekście zadowolenia klienta z obsługi?
Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.
Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Niestety ale firma obecnie przechodzi restrukturyzację w jednostkach biznesowych ("robią zwolnienia"), ludzie są nie zadowoleni. Normalnie umowy są na etat lub B2B-kontrakt --> teraz jest tylko B2B i na kontrakt ludzie nie chcą przychodzić, bo są problemy z rozliczeniami. Z płatnościami różnie bywa trzeba się na gimnastykować a przełożony musi się nachodzić by została zapłacona faktura którą wystawiasz.
Czyli wychodzi na to, że obecnie nie jest dobry moment, aby aplikować do pracy w T-Mobile Polska? Skoro pracodawca zaczyna preferować współprace na podstawie B2B to wiesz może, czy można liczyć na pakiet szkoleń, który pomoże zdecydowanym osobom w pierwszych krokach przy prowadzeniu własnej działalności gospodarczej? Odpowiedz, proszę.
Minęły ponad dwa miesiące od Twojej wcześniej wypowiedzi, jak dziś przedstawia się sytuacja w T-Mobile Polska? Nadal są problemy z płatnościami za faktury, czy zostało to usprawnione? Jak oceniasz ogólną współpracę?
To ludzie tworzą firmę, a w tym wypadku ludzie pracujący na umowę o pracę nad którymi nie.ma kontroli to robią co chcą. Tak biurokracyjnej, pokręcone firmy gdzie trzeba wszystkich dookoła prosić gdzie tj ich piep... obowiązek to nie znam. Mam nadziej że te zwolnienia zrobią porządek z "dziadkami" ktorzy siedza na stołku od 20 lat i ma wszystko w poważaniu. Wszystko pędzi do przodu, lepiej dla klienta , pracownika. Wszystko oprócz tej firmy ! Reklama jaką nam zaserwowali idealnie odzwierciedla stan wewnętrzny tej firmy 》nonsens
Może Ty będziesz w stanie odpowiedzieć, dlaczego firma T-Mobile Polska podjęła decyzję o zwolnieniu tak dużej liczby osób? W swoim komentarzu również wspomniałeś o zwolnieniach, dlatego mam nadzieję, że zechcesz przedstawić powody takiej decyzji.
I kolejne zwolnienia, tną jak idzie nawet 500 osob wyląduje na bruku pod szyldem organizacji agail. Managerowie, konsultanci, a ci co zostana to krew z nosa pojdzie bo i tak beda musieli zrobic ich ogromne cele sprzedazowe i obslugowe. Kampania nonsens wlasnie sie dzieje w calym tmobile.
Jeżeli rzeczywiście firma T-Mobile Polska planuje zwolnienie nawet 500 osób, to jest to bardzo duża liczba. Wiesz może, co jest powodem tak drastycznego cięcia etatów? Czyżby firma poszukiwała oszczędności, czy raczej związane to jest z zupełnie czym innym? Proszę o odpowiedź.
(usunięte przez administratora)
Takie oskarżenia nie powinny być publikowane na forum Gowork.pl. Tego typu sprawami zajmują się odpowiednie organy. Nie wolno także podawać danych osobowych innych osób, po których mogą być rozpoznani. Skoro odwiedzasz ten wątek napisz obiektywną opinię o pracodawcy i warunkach zatrudnienia. Każda informacja dotycząca zatrudnienia i obecnych rekrutacji będzie istotna.
To proszę zgłosić to na policję.vto jest moja ocena pracowników magazynu. Już wcześniej ktoś o tym pisał ale wszystko zostało usunięte. Pozdrawiam. I mnie nie rozśmieszaj bo padaczki dostanę.
Jesteś osobą, która ma informację o pracy na magazynie w firmie T-Mobile Polska? Jeżeli tak to mógłbyś napisać coś o warunkach zatrudnienia? Chciałbym orientacyjnie dowiedzieć się, jak kształtuje się wynagrodzenie, które pracodawca oferuje. Mógłbyś to przedstawić?
Pracowałem w dziale IT, w tzw. GSO (Global Solutions Organization) na Marynarskiej 15, bardziej miałem do czynienia ze stroną niemiecką (Deutsche Telekom IT) niż T-Mobile, ale administracyjnie obsugiwalo mnie wlasnie T-Mobile Polska. Jeśli chcesz się czegoś nauczyć to szkoda czasu na te firmę. Zero możliwości rozwoju, wypelniasz excele lub robisz milion prezentacji w PowerPoincie. Nie ma znaczenia czy jestes juniorem czy starczym specjalista, klepiesz w kolko to samo. Co gorsza musisz uczestniczyc w trwajacych nierzadko 2-3h callach, w ktorych Twoj udzial sprowadza sie do powiedzenia "hello" i "goodbye". Ludzie nawet ok, chociaz strasznie narzekają na prace co bardzo demotywuje. Managerowie z przypadku, mydlą oczy o ewentualnych podwyżkach czy awansach. Jak ktoremu podpadniesz lub Cie zwyczajnie nie lubi to masz przechlapane, potrafia zwolnic z dnia na dzien. W tym roku obcieli premie co moze oznaczac ze firma nie jest w najlepszej kondycji lub probuje oszczedzac na pracownikach. Stawki ponizej sredniej rynkowej dla IT. Nie polecam.
E tam stary to jeszcze pikuś, Pan Pikuś. Ja pracowałem w magazynie w Ołtarzewie, na dziale technicznym. To miałem tam dobrych agentów. Jeden to mi powiedział, że jak zamkną im ten magazyn to go to nic nie obchodzi bo znajdzie sobie inną pracę. Haahahahhah To jest agent. Dream team, normalnie jak nie patzeć to ekipa marzeń. Dream Big.
Mam dokładnie te same doświadczenia. Strata czasu, zero rozwoju, w dodatku potwornie nudny i bezproduktywny dzień pracy, pisanie w excelu, niezliczone calle. Szef obiecuje gruszki na wierzbie, a potem zmienia zdanie. nie polecam.
Czy twoje doświadczenie dotyczą T-Mobile Polska w Ołtarzewie, czy Warszawy? Forum odnosi się do tego drugiego oddziału, dlatego warto wyjaśnić użytkownikom tę kwestię. Ponieważ wiele rzeczy może się w nich różnić. Natomiast, jeżeli Twoja opinia dotyczy Ołtarzewa, to zachęcam Ciebie do założenia oddzielnego wątku, pomoże to innym osobom, zainteresowanym pracą w tym oddziale.
XD Wowo to chyba pracownik magazynu tutaj wpadł. Jest to firma T-Mobile. Jedno się zgadza. Dwa zatrudniony byłem w Warszawie na mineralnej, a miejsce pracy to Ołtarzew. Poza tym po co mam zakładać nowe forum +.+ Praca spoko. Ludzie beznadziejny motłoch. Żal tracić czas na pracę ze zgrajæ orangutanów. Dobrze, że kupą nie rzucają. Lecz nie wiele im brakuje może jeszcze nadrobią zaległy czas. Nie polecam pracy w T-Mobile. Jeśli ktoś ma dylemat czy tam pracować na dziale technicznym. To krzyżyk na drogę. Problemy zaczynają się od razu, zatrudniasz się i kierownik magazynu bierze sobie wolne. O kartę dostępu musisz się dopraszać. Jak nie będziesz chodził i mówił że potrzebujesz odzieży roboczej to kij ci w smak. Bo samo z siebie to nic nie dostaniesz. Oprócz tego możesz liczyć na to, że na pewno w jakieś sposób zostaniesz oszukany. Mi w jakiś cudowny sposób zniknęła z biura ładowarka. Diabeł ogonem przykrył. To mówili, że ktoś przyszedł i sobie wziął. Oczywiście możesz oczekiwać, że pan Marek będzie cię obrażał. Sam się toczy, to musi przy okazji innych obsmarować. Licz na to, że weźmie sobie 2 dni wolnego, bo jego żona coś ma z uchem. Ale to ona zawsze tak ma jak tylko pojawia się nowa osoba. Oczywiście nie masz uprawnień i nie możesz sam pracować w systemie. Dlatego dostaniesz na chwilę dostęp na czyjeś. Kierownik mówi że już mail wysłany zaraz będą uprawnienia. Lipa jak nic, tylko prędzej jajko zniesiesz. Uprawnień ubrania roboczego nic nie dostaniesz . Możesz liczyć że będą pluli ci po plecach. Jeszcze sobie mordę o ciebie wytrą. Tak jak pisałem praca na okres max 6 miesięcy, dla wytrwałych.
Czytając Twoją wypowiedź, można stwierdzić, że jednym z problemów może być organizacja pracy. Próbowałeś może poruszać ten temat z osobami decyzyjnymi w firmie T-Mobile Polska? Gdybyś miał taką możliwość to jakie zmiany wprowadziłbyś w organizacji pracy, aby praca była bardziej przyjazna?
Ło stary aleś poleciał. Z tego co słyszałem to skargi na nich były wcześniej. I jakość nadal tam są. Jak firma chce ich trzymać, to co mi tam. Niech se trzyma, a nowi niech odchodzą. Może ktoś z góry załapie i ich wypierdzieli. Wielki mi problem. Jedyne co to do sądu pracy się opłaca. Ale wcześniej lepiej zrobić z kilka zgłoszeń na policję. Żeby mieć podkładkę, bo inaczej do ludzi nie przemuwisz.
Rozumiem. Mam nadzieję, że w przyszłości ta kwestia zostanie rozwiązana przez pracodawcę. Przeglądałem dziś zakładkę kariera na oficjalnej stronie internetowej firmy T-Mobile Polska i moją uwagę przykuła jedna informacja. Mianowicie pracodawca informuje, że chętnie zatrudni pracownika wraz z jego przyjaciółmi. Czy rzeczywiście taki program jest realizowany w taki sposób, jak opisuje to pracodawca? Idąc razem z kolegą, możemy liczyć, że będziemy razem pracować u tego pracodawcy? Ciekawi mnie to.
To forum pracownicze, więc może zachęcę Cię do bardziej szczegółowej wypowiedzi o pracodawcy. Nikt jeszcze nie dodał informacji o rodzaju umów zawieranych z nowymi pracownikami. Są stabilne i długoterminowe, czy raczej zlecenie. Pod linkiem https://pracodawcy.pracuj.pl/t-mobile,17101 pracodawca rekrutuje pracowników. Może ktoś będzie składał CV?
Czy ktoś się orientuje jak wygląda teraz 5 dniowe szkolenie i gdzie się odbywa dokładnie?
Te dla sprzedawców? W siedzibie na marynarskiej. 2 dni sa o ofercie i 2 dni z technik sprzedażowych, a ostatniego dnia o badaniu jakości przez firmę + szkolenie kasjerskie. Jest super, obiadek każdego dnia na kuponik od firmy. Ale nie ma cateringu jeśli chodzi o jakieś ciastka itd, to trzeba w swoim zakresie ogarnąć. Dla osób z poza Warszawy, hotel 10 minut drogi na piechotę od siedziby firmy.
Mi sie podoba
Odradzam zatrudnienie się w magazynach T-Mobile. To tylko zmarnowany czas, bo pracownicy robią wszystko, żeby się ciebie pozbyć.
Internet stacjonarny awaria za awarią nie polecam
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć czy po rozmowie jeśli T-Mobile nie zatrudnia pracownika to przekazuje mu taką informację czy totalna zlewka i bujaj się Pan? Otrzymałem informację, że do końca tygodnia dostanę odpowiedź, jest piątek godzina 20 i głuchy telefon, ani SMS ani polaczenia ani pocałuj mnie w (usunięte przez administratora) Prosilbym o szybka odpowiedź.
Mi to dwa tygodnie nie oddzwaniali. Więc możesz czekać i czekać. Ta ich polityka to pic na wodę. Na rozmowie nie przekazą informacji o zarobkach tylko się pytają ile chcesz. Cała ich polityka to kłamstwo. Jeszcze jakieś pytania?
Zarobki w Firmie bardzo dobre porównując, konkurencyjne Firmy telekomunikacyjne. Social OK. Atmosfera w pracy zależy od przełożonego, w większości przypadków pozytywnie. Piszę o pracy w Centrali jako były pracownik.
Witam, czy ktoś może mi podać namiary lub kontakt telefoniczny do Działu HR w sprawie wystawienia swiadectwa pracy? Dziękuję za pomoc!
Wysłałem swoje cv i zostałem zaproszony na rozmowę o pracę na ubiegły piątek.Na rozmowę jechałem przez całe miasto.Osoba rekrutująca nie pojawiła się na spotkaniu,nikt do mnie nie zadzwonił z informacją,że spotkanie nie odbędzie się,siedziałem i czekałem godzinę,osoba,która zaprosiła mnie na rozmowę nie odbierała telefonu.Do dzisiaj nawet nie oddzwoniła.Totalny brak szacunku dla drugiego człowieka i jego czasu.
Praca w firmie T-Mobile okazała się niezbyt dobrym doświadczeniem życiowym. Po studiach na wydziale telekomunikacji PW okazało się, że większe znaczenie ma technik mechanik niż ktoś kto kończy telekomunikację. Prawdziwa patologia w wydaniu prezentowanym przez koleżeńskie układy kadry managerów. W lipcu 2018 roku zwolniony zostaje Główny specjalista w dziale SOC. Manager robi niby rekrutacje a więc cały dział został pouczony przez nią o możliwości awansu dla pracowników na to stanowisko. Każdy pracował ciężej a co na to manager? W sierpniu brał ślub pupilek manager i kolega a więc pod koniec sierpnia stanowisko Głównego specjalisty dała w prezencie ślubnym jemu. Po tym fakcie przestałem się z nią witać tak więc i ja musiałem niebawem odejść. Patologia na najwyższym, drobnomieszczańskim poziomie. Nic więcej. Moje sugestie dla T-Mobile Polska S.A.: Proszę o analizę pracy managerów z działu Zarządzania Siecią. Pod względem prawnym jest tam źle gdyż łamane są podstawowe prawa pracownika. Zwolnienia bez przyczyny z dnia na dzień. Przychodzi pracownik do pracy i od następnego dnia zostaje zwolniony gdyż manager nie życzy sobie widzieć kogoś następnego dnia. Gdzie jest prawo do wypowiedzenia? Czysta drobnomieszczańska PATOLOGIA Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Inni pracownicy bez zastrzeżeń. Tak jak napisałem, ludzie z innym wykształceniem mający poparcie u manager mają lepsze warunki jak inżynier telekomunikacji.
Te same przeżycia lecz inne miejsce. Jak komuś nie podpasujesz, to wypadasz. Nie ma, że boli. T-mobile to układy i układziki. Cwaniaczki i tempe wały które grzeją miejsca, w firmie. Robią problem z byle kupy, a potem wielkie problemy, że masz ich w pupie.
Po jutrze mam rozmowę w dziale reklamacji na marynarskiej, czy ktoś moze coś napisać o tym dziale? Rozumiem, ze to nie jest piąte piętro? Jak tam się pracuję, sprzedazy nie ma? Kazde info będzie dla mnie cenne..
Nie polecam. Byłem na rozmowie rekrutacyjnej, która naprawdę była bardzo przyjemna i bezstresowa. Po tym spotkaniu osoba z rekrutacji powiedziała, że będą się odzywać. Dwa tygodnie mijają i nic. Według mnie nie macie szacunku dla innych ludzi, straciłem dwa tygodnie czekając na waszą odpowiedź, choć mogłem aplikować gdzie indziej. Najlepsze jest to ,że w trakcie rozmowy oznajmiliście ,że można spodziewać się maila, w którym poinformujecie o nieprzyjęciu do pracy.
nigdy w zyciu nie bazuj na jednej rozmowie rekrutacyjnej nawet jak byla mega przyjemna... taka moja rada:) tez wielokrotnie bylem zachwycony po rozmowach a potem tez nic albo odpowiedz ze nie... zycie to nie bajka.
Trzeba powiedzieć, że masz bardzo interesujące podejście do tych kwestii. Ale skupmy się na Twoim powiązaniu z firmą T-Mobile Polska. Pracujesz w niej teraz, czy wypowiadasz się z perspektywy byłego pracownika? T-Mobile Polska nierzadko poszukuje nowych pracowników do swojego zespołu. A nie wiesz przypadkiem, czy zatrudniają tych, którzy poszukują tymczasowego zajęcia?
Jak czytam te komentarze . . . To mam sito z głowy. Wy czytacie co piszecie jako odpowiedzi. Żal pełną gębą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 123.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 8 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.