Opinie o castorama.pl - Castorama Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Castorama Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Castorama Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Sprzedaż farb, szkła i wyrobów metalowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Castorama Polska Sp. z o.o. w Warszawa

obecny_pracownik
Pracownik

(usunięte przez administratora) nie z tej ziemi, zatrudniłem się kilkanaście lat temu. Tak się złożyło że kończyły się złote czasy dla pracowników. Teraz to już równia pochyła. Nawet na święta nie dali żadnej kasy, a premie letnią i zimową wliczyli do pensji żeby wzrosło brutto. Ciągłe poganianie i pytania typu: kiedy skończysz, długo ci to zajmie i tak w kółko. Coraz częściej myślę o zmianie pracy bo już zaczynam mieć dość tego (usunięte przez administratora)

Nika
Inne
 Pytanie

Ktoś wie czy na święta będzie jakaś premia może?

Beata
Inne
@Nika

I jak się sprawą rozwiązała bo aż jestem bardzo ciekawa tego tamatu? Dostaliście coś na święta ? Jakąś premię albo paczkę może?

PROJEKTANT
Pracownik
@Beata

Kartkę Świąteczną na maila....

Nika
Pracownik
@PROJEKTANT

Ech strasznie to przykre :/

Żenuła
Pracownik
 Pytanie

Pracuję już kilka lat i coraz częściej zastanawiam się, dokąd to wszystko zmierza. Aktualnie wszystko co się tylko da, próbuje się dopisać do obowiązków magazynu (sektora logistyki). Za niedługo nie będzie już serwisu sprzątającego tylko magazynier będzie jeździł myjką "w wolnej chwili" albo kosił trawę "na zazębieniu zmian". I chociaż piszę to z żartem, to kiedyś też się śmiałem z drukowania paragonów na magazynie, no i mam. Jako pracownik sektora logistyki, w tej części wydającej towar, mam obsłużyć klientów, dowozić towar na sklep, przygotowywać transporty, soty, internetówki, cesje... rozkładać dostawy, ilotować, zwracać nietrafione kuchnie do centralnego... muszę się znać na wszystkim od kabin i kibli przez kuchnie i panele po gres i glazurę. Dyrekcja udaje, że 2+2 = 8 , bo na przykład do wydawania kuchni i paneli mamy przypisany aż jeden etat. Jeden gość, który pracuje 8 godzin, "średnio pięć dni w tygodniu", a sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty od rana do wieczora. Więc siłą rzeczy, każdy ma już powiedzmy 10-20% pracy więcej. Podobnie jest z pracownikiem stricte od strefy SOT. Wiecie ilu mamy pracowników przypisanych do SOTów na wysokoobrotowym sklepie? Jednego. Więc siłą rzeczy każdy z nas wydaje co chwilę SOTa i znowu doliczmy 10-20% pracy więcej (a jak się trafi na takiego cudownego, nie wbitego w niszę, nie wiadomo czy przygotowanego SOTa, to hohoho, ubaw po pachy!). Trzecia sprawa - zawsze była jakaś osoba do wywożenia towaru na bieżąco, żeby wózkowy mógł płynnie zdejmować dostawy. Zazwyczaj ktoś z agencji, chociaż pamiętam pracowników, którzy też bardzo często wywozili, czasami przez całą dniówkę. Teraz wszystko się pozmieniało, przeobraziło, zrestrukturyzowało... i wywozić nie ma kto. Jak ktoś dba o tę pracę, to też powinien odłożyć na bok swoje sprawy, jeśli nie ma nic pilnego i powywozić trochę palet. I znowu moglibyśmy doliczyć 10-20% więcej pracy. To ile by to już było % normy do zrobienia w normalny dzień roboczy? ;) A w tym czasie "doradcy handlowi" stoją sobie w alejkach i pachną. Nie wszyscy oczywiście, ale spora część. Na magazyn to mu się nawet czasami nie chce przyjść, bo on nie lubi za dużo chodzić w pracy ;) Dokąd to wszystko zmierza?

T.W Karol
Pracownik
@Żenuła

Nic dodać nic ująć , trafione w punkt , u nas jest dokładnie to samo.

tzw
Pracownik
 Pytanie
@Żenuła

Dodałbym jeszcze sprawdzanie towaru, układanie palet, pilnowanie odpadów makulatura folia + kontener z drewnem gdzie często trzeba jeszcze własnymi siłami sprzątać po leniwych osobach, którym się nie chce poukładać drewna w kontenerze. Każdy na logistyce musi sprawnie operować wózkiem widłowym żeby ogarnąć spore ilości samochodów dostawczych, które przyjeżdzają każdego dnia. Sprzątanie (usunięte przez administratora) i wrzucaniu palet w regały z towarem który nie zmieścił się na sklepie gdzieś na magazynie. Liczenie towaru i sprawdzanie przygotowanych dostaw, gdzie co drugą dostawę trzeba wyjasniać z doradcą bo źle przygotował. Ładowanie towaru wózkiem na auto na życzenie klienta. Odsyłka elementów mago i przygotowanie palet do wysyłki.Ogarnąć ten dział to naprawde wyczyn dla kierowników i zastepców. Irytująca jest to że doradcy są przekonani że cięzko pracują tak samo jak na kasach. Nowy obowiązek z fakturami i paragonami to jakaś propaganda. Rozumiem że zastępcy z kas oraz kierownicy mogą nie mieć czasu na to ale kasjerka nie może wystawić tej faktury w wolnej chwili czy paragonu ? co przechodze to gadki z koleżanką obok! Tu kuleje ogarniazacja pracy na działach i kasach, zero przygotowania nowego pracownika. Szczerze nie pamiętam dnia w pracy gdzie sobie chwile postałem i pomorozmawiałem z kimś, wszystko się robi w trakcie pracy. I proszę o pracodawcę żęby to ogarnął bo mam serdecznie dość. Połowa ludzi chodzi po sklepie na pogaduszki a potem inni na tym cierpią bo nie wykorzystują swojego czasu na pracę. Jeszcze żeby to byli wyosce kwalifikowani doradcy z wielką wiedzą a to co sobą niektórzy prezentują to możecie sobie sami dopisac. Pamiętajcie drodzy koledzy z działów wasz czas zmarnowany to dla kogoś dodatkowa praca. Kierownicy działów niech lepiej pilnują swoich pracowników co robią bo nie mają nad tym kontroli a wtedy praca nie będzie zrzucana na magazyn. Pozdrawiam,

Lipa
Pracownik
@Żenuła

Nie wierzę. Podaj miasto na początek rozmowy.

Lipa
Pracownik
@Żenuła

Nie wierzę. Podaj miasto na początek rozmowy.

Żenuła
Pracownik
 Pytanie
@Lipa

Jaki to początek rozmowy, że mam podać miasto? To jakiś czat randkowy czy coś? ;) MALBORK, no i co, teraz wierzysz?

lajons
Pracownik
@tzw

Chyba jakaś faja z ciebie skoro musisz towar po kodzie ogarniać z pracownikiem :D SPrawdzania dostaw nie ma od dawna już....wjezdzaja jak chca.... Duzo glupot piszesz ale nie chce mi sie wszystkiego punktowac....Chyba jakis taki slaby pracownik z ciebie

raad
Pracownik
@Żenuła

Jest dokładnie tak jak pisze @Żenuła Dodałbym do tego wprowadzenie AZT2, które jest totalnym, niedziałającym nieporozumieniem, dwa systemy ilotowania, system kolejkowy, który widzi tylko jeden z nich, do tego monitory kolejkowe, które u nas monitory padają średnio raz w tygodniu), niedobory kadrowe itd itp.

Ilona
Inne
@lajons

A jest możliwe, że @tzw pisze o sklepie w innym mieście? Może dlatego macie inne doświadczenia. W ogóle się dziwię, że ludzie z C. z całej PL piszą na profilu warszawskim, zamiast pozakładać konta swoim sklepom. Jak ktoś z zewnątrz ma się rozeznać, o którym sklepie jest pisane..

logistyk
Pracownik
@Żenuła

Cała prawda . dodam , że po blisko 9 latach ciężkiej pracy zarabiam tyle co nowy.

szczęśliwy
Były pracownik
 Pytanie
@logistyk

Odszedłem z firmy 3 lata temu gdzie polityka firmy psuła nam procesy na magazynie. Mam wrażenie, że zarząd odpowiada przed Kingfischerem za wprowadzenie innowacji nie ważne jakim kosztem. Każdy każdego się boi. Zastępca boi się kierownika żeby ten nie powiedział, że jesteś na nie, kierownik boi się dyrektora który powie ejjj stary albo jesteś z nami albo przeciwko nam, dyrektor już w ogóle nie zgłosi problemów regionalnemu bo coooo? Ja jestem super menażerem wiec mam wszystko pod kontrolą, regionalny przedstawi sukcesy w excelu albo w power poincie zarządowi a tamci szczęśliwi bo wdrożyli nowe procesy. Żadne procesy nie są wypracowane bo te co chcą pracownicy są z góry tłamszone na poziomie albo klakiera kierownika albo logistyka. Nazwałbym to szalony biegający (usunięte przez administratora) gdzie nawet alfonsa nie ma. SAP okazał się porażką w momencie wdrożenia a teraz nie jest lepiej podobno. Kilka systemów do jednej operacji, zero automatyzacji procesów, wymagania. Tylko, że opakowanie ładnie wygląda na papierze tylko. Dochodzi poprawność polityczna. Jak zwykle Castorama o krok za trendami. Wszedłem na oferty pracy z ciekawości. Czytać sie tego nie da: pracowniczka, zastępczyni kierowniczki, developerka. Jak to brzmi? Pracowniczka ? Na pewno osoba logicznie myśląca nie zaaplikuje. Będą mieć masę problemów za sprzedawanie ludziom swiatopoglądu. Kiedyś firma nie mieszała się w politykę, poprawność. Była neutralna. Teraz na każdym kroku trzeba coś zrobić bo wypada. Dział marketingu do zwolnienia. To samo jak zakupy na stronie. Chcesz kupić paczkę wkrętów musisz wybrać sklep. Co to ma być? Klient ma kupić w internecie a paczka ma być do niego wysłana w ciągu 24 godzin. Mówie takich paczkach które może zabrać kurier albo dostarczona ma być do paczkomatu ( nie wiem czy jest ta opcja ale raczej nie spodziewałbym sie po nich tego )Do tego jest potrzebny dział wysyłki małych paczek z magazynu dystrybucyjnego ale po co? Za 2 lata wpadną na pomysł, że należy to zrobić więc będa przebudowywać centralny magazyn co spowoduje bałagan w ciągłości dostaw. Ale po co myśleć innowacyjnie skoro można być 5 lat za trendami na rynku i generować koszty. Tak więc DYREKCJO GENERALNA można myśleć kompleksowo wprowadając procesy na etapie budowy magazynu a nie pobudujmy a potem jakoś to będzie. Nie będzie, Generujecie problemy, nikt wam nic nie mówi bo dyrektorzy mają ciepłe posady i boją się pana ROG.(usunięte przez administratora)

Gosia
Pracownik
@szczęśliwy

Bo to wszystko jest prawdą !

Były logistyk
Były pracownik

Co mogę napisać po prawie 2 latach na magazynie... Nie mówcie za dużo, przytakujcie na wszystkie pomysły kierownika, zróbcie uprawnienia na wózki i uciekajcie dalej. Depresja to jedyne czego doświadczycie na sektorze logistyki, nierealne do wykonania przez 8 godzin zadania, które są ciągle przerywane przez obsługę klienta. Wymuszanie niemalże biegania po magazynie, ciągłej psychicznej obecności w pracy, bowiem potrafią do ciebie dzwonić i wypisywać o 6 lub 20, gdy masz wolne. Wszystkie weekendy zniszczone, grafik zmieniany średnio 20 razy w miesiącu. No zarobkowo dla nowych pracowników jest ok, ale sami zobaczcie że te 300zł więcej lub nawet te 500 nie jest warte zachodu. Praca jest tylko dodatkiem do życia, dlatego dałem sobie spokój z tą (usunięte przez administratora)

Gabriela
Inne
@Były logistyk

2 lata to dośc sporo. No niezbyt pozytny wpis. Jakie zadania dawali, że stwierdzasz, że były nierealne do wykonania? Możesz je przedstawić? Czemu ten grafik tak często się zmieniał?

Maras
Inne
@Gabriela

Gabrielo, jesteś "sygnalista", że chcesz znać szczegóły

Pracownik Biurowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Brałem udział w rekrutacji do biura na Krakowiaków. Pierwszy raz spotkałem się z rekruterką która stara się zniechęcić do pracy w ramach swojej organizacji. Dodatkowo tzw śmichy chichy to chyba nie przystoją podczas rozmowy i zerkanie w kółko do smartfona. Padło hasło, że mogę czuć się bardzo nieszczęśliwy na tym stanowisku. Oczywiście nikt się nawet nie pofatygował aby do mnie zadzwonić i powiedzieć o wyniku rekrutacji. Dobrze, że znalazłem sobie inną pracę. Okropne podejście do kandydatów

Pytania

Standardowe

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Były pracownik

Jako były, prawie 19 letni pracownik dodam swoją opinię o Castoramie jako pracodawcy. Tak jak pisali już inni - dawna Castorama to zupełnie inna firma inna atmosfera pracy, inne obowiązki ludzi pracujących na poszczególnych działach - przede wszystkim kiedyś nie było tzw. wyciskania cytryny ile się tylko da czyli dokładania co chwilę nowych obowiązków przy jednoczesnym spadku liczby pracowników i nieadekwatnych do tego podwyżkach które są rzadko i niewielkie. Dyrektorzy którzy przewinęli się przez te lata w moim sklepie to tak jak w innych sklepach - jedni w porządku, inni psychopaci. Patrząc na zarobki jakie oferuje Castorama na start przy specyfice pracy w tym sklepie i atmosferze tam panującej, na tle innych pracodawców są nieopłacalne aby pójść tam do pracy. Tak więc szczerze odradzam - nie warto, jak nie chcesz być co chwilę wyciskany jak cytryna to wybierz innego pracodawcę - rynek pracy jest na tyle bogaty że na pewno znajdziesz sensowniejszą pracę a radzi Ci to wieloletni były pracownik tej firmy, który wiele widział i wiele negatywnych opinii od współpracowników słyszał pracując w Castoramie. Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu nowej, ciekawej pracy.

Zly
Inne

Castorama przy Górczewskiej jak pracownicy na sklepie bardzo są pomocni. A tym bardziej pani przy kasie jest nie miła a jej spojrzenie mówi żeby jej nie przeszkadzać bo ona pracuje tu za karę.

Paszeko
Pracownik

Castorama nie ma żadnej polityki personalnej. To znaczy ma następującą: człowiek się kompletnie nie liczy. Chyba że jest klientem, to wtedy trzeba mu wejść głęboko, ale pracownik to jest taka szara, bliżej nieokreślona masa. Niektórzy mają jakieś imiona, ale większość nie ma, bo się nie odzywają, zresztą nie mają po co, skoro ich zdanie nikogo nie obchodzi. Jak będzie trzeba, to ich przerzucimy z jednego końca sklepu na drugi, co za różnica. Zresztą będą tak samo beznadziejni tam jak i tu, bo nikt ich w ogóle nie przeszkolił.

Yahoo
Były pracownik
 Pytanie
@Paszeko

Casto to jest corpo, tutaj jak i w wielu innych firmach tego typu, zwykły pracownik nie ma żadnego wpływu na funkcjonowanie firmy, jesteś to jesteś, a jak cię nie ma to niewielka szkoda. Ci na górze wiedzą doskonale jak silną pozycje ma Marka Castoramy w Polsce i nie muszą walczyć o klientów ani pracownika, jedną z najbardziej denerwujących rzeczy jest chyba to, że klient na sklepie może wszystko a ty masz milczeć. Może szkalować twoją rodzinę, wyzywać cię od różnych ciekawych słów, a ty masz milczeć, bo TO JEST KLYJENT. Sieć widzi to tak : Klient - Zysk , Pracownik - Koszt A co robi każda firma? Dąży do minimalizacji kosztów, im mniej pracowników tym lepiej, im mniej dodatków i premii tym lepiej im mniej szkoleń tym lepiej, bo to wszystko w oczach centrali są zbędne koszty, dzisiaj doradca to tylko pracownik od dołożenia towaru, wypisania zamówienia i skierowania w odpowiednią alejkę, NIKT więcej od ciebie nic nie oczekuje. Tyle

Pracownik11
Były pracownik
@Yahoo

Zwolniłam się po 8 latach pracy na stanowisku doradcy i usłyszałam tylko: "szkoda ,ale jeżeli chcesz odejść ,to nikt Ci problemów robić nie będzie " . Żadnej zachęty,zero jakichkolwiek propozycji. Pracownik to tylko trybik w ich dobrze naoliwionej maszynie. Masz (usunięte przez administratora) za siebie i mniej ogarniętego kolegę, odwalać robotę kierownika który później pochwali się regionalnemu,czego to on nie wymyślił i trzymać gębę na kłódkę,bo własne zdanie na ogół nie jest mile widziane. Obowiązków coraz więcej, pracowników coraz mniej,a klienci wala drzwiami i oknami. Systemowe narzędzia do pracy odmawiają posłuszeństwa po raptem dwóch latach użytkowania. Robi się ogromne utargi,ale rzecz jasna z powodu "ciężkich czasów" trzeba "ciąć koszty",co oznacza np. koniec turbo premii. Na pytanie kiedy podwyżki w związku z inflacją, pada jednoznaczna odpowiedź: " cieszcie się,że w ogóle macie pracę". Kiedyś solidny pracodawca,teraz typowo korporacyjne dno i kilo mułu. A będzie coraz gorzej z tego,co widzę... Nie polecam.

Andrzej olsztyn
Inne

Stanowczo nie polecam jeśli chodzi o projektowanie kuchni masakra i brak profesjonalizmu jeśli chodzi o panie tylko widzą monitor brak dostępności w całym zakresie pracy sklepu robią jak chcą i mają w (usunięte przez administratora)klientów jedna wielka ściema po prostu MASAKRA !!!!!

Gostek
Inne
@Andrzej olsztyn

A co byś chciał od doradcy który ledwo zawodówkę skończył.. to nie są projektanci - to często kasjerki lub doradcy przeniesieni na stanowisko projektowe aby więcej zarabiać. W tym sklepie nie ma żadnych wymagań co do wykształcenia na tym stanowisku. Jedno jest wymaganie - dobrze smarować komu trzeba.

TK
Kandydat
@Gostek

Przyjdź gostku do Castoramy i pracuj skoro masz wyższe wykształcenie niż wielu z nas. Zobaczymy jaki będziesz mądry.

Waldemar
Kandydat

Zawsze oglądając reklamę Castoramy z uśmiechniętymi twarzami pracowników myślałem, że fajnie było by tam pracować. Codziennie wchodę na stronę Castorama zakładka praca z nadzieją, że pojawi się jakieś nowe ogłoszenie do sklepu w mojej okolicy. W lutym widziałem ogłoszenie na doradcę handlowego, ale szybko znikneło i nie zdążyłem aplikować - pewnie konkurencja jest duża. Na stronie Castorama widziałem jeszcze takie zachęty: Jesteśmy dobrym i solidnym Pracodawcą: dbamy o DOBRE relacje. Aż 45% naszych pracowników jest z nami 10 lat i dłużej! Dlatego „ostrzegamy”: nawet jeśli szukasz pracy na chwilę, prawdopodobnie zostaniesz z nami na lata: ) traktujemy pracowników UCZCIWIE. Nasi pracownicy są zatrudnieni w ramach umowy o pracę, a 82% z nich ma umowy na czas nieokreślony. Nie stosujemy umów na okres próbny. Pierwsza umowa jest na czas określony jednego roku. BEZPIECZEŃSTWO jest naszym priorytetem. Szkolimy naszych pracowników, inwestujemy w narzędzia i sprzęt najwyższej jakości, które ułatwiają pracę. W wewnętrznym badaniu przeprowadzanym każdego roku nasi pracownicy potwierdzają, że są zadowoleni z pracy w Castoramie i polecają nas jako świetne miejsce pracy. Podsumowując - mam nadzieję, żeuda mi się tam pracować.

Arnold
Pracownik
@Waldemar

Ja też kocham Castorame. Nawet kierwonika całuję w dłoń na przywitanie i zawsze się doniego uśmiecham - tak mi zależy na tej pracy.

Dżony Dep
Pracownik
@Waldemar

Od kilku lat mam to szczęście być pracownikiem Castoramy. To coś więcej niż praca, to niezwykła przygoda w gronie wyjątkowych ludzi. Moi koledzy i koleżanki zawsze mówią o mnie dobrze, zaś kierownik bardzo mnie ceni czego dowodem są częste i duże podwyżki. Ciągle się rozwijam dzięki szkoleniom, które zapewnia firma. Sprzęt, którego używam do przemieszczania towaru, jest coraz lepszy. Dyrekcja prawie w ogóle nie ingeruje w moją pracę, sam mogę sobie ustalać priorytety i dążyć do ich osiągnięcia w rytmie, który mi odpowiada. Mój pracodawca dba o to, żebym prowadził aktywny tryb życia i do domu wpadał głównie się wyspać i przebrać, gdyż grafik pozostaje podniecającą tajemnicą: rano, popołudnie, środek, tu godzinę wcześniej, tam godzinę krócej, tu nie przepuści, tam nie wypuści...

Max
Pracownik
@Waldemar

Ja też się cieszę, że tam pracuję. Pieniądze nie są dla mnie ważne - liczy się miła atmosfera i 30 minutowa przerwa w pracy. A jeszcze darmowa kawa z automatu - po prostu super!!!

Janusz
Były pracownik
@Dżony Dep

Bo to super firma. Też na powitanie całowałem kierownika w rękę, a dyrektora w (usunięte przez administratora)

zas
Kandydat
 Pytanie

Czy planowane są jakieś podwyżki w Castorama?

Maras
Pracownik
@zas

Planują na jesień

klient online
Inne

Castorama Wałbrzych. W ofercie, drzwi antracyt lewe Etna w sklepie nie ma, farba Tikkurila w ofercie 5 w sklepie nie ma, wełna mineralna akustyczna 5 op. w sklepie nie ma. 3 razy jechałem 3 razy tylko po to, aby się dowiedzieć, że oferowanego towaru ni ma i ni byndzie. Na miejscu sprawdziłem jeszcze raz ofertę, produkty wisiały na stronie. W jednym wypadku dokonałem zakupu online, tydzień czekałem na zwrot kasy. Uwaga na tego nierzetelnego sprzedawcę naciągacza.

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Czy orientujecie się jakie będą warunki pracy w nowo otwieranym sklepie w Kłodzku?

Mk016
Inne
 Pytanie

Witam. Proszę o info ile w Castoramie smart zarabia kierownik? Czy jest szkolenie dla nowych kasjerów - obsługa klienta - na nowootwieranym sklepie?

klient online
Inne

Uwaga na zakupy internetowe online. Towar na stanie - zamówienie - natychmiastowa zapłata - a towaru faktycznie nie ma. Na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie z winy Castorama, każą czekać kilka dni. Niedopuszczalne złodziejskie praktyki.

Damian
Kandydat
 Pytanie
@klient online

Co to ma do rzeczy? Tutaj piszemy opinie na temat PRACY I PRACODAWCY, nie jakości obsługi klienta. jprd...

Lipa
Pracownik
 Pytanie
@klient online

@klient online Idź stąd i nie wracaj! Co to ma do rzeczy?

pajac?
Pracownik
@klient online

gosciu nie ogarnia nawet ze czasem nie ma towaru lub na 99% zamowil jak 1szt.była. Kraj baranow

Doświadczony.
Inne
@klient online

Mam podobne doświadczenie. Złożyłem zamówienia, a na trzeci dzień wisi: towar w przygotowaniu. Zrezygnowałem, a na zwrot pieniędzy trzeba czekać. Zamawiając w innym sklepie przy braku towaru zwrot miałem tego samego dnia.

Ewelina
Inne
@Doświadczony.

To nieciekawie... A ile musisz czekać na ten zwrot pieniędzy? I przed kupnem nie było informacji, że "brak towaru"?

Wasyl
Inne

Bardzo lubię zakupy w Castorama. Na zewnątrz wisi flaga ukraińska. W środku kolory ukrainy oraz napisy alejek w języku ukraińskim. Wspaniały sklep!!!

Justa
Kandydat

CZy kierownik w castoramie robi jakieś ciężkie prace idę na rozmowę chcę wiedzieć i w jakich godzinach pracuje jako kierownik..

Monika
Pracownik
@Justa

Czasem ciężko robi (usunięte przez administratora) jak ma zatwardzenie.

Antoni
Inne
@Monika

Ale to było pytanie na serio, możesz odpowiedzieć normalnie?

Asystentka
Pracownik
@Monika

TWOJA ODPOWIEDZ SWIADCZY O TOBIE ????

EE
Pracownik
@Antoni

Ale buractwo, co za szambo wybiło

Wiesław Zielant Szczecin,
Inne
 Pytanie

W roku 2019 kupiłem w Castoramie spalinową kosiarkę do trawy MAC Alister , symbol NLM500SP46-2. Zgodnie z warunkami w instrukcji oraz odpowiedzi z infolinii, zwróciłem się do Waszej placówki w Szczecinie ul. Ku Słońcu z prośbą o pozyskanie i sprzedaż prawego i lewego koła zębatego napędu kosiarki oraz 2 klinów /zabieraków/ pracujących wewnątrz tych kół. Dnia 20 września z sklepu otrzymałem SMS i informacją, że serwis naprawczy nie posiada części do tej kosiarki. Jestem bardzo zdziwiony! Wszystkie napędy są podobne. Przez 3 lata zmieniliście napęd tak, że są inne koła zębate? A nie do uwierzenia jest, że nie posiadacie klinów /zabieraków/ do tych kół. ? To zwykłe walce o średnicy 0,5 mm i określonej długości . Uważam, że zostałem przez Waszych pracowników zlekceważony. Jeżeli były wątpliwości to zostawiłem telefon, celem uszczegółowienia zamówienia. Najwygodniej jest ;wysłać na szczaw". Piszę gdyż parę dni temu po rozmowie z infolinią zostałem mile obsłużony i na Waszą prośbą wystawiłem dobrą opinię. MYLIŁEM SIĘ??? Szczecin 20.09.2022 r Wiesław Zielant Tel. 884 950 612, w.zielant@o2.pl

ptaszek
Inne

firma (usunięte przez administratora)ma gdzies pracownikow

Adrian 100
Inne

Coraz częściej kłopotliwe są biegające psy po sklepie. To nie sklep zoologiczny. Kiedyś przed wejściem do sklepów wisiały kartki ZAKAZ WPROWADZANIA ZWIERZĄT i powinno to wrócić. Ciekawe co na to sanepid i dwa brak kagańca w śród tłumu ludzi. Sam byłe świadkiem jak pies załatwił się na środku sklepu to nie człowiek że idzie do toalety tylko robi gdzie chce . Nie mam nic przeciwko zwierzętom i sam mam psa ale granice dobrego smaku i rozsądku trzeba zachować. Jedynym wyjątkiem w którym mógł by być wpuszczany pies z klientem do sklepu to osoba niewidoma której ze zrozumiałego powodu jest on niezbędny do funkcjonowania . Mam nadzieje że ktoś z kierownictwa to przeczyta i zajmie się tym tematem i ukróci ten proceder bo wiele znam osób które coraz mniej są zadowoleni z tych wizyt .

1
Milena
Inne
@Adrian 100

Jak dobrze że zmieniły się czasy, kiedy dzieci przeszkadzały kupującym i matki musiały zostawiać je przed sklepami. Zdążały się wtedy porwania. Dobrze, że te bezwzględne czasy minęły. I tacy ludzie podobni do Pana nie mają już głosu. Czepia się pan teraz psów, które są dla właścicieli członkiem rodziny. Niech pan to zrozumie i przestanie pokazywać swoją prawdziwą twarz.

Adrian 100
Inne
 Pytanie
@Milena

Nie mówimy tutaj o dzieciach tylko o psach więc nie porównuje Pani dzieci do zwierząt :-) a jak przyjdę z Gorylem do sklepu i powiem że to mój członek rodziny też powinni mi pozwolić wchodzić z nim do sklepów restauracji i innych miejsc publicznych. We wszystkim trzeba zachować granice dobrego smaku . Zwierzęta to zwierzęta ludzie to ludzie każdy ma swoje miejsce pomimo że na wspólnej ziemi.. Przelewanie uczuc na zwierzęta świadczy o samotności i o problemach emocjonalnych odsyłam do linku fragmentu kultowego filmu w którym to jest idealnie (usunięte przez administratora)

1
Pawel
Inne
@Adrian 100

zgadzam się z opinią Pana Adriana muszą wrócić karteczki przed wejściem Zakaz Wprowadzania zwierząt bo psy biegające po sklepie zaczynają być plagą a jak tak dalej będziemy pobłażliwi to niedługo idąc na zakupy będziemy czuli się jak w sklepie zoologicznym

Weronika
Inne
@Pawel

nie możecie jako pracownicy sami coś z tym zrobic, wlasnie te karteczki czy musi byc jakas decyzja managera czy kierwnictwa?

Pawel
Inne
@Weronika

Pewnie w korpo samowola jest karalna to juz musi jakiś pracownik castoramy sie wypowiedziec w tym temacje. Ale karteczki Zakaz wprowadzania zwierząt muszą wrócić a zwierzęta muszą zniknąć ze sklepów restauracji hoteli dla komforu sporej większości. Bo niemoże być że wiekszośc ludzi ma sie podporządkować do fanaberi mniejszości.

Sylwia
Inne
@Pawel

W 100%jestem za wprowadzeniem zakazu wprowadzania zwierząt do sklepu

Chudekkasia@gmail.com
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. Mieszkałam w okolicy Rumi bardzo sobie chwale Castorame. Obecnie mieszkam w okolicy Garwolina .brakuje mi marketu Castorama .Czy w najbliższym czasie jest w planie budowa Castoramy w Garwolinie ?

Zostaw merytoryczną opinię o Castorama Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Castorama Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Castorama Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 181.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Castorama Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 114, z czego 4 to opinie pozytywne, 92 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Castorama Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Castorama Polska Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Castorama Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii