Jakie narzędzia pracy zapewnia Castorama? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Dzień dobry.zamawialiśmy dzisiaj w Castoramie Gliwice na Pszczyńskiej meble-kuchnię wraz ze sprzętami AGD, zlewozmywakim.jesteśmy super zadowoleni z obsługi p.Alicji Trąbka.obsluga pierwsza klasa, znajomość programu projektowego-perfekcja, tylko dzięki doradztwu tej Pani kupiliśm również cały sprzet AGD do tej kuchni.dziękujemy p.Alicji za fajne podejscie do klienta, cierpliwosć...i informację o promocji.pozdrawiam.
Zdecydowanie nie polecam, obsługa ucieka po sklepie nie można doprosić się pomocy, gdy pytałem o dany przedmiot czy mają na magazynie to pracownik zasugerował żebym wybrał inny kolor mimo że nie pasował do paneli, innym razem 7:30 przy kasie mina i wzrok obsługującej nas ekspedientki dal nam do zrozumienia czego my chcemy o też godzinie zla że musi nas obsłużyć.
Odradzam zakupy w tym sklepie, doradców nie ma, chowają się po sklepie, próba dowiedzenia się ile kosztuje transport graniczy z cudem, młoda dziewczyna w długich włosach tylko żuje gumę i kręci nosem. Klient wychodząc wieczorem ze sklepu widzi jak pracownicy się obaciskuja po krzakach, jestem niezadowolona.
Jozek W dniu dzisiejszym 08.07.2023 o godz. 17.30 bylem w sklepie Castorama na ul. Pszczynskiej w Gliwicach i spotkalem się z niezwykle uprzejmą i kompetentną obsługą ze strony p. Maćka na dziale farb ,ktory zainteresował sie tym,że brakuje bazy " C" i poszedł sprawdzić czy była dostawa. Okazalo się, że tak i dzieki jego checi pomocy mam dorobioną farbe. Brawo. Jestem mile zaskoczony i życzę Castoramie wiecej takich osób. Sądzę, ze pozostali są rownie uprzejmi i zaangazowani w to co robią bo w innym tego typu markecie nie spotkalem się z podobnym podejściem do klienta. Przez grzeczność nie wymienię o który chodzi. Pozdrawiam
Raczej odradzam, zwłaszcza na Sektor Remontujesz, teraz to się nazywa Techniczny. Pracownik niby może się wypowiedzieć, ale tak naprawdę nikogo to nie interesuje. Ma robić, nie narzekać. Nawet jak ma rację. Należy zapomnieć że ktoś poprze w jakiejś sprawie, z-cy pilnują stołków i mają to gdzieś.
Jezu nienawidzę tego właśnie, jak ktoś nie potrafi komuś przyznać, że ma rację, w czym tym taki problem? To wstyd jakiś niby? Czyli na innych sektorach lepiej jest?
To zależy.... czy złapiesz wspólny język itd.., ale na innych sektorach trochę bardziej ogarniają. To zależy. Trochę się tam pozmieniało, ale większość i z-cy ta sama. To handel, najlepiej nie pokazywać że za dużo się umie, szybko chwyta itd., do tych co jeszcze im się chce pracować coraz większe wymagania za tą samą kasę, coraz więcej roboty, mają kończyć różne zawalone tematy za resztę która ma wywalone i jest tylko po to żeby było jak rozpisywać zmiany. To praca fiz też więc w takiej sytuacji im więcej będziesz chciała zasuwać to ryzykujesz że się zajedziesz. Ktoś nie robi bo ma gdzieś, Ty pokażesz że umiesz to będziesz to musiała robić za resztę. A kierownika to wiesz co to obchodzi... Zależy jak trafisz :)
Czyli rozumiem, że według Ciebie praca polecana dla ludzi, którzy słabo łapią, albo dla cwanych lisków, które umieją się dobrze ustawić i zgrywać? ;p
A jak się pokaże że się potrafi więcej to nie ma szans liczyć na to że dostanie się wtedy awans na jakieś wyższe stanowisko ?
Jak to rozumieć? Że to nieprawda co "wypisuje"? I co się stało po tej niby demaskacji? Może napiszesz skoro widzisz że rozwinęła się dyskusja. Ja np chciałabym wiedzieć co mam myślec o tym co pisał/a XYZ
Tu są też opinie sprzed 3 lat więc raczej nie 1 osoba. A jak jest wychodzi zawsze po ankietach w których są pytania otwarte. Sorry man ... :)
W dniu dzisiejszym tj. 26.05.2022 dokonałem zakupu mebli kuchennych , zostałem profesjonalnie obsłużony przez DORADCĘ KLIENTA DS. PROJEKTOWANIA Panią Klaudia Klyszcz . Pani poświęciła dużo czasu na projekt ,doradztwo , dopasowanie wszystkich elementów . przy tym była bardzo miła , cierpliwa , profesjonalna w tym co robi żeby klient był zadowolony z zakupu ! Tak się stało , jeżeli wszyscy Pracownicy i Doradcy są tacy sami to zakupy na innych działach będę dokonywał w Castorama Gliwice
Jakie są widełki płacowe w castoramie?
Proszę uważać przy umawianiu transportu z tego sklepu. Rodzice zamówili 20 szt płyt karton gips oczywiście z wniesieniem (próba dowiedzenia się przy zamówieniu ile ta usługa kosztuje graniczy z cudem) kazano im zlokalizować jakiegoś kierowcę żeby się dowiedzieć to oczywiście też było nie możliwe bo jak się dzisiaj dowiedziałam takich kierowców na sklepie nie ma . A teraz najlepsze dzwoni do rodziców pan że za chwilę podwiezie towar i koszt wniesienia 20 płyt na 3 piętro to 550zl. A po telefonie pani z informacji stwierdziła z ironią w głosie ze rodzice musieli coś źle zrozumieć... Żenada żadnej informacji na sklepie zwykłe naciąganie klientów!!!!!
Serio ???? Dwa male kawałki ciasta w wielkim nieekologicznym pudełku, za ciężką robotę w tłumie klientów w czasach koronawirusa???? Teraz ksywa Ciastorama stala się rzeczywistością. Kto to wymyslil? Chyba skończył kilka fakultetow żeby skutecznie wydać kasę na demotywacje personelu
Kierownik na dziale jest jeden, „szefów” jest 4 i do tego 5 pracowników, do tego 2000na rękę bez względu na to czy masz doświadczenie w pracy czy nie, na podwyżkę nie licz, wykorzystywanie, mieszanie z błotem przez przysłowiowych szefów, to codzienność :) nic nie robią, szukają pracowników bez przerwy, każda osoba szanująca się nie zostaje tam na dłużej :) co do rozmowy o prace bez względu na to co powiesz i tak zostaniesz przyjęty :)
Premie są, dostajesz różne dodatki i benefity, podwyżki po jakimś czasie przepracowanym też są. Nie ma co narzekać.
Premia to raz na pół roku a podwyżki to maks 200 zł na rok skąd te info. Ludzi ciągle za mało a roboty za dużo
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Castorama?
Zobacz opinie na temat firmy Castorama tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.