Opinie o Leroy Merlin w Gliwice Rybnicka 211

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Leroy Merlin, jak również Klientów firmy. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Leroy Merlin o rozmowie kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy Merlin w Gliwice Rybnicka 211

Pawel Nowy wpis
Klient

Pozytywna opinia dla kierowcy Grzegorza. Dostawa pod samo okno - sprawnie i wygodnie!

Pawel Nowy wpis
Klient
@Pawel

Druga dostawa i ponownie pozytywne zaskoczenie - kierowca zaoszczędził nam dużo pracy w przenoszenie towaru dziś. Dzięki!

Ewa Nowy wpis
Klient

Serdecznie dziękuję panu Przemkowi za sprawny transport i miłą obsługę. Miły, pomocny z uśmiechem na twarzy. Jeszcze raz dziękuję. Tak trzymać!

Tomi Nowy wpis
Klient

Pozytywna opinia dla kierowcy Przemka.Bez problemowy miły i pomocny.Dzięki.

Sławomir M
Klient

Pozytywna opinia dla kierowcy pana Grzegorza za sprawny transport i miłą obsługę , dziękuję

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Leroy Merlin spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Doradca klienta
Gliwice
Plus Gotówka S.A.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Praca biurowa w Gliwicach od pon. - pt. od 08:30-15:30 !!
Gliwice
Seris Konsalnet Holding S.A.
(4161 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Robotyk
Gliwice
Simtech Automatyka Przemysłowa
(95 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik Fizyczny
Gliwice
Zakłady Usługowe EZT S.A
(237 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Leroy Merlin?

sierpień1410
Były pracownik

Nigdy nie polecę tego miejsca. Kierownicy niekompetentni, nie znają się na robocie, większość z nich siedzi tylko w biurze a nie wie co to robota na dole. My ciężko robili ciągle z klientami i na każde zawołanie. Ciągle pretensję do nas a podwyżki jak na lekarstwo albo tylko dostosowanie się do konkurencji. Ciągle coś nowego wprowadzają a czasu na to co było do tej pory brakowalo. Zgadzam się z tym co wcześniej że ręka rękę myje, na HR nie można liczyć i jej ufać bo to koleżaneczka kierowniczków. Do niej iść i o coś pytać to strach a jak kiedyś poszłem to usłyszałem że pisze na tablicy. Dyrektor nie znosi sprzeciwów tylko on ma racje i zwalnia pracowników jak chce a potem się dziwią że są duże zmiany i nie ma stałych pracowników. Normalny (usunięte przez administratora) Zdecydowanie nie polecę tego miejsca

Logistyk
Były pracownik

Zdecydowanie odradzam pracę na logistyce w LM Gliwice Rybnicka. Kierownik działu wzięty, ładnie ujmując, "z powietrza", który nie wie co się wokół niego dzieje, ani na czym polega zarządzanie magazynem, wymaga od pracowników aby byli poliwalentni, tak by byli w stanie odnaleźć się na całym dziale, jednocześnie samemu nie wiedząc na czym ta praca polega. Nie wspominając już o ostatnim pogorszeniu się atmosfery między pracownikami "logistyki", takiej "konfitury" jaka się tam ostatnio wyprawia, to nawet w Łowiczy nie robią... A teraz coś o zarobkach. Nowy pracownik dostaje na start ~3200,- BRUTTO, co daje nam różnice "aż" 300,- od pensji pracownika z wieloletnim stażem. Aby dostać coś więcej trzeba się zmieścić w tabelkach, wg. których jest się corocznie ocenianym (co akurat jest normalne w korpo), no i oczywiście najlepiej było by też zacząć kablować na współpracowników. Jeśli chodzi zaś o awanse wewnętrzne, co mogę powiedzieć, niby są możliwe, ale nigdy nie widziałem aby pracownik awansował wyżej niż na koordynatora. Wszelkie nominacje kierownicze są brane z zewnątrz (zgaduję, że po znajomości).

DE-MED Stomatologia
Klient
 Pytanie

Po raz kolejny piszę pozytywną opinię dzięki kierowcom Leroy Merlin . Ostatni transport -trylogia- dotyczył kabiny prysznicowej, którą miałem odebrać osobiście, żeby rozliczyć towar bonami. O dziwo, tuż przed wyjazdem do Gliwic pojawia się transport z kabiną, . Nie mogę zapłacić kierowcy bonami , kabina wraca do dostawcy, plus koszt transportu, (który odwołałem). I tu pojawia się kierowca PAN PRZEMEK (!!!). Negocjuje z firmą w moim imieniu i ? Załatwia sprawę. Towar zostaje w Tarnowskich Górach, a bony bierze na ,,klatę" i własne ryzyko , okazując mi zaufanie. Poza tym, wszystko o czym pisałem w opinii na temat PANA GRZEGORZA. Wspominałem, że prowadzę działalność w branży medycznej i borykam się na co dzień z brakiem personelu. Szanujmy ludzi o niekwestionowanej kulturze osobistej i do tego dbających o wizerunek firmy. Panowie PRZEMKU i GRZEGORZU szacunek i podziękowanie, niby zrobiliście to co do Was należało , ale jak !!! P.S. Oświadczam, że obie opinie pisałem z własnej nieprzymuszonej woli, będąc zdrowy na ciele i umyśle, a wspomniani PANOWIE nie są moimi znajomymi ani znajomymi moich znajomych nie wspominając o krewnych

DE-MED Stomatologia
Klient

Kontakt ze sklepem zakończony (bez emocji) zakupami, które wymagały transportu do Tarnowskich Gór podzielonego z uwagi na tonaż na dwie raty w dwóch terminach. W każdym z nich jako kierowca ,,gościł" u nas PAN GRZEGORZ, tak piszę wielką literą bo zaistniałe problemy wynikające z błędów formalnych (logistyka i rozliczenia) w fakturach rozwiązał po mistrzowsku. Spokój i dbałość o wizerunek firmy w oczach klienta (kilkukrotne telefony do sklepu), poza tym kultura osobista. Jak na dzisiejsze czasy zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Szacunek dla Pana Grzegorza. Sam prowadzę działalność gospodarczą i gdybym potrzebował kierowcy ,to proszę mi wierzyć ,,podkupiłbym" tego Gościa, podobnie jak Pana Przemka, ale o tym w osobnej opinii. Niestety nie ta branża. P.S. Szanowni Klienci Leroy Merlin , jeśli będziecie korzystali z transportu to kombinujcie, żeby przyjechał Pan Grzegorz albo Przemek

Wojtek
Klient

Chciałem serdecznie podziękować Pani Adriannie, która 16.03.21 obsługiwała mnie w Punkcie Obsługi Klienta. Nie miałem żadnego paragonu, tylko kartę DOM, a towaru było sporo. Bardzo miło zostałem obsłużony przez tą Panią. Proszę w moim imieniu podziękować tej pani za bezproblemową obsługę.

Teresa

Witajcie, czy ktoś mógłby napisać coś o warunkach zatrudnienia w firmie Leroy Merlin w Gliwicach? Na jaki okres zatrudniają teraz podczas pandemii? Z góry dzięki za wszystkie informacje.

Maksia
Kandydat
@Teresa

3 miesiące okres próbny później nieokreślony

Kuba
Klient

w dniu 12.01.2021 miałem przyjemność być w sposób profesjonalny i miły obsłużony przez dwoje pracowników /kobieta i mężczyzna / w sprawie reklamacji .Życzyłbym sobie aby w dzisiejczych czasach w każdym markiecie byli TACY ludzie ,którzy w taki sposób traktują klientów ,tak jak mnie !! Gratulacje dla firmy Leroy Merlin przy ul. Rybnickiej

Daria
Klient

W dniu dzisiejszym chciałam bardzo pochwalić pracowników ze sklepu Leroy Merlin w Gliwicach w szczególności kierowcę Przemka , osoby przyjmujące zamówienie telefoniczne , pracowników magazynu i pracowników stolarni. Bardzo miła obsługa i kompetentni ludzie na odpowiednich stanowiskach. Pozdrawiam Daria. ????

Damian
@Daria

Fajnie, że jesteś zadowolona z pracowników magazynu i stolarni. Cieszy też to, że firma dba o zadowolenie klienta. Zdradź mi proszę jak często robisz zakupy w Leroy Merlin mieszczącej się w Gliwicach?

Pracownik
Pracownik

Jeśli chodzi o dyrektora sklepu wszystko zależy czy ma humor. Jak tak to cie pochwali, jak nie to nawet jak dobrze wykonasz robotę to się o coś doczepi. Kierownicy i koordynatorzy boją się coś powiedzieć dyrektorowi. Nie biorą pod uwagę opini pracowników z dołu, a sami w większości siedzą u góry. Na doradców czy kasjerki też trzeba uważać, bo lubią kablować za co są lubiani i liczą na podwyżkę. Mnóstwo niepotrzebnego towaru i wymyśl gdzie go upchać. Co chwilę wymyślanie z przebudowami na dziale przy czym musisz obsługiwać klienta i mieć czyste półki w sklepie budowlanym Pieniądze ledwo ponad najniższą krajową. Premie zalezne od innych działów wiec nie robisz za swój rachunek tylko na wszystkich. Opinie roczne parodia tylko chcą udowodnić ze nie zasługujesz na podwyżkę. Brak szansu awansu chyba ze trzymasz gębę na kłódkę i robisz maślane oczy. Nowy dostaje więcej od pracownika który ma umowe na stałe

Zadowoleni klienci
Klient

Na pewno na wyróżnienie zasługuje pan Bogusław, niezwykle miły i sympatyczny pracownik na dziale z płytkami. Obsługiwał nas dwukrotnie. Bardzo jesteśmy zadowoleni. Doradził. Zajął się człowiekiem jak należy. Widać było, iż zależy Mu na zadowoleniu klienta. Pracodawca powinien szanować Takiego Pracownika, zważywszy na fakt, iż często spotyka się ludzi niekompetentnych i z brakiem empatii.

Julia

(usunięte przez administratora) Zamowiłam ościeżnice do drzwi przez internet z dowozem , oscieżnica popękana w rogach i bez zawiasów i śrubek. Reklamacja telefoniczna długa , odsyłanie od jedengo do drugiego i trzeba kazdemu tłumaczyc o co chodzi. Po zawiasy musiałam jechać sama z dzieckiem w 8miesiącu ciąży i szukac po sklepie Pana z którym wczesniej rozmawiałam przez telefon. W punkcie zwrotow/ reklamacji czekałam jakies 15-20min w kolejce przy czym jak była juz moja kolej odbioru durnych zawiasów inna Pani weszła w kolejke przede mną bez slowa zeby oddac swoje zakupy , a inna przyszła twierdząc ze stoi przedemną bo Pan jej zajął juz kolejkę. Tak wygląda obsługa w tym sklepie - ze kobieta z brzuchem i małym dzieckiem musi ponad godzine tracić na reklamacje !

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie
@Julia

Gratuluję partnera. Węgiel też sama przerzucasz?

Kamil
Klient

Jestem zawiedziony, specjalnie jechałem z Zabrza do Gliwic na Rybnicką po torf do kwiatów, na stronie w wybranym sklepie było 83 sztuki dostępne, w sklepie po sprawdzeniu przez doradce z działu ogród, też dostępne w systemie. Towar nie wystawiony, leżał na magazynie, doradca zajęty przez pół godziny przez poprzedniego klienta, odechciało mi się czekać. Nie polecam sklepu.

clockisticking

Witam. Jaka jest atmosfera w pracy? Jakie są relacje z przełożonymi? Czy poziom pensji jest zadowalający dla osoby z ambicjami?

gość
@clockisticking

praca nie dla imbitnych, nowi mają takie wynagrodzenia jak pracujący wiele lat, pensja nie wzrasta wraz ze wzrostem zaangażowania i umiejętności, bez względu na to czy się stoi czy się leży dostaje się tak samo, brak możliwości rozwoju, ogromna rotacja pracowników, dużo pustych słów kierownictwa bez pokrycia, liczy się tylko wynik, aktualnie ogromne braki kadrowe spowodowane powyższym

Gość 2
@clockisticking

Atmosfera najgorsza z możliwych. Kierownicy zadufani w sobie, zajmujący swoje stanowiska przez zasiedzenie bo im się należy, totalny brak empatii. Osobie z ambicjami odradzam, zero możliwości rozwoju.

były pracownik grudzień 2019r
@clockisticking

Jeżeli twoją ambicje zaspokoi 3000 brutto zapraszamy,tyle dostaniesz na start,po roku rozmowa z kier, działu oceniającego twoje zaangażowanie- możesz dostać od 50-200 zł brutto- lub nic najczęściej to ostatnie.Rotacja na poziomie 50-60% W mojej skromnej opinii jeżeli młody dwudziestoparoletni człowiek idzie do marketu za 2000zł na ręke jest albo desperatem albo nie ma żadnych ambicji. PS; atmosfera pracy-powszechne(usunięte przez administratora)ciągłe braki kadrowe powodują że prcacujesz za dwóch lub trzech/-/działy są łączone po 2 lub 3/-/ najgorsza jest technika gdzie połączone są 4 działy i wymagają od ciebie obsługi wszystkich.

Jola

Czy w każdym ze sklepu w Gliwicach jest taka średnia atmosfera jeśli chodzi o pracowników?

Administrator

Wasza wiedza może ułatwić wybór użytkownikom! Nadal czekamy na aktualne informacje, ponieważ wątek o warunkach w firmie Leroy Merlin w miejscowości Gliwice nie ma żadnej opinii.

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy Merlin - Gliwice

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Leroy Merlin