Jula Poland Sp. z o.o.

Lublin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 433 ocen.

Jula Poland Sp. z o.o.
3 433 6 1

Opinie o Jula Poland Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

GS

A jak w Słupsku bo chce złożyć papiery ?

WT
@GS 25.06.2018 21:07

Chyba nie zaciekawie na całym sklepie dwóch doradców i jedna kasjerka . Z boku wygląda tak jakby mieli zamknąć sklep bo brak personelu.

Mika
@WT 17.07.2018 14:04

Jestem ze slupska, straszna rotacja ludzie przychodza i zaraz odchodza, kasa smieszna patrzac na place konkurencji. Aktualnie pracuje nas jakies 15 osob gdzie trzeba wykladac towar, obslugiwac, zakladac karty oraz caly czas sa przebudowy. Firma ma ogormne wymagania a sama niewiele daje no chyba ze owoce ktore i tak nie sa kupowane sa dla kogos elementem dla ktorego warto sie skusic na zatrudnienie.

Zuzanna

@tia, widzę, że masz negatywne doświadczenia, może zależy to od miejsca, w którym się pracuje? Wspomniałeś, że pracowników jest za mało, czy w związku z tym są prowadzone rekrutacje? @Zośka, koniecznie przeczytaj regulamin forum. Obrażanie innych użytkowników jest niedopuszczalne. Możesz się nie zgadzać z przedstawionymi opiniami, jednak swoje zdanie należy przedstawić w sposób kulturalny.

Lok i kok

Hej! Jak tam w Słupsku z nowym kierownikiem ?? Ponoć ostro zmienia po poprzednim nieudaczniku :)

nie piszem wierszów
@Lok i kok 30.01.2018 23:10

nieudacznik to jest w gdańsku

Szumiś
@nie piszem wierszów 12.02.2018 16:21

Po wynikach chyba nie :)

Julian
@nie piszem wierszów 12.02.2018 16:21

Ale jest dobrym konfidentem :-)

Julian
@Szumiś 17.02.2018 23:35

A wyniki to niby ON robi???????

Byly pracownik
@Lok i kok 30.01.2018 23:10

Z tego co słyszałem to teraz mają lepiej z tym nowym kierownikiem .A tego nieudacznika dobrze ze wywalili (za pijaństwo ) on się nie nadawał na kierownika .

julianka
@Byly pracownik 21.02.2018 06:49

to prawda że pił w pracy? czy plota?

Julek
@julianka 26.02.2018 16:03

Potwierdzam że tylko interesowało jego ile wypije a nie wyniki .

Zainteresowany
@Julek 28.02.2018 12:11

Jak tam sytuacja w Słupsku chciałbym złożyć CV ktoś mi podpowie z pracowników czy pracuje ruda co mobing stosuje tak słyszałem .

Trelemorele
@Zainteresowany 10.08.2018 08:22

Team w porządku, praca sama w sobie ok, grafik jak to grafik, raz lepszy raz gorszy. Jak dotychczas żadnych problemów. Generalnie polecam.

Miras
@Trelemorele 21.08.2018 00:29

Z rudą wystarczy dobrze zyc. Przez kierownika głównego w ciągu dwóch miesięcy odeszło z 6 osób.

Zuzanna

@Zainteresowany, na jakim stanowisku chciałbyś pracować? Czy masz już doświadczenie w branży? Pamiętaj, że mobbing to poważne oskarżenie i takie informacje niekoniecznie są prawdziwe. Myślę, że warto przesłać CV i poznać lepiej pracodawcę na rozmowie rekrutacyjnej. Zachęcam inne osoby, które pracują w Jula w Lublinie do opisania aktualnej sytuacji. Są jakieś zniżki pracownicze, wyjścia integracyjne?

tia
@Zuzanna 20.08.2018 14:40

Zniżki są, wyjście integracyjne planujemy od marca - pracownicy nie mogą się dogadać a kierownik sklepu ma wywalone na to co się dzieje w sklepie - zamyka się w biurze, wysłuchuje plotek od kilku lizusów i tylko z tego źródła wie co się dzieje. Nie ma komu pracować, załoga coraz mniejsza, obowiązków przybywa i ciągle straszą że znów będą zwolnienia. Kierownik sklepu i team liderzy rzadko widoczni na hali sprzedaży, przychodzą tylko na poranne zmiany, lizusy ciągle są na magazynie, plakaciarni lub w pokoju socjalnym i załatwiają swoje prywatne sprawy przez większość czasu pracy i to oni dają złudne poczucie, że jesteśmy bardzo zgraną ekipą. NIE, NIE JESTEŚMY! Szary pracownik, który rypie tylko na drugie zmiany bo nie ma kierowników żeby nawet zamknąć sklep! A później zdziwienie, że nie wyrabiamy budżetu... no ciekawe jak - jak rano klient zostaje sam na hali, a wieczorem jest nas zdecydowanie za mało żeby nad wszystkim zapanować. Spora część ekipy już poszukuje innego pracodawcy, kwestią czasu jest i kierownik obudzi się z ręką w nocniku. Czas najwyższy.

super tia
@tia 20.08.2018 18:13

Tia - Ty chyba nie pracujesz w tym sklepie. Czyżbyś kogoś frustracja brała? Masz coś do powiedzenia, to powiedz ludziom, a nie na internecie wypisujesz frustracje.

Zośka
@tia 20.08.2018 18:13

Tobie to się naprawdę sklepy pomyliły. Pomawiać i obrażać to potrafisz tylko za pomocą neta? Miej odwagę i wyjdź do tych " lizusów" i powiedz im to w oczy. Kłamco i frustracie a nie pomyślałeś ciołku jeden ze kierownicy też mają obowiązki.A tir to sam się rozładowuje? Lepszego sklepu pod względem ludzi i ekipy to nie ma. Nie słuchajcie debila.

Tru
@tia 20.08.2018 18:13

Tru Tru

nick
@Zośka 23.08.2018 12:35

Na bank jakis byly pracownik wylewa zale.

Ten drugi
@tia 20.08.2018 18:13

Gdańskiem zalatuje

Mariola
@Zuzanna 20.08.2018 14:40

Masakra na sklepie, niektórzy jak mogli by to sami by się (usunięte przez administratora) do kierowniczki, fakt kierowniczka ma (usunięte przez administratora) na sklep i pracowników . Teksty typu że" gdzieś tam jest mniej pracowników i dają radę" to napewno dobrze nie wpływa na morale załogi Z tą kierowniczką odradzam pracy w Lubinie.

super tia
@Mariola 28.08.2018 07:15

Kochana, złóż wypowiedzenie i znajdź sobie lepszą robotę. Przez takich ludzi jak Ty, ludzie myślą o nas źle. A atmosfera w pracy jest naprawdę bardzo dobra.

Kolega
@Mariola 28.08.2018 07:15

Jak taka masakra to droga wolna i zmień pracę. A z tego co widzę to ty masz wyj......... Tylko kierownictwo znika za drzwiami a ty już podpierasz EC i pilnujesz towaru na półce. Żenada.

Sportsterek

Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.

Tomtom
@Sportsterek 27.07.2018 11:40

skoro napisali ze dostawa w ciagu 3-5 dni roboczych, to co za rozznica skad wysylaja? sklep internetowy nie rowna sie sklepowi stacjonarnemu, wiec skad pomysl ze wyslyaja to do Ciebie ze sklepu ktory masz 8km od swojego domu???

Grześ pok
@Sportsterek 27.07.2018 11:40

Sklep fizyczny A internetowy to dwie inne bajki Wyatarczy przeczytać regulamin ciolku a nie (usunięte przez administratora) się (usunięte przez administratora)

Franek

Każdy robi nagonkę na sklepy że mało personelu. Ale przecież ktoś podją taką decyzję o redukcji etatów w centrali. To nie kierownicy zwalniają ludzi bo maja takie widzimisię tylko dostają polecenie z góry. A może tak szanowna centrala zacznie redukcję od siebie tutaj to będą mega oszczędności.

Miras
@Franek 23.08.2018 16:42

Ludzie odchodzą z własnej woli. W Słupsku w ciągu dwóch miesięcy odeszło 6 osób.

Natalia

Czy wiecie coś o rekrutacji prowadzonej w firmie? Może ktoś podpowie co aktualnie słychać?

Sportsterek

Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.

Sportsterek

Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.

Sportsterek

Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.

Sportsterek

Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.

Zuzanna

@WT, a czy piszesz z perspektywy klienta, czy może jesteś osobą pracującą w Jula? Zależy nam przede wszystkim na tym, by dowiedzieć się, jak to wygląda w oczach pracowników. Czekam na Wasze merytoryczne komentarze. Przydadzą się opinie na temat różnych stanowisk w firmie, dzięki temu dużo lepiej można będzie poznać pracodawcę.

Zuzanna

@GS, czy zdecydowałeś się złożyć CV? Może masz już za sobą rozmowę rekrutacyjną? Jeśli tak, to jakie jest Twoje pierwsze wrażenie? Jak oceniasz kompetencje osób, z którymi rozmawiałeś? A może już pracujesz w firmie? Czy jesteś zadowolony z warunków zatrudnienia oraz atmosfery? Czy od początku można liczyć na umowę o pracę?

Zuzanna

@GS, na jakie stanowisko zamierzasz aplikować? Czy mógłbyś sprecyzować swoje pytanie? W ten sposób inni użytkownicy będą mogli łatwiej Ci odpowiedzieć. Jak doświadczenie posiadasz i co sprawiło, że zainteresowałeś się oferta firmy Jula Poland? To forum odwiedza wielu potencjalnych pracowników, którzy być może staną się wkrótce Waszymi kolegami w pracy.

GS
@Zuzanna 26.06.2018 10:35

Widziałem ogłoszenie na dużym portalu z ofertami pracy oraz ba sklepie plakaty że poszukują pracowników co z resztą widać na sklepie bo sprzedawców dwóch było i kasjerka. Mam doświadczenie w handlu jako PH oraz lubię tematykę ogrodu stąd moje zainteresowanie praca. Wiadomo ciekaw jestem atmosfery i zarobków

Zuzanna

@Xxxx, dlaczego uważasz, że wypowiadanie się o warunkach to strata czasu? Inni kandydaci na pewno będą Ci wdzięczni za napisanie kilku słów więcej. Czy miałeś umowę o prace w tej firmie? Czy podczas rozmowy kwalifikacyjnej miałeś możliwość negocjacji warunków umowy z firmą Jula? Przyszli kandydaci na pewno będą wdzięczni za nowe informacje.

Zuzanna

@anonymous, czy praca jest zmianowa? W jakim trybie się pracuje? @Xxxx, rozumiem, że pracujesz w Jula Poland w Lublinie. Co możesz powiedzieć o pracy w tym miejscu? Jak warunki oferowane przez tego pracodawcę? @Zainteresowany, a jakie stanowisko Cię interesuje? Zdecydowałeś się aplikować?

Xxxx
@Zuzanna 13.05.2018 21:00

Nie. Pracuje w innym mieście. Ale wypowiadam się o czymś co tyczylo sie każdej juli w polsce. O warunkach nie bede sie wypowiadac bo mi szkoda czasu

anonymous

Miał być super grafik po glosowaniu. A tu trzeba chodzić z popołudniówek na rano. Wcześniej dało radę robić normalny ale ta zmiana jest niby taka super. Bo zapisane prawnie. Do 18-19 w pracy a następnego dnia trzeba wstać o 4:15 żeby do pracy dojechać. Mam rodzinę a wracam do domu żeby iść spać.

Xxxx
@anonymous 11.05.2018 23:36

Jakim głosowaniu? ?? Na przedstawicieli? Moimi przedstawicielami były osoby które nie rozmawiały z nami jakie my mamy zdanie na ten temat. U nas w sklepie każdy był przeciwny zmianom. Głosowanie to by było gdybysmy glosowali za lub przeciw a nie na osoby które mają mówić w moim imieniu a w życiu mnie na oczy nie widziały. To było zrobienie nas w c..... i to jeszcze zgodnie z prawem

Zainteresowany

Czy warto szukać w firmie pracy? Wprawdzie opinie są różne ale to tylko internet!

Pracownik
@Zainteresowany 20.04.2018 18:32

Nie zachęcam do podjęcia pracy w tej firmie. Pozdrawiam

Zawiedziony.
@Zainteresowany 20.04.2018 18:32

Jeszcze do niedawna firma godna polecenia. Niestety teraz co się dzieje przypomina biedronke w jej najgorszym obliczu. Zarządzanie firmą jest tragiczne. Obniżenie pensji a obowiązków coraz więcej, brak ludzi, mydlenie oczu premiami rocznymi, których żaden sklep nie będzie w stanie wyrobić. Ewentualnie Warszawa, Gdańsk ale nie taki sklep jak Słupsk. Szkoda, bo pracowało mi się tam naprawdę dobrze. Może Szwedzi w końcu się zainteresują i wszystko wróci do normy ale na razie jest tragicznie..

Były pracownik
@Zawiedziony. 23.04.2018 12:52

Zgadzam się w pełni. Dodatkowo dodam, że za własne zdanie, uczciwość, świadomość praw i obowiązków, nie prawienie komplementów kierownikowi z kompleksem boga, opinie poparte ciężką pracą, za zszargane przez kierownictwo nerwy i zdrowie, za poświęcenie, za strach pracodawcy przed urlopem macierzyńskim, za zbytnie zaangażowanie, za pewność siebie, za sprzeciwianie się zbyt wielu obowiązkom ( ponad siły i czas), pochwały od kierownika, za niewytrzymywanie atmosfery mobingu i zwracanie uwagi, w tej firmie zwalnia się pracownika za byle pierdołę, a gdy nie można znaleźć na niego haka (bo jest uczciwszy od kierownika), nie przedłuża się mu umowy. Ci co tyrają 200% normy są nazywani fizolami od dostawy, cwaniaki co nie robią niczego oprócz klepania kart jula club i wchodzenia w tyłek kierownika, dostają podwyżki i protekcję. Rozżalony były pracownik ? Może. Zawiedziony i zniesmaczony? Napewno. Smutne to wszystko. Jest potencjał w firmie, ale z każdej strony zażynany przez słabych, egoistycznych ludzi.

PotencjalnyNowy

Witam Za kilka dni mam rozmowę o pracę w Jula Gdańsk. Mogę prosić o jakieś opinie? Ile godzin? Jaki rodzaj umowy? Ile zarobię miesięcznie? Nie lubię tracić czasu i bardzo go sobie cenię więc wasze opinie pozwolą mi stwierdzić czy warto iść na te rozmowę. Pozdrawiam

Pks
@PotencjalnyNowy 27.07.2017 13:53

Mow ze dla ciebie klient jest najwazniejszy! Ze dostosujesz sie do grafiku i zapotrzebowania sklepu ze nie chodzisz na l4 i nie bierzesz urlopow na żadanie! Przerwa to jedynie urozmaicenie dnia a pensja jakakolwiek byleby byla. W gdansku wazne zebys donosil wiadomo komu. Aha i przyjma cie na pewno bo nie ma komu zaleglej dostawy rozkladac. Zapraszamy :)

Zadowolony
@Pks 31.07.2017 02:25

Pracuję w Gdańsku już przeszło dwa lata i chyba ludzie tu "obecni" niewiele wiedzą o tym sklepie. Kierownictwo jak i załoga mega w porządku. W każdej sprawie można się dogadać.. tylko trzeba chcieć ;) Nie ma to jak być zwolnionym i wylewać swoje frustracje na forum :D

niezadowolony
@Zadowolony 21.03.2018 17:40

to że tobie sie pracuje dobrze nie znaczy ze innym tez. rozejzyj sie wokol. chyba ze jestes z "fantastycznej zalogi kierowniczej" i nie obchodzi ci co mysla o sklepie sprzedawcy. takich "prostownikow" jak ty wytyka sie palcami. w kazdej sprawie sie mozna dogadac? chyba jak nie chorujesz, nie masz swojego zdania i kiwasz glowka jak piesek samochodowy. mniej wazeliny bo sie robi az za slisko

załogowy
@Zadowolony 21.03.2018 17:40

"Załoga" ? a co to, czasy komuny? wiadomo kto to pisze te piękne komentarze. Niby smiesznie ale aż żal czytać.

Zuzanna

@Grzegorz, dziękuję za Twoją opinię, przypominam jednak, że wątek dotyczy Jula Poland Sp. z o.o. w Lublinie. Co do Twojej wypowiedzi - nie nam klientom chyba wnikać w zakres obowiązków pracowników, prawda? @jeż, na forum szanujmy się wzajemnie - komentarze obraźliwe nie będą tolerowane, są niezgodne z naszym regulaminem - https://www.gowork.pl/regulamin Czy wiadomo coś o aktualnych ofertach pracy w Jula Poland Sp. z o.o. w Lublinie? Nie udało mi się znaleźć żadnych ogłoszeń w sieci.

Anatol
@Zuzanna 16.03.2018 12:32

Zuzanna nir zgodze sie z toba. Skoro dla firmy niby klient jest najwazniejszy to obsluga powinna spelniac misje nie sadzisz? Mamy oceniac firme nie oceniajac pracownikow? Gowork to ocena pracodawcy, skoro pracodawca nie ogarnia chaosu wokol pracownikow to jest chyba slabym pracodawca. Takie jest moje zdanie. Jula obecnie to brak obslugi tylko masowe wykladanie towaru. Slaba firma.

mechanik

reklama podnosnika mozna wumienic kola a nie opony hehe

Grzegorz

KIELCE. Jestem stałym klientem Jula Kielce. Niedawno miałem reklamację małego sprzętu AGD, był mały problem, więc poproszono kierowniczkę. Jakież było moje zdziwienie, ponieważ znam pracowników z widzenia, natomiast Panią kierowniczkę ujrzałem pierwszy raz. Moje pytanie brzmi. Dlaczego kierowniczka zupełnie nie istnieje na sklepie?? Byłem również na stanowisku w markecie , zawsze pracowałem i byłem dla ludzi i klientów. Nie uwierzę, że tyle pracy na zapleczu ma kierownictwo. Przez 8 h nikt nie siedzi w dokumentach. Byłem kilkakrotnie jeszcze w Jula Kielce, zapytałem personel z ciekawości, czy jest kierowniczka. Była, ale na zapleczu. Co dziwne, nikt nie zwraca uwagi na chodzący w grupie trzech panów z personelu. Stały element Jula Kielce. I zaszokowal mnie Pan z magazynu chyba, który strasznymi przeklenstwami komunikowal wszystkim ze jest w pracy. Na sklepie słychać było każde niecenzuralne słowo. Po obiekcie chodziła klientka z dzieckiem...... To jest skandal. Dlaczego nikt nie reaguje z pracodawców!!!! Myślę o napisanie do głównej centrali, bo takich rzeczy nie powinno być. Jula Kielce jest chyba bezpanska. Pozdrawiam.

Trust
@Grzegorz 20.02.2018 12:52

Widać opinia jakiegoś rozgoryczonego pracownika

Mariusz
@Grzegorz 20.02.2018 12:52

Ewidentnie widać z tego opisu, że to wyrzuty byłego pracownika-cy.Ale po co??? nie rozumiem??!!!

Trust
@Trust 22.02.2018 11:59

Bo najprościej w Internecie:)

Grzegorz
@Mariusz 22.02.2018 13:55

Ewidentnie widać z Twojego opisu kolego, że tam pracujesz. Przypuszczam, iż w moim opisie znalazła się Twoja osoba, dlatego taka reakcja -co mnie nie dziwi. Najprościej negatywną opinię podsumować złym, byłym pracownikiem. Tak jak wspomniałem. Nie zostawię tej sprawy. Być może pracodawca zainteresuje się. Są przecież monitoringi i wiele innych technicznych udoskonalen. Więc nie potykajmy się słownie, ponieważ wiem co widzę i słyszę.

Staszek

Witam jestem częstym klientem w Jula- Kielce i od dłuższego czasu widzę 3 panów spacerujacych razem. To chyba taki standard tej firmy, w kupie raźniej,

Faura

Jak jest w Jula w Szczecinie?

Faraon
@Faura 21.01.2018 02:27

Nie polecam. Pracujesz za trzech, dostając za to najniższą krajową.

Zuzanna

@Kostra i @Astra, forum to nie miejsce na przepychanki słowne. Sami piszecie, że forum powinno dotyczyć samej pracy w Jula Poland Sp. z o.o. Wcześniej pytałam, np. o weryfikację języków obcych, czy szanowanie pracowników ale nikt się do tego nie odniósł. Więc może zmieniając temat, udzielicie odpowiedzi?

xxx
@Zuzanna 22.09.2017 08:30

Znam kierownika który nie umiał nic angielskiego.Jeśli chodzi o traktowanie mogę tylko napisać o dyskryminacji a nawet mobbingu, który mnie tam spotkał . Najlepiej przekonać się samemu , może będzie lepiej . Powodzenia

Pfff
@xxx 22.09.2017 18:30

Dokladnie. Znam sklep w ktorym tylko 2 kierownikow dzialu zna jako tako angielski a pozostalych 2 nie umie ani slowa. Prosza doradcow o pomoc to jest smieszne ale i zalosne. Na doradce wymagaja angielskiego zeby ci wyreczali niedouczonych kierasow. Ja bym powyzszych wypowiedzi nie traktowal jak przepychanki slowne. Jula POLAND traktuje pracownikow tak samo jak klientow. Niby piekne zalozenia a w praniu wychodza brudy i chaos. Kiepsko sie dzieje u gory. Czystki nie pomogly. Ba. Jest jeszcze gorzej.

xxx
@Pfff 23.09.2017 22:31

już tam na szczęście nie pracuje, ale z opowiadań wiem , że poprawy nie ma. Pomimo tego co tam doświadczyłem życzę Juli by jej hasło stało się w końcu aktualne(klient jest najważniejszy), by trafili na pracowników , którzy wiedzą co znaczy wzajemna pomoc, szacunek, gra w zespole, a nie donosy i zawiść.

P.O
@Pfff 23.09.2017 22:31

A ja znam taki gdzie tylko jedna osoba z kierownikow zna j. Angielski...

Nick
@P.O 16.01.2018 00:01

Może masz na myśli Kielce?

P.O
@Nick 23.01.2018 09:14

Nie zaprzecze

p

ile zarabia doradca klienta w warszawie? podajcie kwotę netto i czy są jakieś premie.

Chip
@p 12.11.2017 17:44

3500

były pracownik
@p 12.11.2017 17:44

2 tys netto i nie ma premii

Olek

Dobrze, że czasami ludzie pokazują swoje prawdziwe oblicze. Jeśli pracownik firmy Jula prowadzącej działalność handlową obraża klientów to nie dziwi mnie, że takie zachowanie jest na porządku dziennym między pracownikami. Taka osoba nie powinna tu pracować nawet minuty!

anonim

(usunięte przez administratora)

Astra

Widać że niedawno zlazlas z drzewa skoro tu piszesz o problemach z zakupami. To jest forum o pracodawcy i pracy w Jula a nie o farmazonach niedorozwinietych klientów.

Korsa
@Astra 15.09.2017 12:14

Astra chyba ty dopiero zlazles z drzewa zeby nie zrozumiec przekazu w ww wiadomosci. Makumba wlasnie ocenila pracodawce: pracodawca nie dba o klienta w tak prostych sprawach jak dowod zakupu ktory jest obowiazkiem podczas fiskalizacji. Widac dla jula klient jest wszystkim szczegolnie niedorozwojem. Moze i racja ale jak tu byc normalnym klientem jula podczas gdy pracownikami sa niedorozwinieci sprzedawcy? Zeby nie umiec spakowac do kartonu paragonu trzeba byc wyjatkowym niedorozwojem albo miec w ogrodku wysokie drzewa...astra ty cos o tym wiesz?

Astra
@Korsa 18.09.2017 02:08

Korsa asie a słyszałeś o paragonie elektronicznym czy taka technologia jeszcze do Ciebie nie dotarła?

Korsa
@Astra 18.09.2017 11:55

A jednak zniżę się do twojego poziomu, aby ci odpowiedzieć. Podatnik prowadzący ewidencję sprzedaży przy użyciu kas fiskalnych obowiązany jest wydać tzn. dostarczyć paragon nadawcy. Uwzględniając charakter sprzedaży prowadzonej przez internet, (co oczywiście wiąże się z brakiem osobistego kontaktu z nabywcą) nie zdejmuje z firm obowiązku dostarczenia konsumentowi oryginału dowodu zakupu. Elektroniczny dowód zakupu nie jest dokumentem fiskalnym. Być może rok 2018 przyniesie zmiany w obowiązujących obecnie przepisach. Póki co prawo jest prawem i spółka ma psi OBOWIĄZEK dostarczyć klientowi paragon fiskalny. Może w twojej julii tłuką ci do głowy takie głupoty albo wypowiadasz się na tematy o których nie masz bladego pojęcia. - jedna i druga opcja równorzędnie prawdopodobna. Dla opornych na wiedzę polecam stronę google.

Zuzanna

@wawa ogłoszenie o pracę jest co prawa w dość nie typowej formie (co może stanowić dla niektórych osób duży atut) natomiast jasno z niego wynika, że tak. Pytanie - czy firma weryfikuję tę znajomość podczas rekrutacji?

wawa

czy język angielski faktycznie jest potrzebny na stanowisku kierownik zespołu? dzięki za odpowiedź

Zostaw opinię o Jula Poland Sp. z o.o. - Lublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jula Poland Sp. z o.o.