Natalia Nowy wpis

Ile osób wchodzi w skład kadry pracowniczej?

niezadowolona Klientka Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 322 dni.
Klient
 Pytanie

Absolutnie nie polecam zakupów w tym sklepie. Obsługa fatalna, pracownicy zachowują się jakby im się nie chciało i są niesympatyczni, prawie jakby mieli pretensję, że człowiek chce zrobić zakupy. A też nic nie podpowiedzą, nie ma co liczyć na doradztwo. Rozumiałabym wieczorem, zmęczenie po całym dniu i się nie chce, ale z rana czy w ciągu dnia? Raz tylko trafiłam na sympatyczną i kompetentną panią na kasie, nie pamiętam imienia,w każdym razie miała tatuaże na rękach. Kto może - zachęcam, żeby robił zakupy w Jula na Mieszka I - zupełnie inna jakość obsługi. Tam z chęcią będę powracać.

3
Sebastian Tota Nowy wpis

Zdecydowanie nie polecam pracy w tym zakładzie. Polityka firmy jest iracjonalna i niezrozumiała. Kadra kierownicza uważa się za panów życia dla których dobro czy zdanie pracowników nie liczy się w żadnym stopniu,a wszelkie próby tłumaczenia czy obrony własnej racji są uznane za niesubordynację względem kierownika i często kończy się rozmowa dyscyplinarna. Kierownik Paweł W. Jest wyrwanym z rzeczywistości niekompetetnym ignorantem,który murem będzie stał za swoimi kolegami nawet jesli będzie to niesprawiedliwe i rażące dla innych pracowników. Ponadto w sklepie nie brakuje seksistowskich żartów względem kobiecej części zespołu. Panuje brak równego traktowania pracowników oraz systematyczny mobbing i zastraszanie. Gdyby tego było malo, nowi pracownicy którzy nigdy nie mieli styczności z handlem nie mają co liczyć na jakiekolwiek wdrożenie w system pracy czy polityki zakładowej. Można ująć to w ten sposób. Jeśli z ulicy zgłosi się menel przyjmą go . Byle by nie miał własnego zdania i ślepo brnął w to co każe mu wykonać kierownik,nawet jeśli wykracza to polecenie kompetencje czy obowiązki pracownika.

Były pracownik Nowy wpis

Nic dobrego już nie można powiedzieć o tym miejscu pracy. Minęły czasy świetności tego sklepu. Liczne bezsensowne szkolenia pracowników ze sprzedaży, obsługi klienta teraz i tak rzucone w,, kąt'', gdyż nowa polityka firmy nie stawia już na pracownika, a co gorsza na klienta, który zapewne wkrótce przestanie robić zakupy pozostawiony sam sobie. ZGROZA. Widać efekty sprzedaży internetowej-pracownik potrzebny tylko do rozkładania towaru i masowa redukcja etatów. Nowo zatrudnieni na śmiesznych półetatach. SERIO? Klita oczywiście trzymała się i będzie trzymać. Jeśli zaś chodzi o załogę - ludzie świetni, zgrani - i tego jest żal. Było pięknie. Obecnie już nie polecam. Brak umów na cały etat i pensja najniższa że wszystkich marketów, a pracy z powodu braków w załodze - ogrom.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Administrator

Czy teraz znajdzie się osoba aktualnie zatrudniona, która będzie chciała się podzielić swoim doświadczeniem na temat pracy w firmie Jula w mieście Szczecin? Będziemy wdzięczni za każdy komentarz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jula - Szczecin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024