Moja piątkowa opinia została usunięta dwukrotnie, mimo, że nie jest niezgodna z regulaminem. Kolejne usunięcie muszę zgłosić już do admina. Rekrutacja na stanowisko kierownicze. Umówiona z tygodniowym wyprzedzeniem, byłam punktualnie (środa). Lekkie opóźnienie do 15 min - zdarza się. Rozmowa z dyrektorem zarządzającym - niecałe dwie godziny. Rozmowa profesjonalna, omówione wymagania ale też samo oczekiwanie dotyczące nowego stanowiska. Na koniec informacja zwrotna, że jeszcze są do przeprowadzenia rozmowy z dwoma kandydatami i informację zwrotną mam otrzymać w poniedziałek. W poniedziałek cisza - w okolicach 16.00 dzwonię do Pani, która umawiała spotkanie podpytać czy rekrutacja się przedłuża - jest zaskoczona moim telefonem - nic nie wie. Pan Dyrektor ponoć cały dzień na spotkaniach. Obiecuje informację zwrotną. Mija kolejne kilka dni. Czwartek, dzwonię ponownie zapytać co się dzieję, że mimo obietnic, nie ma informacji zwrotnej. Proszę o informację do piątku, ponieważ otrzymałam inną propozycję i chcę podjąć decyzję. Pani obiecuje kontakt, potwierdza, że oczywiście, że rozumie. Dziś mamy piątek - 21.30. Chyba już nie zadzwoni;) Dlaczego piszę tę opinię. Nie jestem w desperacji, decyzję podjęłam i wiem, że słuszną. Mam kilkuletnie doświadczenie w branży automotive i odwiecznym problemem klientów, są: brak możliwości dodzwonienia się, lub niesłowność w dotrzymywaniu obietnic dotyczących oddzwonień, wysyłania ofert. Cóż... Ryba psuje się od głowy
Rekrutacja na stanowisko kierownicze. Umówiona z tygodniowym wyprzedzeniem, byłam punktualnie (środa). Lekkie opóźnienie do 15 min - zdarza się. Rozmowa z dyrektorem zarządzającym - niecałe dwie godziny. Rozmowa profesjonalna, omówione wymagania ale też samo oczekiwanie dotyczące nowego stanowiska. Na koniec informacja zwrotna, że jeszcze są do przeprowadzenia rozmowy z dwoma kandydatami i informację zwrotną mam otrzymać w poniedziałek. W poniedziałek cisza - w okolicach 16.00 dzwonię do Pani, która umawiała spotkanie podpytać czy rekrutacja się przedłuża - jest zaskoczona moim telefonem - nic nie wie. Pan Dyrektor ponoć cały dzień na spotkaniach. Obiecuje informację zwrotną. Mija kolejne kilka dni. Czwartek, dzwonię ponownie zapytać co się dzieję, że mimo obietnic, nie ma informacji zwrotnej. Proszę o informację do piątku, ponieważ otrzymałam inną propozycję i chcę podjąć decyzję. Pani obiecuje kontakt, potwierdza, że oczywiście, że rozumie. Dziś mamy piątek - 23.00. Chyba już nie zadzwoni;) Dlaczego piszę tę opinię? Nie jestem w desperacji, decyzję podjęłam i wiem, że słuszną. Brak szacunku nie rokuje dobrze na żadnym stanowisku. Mam kilkuletnie doświadczenie w branży automotive i odwiecznym problemem klientów, są: brak możliwości dodzwonienia się, lub niesłowność w dotrzymywaniu obietnic dotyczących oddzwonień, wysyłania ofert. Cóż... Ryba psuje się od głowy.
Bardzo dobry diler BMW!
Polecam bardzo
Z pozoru jednoetapowa rekrutacja, po czym zaproszenie na dzień próbny, który okazał się DARMOWY. 8 GODZIN PRACY ZA DARMO.
Coś o sobie, Doswiadczenie w branży Dojazd
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam Rowniez bylem na rozmowie kwalifikacyjnej i stwierdzam, ze Polacy to wieczni malkontenci i narzekacze. Zwlaszcza uzytkownik Green z tego co widze ma problem i to najprawdopodobniej wyssany z palca, cos go boli czy cos... Tak sie sklada, ze pracowalem w roznych krajach na swiecie (rowniez w salonie BMW), wiec moge sie wypowiedziec, porownac itd. Nie wiem co bylo 'wczesniej' w BMW Olszowiec i nawet mnie to nie interesuje. Dla mnie liczy sie tu i teraz. Rozmowa z kierownikiem odbyla sie na bardzo wysokim poziomie i to nie w porownaniu do standardow Polskich, ale i nawet tych swiatowych. Ani przez chwile nie poczulem sie gorszy czy nieszanowany. Szacunku, wiedzy i podejscia do biznesu i zycia to, co niektorzy tutaj, akurat mogliby sie nauczyc od niego w naprawde poteznej skali. Rotacja jest duza - to prawda, przyznal to nawet sam kierownik, ale to wynika z tego, ze przychodza i odchodza ludzie, ktorym sie nie chce pracowac, prezentuja postawe roszczeniowa i mysla, ze dostana 8 tys zlotych netto podstawy i nie beda musieli wiele robic. Glowny trzon dzialu, na ktorym kierownik moze akurat polegac i im sie 'chce', juz jest. Przychodzi i odchodzi pracownik niezangazowany, leniwy...nieodpowiedni. Stad i rotacja jest duza. Ja Wam cos powiem, jedzcie sobie na zachod. Znajdzcie tam prace bez zadnych znajomosci czy ukladow. Nauczcie sie zycia a przede wszystkim szacunku do pracy (i siebie samego) i dopiero potem wymagajcie (i to byc moze!) od innych, krytykujcie itd. Zarobic w BMW Olszowiec tez idzie - nie jest to ten sam poziom co na zachodzie, ale jak na warunki Polskie to mozna spac spokojnie. O kosztach utrzymania nie bede sie rozpisywal bo kazdy, w miare rozgarniety czlowiek, bierze takie rzeczy pod uwage. Powiem jedno: jak komus sie nie chce pracowac i np. ma problem zeby zostac pol godziny po zamknieciu salonu bo sie klient spoznil, albo chcesz dostawac na reke 10k netto bez zadnego wkladu energii i dedykacji najpierw to...nie idz na rozmowe, nie psuj nikomu krwi w tym przesiebiorstwie i nie marnuj czasu. Idz sprzedawac koparki czy piece kondensacyjne - tam na pewno bedziesz lezal, pachnial i nic nie robil. O identyfikacji z produktem nie bede pisal, bo wiadomo...po co to komu prawda? Jestem przekonany, ze BMW Olszowiec zakonczy kiedys proces budowania jednego z najlepszych teamow BMW w Polsce i tego im zycze. Duzo opinii, z tego co tu widze, jest wybitnie krzywdzacych i jestem w stanie zaryzykowac stwierdzenie: nieprawdziwych. Ale to nic nie zmienia, ludzie ogarnieci, zdeterminowani i poprostu chetni do pracy i rozwoju, predzej czy pozniej zapelnia szeregi tego dealera - wszystko wlasnie dzieki kierownictwu/kierownikowi. Aha, jeszcze jedno: salon zostal do uzytku w tym roku, i jest naprawde ladny i duzy - w duzej mierze przypomina inne salony BMW (wymagania importera/centrali zapewne). Ale to co oni zrobili w strefie luksusu na pietrze to jest naprawde koniec swiata (ponoc jedyny taki lounge na swiecie w sieci BMW) - poziom wystroju, eksponowane BMW (wszystkie w wersjach Ultra), klimat, przestrzen....to trzeba zobaczyc zeby uwierzyc, serio. Widzialem juz kilka salonow BMW (oprocz pracy tam jestem fanem marki) ale czegos takiego, i to w Polsce, sie nie spodziewalem. Wypada pogratulowac i chylic czola. Pozdrawiam chetnych do pracy ludzi z szacunkiem podchodzacych do siebie samych i otaczajacego ich swiata Ps. Oswiadczam, ze nie znam nikogo w BMW Olszowiec, nie jestem ich pracownikiem ani oplacony do wystawienia tej opinii. Bylem poprostu na rozmowie kwalifikacyjnej i potrafie docenic ludzi na wysokim poziomie, ktorzy traktuja innych z szacunkiem i ponadto reprezentuja dana organizacje w sposob naprawde wybitny, a z tym w Polsce z tego co rozumiem, jest problem. Dlatego wlasnie chcialem napisac te opinie, bo im sie nalezy i naleza rowniez najlepsi specjalisci do pracy. Nie wierzysz to spoko, idz plakac do poduszki jaki to swiat jest straszny i co Ci sie nalezy z gory. A jak wierzysz to wyslij im CV, pojedz osobiscie i popros o kierownika i pokaz jaki jestes dobry i zdeterminowany, a na pewno zostaniesz wysluchany i potraktowany z szacunkiem.
Byłem na rozmowie rekrutacyjnej. Dramat jeśli chodzi o podejście i szacunek. Kierownik salonu jakby z kosmosu, skąd oni biorą tych ludzi. Porozmawiałem z kilkoma osobami i wiem, że jest duża rotacja. Odradzam, strata czasu.
POLECAM!!!!
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat warunków pracy w BMW Olszowiec Leszno? Na pracuj.pl ogłoszenie na stanowisku doradca serwisu jednak z tego co wiem w Lesznie Olszowiec nie prowadzi serwisu. Chciałem podpytać kierownika w Lesznie ale jego kontakt ze strony internetowej w ostatnich dniach zniknął...
Dziś w IMP Poznań zwolniono kolejnych 7 osób. A u Was ilu dziś zwolnili?
Pracuje w tym(usunięte przez administratora)ale tylko dlatego bo muszę, codziennie stres i nerwy, zawsze wszystko mało, źle i za wolno, ogromna rotacja i (usunięte przez administratora) a pensje stoją w miejscu.
To szkoda, że w BMW Olszowiec wynagrodzenie cały czas utrzymuje się na takim samym poziomie. A czy nawet Ci pracownicy, którzy pracują tam już wiele lat, nie mogą liczyć na jakieś specjalne dodatki do pensji?
Jest tak wielka rotacja w dziale handlowym, że praktycznie nie ma tam "starych" pracowników...
Witam, znalazłem ofertę pracy w Lesznie jako doradca serwisu. Czy ktoś może podzielić się informacją na temat atmosfery, zarobków, rozwoju w Lesznie?
Jestem klientem firmy nie rozumiem dlaczego czepiacie się działu handlowego ja ostatnio odbierałem auto i jestem pod dużym wrażeniem obsługi Pani Doroty Wicher pełen profesjonalizm , sam pracuje w handlu od 30 lat i życzyłbym sobie takiego pracownika , pozostała część obsługi handlowej również bez zarzutu wydawali mi samochód w Wigilię i nie odczułem abym im w pracy przeszkadzał. Pozdrawiam Piotr Nowak
Szymon moze ty kiepskim pracownikiem byles ze nie mieli szacunku do ciebie. Latwo oczerniac ale moze watro zrobic rachunek sumienia i samemu siebie ocenic.
Brak szacunku do pracowników
Czy możesz napisać coś więcej w tym temacie? Bardzo mnie ciekawi, co konkretnie masz na myśli poprzez ten wpis i jednocześnie proszę Cię o podanie jakiś przykładów, które na taką, a nie inną opinię wpływają. Czy podzielisz się z nami czymś jeszcze?
Nie Polecam. Brak szacunku dla pracownika oraz narzędzi pracy, zrzucanie dodatkowych prac nie związanych z obowiązkami to norma, dział blacharni dodatkowo uszkadza auta by zyskać dodatkowe środki.
Co masz na myśli mówiąc o tych uszkodzeniach? Czy jest to spowodowane premią za wykonanie dodatkowych usług? To bardzo poważne oskarżenie skierowane do kolegów z pracy. Może warto porozmawiać na ten temat z kadrą zarządzającą. Daj znać jak przebiegła rozmowa.
Praca w tej firmie to tylko stres i nerwy. Nie polecam. Tragedia i dramat
Bmw smorawinski przy olszowcu to gigant na każdym kroku
Jestem klientem BMW od wielu lat , niestety Servis Olszowiec nie daje rady . Drugie auto zakupione w tym salonie. Przeglądy serwisowe umawiane na konkretną godzinę zawsze opóźnione . Przez telefon informują , że otrzymam auto zastępcze a na miejscu okazuje się że nie ma takiej możliwości . Brak komunikacji i kompletny chaos, nikt nic nie wie . Servis i salon na pewno nie na poziomie piemium. Odradzam serdecznie chyba, ze ktoś lubi siedzieć z filiżanka kawy i czekać godzinę na informacje . Mojego kolejnego auta na pewno nie kupię u Olszowca tylko wybiorę konkurencje.
Szanowni Państwo dodaję opinię po raz drugi bardzo nie rzetelny serwis , (usunięte przez administratora)mnie wymieniając nie ten element co potrzeba , bardzo nie uczciwy serwis uszkodzili samochód najpierw się przyznali póżniej odwrócili kota ogonem , pragnę przestrzec przed nie uczciwą stacją ASo
Dzień Dobry.Chciałbym podziękować Pani Monice Knebel za pomoc w załatwieniu formalności .Oceniam jej pomoc bardzo pozytywnie. Dziekuję za kompetentną,życzliwą i miła obsługę obsługę.Z powazaniem W.Kałasz PO 8P760
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BMW Olszowiec?
Zobacz opinie na temat firmy BMW Olszowiec tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BMW Olszowiec?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BMW Olszowiec?
Kandydaci do pracy w BMW Olszowiec napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.