Opinie o Contact Center One w Częstochowa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Contact Center One. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Contact Center One na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center One w Częstochowa

Jey
Pracownik

Bardzo fajna firma jak na branże Call center. Pracowałem w 3 innych w Częstochowie i nigdzie nie było takiej atmosfery jak tu. Ze wszystkim można się dogadać, a cele są realne co dobrze wpływa na wypłatę. Jedyne do czego można się przyczepić to jedna zmiana i możliwość pracy tylko do 16.

Krystyna
Inne
@Jey

A mógłbyś zdradzić możliwości zarobkowe w Contact Center One? Na jaką podstawę można liczyć i ile można dodatkowo zarobić z ewentualnej premii?

Gracjanek
Pracownik

Presją! Pretensje! I podpinanie do innej bazy! Taka jest właśnie firma ccone. Nie polecam!

MS
Pracownik
 Pytanie
@Gracjanek

Ciekawe rzeczy mówisz... Presja, pretensje? Zdajesz sobie sprawę ze znaczenia tych słów? Presja to przymus wywierany na kimś w celu zmuszenia go do czegoś. Idąc do pracy, zatrudniając się na danym stanowisku uważasz, że wywiązywanie się ze swoich obowiązków, jakim jest np. sprzedaż usług to zmuszanie kogoś do czegoś? Dostajesz wypłatę za to, że wykonujesz swoje obowiązki, a nie za siedzenie! Podpinanie do innej bazy? A co to ma znaczyć? Pracodawca gwarantuje Ci w umowie dostęp do określonej grupy klientów? Nie! Gwarantuje Ci wynagrodzenie za wykonaną pracę, a nią jest sprzedaż! Znam firmy, w której pracownicy szukają klientów w Panoramie firm, albo muszą się zdobyć kontakty.... W Częstochowie po sąsiedzku jest kilka Call Center. W jednym Twoi klienci są w wieku 75+, w innym, gdy osoba po drugiej stronie telefonu słyszy z jakiej firmy dzwonisz obrzuca Cię błotem i obelgami i się rozłącza.... Kadra w Ccone dokłada dużego wysiłku by zapewnić dobry "podkład" do pracy swoich ludzi. Jeśli jesteś leniem i chcesz dostawać kasę za siedzenie na (usunięte przez administratora) to nigdzie nie zagrzejesz miejsca na dłużej, bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną!

Natalia
Pracownik

Rozmowa rekrutacyjna bardzo przyjemna, Marlena pokazała mi całą firmę i opowiedziała jak wygląda praca. Szkolenie trwało dwa dni i w pełni przygotowało mnie do pracy. Praca na słuchawce wymaga dużego zaangażowania i kreatywności. Manager i trener na sali ciągle pomagają i podpowiadają co mówić, żeby rozmowa zakończyła się sukcesem.

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam tam krótko ale nie dlatego, że coś było nie tak. Po prostu znalazłam pracę, która bardziej mi odpowiada. Do plusów na pewno mogę zaliczyć fajną atmosferę, pomocnych managerów i świetnego szkoleniowca, jakim jest Justyna:). Trzeba być dyspozycyjnym, bo praca jest codziennie do 16. Co do zarobków nie mogę za dużo powiedzieć, ponieważ tak naprawdę nie miałam czasu się rozkręcić- mam na myśli premię od sprzedaży. Wiem, że można tam fajnie zarobić, ale to wymaga zaangażowania. Jeżeli ktoś chce tylko odsiedzieć godzinówkę, to nie tu;). Jednym słowem: polecam:)

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sympatycznie i rzeczowo.

Pytania

Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
MŁODY
Pracownik

Czytając komentarze ręce opadają Gabrysia jest miałą sympatyczna i pomocną osoba zawsze ma czas gdy do niej się przyjdzie z pytaniem czy chodz by porozmawiać normalnie Justyna również jest świetną sympatyczna osoba pomaga jak może poświęca wiele czasu dla wszystkich nie Klaudia również zawsze pomoże wesprze jak wszystkie gdy trzeba gdy tego potrzebujesz Karolina i Karol najlepsi szefowie nigdzie takich nie znajdziesz Marlena co do Marleny no przede wszystkim jest miła da się z nią pogadać o wszystkim poza tym daje spoko hajs i jest nice haha ogólnie firmę polecam jak najbardziej mega atmosfera a negatywne komentarze są raczej osób które sobie nie poradziły bo nic nie robiły w sumie w każdej pracy masz obowiązki i zadania do wykonania a jeśli komuś nie odpowiada to że ktoś czegoś wymaga to niech lepiej siedzi w domu a nie narzeka że zła firma bo chcą żebyś pracowal

1
Nicola
Pracownik

Witam serdecznie. Jestem szczęśliwym pracownikiem tej firmy od 4 miesięcy. I boli mnie serce jak czytam te wszystkie negatywne wpisy.Glownie są to wpisy osób którym nie wyszło w tej firmie, jeśli chcesz przyjść na 8 godzin po to żeby posiedzieć i nic nie robić to nir licz na to ze gdziekolwiek długo zagrzejesz miejsce. Gabrysia i Justyna są moimi menagerami od początku i są bardzo pomocne i zawsze można liczyć na ich wsparcie. Marlena daje super wypłatę. A szefowa Karolina i szef Karol to moi najlepsi szefowie odkąd pracuje czyli od 16 roku życia

1
Malinowa
Pracownik

Pracuje w Ccone na projekcie T-Mobile od stycznia i szczerze przyznam, że praca tu wiele mnie nauczyła Gabi i Justyna są wymagające, ale sprawiedliwe i zawsze służą pomocą, czego w innych firmach nie doświadczyłam Uczciwe zarobki i fajna ekipa sprawia, że chce mi się chodzić do pracy. Polecam!

Magda Xxx
Pracownik

Jestem zadowolona, że mogę pracować w tej firmie. Miałam przyjemność poznać Gabriele oraz Justynę na projekcie t-mobile. Jednak tak zabrakło mi umiejętności mimo to dziewczyny widziały, że mi się chce i dały mnie na projekt terminale jako kolejna szanse.Dzieki nim teraz pracuje z sympatyczną Klaudią, które świetnie wyszkoli każdego. Jeżeli chcecie zarabiać dobra podstawę plus najlepsze premie w Częstochowie. Spróbujcie może akurat ta praca Wam doda skrzydeł. Dzięki Paulinie i Klaudii wiele się nauczyłam poprawiłam w wymowie, a takze nabrałam pewności siebie. Zawsze będę Im wdzięczna ponieważ moje podejście się zmieniło na duży plus, Warto mieć wokół siebie osoby, które widzą w Tobie więcej niż Ty sam. POLECAM Z SERDUCHA!

Smile
Pracownik

Pracuję tu i jednocześnie się uczę - z dziewczynami zawsze można się dogadać. A jeśli chodzi o wymagania to normalne że są, przecież tego wymaga praca. Wiele się tu nauczyłam i z czystym sumieniem mogę polecić każdemu żeby przyszedł, zobaczył jak tu jest faktycznie, a nie patrzył na negatywne opinie ludzi. POLECAM ????

Agi
Były pracownik

(usunięte przez administratora) i tyle. Nawet wypłata do ręki gdzie pracownik musi resztę wydawać bo na przelew na konto szkoda,więc o czym mowa.

xxx
Były pracownik
@Agi

Wydaje mi się, że wypłata do ręki dla niektórych pracowników to jest okej. Z różnych względów.

Kasia
Pracownik

Najlepsze call center!! Super premie. I osoby, które tam pracują są cudowne!!!! Polecam wszystkim.

1
Pracownik
Pracownik

Jak pracujesz to zarabiasz:) dobre miejsce dla ludzi co CHCĄ

dominik
Były pracownik

Wiele osób twierdzi, ze praca w call center jest dla ludzi (usunięte przez administratora) albo tych co nigdy nic nie osiągną, jednakże jest to bardzo ciężki kawałek chleba i mam wielki szacunek dla każdego pracownika. CC One jest bardzo zadbanym miejscem ze świetną i miłą kadrą, menadżerki są bardzo pomocne i od razu załapałem z nimi wspólny język, nigdy ich nie zapomnę!!! Atmosfera również niczego sobie, bardzo się przywiązałem i mam nadzieje, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Polecam!!!

Pytanie
 Pytanie

Czy w Contact Center One są szkolenia zewnętrzne?

asasas
Pracownik
@Pytanie

tak, z zarządzania sobą w czasie, work life balance i radzeniu sobie ze stresem

1
Kamil
Były pracownik

Pracowałem tam kilka miesięcy po szkole. Wszystko na luzie, cała kadra bardzo przyjemna. Pieniądze były wypłacane na czas i zgodnie z umową więc nie się do czego przyczepić. Wynik zapisuje się na tablicy i każdy klaszcze, żeby pogratulować. W trakcie pracy leci głośno muzyka i jest zakaz używania telefonu. Są 3 przerwy i nie ma problemu z wyjściem do toalety czy na kuchnie w trakcie pracy jak w innych Call Center. Gdybym nie musiał zrezygnować ze względu na szkołę i możliwość pracy tylko do 16 na pewno bym został na dłużej.

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Contact Center One?

Ciekawa
Inne
 Pytanie
@Pytanie

Ciekawe dlaczego moderator z goworka zadaje pytanie, by wywołać dyskusję.. czyżby po to by wylał się hejt, z którym będzie można później pięknie walczyć na sztandarach z Bogusiem Lindą? Jesteśmy przykładem komunizmu, który walczył z problemami, które sam stworzył. Doskonały model biznesowy: wykreuj problem, a potem z nim walcz.

Konsultant
Pracownik
@Pytanie

Z tego co wiem, trzeba się dobrze wypowiadać w języku polskim i być otwartym na ludzi.

Konsultant
Były pracownik

Pracowałam na projekcie sprzedażowym przez kilka miesięcy. Atmosfera bardzo fajna i energiczna! Faktem jest, że dziewczyny są wymagające ale dzięki temu potrafią nieźle zmotywować do pracy. Grafik ustalany jest z góry na miesiąc ale indywidualnie każdy może wpisać swoje prośby wiec dla takiej osoby jak ja, która jeszcze się uczy to super sprawa.

Agnieszka
Były pracownik

Bardzo fajna praca dla młodych ludzi, którzy chcą zacząć karierę i nauczyć się rozmawiać z ludźmi.

EM
Były pracownik

Bardzo ceniłam prace w tej firmie. Zarobki bardzo dobre dla np studenta lub dorabiającego emeryta. Uczciwe. Świetna atmosfera która sprawiła ze pracy tej nie zapomnę do końca zycia. Świetne doświadczenie. Wiele się nauczyłam od Justynki i Gabi. Uwielbiam również zespół z którym współpracowałam. Wynik jest do osiągnięcia jeśli wystarczająco na niego pracujemy! Zaczęłam od zera! Były góry i doliny. Dzięki wsparciu dziewczyn i własnemu wysiłku wiem ze jeśli dam coś od siebie to mogę góry przenosić. Muszę tylko pracować całym sercem i... DOKŁADAĆ CEGIEŁKI, BUDOWAĆ RELACJE I DOCISKAĆ TYCH KLIENTÓW!!!!!

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie . Jak teraz wyglądają szkolenia w Contact Center One ? Kto je prowadzi i przez ile dni trwają? W poniedziałek zaczynam szkolenie i wole wiedzieć na co się przygotować

Ono
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

A na projekt będziesz się szkolić?

Fruity
Pracownik
@Ciekawa

W zależności od projektu - 2, 3 dni :) Szkolenia prowadzą fajne dziewczyny, niezależnie do kogo trafisz, na pewno dobrze Cię przygotują, reszta zależy od Ciebie! Trzymam kciuki! ✊????

Uuu
Były pracownik
 Pytanie

Gdy jednej osobie nie spodobał się film to znaczy, że nie powinno się iść do kina? Szkoda czasu na wierzenie ludziom, zamiast przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie swoją opinię.

Gość
Były pracownik
@Uuu

Jedna osoba włożyła palec do ognia i ostrzegła innych aby tego nie robili. Ależ proszę bardzo, jak dla mnie możesz wejść cała. Powodzenia

Anonim
Były pracownik
@Ciekawa

Nie opłaca się marnować czasu na szkolenia , bo nie zawsze masz gwarancję pracy pomimo starań mogą Ci powiedzieć,że nie powiedziałas odpowiednio czegoś - byle pretekst by jednak Cię nie zatrudnić bo jednak zatrudnili więcej osób niż był zamiar , tak było z dziewczyna która najlepiej zdaniem wszystkich obecnych przy tym konsultantów przeprowadziła próbna rozmowę. Mnie akurat przyjęli ale i tak lepiej iść do konkurencji. Zresztą po samych ogłoszeniach widać jaka jest rotacja to już w konkurencji nie ma tylu ogłoszeń co tu , a tu pracuje o wiele wiele mniej osób. Nie polecam. Pracowałam w wakacje i nie byłam zadowolona

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center One - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center One?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?

    Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center One
Przejdź do nowych opinii