Bardzo fajna firma jak na branże Call center. Pracowałem w 3 innych w Częstochowie i nigdzie nie było takiej atmosfery jak tu. Ze wszystkim można się dogadać, a cele są realne co dobrze wpływa na wypłatę. Jedyne do czego można się przyczepić to jedna zmiana i możliwość pracy tylko do 16.
A mógłbyś zdradzić możliwości zarobkowe w Contact Center One? Na jaką podstawę można liczyć i ile można dodatkowo zarobić z ewentualnej premii?
Presją! Pretensje! I podpinanie do innej bazy! Taka jest właśnie firma ccone. Nie polecam!
Ciekawe rzeczy mówisz... Presja, pretensje? Zdajesz sobie sprawę ze znaczenia tych słów? Presja to przymus wywierany na kimś w celu zmuszenia go do czegoś. Idąc do pracy, zatrudniając się na danym stanowisku uważasz, że wywiązywanie się ze swoich obowiązków, jakim jest np. sprzedaż usług to zmuszanie kogoś do czegoś? Dostajesz wypłatę za to, że wykonujesz swoje obowiązki, a nie za siedzenie! Podpinanie do innej bazy? A co to ma znaczyć? Pracodawca gwarantuje Ci w umowie dostęp do określonej grupy klientów? Nie! Gwarantuje Ci wynagrodzenie za wykonaną pracę, a nią jest sprzedaż! Znam firmy, w której pracownicy szukają klientów w Panoramie firm, albo muszą się zdobyć kontakty.... W Częstochowie po sąsiedzku jest kilka Call Center. W jednym Twoi klienci są w wieku 75+, w innym, gdy osoba po drugiej stronie telefonu słyszy z jakiej firmy dzwonisz obrzuca Cię błotem i obelgami i się rozłącza.... Kadra w Ccone dokłada dużego wysiłku by zapewnić dobry "podkład" do pracy swoich ludzi. Jeśli jesteś leniem i chcesz dostawać kasę za siedzenie na (usunięte przez administratora) to nigdzie nie zagrzejesz miejsca na dłużej, bo żadna firma nie jest instytucją charytatywną!
Rozmowa rekrutacyjna bardzo przyjemna, Marlena pokazała mi całą firmę i opowiedziała jak wygląda praca. Szkolenie trwało dwa dni i w pełni przygotowało mnie do pracy. Praca na słuchawce wymaga dużego zaangażowania i kreatywności. Manager i trener na sali ciągle pomagają i podpowiadają co mówić, żeby rozmowa zakończyła się sukcesem.
Pracowałam tam krótko ale nie dlatego, że coś było nie tak. Po prostu znalazłam pracę, która bardziej mi odpowiada. Do plusów na pewno mogę zaliczyć fajną atmosferę, pomocnych managerów i świetnego szkoleniowca, jakim jest Justyna:). Trzeba być dyspozycyjnym, bo praca jest codziennie do 16. Co do zarobków nie mogę za dużo powiedzieć, ponieważ tak naprawdę nie miałam czasu się rozkręcić- mam na myśli premię od sprzedaży. Wiem, że można tam fajnie zarobić, ale to wymaga zaangażowania. Jeżeli ktoś chce tylko odsiedzieć godzinówkę, to nie tu;). Jednym słowem: polecam:)
Sympatycznie i rzeczowo.
Przebiegla normalnie, pytano mnie o to jakie są moje mocne strony, co wiem o firmie, dlaczego maja mnie zatrudnić, co firma zyska jak mnie zatrudnia. Pani sympatyczna pytała na ile szukam pracy, ile bym chciała zarabiać i czy mam doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czytając komentarze ręce opadają Gabrysia jest miałą sympatyczna i pomocną osoba zawsze ma czas gdy do niej się przyjdzie z pytaniem czy chodz by porozmawiać normalnie Justyna również jest świetną sympatyczna osoba pomaga jak może poświęca wiele czasu dla wszystkich nie Klaudia również zawsze pomoże wesprze jak wszystkie gdy trzeba gdy tego potrzebujesz Karolina i Karol najlepsi szefowie nigdzie takich nie znajdziesz Marlena co do Marleny no przede wszystkim jest miła da się z nią pogadać o wszystkim poza tym daje spoko hajs i jest nice haha ogólnie firmę polecam jak najbardziej mega atmosfera a negatywne komentarze są raczej osób które sobie nie poradziły bo nic nie robiły w sumie w każdej pracy masz obowiązki i zadania do wykonania a jeśli komuś nie odpowiada to że ktoś czegoś wymaga to niech lepiej siedzi w domu a nie narzeka że zła firma bo chcą żebyś pracowal
Witam serdecznie. Jestem szczęśliwym pracownikiem tej firmy od 4 miesięcy. I boli mnie serce jak czytam te wszystkie negatywne wpisy.Glownie są to wpisy osób którym nie wyszło w tej firmie, jeśli chcesz przyjść na 8 godzin po to żeby posiedzieć i nic nie robić to nir licz na to ze gdziekolwiek długo zagrzejesz miejsce. Gabrysia i Justyna są moimi menagerami od początku i są bardzo pomocne i zawsze można liczyć na ich wsparcie. Marlena daje super wypłatę. A szefowa Karolina i szef Karol to moi najlepsi szefowie odkąd pracuje czyli od 16 roku życia
Pracuje w Ccone na projekcie T-Mobile od stycznia i szczerze przyznam, że praca tu wiele mnie nauczyła Gabi i Justyna są wymagające, ale sprawiedliwe i zawsze służą pomocą, czego w innych firmach nie doświadczyłam Uczciwe zarobki i fajna ekipa sprawia, że chce mi się chodzić do pracy. Polecam!
Jestem zadowolona, że mogę pracować w tej firmie. Miałam przyjemność poznać Gabriele oraz Justynę na projekcie t-mobile. Jednak tak zabrakło mi umiejętności mimo to dziewczyny widziały, że mi się chce i dały mnie na projekt terminale jako kolejna szanse.Dzieki nim teraz pracuje z sympatyczną Klaudią, które świetnie wyszkoli każdego. Jeżeli chcecie zarabiać dobra podstawę plus najlepsze premie w Częstochowie. Spróbujcie może akurat ta praca Wam doda skrzydeł. Dzięki Paulinie i Klaudii wiele się nauczyłam poprawiłam w wymowie, a takze nabrałam pewności siebie. Zawsze będę Im wdzięczna ponieważ moje podejście się zmieniło na duży plus, Warto mieć wokół siebie osoby, które widzą w Tobie więcej niż Ty sam. POLECAM Z SERDUCHA!
Pracuję tu i jednocześnie się uczę - z dziewczynami zawsze można się dogadać. A jeśli chodzi o wymagania to normalne że są, przecież tego wymaga praca. Wiele się tu nauczyłam i z czystym sumieniem mogę polecić każdemu żeby przyszedł, zobaczył jak tu jest faktycznie, a nie patrzył na negatywne opinie ludzi. POLECAM ????
(usunięte przez administratora) i tyle. Nawet wypłata do ręki gdzie pracownik musi resztę wydawać bo na przelew na konto szkoda,więc o czym mowa.
Najlepsze call center!! Super premie. I osoby, które tam pracują są cudowne!!!! Polecam wszystkim.
Jak pracujesz to zarabiasz:) dobre miejsce dla ludzi co CHCĄ
Wiele osób twierdzi, ze praca w call center jest dla ludzi (usunięte przez administratora) albo tych co nigdy nic nie osiągną, jednakże jest to bardzo ciężki kawałek chleba i mam wielki szacunek dla każdego pracownika. CC One jest bardzo zadbanym miejscem ze świetną i miłą kadrą, menadżerki są bardzo pomocne i od razu załapałem z nimi wspólny język, nigdy ich nie zapomnę!!! Atmosfera również niczego sobie, bardzo się przywiązałem i mam nadzieje, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Polecam!!!
Czy w Contact Center One są szkolenia zewnętrzne?
Pracowałem tam kilka miesięcy po szkole. Wszystko na luzie, cała kadra bardzo przyjemna. Pieniądze były wypłacane na czas i zgodnie z umową więc nie się do czego przyczepić. Wynik zapisuje się na tablicy i każdy klaszcze, żeby pogratulować. W trakcie pracy leci głośno muzyka i jest zakaz używania telefonu. Są 3 przerwy i nie ma problemu z wyjściem do toalety czy na kuchnie w trakcie pracy jak w innych Call Center. Gdybym nie musiał zrezygnować ze względu na szkołę i możliwość pracy tylko do 16 na pewno bym został na dłużej.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Contact Center One?
Ciekawe dlaczego moderator z goworka zadaje pytanie, by wywołać dyskusję.. czyżby po to by wylał się hejt, z którym będzie można później pięknie walczyć na sztandarach z Bogusiem Lindą? Jesteśmy przykładem komunizmu, który walczył z problemami, które sam stworzył. Doskonały model biznesowy: wykreuj problem, a potem z nim walcz.
Pracowałam na projekcie sprzedażowym przez kilka miesięcy. Atmosfera bardzo fajna i energiczna! Faktem jest, że dziewczyny są wymagające ale dzięki temu potrafią nieźle zmotywować do pracy. Grafik ustalany jest z góry na miesiąc ale indywidualnie każdy może wpisać swoje prośby wiec dla takiej osoby jak ja, która jeszcze się uczy to super sprawa.
Bardzo fajna praca dla młodych ludzi, którzy chcą zacząć karierę i nauczyć się rozmawiać z ludźmi.
Bardzo ceniłam prace w tej firmie. Zarobki bardzo dobre dla np studenta lub dorabiającego emeryta. Uczciwe. Świetna atmosfera która sprawiła ze pracy tej nie zapomnę do końca zycia. Świetne doświadczenie. Wiele się nauczyłam od Justynki i Gabi. Uwielbiam również zespół z którym współpracowałam. Wynik jest do osiągnięcia jeśli wystarczająco na niego pracujemy! Zaczęłam od zera! Były góry i doliny. Dzięki wsparciu dziewczyn i własnemu wysiłku wiem ze jeśli dam coś od siebie to mogę góry przenosić. Muszę tylko pracować całym sercem i... DOKŁADAĆ CEGIEŁKI, BUDOWAĆ RELACJE I DOCISKAĆ TYCH KLIENTÓW!!!!!
Witam. Mam pytanie . Jak teraz wyglądają szkolenia w Contact Center One ? Kto je prowadzi i przez ile dni trwają? W poniedziałek zaczynam szkolenie i wole wiedzieć na co się przygotować
W zależności od projektu - 2, 3 dni :) Szkolenia prowadzą fajne dziewczyny, niezależnie do kogo trafisz, na pewno dobrze Cię przygotują, reszta zależy od Ciebie! Trzymam kciuki! ✊????
Gdy jednej osobie nie spodobał się film to znaczy, że nie powinno się iść do kina? Szkoda czasu na wierzenie ludziom, zamiast przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie swoją opinię.
Jedna osoba włożyła palec do ognia i ostrzegła innych aby tego nie robili. Ależ proszę bardzo, jak dla mnie możesz wejść cała. Powodzenia
Nie opłaca się marnować czasu na szkolenia , bo nie zawsze masz gwarancję pracy pomimo starań mogą Ci powiedzieć,że nie powiedziałas odpowiednio czegoś - byle pretekst by jednak Cię nie zatrudnić bo jednak zatrudnili więcej osób niż był zamiar , tak było z dziewczyna która najlepiej zdaniem wszystkich obecnych przy tym konsultantów przeprowadziła próbna rozmowę. Mnie akurat przyjęli ale i tak lepiej iść do konkurencji. Zresztą po samych ogłoszeniach widać jaka jest rotacja to już w konkurencji nie ma tylu ogłoszeń co tu , a tu pracuje o wiele wiele mniej osób. Nie polecam. Pracowałam w wakacje i nie byłam zadowolona
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center One?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center One tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center One?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center One?
Kandydaci do pracy w Contact Center One napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.