Opinie o Cyfrowy Polsat S.A. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Cyfrowy Polsat S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Cyfrowy Polsat S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowy Polsat S.A. w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Czy poziom wynagrodzeń w Cyfrowy Polsat S.A. uległ zmianie od czasu dodania ostatnich opinii? Pojawiły się nowe ogłoszenia na Pracuj.pl 24 listopada.

nick123
Inne
@Pytanie

tak są nowe stawki

Izabela
Inne
@nick123

Powiesz jakie mniej więcej? No i mam nadzieję że wzrosły, a nie zmalały jak to jest? :)

nick123
Inne
@Izabela

Takie jak w ogłoszeniu zlecenie 22.80zl/h na działalność 27zl/h

Gabriela
Inne
@nick123

niezależne od kompetencji czy doświadczenia są? jeśli tak to czy w jakiś inny sposób to doceniają może? w jaki?

nick123
Pracownik
@Gabriela

stawka na dzień dobry , po jakimś czasie dostaje się więcej, oczywiście jak jestescdobrym pracownikiem . co roku podwyżka z automatu dla wszystkich

Gabriela
Inne
@nick123

z automatu bez żadnej oceny jakości pracy ani nic? wystarczy, że jesteś? a ten pierwszy wariant... dobry pracownik według CP to jaki? jak spokojnie sobie wypracować więcej?

nick123
Były pracownik
@Gabriela

Tak wystarczy że jesteś . Dobry pracownik to pracownik który przychodzi systematycznie do pracy , który nie dzwoni co chwile i informuje ze mu coś wypadło :)

Stop
Pracownik
 Pytanie

Dość umowy z Polsatem same cholerne seriale kanał w kanał.Reklama za reklamą nawet w święta nie odpuszczą reklam.Filmy tylko w nocy i to przeterminowane.Nienawidzę reklam a ich coraz więcej i częściej może za prąd prezes ludziom odda w ramach reklam?????????

Elala
Pracownik

Niektóre osoby tam to porażka. Czują się chyba jak w kinie, oglądają filmy bez słuchawek, że z daleka słychać.

Kozik
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda struktura organizacyjna w punkcie sprzedaży Plus Polsat Box są to punkty franczyzowe?

Weronika
Inne
@Kozik

Też czekam, aż ktoś tu napisze na ten temat. Najbardziej mnie interesuje punkt przy Targowej, jakie szefostwo, klimat i zarobki. Ale nie wiem wciąż czy to franczyza czy PPB...

Lula
Pracownik
@Kozik

Pracuje w jednym z puntków ;) franczyzna podlegająca firmie Liberty ;) I jak to w takich punktach bywa. Plany wysokie są premie nieopodatkowane, oczywiście za każdą pierdołe tną. Oprócz sprzedaży muszi 3 razy w miesiącu zmieniać calą wizualizacje /cenówki. wysy lać dekodery i routery na Lubinowa (routery i modemy dziwnie giną w wysyłce) szkolenia online. co miesiac test wiedzy jak go nie zaliczysz odejmuja kase z premii, tajemniczy klient znowu kasy mniej i to 20% Koordynatorzy zmieniają się strasznie. Pracuje 9 lat i to chyba mój 6 ... A co do atmosfery i obowiązków wiadomo zależy na jki zespól/ kierownika trafisz.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

zebrano kilka osób na wyznaczoną godzinę, przedstawiono wymogi/płacę. dla tych poniżej 26 lat (umowa zlecenie), dla tych powyżej (działalność gospodarcza). w ofercie pracy na stronie internetowej była informacja "inna forma umowy"- gdyby TO było podane, to wcale nie byłoby mnie na tej rozmowie zapytano kto jest chętny, dla zainteresowanych wyznaczono termin szkolenia

Pytania

kto jest chętny i nazwiska poproszę

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Test Automation Engineer
Warszawa
SMART-HR
(58 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Aniaaanusia
Były pracownik

Jeśli chodzi o prace na zleceniu Ok 3500 wyciągniesz miesięcznie może ponad ale jeśli chodzi o pracowników etatowych to niestety słabizna , ludzie pracują tam po pare ładnych lat, rzetelnie i sumiennie i nic i nikt tego nie doceni. Pracujesz za marny grosz bo firma nie ma pieniędzy , owszem na zwiększenie wypłaty czy jakieś bonusy które w innych firmach są normą za wyrobienie planu nie ma pieniędzy , ale na cała resztę przyjemności pieniążek zawsze się znajdzie, No oczywiście nie jeśli chodzi o zwykłego szarego pracownika. Wymagania spore a tak naprawdę ze pensje ciężko utrzymać się cały miesiąc. Na Ukraińców czy nowe studio pare miliardów było ale żeby swoim pracownikom poprawic warunki i dołożyć chociaż ze 2/3 stówy do wypłaty to firma nie ma pieniędzy , robisz za najniższa krajowa i tyle (a jak się nie podoba to nikt na sile nie trzyma droga wolna - jak to mówią koordynatorzy :) )

Paulina
Inne
@Aniaaanusia

To 3500 to brutto czy netto? Mam nadzieję, że to drugie. Ale właściwie to czemu na zleceniu jest więcej od etatu, nie chodzi przypadkiem o ilość godzin wypracowanych po prostu?

gość
Pracownik
@Paulina

Raczej brutto powiedziałbym... Tez pracowalem w 2019 roku, a stawki były 3x niższe niż teraz. Nie wiem jak jest teraz, ale nie zmienia faktu że jest (usunięte przez administratora), niekompetencja, zawiść i gówniarzeria

Pablo
Inne

Najgorszy sylwester w historii Polsatu same wyjce nic do tańca ludzie zamarzli by gdyby był mróz.Nielubie TVP ale niestety w tym roku są górą

Paulina
Inne

Program Praktyk i Staży, odnośnie którego publikowali ogłoszenie, jest nadal aktualny? Proszę o informację, jakie teraz mają staże i do jakich działów, zastanawiam się czy znalazłoby się coś dla mnie. Z góry dziękuję za informacje

Pat.K95
Były pracownik

W tej firmie każdy wymaga abyś robił jak najwiecej a (usunięte przez administratora) płacą… taka bogata firma a pracownicy robią za najniższa krajowa , zero możliwości awansu czy podniesienia stawki chyba ze chodzisz miesiącami i się prosisz to może się uda ze Ci dorzucą stówę na miesiąc ale jest to mało prawdopodobne. Zero docenienia ze się człowiek naza*ierdala ich zdaniem to Twój obowiązek. Jedni siedzą i przez 8 godzin robią robotę która można wykonac w 3/4 g wiec jest totalne (usunięte przez administratora) się a drudzy się narobią konkretnie i (usunięte przez administratora) z tego maja taka sprawiedliwość w tej firmie także uważam ze są na rynku o wiele lepsze firmy które jakkolwiek potrafią docenić pracownika który jest „robotny” bo tutaj Cię nikt nie doceni ;)

gość
Były pracownik

Pracowałem w 2019 roku. Pracownicy (z agencji lub z Cyfrowego Polsatu) zachowują się na poziomie uczniów gimnazjum, którzy są zdolni upokarzać i demoralizować ludzi, którzy chcą normalnie pracować w spokoju i są wykluczani przez nich z powodu wyglądu i osobowości. Kierownicy (szczególnie zmiana Pana Mariusza) są niekompetentni i dają ciche przyzwolenia pracownikom na przemoc i mobbingi. Niskie płace i beznadziejne warunki pracy. Za bardzo wymagają normy, której nie da się wyrobić w czasie całego dnia pracy. Nie polecam firmy, szczególnie przez agencję. Agencja nie pomaga w walce z mobbingiem i nie wiem jak jest do tej pory. Pozdrawiam

Rafał
Inne
@gość

To dość poważne oskarżenia, zgłaszałeś to gdzieś wyżej? Czy machnąłeś na to ręką i tyle?

X
Były pracownik
@Rafał

Zapewne nie zglaszal. Nawet jeśli zgłosił zostało to zamiecione pod dywan. Jestem wieloletnim pracownikiem cyfrowego polsatu, na szczęście byłym. Z przykrością stwierdzam że mobbing i upokarzanie innych jest tam na porządku dziennym. Dla porównania pan Mariusz usiłuje coś zrobić, ale miękka faja z niego tak zastraszona przez pracowników jak i może przez górę zakładu, że i tak nie może nic zrobić. To pan Łukasz całkiem pokpiewa sprawę bedac poplecznikiem grupki szydercow. Nie poważny człowiek. Klaun na stanowisku. W zakładzie panuje wielka gówniarzeria i nie poszanowanie pracowników. Szczególnie tych, którzy przychodzą pracować zamiast błaznować. Zakład przez lata schodził i zszedł na psy. Dno dna

gość
Były pracownik
@Rafał

Tak zgłaszałem to samej agencji, i to nawet koordynatorce, która już tam nie pracuje. Miałem też dwóch świadków, którzy sami ze mną pracowali na jednej zmianie. Wszystko widzieli i nawet sami mi mówili o tym, co działo się za moimi i ich plecami. Szkoda wszystkiego o tym mówić. Jak byłej koordynatorce mówiłem co się wydarzyło, to oczami świeciła i powiedziała jedynie "To mamy dwa pieczenie na jednym ogniu!" (w sensie, że mają od nas potwierdzenia że coś się tam dzieje). To nie są oskarżenia, tylko fakty i to nie miało na celu obrażania firmy. Wyraziłem opinie z powodu tego co doświadczyłem w tamtej firmie najmerytoryczniej jak potrafiłem. Wcześniej wystawiałem ostatnią opinię 2 lata temu, lecz ona została usunięta przez kogoś z agencji i nie rozumiałem dlaczego. Najwidoczniej opinia nie była napisana merytoryczniej, więc tym razem napisałem merytoryczniej jak potrafiłem.

gość
Były pracownik
 Pytanie
@X

Tutaj potwierdzam. Nie pracowałem na zmianie Łukasza, a gdybym miał u niego pracować, to Mariusz nie dopuściłby do tego żebym miał u niego pracować. Jedynie przydzielił mnie do zmiany Kamila na oddzielnej hali, w której niektórzy pracownicy zaczęli się czepiać mnie za byle co, np. bywałem nieuważny i powolny, mimo że dopiero zaczynałem pracować parę dni z tamtą zmianą. Jak był pan Kamil, to pracownicy siedzieli cicho i nie było spin. Spiny zaczynały się odkąd pan Kamil poszedł na urlop. Mogłoby być pięknie gdyby on nie poszedł na urlop. Jedyny kierownik, który potrafił być w porządku to tylko pan Kamil, pana Łukasza ledwo znałem, ale wydawał się taką nieporadną osobą, bo nawet nie wiedział gdzie przydzielić na które stanowisko, jak się chciało dorobić parę godzin pracy. U pana Mariusza była tragedia total. A Ulka? Też nie była święta. Nawet zwolniła moją koleżankę za to że poszła na zwolnienie lekarskie. Chciała ona wyjaśnić z nią na miejscu w jej gabinecie, ale ona poszła nagle na urlop nie wiadomo dlaczego. Przydział mnie do pana Kamila była z mojej strony wola ze względu na obawy jakie miałyby spotkać mnie na zmianie u pana Mariusza, a konkretnie chodziło o pracowników, z którymi pracowałem. Bywali wobec mnie nie dość że fałszywi, to jeszcze agresywni i zgrywający tych że "zrobią z kimś porządek nawet bez kierownika". Wiedziałem że na kierownictwo nie miałem co liczyć, bo kiedy niedługo poszedłem do innej pracy na rozmowę kwalifikacyjną, to pan Mariusz napisał sms-a, żebym nie przychodził w ogóle do pracy, ale jesli chce ryzykować to moja sprawa. A klucze oddał koleżance. Po tym co słyszałem od mojego kolegi po rozmowie telefonicznej, podjąłem decyzję że wypowiem umowę agencji. Zgłaszałem to byłej koordynatorce, jak mówiłem koledze wyżej, i ustaliliśmy, że jesli sytuacja się pogorszy, to będziemy ustalac co dalej, w najgorszym wypadku rozwiążemy umowę. Niestety, życie. Spotykałem tego typu nie pierwsze sytuacje, ale to co spotkało mnie tam, nigdy o tym nie zapomnę i nigdy tak gorzej się nie czułem, jak zarówno w poprzednich, jak i następnych miejscach pracy. Takich sytuacji nie życzyłbym nawet najgorszemu wrogowi. Jeszcze raz zaznaczam, że nie pisze żeby ot tak atakowac firmę, tylko starałem się wyrazić jak merytoryczniej, i w celu żeby nie tylko agencja coś z tym zrobiła, ale i także dla dobra przyszłych pracowników agencji, ktorzy mieliby tam pójść i nie żałować swoich decyzji

pracownik
Inne
@gość

stare dzieje te opowieści dziwnej treści .

gość
Inne
 Pytanie
@gość

gdzie pracowałeś lokalizacja ?

Lewy
Były pracownik
 Pytanie
@gość

Nie wiesz? @gość mówił o Cyfrowym Polsacie na Łubinowej w Warszawie

Ari
Pracownik
@X

A zwłaszcza ten konus ze zmiany Mariusza.

gość
Były pracownik
 Pytanie
@Ari

Konus? Nic mi nie mówi, ale było sporo fałszywców u zmiany Mariusza, których najchętniej potępiłbym, szczególnie okularnika i koleżaneczki z e zmiany Kamila xD

Qwerty
Były pracownik
 Pytanie
@gość

"xd" czyli Twój poziom to gimnazjum? :)

2
Gosc
Były pracownik
@gość

Zmiana Kamila jest najbardziej zgrana, każdy jest traktowany w taki sposób na jaki zasługuje. Pozdrawia zmiana Kamila :)

gość
Były pracownik
 Pytanie
@Qwerty

A nie Twój? Jeden emotikon nie musi świadczyć o poziomie człowieka, chyba że niski poziom mentalności wynika z Twojej krytyki, kolego. Pozdrawiam Cię, kolego z Łubinowej

Retry
Pracownik
@Gosc

Może zmiana Pana Kamila byłaby zgodnie z Twoją opinią, gdyby nie było niekompetentnych osób na stanowisku na tyle, żeby po paru tygodniach nie przyczyniać się do masowych zwolnień świeżych osób uznanych przez tzw. "widzimisię". Pozdrawiam obecną zmianę Kamila

Stały Pracownik
Pracownik
@gość

Z całą pewnością chodzi o osobę której imię zaczyna się literą A... Co do reszty to pełna zgoda.

gość
Były pracownik
@Stały Pracownik

Chciałeś powiedzieć od litery M.

mervil
Inne

To (usunięte przez administratora)szajka !!! W wyniku wady systemu opłat polsat box go pobrano ode mnie pieniądze, o które upominam się od 2 miesięcy. W kilkudziesięciu ze skierowanych do nich e-maili domagam się o zwrot swoich niesłusznie pobranych pieniędzy. Odpowiedzieli mi 1 raz, że lada moment pieniądze zostaną mi zwrócone, po następnych moich e-mailach padła odpowiedź, że przepraszają i pieniądze wpłyną na konta moich kart kredytowych. Niestety do dziś ich nie mam pomimo ponownych kilkunastu e-maili upominających się o moje pieniądze.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada start pracy w Polsacie na infolinii? Po jakim czasie można przejść na prace zdalna i czy dostaje się stacjonarny komputer czy laptop? Czy jest możliwość rozwoju na wyższe stanowisko? Jakie są działy na których można zacząć prace?

xyz
Pracownik

Nie polecam pracy, a szczególnie u "cudownego" kierownika Łukasza jak i jego samego. Jeśli jesteś jego kolegą czy pupilkiem masz tam jak w raju, zero konsekwencji swoich zachowań w stosunku do innych pracowników jak i ogólnie. Sprawy zamiatane pod dywan. Ręka rękę myję. O oczernianiu, mobbingu czy dyskryminacji nawet nie wspomnę. Ciężka atmosfera, fałszywi ludzie, każdy patrzy tylko na siebie. Ktoś w końcu powinien się tym zająć ale wiadomo jak jest. Ludziom młodym nie polecam marnowania się tam i znoszenia takich zachowań- jeżeli masz szacunek do samego siebie omijaj to miejsce szerokim łukiem! Nie pozdrawiam

gość
Były pracownik
@xyz

Wiem co czujesz. 3 lata temu przechodziłem to samo. (usunięte przez administratora)i upokarzanie innych jest na porządku dziennym. Bardzo współczuję. Nie radze wam tam pracować nawet przez agencje, tym bardziej że sama agencja nie radzi sobie z (usunięte przez administratora)w danym obiekcie jak powinna. Nie życzę nawet najgorszemu wrogowi pracować tam. Pozdrawiam

dobrysprzedawca
Były pracownik

Przeglądając poniższe opinie, w większości można natknąć się na wrażenia z pracy na infolinii ogólnej na ulicy Łubinowej 4a. Chciałbym podkreślić, że to nie jedyna infolinia jaka istnieje w CP. Ze swojej strony mogę podzielić się doświadczeniami mniej więcej 2-letniej pracy w Dziale Utrzymania Klienta w Blue Point. Przede wszystkim kierownictwo nastawione na wsparcie i pomoc, do którego zawsze można było zwrócić się z jakimś problemem i starali się go rozwiązać. Praca zdecydowanie nie dla każdego bo jednak ta konkretna infolinia jest nastawiona stricte pod sprzedaż i zatrzymywanie wniosków rezygnacyjnych więc negatywnie nastawieni klienci to chleb powszedni jednak prowizja potrafiła to wynagrodzić. Pracownicy do 26 roku życia lub mało sprzedający są zatrudnieni na UZ (agencja bierze część prowizji), pracownicy powyżej 26 roku życia, którzy wyrabiają plany zatrudnieni są w formie B2B. Nikt nie jest zatrudniony na UOP i nie ma co na to liczyć. W praktyce pracownicy na UZ do 26 roku życia bądź pracownicy na B2B, którzy dobrze sprzedają mogą liczyć na zarobki 4500-6000 na rękę (co i tak jest spowodowane mocnymi obniżkami prowizji w ostatnich latach kiedyś b2b srednio 8-9 tys.). Minusy to stale zmieniające się stawki prowizyjne i bardzo duża rotacja ludzi przez specyfikę działu. Za kolejny minus można uznać brak szkoleń związanych bezpośrednio z technikami sprzedażowymi. Szkolenia w większości tylko przedstawiają zmiany które będą wprowadzane a pomijany jest aspekt przykładowych argumentów sprzedażowych. Dodatkowym plusem są częste konkursy z nagrodami rzeczowymi/pieniężnymi. Jeśli chodzi o atmosferę wśród pracowników to również zasługuje na plus bo zawsze można kogoś zapytać o radę i ją otrzymać bez jakichkolwiek domieszek rywalizacji. Na godzinę pracy przysługuje 8 minut przerwy a grafik można ułożyć bardzo elastycznie praktycznie bez żadnych ograniczeń. Generalnie polecam na jakiś czas jednak nie jest to praca na całe życie. Porównując do innych infolinii tej firmy (np. ogólna) uważam jednak, że praca tutaj ma więcej plusów a wyniki finansowe i realizacja planów zależy wyłącznie od pracownika i nie ma tutaj lepiej czy gorzej traktowanych przez kierownictwo. Kolejną sprawą na którą można zwrócić uwagę to fakt że powyższa infolinia jest wychodząca. Podczas 6h zmiany 9-15 wykonuje się około 15-20 połączeń na godzinę, i wpada max 1-2 połączenia przychodzące. Ogólna ocena 7/10.

1
XXX
Pracownik

Praca na Łubinowej to jeden wielki nieśmieszny żart. Przychodzi coraz więcej małolatów do pracy, którzy na starcie dostają wyższe stawki niż ludzie, którzy pracują tam kilka lat. Dla dobrych, stałych pracowników jedyna możliwa podwyżka, to podwyżka normy. Norma oczywiście czesto niemożliwa do wyrobienia :) I zaczynają się pretensje. Na stanowiskach 'specjalistów' w większości obsadzani są ludzie, którzy nie znają się na swojej robocie. Co do kierownictwa, bardziej polecam zmianę Łukasza niż Mariusza, bo Łukasz umie przynajmniej wymienić popsute kable:) Kierownik Mariusz nie zna się kompletnie na niczym. No ale ciężko zrozumieć i poznać proces produkcyjny jeśli większość dnia siedzi się przed komputerem i oglada Netliksa. Kolesiostwo również ma się dobrze. Pracownicy na umowie o pracę mogą liczyć na roczne premie (tak, dokładnie, nie ma ŻADNYCH premii co miesiąc za frekwencję, wydajność itd.) jeśli wspomniany wcześniej niekompetentny kierownik ich lubi. Jeśli nie - nawet jeśli cały rok ciężko pracujesz i wyrabiasz kosmiczną normę, to nie masz na co liczyć. Coraz więcej obowiązków jest nakładanych na pracowników, a wypłata oczywiście stoi w miejscu, najniższa krajowa. Stanowiska, które wczesniej były zajmowane przez dwie osoby zostają zrzucone na barki jednej osoby. Od dłuższego czasu ta firma to jedna wielka dzieciarnia. Zatrudniają małolatów, którzy zachowują się żenująco i infantylnie, atmosfera niczym w szkole podstawowej. Zero powagi, zero szacunku dla starszych, ciągle głupie złośliwe żarty. Ulubieńcom wolno więcej, tym którzy nie 'zasłużyli' sobie na sympatię kierownika Mariusza, oczywiście wolno mniej. Nie polecam tej pracy nikomu, radzę omijać szerokim łukiem, no chyba, że jesteś małolatem, który dalej jest na utrzymaniu rodziców i kazali Ci iść do pracy żebyś miał jakieś zajęcie. Wtedy wpasujesz się idealnie i będziesz mógł czuć, że Polsat to przedłużenie Twoich szkolnych lat, gdzie nie trzeba było być dojrzałym i odpowiedziałbym! Bez żadnego zastanowienia można porównać tę firmę do (usunięte przez administratora)jeśli chodzi o panującą tam atmosferę i standardy.

Warjat
Były pracownik
@XXX

100% racji, potwierdzam.

gość
Były pracownik
@XXX

Napisałem poniżej swój post. Zgadzam się w 100% co Ty właściwie napisałeś. Pracowałem tam w 2019. Upokarzanie i wyśmiewanie oraz mobbing i niekompetetncja jest na porządku dziennym. Pozdrawiam

xyz
Pracownik
@XXX

100% racji. Nie rozumiem dlaczego słowo "przedszkole" zostało usunięte przed administratora... Przecież nie jest ani trochę obraźliwe.

P
Były pracownik

Standardy pracy na Łubinowej w hali to jakieś dno. Brak klimatyzacji, wszędzie dookoła (usunięte przez administratora) i mogiła, kultura osobista kierownictwa pozostawia sobie wiele do życzenia. Nie polecam nikomu, nawet wrogowi.

Pracownik roku.
Były pracownik
 Pytanie
@P

klima jest aż za mocna czasem.A jak ci duszno to wiatrak se było kupic,albo poszukać bo są i ta kilka.A na kulture trzeba sobie zasłużyć.Nie masz znajomych to i wrogów wiec komu życzysz.?!

1
Anon
Były pracownik

Praca dosyć łatwa, ludzie życzliwi i pomocni(zmiana Łukasza). Nie mam większych zastrzeżeń, oprócz pań z Ukrainy, które robią na złość innym :)

1
M
Były pracownik
@Anon

A jak przebierają ,jak kiedyś wróce to długo nie popracują.

M.Ż.
Były pracownik

A mi sie bardzo podobalo,przez te lata.Zmiana (Łukasza). Starzy pracownicy bardzo fajni,zgrani,nie sprzedaję jeden drugiego ,wręcz przeciwnie.Fajna grupa tylko szkoda ze sie zwalniaja pewnie z powodu zarobków,i przychodza inni ale to juz nie to samo co stary pracownik.Praca lekka,normy dużo za wysokie,słabe podejcie-zamiast obniżać z powodu coraz brudniejszy dekoderów to norma idzie w górę,kasa najniższa krajowa ale,pewnie ktos ustala to, kogo nawet nie widzieliśmy.Kierownik pan Łukasz ok chociaż powiedziałabym parę słów więcej ale zachowam to dla siebie,biorąc po uwage lata mojej pracy daje mu ocene 8/10.,pani Ula też spoko ziom-trzeba zrozumieć kto jakie ma stanowisko.Mi nie pasowaly 2 zmiany ,a nie pracuje tam tylko dlatego ze coś mi sie w głowe stalo od płynów,ale to nie wina firmy.Ten kto pracował kiedyś gdzie inndziej to zwalniając sie zauważy różnicę i zrozumie że w Polsacie nie było tak źle.Może kiedyś tam wróce,jak bedzie mi lepiej i mi pozwolą.Pozdrawiam:=)

Magda
Inne

Jesteście Państwo przemili i pomocni jak chcecie zdobyć klienta, ale kompletnie nie macie pojęcia jak z twarzą rozstać się z dotychczasowym odbiorcą usług. Zdarzyła mi się sytuacja związana z opóźnionym wysłaniem przelewu za usługi – komunikat smsowy jaki wysyłacie jest godny pożałowania, w przeciwieństwie do innych profesjonalnych dostawców usług Wasz komunikat brzmi jak ostrzeżenie, aby z Wami nie wiązać się żadną umową „wzywamy do natychmiastowej wpłaty”, dodajcie do tego chociaż „dzień dobry” będzie odrobinę bardziej profesjonalnie i w odczuciu Klienta – komfortowo, bo na razie brzmi jak odezwa do Putina.

gość
Inne
@Magda

będzie profesjonalnie jak nie dopuścisz do tego żeby otrzymywać monity , tylko na bierząco opłacać swoje zobowiązania

Ijo
Pracownik

Jest klientem Polsatu kilkanaście lat zaczynam mieć po kokardę to co oferują z roku na rok kiedy nie włączę dekoder to trudne sprawy albo dlaczego ja Malanowski i te inne durnowate seriale gdzie nie włączę zabytkowe coś mało tego jedno i to samo dzień w dzień a w tygodniu zero ciekawych filmów dopiero w nocy coś można obejrzeć a w weekend od rana nic nic nic dopiero w nocy jakiś dobry film ale trzeba spać bo do pracy z niedzieli na poniedziałek trzeba się wyspać pomyślcie nad zmianą ja umowy nie przedłużę tyle

1
Chodząca depresja
Były pracownik
@Ijo

Fascynujące ale obawiam się że nikogo to tutaj nie zainteresuje. Tutaj raczej zaglądają ludzie którzy chcą rozeznać się czy warto rozpocząć pracę a nie osoby które przyszły pomarudzic na produkt. Od tego są inne fora.

Pytanie
 Pytanie

Cyfrowy Polsat S.A. poszukuje osoby na stanowisko Starszy Analityk. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji i chciałby podzielić się wrażeniami?

59870
Pracownik
@Pytanie

Widocznie nawet do takiej pracy się nie nadajesz ;)

Helena
Inne
@59870

Czemu tak uważasz? Przecież to zwykle pytanie...

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowy Polsat S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowy Polsat S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowy Polsat S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowy Polsat S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 5 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Cyfrowy Polsat S.A.?

    Kandydaci do pracy w Cyfrowy Polsat S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowy Polsat S.A.
Przejdź do nowych opinii