premie dla sprzedawców miesięczne, roczne? jak to jest?
dobre pytanie, da ktoś znać jak wygląda tu system premiowy tak ogólnie? da się wyrobić premie bez problemu czy trzeba się sporo napracować?
Premie są rozliczane miesięcznie i zależne od realizacji celów. Czy da się wyrobić, no nie zawsze ale ogólnie to tak.
a te cele sprzedażowe są takie same dla każdego sklepu czy różnią się w zależności od lokalizacji? bo się zastanawiam czy lepiej się zatrudnić gdzieś w centrum czy w jakiejś bardziej odległej lokalizacji?
Widzę że po latach nic się nie zmieniło :) co to za chory wymysł, że nie można wyjść do łazienki lub USIĄŚĆ na sekundę jak i tak nie ma na sklepie klientów? A no tak, liczą się przecież statystyki a pracownice to roboty :) dramat, totalnie odradzam, potrafią wejść na psyche
Złożyłam aplikację do nowo otwartego salonu Tezenis w Toruniu i dostałam odpowiedź zwrotną z propozycją współpracy. Zgodziłam się i następnego dnia byłam już na rozmowie. Rozmowa przebiegła sprawnie, wszystko ustaliłyśmy, kierowniczka zapytała mnie czy chce teraz podpisać papiery czy chce poczekać żeby złożyć wypowiedzenie w poprzedniej pracy. Powiedziałam, że chciałabym poczekać kilka dni. Po rozmowie dostałam telefon, że może być problem, ponieważ pracuje w konkurencji i nie wie czy kadry przyjmą moje dane. Kierowniczka powiedziała, że da mi znać jak najszybciej. Nie dostałam telefonu od niej, tylko zadzwoniłam sama bo nie wiedziałam na czym stoję. Wtedy ona mi powiedziała, że jednak nie mogę pracować w salonie, ponieważ ona potrzebuje osoby od zaraz, gdzie wiedziała, że mój okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie. Zaproponowała mi jedynie 3/4 etatu (umawiałyśmy się na cały etat od początku).
Firma CALZ Polska Sp. z o.o. dodała ofertę pracy na stanowisko Kierownik Sklepu. Warto składać swoje CV?
Po dostaniu telefonu dotyczącego zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną byłam w siódmym niebie. Szybko jednak okazało się ze to nie praca dla mnie. Na początku po wejściu do sklepu powitały mnie trzy miłe Panie, które od razu przeszły ze mną na Ty. Następnie jedna z Pań zaprosiła mnie na zaplecze i powiedziała ze jest tutaj kierowniczką. Zdziwiło mnie to po 10 minutach rozmowy, ponieważ bardziej nierozgarniętej osoby w życiu nie poznałam. Co mnie jednak przestraszyło.. w CV miałam zaznaczone iż jestem studentką zaoczną. Pani mimo to bardzo naciskała na weekendy, wręcz poczułam się zobowiązana żeby rzucić wszystko i robić w każdy weekend. Zarobki i obowiązki gorsze niż w gastronomii. Po wyjściu z rozmowy Pani od razu zaproponowała podpisanie umowy i rozpoczęcie pracy od jutra. Podziękowałam, powiedziałam ze muszę się zastanowić i wyszłam. Następnego dnia udałam się tam z powrotem aby podziękować za wybranie mnie, jednak rezygnuje ze względu na przedstawione warunki pracy.
Opowiedz coś o sobie, pytania o dyspozycje, zainteresowania, pytania o markę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Macie w warszawie jakiś większy outlet, tak jak w Krakowie?
a gdzie konkretnie, który polecasz? bo będę w warszawie i chętnie bym zobaczyła co tam ciekawego macie
Cześć mam pytanie, premia tutaj jest zależna od utargu indywidualnego czy od utargu całego sklepu?
Powiedzcie mi czy jak są niedziele handlowe to będą one tutaj jakoś lepiej płatne niż pozostałe dni robocze?
o bardzo dobre pytanie, tych niedziel nie ma za wiele, ale dobrze by było wiedzieć czy dadzą coś więcej??
i to się trzeba wcześniej zgłosić?? że chce się pracować w niedzielę czy po prostu jak przypada w grafiku? ja osobiście bym brała niedziele, jak się da
W jednym wątku jedna ze studentek pisała, że brała soboty jak leci, więc raczej idzie się dogadać po prostu? A z wolnym dniem wiecie jak tu jest? gdy z dnia na dzień coś wypadnie to będą spore problemy z tego?
Zakładam że w takiej awaryjnej sytuacji najlepiej się zamienić z kimś z pracowników, wtedy raczej nikomu kłopotu nie zrobisz
to prawda, tylko najpierw zapytaj tej osoby czy jej pasuje, a nie postawić ją przed faktem dokonanym..
dokładnie, najlepiej między sobą się pozamieniać i nie ma problemu, my tak z dziewczynami właśnie się dogadujemy przynajmniej
Ale szefa informujecie o tym, że się zamieniacie i nie będzie Was w pracy? Czy po prostu robicie to między sobą, a on już nie wnika, kto przychodzi i nie robi z tego problemów?
Dlaczego pracownicy kończą współpracę z Tezenis (Calzedonia.Pl - Calz Polska Sp. Z O.O.)? Czy robią to sami, czy są zwalniani?
Różnie, ale jak już to w większości sami. Co nie zmienia faktu, że jak się leci w kulki, to naturalnie się wyleci, parasola ochronnego nie ma. Przy czym wiadomo - mówię jak to było u mnie, nie mam żadnych statystyk ze wszystkich sklepów, bo to nie możliwe, aby takie mieć.
Mogę potwierdzić to co wyżej. Co prawda nie wiem gdzie koleżanka pracowała ale u mnie było podobnie. Jeśli chodzi o rotacje to raczej decyzje pracowników niż odgórne.
Mam pytanie, gdyż pojawiło się ogłoszenie o pracę na stanowisko spec. ds. kadr i płac, a w zasadzie młodszy specjalista.. nie ukrywam, że mam dobrych kilka lat przepracowanych i nie chciałabym aplikować na stanowisko juniorskie i zastanawiam czy aplikować właśnie? Ogólnie może ktoś się wypowie jaka atmosfera w pracy i ogólne wrażenie?
szczerze mówiąc to nie mam pojęcia jak ci odpowiedzieć na pytanie czy warto aplikować, jeśli odpowiadają ci warunki z oferty to go for it, ale to musisz sama ocenić, najlepiej umówić się na rozmowę, jak masz doświadczenie to nie będzie z tym raczej problemu, tak myślę
Z jednej strony wyraźnie napisali, że szukają młodszego specjalisty, wiec no.. ale jakby zaproponowali ci ofertę pracy i by ci spasowało to czemu nie?
No ale co my ci mamy powiedzieć, to już twoja decyzja, czy zdecydujesz się na regres stanowiskowy, żeby ponownie zaczynać od juniora w innej firmie. Najlepiej omówić warunki z pracodawcą i wtedy podjąć decyzję. CV możesz wysłać, bo to do niczego nie zobowiązuje, więc co ci szkodzi. A rozmowa jednak wiele rozjaśni, ty też wyłożysz karty na stół i się dowiesz, czy to ci odpowiada.
A jak chodzi o warunki w biurze, to ja osobiście jestem zadowolona, z atmosfery również, ale no akurat ja nie z tego działu, więc nie wiem jak tam im się w kadrach i płacach to układa.
Oooo super że jest pytanie o atmosferę. Bo obecnie rekrutują na stanowisko Specjalista ds. logistyki. Jak wyglądają relacje w tym dziale między pracownikami a przełożonym? W ogłoszeniu napisali że jest przyjaźnie. A jak jest naprawdę?
Odrazam. 2 osoby zarządzające na tak małą liczbę specjalistów to jakaś pomyłka. Jedna nakręca drugą. Fatalna i napięta atmosfera, ogromny stres. Straszenie mandatami z PIP. Ciągła kontrola, brak zaufania do pracownika. NIE POLECAM.
Praca jest zmianowa po 8h? Czy jakoś inaczej?
u mnie się jeszcze nie zdarzyła ale mówię to z perspektywy tylko jednego sklepu i niewielkiego stażu
ile godzin no to ciężko powiedzieć, z tego co mi wiadomo to każdy sklep ustala grafik pod swoje potrzeby, ilość pracowników itp. a w weekendy no to oczywiście że tak, jeśli sklep jest otwarty to się pracuje
no to zależy od grafiku, ja jak studiowałam to brałam wszystkie, coby sobie godzin nabić, bo miałam studia dzienne i w tygodniu ciężko było, wiec mi to pasowało
Chciałem spytac ile jest zatrudnianych mezczyzn, jezeli wgl?
jesli chodzi o pracę jako sprzedawca to tylko w intimissimi uomo pracuja mezczyzni, ale w biurze to normalnie
Można spytać dlaczego? Chodzi mi o to czy jest mało kandydatów o tej płci czy firma sama preferuje wybierać kobiety podczas aplikacji?
chyba po prostu mniej mężczyzn jest zainteresowanych pracą z bielizną... stąd może wynikać jakaś przewaga kobiet... co chyba logiczne
No i klientki też chyba chętniej przyjmą porady od osoby, która sama korzysta z produktów, a nie jedynie się ich wyuczyła. Znaczy, no ja nie miałabym problemu z tym, żeby mnie facet w sklepie z bielizną obsługiwał, ale wiecie jak jest. Więc myślę, że wątpliwości koleżanki zostały rozwiane, że tu nie chodzi o żadną dyskryminację, tylko o specyfikę produktu
(usunięte przez administratora)
z tego co wiem to min 10% więcej
Zero profesjonalizmu, rekrutują, rekrutują, na koniec rozmowy oczywiście, że odezwą się z odpowiedzią i klasycznie nie dają znać. Żenujące i nieprofesjonalne podejście do potencjonalnego pracownika. Ach, ta zacofana Polska…
ja na Twoim miejscu bym po prostu sama dopytała, przy większych rekrutacjach czasem coś umknie :)
a z ciekawości na jakie stanowisko była to rekrutacja? jakie były pytania?
Dlaczego pracownicy kończą współpracę z Tezenis (Calzedonia.Pl - Calz Polska Sp. Z O.O.)? Czy robią to sami, czy są zwalniani?
Różnie. Skąd mamy wziąć ogólnopolskie statystyki na ten temat? U mnie w sklepie głównie osoby z własnej inicjatywy kończyły współpracę, bo z reguły po studiach szukały już pracy w zawodzie i tyle.
nie słyszałam żeby w mojej okolicy kogoś zwolnili odgórnie. może jak ktoś tak ewidentnie się nie będzie sprawdzał w pracy ale to chyba rzadkość
hej, pojawiło się ostatnio ogłoszenie o pracę na stanowisku kierownik sklepu i jest tam informacja o 4 tygodniowym szkoleniu, ktoś wie coś więcej jak to wygląda? najlepiej prosiłabym te osoby, które je odbyły w miarę niedawno, żeby coś opowiedziały
podbijam!! a zorientowałaś się już może jakie są godziny pracy? czy zawsze jesteś obecna na sklepie?
na razie wiem nie więcej niż ty. ale jak mnie zaproszą na rozmowę i będę mieć ją za sobą, to napiszę co i jak
Hej. Ja bylam na szkoleniu prawie 5 tygodni. Szkolenie jest produktowe kierownicze i statystykowo.
Jedziesz na dwa tyg do jednego miasta, na kolejne dwa do innego i zdobywasz wiedzę. Wszystko masz opłacone. Czy to hotel czy mieszkanie pracownicze. Tam na miejscu masz grafik jakiś tam i zgodnie z nim przychodzisz na sklep.
Przepraszam ale zapytam wprost : na jakie wynagrodzenie w tej firmie może liczyć kierownik ? Z góry bardzo dziękuję za odp.
4 - tygodniowe szkolenie na kierownika sklepu, wydaje się dość długie, jest normalnie płatne? co tam się robi i czy jest już jakaś wiedza praktyczna po tym czy sama teoria?
Byłam ostatnio w salonie Calzedonia (kujawsko - pomorskie). Obsługiwała mnie kobieta, która moim zdaniem nie powinna pracować w takim sklepie. Jej wizerunek nie zachęca. Produkty pokazywane są dłońmi, niestety Pani ma je bardzo zaniedbane, źle się na to patrzy. Być może nie jest to jej wina, aczkolwiek uważam, że pracując w tak ekskluzywnym sklepie powinna nieco o siebie zadbać. Niestety nie jest to jedyna rzecz. Jej włosy zawsze są przetłuszczone a łupież opada na jej ramiona. Co do stylu wymaga on zmiany, ale cóż każdy ma swój gust. Kobieta ta ewidentnie nie pasuje do tego miejsca. Jestem stałą klientką tej firmy i jak widzę ją gdy podchodzi do mnie i proponuje mi rajstopy wciskając we mnie na siłę promocje, mam ochotę wyjść. Kobieta swoim wizerunkiem powinna zachęcać do zakupu - ona zniechęca. Bardzo często na nią natrafiam. Będąc niedawno na sklepie, zostałam osaczona przez jedną pracownicę, domniemam że jest nowym pracownikiem, była niska, ruda i miała okulary. Była bardzo natarczywa. Za wszelką cenę chciałą abym coś kupiła, a ja weszłam się tylko rozejrzeć. Czułam, że chciała sprzedać mi wszystko co było pod ręką. Zniechęciło mnie to do dalszych zakupów w tym sklepie, nie wspominając o drogich cenach, które non stop idą w górę. Zauważyłam też, że co chwila pracują tam inne osoby, które nie mają pojęcia o tym co sprzedają. Przykro sie na to patrzy. Osobiście nie wiem czy jeszcze kiedykolwiek zrobię tam zakupy. Zachęcam do zwracania większej uwagi na to kogo zatrudnia się na te stanowisko. WYGLĄD w tej branży to podstawa. Tutaj tego brakuje.
W 100% zgadzam się z ta opinią. Wielokrotnie robię zakupy w Calzedonii i nie raz spotkałam się z niechlujnym wyglądem pracownic. Często widzę zaniedbane kobiety, chociaż zdarzają się też wulgarnie ubrane. Duży dekolt, krótka spódnica. Robiąc tam zakupy doświadczyłam niemiłej sytuacji. Na samym wejściu do sklepu podbiegły do mnie krzycząc głośne ,,DZIEŃ DOBRY!'' dwie dziewczyny. Poczułąm się nieswojo gdy obie zaczęły na raz proponować mi ofertę promocyjną rajstop. Panie usiłowały przekonać mnie do zakupu rajstop, ale ja przyszłam po spodnie. Gdy już to zrozumiały, że chce kupić spodnie, miały problem ze znalezieniem mojego rozmiaru. Przebiegało to bardzo haotycznie. Wreszcie gdy znalazły mój rozmiar i dały mi model po który pojawiłam się w tym sklepie, doszło między nimi do sprzeczki odnośnie tego która ma pokazać mi spodnie z nowej kolekcji. W rezultacie udało mi się wybrać trzy pary spodni. Ale to nie koniec niemiłych sytuacji. Mało tego podczas kasowania moich zakupów Panie kłóciły się o to, która ma mnie skasować. Dodatkowo zapytały jescze czy nie potrzebuje skarpet w ofercie promocyjnej. Zniesmaczona zapłaciłam i wyszłam. Obsługa do wymiany.
wiem, że tu w większości ludzie piszą o sklepach, ale ja mam pytanie co do pracy na magazynie. nie wiecie czy szukają kogoś aktualnie i czy to praca dla kobiet też czy raczej ciężki kaliber i dla facetów raczej?
no jak ci zależy na informacji z pierwszej ręki, to może faktycznie napisz do nich maila, w sensie do rekrutacji oczywiście
długo zajęło wam nauczenie się produktów, obsługi kasy i ogólnie wszystkiego? dopiero będę zaczynać i przyznam, że trochę się stresuję
nie aż tak, na spokojnie do ogarnięcia, ja akurat pracowałam już wcześniej na podobnym stanowisku, więc ogólnie dość sprawnie mi to poszło
szczerze mówiąc sama praca na kasie to jeden dzień i już będziesz miała wprawę, nie ma wielkiej filozofii więc na spokojnie
A jakie kasy tu mają? Już te nowocześniejsze w razie czego? bo je to łatwiej się obsługuje chyba
kasa jak kasa, nie słyszałam żeby ludzie mieli problem z obsługa jakiejkolwiek kasy pracowałam juz w paru sklepach, i jak jest inna to jeden dzień i już ogarniasz
Hej, czy pracował ktoś w biurze jako asystentka? Polecacie? Bo widziałam ogłoszenie i zastanawiam się czy warto aplikować?
hej, myśle,ze warto. ja jestem zadowolona, fajni ludzie,fajna atmosfera, benefity, no i zaczynajac od asystentki,możliwość rozwoju.
możliwość rozwoju to masz na myśli jakieś szkolenia czy raczej awans na wyższe stanowisko? jak tak to na jakie stanowiska można awansować?
a jak wygląda rekrutacja na to stanowisko? pamiętasz jakieś pytania albo masz jakieś wskazówki?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CALZ Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CALZ Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 164.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CALZ Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 94, z czego 6 to opinie pozytywne, 73 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CALZ Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w CALZ Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.