Opinie o SKAN TRANSPORT w Grodzisk Mazowiecki

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy SKAN TRANSPORT. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie SKAN TRANSPORT o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy morscy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SKAN TRANSPORT w Grodzisk Mazowiecki

.

..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MVI

Nie ma dobrych aut ani pieniędzy. Wszystkie auta to 10-15 letnie trupy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@MVI

MVI czy składałeś swoja aplikacje droga poczty elektronicznej czy telefonicznie ? Moze warto spróbować jeszcze raz ? Pomagamy w profesjonalnym przygotowaniu CV . Przeprowadzimy badanie Twojego potencjału na podstawie profesjonalnych testów psychometrycznych Hogan Assessment Systems: Kwestionariusz Osobowości Hogana HPI oraz Badanie Rozwojowe Hogana HDS. Kwestionariusz HPI opisuje „jasną stronę osobowości”, czyli mocne strony i predyspozycje do osiągnięcia sukcesu. Test HDS „ciemna strona osobowości” określa natomiast obszary, które mogą stać się przeszkodą dla dalszego rozwoju kariery. Narzędzia diagnostyczne Hogana stosuje się zwłaszcza w weryfikowaniu kompetencji .MVI Twoje predyspozycje z pewnością pozwolą Ci odnaleźć dla ciebie właściwe miejsce .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JESTEM Z NIKAD

Za fajera to spędziłem już parę latek i jak ktoś chce mowic o sprawach technicznych to niech najpierw pozna podstawy . Jak odpalasz silnik to jest chwila kiedy najbardziej go zużywasz. A który kierowca wie dlaczego ? Jest to spowodowane , że w ciągu tych kilku chwil nie posiada on jeszcze optymalnego smarowania. Po zgaszeniu silnika olej spływa do misy olejowej i dopiero ponowne odpalenia silnika uruchamia pompę dostarczającą do wszystkich pracujących elementów. Warto oszczędzić mu dużych obciążeń. Po uruchomieniu silnika korzystaj , nie wkręcaj go na wysokie obroty daj mu sie zagrzać : Silnika nie warto rozgrzewać na postoju. To nie tylko strata czasu i paliwa, ale i ryzyko, że dostaniesz mand Po długiej trasie poczekaj, aż schłodzi się turbina Szkodliwe dla silnika jest nie tylko obciążanie go zanim uzyska temperaturę roboczą, ale i szybkie wyłączanie go po dotarciu do celu. Dotyczy to wszyskich silników wyposażonych w turbinę, która w czasie jazdy jazdy mocno się nagrzewa. Aby nie uległa zatarciu, należy ją schłodzić przed wyłączeniem silnika. Jak to zrobić? Wystarczy pokonać ostatnie kilkanaście kilometrów trasy możliwie spokojnie, nie wkręcając silnika na duże obroty ;układ chłodzący zrobi swoje i zmniejszy temperaturę wrażliwych elementów silnika do optymalnych wartości. Pamiętajcie młodziaki, że jazda na niskich obrotach silnika, przy dużym obciążeniu, może bardziej uszkodzić silnik, niż wkręcanie go na wysokie obroty. Jak ktoś chce być kierowca to niech najpierw pozna auto , a jak pozna auto to zawsze wróci bezpiecznie i na czas do domu .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@JESTEM Z NIKAD

Jestem z Nikad czy z tymi informacjami zapoznano Cie w firmie przed podjęciem zatrudnienia czy w czasie pracy . Czy możesz podzielić się informacja ? To z pewnością pozwoli innym kierowca uniknąć wielu błędów ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JESTEM Z MIASTA

Co wy wiecie o klimie ? Siedzicie za biurkiem piszesz głupoty i narzekacie na brak klimy . W ciężarowce to wszystko wygląda zupełnie inaczej . Nie mowie ze klima jest zla choc ja wole jezdzic bez klimy . Moj ojciec tez jeździł bez klimy . Klima to tylko kłopoty z paliwem i ze zdrowiem . Zdrowotne, nie polecam s używania zbyt zimnego nawiewu ze względu na możliwość przeziębienia i zapalenia dróg oddechowych. Nawiew nie powinien być kierowany w jedną stronę naszego ciała. Klimatyzacji trzeba używać po prostu bardzo rozsądnie i nie doprowadzać do stanu, w którym temperatura wewnątrz bardzo różni się od tej na zewnątrz.W upalne dni zanim włączysz klimatyzację, najpierw otworzyć okna zeby ochłodzic wnętrza auta. Dzięki temu prostemu trikowi zadziała ona znacznie szybciej. Nie podkręcaj klimatyzacji od razu na najwyższy stopień, tylko stopniowo ją regulować, co jakiś czas zwiększając różnicę temperaturową między wnętrzem a zewnętrzem. Klimatyzacja włączona na najwyższy stopień spowalnia pracę silnika i działa mało efektywne. klimatyzacja manualna, to juz zupelnie inna bajka nie zachowuje ona stałej temperatury wewnątrz auta, a może nadmiernie wychłodzić powietrze i choroba gotowa . Jak jedziesz w trase co pewien czas tylko wyłącz ją na kilka minut. Warto tak postępować ze względu na mniejsze zużycie paliwa, a więc ze względów ekonomicznych, a także z myślą o środowisku. Ja myślę o swoim zdrowiu i nie chce uzywac klimy . Klima jest dobra dla lalusiów za biurkiem którzy nie wiedza o czym piszą albo ożyją klimy w osbowce jak jada do mamusi na obiadek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie SKAN TRANSPORT? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Czyste Ucho

Marta . Kobiety na radiu zawsze mile widziane ..... . Witam wszystkich fanów gorących rozmów na drodze . Panowie kierowcy o radiu CB tak jak o wszystkim w życiu trzeba mieć trochę wiedzy . Fachowe poprawki najbardziej przydadzą się nowym urządzeniom CB, bo w przeciwieństwie do starszych modeli jest to zwykle wielkoseryjna masówka. W przypadku tańszych, amatorskich urządzeń nie ma mowy o tym, żeby w fabryce ktokolwiek dokładnie sprawdził czy dostroił radio – wystarczy, żeby jako tako działało. Do tego dochodzą efekty oszczędności, na które producenci decydują się przy wytwarzaniu CB Radia. Na szczęście w wielu modelach takie niedoróbki można stosunkowo łatwo usunąć, a efekty drobnych modyfikacji są naprawdę wyraźnie zauważalne dla użytkownika. Często usługę „dopieszczenia” radia CB oferują sprzedawcy sprzętu, niekiedy za symboliczną opłatą. Później trzeba zapłacić za to więcej – koszt poprawienia radia zwykle waha się w granicach od 40 do 250 zł, w zależności od ilości modyfikacji oraz typu przerabianego sprzętu. Radia CB sprowadzane do Polski bardzo często wymagają przestrojenia. Wynika to z tego, że w naszym kraju radia – jak to określają fachowcy – działają „w zerach”, a w wielu innych krajach – „w piątkach”. W Polsce kanał 20 ma np. częstotliwość 27,200 MHz, a np. w Niemczech – 27,205 MHz, ponieważ inaczej podzielony jest raster częstotliwości. Jeśli radio CB nadaje (lub odbiera) w niewłaściwym standardzie, to komunikaty mogą być słyszalne, ale będą bardzo niewyraźne lub zniekształcone, skróci się też zasięg łączności. Co do przestrajania – często jest ono wykonywane byle jak i radio CB pracuje między „piątkami” a „zerami” – to bardzo częsta przypadłość tanich urządzeń. Ustalenie i skorygowanie częstotliwości to pierwszy zabieg, który warto wykonać – często już po, poprawa w komforcie korzystania z urządzenia jest ogromna. Uwaga! Nawet jeśli mamy CB radio „multistandardowe”, czyli z możliwością przełączania między „zerami” a „piątkami”, to i tak warto poprosić w serwisie o sprawdzenie, czy jest ono właściwie zestrojone. Większość odbiorników daje możliwość podwyższenia czułości, tak żeby radio CB zbierało więcej sygnału. Fabrycznie czułość ustawiana jest zwykle na średnim poziomie, bo im czulsze radio, tym bardziej uciążliwe mogą się okazać szumy i zakłócenia. Dlatego samo podwyższenie czułości zwykle przynosi efekt odwrotny do oczekiwanego – wprawdzie słabe sygnały stają się lepiej słyszane, ale trudniej je wyłowić spośród ogólnego jazgotu wydobywającego się z radia. Dopiero po zastosowaniu np. lepszych filtrów przeciwzakłóceniowych oraz filtra tzw. pośredniej częstotliwości polepszy się odbiór. Warto jednak pamiętać, że dla jakości odbioru olbrzymie znaczenie ma antena. Jeśli będzie to krótki „kikutek” o niskiej skuteczności, to nawet najczulszy odbiornik niewiele da. Zasada jest prosta – im dłuższa antena, tym łatwiej uzyskać dobre efekty. Krótkie anteny, żeby były skuteczne, muszą mieć skomplikowaną konstrukcję. Trzeba też pamiętać o tym, by dostroić antenę do konkretnego samochodu. Dzięki stosunkowo prostej modyfikacji można w wielu CB radiach sprawić, że odbiór stanie się znacznie czystszy. Należy w tym celu wymienić filtr tzw. pośredniej częstotliwości. Przy tej przeróbce chodzi o to, żeby na konkretnym kanale radio odbierało jak najmniej zakłóceń pochodzących z sąsiednich kanałów. Stosując tzw. węższy filtr, czyli taki, który skuteczniej odcina sygnały nadawane na innych częstotliwościach niż właściwa dla danego kanału, ryzykujemy jednak tym, że przestaniemy słyszeć komunikaty nadawane z kiepskich lub źle zestrojonych urządzeń, których na naszych drogach nie brakuje. Dobra wiadomość jest jednak taka, że kierowcy ciężarówek, którzy są najlepszym źródłem wiarygodnych informacji drogowych, z reguły dbają o to, by mieć sprawne, dobrej jakości radia CB. Producenci celowo stosują „szerokie filtry”, bo zapewniają one większą tolerancję dla błędów w zestrojeniu sprzętu. Filtrów pośredniej częstotliwości nie należy mylić z filtrami przeciwzakłóceniowymi, montowanymi na obwodzie zasilania. Radia CB używane bez pozwoleń nie mogą mieć mocy wyższej niż 4 waty. Podniesienie mocy nie jest trudne, wystarczy wymienić tranzystor końcówki mocy. Niewielkie podwyższenie mocy nieznacznie zwiększy zasięg radia. Jednak używanie radia o znacznie wyższej mocy też nie ma sensu – co z tego, że nasze pytania będzie słychać dalej, jeśli my nie usłyszymy odpowiedzi od innych kierowców. Lepszym rozwiązaniem jest np. zastosowanie mikrofonu ze wzmocnieniem, który poprawi tzw. modulację. Radio CB zestrojone w precyzyjny sposób i na specjalistycznych przyrządach ma szansę osiągnąć lepsze parametry w stosunku do modeli fabrycznych. Modyfikacja CB–radia może polegać na poprawie selektywności i czułości, jak również podniesieniu odporności na silne sygnały oraz na korekcie głębokości modulacji. Do usłyszenia na drodze .Szerokości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
On
@Czyste Ucho

Widze ze kolega ma spora wiedze .Jaka markę polecasz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kocur

Całe forum zasmiecone postami nie na temat. Specjalnie,zeby opinie były niewidoczne. Firma dno. Wlasciciel wyzyskiwacz i cwaniak. Płaci podstawe najnizsza a potem ją sobie odbiera. Na terenie firmy pelno koczujacych ukraincow, auta dramat. Solówki wyposazenia i niskie kabiny. Lodowki, klimy brak. Kasy nie ma, aut nie ma. Jazda za granice.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kicia
@Kocur

Kocur proponujemy uczestnictwo w testach psychologicznych to doskonała okazja, aby lepiej poznać samego siebie. Analiza Twoich odpowiedzi, przeprowadzona przez wykwalifikowanego fachowca, może być źródłem informacji na temat obszarów, nad którymi warto jeszcze popracować. Taka wiedza sprzyja również podejmowaniu nowej pracy. Im lepiej znasz siebie, tym mniejsze ryzyko, że wybierzesz ścieżkę kariery kierowcy, która nie zapewni Ci spełnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kocur
@Kicia

Ta firma spełnienia napewno nie zapewni. Także dziękuję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Baltazar Gabka

Ja jako kierowca to wiem ze tym zawodzie ważnych jest wiele cech a nie wszyscy je maja w takim samym stopniu i nie w każdej firmie je docenia . Zaradność to umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach. Życie często potrafi zaskoczyć nas różnymi nieprzewidzianymi zdarzeniami, w których powinniśmy umieć się odnaleźć. Od naszej reakcji na dane okoliczności, zależy nie tylko nasze samopoczucie, ale również nas sukces. Często musimy działać tylko z tym co w danym momencie mamy i nasza zaradność pozwala nam wyjść z różnych trudnych sytuacji. Ja w swojej pracy jesli to osiągam to wiem ze mogę liczyć na uznanie .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ostry Zakret

Kierowca zostałem z przypadku. Spotkałem właściwych ludzi. W życiu możesz być kim zechcesz . To pozytywna cecha charakteru, która oznacza solidne wykonywanie tego, czego się podejmujesz. Przejawia się precyzyjnością, dokładnością i poprawnością realizacji zadań, które bierzesz na siebie. Kiedy wiesz, że jesteś rzetelny i co do zasady należycie wypełniasz swoje obowiązki, wzmacnia to w Tobie zaufanie do swojej osoby oraz daje większe poczucie własnej wartości. Wiesz, że inni mogą na Tobie polegać, jak również Ty możesz polegać na sobie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BO JA TEZ BYM SOBIE POJEZDZIL

Kwalifikacja wstępna jest przeznaczona dla tych kierowców, którzy chcą zająć się zawodowo przewozem osób lub rzeczy. Szkolenie obejmuje 260 godzin lekcyjnych z zajęć teoretycznych oraz 20 godzin zajęć praktycznych. Obowiązkowe badania lekarskie oraz psychologiczne musisz zrobić przed kursem lub w czasie jego trwania. Kwalifikacja wstępna jest przeznaczona dla osób, które uzyskały uprawnienia w kategorii C, C+E, C1, C1+E – po 10 września 2009 roku lub D, D+E, D1, D1+E po 10 września 2008 roku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bolo

No takiego cwaniaka to rzadko mozna spotkac. Placi wyplate a potem ja sobie zabiera z dniowki pracownika. Placi po to zeby w razie kontroli byl czysty. Prawdziwy rasowy dziad. Ma wielki problem z pracownikami bo jak twierdzi wszyscy go nieslusznie oczerniają. Rece opadaja. Ukraina nawet ucieka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta Bolo
@Bolo

Bolo . Chcąc zostać zawodowym kierowca ( tak jak i w innych zawodach) trzeba zawsze podnosić Swoje kwalifikacje . Samo prawo jazdy często nie wystarcza aby pracodawca właściwie ocenił Twoje zaangażowanie i chęć współpracy z firma . Najlepiej znaleźć powód, dla którego jego decyzja jest negatywna. Zastanów się, czy pójście do swojego przełożonego było bardziej impulsem, czy jednak przemyślaną decyzją popartą odpowiednimi argumentami. Nic tak nie złości pracodawców, jak nieprzygotowany pracownik. Możesz już na starcie wykluczyć stwierdzenie typu: bo tak, bo inni mieli, a ja nie, albo no bo już długo pracuję. Pracodawca nieprzychylnie spojrzy na tego typu argumentację. To trochę tak, jak proszenie o podwyżkę… A więc warto jednak zastanowić się nad tym, za co ma Cię pracodawca “wynagrodzić”.Uczęszczanie na szkolenia i kursy to z pewnością bardzo ważny aspekt w drodze do naszego rozwoju zawodowego. Warto wspomnieć o tym swojemu pracodawcy, jeśli zależy nam na tym, aby podnosić swoje kwalifikacje. Zatem zabierz się za szukanie konkretnego kursu lub szkolenia, a następnie udaj się na wizytę do szefa. Pamiętaj, że tylko silne argumenty pozwolą Ci uzyskać pozytywny odzew, a w szczególności, jeżeli Twojemu pracodawcy zależy na rozwoju Twoim i firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta Bolo
@Marta Bolo

Praca w zawodzie kierowcy wymaga doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji. Samo prawo jazdy nie wystarcza. Kierowca jest obarczony aby zdolności te były na jak najwyższym poziomie. Ustawodawca nakłada obowiązek udziału w cyklicznych szkoleniach. Dla kierowcy zawodowego szkolenie okresowe jest obowiązkowe co 5 lat, a instruktor musi do 7 stycznia każdego roku wziąć udział w warsztatach doskonalenia zawodowego. Szkolenia są zawsze realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Umilowany W Muzyce

Jako kierowca porównując plusy i minusy cb radia, dochodzę do wniosku, że ten proceder (używanie cb w pojazdach ) powinno być prawnie zabronione. Ludzie jeżdżący zgodnie z przepisami ruchu drogowego są terroryzowani przez bezmózgowców używającch tych radyjek. Jeśli ktoś się ze ną nie zgadza, to oznacza, że jest świadomym terrorystą drogowym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@Umilowany W Muzyce

Umilowany w Muzyce czy zostały Ci przedstawione zasady używania CB radia na rozmowie wstępnej? Z Twojej wypowiedzi wynika, że nie tego spodziewałeś się . Może warto poczekać jeszcze i oczekiwać szerszych informacji o technologii radia CB ? Czy dostrzegasz jakieś szanse na poprawę sytuacji? Go Work ma dla Ciebie wiele innych propozycji pracy . Możesz również skorzystać z kursów doszkalających

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daleki Zasieg i Dobry Sluch

Witaj Mara Dzisiaj opowiem Ci o CB . Zainstalowanie CB radia w samochodzie nie jest trudne. Właściwie można je umieścić wszędzie, gdzie tylko się ono zmieści, będzie w zasięgu wzroku i ręki kierowcy oraz nie będzie przeszkadzało w normalnych czynnościach, związanych z kierowaniem pojazdem. Tak więc nie można go instalować przy przedniej szybie, ponieważ zasłoni widok. Nie powinno się go instalować w pobliżu pedałów, ani innych urządzeń, takich jak uchwyt cięgła otwierania maski, „ssania” itp. związanych z eksploatacją samochodu. Czasem CB radio bywa montowane w schowku .Miejsce t trudno dostępne dla kierowcy, za to umożliwia ukrycie cennego urządzenia przed wzrokiem zlodzieja. Po zamocowaniu CB radia należy je podłączyć do źródła zasilania oraz do anteny. Kabel zasilający najlepiej jest przeciągnąć do skrzynki bezpieczników i tam podłączyć do takiego bezpiecznika, na którym występuje napięcie albo stale, albo w pozycjach stacyjki „Zapłon” i „Parking”. Miejsce to można łatwo odszukać przy pomocy prostego próbnika. Trzeba pamiętać, aby przewód CB radia podłączać po tej stronie bezpiecznika samochodowego, po której nie występuje napięcie, kiedy zostanie on wyjęty ze swojego gniazda.Co prawda na przewodzie CB radia zwykle znajduje się jego własny bezpiecznik, ale chroni on instalację i CB radio dopiero od miejsca, gdzie się znajduje, natomiast nie daje żadnej ochrony w przypadku zwarcia na odcinku między nim a miejscem, do którego zostanie podłączona końcówka przewodu zasilającego.Kiedy CB radio jest zamocowane i podłączone, pozostała ostatnia czynność – podłączenie i ustawienie oraz dostrojenie anteny. Obowiązuje zasada, że im wyżej jest antena, tym zasięg radia jest większy. Najlepiej jest ustawić ją na dachu samochodu. Przewód anteny można doprowadzić do radia układając go w górnym narożniku drzwi, tak, aby po ich zamknięciu nie został zbyt mocno zgnieciony lub przecięty. Do dostrojenia anteny potrzebny jest miernik fali stojącej, czyli popularny SWR-meter. Podłączą się go pomiędzy wyjściem antenowym radia a przewodem anteny. Regulując długością anteny tak ją należy dobrać, aby miernik po wciśnięciu przyciska „Nadawanie” na kanale 20 pokazywał najmniejszą możliwą do uzyskania wartość tzw. fali stojącej, czyli „Standing wave”.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Tutaj u niego już Polacy nie chcą jeździć. Auta niskie kabiny bez lodowki,klimatyzacji nawet radia fm i CB nie ma porzadnego. Nadają się do jazdy w koło komina. Na firmie pelno ukrainców i białorusinów. Wypłaca podstawe najniższą a potem ją sobie odbiera. Dno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Powiew Zimy

Gdy się jest po 50 siatce nie tak łatwo o prace kierowcy .Ja rozejrzałem się wokół firm gdzie średnia wieku jest dość wysoka. Rozejrzałem się za firmami, które słyną z tego, że średnia wieku jest raczej wysoka. To była cenna wskazówka dla mnie. Dzięki temu wiedziałem ze na rozmowie spojrzą na mnie przychylniej, ponieważ wiekiem pasowałem do reszty zespołu i istniała większa szansa, że się z nimi dogadam. W internecie znalazłem wiele opinii . W internecie piszą wszystko niemalże na każdy temat. Poszukałem pracy przez polecenie, jeśli znasz różnych ludzi, a prawdopodobnie tak jest to warto z tego skorzystać. Ważne żeby to byli ludzie którzy dobrze tobie życzą .Często bywa tak ze kierowca który jest zadowolony ze swojej firmy , ze swojego miejsca , wszystkim będzie wokół opowiadał jak to mu źle i na wszystko będzie utyskiwał . Trudno się dziwić temu kierowcy bo w ten sposób stara się chronić soje miejsce przed intruzami . Każdy nowy kierowca to intruz i zagrożenie dla starego kierowcy. Podczas rozmowy staraj się skupić na swoich mocnych stronach i pokazać np. jak w swojej dotychczasowej pracy radziłeś sobie w kryzysowych sytuacjach – najlepiej podaj konkretne przykłady. Chodzi o to, żebyś przedstawił swój wiek i związane z nim doświadczenie jako mocny atut i korzyść dla przyszłej firmy. -.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dfshwsh

Witaj Marto, milo ze jesteś :-) . Juz się za Torba stęskniłem . Gdy Ty piszesz i się o mnie troszczysz od razu czuje się lepiej . Mailem już obawy czy Twoi przełożeni w Go-Work pozwolą Ci, aby Twój czas zaprzątały moje sprawy .....? Ja jako Mlody Kierowca jeszcze nie przepracowałem żadnej zimy ale na spotkaniu poinformowano mnie o wielu ważnych kwestiach mających wpływ na prace młodego kierowcy w warunkach zimowych . W kilku zdaniach ,postaram Ci się je opisać . Wprawdzie do zimy zostało jeszcze trochę czasu, ale przyjdzie ona szybciej niż się tego spodziewamy. Zima bawi się z nami w kotka i myszkę – to sypnie śniegiem, to na kilka dni postraszy mrozem, a potem jak gdyby nigdy nic wraca ciepło i słońce.Wiesz co usłyszałem ? Zima cały czas czai się za rogiem i czeka, liczy na to, że stracimy czujność, żeby w końcu na dobre u nas zagościć i znowu zaskoczyć młodego kierowce. Gdy już się to stanie, warto pamiętać o kilku zasadach, żeby bezpieczniej poruszać się samochodem po drogach w chłodniejszym sezonie. Opony .Powiedziano mi ze ...... . Posłuchaj . Może to oczywista oczywistość, ale odpowiednie ogumienie w sezonie zimowym to podstawa. Zgodnie z przepisami, wysokość bieżnika powinna wynosić nie mniej niż 3 mm, jednak jazda po śniegu to wyższa szkoła jazdy i zaleca się, żeby zima zostawić sobie zapas ok. 4 mm.Marta Właściwości opon. W ciężarowce w zasadzie nie ma rozróżnienia na opony letnie lub zimowe . Montują opony wielosezonowe tak wiec nie zachodzi potrzeba zmiany opon z letnich na zimowe i odwrotnie.Posłuchaj dalej .... . Ważne żeby zawsze sprawdzić dokręcenie kol po każdej wymianie opon lub naprawie hamulca . Przejeżdżasz 50km i koniecznie trzeba sprawdzić czy kolo się nie luzuje ( tak zaleca wulkanizacja ) . To bardzo ważne . Pamiętaj ze stacje napraw zawsze tak dokręca kolo aby kierowca samodzielnie mógł je odkręcić . Jeśli kierowca nie sprawdzi prawidłowego dokręcenia to może doprowadzić do bardzo groźnego wypadku ( kolo odjedzie do pobliskiego rowu w czasie jazdy ) . Kolejna sprawa to muszę kontrolować ciśnienie w kole . Ciśnienie ma bardzo doże znaczenie na zużycie paliwa i trfalosc opony a co za tym idzie bezpieczeństwo jazdy . Powinno być nie mniej jak 6 ATM. Kola wewnętrzne ( na bliźniaku ) może się zdarzyć ze nie będzie powietrza tzn . powietrze będzie tylko w jednym kole . Po załadunku można złapać kapcia i jak strzeli jedna opona i jak w drugim nie będzie powietrza to potrzebujemy dwa kola a mamy tylko jeden zapas . Kolo zapasowe tez trzeba sprawdzać czy da się go odkręcić ( mocowanie mogła pokryć korozja ) . Powiedziano mi ze jak nie mam lewarka to mam nie jechać w trasę bo auto jest nie sprawne . Płyny w aucie to następna ważna kwestia .Płyn do spryskiwaczy musiałem zmienić na zimowy! Kolejny frazes, ale samo zalanie do zbiornika nie wystarczy. Warto kilka razy użyć spryskiwacza, żeby zimowy płyn wyparł ten letni z całego układu. Uniknąłem dzięki temu problemów z nieszczelnością, gdy w nocy nieoczekiwanie złapie mróz.Fajnym rozwiązaniem są koncentraty i tabletki do rozrabiania. Pamiętaj, żeby używać wody destylowanej – w odróżnieniu od zwykłej kranówki, nie zawiera ona soli mineralnych, które z czasem mogą zapchać układ spryskiwania.Kolejna rzecz, o której trzeba pamiętać, to wymiana płynu chłodniczego na zimowy. Jeżeli do tej pory w układzie chłodzenia Twojego samochodu pomieszkiwała woda destylowana, muszę ją wymienić na coś, co nie zmieni się w lód już przy pierwszych przymrozkach.Marto Zima to opady śniegu, deszczu, a do tego mnóstwo błota i brudu wydobywającego się spod kół innych samochodów. Lądujących rzecz jasna prosto na przedniej szybie naszego ukochanego auta. Do tego brak słońca i dantejskie ciemności już po godzinie 15, czyli – jakby nie patrzeć – w środku dnia. To skutecznie pogarsza widoczność. Dlatego oprócz zimowego płynu do spryskiwaczy, o którym pisałem wyżej, warto zadbać o dobrą kondycję wycieraczek. To one będą walczyć o czystość szyby, a jeśli guma wycieraczek jest zużyta, zamiast ścierać brud, będą go tylko rozmazywać. Tak wiec praca kierowcy to nie tylko pedał gazu i kierownica ale lubię swoja prace kierowcy i myślę ze jeszcze duzo mogę się nauczyć .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pilot

Typowy wyzyskiwacz i cwaniak. Nie ma podstawy tylko płaci od frachtu. Auta stare i brak mechanika. Auta bez wyposazenia n atrasy za granice pl. Ta firma to bida taka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kazimierz
Inne
@Pilot

Czy zostały Ci przedstawione warunki pracy oraz umowy na rozmowie kwalifikacyjnej? Z Twojej wypowiedzi wynika, że nie tego spodziewałeś się po tej firmie. Może warto poczekać jeszcze z ostateczną oceną i oczekiwać pozytywnych zmian. Czy dostrzegasz jakieś szanse na poprawę sytuacji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pilot
@Kazimierz

Spodziewalem się tego po tej firmie bo zaraz po wejściu na teren koczuja tam ukraincy na pauzie. Auta solowki niskie kabiny bez navi, lodowki , klimy i wyposazenia. Myslalem,ze to wkolo komina lata. Okazuje sie ze na za granice. szef placi podstawę a potem musisz mu ją oddać z powrotem. Załamany bylem jak tam pracowalem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jcarrion

Tutaj ani nie zarobisz ani nie pojezdzisz dobrym autem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

@Letni Powiew Wiatru ., zachęcam Ciebie do publikowania wpisów związanych bezpośrednio z warunkami pracy w firmie SKAN TRANSPORT. Wpisy, które nie będą związane z tematem będą na bieżąco zgłaszane do administratora. Jak wygląda praca kierowcy w okresie zimowym, czy dla młodego kandydata może być wtedy trudniej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fredek Marudek

Marto . To tak jak w każdej dziedzinie Naszego życia, kobieca ręka zawsze jest niezbędna i nie zastąpiona , każde inne rozwiązanie jest tylko doraźne i przejściowe ale trzeba sobie jakoś radzić w życiu i nauczyć się żyć.... w aucie . . Na pewno ważne jest żeby odkładać rzeczy na miejsce, to jest podstawa. Ja np. sprzątam auto sam , po kolei. Jak zaczynam to biorę worek na śmieci ide do auta i zaglądam w każdy zakamarek , opróżniam skrytki i zbieram jakieś śmieci, papierki, butelki itp. Potem jak jestem w aucie i widzę kubki to zanoszę do kosza, kosmetyki do saszetki, bieliznę , skarpetki do torby itd. Tak żeby wszystko było w na swoim miejscu w którym ma się znajdować. Zaczynam np. od kuferków pod autem , potem skrytki pod łóżkiem i na końcu paka . I zaczynam od góry, tzn. ścieram kurze na górnym pólkach i schowkach, potem kokpit i sam dół + odkurzanie. Ciuchy najlepiej trzymać w pokrowcach bo jak są nawet poukładane w torbie to ciężko utrzymać porządek - wymieszają się i robi się niepotrzebny bałagan. Oczywiście starsze ciuchy czy takie na co dzień mam w schowkach ale takie do pracy i lepsze w pokrowcu. Wydaje mi się, że ja sprzątać nauczyłam się.... sam bo raczej odkąd pamiętam, to w moim aucie ( którym do dziś jeżdżę ) porządek był.... średni. No i w domu sprzątałem, jako nastolatek, uczyłam się sam metodą prób i błędów myć okna, robić pranie, sprzątać w szafach itd, teraz już jestem po 30ce, i udało mi się przywrócić całość do stanu porządku i czystości, i domownicy też są w miarę nawróceni (gorzej z tym starszym pokoleniem, ale tu już się nic nie zmieni). Mam parę zasad i się ich trzymam: - przed pójściem spać ma być czysto w kabinie , brudne gary pochowane do kufra , puste i czyste kubki - łózko ogarnięte - wszystko na swoim miejscu, dotyczy to też górnego łózka . - raz w tygodniu szybkie odkurzanie (wtorek), raz (piątek) generalka - ok 2-3 godziny. -ZAWSZE odkładać rzeczy na miejsce - wywalać wszystko co niepotrzebne, zero kurzołapów , żadnych figurek, kotków, słoników itede - dzięki temu sprząta się szybko. - są takie szczegóły, które świadczą o tym, czy w aucie jest czysto: ręcznik na tylnej ścianie , plandeka zawsze czysta. Zapraszam do kontaktu . Chętnie wymienię się doświadczeniami .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

@Zielony Kwiat, twoja wypowiedź zawiera bardzo cenne uwagi dla potencjalnych kandydatów do firmy SKAN TRANSPORT. Poruszyłeś istotny temat dotyczący sprzątania pojazdów. Czy możesz napisać jak ta kwestia jest rozwiązana w tej firmie? Rozumiem, że zdecydowałeś się przyjąć ofertę pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Letni Powiew Wiatru .
@Marta

Marcia to fantastyczne rozwiązanie gdy ktoś wypieści Twojego "malca" choć są tacy co wola to robić sami ...:-) . Ja do tych nie należę . Moja droga Marto , widzę ze bardzo inspiruje Cie ten luźny styl życia i zapewne chciałabyś zglebić arkana sztuki bycia kierowca . Czy mogę napisać do Ciebie na FB ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o SKAN TRANSPORT - Grodzisk Mazowiecki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SKAN TRANSPORT?

    Zobacz opinie na temat firmy SKAN TRANSPORT tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SKAN TRANSPORT?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

SKAN TRANSPORT
2.5/5 Na podstawie 270 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gospodarcza 22
    05-825 Grodzisk Mazowiecki
  • NIP: 5291697562 KRS: 0000226275
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKAN TRANSPORT
Przejdź do nowych opinii