byłam z dzieckiem u okulisty dziecięcego. trudno było znaleźć teraz kogoś w Kaliszu kto przyjmie takie małe dziecko. dostałam się szybko. wizyta przebiegła bardzo sprawnie. nie mogę złego słowa powiedzieć. Panie w rejestracje wszystko wytłumaczyły
jestem po zabiegu na przegrodę nosa w tym szpitalu. nie można się do niczego doczepić. ładny szpital, fachowa obsługa.
Przychodnia tragedia. Omijać szerokim łukiem.
Dzisiaj miałem wizytę u urologa. Doktor o mało mnie nie pobił bo tak był zły, że się spóźnił ponad 30 minut. Niesamowicie agresywne badanie, zero wywiadu, usg bez żelu. Coś niesamowitego. Nie spotkałem się dotąd z taką agresją. Pan doktor zapomniał, że kompleksy leczy się u psychologa a nie wśród ludzi. To nie jedyny taki specjalista w tej "klinice". Nienormalny.
Złożyłam cv, zostałam zaproszona na rozmowę. Rozmowa w miłej atmosferze, możliwość pracy w różnych miejscach- poradnie, oddział, blok. Propozycja zarobków nawet wyższa niż oczekiwałam. Podjęłam prace
Nie ma trudnych pytań
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma zbiera w internecie dobre opinie, a w przypadku służby zdrowia to nie jest łatwe. Polecam
ostatnio miałem operację żylaków. Ładne sale. Doktor wszystko wyjaśnia A pielęgniarki miłe i uśmiechnięte. Będąc kiedyś w innym szpitalu nie miałem takiej obsługi. Polecam to miejsce
Miałam wątpliwą przyjemność być na wizycie u okulisty z wcześniakiem (1,5mies) pan doktor nie dość że się spóźnił prawie godzine, to później znów trzeba było Bóg wie ile czekać, a dziś dziecko z odmą płucną ma katar, kaszel, jak dziecko wyląduje w szpitalu, to zgłoszę tą paranoje gdzie trzeba.Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca! I to śmie sie nazywać kliniką?
Miałam (nie)przyjemność nocować po operacji zaćmy w pokoju gościnnym kliniki. Na tak skrzypiącym łóżku nie spałam, jak długo żyję, a żyję ponad 40 lat... Za stówę, którą biorą za noc, mogliby chociaż naprawić te łóżka!
Ja nocowalem w Kalmedice i wszystko bylo w porzadku. Pokoj i lozka bardzo dobre. Jezeli bylo tak niewygodnie, to trzeba bylo poprosic personel o zmiane, a nie teraz narzekac. Niestety nie wszytkim ludziom sie dogodzi, Zawsze znajda sie niezadowoleni ze wszystkoego!!!!.
A moje nie skrzypiało, Ja polecam. Przy okazji dziękuje pani (usunięte przez administratora)za bardzo miłą obsługę. Pozdrawiam i do zobaczenia na kontrolach ( mam nadzieję że dla mnie zawsze pokój będzie :)
Być może nasmarowali te trzeszczące łózka... Do pokoju i łazienki nie mam żadnych zastrzeżeń, tylko do tych nieszczęsnych łózek, tak że nie jest tak, że nie można mi dogodzić. Płacę i wymagam odpowiednich warunków, a nie takich, że zmęczona po zabiegu nie mogę porządnie zasnąć, bo każdy ruch w czasie snu powoduje budzenie przez skrzypienie łóżka!
Jedna z nagorszysz placówek. Dwa razy przyjazd i nie załatwiona wizyta, raz błędnie zapisane na wizytę (do okulisty dziecięcego, a nie dorosłego, potem problemy ze skierowaniem) uczula na te placówkę, szanujmy swój czas.
Właśnie wracam z tego szpitala ..nie polecam !!!. Po trzydziestu latach opłacania składek zdrowotnych po operacji na która czekałam 8 godzin (.zaznacze tez ze do szpitala musiałam dojechać ponad 200 km.proszac o łyk wody otrzymałam odpowiedz ze mam dzwonić do kogoś z rodziny ..Wstyd zeby w takim szpitalu nie było jednego dystrybutora z wodą..dodam na koniec ze ścisle określono mi ze mam być na czczo szkoda tylko ze nikt nie poinformował mnie o tym ze na terenie szpitala nie ma wody do picia ..Moi drodzy szanujmy się i bądźmy szanowani !
Bardzo polecam to miejsce. Szybka wizyta u okulisty, obsługa która jest bardzo miła i pomocna. Jedyny problem jaki w tym miejscu jest to PACJENCI, którzy sami siebie nakręcają. Nie są jedynymi czekającymi na wizytę i wszystkiego od ręki nie da się załatwić.
Synek z dużym wyprzedzeniem był omowiony na wizytę do dr Maj. W dniu wizyty dzwoniłam potwierdzić godzinę. Gdy byliśmy w drodze dzwoniono z rejestracji że mamy szybko jechac bo jest okienko. Przyjeżdżamy a Pani Doktor nie ma. Poszła sobie. Jak tak można się zachować? Wobec dziecka, pacjenta?? Nie liczę już czasu i paliwa ale to rozczarowanie!!
@Patrycja Rozumiem Twoje rozżalenie, ale może warto takie uwagi zgłaszać bezpośrednio do Kalmedica. Wpłynęłoby to może na lepsze funkcjonowanie tej firmy. Ja natomiast zapytam jak wyglądają warunki zatrudnienia u tego pracodawcy, na ten temat zresztą jest forum Gowork.pl. Co napiszecie na temat wynagrodzenia w tej firmie?
Wszystko to prawda tylko się pytam dlaczego operują najpierw oko zdrowsze a nie to które jest gorsze pewnie dlatego żeby żaden pokrzywdzony pacjent im nie uciekł kuzynowi chciano zrobić oko całkiem zdrowe tyle tylko że po zrobieniu jednego oka udał się na dwie wizyty prywatnie i za każdym razem do innego okulisty i okazało się że oko jest całkiem zdrowe jak myślicie czy to jest uczciwe to co oni robią z pacjentem?
Ja polecam ten szpital wszystkim. Jestem po operacji obu oczu, widzę wspaniale bez okularów, mogę czytać bez okularów. Inni okuliści w Kaliszu przekonywali mnie, że mam zdrowe oczy, a ja nie widziałam, nie mogłam jeździć samochodem Dopiero w Kalmedice mi pomogli, a już staciłam nadzieję, że w Kaliszu ktokolwiek umie leczyć oczy. Tylko lekarze w tym szpitalu mają technologie na miarę 21 wieku!!!
W takim razie to bardzo dobrze, że operacja w pełni się udało - to świadczy o profesjonalizmie osób, które pracują w Kalmedice. Pierwszy raz miałaś do czynienia z tym szpitalem? Wiem, że w Kalmedice właśnie szukają (między innymi) pracownika administracyjnego. Oferują atrakcyjne wynagrodzenie, ale to bardzo ogólna informacja. Czy może mi ktoś powiedzieć, czy oprócz podstawy można liczyć na jakieś dodatki?
Moja mama i tata mieli operację zaćmy w Kalmedice. Szczerze polecam ten szpital. Bez problemu przez telefon zapisano nas na badania przed operacją, wszystko wytłumaczono. Po badaniu otrzymaliśmu od razu termin zabiegu. Po tygodniu od wizyty już był zabieg. Opieka bardzo dobra. Bardzo miły personel. Zaopiekowano się nami także po zabiegu. Nie musieliśmy szukać okulisty na kontrole, wszystkie były zplanowane na miejscu. Rodzice, zachwycenie, mówią że nigdy tak dobrze nie widzieli. Mama moich znajomych była operowana w okrąglaku w Kaliszu i niestety jej się nie udało.
Całkowicie się zgadzam z ostatnią opinią o ilości pacjentów z zakrapianymi oczami. Ja też przeszedłem taką samą procedurę. A że byłem pod koniec 12 osobowej grupy to ilość zakropień mojego oka była na pewno powyżej 40. Stwiedziłem że to był sadyzm a nie przygotowywanie do zabiegu. Proszę kierownictwo Kalmedica o wzięcie pod uwagę tych uwag.
Trzy tygodnie temu miałam operację zaćmy. Jestem niby zadowolona bo bez problemu się zarejestrowałam telefonicznie (skierowanie wysłałam meilem) i od razu dostałam termin kwalifikacji. Po przejściu kwalifikacji w tym samym dniu dostałam termin zabiegu. Fajnie.... gdyby nie sam dzień zabiegu. Grupa to 12 osób które w godzinach dopołudniowych mają mieć zabieg i nie ważne czy jesteś pierwszy do zabiegu czy ostatni to wszyscy razem mają zakrapiane oczy. No cóż pierwsza , druga, trzecia czy nawet czwarta osoba to w porządku da się wytrzymać ale już później gdzie na zabieg czeka się 5 do 7 godzin to już nie jest fajnie bo cały czas trwa zakrapianie ( co 10 - 15 min). Oczy odmawiają posłuszeństwa. Pacjent jest zmęczony i zniechęcony a jeszcze jedna z pielęgniarek delikatnie mówiąc wcale nie jest miła. Może by organizatorzy którzy zajmują się zabiegami zaćmy wzięli pod uwagę mój wpis i zmienili ilość osób "zakrapianych" - zamiast wsytkich to może grupki po 4 -5 osób. Na pewno pacjentom będzie lżej i lepiej zniosą tę i tak stresującą dla nich sytuację. Dodam jeszcze iż opieka po zabiegu (wizyty kontrole) jest bardzo, bardzo dobra.
w poniedziałek telefonicznie informowałam o tym że posiadam nogę w gipsie i pilne skierowanie do poradni ortopedycznej pani powiedziała że nie może wcześniej tylko na czwartek mnie zarejestrować do ortopedy potwierdziłam że tak zgadzam się podawając swoje dane i stawie się w czwartek o 9 rano byliśmy z mężem nawet o 8.30 po czym prawie pół godziny czekałam by się zarejestrować pani na recepcji oznajmiła że nie ma mnie w systemie i nie byłam najwidoczniej zarejestrowana skontaktowała się z doktorem tel zapytując czy mnie przyjmie zgodził sie ale okazało się że muszę czekac do około 13 na koniec wizyt że takich pilnych skierowań nie rejestrują i że na pewno byłam poinformowana o tym tel ze grzecznosciowo zostane przyjęta a więc nie informowała mnie pani że to będzie tak wyglądac oczywiście zrezygnowałam bo nie będe czekac za niepewną wizytą do 13 od rana mając w domu małe dziecko zostawione pod opieką opiekunki i z nogą w gipsie jak dla mnie nie kompetentna obsługa pani na rejestracji nie zbyt miła i przyjazna natomiast druga chodziła i łatwiła inne sprawy zamiast rejestrować inne osoby czekające w kolejce gdybym wiedziała że tak będzie zarejestrowała bym się gdzie indziej a tak moje skierowanie dziś wygasło i oczywiście muszę udać się na wizytę prywatną zapłacić może tam mnie lepiej potraktują no i nie wspomnę tutaj o tym że na próżno jechaliśmy ponad 30 km tracąc pieniążki na paliwo i płacąc za opiekę nad dzieckiem nie polecam niedoinformowany i zakręcony personel gdzie cierpią na tym klienci
Nie zgadzam sie z opina sam skorzystalem ze skierowaniem pilnym do ortopedy oczywiscie trzeba bylo poczekac aleo godz 12 bylem juz po wizycie u lekarza ludzie badzie wyrozumiali inni czekaja kilka miesiecy na wizyte a ktos inny wchodzi i juz w dzrzwiach nie ma czasu ja uwazam ze ktos potrzebuje pomocy to poczeka. Natomiast tlok przy rejestracji tworza pacjenci ktorzy mimo informacji po kilka razy podchodza zycze duzo wytrwalosci dlw personelu !!!!
Dzieki za pomoc i rejestracje do stomatologa pani stomatolog i rejestracja super napewno tu wroce:)
zgadzam sie z ta opinia. dodam jeszcze ze rok czekalam na wizyte kontrolna z corka umawiajac sie pytalam czy potrzebuje skierowanie od rodzinnego ,pani odpowiedziala ze nie . wizyte mialam na 4 grudnia ,wczesniej zadzwonili ze pani doktor sie rozchorowala i przelozyli na 31 stycznia, znowu pytalam czy potrzebuje skierowanie bo wczesniej mialam juz z tym problem uslyszalam ze to jest kolejna wizyta i nie potrzebuje. pojechalam na wizyte i uslyszalam ze pani doktor ma zly humor i wiecej pacjentow nie przyjmie przelozyli mi wizyte na 7 lutego . Wieczorem zadzwonila pani z rejestracji i powiedziala ze musze miec skierowanie i ustawic sie w kolejce na koncu czyli pewnie za pol roku. brak mi slow
Moja mama miała 2 tygodnie temu operacje zaćmy.Jesteśmy bardzo zadowoleni.Personel przemiły od Pani w rejestracji po pielęgniarki i samego lekarza.Na zabieg czekaliśmy tylko 1 miesiąc.Moja mama jest szczęśliwa bo moze normalnie żyć.Dziękujemy
Ogolnie oceniam ta placówkę pozytywnie, w jednym miejscu zalatwilam w krotkim czasie trzy sprawy: wizyte u okulisty, ortopedy, stomatologa:) moje spostrzeżenia.... najwiecej zamieszania wprowadzaja sami pacjenci, ktorzy nie potrafia zaakceptowac pewnych reguł ... dotyczy biletomatu... ktory w dzisiejszych czasach funkcjonuje niemalze wszedzie....chociażby urzedy... ....ludzie wiecznie maja jakis problem..... ....czytalam w aktualnościach, ze ma zaczac przyjmowac jakas nowa pani dr stomatolog.... ciekawe.... czy godna polecenia.... wkrotce zamierzam tam sie udac.... na pewno napisze o swoich wrazeniach;)
Bardzo uprzejma Pani laryngolog oraz Pani stomatolog. Naprawde godne polecenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kalmedica?
Zobacz opinie na temat firmy Kalmedica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kalmedica?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Kalmedica?
Kandydaci do pracy w Kalmedica napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.