Brawa dla Pana Marcina . Za słowa prawdy o działaniach firmy .
Również podpisuje się pod opinia . Najgorszy rks w historii nic nie wie , nic nie pamieta niczego nie dopilnuje.
Nie polecam pracy tam nawet największemu wrogowi. Sami konfidenci, (usunięte przez administratora) i brak szacunku wobec pracowników. Jak jesteś pupilkiem to nie obowiązują Cie normy, innych niestety tak. Zasuwasz jak mrówka a i tak na końcu zostaje Ci powiedziane że nic nie robisz.
Podpowiesz , która cześć polski ? U nas kolejny specjalista od wizerunku zabrał się za regionalne nadzorowanie sprzedaży , to dopiero brak ogłady, doświadczenia i kompetencji, Człowiekowi ręce opadają , zwłaszcza gdy osobiście nieznajac się opowiada i nadaje na Najwyżej przełożona osobę w sprzedaży .
Nie polecam , zero kultury organizacyjnej oraz osobistej ze strony Regionalnej ze Śląska .. nikt jej nie kontroluje nic nie robi na wizytach wchodzi robi fotkę dla Dyrektorki znika na zakupach u konkurencji na kilka godzin potem przychodzi robi zdjęcie Pos i wypisuje przygotowane podsumowania i plany działania przez nas
Nie polecam pracy w greenpoint. Traktują ludzi jak (usunięte przez administratora)
Jaka jest pensja na stanowisku sprzedawcy?
nowi pracownicy maja lepsza kasę na starcie . Nowy Zastępca zarabia więcej na starszego stażem kierownika , a regionalna wciska kity ze teraz nie ma na to zasobów . Gdzie niby te zarobki skoro byłyśmy zamknięte , ludzie z centrali piszą tutaj bzdury zamiast zabrać się do konkretnej roboty
Dokładnie ja pracuje kilka miesiącu i już od drugiego tyg pracy miałam swoją kartę i sama pracowałam na premie.
Haha sprzedaje i to nienajgorzej najlepiej w tym czasie od kiedy przez 6 miesięcy miałam obniżona pensje i nie było premii !!! Czemu mam zmienić prace jeżeli ja lubię a system nie funkcjonuje bo ktoś założył takie działania specjalnie ? Sama zmień firmę izabelloo
nawet jakby nic się nie powiedziało to ciebie chcą, za takie pieniądze to nawet ludzie z Ukrainy nie chcą pracować
praktycznie zadnych
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Bardzo zadowolona jestem z obslugi klienta w Wejherowie.Pani Iza jest bardzo pomocna. Proponuje różne formy promocji, bardzo profesjonalny sprzedawca. Jeszcze raz bardzo dziekuje za fachową obsługę
P. Tereso dziękuje za pozytywną opinię . Cieszę się że jest Pani zadowolona z udzielonej obsługi. Zapraszamy na dalsze zakupy w naszym salonie :)
Czy nowo zatrudnione osoby w Greenpoint S.A. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Nie. Najpierw dają umowe zlecenie jak przypasujesz Kierowniczce to da ci na dłużej umowe o prace
Czy ktoś mógłby mi napisać zakres obowiązków sprzedawcy i Zastępcy kierownika? Jak wygląda praca w tej firmie czy ktoś może ja porównać do np. LPP?
Zjazd totalny w porównaniu do lpp , niestabilna od 6 miesięcy pracujemy na obniżonym wynagrodzeniu etatyzacje ledwie 3,0 regionalne na poziomie ameb szkoda czasu na taka firme o której nikt w świecie mody nie slyszal
Czy mi się wydaje, czy zaszły jakieś zmiany kadrowe??? ... RKS.... :)
Witam. Czy firma wysyłalam was na szkolenia ? Jeżeli tak ile dni i jak daleko od miejsca zamieszkania
Jeżeli to nie jest sklep który dopiero się otwiera to raczej nie ma żadnych szkoleń, przychodzisz do pracy i uczysz się wszystkiego na bieżąco
Jeżeli to nie jest sklep który dopiero się otwiera to raczej nie ma żadnych szkoleń, przychodzisz do pracy i uczysz się wszystkiego na bieżąco
Czy na rozmowie przedstawiają ścieżkę rozwoju w firmie?
Witam Od kiedy jest tutaj cenzura i dlaczego???
Nieoficjalnie od marca ... od momentu restrukturyzacji i początku pozornych likwidacji stanowisk , nowych ,, awansów wewnętrznych ,, zewnętrznych zatrudnień swoich znajomych , nowelizacji kodeksu pracy oraz stanowienie własnego prawa pracy . Jeżeli ktoś ma wysokie oczekiwani wobec standardów czy kultury organizacyjnej odradzam serdecznie współpracę z tymi ludzm,którzy z pełna determinacja podwoją a nawet potroją swoje standardy zachowań . Jest jednak szansa rozwoju , wystarczy odpowiednim osoba w centrali dostarczy odpowiedni rodzaj ryb. Serio , sprawdzone Dziewczyny!!!
Byłam pracownikiem jednego ze sklepów. Prawie 3 lata. Było lepiej , gorzej ale przez to z jakimi ludźmi pracowałam było znośnie. Pieniądze nie najlepsze , ale ekipa była najlepsze pod słońcem. Kiero to złota kobieta w przeciwieństwie do kiero w innym sklepie w naszym mieście. I od niej się wszystko zaczęło... przyszła do nas do sklepu niby dla pomocy , bo utargi spadły bo szanowny pan RKS tak zadecydował . Ok. Szkoda tylko , ze przyszła pomoc w eliminowaniu nas. Na pierwszy ogień poszła ta najbardziej niewygodna , wyszczekana i nieszczelna . Bo nikt nie będzie mnie traktował jak debila za żadne pieniądze. Dostałam wypowiedzenie. Inna nie wytrzymała tego jak jest i zwolniła się sama a wisienka na torcie było zwolnienie osoby która najwiecej pracy i serca tam wkładała. Może trzeba zrobić miejsce dla ludzi z Lavarda. Przykre jest tez to , ze nowy RKS wymaga co chwile czegoś innego, nowego a sam nie świeci przykładem . Nie wiem czy zdarzyło mu się napisać maila bez błędu ortograficznego czy stylistycznego. A wchodząc do sklepu nawet nie wiedział jak nazywa się dziewczyna, którą podobno sam zwolnił .VM tej to chyba nigdy nikt nie dogodzi . Wiecznie popraw, zmień , zamień. Ogólnie pracy nie polecam ! Gdyby nie to do jakich ludzi trafiłam nie pracowałabym tam tak długo. Wiem , ze ludzie z firmy czytają tutaj te opinie także chciałabym ich „ serdecznie „ pozdrowić ;) Wszedzie będę mówić jak beznadziejnie się tam porobiło i jakby „ super „ ludzie tam pozostali...
Czy te sklepy jeszcze istnieją? Widzieliście jakieś oferty pracy?
Nie polecam salonu w Olsztynie, Panie średnio miłe, zajęte sobą niż obsługa.
Ja wręcz przeciwnie, jestem zachwycona . Nigdy wcześniej nie było w tym salonie tak miłej i wesołej obsługi.
Mamy wspaniałe klientki , tak aktywnie uczestniczą na tym forum, regularnie wchodzą i komentują komentarze negujące nasz styl pracy !!! Tak , my teraz ciężej pracujemy i jeszcze lepiej sprzedajemy , bo zarządzają nami same ameby , kiepsko bezmyślnie kolekcje zamawiają , bardzo słabo radzą sobie z porządna ekspozycja i nie potrafią nas motywować , w poczuciu zaangażowania czujemy potrzeb ratowania firmy
Atmosfera?- Żadna. Zarobek? - ha! ha! Nie polecam nikomu pracy tam! Pani która przyjmuje osoby opowiada, że ma się 17zł na rękę przy nie skończonym 26 roku życia, a wcale nie jest to prawda. Tak jak w ogłoszeniu ze umowa o pracę jest odrazu a jest zlecenie. Już któraś osoba odradzała mi pracę tam.
Prawda. Bardzo smutny jest brak poszanowania do pracowników , brak zaufania do kompetencji ludzi , którzy na ta firmę ciężko pracowali kiedy jeszcze nie trzeba było pudrować błędów ludzi na samym szczycie. Zastanawiam się gdzie ten cud zmian , efekt Wow i cudowna sprzedaz , która obiecywała ,, zmiana ,, czemu nowi ludzie bez promocji nie potrafią nic odsprzedać :)?
Byłam ostatnio w salonie greenpoint w Sieradzu i jestem mile zaskoczona zmianami kadrowymi jakie nastąpiły muszę przyznać że są to zmiany na lepsze. Panie posiadają bardzo bogatą wiedzę odnośnie posiadanego asortymenu, dodatkowo służą dobra rada , a nawet i zartem. Z pewnością będę miała ochotę przychodzić częściej do tego salonu i napewno wyjdę zadowolona.
Pomyśl jak ktoś kto jest krótko moze mieć jakąkolwiek wiedzę że o bogatej nie wspomnę.
Oczywiście , Teraz będą kreować piękne wpisy po zmianach personalnych , szkoda tylko ze Ci nowi ludzie nie sprzedają jął trzeba i nie windują wspaniałych współczynników jak zapowiedziała prekursorka zmian. Te zmiany merytorycznie i produktywnie nie w wniosły niczego , jedynie można zasłonić się covidem , ale Przecież przy spadku wejść i bardziej sprecyzowanym kliencie powinnismy analogii pobijać bez przeszkód.
Wypowiedziałam się jako zadowolony klient, a nie osoba która weryfikuje wiedzę pracowników tej firmy. Skoro byłam zadowolona, bo Pani przedstawiła mi produkt z każdej perspektywy to chyba jednak jest osobą kompetentną.
Być może pozostałe wpisy kreowane są na zlecenie. Widzę, że szanowny Zastępca jest dokładnie poinformowany o sytuacji w firmie. Ale mało mnie to interesuje. Jest wolność słowa i jako zadowolony klient mogę wyrazić swoją opinię.
Dokladnie. Bo jeśli trzeba robić promocję aby podnieść sprzedaż, to co to za współczynnik osiągnięty dzięki pomocy. Sztuką jest sprzedawać i realizować cele bez pomocy marketingowej. Ale do tego trzeba mieć narzędzia, wsparcie a nie puste frazesy. No i najważniejsze, wynagrodzenie adekwatne do pracy i zleconych zadań. Należałoby posiadać KULTURĘ ORGANIZACYJNĄ.
Niestety tak jest . „ Stary” sprzedawca potrafił sprzedawać bez promocji . Nie był sztuczny i schematyczny . Pracował , sprzedawał , starał się bo był doceniany . Dobrym słowem i przede wszystkim dobrą premią. Ludzie na „ gorze” byli trochę bardziej myślący . Teraz tworzą wyścig szczurów . Dziewczyny między sobą tworzą chora rywalizację . W tej firmie nigdy już dobrze nie będzie . Niestety .
Jasne,pseudo klient ,dobre.Slabe ,że nasza "Dobra zmiana" dopuszcza się takich rzeczy.
cieszymy się , ze jest Pani ,, zadowolonym klientem,, , smuci nas takie agresywne podejscie do tematu ,nikt tytaj nie zabrania wyrażać własnego zdania, No może od czasu do czasu reprezentanci naszej firmy , z możliwością edycji niektórych komentarzy . Prosze się nie dziwić naszym pracownikom , nie wszystko wyglada tak kolorowo , zarządza się nami nadużywając dobrego tonu organizacji .
A mnie dziwi,że "klient tak dokładnie orientuje się w zmianach personalnych sklepu.Prosze nie urągać inteligencji ludzi pracujących w tej firmie dłużej niż Pani
Poznajcie historię Joanna Szopińska, właścielki Do góry kotami - firmy zajmującej się catsittingiem, profesjonalną opieką nad kotami.
Zachęcamy Was do przeczytania wywiadu!
➡️ https://bit.ly/3oVyVi1
Droga Firmo, Usuwanie komentarzy świadczy tylko o tym , ze są prawdziwe , a Wam brakuje pomysłu oraz kompetencji zarządzania zasobami ludzkimi. Więcej konkretów i kreatywności w działaniu , słabo coś idą te zmiany ...
Do VM: w nawiązaniu do treści maila dotyczącego ankiety . Droga VM zanim zaproponujesz szkolenie ( czytaj odtwórcze odwzorowanie instrukcji wsparte komputerem z jednym pracownikiem na sali sprzedaży , któremu wydasz polecenie złożenia topów na stole i o to całe sedno przekazanej wiedzy zapoznaj się z podstawowym znaczenia i funkcja VM , jak sama nauczysz się tworzyć instrukcje które odróżnia nas od konkurencji, zbudują relacje z klientami , pozwolą odsprzedać towar w pierwszej cenie , w każdym rozmiarze - to zapraszam !!!
VM bedac na sklepie i udzielając wytycznych czy robiąc zmiany cały czas zagląda do komputera. Świadczy to o braku merytorycznego przygotowania.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greenpoint S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Greenpoint S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenpoint S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 3 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Greenpoint S.A.?
Kandydaci do pracy w Greenpoint S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.