Green to zawiedzione oczekiwania , z tego rozczarowania narodziło się motto ,, nie mam oczekiwań , jedynie nadzieje , bo rozczarowanie jest funkcja oczekiwań , a moje sa dość niskie względem osób pracujących na stanowiskach odpowiedzialnych za sprzedaz oraz wizerunek marki w centrali .,, Trzymam kciuki za wszystkich, którzy zdecydują się na zmiany w życiu zawodowych.Nie warto marnować życia na markę, na której nazwie rekruter podnosi brew i zastanawia się czy to jakiś bar z sałatkami.
Zmiany! Zmiany i jeszcze raz zmiany . Zaczęło się od premii. A nie ! Zaczęło się od „odejścia „ najlepszego regionalnego . Normalny facet . Kiedy trzeba było zwracał uwagę ale stał za pracownikami murem . Dla niego pracownik był najważniejszy . Bo to my zarabiamy hajs dla wszystkich na ciepłych posadkach . Potem pracownicy, dziwne rotacje , przejścia . Nie jasne sytuacje. Nie da się normalnie pracować a w dodatku codziennie zastanawiasz się „ co dziś ? Co się wydarzy ? Z czego dziś trzeba będzie się tłumaczyć ?” Uwierzcie , że można tłumaczyć się praktycznie ze wszystkiego ;) na tej stronie negatywnych opinii wystawić też nie można . Była o tym wzmianka w mailach . Grozili konsekwencjami ????♀️ Tyle zwykły pracownik ma do powiedzenia - nic. A No chyba, że się tłumaczy ale „ góra „ zawsze wie lepiej więc w sumie jakby dalej nic.
Za wysokie progii do porównania : kłania się brak doświadczenia zawodowego, brak wiedzy , umiejętności i kompetencji do miękkiego zarządzania , do tego cechy charakteru ( chociaż udaje miła, wiecznie kłamie i wykorzystuje swoją trudna sytuacje z przed lat ). Wstyd , zwyczajnie wstyd Pani ...
Ciekawe czemu nie można dodać prawdziwych opinii. ( negatywnych )No tak w tej firmie nie można liczyć na szczerość .
W firmie od jakiegoś czasu dzieje się źle i nie zapowiada się by było lepiej....ZMIANY, ZMIANY i jeszcze raz ZMIANY. tylko czy na lepsze? Mam wrażenie ,że 'góra' chce coś zmienić sama nie wie co i kombinuje. Na razie zmienia personel, system premiowy i atmosfere w pracy. Nie da się normalnie pracować bo codzień zastanawiasz się ' co dziś się wydarzy , o co się przyczepią?' i z całą pewnością tutaj nigdy nie zawodzą :) a i warto pamiętać, że tłumaczyć można się praktycznie ze wszystkiego. Bo ktoś kto siedzi 'wyżej' nie bardzo ma pojęcie o handlu.(usunięte przez administratora) Tyle zwyły pracownik ma do powiedzenia - nic. Nie polecam !
nawet jakby nic się nie powiedziało to ciebie chcą, za takie pieniądze to nawet ludzie z Ukrainy nie chcą pracować
praktycznie zadnych
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Praca w jednym ze sklepów w Łodzi, była całkowitą porażką, oraz stratą czasu w życiu. Nie wspominając, już o utracie sił fizycznych jak i tych psychicznych. Pseudo kierowniczka, która wyżej (usunięte przez administratora) niż pupę ma, potrafi zniechęcić do życia każdego. Wiecznie wszystko jej nie pasuje i nie ma pracowników godnych stanowiska w jej sklepie, zawsze z każdym jakiś problem. A może problem tkwi w kimś innym. Za to, przymilanie się do kierownictwa wyżej w firmie oraz dyrekcji jest jej bardzo dobrze znane. Zrobi wszystko aby być pupilkiem ciągle wychwalanym. Radzę zluzować majty, zacząć żyć oraz dać żyć innym.
A jak wygląda praca w Factory Annopol Greenpoint?
"kula mocy" rozwaliła system. Podsumowanie całego miękkiego HR i szkoleń w firmie
Dlaczego od jakiegoś czasu nie można umieścić negatywnej opinii, zgodnej z rzeczywistością. Jak interpretować sytuację gdy zatrudnia się nowych kierowników podczas gdy obecni przebywają na l4, czy takie standardy będą obowiązywać już zawsze?
Interpretacji szukaj w państwowej inspekcji pracy, a napewno nie u regionalnej , która twierdzi cytuje ,, to nie moje standardy tylko Pani Dyr..,,, jest przekonana ze jej sumienie jest czyste, bo kłamstwo z rozkazu to nie kłamstwo. Wstyd.
Jeśli jesteś na L4 a na twoje stanowisko zatrudniono inną osobę to według kodeksu pracy i orzeczeń SN jest to forma mobbingu.
Obecne standarty są tylko na papierze ,wiadomo kto ustala własne i tak trzeba postępować. Żadna firma nie ma prawa według kodeksu pracy zastępować Ciebie ,chyba ,że na czas tymczasowy ,dopóki nie wrócisz, innym pracownikiem na tym stanowisku ale obecnie ,patrząc na to co się dzieje ...
Każda z usług tworzona jest i oferowana zgodnie z tym przesłaniem – ma być przede wszystkim wsparciem dla pracodawców – służyć skutecznej rekrutacji i budowaniu pozytywnego wizerunku. Dzięki takiemu podejściu portal GoWork.pl jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych serwisów w Polsce. (usunięte przez administratora)
To nie powinno nazywać się POZYTYWNYM WIZERUNKIEM, ale standardami, kulturą organizacyjną i jak takowe będą to ich przestrzegać. Przestrzeganie kodeksu pracy i zasad dobrego wychowania też by nie zaszkodziło.
W tym roku polska marka jeszcze bardziej skupia się na przedstawieniu prawdziwych twarzy kobiecości, mam, sióstr, przyjaciółek. Podkreśla ich relacje, podobieństwa i łączącą je solidarność.
Marka niezwykle silnie eksponuje znaczenie takich wartości, jak zaufanie oraz
przyjaźń, z których wiele kobiety czerpie siłę.
Zapraszamy do obejrzenia naszej kampanii AW 20/21⤵️https://bit.ly/3gH40AQ
Bardzo ładna kampania. Wielka szkoda , ze nie ma przełożenia na politykę zarządzania ludzki oraz relacje przełożonych względem długoletnich , zaangażowanych pracowników na sklepach, wrecz jest jej zaprzeczeniem.
Bardzo się cieszę, ze w CH Auchan Komorniki nastąpiła zmiana kierownika. Firma podjęła dobre kroki nie mniej jednak szkoda ze tak późno. Przychodząc do sklepu widząc zaangażowana rozmowę matki (kierownik) z córka (pracownik) odechciewało się zakupów jak również licznych narzekań jak ciężko. Kilkukrotnie również nie było nikogo na sklepie bo pracownicy ukrywali się na zapleczu. Bardzo dziwiło mnie ze nikt nie zwrócił im uwagi jeżeli widzieli to na kamerach. Mam nadzieje ze teraz lepiej będzie robić się zakupy ????
Dzień dobry,jestem zaskoczona zmianami jakie powstaly w sklepie Greenpoint w CH Auchan Komorniki,panie ktore zastapily poprzednie sa wrecz nieprzyjemne,jedna cialde rozmawia przez telefon,druga nos w komputerze,zero zainteresowania klientem,p.Kasia i p.Monika ktore dotychczas obslugiwaly ten sklep,az chcialo się tam wejsc,usmiechniete,zawsze swietnie doradzily,kazda prawie klientka wychodzila z tamtad zadowolona i zawsze z jaka zakupiona kiecka czy bluza,sklep otwary przed 9 ,teraz o 12 bez żadne informacji,jako stala klientka moge tylko pojedziesz ze przez niemila obsluge sklep moze stracic duzo klientek,brakuje i bedzie brakowala atmosfery jaka wprowadzala p.Kasia,to byla osoba na odpowiednim miejscu,drugiej takiej nie ma.
Byłam w środę (19.08) w Greenpoint w Designer Fashion outlet (Gdańsk Szadółki). Panie były bardzo miłe, zapytaly, czego szukam, pokazaly asortyment, zaoferowały pomoc choćby w czymś tak banalnym, jak przyniesienie innego.rozmiaru mierzonej odzieży. Cały czas zachęcaly aby mówić, jeśli będzie się czegokolwiek potrzebować. I robiły to w taki sposób, że nie czuło się w tym przymusu, a rzeczywiście chęć poradzenia. W rezultacie kupiłam 3 sukienki (jedna za złotówkę, taka promocja) i biżuterię (wisiorek za niecałe 20zl). Uważam, że jak na takie ceny obsługa REWELACJA, 100x lepsza niż w niby ekskluzywnym Guess, który powinien mieć obsługę indywidualną a ciężko,.aby ktoś na człowieka spojrzał. Nie wiem, czy to specyfika tego konkretnego sklepu czy ten konkretnej zmiany ale gorąco polecam i pozdrawiam.
ten uczuć kiedy wskazniki, cele, plany i musisz umieścic opinie sam o sobie ze niby klienci chwalą :D
Hej mam pytanie o wynagrodzenie ja stanowisku specjalisty ds obsługi klienta?
a do tego jeszcze szeroki pakiet szkoleń
To zupełnie jak nowy RKS od franków
W tej chwili jest tylko jeden specjalista ds. obsługi klienta , no i oczywiście wykonujący polecenia. A wynagrodzenie ma na pewno bardzo dobre.
Bardzo zadowolona jestem z obslugi klienta w Elblagu.Panie sa przemiłe.Jeszcze raz bardzo dziekuje za fachową obsługę
Też często czytam. Tu opisujemy pracodawcę, a sklepy na innym forum. Ale widać że klientki z Elbląga śledzą cały czas co kto pisze. Odpowiadają błyskawicznie. Tak jak wcześniej klientki z Krakowa. Dobrze że mają czas iść do sklepu na te udane, cudowne zakupy.
Odnośnie sklepu w Elblagu ????Ja Ok tygodnia temu z obsługi widzialam tylko Pania (grubsza) ktora debatowała przez tel komórkowy przed wejsciem do sklepu. Zdazylam obejść caly sklep, pomierzyć, obejsc cala galerię a ona tam nadal stała.
Czy firma przewiduje jakiekolwiek szkolenia z zakresu sprzedaży?
od jakiegoś czasu mieszkam w Markach M1 (koło Warszawy) niestety mam niemiłe doświadczenie z Państwa sklepem. Wcześniej robiłam zakupy w C.H. Renova ( tam jest bardzo miła obsługa, z tego co się orientuje kierownikiem Greenpointu jest P. Katarzyna. Przesympatyczna ciepła osoba, dobrze doradza, zna się na modzie). Nie zrobię już więcej zakupów w Markach M1, mimo, że mam bardzo blisko do Państwa sklepu. Mianowicie "Panie" z obsługi są bardzo niemiłe, opryskliwe...niektóre P. poprosić o pomoc graniczy z cudem. Panie zajmują się jedynie słuchaniem muzyki, co dziś zjeść na obiad, śmiechy na na sali sprzedaży. Ile razy bym nie weszła do sklepu, czy przechodziła obok sklepu nigdy nie ma obsługi na sklepie. Zawsze Panie siedzą na zapleczu (tam się chowają). Personel jeśli wyjdzie z zaplecza to idzie do kasy i kładzie się na ladę. Może firma powinna zakupić personelowi kanapę dziewczyny tam by odpoczęły. Oczywiście do tego niech dokupi chipsy i coca cole, bo jedzenie na sklepie jest tu normą. A też mam prośbę P. blondynka ( troszeczkę przy tuszy) niech tak się nie narzuca jeśli już wyjdzie " ze swojej nory- zaplecza" z donoszeniem rzeczy do przymierzalni. Nie potrafi P. dobrać ubioru do sylwetki. Jestem młodą osobą nie zamierzam ubierać się jak pani po "60". Moi znajomi też mają taki same doświadczenie jak ja. Niech firma coś zrobi z personelem. Może częściej powinniście kontrolować swój personel. Niezadowolona klientka.
Ciekawe czy faktycznie jest Pani „zwykła klientka” czy może ktoś tu taki wpis kazał zamieścić... Spokojnie. Personel się będzie szybko zmieniał bo nikt nie chce pracować i być poniżanym za 1500 zł. Tak. Za 1500 zł Dostała pani do zmierzenia ubrania w stylu 60+ z dwóch powodów: taka kolekcje teraz szyja, idą w ilość anie jakość albo wyglada pani na 60+ Greenpoint to sieciówka, a nie ekskluzywny butik gdzie personel jest należycie wynagrodzony za swój wysiłek. Jaka płaca, taka praca...
Proszę Pani na spacerek to do parku, obserwować przyrodę Skoro personel przebywa na zapleczu to kogo widziała Pani na sali sprzedaży? Muzyka to jeden że standardów Firmy, nie wiedziała Pani o tym. Zanim następnym razem będzie Pani pisać o czymś o czym niewiele wie, proszę poprosić osobę która daje takie zlecenie o wszystkie przydatne informacje. A to narzucanie to również jedno z przykazań bezpośrednich przełożonych.
To widać od razu że klientka dobrze zna ten sklep i pracowników z wyglądu i śmiechu????dziewczyny z tego i innego sklepu nie zwracajcie uwagi na takie HEJTY.... Z opisu widać że to były pracownik zazdrości albo jakaś blacha stara.
a może P. Kiłjentka???? chciała by popracować za 1500 a nie kiłjentka.. Z obozu saneczkowego wraca... I pracuje za 1499.buuu
Tia, klientka niezadowolona jest i wszystkie w sklepach teraz musimy uważać bo wariaci są w smród nas. Leżeć nie wolno na dmuchanych łoż ach, koki też nie wolno# a pracować.....
Droga Pani nie jestem, ani nie byłam pracownikiem firmy Greenpoint. Po prostu widzę jak Panie obsługujecie na sali sprzedaży. Co do słuchania muzyki mogłam doprecyzować konkretnie o co chodzi, a mianowicie chodzi o to że Panie puszczają "disco polo" na sali sprzedaży. Mam 40 lat a pani notorycznie chciała wcisnąć mi ubrania dla Pań 60+ Czemu inni pracownicy firmy Greenpoint ( nie mówię tu o Markach m1) potrafią dobrać ubrania stosowne do mojego wieku i do figury!? widać, że prawda boli i szybko pani reaguje na mój komentarz na GOWORK-u
Zapraszam Panią do rozmowy na temat obsługi. Jakość obsługi jest bardzo ważna. Prosiłabym aby nie odpowiadać na opinie mi nieznane.
Jak sytuacja w firmie?
Pracowałam w Greenpoincie przez kilka lat i muszę przyznać, że w porównaniu do innych firm sytuacja nie jest taka zła. Miałam fajny zespół i pomocną kierowniczkę na którą mogliśmy zawsze liczyć. Finansowo sytuacja wyglądała ok, ale mogliby dawać niższe progi do premii.
(usunięte przez administratora)
Jeśli przedłuża tarcze to stracą bardzo dużo dobrych pracowników. Nikt nie będzie chciał pracować za 80 % skoro moze pójść do innej firmy która nie przedłuża tarczy i zapłaci normalnie. Niech w końcu nasza firma zacznie nas szanować bo bez sprzedawcow nie będą w stanie nic zrobic...
Jeśli chodzi o IG. To trochę ja znam. I póki sama mogła decydować to poprzednia firma była jedną z lepszych w Polsce. Ciągły rozwój i otwarcia nowych punktów. Szkolenia i dobre słowo, nie wspomnę że opłacało się wtedy pracować. Ale jeśli firma przyjmuje osoby/kolesiostwo to niestety dobrych pracowników się odsuwa. Żałuję że nie pracuje w nią w tej chwili. Teraz macie za zle zmiany, ale jak przyjdą premie, które I.G. Wam wymyslila- to okaże się że w porównaniu z innymi firmami warto siedzieć u siebie. Pozdrawiam
Świetny konkurs wymyślony. 1% od wykonanego budżetu. Super zmiana. Dobrze że chociaż skończyła się tarcza. A dobrej zmiany to nie widać.
(usunięte przez administratora)
Za Pana czasów , to była bardzo dobra firma , atmosfera przyjazna i sprzyjająca wspolpracy. Bardzo się cieszę , ze mogłam rozpocząć wtedy współpracę z firma . Dziś dużo zmieniło - zakres kompetencji został rozszerzony , głównie w centrali każdy raportuje na swoich kolegów i koleżanki w celu utrzymania aktualnego stanowiska pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greenpoint S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Greenpoint S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenpoint S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 3 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Greenpoint S.A.?
Kandydaci do pracy w Greenpoint S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.