Witam wszystkich bardzo serdecznie! Pracowałam w tej firmie bardzo dawno temu kiedy bylo to bardziej fandango niz gp i mam pytanie..... i będzie mi bardzo miło jeśli znajdzie się ktoś kto powie mi co się stało ze wspominacie o jakieś dyrektor a gdzie osoba pana Orłowskiego? czyżby emerytura a jeśli to dlaczego syn nie przejął w swoje ręce?
Interesuje mnie praca jako Kupiec w firmie Greenpoint S.A.. Ktoś tam pracuje? Co możecie powiedzieć na temat warunków oferowanych przez tę firmę?
A czemu Tobie się nie podoba? Tylko nie pisz żebym poczytała wpisy, bo czytałam. Ale interesuje mnie co Ty wiesz o firmie.
(usunięte przez administratora)
Prawda, ale niestety w typie Dyrektor Sprzedaży ...my dwa lata temu mieliśmy zamiast niej porządna osobę na stanowisku RkS bardzo wymagająca , kompetentna i wysokim poziomie kultury organizacyjnej , która wniosła do regionu . To były dobre czasy Chociaż nie było łatwiej bo teraz tyle dobrego ze nowi aby chwalić się sukcesami dają plany niskie
Z pandemia przyszła taka jeden i napisała własny kodeks prawny i moralny tez :).
Zgadza się wredna !!!!
(usunięte przez administratora)
Pełna zgoda. Mam wrażenie ze ona nic nie robi tylko siedzi w domu i łączy się online , zapomnilam do nas jak wpada do w kawiarnii siedzi godzinami . Masakra nic nie ogarnia .
Ale tylko to na nią macie czy serio nie ogarnia jakichś spraw? Bo chyba nie kontrolujecie jej całego czasu pracy? :D
Zgadzam się !
nawet jakby nic się nie powiedziało to ciebie chcą, za takie pieniądze to nawet ludzie z Ukrainy nie chcą pracować
praktycznie zadnych
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
A może ma jakiś ku temu powód żeby wysyłać tabelki z pretensjami? Uważasz ze dobrze idzie zespołowi?
Zgadzam się ,ale karma wraca pani I.B????
MIELEC FATALNA OBSŁUGA BLONDYNKI CHUDEJ WCISKA WSZYSTKO NA SIŁĘ rozumiem doradzić ale nie wmuszac zero przyjemności z zakopow
(usunięte przez administratora)
W punkt. Te prezentacje robi dla ściemy ze niby tyle robi . Za to dobrze poleca przysłanianie liczników
(usunięte przez administratora)
Jakoś pierwsze słyszę że trzeba robić wszystko na raz....wystarczy wysłać maila do odpowiednich osób ,ze coś zostanie zrobione w inny dzień....sory ale jak kasa się zgadza (a w małych sklepach też mozna ja robić jeżeli jest obsługa a nie stanie na bramkach) to nikt Cię nie zabije że zrobisz coś dwa dni później tym bardziej jak jesteś sama w pracy. Nie wiem kto jest Twoim kierownikiem ale bez przesady, obsługa zgadzam się powinna być 100% wszędzie bo od tego jesteśmy jeżeli obsługa klienta to nie Twoja bajka polecam inną firmę i 20 palet dziennie ???? wtedy czasu na obsługę nie będziesz miała i ciekawe czy tam będziesz szczęśliwa.....pozdrawiam.....a stojących na bramkach oby dopadła sprawiedliwość
Rozumiem, że robienie wszystkiego co w innych sklepach plus obsługa , wskaźniki i opierniczanie za nie to idealne obowiązki za minimalną krajową? Błagam Cię. Szanujmy się. Premii ile Ci ludzie wypracują? 100-200zl? W dobre miesiące więcej Uważam że płacą nieadekwatna.
Owszem,tak było przed I.G. po co kłamiesz? Chyba,że I.G. to Twoja znajoma z poprzedniej firmy? Sporo znajomych posciagala do Greena
Ale Ty rozumiesz, że w innych sklepach za te same pieniądze musisz tylko rozkładać , układać, towarowac i nie musisz nawet rozmawiać z klientem albo układać aranżacji bo od tego jest osobne stanowisko?
Nie jestem znajomą nikogo pracuje już długo w greenie i wiem jak było kiedyś i wiem jak jest teraz. Widocznie działam inaczej po swojemu....ważne są efekty końcowe, według mnie pewne rzeczy mogą poczekać, ważne sa priorytety i żeby się nie zajechać w pracy. I nie chce się tu kłócić bo gramy do jednej bramki
A moze warto poruszyć pewne rzeczy z RKS? Może dotrudnia pracownika tylko od aranżacji lub do pomocy jeżeli macie dużo wejść na sklepie i robicie kasę to nie wierzę że ktoś się Was czepia że coś nie zostało zrobione. Kto pyta nie błądzi, dużo studentów chętnie przyjdzie nawet na kilka h w tygodniu żeby sobie dorobić a Wam ułatwi prace.
Drogie Panie z Gliwic klientki obsługuje się na sali sprzedaży w strefie przymierzalni a nie obstawia bramki z licznikiem wejść .
Czy P. Iza G. Nadal jest osobą zarządzająca? Spodobało mi się coś z Greenpoint, ale nie chce wspierać i polecać firmy, która zatrudnia takie osoby jak wyżej wymieniona Pani.
A przepraszam bardzo, co z nią nie tak? Rzucasz jakieś oskarżenia a nawet nie napisałeś/aś o co chodzi
Nie trzeba nic pisać ,każdy kto w Greenpoint pracuje wie o co chodzi,zresztą nie tylko Greenpoint ale i np.Lavard.Pochwały to na tym forum pisze sobie sama Pani Dyrektor ewentualnie jej koleżanki.
Po to jest forum , aby wystawiać własna opinie oparta na doświadczeniu , dawno już nie ma Greena , który piastował rodzinna przyjazna atmosferę . Wielka szkoda , firma miła serducho . Opinii gorszych pewnie jest więcej ale wszyscy pamiętamy dyspo odnośnie goworku
Działania mobbingowe wobec pracowników wystarcza ? Nadal mam na to dowody ale już tam nie pracuje
O tak, pamiętam tego maila. Śmiech na sali. HALO POLICJA proszę przyjechać na goworka. Ale widocznie dalej pracownicy są zastraszani, bo niewierze, ze ktoś trzeźwo myślący pozwala się tak traktować.
Nie muszę pisać o co chodzi, bo każdy byly pracownik i obecny, który ma do siebie szacunek i nie pozwala sobą pomiatać wie co z tą panią jest nie tak. Odejście z tej firmy po pojawieniu się tej osoby było najlepsza decyzja w moim życiu. Wyobraź sobie, że są firmy gdzie traktują pracowników z szacunkiem. Polecam zmienić pracę i się przekonać. Gorzej niż do Greenpoint nie da się trafić :D
Witam. Chce poinformować iż greenpoint w Alei Bielany Wrocławskie to najbardziej narzucający się personel z jakim spotkałam się do tej pory. Byłam z mężem i nie mogliśmy wybrać swobodnie dla mnie kreacji bo cały czas 2 panie nie dawały spokoju .
Ale to mówiliście im wprost, żeby sobie poszły czy grzecznie przytakiwaliście? Bo może komunikatu nie ogarnęły po prostu?
Niestety, ale tak jest narzucane pracownikom. Jeżeli ekspedientka nie będzie interesowała się klientem, to może stracić pracę. Dodatkowo zarząd czepia się tzw. wejść. Ponieważ, jeżeli klient przekroczy bramkę i nic nie kupi, to w Greenpoint karę ponosi ekspedientka.
Pracuje Pani gdzieś? Idąc do pracy wykonuje się pewne obowiązki , w greenpoint obowiązkiem jest obsługa oraz doradztwo a więc to nie jest narzucanie się tylko wykonywanie swoich obowiązków... Mało osób się z tym liczy a później właśnie na internecie znajdują się takie wpisy jak Pani ( następnym razem proszę wybrać inne forum bo GOWORK to forum dla pracowników ) ,
No dobrze, ale przecież nie każdy kto wchodzi do sklepu zawsze coś kupi. Ty nie miałaś nigdy takiej sytuacji? Trochę niefajne te zasady moim zdaniem.
A jak tam praca na magazynie? Mają już nowego kierownika?
Pracowałam 9miesz i na początku było dobrze ale po 3miesz to sie zaczęło cyrk a przeniesiono mnie na inne miejsce pracy mialo byc lepiej do dzis nie wiem w jakim znaczeniu pracowałam jak W robiłem większość wszystko sama p. Kierownik jak do biura na 11do 18, 19 max w pracy i kawka herbaka i pogaduchy przez telefon służbowy i wszyscy pracownicy salonu bardzo ale bardzo nie uprzejmi co do klientów po prostu ja sie dziwie jak mozna tak jadem tryskać albo jak kupowali sobie pracownicy odzież i sie cos stalo z rzecza to wymieniali sobie w salonie na nowa i metka przeniesiona na uszkodzona i na wady albo swoj rabat dawali swoim rodzina i wydawali towar ja podziwiam jak tak można jawnie oszukiwać. Dobrze ze ja juz tam nie pracuje bo mam nerwy stres po prostu brak sil
Niestety Greenpoint to już nie jest to samo co było przed Covidem (i nie mam tu na myśli tego, zę covid coś zmienił, tylko jakie wtedy zaszły zmiany w strukturze firmy, każdy wie o co cho) Za minimalną oczekuje się od ludzi dosłownie wszystkiego. Czy Wy wiecie, że ten człowiek może iść w spokoju do innej marki i nie musi tam nawet za ten hajs obsługiwać? A my latamy do klientek jakbyśmy pracowały conajmniej w marce premium (nie, greenpoint nią nie jest, nie był i nigdy nie będzie) Więc może warto by było zastanowić się nad zarządzaniem, przyglądnąć się ludziom , którzy już długo pracują w firmie i myślą , że są nie do ruszenia i to wykorzystują (bo naprawdę , Greenpoint ma ogromny problem w innych działach, przecież tam każdy nadaje na każdego) Wprowadźcie kulturę pracy i zarządzania, stwórzcie pozytywyne i spokojne środowisko pracy a zobaczycie, że pracownik odda z nawiązką.
Co się dzieje w Greenpoint factory Annopol? Jestem tam raczej stałą klientką, od kilku miesięcy widzę co chwile nowe buzie na stanowisku sprzedawcy. Takie rotacje bardzo dużo i w dość wymowny sposób mówią o firmie - bynajmniej nie zachęca to, do wspierania takiej wątpliwej marki. Czy nikt tam nie chce pracować na dłuższą metę? Nikt nie widzi problemu? Hmm...
W firmie zaszły zmiany na stanowisku przełożonego . Nastąpiła pełna akceptacja zachowań wykraczających po za normy oraz zasady kodeksu pracy przyjęte w kulturach organizacyjnych normalnych firm. Temat dotyczy całej Wawy , ba całej Polski. Pospulatwo dostało zielone światło na rekompensowanie własnych deficytów i braków kompetencji kosztem innych . Bardzo przykre , ale daleko tej firmie do przyjaznej atmosfery oraz wspolpracy ,która stanowiła podstawę relacji miedzy pracownikami jeszcze rok temu !!!
Droga Klientko, co się dzieję w GREENPOINT? Śpieszę z odpowiedzią jest to tak zwana "dobra zmiana". Doświadczonych, rzetelnych pracowników zamienia się na przeciętne osoby. Osoby zarządzające nie widzą problemu, a intencję takich zmian są nie znane...
Żeby nie dawać umowy na czas określony, to wymienia się takiego doświadczonego już człowiek na kogoś bez totalnie żadnej wiedzy.
Nie mogę powiedzieć o tej pracy nic pozytywnego. Naprawdę nic. Jeden wielki wyzysk i ciężka harówa. Tylko polska firma może tak traktować swoich pracowników. Jesteś sprzątaczką, sprzedawcą i magazynierem w jednym oczywiście za najniższą możliwą stawkę. W firmie panuje jeden wielki chaos. Regionalna wzięta z prawdopodobnie z łapanki bo o swojej pracy nie ma absolutnie zielonego pojęcia. Nie polecam najgorszemu wrogowi, jeżeli możecie to uciekajcie
Brawo GreenPoint! Brawo Pani Dyrektor!!!! Gratuluję! Tylko na takie metody Was stać ! Uważajcie wszyscy na Greenpoint.Pani Dyrektor jest mistrzynią zakłamania,manipulacji.
Witam chciałam się podzielić opinią o sklepie Bielany Wrocławskie. Od wielu lat jest zadowolona posiadaczką odzieży z tej firmy . Z zadowoleniem odkryłam sklep na "Bielanach " Lecz dziwi mnie Fakt zmieniającego "Personelu" . Byłam ostatnio znów są nowe twarze a po Fajnych Dziewczynach śladu brak . Nie pozdrawiam osoby zarządzającej.
Stała klientko może powodem zmieniającego się personelu jest brak chęci do pracy osób które pracowały a już nie pracują? Może właśnie osoba zarządzająca wyciąga konsekwencje od osób, które myślą że praca polega na piciu kawy?
Bezsensowna uwaga, przecież Klientka była zadowolona z obsługi więc chyba jednak pracowały. Milczenie jest złotem........
Slask super obsługuje ... sprzedawcy stoją na bramkach zasłaniają licznik i krzyczą hurtem ,, jakoś pomoc nie to ok ,,
Nasza regionalna podrzuciła takie rozwiazanie i nas zmusza do tych działań .. Zamiast obsługiwać stoimy na licznikach. Południowy region
Ja się zastanawiam czemu ta starsza kobieta w sklepie w Ostrołęce dalej tam pracuje? Jako klientka nie mam ochoty robić zakupów w tym sklepie kiedy jest ta kobieta na zmianie. Bardzo nieprzyjemna
Nie polecam pracy! Brak kultury ze strony ,,przełożonych,, jak ich tak można nazwać gdyż pracują tak samo na etacie jak sprzedawcy. Nagonka, brak personelu, zmiana musi przyjmować towar, aranżować kolekcje i skakać wokół klientów. Wszystko musi być na już. Nie ma pytania czy pracownik może, tylko stwierdzenie że musi! Regionalna wpada na chwilę. W natłoku pracy obsłuży z dwóch klientów po czym stwierdzi że jak ona jest to utarg jest ... Za te pieniądze można pracować w innych firmach spokojnie i bez wyrywania sobie rąk ... Absolutnie nie polecam pracy!!!!!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greenpoint S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Greenpoint S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenpoint S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 3 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Greenpoint S.A.?
Kandydaci do pracy w Greenpoint S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.