logo CUK Ubezpieczenia

CUK Ubezpieczenia

Toruń

Opinie o CUK Ubezpieczenia

hahaaaa 2017-06-05 16:58
godzą się? naprawdę?... wyszukaj w słowniku słowo :"ROTACJA"... mówi ci to coś? ...jakieś wnioski?
9
Były Doradca 2017-06-10 14:37
Jak czytam opinie niektórych to sam nie wiem, skąd się urwaliscie. Aplikujecie do firmy gdzie się SPRZEDAJE. Chcąc pracować w sprzedazy, w dodatku usług co jest ciężkim kawalkiem chleba ba dzien dzisiejszy musisz mieć świadomość że to że masz etat, podstawe, biuro i pas startowy w postaci podstawowej pensji to już bardzo dużo. Normalny agent sam.placi.ZUS, czynsz za.lokal, prąd, dostepy do sieci, telefonu, tutaj dostajecie to wszystko za free wiec macie komfort psychiczny w.sprzedaży. odnoszę wrazenie, że woekszosc z Was to typ urzednika, ktory liczyl na pracę papierową, biuro, krawacik apaszka i 8 h z głowy a jeszcze cos wpadnie na konto miesiąc w miesiąc. Ja pracowałem w CUK parę lat temu, i.zarabialem wtedy ponad 2tys co misiac, teraz jest gorzej? No jak sie nie lubi pracy z człowiekiem- KLIENTEM, nie.chce sie uczyć i nie ma parcia na.realizację planów to faktycznie najniższa krajowa.zostaje. Podpisywalem ostatnio polisę w jednym z biur w Gdansku, takiego szczytu braku profesjonalizmu u.dwóch mlodych Panienek nie wodzialem.nigdy! Jedna rozmawiała z przedstawicielem TU pretensjonalny ton bo nie.otworzyl jej się wniosek, wrecz podnosiła głos ( za moich czasow to było nie dopuszczalne bo ludzie w TU nam pomagali.i dbalo sie o relacje ) , druga Panienka pomylila moj numer rejestracyjny i nawet nie chciala podbić i zaparafowac poprawki na polisie. Sam musialem upomnieć sie o assisyance, ona mi.powiedziała że mam.w towarzystwie to dokupić..żenada! Sam.jej musialem pokazac w systemie gdzie dokupić ubezpieczenie... DRAMAT. Jesli tam teraz pracuja tacy ludzie to nie.dziwie się tych komentarzy, jacy ludzie taki poziom. Nadmienię że zwolnilem się przechodząc do TU, a tyle ile nauczylem sie w cuk w tak krotkim czasie.nigdzie bym bie.osiągnął.
6
Piotr 2017-06-10 14:42
Zdziwię Cie, ostatnio bylem w ciagu dwóch tygodni na.7 rozmowach, na żadnej z nich nie było mowy o wynagrodzeniu, dopiero w 3 etapie. To standard. Widać na mało rozmow chodzisz. Ja nawet jak mam pracę to aplikuje co jakiś czas żeby nie wypaść z obiegu.
1
Piotr 2017-06-10 14:46
Czy Ty masz mózg???! Napisali , że co region to inaczej , zalezy tez od umiejętności i wyjsztalcenia zapewne. Patrzac bo Twoim komentarzu zamiatanie ulic Ci zostaje!
pytam 2017-06-10 20:20
tobie tylko praca w cuk :D ps. I nie obrażaj prymitywne :D
1
gfd 2017-06-13 21:19
A jej wytwór Maska DeBond??? :D
2
Kaśka 2017-06-20 16:47
Pracuję tu i uważam, że najniższa krajowa na starcie dla człowieka bez doświadczenia to test na jego umiejętności.
1
yu 2017-06-20 19:49
Umiejętności przeżycia za 1500??? :D
7
Kaśka 2017-06-24 18:02
Myślę, że jesteście młodymi pracownikami i nie wiecie, że zawsze tak jest . Młodzi ludzie muszą popracować na niskiej pensji.
uyt 2017-06-24 20:09
Nie. Skoro ktoś ci każe wypisywać takie bzdury to nie, nie myślisz....
2
myxa 2017-06-26 09:29
A ja myślę, że jesteś z HR i z braku argumentów wypisujesz takie debilizmy, co jedynie podkreśla trafność poprzednich wypowiedzi.
Albo jesteś skończoną idiotką.
Jedno z dwojga, innej opcji nie ma.
9
Toja 2017-06-27 12:50
W filmie brały udział osoby które już nie pracują :)
5
Ka 2017-06-29 20:02
Ja pracuję w placówce franczyzowej. Nie mogę narzekać, pieniądz fajny, od początku przed szkoleniem szef placówki Mnie wdrażał w pracę. Po pierwsze, świetny kontakt od początku, po drugie, nie pracuję za najniższą krajową, po trzecie jest ogromne wsparcie i miło się pracuje, klienci również odczuwają miłą atmosferę. Zależy jak się trafi. Ja się cieszę, że pracuję w CUKu, w tym duża zasługa Mojego przełożonego który dba o relacje i komfort pracownika. :) Także jak trafiliście gorzej to Wam współczuję, ale nie ma reguły i nie warto się zniechęcać do całej firmy. Cieszę się, że najpierw zdecydowałam się na pracę, a później zajrzałam na to forum. :)
3
Ka 2017-06-29 20:03
Ja pracuję w placówce franczyzowej. Nie mogę narzekać, pieniądz fajny, od początku przed szkoleniem szef placówki Mnie wdrażał w pracę. Po pierwsze, świetny kontakt od początku, po drugie, nie pracuję za najniższą krajową, po trzecie jest ogromne wsparcie i miło się pracuje, klienci również odczuwają miłą atmosferę. Zależy jak się trafi. Ja się cieszę, że pracuję w CUKu, w tym duża zasługa Mojego przełożonego który dba o relacje i komfort pracownika. :) Także jak trafiliście gorzej to Wam współczuję, ale nie ma reguły i nie warto się zniechęcać do całej firmy. Cieszę się, że najpierw zdecydowałam się na pracę, a później zajrzałam na to forum. :)
2
vvfdgdfgdfgdfgdf 2017-06-30 08:34
praca u partnera to całkowicie co innego niż praca w placówce własnej CUK i tu nie ma co porównywać. Wszystkie wypowiedzi negatywne są o placówkach własnych niestety
4
Karolina 2017-07-02 21:03
Rozumiem, że każdy wolałby szybko i łatwo zarobić kasę. Niestety tak dobrze nie ma, trzeba sobie popracować i dopiero się zarobi. Konkurencja jest ogromna i nie ma nic lekko. Kto tego nie rozumie to jego strata.
2
Roman K. 2017-07-05 12:59
Też szukam dobrego ubezpieczenia. Zwróciłeś moją uwagę więc postanowiłem sprawdzić info osobiście. Na stronie jest 30 towarzystw ubezpieczeniowych, z którymi współpracuje CUK w zakładce 'o nas' > '30 towarzystw'. Nie rozumiem co masz na myśli mówiąc niekorzystny dla klienta. Idziesz się dopytać prosisz o ofertę przedstawiają ci 3... pasuje bierzesz nie pasuje rezygnujesz i to chyba tyle w temacie. Oni mają hajs ty masz ubezpieczenie skoro warunki spasowały korzyści dla wszystkich. Masz na stronei wszystkich partnerów CUK więc skoro aż tak ci zależy czemu nie odwiedzić wszystkich trzydziestu? Szukałem opinii o CUK właśnie ze wzgl. na to, że nie chce mi się jeździć po całym Toruniu od tego jest broker żebym miał wszystko w jednym miejscu ale chyba od tego są doradcy żeby przedstawić to co najlepsze a nie wszystko co mają? Nie żebym jakoś szczególnie próbował bronić dobrego imienia CUKu bo to zupełnie po mnie spływa ale lubię brokerów OGÓLNIE podoba mi się zamysł i częściej korzystam z pośredników. W przyszłym tyg. tam podjade i sprawdze czy jest aż tak 'niekorzystnie' - dam znać tu na forum :).
Pozdrawiam Romek.
1
wag 2017-07-05 17:36
Dział HR jak miło!!!!!!!!!!!
4
N.a. 2017-07-06 09:40
Mnie ciekawi czy jak pójdę co cuk to faktycznie kupię OC w takiej cenie jak policzył kalkulator, bo sporo tańsze ubezpieczenie wyliczył.To fajnie by było.
1
Panczo 2017-07-06 15:39
a z którego kalkulatora korzystałeś? z tego na ich stronie czy jakiegoś innego?
wroc 2017-07-09 17:11
No właśnie franczyza też mnie interesuje.Koszt wejścia jest do przyjęcia moim zdaniem.
ytr 2017-07-11 07:40
No niestety tak to wygląda... Nic dodać, nic ująć... Może jeszcze jak zaszczyci pani dyr. Pingwin jest z niej niezły ubaw :D
4
Historiaprawdziwa 2017-07-11 13:31
Cóż za emocję! Każdy ma prawo do swojego zdania i opinii jak i doświadczeń. Nie rozumiem skąd taki bulwers i stanowisko agresywno-obronne, ale na tym właśnie polega wolność słowa. Zajrzałem na forum z ciekawości, ilość komentarzy i ich wydźwięk skłonił mnie, aby dodać swoją opinie, nie pracuje w cuk od dawna, ale nie dziwi mnie patrząc na formę Twojej wypowiedzi, że Ty jednak pracujesz :) DLA MNIE ww. osoba była najgorszą jaką w życiu spotkałem, być może po latach coś się zmieniło, a użyłem nazwiska w odniesieniu do określenia "Pingwin" nie mam pewności czy o tą samą personę chodzi, no cóż życzę powodzenia i zadowolenia z życia!
2
tomasztegoniemasz 2017-07-12 10:21
nie znam tej pani ale swego czasu miałem dużą styczność z CUK w ramach współpracy i możliwe że wiem o kogo chodzi :D tak czy siak trzeba uważać z imionami i nazwiskami a nawet inicjałami na goworku u nas w ubezp. ludzie mieli sprawy w sądzie później oficjalnie przepraszali :P ostrożności nigdy za wiele wolność słowa to już tylko ułuda pozdrawiam!
2
Historiaprawdziwa 2017-07-12 11:45
No może i racja, niefortunnie posłużyłem się nazwiskiem, ale "Pingwin" mnie zmylił... moim zamiarem było jedynie uzewnętrznienie, fakt faktem anonimowo, praktyk, które swojego czasu były stosowane wobec DK. Co prawda to przeszłość, ale z perspektywy czasu czytając wpisy trudno mieć dystans.
1
Monopol 2017-07-12 14:18
Czytając opinie widać ze komuś żal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciska !!! Może kogoś wyrzucili, może komuś nie przedłużyli umowy itd. Dobrze wiemy my -DK ze to P. Dyrektor nie zarządza bezpośrednio doradcami klienta. Wiec nie wiem skąd taka opinia. Proponuje złożyć doniesienie na policję, prokuraturę lub do sądu. Po dojściu kto to zrobił zażądać publicznych przeprosin ten ktory to zrobił podaje swoje imię i nazwisko oraz zadośćuczynienie w kwocie np 30 000 zł (tyle ostatnio zapłacił znajomy w Bydgoszczy), dlaczego tyle? A dlatego ze wszystko zależy od rangi stanowiska, zasięgu sieci, nieprzyjemności z tym związanych.
4
Historiaprawdziwa 2017-07-12 14:47
Myślę, że moje wcześniejsze wyjaśnienie było wystarczające. Nie mam na celu oczerniania bo jaką korzyść miałoby mi to przynieść... Niefortunne było podanie nazwiska, niestety forum nie daje możliwość usunięcia bądź edycji wpisu. Przeprosić nie mam zamiaru bo po wyżej opisanych doświadczeniach i stoczonej walce po prostu zmieniłem pracę i tyle :) a to forum daje możliwość wypowiedzi, więc z niego korzystam. "Żal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciska?" Ciężko odnieść się do tego typu wypowiedzi... Cieszę się, że obecnie pracownicy nie mają kontaktu z Panią zwaną wyżej Pingwin (może korzystniej posługiwać się tym nadanym wyżej pseudonimem) zapewne nie bez powodu. Opisywanie przez Ciebie żądania również są w tej sytuacji dość zabawne. Niestety będąc osobą na danym stanowisku powinniśmy się liczyć z możliwością wystawienia nam opinii również anonimowo. Szczególnie w przypadku, gdy stosowaliśmy nie do końca dobre praktyki. Zamykam forum i przykro mi, jeżeli moje opinie kogoś uraziły. Natomiast nie bez powodu są to MOJE opinie. Można się z nimi zgadzać bądź nie, ale żeby od razu straszyć 30.000 zł kary... no cóż to dość zabawne, pozdrawiam :)
2
Monopol 2017-07-12 15:15
Zabawne to będzie jak dobiorą sie Tobie @historiaprawdziwa do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] A dobiorą, zaufaj mi!!! Nikogo nie straszę tylko informuje, co miało miejsce w Bydgoszczy. 30 000 zł ciężko byłoby spłacić jednorazowo doradcy klienta ktory zarabia np 2000 zł. Gorszym jest fakt publicznych przeprosin z imieniem i nazwiskiem a wtedy prawdziwa historia tego forum wyjdzie na jaw. I co wtedy???
Piszesz ze teraz przykro Ci? Hahahahahahaha czy to strach :) :D przed odkryciem prawdy????
Do zobaczenia, niebawem :)
2
Kostuś 2017-07-12 15:34
Niby taaaak no niby masz racje ALE z tego co wiem tu bardziej chodzi o to, że wystawiłeś konkretnej osobie opinię używając określeń 'zła', 'ohydna' i 'nęka'. goworkowi chodzi ponoć o to żeby nawet te negatywne opinie były obiektywne i odnosiły się do modelu zarządzania firmą dlatego część jest sukcesywnie usuwana.. Czy mnie interesuje że szef jest np 'zły' lub 'ohydny'? niech idzie do spowiedzi : D. A odnośnie nękania - tak jak ktoś wyżej napisał są odpowiednie instytucje gdzie można fakt zgłosić jeśli taki faktycznie zaistniał. Problem w tym, że gdyby to ująć np 'nieprzemyślany model zarządzania firmą', 'wysokie wymagania i nacisk na efekty ze strony przełożonego', 'problemy w komunikacji na linii kierownik-pracownik' to chyba nikt by się nie przyczepił. a jednocześnie nie odbieralibyśmy możliwości potencjalnym kandydatom przekonać się na własnej skórze jak wygląda praca, bez uprzedzeń którymi to forum jest niestety naszpikowane! Ty pracowałeś i piszesz że Cię nękali i odszedłeś - ok. Ktoś inny przyjdzie i uzna to za wysokie wymagania ze strony przełożonych bo np. do takich jest przyzwyczajony i nie robi to na nim wrażenia a praca być może mu odpowiada. Kiedyś miałem pewne nieprzyjemności ze strony CUK ale w dużej mierze ze wzgl. na moje niedopatrzenia, jak trzeba było to dostawałem też odpowiednie wsparcie. Sęk w tym, że nie każdy nadaje się do pracy w ubezpieczeniach i wydaje mi się, że wypisywanie obelg po powiedzmy miesiącu pracy bo wszystko 'żle' kiedy nawet nie pomyśleliśmy że do tego typu pracy się zwyczajnie nie nadajemy jest trochę niepoważne. Odnoszę się teraz do ogółu tego co można tu przeczytać. Życzę powodzenia wszystkim osobom oczekującym zadośćuczynienia oraz podpowiedź dla przyszłych kandydatów - nie każde słowo pisane w internecie jest prawdą :P. pozdrawiam serdecznie starą ekipę! jeszcze tu zajrzę!
4
Monopol 2017-07-12 15:46
@KOSTUŚ - PIĘKNIE TO NAPISAŁEŚ. A tak swoją drogą to skąd wiesz, że @HistoriaPrawdziwa pracował tylko miesiąc? Czy to założenie?
1
Mała 2017-07-14 11:41
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak pracuje się w firmie? Czy doradca klienta może liczyć na godziwe zarobki?
Kostuś 2017-07-14 13:17
Założenie :). Chodziło mi o to, że nie sposób wyrobić sobie opinii odnośnie stanowiska / firmy pracując
zaledwie kilka tygodni - samo wdrożenie odnośnie specyfiki stanowiska oraz produktu tyle trwa, nie mówiąc już o byciu specjalistą w danej dziedzinie. Bycie specjalistą to rzetelna wiedza i obycie w temacie - dopiero wtedy znamy swoje możliwości i jesteśmy w stanie przełożyć to na efektywność a tym samym zarobki, kończąc na komforcie samej pracy. Wydaje mi się, że obwinianie danej firmy za np. niskie zarobki przy braniu pod uwagę systemu prowizyjnego jest troszeczkę nieuczciwe bo przecież warunki przed podpisaniem umowy były jasne, reszta zależała już tylko od nas. Wiem, że części ten mój wywód wyda się laniem wody bo oczywiście równie dużo zależy od samego podejścia pracodawcy, ale ja też pokutowałem swego czasu za swoje 'nieodpowiednie nastawienie i pochopne decyzje'. Grunt to dać sobie czas - dziś nadal pracuję w branży i sama praca stała się dla mnie stosunkowo lekka i dosyć przyjemna (ale dużo zależy też od nastawienia klienta). Pozdrawiam!!
Monopol 2017-07-14 14:31
Kostus ale w tym przypadku nie jest mowa o firmie tylko konkretnej osobie, P. Dyrektor.
A HistoriaPrawdziwa pisząc ze jest z południa mapy Polski a pózniej wycofując sie z tego sama strzela sobie w kolanko ;) tak czy siak określenia "maska de Bond", "pingwin" itd wyjdą na jaw! Jestem ciekaw jak wtedy będzie sie pracowało takim ludziom :)
heheszek 2017-07-14 15:04
Ciężko się czyta to co piszesz... albo masz problem czytania ze zrozumieniem albo na tyle niski iloraz inteligencji... i choć zgadzam się, że wolność słowa powinna być ograniczona, Tobie powinno się zablokować dostęp do Internetu.
P.S. Teraz czekam na "zobaczymy się w sądzie". :D
Monopol 2017-07-14 16:30
Hahahahahhahahahahahahaah
Poprawilaś mi humor i oby czas wydał Ci sie jak najkrótszy :)
Kostuś 2017-07-14 17:51
Tak wiem, ale ja odnosiłem się tylko do tego, że JEŚLI negatywne opinie piszą osoby, które zrezygnowały z pracy po powiedzmy + - miesiącu to prawdopodobnie nie poznały ani pracy ani firmy ani tym bardziej dyrekcji do tego stopnia żeby wygłaszać opinie, tym bardziej oszczercze :). Sam myślałem że nikogo nie znienawidze bardziej niż mojego obecnego szefa ale okazał się tak równy, że teraz mogę sobie pośmigać po necie w pracy i nikt mi tego nie wytknie w żaden sposób :P. Tak czy siak nareszcie weekend! Pozdrawiam serdecznie.
Monopol 2017-07-14 19:38
Browar dla Ciebie na gorący weekend. A będzie gorąco niektórym o 6 rano .......
kiya 2017-07-14 20:52
Masakra. Nie sądzę, że ktokolwiek zdecyduje się na pracę w firmie, w której przełożeni (bo na kilometr widać, kto tu "grozi") wchodzą w pyskówki z byłymi pracownikami firmy, grożąc im sankcjami karnymi na forach internetowych. To świadczy jedynie o poziomie zarządu firmy i chyba najdosadniej obrazuje przyszłym- niedoszlym (mam nadzieję) pracownikom, żeby trzymać się od tego syfu jak najdalej.
4
kiya 2017-07-14 21:02
A czytać umiesz? Przeczytaj, to się dowiesz, a jesli nie umiesz.... To śmiało! To praca dla ciebie
4
aga 2017-07-14 22:45
A ile można wyjść z takiej placówki franczyzowej? Prosze powiedzcie mi.
jajo 2017-07-17 15:43
A jak praca w call center w toruniu? Jak władza i jak idzie sprzedaż? Aplikowałem, czekam na kontakt, ale dobrze by było trochę się dowiedzieć...
Oboźny 2017-07-18 09:47
można wyjść fortunę albo nic ale trzeba sie postarać żeby nie wyjść na swoje. Dużo zależy od ciebie i biznesplanu, musisz skontaktować się z kimś o podobnych warunkach i profilu albo kierować się bezpośrednio do cuk, tu ci nikt raczej nie napisze ILE BĘDZIE PIENIĄŻKÓW . Zwróć uwagę też na to że masz 30 firm od kopa + szkolenia + narzędzia od Ciebie wszystko zalezy. Daj znać czy spasowały warunki jak już się zorientujesz
Monia 2017-07-19 08:23
Podejmując się pracy w CUK chyba nie do końca niektóre osoby wiedzą co robią. Firma ma określone wymagania wobec pracowników, gdyż inaczej nie wyszliby na swoje. Jeśli ktoś nie ma smykałki do takiej pracy to nie rozumiem po co podejmować się takiego ryzyka?
juy 2017-07-19 17:02
Bo na rozmowie kwalifikacyjnej WSZYSTKO wygląda inaczej. Lepiej... Dla pracownika oczywiście...
3
belzebub 2017-07-23 23:06
praca ok. jak ktoś ma coś do konkretnej osoby to polecam solówke po pracy szkoda waszego czasu na te wypociny. Najmniejsze pieski zawsze najgłośniej szczekają.
1
Alusia 2017-07-24 12:03
Jakie trzeba mieć doświadczenie żeby zostać doradcą klient? Pewnie wiecie czego jeszcze oczekuje firma. Proszę o podpowiedź gdyż zależy mi na pracy w CUK
Natalia 2017-07-24 13:40
Żeby pracować w CUK nie musisz mieć szczególnie dużego doświadczenia, bo na start masz kilkanaście dni szkoleń. Chodzi raczej o to czy jesteś komunikatywna i chcesz się uczyć.
1
leeroyjenkins 2017-07-25 09:13
dokładnie tak. szkolenie do wszystkiego Cię przygotuje pod kątem merytorycznym, ale doświadczenie i obycie też robi swoje. sprzedaż to nie coś czego nauczysz się w jeden dzień, dlatego też nie bierz wszystkiego do siebie jak po kilku dniach nie sprzedasz setek ubezpieczeń. masz jakiekolwiek doświadczenie w pracy z klientem? na słuchawce lub face to face? to dużo robi + dykcja + swoboda wypowiedzi + język wypowiedzi raczej na tym powinnaś się skupić staraj się nie denerwować (wiadomo że to nie jest łatwe na początku) ale nie minie miesiąc jak będziesz rozmawiała z klientami jak ze starymi znajomymi :). ja przyszedłem z call center i to mi w zupełności wystarczyło. pozdrawiam!
kiya 2017-07-25 09:22
Żadnego, jedynym wymogiem jest Twoja zgoda na pracę za najniższą krajową.
3
Zdumiona 2017-07-25 14:44
Czytaliście ostatnie wypociny działu hr na temat ich rzekomego sukcesu w procesie rekrutacji? Po pierwsze-w tym dziale jest tylko jedna osoba, która odwala pracę za caly dział i zajmuje się rekrutacją, więc należałoby napisać o tym a nie chwalić cały dział a w szczególności Panią kierownik, która w rzeczywistości nic nie robi. Po drugie proces rekrutacji prowadzą chyba RKSi, a przynajmniej mój RKS się tym zajmuje, więc nie rozumiem czym się chwalicie. I po trzecie-najważniejsze...ile ze zrekrutowanych osób przepracuje choćby rok...bo w ten sposób należy oceniać skuteczność rekrutacji. Łatwo jest pozyskać pracownika ale trudno go utrzymać. Chyba Pani dyrektor pali się grunt pod nogami i musi takie teksty pisać by Zarząd czytał i oczywiście by uwierzył. Oj słabe to...
5
Zostaw swoją opinię o CUK Ubezpieczenia - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CUK Ubezpieczenia