logo CUK Ubezpieczenia

CUK Ubezpieczenia

Toruń

Opinie o CUK Ubezpieczenia

wpla 2016-10-16 16:23:38
Za grudzień 2014 nie była w pełni terminowa.
1
Natka 2016-10-19 08:25:10
Ale odgrzewane kotlety... mamy rok 2016 :)
1
hhh 2016-10-20 07:48:32
Kto robi te wpisy??? :D
2
dddsdsdsddd 2016-10-20 08:07:45
analfabeta, a to wystarczająco dużo mówi o firmie
3
t.n. 2016-10-26 20:06:26
Mnie ciekawi jak wygląda praca niezależnego doradcy, bo na etacie to siebie nie widzę. Działalność już mam tyle że w innej branży niż ubezpieczenia i nie chcę już z niej rezygnować. Nie wiem czy to nie będzie jakaś przeszkoda.Może ktoś tak pracuje, pracował?
abc 2016-12-01 19:17:42
Widać, że sztuczne pozytywne i pozornie neutralne wpisy robione prawdopodobnie przez Dział HR zostały usunięte. Pytanie tylko, czy była to celowa decyzja firmy, ponieważ doszli do wniosku, że to im jeszcze bardziej szkodzi, czy naprawdę się nawrócili. W to drugie nie wierzę, ale jest szansa nadziei. Zachęcam Dział HR, jeśli już tu zagląda, aby starał się sprawdzać na jakie tematy pojawiają się negatywne wpisy i czy się powtarzają. Jeśli tak, to niech Dział HR zacznie eliminować te elementy polityki firmy, które budzą negatywne opinie konsultantów; zacznijcie po prostu słuchać ludzi, weryfikować, czy te negatywy, które tu się pojawiają są prawdziwe i działać tak, aby nikt nie musiał tu pisać niewygodnej dla firmy prawdy, bojąc się, że jak to powiem Wam wprost, to zostanie zwolniony z firmy. Wtedy negatywne wpisy same powoli znikną...
6
Byly pracownik 2016-12-03 12:11:54
Cuk-jedna wielka kpina.Pracodawca,ktory w ogóle nie szanuje pracownika. Postawa 2000brutto, plany niemozliwe do zrealizowania (300zl za 100%,wow!),prowizje na poziomie max 100 zl,wieczne nadgodziny. Na wyspach w centrach z handlowych prace po 12 h, zajete weekendy i usytuowanie w miejscach przy wejsciach tak ze doradcy siedza w kurtkach i marzna. Dobre wrażenie na rekrutacji a potem mobbing, zmuszanie do nadgodzin i postrzeganie Cie jako maszyne do nabijania im kasy.Nie polecam najgorszemu wrogowi.
14
Haha 2016-12-05 09:58:49
W procesie rekrutacji obiecane zlote gory, w rzeczywistości otrzymujesz inna umowe niz sie umawialiscie-inny system premiowania,inna podstawa, ruchomy czas pracy. Jak zadowala Cię najnizsza krajowa to zapraszam.
6
parktyk 2016-12-08 20:13:43
Punkt partnerski cuk - z tego co czytam można rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż ubezpieczeń.Pytanie -jak to się sprawdza w praktyce.
heh 2016-12-15 02:46:41
zdaje sie że jest cos na ten temat na http://polskafranczyza.pl/ jest tam forum franczyza tzn franchising . Można znaleźć pomysł na biznes
ciekawa 2016-12-16 19:28:02
Czy to prawda że w obsłudze i sprzedaży telefonicznej pracuje się w weekendy do 18 a w tygodniu do 20??? Czyli praktycznie cały tydzień???
2
Kot w butach 2016-12-17 18:30:06
Tak, sobota i niedziela od 10:00 do 18:00. Masz za to okienka w tygodniu, ale faktycznie to nadgodzin nie robisz żadnych, ponieważ przyjęto wygodny dla firmy (jak zawsze zresztą) system równoważny. Było zgłaszane pierwszemu szefowi CC, aby to zmienić, ale nic się nie zmieniło, ponieważ on zawsze miał zdanie konsultantów w głęboko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
1
ciekawa 2016-12-17 20:31:23
A teraz nie ma szans na jakieś zmiany? Nie uśmiecha mi się pracować w weekendy do 18 a w tygodniu do 20 (z dojazdami po 21 w domu...)
2
Sito 2016-12-17 20:51:14
W weekend masz dyżur raz na jakiś czas. W sumie i tak 40h w tygodniu.
Dział HR CUK Ubezpieczenia 2016-12-19 15:20:58
Witam,
nawiązując do Państwa wpisów dotyczących godzin pracy w Contact Center, informuję, że praca w tym dziale przebiega w 3 zmianach: 1 - w godzinach 8:00-16:00, 2 - w godzinach 10:00-18:00, 3 - w godzinach 12:00-20:00. Każdy Ubezpieczeniowy Doradca Klienta pracuje jeden weekend w miesiącu w godzinach 10:00-18:00.
Dodatkowo doradcy mogą skorzystać z programu "Rodzic", który pozwala na pracę w tygodniu w godzinach 8:00-16:00. Warunkiem jest rok stażu pracy oraz realizacja planów sprzedażowych.

Pozdrawiam
Dział HR
1
Nick 2016-12-21 20:04:33
"Warunkiem jest rok stażu pracy oraz realizacja planów sprzedażowych." Bardzo dziękuję. Dla NOWEJ osoby jest to rzeczywiście "kuszące"... :D
4
piękny cuk 2017-01-01 19:31:11
Czyli Ci pracownicy, którzy mają dziecko nie pracują w weekend, przez co pozostali bezdzietni mają więcej roboty w weekendy i pracują więcej weekendów. Genialne, naprawdę znakomite rozwiązanie, przemyślane na poziomie intelektualnym ameby.
8
No cóż 2017-01-12 14:51:11
Z CC ludzie uciekają w popłochu... Zero szacunku, zero doceniania. Romanse, faworyzacja, awanse dla najgorszych, którzy są na planie naprawczym, ale najbardziej wchodzą w tyłek i podlizują się. Śmiech na sali. A co do zarobków dla tych co chcą aplikować na te 28 stanowisk? Tak, da się zarobić, jak mieszkasz w lepiance i opalasz świeczkami... Szkoda.
3
Polak 2017-01-12 22:21:57
Szczerze to odradzam wszystkim, którzy zamierzają aplikować na stanowisko Ubezpieczeniowy Doradca Klienta!!!!!!!!. Na rozmowie obiecują złote góry, gdy przychodzi co do czego - jest zupełnie inaczej GORZEJ dla potencjalnego pracownika. W swojej ofercie mają 30 towarzystw ubezpieczeniowych, a tak naprawdę jest ich tylko 7!!!!!!!!!!!!. Rozmowa kwalifikacyjna przypomina kabaret, farsę - inscenizowana scenka w kawiarni czy też zbieranie podpisów!!!!!!!! Do działu contact center, stale kogoś szukają - rotacja pracowników jest duża -siłą rzeczy to o czymś świadczy!!!!!!!
4
fb 2017-01-12 22:53:05
Fakt, rozmowa rekrutacyjna, cyrk objazdowy na kółkach. Zadania totalna porażka, czas trwania rozmowy 1,5 godz. wyjętej z życiorysu. Na zadane pytanie o wysokość zarobków - odpowiedź wymijająca (tego państwo dowiecie się w późniejszym terminie). Na samej rozmowie kwalifikacyjnej pewna Pani w okularach, wspomina, iż są to tyko połączenia przychodzące, a później okazuje się jednak, że też dzwonimy po klientach!!!!!! (a więc połączenia wychodzące i przychodzące).
7
Od niedawna 2017-01-13 11:23:42
Sama praca jest fajna. Jeżeli nie przeszkadza komuś sama sprzedaż to naprawdę jest ok. Natomiast brak towarzystw brak narzędzi brak kierownictwa i chore wymagania zarządu, który dosłownie pluje na swoich pracowników. Chcą wycisnąć i Cię zatyrać za 1500 zł a nawet i tyle czasem nie ma. Czy nie lepiej by było mieć grupę 20 wyspecjalizowanych sprzedawców, zadowolonych z pracy, dobrze zarabiających przez co super wydajnych? Nie, według chorych prezesów lepiej 100 pachołków a chcąc nie chcąc coś tam sprzedadzą. Żenujące i konsekwencje chciwości myślę że już powoli odczuwają.
5
No cóż 2017-01-13 11:29:54
Taaa królowa. Kółko wzajemnej adoracji ma [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] trzeba przyznać. Tylko haha i hihi i wybieranie kontaktów i awanse dla ulubieńców. Urzadzila się jak pączek w maśle. A wiedzy, kompetencji, autorytetu brak. Wspomniana ameba by lepiej zarządzała.
6
ex 2017-01-13 11:49:13
Zgadzam się w 100% z opiniami zamieszczonymi powyżej!!!!!!!! Miałem nie przyjemność uczestniczyć w rozmowie rekrutacyjnej w owej firmie, sama rozmowa była przeprowadzana w obecności 6 kandydatów przy współobecności 3-ga pracowników cuku. Na samym początku pewna kobieta w okularach, zaczęła zachwalać jaka to praca jest świetna i rozwojowa pod każdym względem oraz cieszyła się bardzo, że jesteśmy na rozmowie - bo zapraszają nie byle kogo. Potem to już zaczął się cyrk na maxa, inscenizowane scenki w cukierni, zbieranie podpisów do wymyślonej ankiety pod pretekstem budowy zakładu chemicznego zanieczyszczającego środowisko naturalne w Toruniu - totalne dno!!!!!!!! Na zadane pytanie odnośnie wynagrodzenia - usłyszeliśmy wymijającą odpowiedź (na chwilę obecną tego państwo się nie dowiedzą) - to, kiedy mamy się niby dowiedzieć??????. Domyślenia daje sam fakt, iż rotacja na dział contact center jest ciągła (stale kogoś szukają) - a to o czymś musi świadczyć!!!!!! Mam nadzieję, że dział HR, czyta wszystkie opinie jakie są napisane w tym miejscu i nie usuwa ich.
7
123 2017-01-13 15:50:51
Czyżby była gorsza nawet od poprzednika słodko pierdzącego pseudo-dyrektorka?
plan naprawczy ;p 2017-01-13 18:44:45
Wolałabym usłyszeć to osobiście. Zwłaszcza, że pracujemy razem, codziennie się widzimy i podobno jesteśmy dorośli... Widocznie moje rzekome "wchodzenie w tyłek i podlizywanie się" przyniosło oczekiwane skutki więc polecam też spróbować. Może też trafi Ci się awansik i przestaniesz wylewać żale w internecie.
5
Luj 2017-01-13 19:02:54
Ludzie ogarnijcie się :D co to za ferment :D
2
wid 2017-01-14 00:17:54
Powyższe opinie na temat procesu rekrutacji - zgadzają się w 100%. Jest to szczera prawda - niewygodna dla firmy!!!!!!! Na temat zarobków milczą jak zaklęci, jakby się czegoś/kogoś bali. Żeby zarobić trzeba zasuwać ostro. Ludzi traktują jedynie jak maszynkę do robienia kasy. Blondzia, która ma pod sobą cc, na pozór wydaje się być miła, w rzeczywistości jest zupełnie inna. Odradzam pracę na stanowisku UBEZPIECZENIOWY DORADCA KLIENTA!!!!!!!!!
3
cuki cholerne 2017-01-14 00:54:38
Wszyscy woleliby abyś odeszła ze stanowiska na które kompletnie się nie nadajesz. Nie trzeba było sprowadzać GACHA do firmy, chociaż w ściemnianiu klientom sprawdzał się nieźle. Na pocieszenie napiszę, że jesteś i tak lepsza niż ta tchórzliwa pipka, która teraz stoi na czele marketingu, choć w tym przypadku poprzeczka nie jest wysoko zawieszona.
Dział HR 2017-01-14 06:38:37
Dział HR czyta z uwagą wszystkie opinie dotyczące procesu rekrutacyjnego. Cenimy wszystkie uwagi – te, o które prosimy podczas spotkania rekrutacyjnego oraz zamieszczane na tym profilu.
Pragniemy odpowiedzieć na kilka pojawiających się pytań. Nasza rekrutacja wszechstronnie bada kompetencje kandydatów – pracownicy działów sprzedaży są dla nas kluczowi, stąd kilkuetapowy proces rekrutacji, na który się zdecydowaliśmy. Zapraszamy naszych kandydatów do różnych zadań, aby w możliwie najlepszy sposób poznali specyfikę przyszłych obowiązków. W proces rekrutacji włączamy scenki sprzedażowe nie wymagające wiedzy ubezpieczeniowej, ponieważ wierzymy, że CV i rozmowa nie odzwierciedla całego potencjału danej osoby.
Obecnie prowadzimy intensywną rekrutację wynikającą z planów dwukrotnego zwiększenia zatrudnienia w Dziale Contact Center w roku 2017 r.. W zeszłym roku zatrudniliśmy także 6 nowych pracowników, którzy zastąpili odchodzących do innych działów Firmy, co świadczy przede wszystkim o realnej szansie rozwoju, dobrej atmosferze i dbaniu o każdego pracownika bez względu na to w jakim kierunku chce się rozwijać. Gorąco zachęcamy do aplikowania oraz kontaktu z nami praca@cuk.pl. Chętnie odpowiemy na każde pytanie i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.
4
AA 2017-01-14 10:27:46
Gratuluje wszystkim tym którzy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do własnego gniazda. Może jak tak bardzo wam źle to po prostu zwolnijcie się i dajcie szanse innym. Nikt Wam nie broni wzięcia udziału w procesach rekrutacji czy zmiany działu. Każdy z Was pracuje na swój własny sukces, a że wolicie siedzieć z tyłkami w swoim koncie i obrabiać d*** innych zamiast wziąć się za swój własny rozwój... Każdy ma swoją szanse, wystarczy chcieć ją wykorzystać, a szeptanie i wyśmiewanie się z innych raczej Wam w tym nie pomoże.
4
Od niedawna 2017-01-14 10:52:04
Ale bzdura... nikt nie awansuje, a ucieka tylko dlatego, że jest umowa... byle jaki dział byle nie cc i taka jest prawda. Do działu HR były zgłaszane nieprawidłowości i co z tego... każdy ma to gdzieś! Ręce opadają jaka ściema...
3
były 2017-01-14 13:27:44
Czytam i nie wierzę własnym oczom. Jako były pracownik działu cc, z czystym sumieniem potwierdzam iż wszystkie negatywne opinie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości!!!!!!. Plany sprzedażowe nie możliwe do zrealizowania w ciągu 1-nego miesiąca kalendarzowego, jałmużna zamiast premii, ociąganie się lub niedzwonienie po klientach równoważne jest z wizytą na dywaniku u Dorotki i wysłuchiwanie jej lamentów - rzygać się chce, jak trzeba jej słuchać. Kolejna sprawa sam proces rekrutacji - kiedyś było, tak, że rozmowy były przeprowadzane indywidualnie a nie grupowo - nie rozumiem tego!!!!!. Odnośnie pensji, to zarabia się najniższą krajową, niekiedy nawet mniej - więc czy ta praca jest dobrze płatna, jak to pisze Dział HR - sprawa sporna, w ich mniemaniu to i tak za dużo ludzie zarabiają. Jeśli chodzi o stanowisko Ubezpieczeniowy Doradca Klienta w liczbie 28 wolnych etatów..... to prawda jest taka, iż od ubiegłego roku stale szukają tych 28 niewolników, którzy będą tyrać dla królowej CC!!!!!!!!!. Jeszcze jedna kwestia, trzeba uważać na konfidentów i konfidentki, którzy notorycznie donoszą komu trzeba.....
3
ja 2017-01-14 13:38:17
Cytuję -"W zeszłym roku zatrudniliśmy także 6 nowych pracowników" - rzekomo szukacie 28 kandydatów, a przez cały ubiegły roku zatrudniliście tylko 6 osób, gratuluję skuteczności -widać, że nadajecie się do tej pracy, jak mało kto!!!!!!!!!!!!!! Dział HR na medal!!!!!!!!!
1
. 2017-01-14 22:15:51
Wiadomość do niezadowolonych z pracy w CUKu lub gdziekolwiek indziej :)
www.pracuj.pl/
www.monsterpolska.pl/
www.gazetapraca.pl/
www.praca.pl/
www.infopraca.pl/
1
Hehe 2017-01-15 10:38:55
Tomek weź się ogarnij, po tylu latach, że nic ciekawego nie masz w życiu do robienia...
1
cc 2017-01-15 13:03:18
Tomciu, Dorotka i jej "metody" są teraz problemem CC. Weź już się ogarnij i daj sobie na luz. Żeby po nocach siedzieć i wypisywać głupoty w intrenecie???
2
plan naprawczy :P 2017-01-16 12:18:05
Tomek czytaj ze zrozumieniem ! odpowiedział Ci ktoś inny :)
1
123 2017-01-16 21:00:58
nie rozumiem żalów wylewanych w internecie, na 100 % przez osoby pracujące cały czas w cc, skoro tak Wam źle to po co tam siedzicie? i czemu nie powiecie co myślicie, nikt Was nie zwolni, a możecie szczerze powiedzieć kierowniczce czy hr'om co myślicie po co tutaj te rzygi?
2
rekrutacja 2017-01-16 21:04:07
Rekrutacje prowadzoną w tej firmie uważam za całkiem niezłą. HR się spina wyłącznie po to aby wybrać jak najlepsze osoby, a zadania są ciekawe i jak ktoś ich nie potrafi zrozumieć "po co scenka np w cukierni?" to niech się też nie dziwi dlaczego po owej rekrutacji się nie dostał na dane stanowisko skoro jest idiotą.
4
1234 2017-01-16 22:20:35
Nie wiem to się wypowiem.
Dalej tacy mądrzy? 2017-01-16 22:58:42
Propozycja dla tych, co to wszystko wiedzą najlepiej. Kto się nadaje, a kto nie. Co zarząd powinien zrobić, a od czego trzymać się z daleka. Kogo należy zwolnić, kogo zatrudnić, kogo awansować
Załóżcie własną multiagencję (1 oddział) w dowolnym mieście w Polsce (lokalizacja również dowolna) i zacznijcie prowadzić swój własny biznes (nie chodzi mi tu o franczyzę).
Możecie w tej firmie zatrudnić kogo chcecie (w końcu to Wasz biznes). Możecie ludzi zwalniać, awansować, degradować, sowicie wynagradzać lub płacić im najniższą krajową. Wszystko jest kwestią Waszego geniuszu.
Jeśli za 15 lat będziecie mieć chociaż 50 placówek własnych i 10 franczyzowych, to szczerze Wam pogratuluję.
Przyjmujecie wyzwanie?
2
gadaj z dupą to Cie osra 2017-01-16 23:38:30
A czy Ty przyjmujesz wyzwanie, żeby powiedzieć swojemu niekompetentnemu przełożonemu powiedzieć w twarz co nim myślisz ? I co myślisz o osobie z HR, która pozoruje zainteresowanie opiniami o kadrze zarządzającej, a naprawdę obchodzi ją własna pozycja we firmie?
1
jaaa 2017-01-17 13:06:24
Kim jest blond pingwin ?
SzachMat 2017-01-17 20:06:34
Niestety, nie powiem tego mojemu przełożonemu, gdyż uważam go za naprawdę bardzo kompetentną osobę.
Mam za to dla Ciebie zagadkę.
W jakiej firmie pracuję i jak się nazywa mój szef / moja szefowa?
Podpowiedź - nie jestem pracownikiem CUKu :)
Przy okazji - nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś to Ty powiedział swojej szefowej co o niej myślisz w cztery oczy :)
1
niedoszły 2017-01-18 14:41:01
Chciałem, aplikować na stanowisko Doradca Klienta, ale sobie daruję...... rozmowy grupowe, zamiast indywidualnych, 2 godz, wyjęte z życiorysu.Nie rozumiem rzeczy, dlaczego milczą na temat wynagrodzenia podczas rozmowy rekrutacyjnej!!!!!!!!!!!!!!!! Jeszcze fakt, że cały czas szukają ludzi do pracy..... jak widać rotacja na dział cc jest duża.
2
dori 2017-01-18 18:27:10
DORADCA KLIENTA Miejsce pracy: Centrum Handlowe Lublin a co powiecie na temat tej oferty??? Jaka atmosfera w Lublinie??? Jaki kiero?? jak to wygląda??
Niezadowolony 2017-01-20 21:14:39
Dostajesz plan którego nie nie jesteś w stanie zrealizować, konkurencja ma dużo lepsze stawki nic CUK. Dodatkowo siedzisz przy lodówkach auchan - ciągłe buczenie.
Wracając do planu ludzie przez pół roku go nie robią, a nawet jak zrobią to muszą się kłócić o swoje premie bo w centrali zawsze coś znajdą, że jest nie tak jak powinno i w rezultacie dostajesz połowę czyli 150 zł premii :DDDDD
Po roku pracy przy realizacji planów może Ci się uda wyciągnąć 2000 zł na rękę, ale nie licz :DD
Specjalista 2017-01-20 21:24:35
To co mówią na rozmowie w netto na umowie zamienia się w brutto. Trzeba szczegółowo dopytywać o stawki i premie ponieważ jest wiele zakłamań podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Pracujesz od poniedziałku do soboty 9-21 i niedziela 10-20.
Jeżeli nie masz rodziny, znajomych, hobby, ogólnie jak nic nie masz to fajna praca.
Pracujesz codziennie w innych godzinach i prawie na nic Cię nie stać jak nie zrobisz planu, a nawet jak go zrobisz to dostaniesz max 400 zł, czyli łącznie około 2000 zł.
3
hyu 2017-01-21 10:13:54
To się ciesz że nie trafiłeś Tomku na Blond Pingwina :D Z nią nie miałbyś szans :D
2
dori 2017-01-22 08:57:18
słyszałam że w Lublinie cała nowa ekipa. Poprzednia sama się zwolniła?? czy firma się rozstała?? a jak kierownik na Lublin??
Zostaw swoją opinię o CUK Ubezpieczenia - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CUK Ubezpieczenia