Pracowałem parę miesięcy i nie powiem żeby było źle. Płacą w terminie a Aliora nawet spoko się dzwoni. Jednak kampania Skarbca Mennicy Polskiej to dramat. Krótkie szkolenia i wieczne fochy pseudo liderek. Psujące się słuchawki oraz nie wypłacanie premii są na porządku dziennym. Nie odradzam jednak pracy tam, bo można nabrać doświadczenia i dorobić przy okazji. Nie wyobrażam jednak sb zostać tam na dłużej niż półtora roku bo cię szlag trafi
Pracowałam pół roku i powiem tak. Nic szczególnego. Praca dobra dla studentów (elastyczny grafik), ale szans rozwoju za bardzo nie ma. Jeśli chodzi o projekt Pzu i Aliora to bardzo fajnie się na nim pracuje ale sprzedaż to jakiś dramat. Półgodzinne szkolenie i okropne liderki. Często są też problemy ze słuchawkami a premii za sprzedaż to ja nigdy nie widziałam na oczy mimo że miałam dobre wyniki. Voice sprawdzi się jako pierwsza praca, bo przyjmują tam każdego kto tylko wyśle CV. Mocne 6/10
Zapraszam Was do podzielenia się nowymi opiniami dotyczącymi pracy w firmie Voice Contact Center, nowe uwagi dotyczące obecnego rozwoju firmy i warunków zatrudnienia, będą niezwykle pomocne dla osób myślących o zatrudnieniu u tego pracodawcy. @Omega5-10-15, Twój komentarz jest bardzo krótki, możesz powiedzieć czy jesteś pracownikiem firmy, czy jesteś zainteresowany/a pracą w firmie Voice Contact Center?
Jaka tutaj cisza :)
Widzę tu wiele nowych komentarzy w tym roku, proszę opiszcie dla nas atmosferę panującą obecnie w firmie Voice Contact Center w Łodzi, chętnie dowiemy się jakie firma Finder oferuję wam dodatki płacowe oraz jaki macie czas przerw? Sądzicie, że są za krótkie? @David, możesz nam przedstawić jak wygląda sprawa urlopów w firmie Voice Contact Center, czy terminy wypłat zawsze są na czas? Będziemy wdzięczni za twoją kolejną opinie w tym wątku.
Wkurzają mnie te wszystkie opinie frustratów. CC jak CC. Liderzy są różni, jak wszędzie, ale w sumie raczej na plus. Płacą bardzo mało, ale czego można oczekiwać od CC (a płacą na czas i zgodnie z umową). Wyposażenie - to samo. Jak 200 osób się ciągle przewija przez te same biurka, krzesła i słuchawki, to wyposażenie musi się niszczyć. Jeśli ktoś oczekuje dyrektorskich foteli i kwiatka w doniczce na każdym biurku, to się przeliczy. Co do godzin i grafiku - ja nie narzekam i nie zauważyłem, żeby ktoś narzekał. Ktoś tu narzekał, że śmierdzi - faktycznie, jak zaczynałem pracować, to trochę czułem, teraz już nie. Kible wcale nie jak szalety, a wręcz przeciwnie. Jedna rzecz mi się nie podoba - brak możliwości kumulacji przerw, 10 minut to czasami mało. Ogólnie - pracuję ok. 0,5 roku i nie narzekam.
Macie za swoje!
Świetna firma. Wychodzą do szarego pracownika. Remont na plus. Kierownicy zwykli ludzie, z otwartymi rękami do pracownika!
Do voica przyszedłem bardzo niechętnie. Jednak teraz wiem, że niepotrzebnie w ten sposób. Voice to świetna firma, pełen luz, wypłaty w terminie, świetna atmosfera, szkolenia (świetnie robione), mili i pomocni kierownicy, zarobki nie są na najwyższym poziomie jednak dla osoby uczącej się powinno wystarczyć w zupełności. Polecam :)
witam . czy ktos pracowal na kampani informacjnej dla marki Volvo w vvc w Lodzi ? jak wyglada praca ? jakie sa normy ? prosze o informacje
Voice to dobra firma . Organizują szkolenia ale oczywiście nie wszystkim się to podoba, straszne!!!!!!
zarabiają na szkoleniu ludzi i dlatego robią te rekrutacje,później taki konsultant jest niepotrzebny, każą mu iść po 3 godzinach lub nie przychodzić przez ileś dni.A mają cały czas swoich.Ktoś przychodzi,szkoli się, myśli żeby pracować a zabierają mu niepotrzebnie czas .Podczas tego czasu osoba może pójść gdzie indziej pracować normalnie i zarabiać.
organizowanie masowych spędów bo szkoleniowcy maja płacone za szkolenia i muszą wykazać się w dokumentacji że przeprowadzają rekrutację i szkolenia .A później pracy dla ciebie nie ma, maja cię w d.pie bo maja swoich stałych .Ludzie,nie potrzebujecie pracowników to przestańcie rekrutować.Jedna panna osobiście mówiła że musi szkolić bo ma mieszkanie kupione u dewelopera i musi raty płacić,chyba wyszkoli całą Łódź zanim to mieszkanie spłaci.
Wyssane z palca .... pracuję w Voice i nie zauważyłam ani jednego przypadku , żeby kogoś odsyłano do domu. Co najwyżej jak się kończy projekt to proponowany jest inny. Dlatego są szkolenia dla chętnych na kilka projektów a jak się komuś pracować nie chce to zawsze znajdzie wymówkę. Projekt Mennicy trwa od 2 do 3 tygodni kilka razy w roku a póżniej się przechodzi na inny na którym się pracowało a gdy ktoś chce go zmienić kierownictwo idzie na rękę.
Pracuje tutaj prawie rok. Czasem wychodzi mi 100 a czasem 10h miesięcznie ze względu na szkołę - więc to z mojej winy ilość godzin. Grafik ustalany według tego, o co poproszę (oczywiście też mają odgórnie podawaną ilość godzin do wyrobienia w danych godzinach). Jeżeli nie ma godzin na moim projekcie dają możliwość przejścia na inny (np. doszkolenie na podobny czy przejście na ankiety) - takie tymczasowe rozwiązanie w kryzysowych czasach :) liderzy mili, sympatyczni i nie wynoszący się, z chęcią pomagają. Płaca taka jak wszędzie, czyli 13zł brutto. Brak możliwości umowy o prace - minus dla tych co się nie uczą. Sprzęt jak sprzęt - wystarczający - jak coś popsute jest wymieniane. Remont łazienki był, socjal w porządku. Atmosfera raczej luźna i dobra (ah ci studenci XD). Ogólnie jak ktos poszukuje pracy na rok-dwa w trakcie nauki to na prawde warto, ale na stałe to lipa (słabe możliwości rozwoju i awansowania, no i brak umowy o prace, nie ma benefitów ani premii). To cc w porównaniu do poprzedniego, w którym pracowałam (Coltel) to świetne miejsce pracy! Ogólnie to zapraszam :D
Firma jak firma, gdzie jest ogromna rotacja. Jest spoko, ale bez fajerwerków. Najgorsze są dziury w grafiku. Jest kasta, co dostanie 180-200h a jest grupa, co dostanie 60h w miesiącu mimo iz zgłasza dyspozycyjność jak na 1 etat
Kompletne dno i żenada. Najgorszy z tego wszystkiego jest kierownik. Oszukuje ludzi,nie wypłaca należnych pieniędzy za szkolenia,a potem udaje debila. Zdecydowanie nie polecam tej placówki.
Nie narzekajcie bo chyba nie wiecie co to jest prawdziwa harówa w innych miejscach . Ja niedawno przestałam pracować w pewnym call center w Łodzi , gdzie na 2 godziny pracy było 5 minut przerwy przynajmniej 3 soboty lub 3 niedziele w pracy w miesiącu i non stop wpadały połączenia , po 8 godzinach czułam się tak jakbym pracowała 12 godzin w polu , a płaca najniższa krajowa .
W listopadzie mina 2 lata pracy. Powiem tak: projekt rejestracji szko swietny i faktycznie jak ktos chce to sie rozwinie. Pensja? Zal! Przyszlam na rejestracje, a teraz obsluguje status i wyliczamy szkody. Tylko przy tej samej pensji...Bez premii. Nierowne traktowanie pracownikow: a) grafiki - dadza ci ledwo 100h/mc a pokatnie zaslyszysz ze ktos robi ich 180. Hmmm i to ciagle ci sami, b) glupkowate konkursy na gotowki - niemal dzien w dzien zbieram ich 95 - 100% za ktore jest 4 pkt, dostaje 1, max 2 a na prowadzeniu ciagle te same osoby, c) niepisane podkladanie swini przepinajac na projekty z ktorymi radzisz sobie gorzej taka eliminacja pracownikow jest zgodna z prawem? Nie sadze. Liderzy - porazka. Jeszcze niedawno sami siedzieli i pierdzieli w te same krzesla a teraz olewatotstwo i nie podchodz bo jestem kims. Beka. Sprzet - zdewastowany i niebezpieczny (!) - bujajace sie monitory krzesla z ktorych mozna spasc i kopiace pradem sluchawki...i najgorsze, niedopuszczalne przy tylu ludziach: brak podstawowych zasad BHP - u*ne dywany, zakurzone biurka, w kiblach gorzej niz w szalecie (mala sala) - zlapanie parcha to naprawde nie problem (rachunki za leki o zwrot to do kogo?), klimatyzacja popsuta i oswietliki w oknach - temp w sali spokojnie grubo 40+ - ciuchy mokre. Wali grzybem a lider powie ze to z rur...rece opadajo. Klima nieczyszczona (osoby uczulone na plesnie zwesza to od razu duszac sie - litosci!!!). Pozytyw? Atmosfera i sam projekt dzieki ktoremu wiem w jakim kierunku chce kreowac swoja sciezke zawodowa. Tyle
Radzę omijać szerokim łukiem tą firmę...
Zacznę od tego że dostałam telefon z Warszawy żebym poszła na rozmowę na Żeligowskiego w Łodzi . Pani od rekrutacji przyszła do pracy w ten dzień co ja miałam z nią rozmowę . Żenada! Pracowałam u nich 3,5 miesiąca . Na wstępnym szkoleniu mówili żeby czytać ze skryptów z komputera , a pod koniec zmiany pracy , powiedzieli mi że miałam nie czytać ze skryptów . Team leaderzy chodzą jak "śnięte ryby" , zmieniają zdanie co chwila i tylko ich zdanie jest najważniejsze . Samo biuro też do życzenia wiele zostawia : krzesła biurowe , biurka obklejone - wszystko się rozwala . Większości ludzi którzy pracują jako Wsparcie dla konsultantów i główni kierownicy - biorą narkotyki żeby się utrzymać na stanowisku . NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!
Polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 5 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.