Opinie o Ovista Group w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Ovista Group. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Ovista Group o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ovista Group w Bydgoszcz

anonim877

moje odczucia co do atmosefery są zupelnie inne, koordynatorzy w pierwszych dniach pracy sa bardzo pomocni. Pomagają jeśli widzą, ze coś jest niezrozumiałe itp. jasne, ze praca na słuchawce nie jest dla wszystkich i nie kazdy odnajduje się w pracy tego typu. kasa faktycznie tez mogłaby byc lepsza. mam porownanie do innych callcenter i w oviscie nacisk na umowy jest duzo mniejszy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Hej czy można odejść szybciej niz minie te trzydzieści dni od zawarcia umowy ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaaaaaa
@Pracownik

A co się stało, że chcesz rezygnować? Zawsze można odejść szybciej siłą cię nie zatrzymają

Agnieszka
Inne

@Gość o warunkach pracy na jakim stanowisku piszesz? Co więcej możesz napisać o pracy w tym miejscu? Jak oceniasz Ovista Group jako pracodawcę? Chętnie dowiemy się więcej na temat Twoich doświadczeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Nikomu nie polecam. Obiecują co innego robią co innego... Niby od razu masz mieć zwrot za dojazdy jak jesteś z poza Bydgoszczy a jak co do czego przyjdzie to najpierw musisz za to'zapracować nie masz odpowiedniego wyniku nie masz zwrotu a jak masz jakiś gorszy okres i nie robisz wyniku przez np. Tydzień albo w tygodniu 2 zamówienia to zwalniają nie patrząc na to że wcześniej szło Ci super i w ciągu dnia zrobiłeś 3 czy 4 zamówienia także nie ma mowy o stabilnym zamówieniu a koordynatorzy to też jakaś porażka Pani P .'chodzi z obrazona mina i reszta też nie jego przyjemna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Ovista Group? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Bydgoszcz
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Bydgoszcz
Uno foods
(152 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Bydgoszcz
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Bydgoszcz
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
jaaaaa

ovista i ortel to jest ta sama firma? czy tylko sa w jednym budynku i inne pomieszczenia?prosze o szybka odpoweidz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@jaaaaa

Są to dwie różne firmy tylko mieszczą się w jednym budynku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaaaaaaaaaaa
@jaaaaa

W całe nie szkolenie odbywa się przed podpisaniem umowy dziwne i bez sensu bo nie wiadomo czy ktoś podejmie się pracy po przeczytaniu tej umowy.

Agnieszka
Inne

@Student, byłeś zatrudniony w Ovista Group?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Student

Coś się zmieniło w atmosferze firmy ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Studentks
@Student

Kary za uszkodzony sprzęt (chodź wiele osób używa ten sprzęt ) ,spóźnienie się i inne. 30 dni musi minąć aby wypowiedzieć umowę bo inaczej musisz zapłacić za szkolenie (,które odbywa się i tak przed podpisaniem umowy ) ,które nie jest określone kwotowo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jaaaaaa
@Studentks

ta 'kara' jest niezgodna z prawem nie dajcie sie nabrac i nic nie placcie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka
Inne

A jak atmosfera w miejscu pracy? Co powiecie na ten temat? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil

Czy stawki się podniosły ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil

Czy stawki się podniosły ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nika
@Kamil

Dzwonili dzisiaj do Ciebie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123456
@Kamil

Tak, 13 zł brutto na godz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
45t6y

Hmm no to w sumie powiem wam że nie są to nie wiadomo jak duże te wymagania jakieś takie raczej standardowe a wiadomo na jakie wynagrodzenie można liczyć?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
emilka

Nie polecam, chyba że ma się super odporną psychikę i brak wartości moralnych, zdecydowana większość "klientów" to osoby w wieku 60-80 lat, które rozpaczają, że nie mają za co zapłacić i tak już wysokie rachunku i wciskasz im niekorzystny aneks do ich obecnej umowy o energię elektryczną. Na rozmowie wszystko super, kawka podana do stołu itp, a później rozpoczyna się stres i nagonka. Jak komuś nie przeszkadza naciąganie starszych ludzi na kasę to praca w sam raz dla niego. Mała szansa na umowę o pracę, bo prawdopodobnie szybciej zostaniesz zwolniony albo zrezygnujesz, ale podobno ktoś tam ją ma. Stawka dla studentów 9,5 zł na rękę, dla pozostałych 8,5. Przyjmują dosłownie każdego, bo znam osobę, która z wykształceniem gimnazjalnym nawet tam przyjęto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza :)

...A TAK JEST: Prezes PZU Andrzej Klesyk w słynnym już tekście w "Gazecie Wyborczej", który stanowił swego rodzaju manifest niezadowolonych pracodawców, zarzucił uczelniom produkowanie bezrobotnych. Nie miał racji. Uczelnie produkują zawodowych telemarketerów. Telemarketing to często pierwsza praca dla kolejnych roczników.Gdy po obronie dyplomu opadnie już szał, odbębnione zostaną wszelkie imprezy, przyjęte gratulacje od babć, cioć i wujków czas mężnie ruszyć na poszukiwanie pierwszej pracy. Gdy po kolejnych tonach wysłanych CV i listów motywacyjnych oraz zgrabnych odpowiedziach pracodawców w stylu: doceniamy Pańskie/ Pani kompetencje ale nie przystaje Pan/Pani do profilu naszej firmy, przychodzi czas na poszukanie mniej ambitnego zajęcia. PRZYCHODZI PORA NA CALL CENTER: Wówczas z pomocą przychodzą rosnące jak grzyby po deszczu kolejne call center. Oczywiście można tam pracować zarówno na tzw. infolinii, czyli obsłudze połączeń przychodzących, lecz częściej można się spotkać z ofertą pracy telesprzedawcy. Wymagania: to zazwyczaj: średnie wykształcenie, miła aparycja, komunikatywność. Po rozmowie kwalifikacyjnej, na której najczęściej należy zaprezentować w jaki sposób sprzedać jakiś abstrakcyjny produkt, np.: lodówkę Eskimosom, czy paczkę chusteczek albo papier toaletowy, przychodzi czas na szkolenie wstępne. Celowo nie napisałem, że należy oczekiwać na wynik rozmowy, bo wynik jest równie oczywisty jak to, że do końca miesiąca nie dojdzie do koalicji rządowej Platformy z PiSem. W firmach telemarketingowych panuje tzw. rekrutacja ciągła, z uwagi na ogromną rotację pracowników, nawet tych wyższego szczebla. Najczęstszymi klientami firm telemarketingowych są sieci komórkowe, firmy ubezpieczeniowe, wydawnictwa. Tym samym najczęściej telemarketerzy proponują nam różnego rodzaju ubezpieczenia, programy emerytalne, pakiety minut, smsów, laptopy, nowe plany taryfowe, kolekcje książek. Po pozytywnym przejściu szkolenia następuje rozmowa z prowadzącym szkolenie oraz przyszłym kierownikiem grupy sprzedażowej, podczas której kandydat ma za zadanie zaprezentować określony produkt na takiej zasadzie jakiej będzie on prezentowany klientom. A później do pracy. SZEF BEZ DOŚWIADCZENIA (PRZEWAŻNIE): Najczęstszą forma zatrudnienia są umowy cywilnoprawne, dlatego też plusem takiej pracy jest możliwość dostosowania grafiku do swoich potrzeb. Młodym absolwentom jest to szczególnie na rękę, kiedy dostają propozycję pracy „w zawodzie”, a rozmowa kwalifikacyjna ma się odbyć z dnia na dzień. Zarobki z kolei plasują się na poziomie 8 – 13 zł brutto za godzinę pracy. Minus oczywisty – to klienci i czasami przełożeni. Przełożeni jak w każdej pracy mogą pomóc albo zaszkodzić. Wadą, ale równocześnie zaletą jest, że przełożonym – liderem zespołu jest były konsultant. Jest to zaleta, bo rozumie w większym stopniu codzienną walkę z klientem i o klienta. Może to też być wada, bo jeszcze niedawny konsultant, z dnia na dzień staje się szefem swoich kolegów „ze słuchawek” i łatwo tutaj o uderzenie wody sodowej. Ktoś może powiedzieć – no pewnie, ale tak jest w każdej firmie, gdzie jest określona drabinka i możliwość awansu. Jednak branża call center jest specyficzna, bowiem owym liderem grupy zostaje się często z dnia na dzień, a nawet z godziny na godzinę. Zostają nimi bardzo młode osoby – 19, 20, 25 latkowie, bez wcześniejszych doświadczeń na polu zawodowym, umiejętności radzenia ze streseM SFRUSTROWANE BŁĘDNE KOŁO: Jednym słowem telemarketing to takie samonapędzające się błędne koło – sfrustrowani klienci kolejnym telefonem w podobnej sprawie od sfrustrowanych telemarketerów, którzy są psychicznie wyczerpani delikatnie mówiąc niemiłymi klientami. A nad ich głowami niezadowoleni z wyniku liderzy, którzy drżą o to jak wytłumaczyć się ze złego wyniku swojej grupy wobec swoich przełożonych oraz klientów. Ale z drugiej strony co by było, gdyby nie istniały takie firmy. Wtedy absolwenci kolejne miesiące i lata byliby na garnuszku rodziców, ewentualnie zasililiby armię firm typowo akwizycyjnych, gdzie należy sprzedawać pasty do zębów, perfumy w domu klienta czy na parkingu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Na szkoleniu wszystko jest ładnie i pięknie, a gdy zaczynasz pracę, ogarnia cię wielki stres. Koordynatorzy w ogóle nie starają się pomóc, a pracownicy nawet nie próbują zapoznać się z nowymi osobami. Zarobki bardzo marne, a rzeczywistosc w tej firmie nie jest taka kolorowa jak na szkoleniu jest to przedstawiane. Pracuje tam od miesiąca i niedługo podziękuję za współpracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tymek

hej, czy ktoś mógłby się podzielić aktualna opinią o ovista? jak się tam pracuje? generalnie o wszystkich call center piszą źle, ale tu jest bardzo mało informacji..ktoś? coś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Ovista Group - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Ovista Group
1.9/5 Na podstawie 25 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Marszałka Focha 18
    85-070 Bydgoszcz
  • NIP: 5542939644 KRS: 0000626382
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ovista Group
Przejdź do nowych opinii