Opinie o Direct Center w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Direct Center. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Direct Center na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Direct Center w Kraków

Karol Nowy wpis
Inne

Wymagają tam u Was znajomosci języków ?

J. Nowy wpis
Pracownik
@Karol

uwaga na tą firmę... obiecują wysokie prowizje, leady. Przy wystawieniu fv nie akceptują jej. Omijajcie szerokim łukiem.

Kaja Nowy wpis
Pracownik

Firma dba o swoich pracowników. W pracy panuje fantastyczna atmosfera, zarobki bardzo atrakcyjne. Wcześniej pracowałam w innym call center i uważam, że tu jest zdecydowanie lepiej. Aż miło przyjść rano do pracy.

AL Nowy wpis
Kandydat

Byłam tutaj na rozmowie kwalifikacyjnej. Przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Przedstawione warunki są bardzo atrakcyjne.

Misiek111
Pracownik

Pracuje tutaj od niedawna i jestem zadowolony. Dużym plusem tej firmy są fantastyczni ludzie.

Ala
Były pracownik
@Misiek111

Potwierdzam, ludzie są świetni.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Direct Center? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jakub
Były pracownik

Zarobki bardzo atrakcyjne. Miła atmosfera w pracy, polecam.

Kazek11
Były pracownik

Dobrze mi się pracowało w tej firmie, warunki i zarobki okay. Polecam

Artur
Były pracownik
@Kazek11

U mnie podobnie. Nie rozumiem negatywnych komentarzy. Bardzo dobrze wspominam pracę tutaj. Luźna atmosfera, zarobki fajne,.

Niezadowolony

No troche prawdy jest w tym co gościu pisze. I tez znajomi potwierdzają ze na tej stronie o tej firmie to prawde piszą bo to powiazane jest z wfirmą na Życzkowskiego, tam uslugi orange wsiskają non stop bizmesmenom bo byli i tam i tu, wiec i tam i tu jedna i ta sama pilłka jednym slowem piekna tylko wstępna rozmowa, i najlepsze w tym jest to że każdemu co innego mowili. Szkolenie tygodniowe za darmo charytatywnie, potem w ramach szkolenie praktyka z klientami na żywo, robienie umow i kasa dla firmy leci, a ty za szkolenie nie masz nic a z CIebie kase drą, i tak wygląda praktyka. Więc gosciu prawde pisze. No co niektorym wiedze ze robota za ladne oczy za darmo odpowiada, no wolny kraj, czemu nie, jak ma ktoś duzo w kieszeniu moze siedziec 24/h na dobe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Niezadowolony

Ale nikt nie zmusza cię do szkolenia niechcesz to nie przychodz proste jak dla mnie. W każdej pracy jest szkolenie i niestety w większości bezpłatne. Co do praktyki ok dla Ciebie proste dla innych nie. Szczerze tak czytam te komentarze i gdyby faktycznie byłby to taki (usunięte przez administratora) to call center by już dawno upadł

Piotr
Były pracownik
@Niezadowolony

Większość stanowisk wymaga wcześniejszego szkolenia. Chyba, że ktoś ma doświadczenie. Nie ma nic dziwnego w bezpłatnych szkoleniach, a firma oferuje na tyle atrakcyjne zarobki, że można spokojnie ten czas poświęcić na naukę . Pozdrawiam P.

matrix

Tylko jest tak dużo naiwnych ludzi co będą za pół darmo robić i call center nie upadnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
matrix

Firma całkowicie nie godna zaufania ,. szkolenie miało trwać 6 dni a tu po trzech każą siadać i dzwonić do klientów za darmo w ramach szkolenia . Tak samo jak umowa o pracę po miesiącu, która jest obiecywana na ogłoszeniach z tejże firmy jest po prostu nie prawdą . Te fakty są potwierdzone przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego w firmie .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
konsultantka
@matrix

szkolenie w cc polega na praktyce - nic nowego. Może zamiast łazić i wypytywać innych o warunki trzeba się wsiąść za siebie i swoja naukę. I tu Pana zagnę wiem o którym projekcie Pan mówi to nowy projekt i dla sprostowania tam jest umowa o prace po miechu- wiem to z własnej autopsji nie doszłaś do mnie jak robiłeś wywiad

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
matrix
@konsultantka

Hehe akurat t nie muszę się brać za siebie i na całe szczęście nie muszę pracować w tak marnych firmach . Rozumiem że jest cześć praktyczna ale 3 dni w projekcie ankietowym, poćwiczyć to sobie można z koleżanką z pracy a nie z klientem, bo on nie będzie czekał aż konsultantka znajdzie w stosie kartek co ma mówić. Jak tobie odpowiada siedzenie w pracy przez 3 dni za darmo to proszę bardzo, przecież mamy wolny kraj

elo

@śmiać mi się chce - no trochę to brzmi jak sci fi. Minimum 200h?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
śmiać mi się chce

do Wódz: Większych idiotyzmów nie czytałem. Albo nigdy nie pracowałeś/aś w DC, albo masz omamy. 1. Szkolenie (oczywiście darmowe około 1tyg.) - w każdym call center jest szkolenie! 2. Praca musisz wypracować 200 godzin i wtedy dostajesz wypłatę ( dopiero po 2 miesiącach). - wypłata jest co miesiąc i nie ma znaczenia ile godzin wypracujesz! 3. Jeśli pękniesz wcześniej nie dostaniesz nic - HAHAHA tyle wystarczy za komentarz! 4. Każda wpadka to wylot - chyba właśnie to ciebie spotkało ofiaro życiowa! pzdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darth

To jak znajdziecie łatwą prace za 2500-3000 netto to dajcie proszę znać :)

Wódz

Sam pracowałem w call center! większych idiotyzmów nie czytałem! Call center do nie budowa domu! Tam jak chcesz sobie przez 30 sekund ułożyć w głowie wszystko co się stało przed chwilą to już Ci leci przerwa w systemie. Ciśnienie jest niesamowicie wysokie. Kierownik chodzi i sprawdza czy pracujesz. Już nie mówię o tym jak ciężkie jest rozmawianie z kimś kogo się nie widzi. Sam pracuję w obsłudze klienta z tym, że ja go widzę i jestem w stanie wpłynąć na jego decyzję gestykulacją. Call center to tak jakby dłubać widłami w dziurze z gównem w poszukiwaniu monety 2zł na ostatniego busa do domu. Zapomniałbym dodać. Jeśli chodzi o nieograniczone możliwości zarobkowe to racja bo jedyne ograniczenie to człowiek po drugiej stronie. Nie znaczy to, że zarobisz furę pieniędzy, a wręcz przeciwnie. Call center jest jak plemię kanibali zjadających się nawzajem. Po 8 godzinach wysokiego wysiłku psychicznego nie masz ochoty na życie. Więc ta praca wpływa na Twoje życie osobiste. Jest tak, że gdy przychodzi Niedziela wieczorem to z nerwów nie można spać bo wiesz, że jutro musisz pracować i czeka Cię stres. Umowa zlecenie to standard. Wypłata dopiero po dwóch miesiącach (muszą wyliczyć prowizję). Wygląda to tak: 1. Szkolenie (oczywiście darmowe około 1 tyg.) 2. Praca musisz wypracować 200 godzin i wtedy dostajesz wypłatę ( dopiero po 2 miesiącach). 3. Jeśli pękniesz wcześniej nie dostaniesz nic! 4. Każda wpadka to wylot. Pewnie pomyślicie, że nie mam pojęcia co gadam? Miałem zostać kierownikiem grupy sprzedażowej ale nie wytrzymałem tego. Tak to wygląda.

znikające opinie

firmę oceniono grubo ponad 200 razy, przez 200 różnych ludzi a na stronie raptem dwie strony komentarzy. Zastanawiam się czy cała reszta została usunięta, bo były same negatywne? Chociaż patrząc na to co zostalo, to samych pozytywów tez nie widzę. W takim razie widzę, że poświęcenie czasu dla takiej firmy będzie dla mnie tylko stratą czasu, chyba się cieszę że tu trafilem...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
orion

szczerze mówiąc to nie spodziewałem się żadnych większych liczb... toż to tylko zabawa z ankietami

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tetlak

marna firma marny wlasciciel...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robety

No ale chodzi o to żeby w tym czasie szukać. A nie da się tego z wypłacaniem tej kasy jakoś obejść?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robety

Kiepsko trochę jest z tą kasą w tej firmie. Ale na chwilę to chyba można się zaczepić na jakiś czas. A umowy jakie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ala

Aha no i teraz jest dla mnie jasne dlaczego tak mało. Kiepsko trochę że tak jest. A jak komuś uda się wytrzymać to później może jeszcze jakieś premie dochodzą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktooooś

Czy ktoś pracuje na Wadowickiej przy projekcie play? Jakies opinie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Direct Center - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Direct Center?

    Zobacz opinie na temat firmy Direct Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Direct Center?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Direct Center
2.6/5 Na podstawie 274 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Prof. Michała życzkowskiego 19
    31-864 Kraków
  • NIP: 6793122562 KRS: 0000601656
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Direct Center
Przejdź do nowych opinii