Global Telemarketing S.C

Kraków

Opinie o Global Telemarketing S.C

grześ 2015-12-19 02:19
na jaką umowę? o pracę?
meggi 2016-01-08 16:32
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona - zatrudniłam się 4ry miesiące temu - po mojej poprzedniej pracy w call center gdzie indziej - tu jest zdecydowanie lepiej finansowo ale przede wszystkim jest zdrowa atmosfera, fajne konkursy, jak się człowiek stara i ma trochę szczęścia - można całkiem nieźle jak dla mnie zarobić. Jest tu dużo osób które pracują bardzo długo więc chyba są w miarę zadowolone, sporo osób jest też takich które zwolniły się a potem wróciły. Ogólnie polecam tego pracodawcę.
2
xawery 2016-01-16 00:42
na jaką umowę zatrudniają? o pracę czy zlecenie? jest zus? ubezpieczenie zdrowotne?
2
ola 2016-01-16 15:58
umowa zlecenie z zusem wiec mozesz chorowac, z tego co wiem co ci najlepsi maja umowe o prace, wiekszosc na zleceniu
aaaa1111 2016-01-19 18:29
jutro ide na rozmowe rekrutacyjna. powiedzcie mi o co pytaja o w ogole??? czy to jest praca na umowe o prace czy zlecenie? ile dni w tygodniu sie pracuje i w jakich godzinach?????
1
alf 2016-06-06 13:44
chcesz mi powiedzieć że tylko 12 aktywacji i 13 zł masz na rękę? jak znam gt wiem że jest to nie możliwe. znam je od podszewki bo pracowałem tam przez ponad rok. baza danych wiadome wszędzie ta sama bo innej orange nie da. najpierw zarobki były rzeczywiście spoko ale później się skurwi*y. atmosfera - mam mieszane odczucia ale pomińmy to. trochę czasu już od gt upłynęło bo odszedłem w 2013 roku ale nie wspominam tego roku najlepiej. widzę że nie się nie zmieniło. w czasie kiedy było to na lea też 3-4 osoby z grupy brały p o3-4 tyś a reszta ok. 2 więc chyba hajs standardowo. ludzie w każdym razie bardzo dziwni mi to nie odpowiadało. rozumiem że firma nastawia się tylko na wynik i kasę więc o to nie będę się pluł bo po to każda firma powstaje żeby zarabiać. ogólnie ze względu na ludzi z którymi pracowałem (wówczas) wspomnienia raczej negatywne. a co do 13 zł za tylko 12 aktywacji nie wydaje mi się to możliwe nawet na mnp gdzie sprzedaje się stosunkowo łatwiej niż na nowych aktywacjach. z resztą sprzedać internet firmie nie jest w cale tak trudno.
Aleksandra 2016-06-09 12:53
Ja pracowałam na bazie wewnetrznej i faktycznie tak jak napisal Alf- sprzedac internet firmie nie jest trudno i jak patrze to wiekszość moich sprzedaży była własnie z internetem mobilnym. Jeśli chodzi o sama atmosfere- musiało się duużo zmienić od 2013 roku poniewaz ja nie mam kompletnie na co narzekać- po pierwsze atmosfera- 100% bombowa a ludzie z ktorymi pracowalam po prostu za-je-bi-sci i lepszych juz nigdzie nie poznałam, zawsze pomocny kierownik i coach, pamietam ile razy spotykalam sie i moje rozmowy były wałkowane ale to dało efekt- w drugim miesiacu pracy odpisałam 26 aktywacji- weszło z tego 21 i byłam mega zadowolona ze swojej wypłaty- jak dobrze pamietam bylo ok. 2600zl bo fajnie wyszlam z prowizja. Teraz zaczynaja sie wakacje i chce tam ponownie wrocic i zapewne zabiore ze soba wspołlokatorkę której cieżko znaleźć prace a wiem ze tam bedzie miala szanse fajnie zarobić :) takze wszystkim polecam to miejsce, czy to na wakacje czy to na stałe bo wszystko jest tak jak byc powinno i mi się to podoba! :-)
1
Malmaa 2016-07-04 14:08
Odchodziłam ze łzami w oczach - jadę za granicę na całe wakacje ale po wakacjach natychmiast wracam!
Jak miałam lepsze miesiące i wyższe parcie na wynik to finansowo wychodziłam naprawdę spoko. Pracowałam na górze na bazach własnych. Ludzie niesamowici - jedyni w swoim rodzaju. Nigdy w życiu nie pracowałam w firmie z z tak dobrą energią. Praca jak praca - pracowałam w innym call center i uważam, że w GT było naprawdę spoko. Gorąco polecam.
2
claudia 2016-07-11 12:32
Solidna firma, płaci na czas. Można zarabiać ile się chce a zależy to tylko od Naszej sprzedaży Polecam :)
1
Darcio 2016-07-11 12:56
Bardzo fajnie. Miła atmosfera, da się bardzo dobrze zarobić jak się sprzedaje. Dla mnie jako studenta zaocznego godziny i dni pracy rewelacja.
Co do ludzi piszących źle o zarobkach - co jakiś czas takich tu widuje, którzy zamiast robić to co do nich należy, siedzą i gadają z kolegą. Nie znam pracy w której ktoś płaci za nic nie robienie !
1
Nik 2016-08-23 14:42
Jest możliwość zatrudnienia na pół etatu w tej firmie?
piotrk 2016-08-29 13:24
Witam
Wie ktoś jak to wygląda stawkowo na godzine?
Czy wszystko wyglada uczciwie czy są jakies walki?
Planuje zlozyc CV ale chce najpierw poznac opinie na ten moment.
Pozdrawiam
Pracownik 2016-09-27 10:48
Albatros: "Weszłem"? Serio? I z takim językiem polskim szukałeś pracy w callcenter. Poza tym "spartańskie warunki" czyli co? Jadłeś suchy chleb z wodą? Zamiast krzesła miałeś madejowe łoże? "A potem DNO" czyli co? Obrażać łatwo, chociaż patrząc się na Twoją polszczyznę, to wcale nie jest takie proste. Ogólnie rozpisałeś się ale zero konkretów.
1
weronika 2016-10-12 10:05
Z tego co wiem rekrutacja jest prowadzona aktualnie oraz zawsze na stronie www.globaltelemarketing.pl można wysłać CV i jak będzie nabór to specjalista ds. rekrutacji zadzwoni.
lala 2016-10-15 12:07
Wiesz to call center więc czego więcej wymagać wiadomo, że pracują tutaj głównie studenci @smieciowa umowa a co do zarobków to nie zgodzę się bo składa się ona z podstawy, prowizji i premii więc jak się tych 2 ostatnich nie wyrabia no to wiadomo, że pensja nie powala
2
Yo.lo 2016-11-22 20:33
Hej. Widzę, że ostatnio pojawia się sporo negatywnych komentarzy o GT-ok, każdy ma prawo do swojej opinii wyrażonej według tego, co czuje.
Ja przerobiłam już kilka różnych call center i szczerze- Global jest najlepszy z nich wszystkich. Pracy nie ma dużo, wypłaty zawsze do 15-go każdego miesiąca, na ich wysokość nie ma możliwości narzekać bo jest na bardzo dobrym poziomie, atmosfera jest mega- każdy każdemu pomoże, z każdym można pogadać, co miesiąc konkursy na kasę czy na gadżety i nie dla kilku najlepszych, tylko dla wszystkich, którzy brali w tym konkursie udział, poza tym sami też wspólnie wychodzimy często po pracy bo ludzie są niesamowici. Co jakiś czas firma organizuje imprezę dla każdej z baz osobno, czasami impreza dla wszystkich.
I jeszcze miłe słowo o kierownikach i coachach: jesteście OK :) (jak któryś to przeczyta, to będzie wiedział, od kogo ten komentarz ;) ) ale serio- są bardzo OK. Z każdym problemem można się zgłosić, nie zlewają tego, zawsze pomogą, nie ochrzanią jak coś nie pójdzie dobrze, tylko z uśmiechem motywują.
Nie ma podziału na lepszych czy gorszych, bo każdemu dają szansę. Niektórzy siedzą po dwa miesiące bez wyniku bo kierownicy wierzą w potencjał i każdemu zawsze dają szansę żeby się wykazać. Jeśli komuś podziękują za współpracę, to tylko takim, którzy lamią i np. oglądają filmy w necie zamiast pracować. I nawet takim dają dużo czasu, żeby się "nawrócili".
Możliwość awansu wewnętrznie też jest jak najbardziej, ostatnio z resztą po raz kolejny miało to miejsce. I nie jest to praca tylko dla studentów- mam kolegów i koleżanki w różnym wieku i wszyscy czujemy się dobrze razem,a mieszanka jest wybuchowa-są tacy, co grają w kapelach, inni piszą i wydają książki, śpiewają, wychowują dzieci, malują- no czy przy takich ludziach można się nudzić?? :) NIE!!! :)
Z pełną odpowiedzialnością za swoje słowa polecam Global Telemarketing :)
i pozdrawiam całą zewnętrzną :) (tak, tak-wewnętrzną też ;) )
2
Ania K. 2016-11-24 15:07
Przyjacielska atmosfera oraz super ludzie a do tego świetne zarobki (pracowałam w innym call center w Krakowie i bez porównania) Sprzedajesz zarabiasz więcej to jest normalne w sprzedaży. Sami pracujemy na swoje wynagrodzenie i nikt Nam nie da za darmo zarobić 2- 3 tys. Dużo Moich znajomych z Globala zarabia właśnie tyle a niektórzy 4-5 tys. Gdzie można tyle zarobić siedząc w fajnych warunkach i tylko dzwoniąc do klientów? Oferta jest dobra bo to ORANGE dla klientów firmowych więc jest łatwiej sprzedać i często jeden klient bierze 1-3 umowy. Ludzie są spoko po pracy się widujemy a często Global robi imprezy integracyjne za które płaci a także mamy konkursy z tabletami/laptopami. Nie rozumiem kto pisze te negatywne komentarze chyba konkurencja! Lepiej siedzieć w domu i pisać negatywne komentarze niż pracować ?
3
Konrad 2016-11-24 22:11
Na samą rozmowę bym poszedł taka piękna Pani rekruterka.
Profesjonalna i miła rozmowa rekrutacyjna. Firma spoko polecam bo nie robią problemów.
3
Jarek 2016-11-25 11:02
zero szans na awans ? Kierownicy to byli doradcy biznesowi. Teraz kolejna osoba została kierownikiem a była doradcą biznesowym. Trzeba mieć wyniki i podejście do biznesu, ludzi i można startować w konkursie. Tu każdy ma szansę
3
Silver 2016-11-25 21:30
Jestem zadowolony z pracy w callcenter w tej firmie, atmosfera jest bardzo dobra w zespole i zawsze można liczyć ma pomoc każdego kto tam pracuje. Nie ma nacisku rygoru i rzępolenia typu " gdzie twoja sztuka?" jeśli masz zapał do pracy i chęć to polecam
5
zzzzz 2017-01-04 16:56
Z ręką na sercu polecam. Jestem w trakcie studiów zaocznie i to moja pierwsza praca. Prawdę powiedziawszy jak zaczynałam to byłam przerażona, nie wiedziałam czy sobie poradzę ale sprzedaje się w zasadzie głównie tablet z internetem co jak się okazuje jest banalne. Nie ma za wiele materiału do ogarnięcia, mi się udało zrobić super wynik już w 2 dzień pracy. Weszłam na forum z ciekawości i jakoś ciężko mi uwierzyć w to narzekanie.. Jest kilka minusów ale z pewnością ogromny plus to możliwość zarobienia dobrej kasy i przede wszystkim moja grupa. 4 miesiąc pracuję i każda wypłata wychodzi mi coraz większa. Moja mama mówiła że nie możliwe jest zarabiać 3 tysiące na rękę bez studiów i doświadczenia a tu proszę ;)
1
ren 2017-01-04 16:58
moja najlepsza praca do tej pory :)
1
ren 2017-01-04 16:59
a i ekipa pierwsza klasa ziomy
1
Pytacz 2017-01-12 15:30
Wie ktoś gdzie znajduję się biuro w Rzeszowie, szukałem informacji na ich stronie ale nic nie pisze, jakby jakaś tajemnica.
TeamGT 2017-01-13 10:21
Pytaczu nie jest tajemnicą, że jesteśmy na ul. Piłsudskiego 36a Rzeszów.

Zapraszamy do Nas :)
2
Aaggg 2017-01-18 21:55
Prawda jest taka, że atmosfera jest niepowtarzalna. Dla tych co chcą i przychodzą do pracy pracować kasa zawsze się zgadza. My w zespole robimy co miesiąc lepsze wyniki i co miesiąc lepsza kasa wpada. Nie zdażyło mi się tez nigdy aby ktokolwiek z kierowników czy trenerów odmówił mi pomocy, tu akurat trzeba zaznaczyć że wsparcie jest duże. Polecam!
1
Cyrkiel 2017-02-03 14:03
Nie pracowałem w tej firmie i nie wiem jak tam jest, ale odnośnie postu powyżej, to chyba normalne że jak ktoś nie generuje zysku to go wywalają, bo po co mieli by kogoś takiego trzymać, żeby być miłym czy co?
2
Paweł 2017-02-07 12:25
Narzekają Ci co im się pracować nie chce.
Ludzie robicie wynik zarabiacie. Nie sprzedajecie umów nie zarabiacie. Proste?
To jest sprzedaż tu nikt nie będzie Wam płacił za siedzenie.
Global ma podstawę ale więcej zarabiamy na prowizjach. Ja w grudniu zarobiłem 4 tys. i jestem zadowolony. W Moim zespole nikt nie zarabia 1000zł weźcie się do pracy a nie piszcie głupoty na forum. Pewnie piszą Ci co nigdy w Globalu nie byli albo konkurencja.
2
andzia121402 2017-02-13 16:52
Mam pytanie te zarobki co tu piszecie sa przy całym etacie ?
baldriczek 2017-02-23 01:22
Powiem tak, pracuje tam na chwile obecna, rzetelna opinia, nie jakas podrabiana. umowa owszem smieicowka, natomiast przejde do tego jak to wyglada od poczatku, na starcie macie 5 dniowe szkolenie w ktorych ogolnie zapoznajecie sie z oferta internetu mobilnego dla sieci i macie szkolenie technik sprzedazowych, 4 dnia są juz pierwsze rozmowy z klientem, ja trafilem do grupy z serio spoko kierownikiem, ale grupa mowila, ze mozna trafic duzo gorzej, przez 1 miesiac nie ma na was duzego cisnienia, macie czas tak naprawde do nauki, pieniandze mozna fajne zarobic, bo 14zl za godzine jest przy 19 aktywacji miesiecznie, do tego prowizja ponad 30zl. podstawa to jest 9zl netto, oczywiscie nie ma przepasci pomiedzy 9 a 14zl, są kwoty w zaleznosci ile wykrecicie ale za 19 aktywacji jest ta stawka maksymalna. baza klientow jest wylacznie na biznesowych, wiec na ogol gadacie z ludzmi na poziomie, ale z tym tez roznie bywa wiadomo. przerwy są, takze nie siedzicie w kolko na sluchawce. Duzym minusem jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jaki czasami bywa z dostepnioscia sprzetu, ogolnie oferta jest dosc uboga, czesto śa braki w terminalach czy kolorach, trzeba potem w rozmowach oddzwaniac i proponowac przykladowo inny kolor bo sie okazuje ze bialego nie ma i nie bedzie, takze to jest najwiekszy minus tej roboty mysle.
2
Hanna 2017-03-07 13:47
@baldriczek dzięki za opinię! Bardzo pomocna :) Z tego co piszesz, więcej plusów niż minusów.
1
Konrad 2017-03-15 11:05
Atmosfera w pracy luźna, bez spiny. Wyniki robimy i zarabiamy dużo, każdy jest zadowolony. Jak ktoś nie jest to nie sprzedaje, siedzi i nie dzwoni bo inaczej się nie da. Fajne, konkretne szkolenia dające power ! Najlepsze call center - hajs się zgadza, z ludźmi na piwko można iść, kierownicy spoko.
Hanna 2017-03-17 15:23
@Konrad, dobrze to słyszeć. Dziękuję za informację. Długo już tam pracujesz?
Konrad 2017-03-30 09:46
Hanna długo i nie długo zależy jak patrzeć. 7 mc i jest to najdłużej jak pracowałem. Wszystko jest ok i na pewno zostanę dłużej.
Hanna 2017-03-30 10:00
@Konrad, w takim razie powodzenia w dalszej pracy! Dla zainteresowanych zatrudnieniem w tym miejscu - zachęcam do odwiedzenia strony firmy http://globaltelemarketing.pl/rekrutacja/
Quoleris 2017-04-11 19:39
Jak to wyglada teraz w tej firmie teraz. Zamierzam tam podbić bo na rozmowie kwafikacyjnej pani od specjalista odo spraw rekrutacji rzuciła mi się w oczy za swój profesjonalizm najbardziej zapamietałem ją w najbardziej w tej firmie i byli całkiem spoko i chcialbym tam zacząć za niedługi okres. Jak oceniacie pracę w firmie?
1
Hanna 2017-04-12 09:31
@Quoleris, o jakie stanowisko się ubiegasz? Możesz powiedzieć również kilka słów więcej na temat Twojej rozmowy kwalifikacyjnej? Może udzieliłbyś kilku rad dla przyszłych kandydatów.
Hania 2017-04-14 21:03
Jestem mega zaskoczona moją wypłatą, słyszałam że zarabia się dobrze jak się dobrze sprzedaje ale nie spodziewałam się aż tak dobrej kasy za pierwszy miesiąc pracy
1
Hanna 2017-04-28 09:08
@Hania to bardzo dobrze, że jesteś zadowolona. A na jakim stanowisku dokładnie jesteś zatrudniona? Pamiętajmy, że warunki pracy, atmosfera różnią się od siebie w zależności od obejmowanego stanowiska. Może powiesz również kilka słów więcej na temat ogólnych warunków pracy? Jak wygląda Twój przykładowy dzień w pracy?
ramzes 2017-04-28 12:25
Skoro była kontrola i firma dalej funkcjonuje to znaczy, że wszystko jest ok ;)
1
Kajetan 2017-05-04 14:50
Dobra, czas abym i ja w końcu wyraził swoją opinię na temat GT. Widzę wiele negatywnych komentarzy które moim zdaniem są na wyrost, to call center, nie budka z kebabem. Oczywiste jest to, że największy nacisk jest na sprzedaż, i zrozumiałe jest to, że jeśli Ci nie idzie trzeba pożegnać się z firmą z godnością. Nie każdy nadaję się na telemarketera. Pracowałem w tej firmie prawie dwa lata z przerwami, wiadomo.. raz szło lepiej, a raz trochę gorzej. Nie zawsze chciało się dzwonić do ludzi zwłaszcza przez to, że baza danych była mielona przez miesiąc z 20 razy (nie wiem jak teraz). Ja akurat miałem szczęście i trafiłem na człowieka który wykorzystywał mój potencjał w 100% (Kubuś, pozdrowienia). Do dzisiaj pamiętam czas kiedy w moim pierwszym miesiącu pracy miałem bodajże piąty najlepszy wynik w firmie, a to właśnie dzięki Tobie Kuba. Ale do rzeczy... Za moich czasów atmosfera w firmie była genialna, ludzie byli z sobą bardzo zżyci, integracja, wspólne spotkania były na porządku dziennym. Co do prezesów firmy, mogę powiedzieć tyle.. Kiedy miałem swoje problemy, oni pomogli mi.. Kiedy nabroiłem i byłem blisko zwolnienia, dogadaliśmy się, i nie przez to, że byłem jednym z najlepszych, a przez to, że są po prostu ludzcy. Co do warunków zatrudnienia, umowa śmieciowa.. W dzisiejszych czasach nic nowego, poza tym - nie podoba się, nie musisz pracować. Kasa prawie zawsze była na czas, zdarzają się czasem poślizgi kilkudniowe, ale to chyba tragedią żadną nie jest. Co mogę jeszcze więcej dodać.. Pracowałem w kilku przeróżnych firmach z przeróżnych branż, ale GT będę wspominał z uśmiechem na twarzy do końca życia. Z przyjemnością wróciłbym do Was, ale nie nadaję się już na słuchawkę. Mimo iż nie jestem już tam mile widziany, chciałbym pozdrowić wszystkich pracowników, tych co odeszli kiedy miałem przyjemność tam pracować. (2014-2015) i tych którzy nadal tam pracują, a wiem że kilka osób z mojej grupy nadal trudzi się przy sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Wiem, że większość z Was mnie jeszcze pamięta, i ja o Was nie zapomniałem. To chyba by było na tyle. Do rychłego zobaczenia!
3
Hanna 2017-05-04 15:04
@Kajetan, to znakomicie, że tak dobrze wspominasz pracę w tym miejscu. Dziękujemy za Twoją szczegółową ocenę.
Dla zainteresowanych podjęciem pracy w Global Telemarketing S.C - na stronie internetowej firma podaje powody, dla których warto się zatrudnić: http://globaltelemarketing.pl/rekrutacja/
Hanna 2017-05-11 09:59
@żenua, jeżeli jakikolwiek komentarz został zarchiwizowany, to musiał być on niezgodny z Regulaminem Serwisu GoWork.pl
NIck 2017-05-28 21:05
Witam.

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w tym call center?

Pozdrawiam.
Hanna 2017-05-29 11:31
@robot piszesz, że zdarza się, że w Global Telemarketing S.C z dnia na dzień zwalnianych jest kilkunastu pracowników. Z jakiego powodu? Czy taka sytuacja była jednorazowa?
Jaro 2017-05-30 15:32
Rozmowa trwa ok 15-20 minut, przyjemna w miłym towarzystwie i eleganckim pokoju.
Pytania odnośnie doświadczenia, poprzedniej pracy, studiów, dyspozycyjność.
Rekruterka opowiada o pracy w firmie, warunkach, obowiązkach. Ogólnie miło i sympatycznie.
2
Kasia 2017-05-31 12:42
Nie prawda ! Osoby, które zostały zwolnione nie robiły planów od paru mc . Poza tym nie było żadnych zwolnień grupowych o czym Wy piszecie !
Firma zajmuje się sprzedażą usług i wiadomym jest, że jak nie sprzedajesz to Cię zwalniają.
Global daje szansę, są rozmowy, coachingi, warsztaty ....... i naprawdę trzeba się postarać aby Cię zwolnili.
Pracuję od 8 miesięcy w tej firmie i jest najlepszym call center w jakim byłam, kierownicy spoko nie trują, ludzie ok. Jestem w trakcie studiów a zarabiam po 3.000 - 4.000 zł to chyba dużo ?
1
Hanna 2017-05-31 13:35
Zauważyłam tutaj dwie sprzeczne ze sobą opinie. Konkretnie ocenę użytkownika @robot oraz ocenę @Kasia. Skąd biorą się takie różnice?
Aneta 2017-07-24 14:30
Tyle komentarzy, że jak poszłam na rozmowę to miałam mieszane uczucia. Rozmowa rekrutacyjna bardzo miła, Pani bardzo profesjonalna z uśmiechem wszystko wytłumaczyła. Usłyszałam, że jak nie będę sprzedawała to zarobię samą podstawę i wiecie co ? Piszecie negatywne komentarze bo Wam się nie chciało dzwonić ! Znam paru takich, którzy mają żale a sami nic od siebie nie dali. Ja dzwonię non stop bo po to przychodzę do pracy i mam wyniki. Zarabiam różnie w zależności od Mojej sprzedaży ale zawsze mam wypłatę powyżej 2000zł. Jeżeli dla Was to jest mało to nie idźcie do tej firmy bo szkoda Waszego czasu. Mnie nikt nie oszukał wiem po co jestem w pracy i jestem zadowolona, atmosfera luźna, fajne szefostwo, koleżanki, koledzy, każdy jest na Ty i nie ma dress codu jak dla Mnie extra.
1
były/niedoszły pracownik 2017-09-07 15:51
Po pierwsze rozmowa rekrutacyjna całkiem na plus, przedstawione warunki na rozmowie również na plus
po drugie trzydniowe szkolenie, które może Cię przygotować do pracy jako telemarketer , jak najbardziej na plus a teraz

smutna i prawdziwa RZECZYWISTOŚĆ.. ( oczywiście w moim odczuciu )

warunki okazały się zupełnie inne niż te, które przedstawiane były na rozmowie rekrutacyjnej.
praca ciężka, chyba ze LUBISZ sprzedawać ludziom, coś czego tak naprawdę Ty sam byś nie kupił ;P
ogólnie każdy lubi coś innego, ja po niespełna dniu wiedziałam, że to nie jest to co chciałabym robić... wiadomo próba nie strzelba, poinformowałam o decyzji i zrezygnowałam...
(usunięte przez administratora) Szkoda nerwów i swojego cennego czasu, biorąc pod uwagę warunki i podejście do sprawy. Krótko mówiąc nie polecam. (usunięte przez administratora)
Zostaw swoją opinię o Global Telemarketing S.C - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Telemarketing S.C