logo Global Telemarketing S.C

Global Telemarketing S.C

Kraków

Opinie o Global Telemarketing S.C

... 2015-12-29 15:08
Zostałam bardzo podobnie potraktowana.Ta firma nie szanuje ludzi.
3
meggi 2016-01-08 16:32
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona - zatrudniłam się 4ry miesiące temu - po mojej poprzedniej pracy w call center gdzie indziej - tu jest zdecydowanie lepiej finansowo ale przede wszystkim jest zdrowa atmosfera, fajne konkursy, jak się człowiek stara i ma trochę szczęścia - można całkiem nieźle jak dla mnie zarobić. Jest tu dużo osób które pracują bardzo długo więc chyba są w miarę zadowolone, sporo osób jest też takich które zwolniły się a potem wróciły. Ogólnie polecam tego pracodawcę.
1
xawery 2016-01-16 00:42
na jaką umowę zatrudniają? o pracę czy zlecenie? jest zus? ubezpieczenie zdrowotne?
ola 2016-01-16 15:58
umowa zlecenie z zusem wiec mozesz chorowac, z tego co wiem co ci najlepsi maja umowe o prace, wiekszosc na zleceniu
aaaa1111 2016-01-19 18:29
jutro ide na rozmowe rekrutacyjna. powiedzcie mi o co pytaja o w ogole??? czy to jest praca na umowe o prace czy zlecenie? ile dni w tygodniu sie pracuje i w jakich godzinach?????
1
Tomek23 2016-02-12 14:56
Zgadzam sie z Hihi. Za moich czasów umowa najgorsza z możliwych, nie wiem jak teraz ale mozna zauważyć ze ciężkie walki sie tam kroją
jan 2016-04-10 14:57
zlecenie (usunięte przez administratora). trzeba miec "koneksje" zeby coś osiągnąć.
2
Liiii 2016-05-18 16:00
Nie wiem jak na bazie wewnętrznej, ale ja byłam na zewnętrznej, czyli pozyskiwanie nowych klientów lub zachęcanie do powrotu do Orange. Kiepska baza klientów, np ludzie już długi czas firmy nie mają, wkurzają się że nie ma przepływu danych. Irytują się bo już ktoś dzwoni do nich w tym tygodniu 10 raz. Generalnie ciężki kawałek chleba, trzeba ich wręcz molestować i zmuszać do aktywowania czegoś. Stawki hmm, 13 zł to nie jest podstawa za godzinę, taką stawkę dostaniesz jak sprzedaż 10-12 szt. nowych aktywacji. Podstawowa stawka to 6 zł./h. Atmosfera spoko, chociaż pod koniec miesiąca jest ciśnienie, jak nie ma wyrobionego planu. Nie ma żadnego okresu wypowiedzenia, dlatego mogą się pozbyć kogoś nie potrzebnego z dnia na dzień, ale działa to w dwie strony, pracownik tez może odejść z dnia na dzień.Ale tak jak powiedziałam to baz zewnętrzne.
alf 2016-06-06 13:44
chcesz mi powiedzieć że tylko 12 aktywacji i 13 zł masz na rękę? jak znam gt wiem że jest to nie możliwe. znam je od podszewki bo pracowałem tam przez ponad rok. baza danych wiadome wszędzie ta sama bo innej orange nie da. najpierw zarobki były rzeczywiście spoko ale później się skurwi*y. atmosfera - mam mieszane odczucia ale pomińmy to. trochę czasu już od gt upłynęło bo odszedłem w 2013 roku ale nie wspominam tego roku najlepiej. widzę że nie się nie zmieniło. w czasie kiedy było to na lea też 3-4 osoby z grupy brały p o3-4 tyś a reszta ok. 2 więc chyba hajs standardowo. ludzie w każdym razie bardzo dziwni mi to nie odpowiadało. rozumiem że firma nastawia się tylko na wynik i kasę więc o to nie będę się pluł bo po to każda firma powstaje żeby zarabiać. ogólnie ze względu na ludzi z którymi pracowałem (wówczas) wspomnienia raczej negatywne. a co do 13 zł za tylko 12 aktywacji nie wydaje mi się to możliwe nawet na mnp gdzie sprzedaje się stosunkowo łatwiej niż na nowych aktywacjach. z resztą sprzedać internet firmie nie jest w cale tak trudno.
Aleksandra 2016-06-09 12:53
Ja pracowałam na bazie wewnetrznej i faktycznie tak jak napisal Alf- sprzedac internet firmie nie jest trudno i jak patrze to wiekszość moich sprzedaży była własnie z internetem mobilnym. Jeśli chodzi o sama atmosfere- musiało się duużo zmienić od 2013 roku poniewaz ja nie mam kompletnie na co narzekać- po pierwsze atmosfera- 100% bombowa a ludzie z ktorymi pracowalam po prostu za-je-bi-sci i lepszych juz nigdzie nie poznałam, zawsze pomocny kierownik i coach, pamietam ile razy spotykalam sie i moje rozmowy były wałkowane ale to dało efekt- w drugim miesiacu pracy odpisałam 26 aktywacji- weszło z tego 21 i byłam mega zadowolona ze swojej wypłaty- jak dobrze pamietam bylo ok. 2600zl bo fajnie wyszlam z prowizja. Teraz zaczynaja sie wakacje i chce tam ponownie wrocic i zapewne zabiore ze soba wspołlokatorkę której cieżko znaleźć prace a wiem ze tam bedzie miala szanse fajnie zarobić :) takze wszystkim polecam to miejsce, czy to na wakacje czy to na stałe bo wszystko jest tak jak byc powinno i mi się to podoba! :-)
1
Malmaa 2016-07-04 14:08
Odchodziłam ze łzami w oczach - jadę za granicę na całe wakacje ale po wakacjach natychmiast wracam!
Jak miałam lepsze miesiące i wyższe parcie na wynik to finansowo wychodziłam naprawdę spoko. Pracowałam na górze na bazach własnych. Ludzie niesamowici - jedyni w swoim rodzaju. Nigdy w życiu nie pracowałam w firmie z z tak dobrą energią. Praca jak praca - pracowałam w innym call center i uważam, że w GT było naprawdę spoko. Gorąco polecam.
2
claudia 2016-07-11 12:32
Solidna firma, płaci na czas. Można zarabiać ile się chce a zależy to tylko od Naszej sprzedaży Polecam :)
1
Darcio 2016-07-11 12:56
Bardzo fajnie. Miła atmosfera, da się bardzo dobrze zarobić jak się sprzedaje. Dla mnie jako studenta zaocznego godziny i dni pracy rewelacja.
Co do ludzi piszących źle o zarobkach - co jakiś czas takich tu widuje, którzy zamiast robić to co do nich należy, siedzą i gadają z kolegą. Nie znam pracy w której ktoś płaci za nic nie robienie !
1
Nik 2016-08-23 14:42
Jest możliwość zatrudnienia na pół etatu w tej firmie?
piotrk 2016-08-29 13:24
Witam
Wie ktoś jak to wygląda stawkowo na godzine?
Czy wszystko wyglada uczciwie czy są jakies walki?
Planuje zlozyc CV ale chce najpierw poznac opinie na ten moment.
Pozdrawiam
Nienienie 2016-08-31 13:01
Powiem krotko i na temat: nie polecam kto tam pracowal do doskonale wie o czym mowie...
5
Nienienie 2016-08-31 13:01
Powiem krotko i na temat: nie polecam kto tam pracowal do doskonale wie o czym mowie...
2
Krzysztof F. 2016-09-09 09:13
Tragiczna firma, zwykla sluchawka I telemarketing, umowa zlecenie, zero szans na awans,najnizsza krajowa, nie polecam!
3
Albatros 2016-09-09 09:41
Weszlem tutaj bo dali mi cynka ze trzeba sie wziac publicznie za ta firme, przestrzegam totalnie! Duzo jest fakowych komentarzy, zaplacili pracownikom na slyxhawxe wyzsza stawke godzinowa w miesiacu zeby napisali dobre komentarze na roznych portalach nie wysylajcie tam cv, ciagle szukaja pracownikow bo ciagle sie ktos zwalnia, spartanskie warunki, kierownicy tacy sobie, na rekrutacji wszystko pieknie ladnie, a pozniej DNO serio uwiezcie mi przestrzegam Was przed ta bandom naciagaczy
6
Pracownik 2016-09-27 10:48
Albatros: "Weszłem"? Serio? I z takim językiem polskim szukałeś pracy w callcenter. Poza tym "spartańskie warunki" czyli co? Jadłeś suchy chleb z wodą? Zamiast krzesła miałeś madejowe łoże? "A potem DNO" czyli co? Obrażać łatwo, chociaż patrząc się na Twoją polszczyznę, to wcale nie jest takie proste. Ogólnie rozpisałeś się ale zero konkretów.
1
weronika 2016-10-12 10:05
Z tego co wiem rekrutacja jest prowadzona aktualnie oraz zawsze na stronie www.globaltelemarketing.pl można wysłać CV i jak będzie nabór to specjalista ds. rekrutacji zadzwoni.
lala 2016-10-15 12:07
Wiesz to call center więc czego więcej wymagać wiadomo, że pracują tutaj głównie studenci @smieciowa umowa a co do zarobków to nie zgodzę się bo składa się ona z podstawy, prowizji i premii więc jak się tych 2 ostatnich nie wyrabia no to wiadomo, że pensja nie powala
2
Yo.lo 2016-11-22 20:33
Hej. Widzę, że ostatnio pojawia się sporo negatywnych komentarzy o GT-ok, każdy ma prawo do swojej opinii wyrażonej według tego, co czuje.
Ja przerobiłam już kilka różnych call center i szczerze- Global jest najlepszy z nich wszystkich. Pracy nie ma dużo, wypłaty zawsze do 15-go każdego miesiąca, na ich wysokość nie ma możliwości narzekać bo jest na bardzo dobrym poziomie, atmosfera jest mega- każdy każdemu pomoże, z każdym można pogadać, co miesiąc konkursy na kasę czy na gadżety i nie dla kilku najlepszych, tylko dla wszystkich, którzy brali w tym konkursie udział, poza tym sami też wspólnie wychodzimy często po pracy bo ludzie są niesamowici. Co jakiś czas firma organizuje imprezę dla każdej z baz osobno, czasami impreza dla wszystkich.
I jeszcze miłe słowo o kierownikach i coachach: jesteście OK :) (jak któryś to przeczyta, to będzie wiedział, od kogo ten komentarz ;) ) ale serio- są bardzo OK. Z każdym problemem można się zgłosić, nie zlewają tego, zawsze pomogą, nie ochrzanią jak coś nie pójdzie dobrze, tylko z uśmiechem motywują.
Nie ma podziału na lepszych czy gorszych, bo każdemu dają szansę. Niektórzy siedzą po dwa miesiące bez wyniku bo kierownicy wierzą w potencjał i każdemu zawsze dają szansę żeby się wykazać. Jeśli komuś podziękują za współpracę, to tylko takim, którzy lamią i np. oglądają filmy w necie zamiast pracować. I nawet takim dają dużo czasu, żeby się "nawrócili".
Możliwość awansu wewnętrznie też jest jak najbardziej, ostatnio z resztą po raz kolejny miało to miejsce. I nie jest to praca tylko dla studentów- mam kolegów i koleżanki w różnym wieku i wszyscy czujemy się dobrze razem,a mieszanka jest wybuchowa-są tacy, co grają w kapelach, inni piszą i wydają książki, śpiewają, wychowują dzieci, malują- no czy przy takich ludziach można się nudzić?? :) NIE!!! :)
Z pełną odpowiedzialnością za swoje słowa polecam Global Telemarketing :)
i pozdrawiam całą zewnętrzną :) (tak, tak-wewnętrzną też ;) )
1
Ania K. 2016-11-24 15:07
Przyjacielska atmosfera oraz super ludzie a do tego świetne zarobki (pracowałam w innym call center w Krakowie i bez porównania) Sprzedajesz zarabiasz więcej to jest normalne w sprzedaży. Sami pracujemy na swoje wynagrodzenie i nikt Nam nie da za darmo zarobić 2- 3 tys. Dużo Moich znajomych z Globala zarabia właśnie tyle a niektórzy 4-5 tys. Gdzie można tyle zarobić siedząc w fajnych warunkach i tylko dzwoniąc do klientów? Oferta jest dobra bo to ORANGE dla klientów firmowych więc jest łatwiej sprzedać i często jeden klient bierze 1-3 umowy. Ludzie są spoko po pracy się widujemy a często Global robi imprezy integracyjne za które płaci a także mamy konkursy z tabletami/laptopami. Nie rozumiem kto pisze te negatywne komentarze chyba konkurencja! Lepiej siedzieć w domu i pisać negatywne komentarze niż pracować ?
3
Konrad 2016-11-24 22:11
Na samą rozmowę bym poszedł taka piękna Pani rekruterka.
Profesjonalna i miła rozmowa rekrutacyjna. Firma spoko polecam bo nie robią problemów.
3
Jarek 2016-11-25 11:02
zero szans na awans ? Kierownicy to byli doradcy biznesowi. Teraz kolejna osoba została kierownikiem a była doradcą biznesowym. Trzeba mieć wyniki i podejście do biznesu, ludzi i można startować w konkursie. Tu każdy ma szansę
3
Silver 2016-11-25 21:30
Jestem zadowolony z pracy w callcenter w tej firmie, atmosfera jest bardzo dobra w zespole i zawsze można liczyć ma pomoc każdego kto tam pracuje. Nie ma nacisku rygoru i rzępolenia typu " gdzie twoja sztuka?" jeśli masz zapał do pracy i chęć to polecam
4
Bobster 2016-11-29 12:02
Człowieku jeste [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] On ma racje nawet jeśli nie używa poprawnej polszczyzny. ZWALNIAM sie z GT
Buuuenos 2016-12-13 22:35
Niestety ta firma jak większość call center tnie pensję pracowników poprzez obniżanie prowizji, które jeszcze pół roku temu były w miarę w porządku. Można realnie zarobić 2,5-3 tysiące tylko trzeba mieć dobrze gadane i dużo cierpliwości do klientów, ogólnie większość ludzi zarabia na poziomie 1200-1500zl . W przeszłości firma miała swoją siedzibę na ul. Lea i za tamtych czasów atmosfera była super, w tym momencie niestety jest gorzej . Trochę czasu w tej firmie przepracowalem i ogólnie oceniam plus( głównie ze względu na wszystkich naprawdę wporzadku ludzi których tam poznałem).
Pffffff 2016-12-17 23:35
Procz zespolu to nie widze zadnych plusów ... Umowa śmiech na sali, obiecywanie gruszek na wierzbie i w ogólnym rozrachunku to porażka!!
3
zzzzz 2017-01-04 16:56
Z ręką na sercu polecam. Jestem w trakcie studiów zaocznie i to moja pierwsza praca. Prawdę powiedziawszy jak zaczynałam to byłam przerażona, nie wiedziałam czy sobie poradzę ale sprzedaje się w zasadzie głównie tablet z internetem co jak się okazuje jest banalne. Nie ma za wiele materiału do ogarnięcia, mi się udało zrobić super wynik już w 2 dzień pracy. Weszłam na forum z ciekawości i jakoś ciężko mi uwierzyć w to narzekanie.. Jest kilka minusów ale z pewnością ogromny plus to możliwość zarobienia dobrej kasy i przede wszystkim moja grupa. 4 miesiąc pracuję i każda wypłata wychodzi mi coraz większa. Moja mama mówiła że nie możliwe jest zarabiać 3 tysiące na rękę bez studiów i doświadczenia a tu proszę ;)
1
ren 2017-01-04 16:58
moja najlepsza praca do tej pory :)
1
ren 2017-01-04 16:59
a i ekipa pierwsza klasa ziomy
1
Pytacz 2017-01-12 15:30
Wie ktoś gdzie znajduję się biuro w Rzeszowie, szukałem informacji na ich stronie ale nic nie pisze, jakby jakaś tajemnica.
TeamGT 2017-01-13 10:21
Pytaczu nie jest tajemnicą, że jesteśmy na ul. Piłsudskiego 36a Rzeszów.

Zapraszamy do Nas :)
2
EKSCENTRYCZNY 2017-01-17 16:56
Bardzo dobra wypowiedz kolezanki Kingi
Pracowalem tam i jak najbardziej popieram to co napisala Wlasciciele nie licza sie w ogole z pracownikiem Traktowanie go jak murzyna jest na porzadku dziennym Jezeli chodzi o kierownikow to naprawde trzeba miec szczescie do ktorego kierownika traficie (pozdr Kuba) No i awans jezeli chodzi o to Jak najbardziej mozna awansowac Ale to jest tak bardzo sporadyczne ze naprawde wola wziasc jakas osobe lub podkupic od konkurwcji (sam bymem na etapie zatrudnienia nie jakiego Pana Dyrektora ktory do dzisiejszego czasu sam nie wiem co tam robil) Pozniej bylo podobno tylko gorzej (bo sam juz nie pracowalem) Jezli chdzo o sama prace to nie ma co ukrywac jak robisz swoje to jak najbardziej sie nie czepiaja i daja Ci sporo mozl;iwosci zarobienia Bo mozna naprawde tam zarobic i to chyba tak naprawde ludzi motywuje zeby tam zaczac pracowac Atmosfera tez jest ok Schody dopiero sie zaczynaja kiedy potyka Ci sie noga to wtedy mozna tylko wyleciec Bo global nie daje zbyt wielu szans zeby sie poprawic
Aaggg 2017-01-18 21:55
Prawda jest taka, że atmosfera jest niepowtarzalna. Dla tych co chcą i przychodzą do pracy pracować kasa zawsze się zgadza. My w zespole robimy co miesiąc lepsze wyniki i co miesiąc lepsza kasa wpada. Nie zdażyło mi się tez nigdy aby ktokolwiek z kierowników czy trenerów odmówił mi pomocy, tu akurat trzeba zaznaczyć że wsparcie jest duże. Polecam!
1
raven 2017-01-19 20:14
...wpierw 7 razy sie zastanow i wypij 5 piw...zanim tam pojdziesz...
3
pawlik 2017-01-25 12:48
Te dobre opinie co tu są to wypisują kierownicy z global telemarketing....... rzeczywistość jest zupełnie inna.... zarobki gwarantowane 1100 zł przy pełnej godzinówce do max 2300 zł. Umowy nie ma. Uważajcie na tą firmę - tam gnębią ludzi. nie polecam
4
matttt 2017-01-25 14:24
Zgadzam się z przedmówcą- większego syfu nie widziałem jak tam, a było to moje drugie cc w Krakowie. Wszystko od początku podejrzane i dziwne, zacznę od umowy: śmiech na sali- kto dostał do podpisania ten wie o co chodzi, i to jedyna firma z która sie spotkałem zeby w taki sposob traktowaka swoich pracowników, ludzie nie sa szanowani- sa traktowani jak maszynki do zarabiaia pieniedzy, a sam same 'G' dostajesz w zamian. Po obserwacjach zauwazylem ze licza sie tam uklady, jak ktos dobrze zyje z kierownikiem i robi dla niego wynik to jest się równiejszym w przeciwienstwie do reszty, ogolnie to rączka tam rączkę myję. srodowisko niby fajne ale ludzie!! ja tez musze za cos zyc a mam wrazenie ze praca tam to jakis wolontariat ktora nie pozwala na zaspokojnene nawet bytowego mnimum na przezycie! szanujmy sie i nie robmy z siebie ofiar i nie dawajmy sie- przestrzegam pizostalych przed zdecydowanem sie na prace tam- na rynku jest duzo wiecej lepszych ofert i mozna znalezc cos co jest powaznie warte uwagi, niz tracic czas i nerwy na takie ścierwo zwane GT. nie pozdrawiam,
aha- wczesniej pracowalem w innym cc- tam chociaz umowa była zgodna z prawdą i przynajmniej moglem wziac cos na raty a tu... szkoda gadac...
2
Whilo 2017-02-01 21:27
Drogi Goworku! Jest mi strasznie przykro widząc że usuwasz negatywne i jak najbardziej prawdziwe opinie na temat Globala- zauważyłem że zniknęły już 3 opinie dlatego powtórzę swoją jeszcze raz- to syf straszny, machloje, i cała ta firma śmierdzi czymś podejrzanym. Wałki na umowie straszne, całą kasa pod stołem, układy i ukladziki których nie zrozumiem, traktowanie ludzi jak śmieci kiedy nie przynoszą zysku. Gdzieś wyżej ktoś pisał że suuuper nawet jak nie sprzedajesz- i kto w to wierzy?? Wywala Cię no nie przynosisz zysku. Nie polecam! Omijać szerokim łukiem jak tylko zapraszają na pleszowska!! Ahh na tą chwilę jest 175opinii moja jest 176- ciekawe na jak długo bo prawda w oczy kole
4
Cyrkiel 2017-02-03 14:03
Nie pracowałem w tej firmie i nie wiem jak tam jest, ale odnośnie postu powyżej, to chyba normalne że jak ktoś nie generuje zysku to go wywalają, bo po co mieli by kogoś takiego trzymać, żeby być miłym czy co?
2
Paweł 2017-02-07 12:25
Narzekają Ci co im się pracować nie chce.
Ludzie robicie wynik zarabiacie. Nie sprzedajecie umów nie zarabiacie. Proste?
To jest sprzedaż tu nikt nie będzie Wam płacił za siedzenie.
Global ma podstawę ale więcej zarabiamy na prowizjach. Ja w grudniu zarobiłem 4 tys. i jestem zadowolony. W Moim zespole nikt nie zarabia 1000zł weźcie się do pracy a nie piszcie głupoty na forum. Pewnie piszą Ci co nigdy w Globalu nie byli albo konkurencja.
1
andzia121402 2017-02-13 16:52
Mam pytanie te zarobki co tu piszecie sa przy całym etacie ?
włodek 2017-02-17 14:12
czy dalej sa w firmie pszyjecia na czarno bez umowy?? musze dorobic na wudke i papierosy a nie moge miec umowy bo komornik na alimenty zabieze a kolega muwil ze tam na czarno pracuje i ja tez bym chcial tak jak tez bo on bez umowy jest
baldriczek 2017-02-23 01:22
Powiem tak, pracuje tam na chwile obecna, rzetelna opinia, nie jakas podrabiana. umowa owszem smieicowka, natomiast przejde do tego jak to wyglada od poczatku, na starcie macie 5 dniowe szkolenie w ktorych ogolnie zapoznajecie sie z oferta internetu mobilnego dla sieci i macie szkolenie technik sprzedazowych, 4 dnia są juz pierwsze rozmowy z klientem, ja trafilem do grupy z serio spoko kierownikiem, ale grupa mowila, ze mozna trafic duzo gorzej, przez 1 miesiac nie ma na was duzego cisnienia, macie czas tak naprawde do nauki, pieniandze mozna fajne zarobic, bo 14zl za godzine jest przy 19 aktywacji miesiecznie, do tego prowizja ponad 30zl. podstawa to jest 9zl netto, oczywiscie nie ma przepasci pomiedzy 9 a 14zl, są kwoty w zaleznosci ile wykrecicie ale za 19 aktywacji jest ta stawka maksymalna. baza klientow jest wylacznie na biznesowych, wiec na ogol gadacie z ludzmi na poziomie, ale z tym tez roznie bywa wiadomo. przerwy są, takze nie siedzicie w kolko na sluchawce. Duzym minusem jest pierdolnik, jaki czasami bywa z dostepnioscia sprzetu, ogolnie oferta jest dosc uboga, czesto śa braki w terminalach czy kolorach, trzeba potem w rozmowach oddzwaniac i proponowac przykladowo inny kolor bo sie okazuje ze bialego nie ma i nie bedzie, takze to jest najwiekszy minus tej roboty mysle.
1
Hanna 2017-03-07 13:47
@baldriczek dzięki za opinię! Bardzo pomocna :) Z tego co piszesz, więcej plusów niż minusów.
Konrad 2017-03-15 11:05
Atmosfera w pracy luźna, bez spiny. Wyniki robimy i zarabiamy dużo, każdy jest zadowolony. Jak ktoś nie jest to nie sprzedaje, siedzi i nie dzwoni bo inaczej się nie da. Fajne, konkretne szkolenia dające power ! Najlepsze call center - hajs się zgadza, z ludźmi na piwko można iść, kierownicy spoko.
mówiłem że nie pozostawię tego bez komentarza 2017-03-15 17:05
NIE POLECAM FIRMY / NIE REKOMENDUJE FIRMY(piszę w skrócie o faktach)Poniższa treść nie ma na celu nikogo urazić po prostu jestem szczery. Mimo tylu negatywów postanowiłem tam przyjść...
Rozmowa kwalifikacyjna super Więc do Pani Sylwii zastrzeżeń nie mam NAWET ZAŁATWIŁEM IM 2 PRACOWNIKA i razem ze mną wyszła na 2 dzień w połowie szkolenia...
1dzień szkolenia prowadził Bartek (nie mam zastrzeżeń poza małymi dezinformacjami jak okazało się na 2 dzień ale w sumie chociaż trzeba zachować twarz ,mieć honor i umieć się przyznać do błędu ale cóż nie każdy widać ma cywilną odwagę) ale ogólnie ok (Po szkoleniu wróciłem do domu przepisałem notatki na czysto do zeszytu powtórzyłem notatki i ok)
2dzień szkolenia prowadził Kamil na początku zrobił test wiadomości z poprzedniego dnia szkolenia. Test zdała ledwo 1 osoba na całą grupę. (A podobno prawie wszyscy zdają;)) Potem robił dziwne uwagi i komentarze w pseudo luzackim a raczej luzacko-cwaniackim stylu po czym zabrał się do powtórki wiadomości . Podczas szkolenia stawiał mnie personalnie w niekorzystnej sytuacji (uwagi,docinki,nieśmieszne żarty)robienie z kogoś debila nie popłaca.Robił ze mnie usilnie debila i wmawiał,że przeszkadzam i rozmawiam podczas szkolenia (z osoba którą im załatwiłem do pracy)Byliśmy zażenowani .Tak na prawdę przepisywaliśmy i przerysowywaliśmy z tablicy. Wkurzył mnie solidnie potem znowu jakieś dziwne teksty to później raz powiedziałem do osoby która miała ze mną pracować,że dziwny gościu. Podłapał to oczywiście i zrobił z tego wielkie halo,że niby wyszło na to,że gadamy. A jak już zaczął mnie ośmieszać i wmawiać coś czego niema.Stwierdziłem ,że nie będzie nas obrażał jakiś... "PAN" i na 1 przerwie wyszliśmy zażenowani i zdenerwowani podwójnie . Ogólnie na początku mówiono mi ,że mogę pracować z kartkami i nie muszę znać cen na pamięć bo przecież są na kartkach a i tak się co jakiś czas zmieniają a w 2 dzień się dowiaduje od cwaniaka, że to podstawa i mam znać to na pamięć itd. itd.
3dzień około godziny 14:30 Pani Sylwia do mnie zadzwoniła z pytaniem o co poszło (ręka rękę myje czyli to co inni pisali w swoich negatywach ) Kobieta tak naprawdę ma w 4 literach co mam do powiedzenia na ten temat bo to i tak nic nie zmieni tylko zostanie wyśmiane przez nich poza tym pracując tam nawet nie znała oferty orange open a przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne-zdziwieni?Ja też. Tam jest wyraźnie zaznaczona hierarchia i układy więc śmiało mogę się podpisać pod reszta negatywów które niestety ale podkreślają swoją autentyczność . JESTEM STANOWCZO NA NIE JEŻELI CHODZI O TA FIRMĘ według mojej opiniijest tam pełno fałszu i obłudy nic poza tym . Nie traćcie swojego czasu i nadziei bo się można "lekko" zdziwić. Gwarancja super atmosfery się nie sprawdziła a jak mam pracować to z ludźmi którzy są szczerze sympatyczni. Co awans robi z ludźmi . Ale karma wraca i ten kto stoi nad nimi wyżej może kiedyś zwróci uwagę na liderów/szkoleniowców tak aby ręka ręki nie myła i nie było układów. Jakoś tam dziwnie ta firma wydaje sie być taka jakas chwiejna nie stabilna. Dziś się będą ze mnie śmiać ale kiedyśwspomną moje słowa i zaczną szanować ludzi. A Kamilowi gratuluje taktu i intelektu . NIE POLECAM
1
Hanna 2017-03-17 15:23
@Konrad, dobrze to słyszeć. Dziękuję za informację. Długo już tam pracujesz?
Zostaw swoją opinię o Global Telemarketing S.C - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Telemarketing S.C