To HR pisze te zainteresowania pracą i podbijają gwiazdki, bo się nie podoba, że słabe opinie firma zbiera.
I myślisz ze na forum znajdziesz oferty pracy? Żal
Czy Jula prowadzi obecnie jakąś rekrutację? Słyszałam, że to dobra firma i chciałabym pracować w sklepie bo bardzo lubię taką pracę. Może są nowe przyjęcia proszę o informacje. Jakie tu są stawki i umowy
TW "wykończył " Praktikera a teraz wykańcza Jula. Głównym na Polskę powinien być Szwed a nie Polak co dorwał się do koryta.
david a Ty myślisz że Szwedzi nie wiedzą co się dzieje?. Dla nich to wygodne, poza tym jak wszędzie liczy się kasa....
Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.
w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
co 5 komentarz należy do działu hr to aż śmieszne, że płaci wam się za kłamliwe ozłacanie firmy. Panie Fijenke kontrakt powoli dobiega końca, proszę zadać sobie pytanie, co dobrego zrobił pan dla firmy? dostał pan na tacy od poprzednika fantastyczną sieć multimarketów i nawet nie zdołał pan tego utrzymać na takim samym poziomie. Tnie pan koszty zastępując doświadczenie tanią siłą roboczą, a oczekiwania ma pan tak wysokie, że nawet pana wzrok tam nie sięga. Za pana rządów ludzie popadają w paranoję i ze strachu, że stracą pracę piszą donosy na swoich współpracowników. Doprowadził pan do zwolnienia wielu ludzi z doświadczeniem, m.in. RM, który wiedzą i doświadczeniem przewyższał pana o 3 głowy. Szwecja popełniła ogromny błąd- my to widzimy, oni to widzą tylko do pana to nie trafia. Życzę Szwedom, aby następnym CEO był ktoś w stylu poprzednika, bo pański czas powoli dobiega końca.
Piszcie do centrali w Szwecji bo tylko to może zmienić tą sytuację. Na poziomie Polski nic nie wywalczycie, tu jest beton i tego pilnują. Stara kadra nic nie musi robić i będą tego bronić bo inaczej odstawiono by ich od tego koryta. A to zaboli. W Jula pracownik to fizol od pchania wózka dlatego pracownicy są tak traktowani. Nie jesteście żadnymi konsultantami przynajmniej w oczach funkcyjnych. Należy robić i się nie odzywać. 2400 brutto i morda w kubeł. Musicie zarobić na dwukrotnie większe stawki dla teamliderów i trzykrotnie dla SM. Tania siła robocza to domena tej firmy więc żale są uzasadnione ale możecie sobie jedynie o nich opowiadać i tak nic się nie zmieni dopóki obecna kadra trzyma was za pyski. Dziewczyny będą siedzieć cicho bo to nie one są od odpowiednich zarobków w rodzinie a faceci no cóż współczucie. W razie czego wezmą mało myślących z worka bo taki mają sposób na tą farsę. Tak na marginesie to pracownikom w Jula brak śladowej odwagi bo już dawno moglibyście wiele zmienić ale na zebraniach nikt z was nawet nie wspomni o tym co piszecie anonimowo w necie. Dlatego was doją bo się dajecie doić, za taką stawkę bez podwyżek i premii to nawet Ukrainiec by pracy nie podjął.
Notoryczny brak obsady, idiotyczne przebudowy przy braku ludzi, na wszystko brak czasu,,,,Grafiki masakra, robione pod górkę ludziom.Po co jest lista życzeń grafikowych skoro się ich nie spełnia (włazityłki dostają to co chcą) hasło klient jest najważniejszy- kiedy pytam się ? Pomiędzy jedna dostawą a drugą czy przebudwą. Nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich stanowiskach, może mają jakąś wizję ale kompletnie nie wiedzą jak się za to zabrać Pana Marka byłego regionalnego znałem krótko(brak go), pan P za wyniosły... Chore notatki służbowe pisane na współpracowników... Owocami i kawą za darmo nie kupi się szacunku...
Wszyscy czytający pewnie myślą, że po co oni tam jeszcze pracują, skoro tak narzekają. A więc rozjaśniam, że trzyma nas wszystkich możliwość awansu poprzez prodżekt timlider, podwyższenia kwalifikacji poprzez co rusz szkolenia produktowe, oraz obiecane podwyżki które mają być konkurencyjnością, tak jak to obiecują w ofertach pracy i jak ciągle nam to powtarzają kierownicy pod pantoflem centralnych. Za tą kilometrówke pana P. który 3-4 dni w tygodniu jeździ po sklepach bez celu, to każdy by dostał swoją jak bardzo pożądaną podwyżkę. Ludzie załóżcie związek zawodowy i zróbcie strajk na kilka dni, może się w końcu przebudzą i przejrzą na oczy. Po naprawdę bardzo fajnych latach, nadszedł czas, kiedy człowiek się śmieje, co Ci na górze tam robią. Oczywiście kiedyś to przyniesie korzyść !
Pan P. nie jeździ bez celu. Jeździ po to aby przed jego wizytą wywracać sklep do góry nogami a potem i tak słuchać zje..ek, że niby syf w markecie. A co do związków, to dzień ich założenia równałby się z dniem zwolnienia z naszego Raju. Co do Pana P to chyba leczy jakieś swoje kompleksy swoim zachowaniem, panoszy się jak nie wiem kto, myśli, że jest Bóg wie kim. Poprzedni Regionalny potrafił stanąć zagadać, przywitać się. Panie Piotrze, jeśli Pan to czyta to niech ma Pan świadomość że jest pan zwykłym kurduplem, który wzbudza tylko głupi uśmiech pod nosem pracowników! Fajnie, ze jest forum na którym mogę się wygadać, bo wiem, że jeśli powiedziałbym to w pracy to nie uszło by mi to płazem
Słyszałem, że Jula to dobra firma i zależy mi dostać się tu do pracy w Warszawie. Czy są obecnie nowe przyjęcia? Na jakie zarobki mogę liczyć jako doradca?
P.P. - procedury procedur...
Nie no nie wierze. Kolega Marcin z Ww juz nie jest Sm?? Co się stało się??? :-( w słupsku byl chyba ten cieply , jakas krotka ta jego kadencja! sie dzieje Jula :D nakręcają do dzialania nie ma to tamto
Pracuję w Jula długo i jestem zadowolona. Jeśli ktoś oczekuje dobrej zapłaty za udawanie pracy to nie ma tu miejsca.
A czy za nie udawanie pracy można w Jula liczyć na dobrą zapłatę? Czy ktoś kto nie udaje i pracuje z zaangażowaniem zarabia w Jula więcej niż inni? Jak często wobec tego są podwyżki i na jaką kwotę może liczyć w Jula pracownik nie udajacy, że pracuje tylko wywiązujący się wzorowo ze swoich obowiązków?
Czy Jula ma nowe oferty pracy? Ja nigdzie nie widziałam i trochę szkoda bo chciałam u nich pracować!
Jula ma zawsze oferty pracy, polecam sprawdzić na ich stronie w zakładce "kariera". Jest to firma gdzie rotacja przekracza zdrowy rozsądek po wielokroć.
Sprawdź też na pracuj.pl, chcą zataić fakt, że 4 sm złożyło wypowiedzenie i dlatego nie ma tego w zakładce kariera ;)
Oj to chyba masz nie aktualne dane. Oni przechodzą do centrali, dobrze w D....E wlazili. I teraz na kolejnych nierobów będzie trzeba zapieprzac.
Z tego co wiem to do centrali idzie tylko reprezentant z Janek (żona, narzeczona? Pana Patryka S. z centrali) Sam widziałem ofertę z wrocławia, przed chwilą szukałem i już nie ma, jest tylko sm słupsk czyli może we Wrocku już są plany? A nie wiem co z Targówkiem.
Każdy sklep jest inny, każda historia jest inna. Atmosfere w pracy budują sami pracownicy. niemniej jednak duży wpływ mają poczynania centrali. brak podwyżek ,który jest tutaj poruszany to bardzo ważny czynnik rotacji. Niedługo pracownikami jula zostana tylko TL i SM reszta to pracownicy tymczasowi. A wracając do centrali to : 1) za duża ilość nierobów w stosunku do ilość sklepów 2) Kampanie reklamowe planuje chyba ślepy i nie widzi braków towaru na CL1. przyklad : obuwie zimowe za 279 w promocji 149 ilości śladowe. dostępność lipiec 2017 -śmiech na sali i co ? mam powiedzieć klientowi zeby czekał do lipca? Logiczne ,że pójdzie do konkurencji. Takich przykładów jest mnóstwo. Brak dostępności towaru to brak klienta . ale kogo to obchodzi , przecieżnaj ważniejsze sa tabelki i maile , maile, maile. Plan naprawczy trzeba wdrożyć- owszem ale trzeba zacząć od góry, zredukować ilość sztucznych stanowisk w centrali, zmotywować pracowników - podwyżki, oraz Główny na Polskę powinien być Szwedem.
w tej firmie to temat tabu. Nie można poruszać takich tematów.
Podobno Jula ma już na koncie kilka spraw sądowych chyba wlasnie za nieprzestrzeganie przepisów
Ludzie, przestańcie wszystkie sklepy wrzucać do jednego wora , bo nie w każdym jest tak samo. LUBLIN góra.
a co w Lublinie macie takiego super? czyżbyście dostawali premie? czy macie zapewnioną dostępność produktów z BB? na pewno połowa zespołu ma zezwolenie na wózki widłowe i nie ma problemu ze ściąganiem towaru dla klienta. Pensje rosną, nikogo się nie zwalnia i takie tam bajki?
Pewnie że składaj !!!
Z całym szacunkiem, czemu nie napiszecie do właściciela firmy? Szwedzka mentalność nie pozwoli na takie rzeczy. Macie w firmie również kogoś takiego jak kierownik personalny, który powinien dbać o to, by ludzie mogli swobodnie wypowiedzieć się na tematy ich nurtujące, no chyba, że nie macie nikogo takiego, w co ciężko mi uwierzyć ? Macie również swoich kierowników, którym powinniście mówić takie rzeczy. Nie dziwie się, że jest niezadowolenie jeśli faktycznie ten co robi i ten co nic nie robi biorą do ręki te same pieniądze. Nie mniej jednak nadal nie dostałem odpowiedzi jak jest z rotacją, bo wyniki dyskusji pracowników na tym forum obrazują trochę co innego, niż ogłoszenia na stronie firmy. Ciężko uwierzyć, aby komuś pozwalano jeździć wózkiem po magazynie bez zezwolenia, za to grożą firmom spore mandaty. Podjąłem dyskusję, aby zrozumieć problem, bo tak czy inaczej złożę swoje CV do firmy, a może uda mi się zobaczyć jak to wygląda "od kuchni".
To jest najlepszy sposób na zrozumienie przez Ciebie jak jest w Jula, złóż cv i doświadcz tego. Nie możesz zrozumieć jak można jeździć wózkiem elektrycznym bez uprawnień? Są osoby, które nie mają badań na wózek a zostały wewnętrznie przeszkolone, absurd? Co na to inspekcja pracy i BHP? Ja też nie mogłem zrozumieć tego do czasu... Podam Ci przykład, jesteś na pierwszej zmianie i musisz przyjąć dostawę z tira. Na sklepie jest kasjerka bez uprawnień i jeszcze jedna dziewczyna również bez uprawnień. O 8.30 przychodzi reszta pracowników i towar musi być na magazynie. Towar jest spaletowany po kilka palet w pionie a na paletach skrzynie z towarem zwane plifami. Żeby można było to roznieść trzeba towar rozpaletować i tu bez wózka elektrycznego nie da się tego zrobić i co robisz? W całej załodze może 2 osoby z uprawnieniami i np mają zmianę drugą. Czyli towar nie wyłożony bo powiesz, że nie możesz i klienci odsyłani z kwitkiem? Pomijam fakt, że za kilka dni kolejna dostawa i jeżeli tej nie wyłożysz to nie będzie miejsca w magazynie na przyjęcie towaru. Taka sytuacja to standard. Drugi przykład zostajesz na zmianie sam a na cały sklep są 2 osoby do obsługi, to też standard. Klient chce kupić towar, który jest w magazynie na raku na 3,4 piętrze np. spawarkę, kompresor, łuparkę, betoniarkę etc. Klient przyjechał z daleka i ma informację z infolinii, że mamy na stanie np 5 sztuk. Co robisz? Odsyłasz klienta bo nie masz uprawnień i towaru nie zdejmiesz? Co powiesz klientowi jeżeli wie, że mamy towar? Myślisz, że wróci zadowolony jak jechał 30 km żeby to kupić? Mało? To kolejny standard wózek elektryczny z przeglądem ważnym do np czerwca, sprawa zgłoszona SM i odpowiedź, ty się o to nie martw a skutek - do dnia dzisiejszego wózek bez ważnego przeglądu więc niesprawny... Kolejny przykład - wywożenie towaru ważącego ponad 100 kg wózkiem ręcznym, to już codzienność. Worki z ziemią, brykietem, podnośnikami etc co na to BHP? Sprawy zgłaszane kierownictwu i store, komentarz - co ci na to poradzę wiesz jak jest w tej firmie. Pewnie masz rację, gdyby Szwedzi wiedzieli o tym to by nie było tego typu nadużyć ale większość pracowników to ludzie od wózka i co im powie kierownik to bez namysłu robią. Jest jeszcze szansa w ludziach, którzy odeszli lub ich zwolnili, że powiadomią o tym PIP i BHP i tu apel do nich żeby to zrobili.
Czytam wasze wypowiedzi i trochę nie dowierzam temu, co widzę. Piszecie o ogromnej rotacji a ja widzę jedynie 4 ogłoszenia na doradcę. Jak to jest, nie ma pełnego zespołu pracowników na sklepie i nie są wystawiane ogłoszenia? Tak samo z brakiem 4 osobowej kadry sm (rozumiem to jako store menagerowie czyli kierownicy sklepów). Z ciekawości zajrzałem na stronę julii, żeby zobaczyć jakie mają wymagania na tych stanowiskach i nie widzę żadnych ogłoszeń, więc jak to jest? szukam pracy i dobrej firmy, a szwedzki styl pracy naprawdę jest na wysokim poziomie, więc wszedłem na opinie o Julii i trochę jestem zaskoczony, bo ewidentnie ktoś koloryzuje. Forumowicze czy Jula? Są te wakaty, czy ich nie ma? Odpowie ktoś?
Kolego szwedzki styl pracy w Jula? Skąd czerpiesz takie niedorzeczne tezy? Jazda wózkiem bez uprawnień gdyż inaczej nie zdejmiesz towaru z raka dla klienta a budżetu na szkolenia brak, brak premii, 3 weekendy pracujące i podstawa 2300 brutto to tak na początek ;). To jest ten szwedzki styl. Brak pracowników co skutkuje tym, że dostawa zalega w plifach w magazynie nie wyłożona, nawet nie rozpaletowana przez kilka dni. Uwierz bo pracuję tu od 2 lat ale już na szczęście jestem na wylocie bo poziom absurdu przekroczył moje ekstremum tolerancji. Nigdy wcześniej nie było tak żenująco źle jak obecnie. O ile wcześniej szedłem do pracy chętnie to teraz idę obojętnie, nie zależy mi na tym czy coś sprzedam czy nie ponieważ i tak firma "doceni" mnie tak samo. Z ludźmi w pracy też już porozmawiać się nie da bo jacyś zastraszeni, sfrustrowani i oczywiście powszechne jest negatywne nastawienie do tych co nie boją się głośno mówić o niewygodnych sprawach. To tylko kilka przykładów tych szwedzkich standardów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.