Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Randstad

Pracowałeś w firmie Randstad i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
sam juz sobie poradzilem! - 2014-08-24 10:02:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE POLECAM ZDECYDOWANIE TEJ AGENCJI!! A SZCZEGOLNIE TYCH PAŃ Z GDAŃSKA!!!
zdjecie uzytkownika
B - 2014-09-02 13:44:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a do mnie dzisiaj napisali w sprawie ogłoszenia które zamieściłam na gumtree. Pani lub pan, bo nie podpisało się, poprosiło o wysłanie życiorysu. Cv ze zdjęciem wysłałam. Otrzymałam jeszcze informację że potrzebują dwa zdjęcia sylwetki. A po co? Przecież to nie stanowisko modelki..Wysłałam takie jakie miałam pod ręką, ładne, na tle gór,spieszyło mi się, nie udało mi się zorganizować żadnych bardziej "stylowych" Zamiast olać mnie, bo nie wiem, mogłam się bardziej postarać, dostałam maila zwrotnego, że to "chyba żart"! Skąd się w ludziach bierze taka dyskryminacja? Hejterstwo?
zdjecie uzytkownika
perez - 2014-09-03 08:53:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w Mszczonowie nie mam żadnych problemów pracuje przez firmę Randstad w FAURECI i nie narzekam pozdrawiam panią(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
smiecho - 2014-09-06 17:23:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowalem w tej pozal sie firmie. Traktuja pracownika jak popychadło zero profesjonalizmu z ich strony. Człowiek stara sie tyra a oni jedyne co daja w zamian to ponizenie i ciagle pretensje i podejzenia. Zwalniajac mnie gdzie bylem jednym z lepszych pracownikow dowiaduje sie o wszystkim smsem chwile przed wyjsciem do pracy i kaza tego samego dnia wyprowadzic sie gdzie nie minal tydzien gdzie placilem za pokoj kaza sie pakowac ale co najlepsze i smieszne dostaje maila o karze 200 euro idac do biura dowiedziec sie o przyczynie kary nie potrafia odpowiedziec dlaczego dostalem kare a kiedy nie place poniewaz nie znam przyczyny strasza mnie kosztami windykacyjnymi i dalsza procedura. Chora firma i biuro przez ktore tam pracowalem. Szczeze odradzam nie szanuja pracy czlowieka!!!
zdjecie uzytkownika
zulugula - 2014-09-30 09:14:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam.pracuje w firmie saint gobain w czeladzi.pracowalismy w miesiacu sierpniu po 12 godzin to znaczy.od 6do 18 i od 18 do 6.oczywiscie stawka razy 100% w sumie przepracowanych 288 a wyplacono mi tylko 144 godz.wiec sie pytam gdzie jest reszte godzin i kasy skurwysyny.zlodzieje.chcesz pracowac przez ranstad ok tylko za opiekuna sandry bajer.pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
sla147 - 2014-10-08 23:39:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [mariano - 2012-01-10 15:53:38]:
Tego inżyniera to chyba dostałeś poza wykrztałceniem. Ha...ha...ha...!
zdjecie uzytkownika
kamil - 2014-10-24 23:22:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dobra uczciwa firma co wy mowicie
zdjecie uzytkownika
henio - 2014-11-03 18:58:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pytanie do wczesniejszego postu, po co oni tam chcieli od ciebie zdjęcia dwa sylwetki? tego nie mogę zrozumieć bo przecież raczej modelek nie szukali. od wszystkich tak chcą?
zdjecie uzytkownika
randstad - 2014-11-07 18:42:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [sam juz sobie poradzilem! - 2014-08-24 10:02:05]:
to s [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tak trzeba ich nazywać, wypłata nie na czas,w soboty i niedzielę składek nie płacą ! ten co napisał że dobra i uczciwa firma pewnie jest z randstadu.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2014-11-12 16:09:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
ŻENADA! KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU, NIE BĘDĘ SIĘ TUTAJ ROZPISYWAŁ ALE RADZE TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD RANDSTADU!!!
zdjecie uzytkownika
Strata czasu, wyzysk - 2014-11-17 09:41:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Nie polecam
zdjecie uzytkownika
witam - 2014-11-18 14:50:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam, moze wyjasnie wam dlaczego przewaznie sprawa wynagrodzenia wyglada tak:
Klient Randtad placi posrednikowi 100% pieniedzy z czego 60% trafia do Ciebie.
Dziwi mnie fakt, ze ludzie sa oburzeni, ze niby Randstad bierze dla siebie 40%.
No otoz bierze poniewaz:
- placi za Ciebie ZUS, podatek i skladki (okolo 18-21%)
- placi za Ciebie jak masz urlop.

Wiec te 40% dla Randstad to wcale nie jest AZ 40 procent. Bo moze ma z tego w sumie 10-15%.
zdjecie uzytkownika
karolina - 2014-11-18 15:25:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pewnie ze to normalne, kazda agencja pracy bierze kase za rekrutowanie pracacownikow, chyba nie wyobrazasz sobie ze firmy takie jak adecco, hays czy work service beda to robily za darmo !!!

Do tego podatki takie jak ZUS i inne skladki to jest dopiero lichwa, ktora pobieraja w sposob legalny zgraje nic nie robiacych urzednikow i jeszcze kaza mi co 4 lata na nich glosowac - M A S A K R A
zdjecie uzytkownika
Vinci - 2014-11-20 09:11:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
generalnie odradzam jakiekolwiek kontakty z ta firma. O ile pracownicy w oddziale w Kielcach są bardzo mili i profesjonalni w przeprowadzaniu rozmów rekrutacyjnych to kiedy wtrącił się menadzer do rozmowy, wszystko popsuł. Wszedł do pokoju rzucił wizytówkę na stół i zaczął pokazywać co to nie on. Pokazał mega arogancję i brak kultury. Po minucie żałowałem że tu przyszedłem. Szkoda czasu.
zdjecie uzytkownika
kula - 2014-11-20 14:07:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wiec jaka agencje polecacie?bo jak czytam opinie z kilku agencji to wszedzie jes zle!pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
jola - 2014-11-20 15:45:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
najlepiej omijać "agencje" szerokim łukiem. oni tylko zarabiają na tym że ktoś szuka pracy. zatrudnienie jest przez agencje, oni tylko wystawiają fakturę VAT za człowieka jak za towar firmie która szuka pracownika. Szukajcie pracy bezpośrednio u pracodawcy!
zdjecie uzytkownika
baifara - 2014-11-26 15:25:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktoś pracował bezprośrdnio w Randstad chodzi mi konkretnie o tą firmę jakieś opinie? Bo jak czytam to z góry do dołu opinie ludzi u których Randstad pośredniczy w pracy
zdjecie uzytkownika
iza - 2014-11-28 17:47:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
maz pracuje poprzez randstad i nie narzeka pozdrawiam randstad z walbrzycha
zdjecie uzytkownika
Andrej - 2014-12-01 11:14:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [jola - 2014-11-20 15:45:16]:
Witam! Każdy pisze, zeby omijać tą firmę, ale jak ? poszedłem do pracodawcy i to pracodawca powiedział mi, że mam się zgłosić do randstad, bo tylko tak mogę się przyjąć do pracy. No i co wy na to ?
zdjecie uzytkownika
kokos - 2014-12-05 17:28:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
mam już kilka doświadczeń z innymi agencjami, niestety głównie przykrych, więc tyhm razem zanim podejmę pracę przez tą agencję wolę was najpierw zapytać co i jak. zazwyczaj po podpisaniu umowy z agencją znikał kontakt i w razie problemów albo niejasności można było liczyć tylko na siebie.jak to jest z Randstad?
zdjecie uzytkownika
do kokosa - 2014-12-08 17:02:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
z randstadem to jest tak że stale się mylą. Tzn zawsze dostajesz za mało. Tylko szkoda że mylą się na naszą niekorzy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i tyle
zdjecie uzytkownika
to śa jakies jaja - 2014-12-09 18:30:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie dość że trzeba czekać do 10 i modlić się że łaskawie przeleją nam nasze ciężko zarobione pieniądze to są Tam takie Pindy w tym Garwolinie że pożal sie boże jak coś u nich załatwić to wolał bym już za czasów PRLU stać w kolejce odradzam prace w tej agencji w Avonie w Garwolinie Lepiej umrzeć z głodu niż tam pracować
zdjecie uzytkownika
Paweł - 2014-12-09 20:40:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [to śa jakies jaja - 2014-12-09 18:30:12]:
Dokładnie , im rośnie na kontach dlatego przetrzymują ! Wogóle szkoda gadać,ja 30listopada zrezygnowałem ze współpracy z tą agencją!!! Oni powinni mandarynki z hondurasu sprowadzać a nie zajmować się pośrednictwem pracy!!!
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Mila, kulturalna, rzeczowa
Pytania: o doswiadczeniu
troche pytan otwartych np jak wygladala moja droga z domu na rozmowe kwalifikacyjna :)
zdjecie uzytkownika
Kobieta - 2014-12-16 15:54:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Agencja pracy Randstad to pułapka dla ludzi wygodnych tak na prawdę samemu można wyszukać ogłoszenie i aplikować na dane stanowisko. Pracownicy tej firmy są złodziejami okradają ludzi bazując na niedomówieniach.Omijać z daleka to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w białych rękawiczkach.
zdjecie uzytkownika
nieznajoma_115 - 2014-12-18 10:07:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)

Będę wdzięczna za wypełnienie ankiety potrzebnej do pracy dyplomowej przez osoby kiedykolwiek biorące udział w rekrutacji przez Agencję RANDSTAD. Ankieta jest bardzo krótka.
Z góry wszystkim bardzo dziękuję.
(usunięte przez administratora)
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Randstad
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Randstad?
Zadaj pytanie
x