Hej, na stronie jest teraz oferta dla specjalisty ds. zakupów. Zastanawiam się na wstępnie wygląda sam okres próbny, bo jest napisane, że dopiero po nim można podpisać dowolna umowę. On w takim razie na jakiej jest?
Widzę na ich stronie, że mają usługę wizyty serwisowej, gdzie klienci mogą się zgłosić do salonu. Ilu serwisantów tam obecnie pracuje, będzie niedługo miejsce dla nowych osób? Przyznam, że chciałbym spróbować przy kolejnej rekrutacji, ale nie mogę znaleźć żadnych archiwalnych ofert. Jakie są u was stawki teraz i czy otrzymujecie premie z różnych okazji? Pytam, bo lata temu tu pisano, że żadnych nie było.
Duża firma motoryzacyjna więc i sporo osób tam pracuje...są lepsi, są nieco gorsi pracownicy. Ze swojego doświadczenia: na ogół profesjonalizm, ale czasami małe wpadki się zarzały... Pozdrawiam
Czy istnieje możliwość rozwoju w AUTO PREMIUM?
Oczywiście że można. Od marketingowca przez kierownika do prezesa droga nie jest daleka. :))))))
A ile trwa taki awans mniej więcej? Na stanowisku marketingowca trzeba spędzić jakiś minimalny czas żeby w ogóle starać się o awans?
Czy są tam awanse? Wczasy pod gruszą? Dopłata do dojazdów? Jak pracujesz tam to możesz kupić taniej część do BMW?
Prowadzona jest ciągle rekrutacja do AUTO PREMIUM. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę? Dużo umieszczają ogłoszeń na Praca.gov.pl, ostatnie dodali 12 października.
Mało profesjonalny salon ;((
Bardzo słabo traktują klienta ! Obiecują cene taka a przychodzi do płacenia to 2 x więcej ! Niech ktoś weźmie się za to a Pan Kamil bardzo nieslowny . Nie polecam ich
Jako klient i użytkownik serwisu od 2011 roku polecam. Obsługa konkretna i ogarnięta w temacie marki.
Załoga nowa bez pasji do marki. Tę opinię piszą sobie sami a reklama w radiu że 14 lat doświadczenia to jedna wilka bzdura. 99% pracowników nie pracuje tam dużej niż 2-3 lata BEZ autoryzacji sprzedażowej BMW bo zabrali.
Piłeś ! NIE JEDŹ! To jest nowe motto tej firmy. Panowie ! WSTYD dla tej firmy która przez 15 lat budowała swój autorytet na rynku podkarpacki i 'nadszarnięta" opinię po opinię po Panu Myśliwcu w Krasnym, BMW Polska i całego Koncernu BMW.
Czy nikt tego nie widzi, że jedyne pozytywy piszą sami pracownicy? beka.
Tzn. nie rozumiem w czym problem? Chyba o to chodzi żeby pracownicy pisali, nie? Weź wyjaśnij o co ci chodzi.
niech koledzy PREZESA piszą prawdę, a nie ubarwiają, jak jest super. jest super może dla nich, bo bujają się z M.M.
Książkę by napisał co tam się dzieje na co szkoda czasu. NIE POLECAM
Szef wie, że kierownik, który został obecnie PREZESEM XDDD robi wały i go (usunięte przez administratora)
Każdy wie wszystko. (usunięte przez administratora) na kółkach i robienie w ciula klientów, byle tylko zarobić. Ale racja, jak ktoś pójdzie siedzieć, to szef musi mieć słupa.
Czy AUTO PREMIUM organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Tragicznie nie mają pojęcia co robią nie wiedzą i nie umieją zdiagnozować usterki brak części do wymiany i naprawy schodu nie polecam i namawiam do omijania salonu i serwisu pracownicy z przypadku brK pojęcia o naprawie .pozdrawiam
Zastanawiam się kto pisze takie opinie. Każdy ma swoje humory, wymagania itp. Zamiast użalać się nad sobą weźcie się do roboty.
A Najlepiej samemu się wziąść za solidną robotę pozdrawiam :) i dobra a najlepsza jest w dużych przedsiębiorstwach budowlanych zatrudniających najlepszych fachowców budowlanych w POLSCE POZDRAWIAM
Ty się nie zastanawiaj! Tylko idź tam do roboty! Takich tam potrzebują! Zobaczysz jak tam fajnie.
Dzień dobry, mam pytanie, czy to prawda że BMW Dobrzański w Krasnem zbankrutował i nie będzie już salonu ?
Czy można liczyć w AUTO PREMIUM na prywatną opiekę medyczną?
Witam. Nie polecam serwisu wręcz proszę o omijanie szerokim łukiem w moim przypadku usterka zdiagnozowana dopiero po 4 przyjeździe i na dodatek będzie usunięta jak będą części zapasowe które dopiero są zamówione i dotrą na koniec kwietnia albo września samochód na gwarancji nic sobie z tego sobie nie robią ogólnie BMW jest nastawione tyłko na sprzedaż samochodów a jak nie.masz części to mogą samochód naprawić. Lepiej wybrać inną markę. Pozdrawiam.
Ale to że nie ma części to chyba nie jest ich wina i jak domniemań po czasie oczekiwania to chyba ich nawet wyprodukowanych nie ma.
Absolutnie nie polecam tego sprzedającego gdyż zakupiliśmy bardzo drogi nowy samochód jednak po upływie gwarancji przez przypadek odkryliśmy, że posiada wadę ukrytą. Sprzedający nie zgadza się na pokrycie kosztów naprawy ponieważ zasłania się upływem gwarancji. Zdajemy sobie sprawę z wygaśnięcia gwarancji jednak zgodnie z Kodeksem Cywilnym art. 556, 557 §1 i 568 „Jeżeli sprzedawca podstępnie zataił wady towaru, konsumentowi przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi bez względu na okres, jaki upłynął od stwierdzenia wady. Oznacza to, że przedsiębiorca odpowiada za produkt, nawet jeżeli wada zostanie przez konsumenta zauważona po upływie 2 lat od wydania rzeczy.” Zaistniała sytuacja jest warta nagłośnienia ponieważ czujemy się (usunięte przez administratora) i sprzedający naraża nas na wysokie koszta naprawy wady, która jest wadą fabryczną nie powstałą w wyniku nieprawidłowej eksploatacji pojazdu. Naprawa takich wad jest bardzo kosztowna. Jednym zdaniem „trzeba omijać szerokim łukiem” tego sprzedającego gdyż sprzedaje bardzo drogie niby nowe samochody, które w rzeczywistości posiadają wady ukryte mając przy tym ogromny zysk.
Szanowny panie . Raczej nie mogli Panu sprzedać nowego samochodu bo od ok 2 lat ten zakład nie posiada autoryzacji sprzedażowej BMW na sprzedaż nowych pojazdówv- stracili ja. Sprzedają tylko używane
Wojtek również lądował jak cza było ukryć (usunięte przez administratora) :) a prezyzyjnie robota to zabawa w kotka i myszkę
Konkurencje witamy ponownie, dawno was nie było :) Miło że o nas pamiętacie. Stać was na lepszy wpis. (przynajmniej tak myślałem)
Ogólnie nie polecam KOMORNIK Sądowy siedzi w samochodach na firmie BMW Firma posiada same długi nie godna polecania ! :) BMW są zbierane z placów za długi nawet samochód DYREKTORA który juz został zabrany firma zle zarządzana ! :) nie polecam!!! :) BMW TO MUSI BYC PRAWDZIWY DEALER BMW TO DOBRA MARKA :) jest Nowy DEALER BMW W RZESZOWIE POLECAM ORAZ SERWIS JUZ TERAZ WSZYSCY JEŻDZĄ NA RAMKACH BMW DOBRZANSKI RZESZÓW!!!!! :) BMW !
Ile trzeba mieć w sobie jadu i nienawiści aby pisać takie posty... ? Masakra Czy lokalna konkurencja nie potrafi w sposób cywilizowany zdobyć klienta ?? Czy musi opierać swoją reklamę tylko na kłamstwie i pomówieniach ? Bardzo smutne to wszystko.....
Jeśli ktoś siedzi w naszych samochodach, to tylko Klienci, którzy przychodzą, bo od kilku lat plac jest pełen samochodów do wyboru. Nie ma tu żadnego komornika - bardzo płytkie pomówienia...a nawet jeśli by był, to kupiłby samochód i wracał tylko na serwis ;) Do poszukujących pracy: Nigdy przez wiele długich lat nie zdarzyło mi się nawet minimalne spóźnienie z wypłatą - zawsze była na czas. Warto dodać, że na rekrutację, które są częste nie ze względu na dużą rotację (to kolejna bzdura - wystarczy spojrzeć na skład osobowy), tylko ze względu na realne rozrastanie się poszczególnych działów, przychodzą do nas pracownicy innych salonów i serwisów, w tym także pracownicy niedawno otwartego, chwalonego tutaj dealera z drugiej strony miasta, co najlepiej świadczy o tym gdzie, co i jak się dzieje :) Niektórzy pracownicy wręcz wracają do nas po krótkich, nieudanych epizodach w innych miejscach, a firma nie skreśla ich z góry tylko jeśli ktoś prezentował sobą dobry poziom, to ponownie dostaje szansę - nie ma dziecinady i obrażania się, tylko nawet w takich sytuacjach podejście jest zdroworozsądkowe i profesjonalne. Jako wieloletni pracownik obiektywnie mogę stwierdzić, że atmosfera Panująca w firmie nigdy nie była tak dobra jak teraz (zarówno na salonie jak i w części warsztatowej ). Najlepiej sprawdzić to osobiście i z pozycji Klienta i pracownika. Do konkurencji: weźcie się za pracę, a nie pisanie takich żenujących opinii...Klient, który jest inteligentny i tak sprawdzi to wszystko co piszecie osobiście. Pamiętajcie, że każdy Klient, który przychodzi od Was do naszego salonu (mimo ciągłego zniechecania z Waszej strony), mówi słowo w słowo to co usłyszał tam na nasz temat i przyznam, że te historie są coraz to lepsze :) W odpowiedzi Klient nigdy nie usłyszy złego słowa na Wasz temat i możecie mi zaufać - sam wyciągnie z tego wnioski. :)
spóźnianie sięz wypłatami to norma a zatrudniani są KOLEDZY KIEROWNIKA, PRZEZ CO ROBI SIĘ KOŁO WZAJEMNEJ ADORCJI I JEDZENIE PIZZY W KUCHNI ZAMIAST OBSŁUGIWANIE KLIENTÓW
Dalej jedzą tam pizzę.jak 10 lat temu.W piwnicy.bo każdy się boi nawet siebie.tyn co jest dyrektorem to udaje że coś wie.mafia kolesiowska.DUzo konfidentów.nie bój się prawdziwych dyrektorow.ale nie takich jak ty.
Konkurencji z drugiej strony miasta gratuluje pomysłowości w konkurowaniu oraz bardzo współczuje sytuacji w jakiej się znalazła. Klienta oszukacie raz - przy drugim powie "sprawdzam" Życząc powodzenia w biznesie pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AUTO PREMIUM?
Zobacz opinie na temat firmy AUTO PREMIUM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTO PREMIUM?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!