brak logo

AUTO PREMIUM

Rzeszów

Opinie o AUTO PREMIUM

anonim 2011-08-24 15:53:18
Współpraca z Panem Orzechowskim to nieustanna walka o swoje prawa, które są oczywiste i określone w kodeksie pracy. Nie szanuje on pracowników poniżając ich przy lada okazji. Chciałby aby robili ponad normę za marne grosze wszystko po to by zapełnić swoją kieszeń. Auto Premium sprzedaje nowe ekskluzywne limuzyny za kilkaset tysięcy złotych jako nowe auta z malowanymi zderzakami, drzwiami czy uszkodzeniami, które wynikają z tego iż często są używane przez wpływowe osoby z terenu Rzeszowa. Po naprawie nadają się do sprzedaży jako pełnowartościowe samochody. Wydaje mi się iż nie ma on pojęcia o tym jak zarządzać tym salonem dlatego często zmienia zdanie przy kluczowych kwestiach. Jednak [usunięte przez moderatora] to wpływowa osoba więc nawet liczne i częste kontrole niczego nie wnoszą a częsta rotacja powoduje, że ludzie stamtąd po prostu [usunięte przez moderatora]
8
anonimo 2011-09-21 23:14:09
[usunięte przez moderatora], szczególnie jeśli w grę wchodzi czas pracy, bo środowisko pracy czyli salon, warsztat wyposażone jest zgodnie ze standardami marki czyli na wysokim poziomie. Dużo do życzenia mogą pozostawiać metody komunikowania się kadry zarządzającej z pracownikami szeregowymi, co świadczy albo o braku kultury osobistej albo braku wyszkolenia managerskiego i etyki zawodowej. Wynagrodzenia zależą również od "widzi mi się" kadry zarządzającej, niby system wynagradzania jest przejrzysty, ale tylko do pierwszej wypłaty, później bywa różnie, premie gdzieś giną w przestworzach biurowych szefostwa.
2
anonim 2011-11-13 16:27:49
tak to prawda co napisane-lecz warto dodac że ;nie dostaniesz tam premii ,ciuchów roboczych,soboty pracuje się gratis za to że masz prace!Człowiek jest tam traktowany jak przemieszczające się dno!koordynacja pracy -niedostateczny.brak obiegu informacji.Dzieje się tak gdyż pewnego dnia ojciec powiedział synowi jutro synu bedziesz dyrektorem!Syn na to ;dobrze ojcze jutro będe dyrektorem.Sprzedawcy to jego koledzy ale takzę konfidenci więc śmieją się z ludzi poniżej.Liczy się dla nich tylko kasa!Oczywiscie należy czasem zostać ale nie będziesz mial za to zapłacone.Ogólnie mówiąc tzw. firma uduś.Jeśli ktoś pragnie stracić zdrowie!To polecam!Na początku dużo obiecują -wspaniałe wizje wobec osoby i zakładu -rzeczywistość jest już inna!Warunki pracy co do niektórych stanowisk {myjnia} jak również traktowanie ludzi pozostawiaja wiele do życzenia!
Anonim 2011-11-13 17:05:23
Dyrektor wraz z ludźmi którzy tam rządzą nieustannie dają do zrozumienia podwładnym że są tam zbędni szczycąc się tym że na ich miejsce mają dziesiątki innych chętnych poza tym nie szanują ludzi.Typowa firma w której ludzie pracujący na salonie to rodzina lub bardzo dobrzy znajomi pokazujący że są lepsi od pozostałych i właściwie nietykalni ze w względu na znajomości z dyrektorem . Pracownicy którzy nie są znajomymi szefostwa są równie szybko zwalniani jak zostali zatrudnieni z błahych powodów tylko dlatego że domagają się swoich praw które gwarantuje kodeks pracy.Panuje tam ponura atmosfera , gnębienie psychiczne i wręcz chamskie odzywki szefostwa wobec pracowników.Obiecywane pieniądze(praca w nadgodzinach oraz tzw. premie nie są wypłacane).Jeżeli ktoś lubi marnować swój czas oraz zależy mu na szybkiej utracie zdrowia polecam tą firmę......
1
Dzejkob 2012-11-21 10:59:15
Niestety wszystko to prawda, Pan Orzechowski pamięta czasy komuny i nie odejdzie z tej pracy dopóki nie wsadzi na stołki całej swojej rodziny- poprostu prostactwo najwyższych lotów- dorwał się do koryta. Nie miałem okazji pracować w tej firmie ale znam typa i niestety miałem tą nieprzyjemność rozmawiać w sprawie pracy ze Stanlejem- to poprostu prostak na nie odpowiednim stanowisku w nie odpowiednich czasach- po 5 minutach miałem ochotę wstać i napluć mu w twarz. Żal mi tylko kilku znajomych którzy niestety tam pracują i non stop narzekają
3
Nickman2013 2013-01-20 15:58:03
Dziwny sposób zarządzania. Firma reklamuje się jako najnowocześniejszą w branży, a tymczasem rzeczywistość jest kompletnie odwrotna. Jeżeli w profesjonalnym serwisie BMW pracownik musi prosić o sprzęt, albo czekać na część, która powinna być, ale jej nie ma (ponieważ brat dyrektora sprzedał takową za pośrednictwem Internetu i zapomniał zamówić następną, aby była na stanie magazynu) - takich przypadków jest multum.

Wykorzystywanie pracowników do czynności, których nie powinni wykonywać z racji swojego stanowiska jest codziennością.

Natomiast sprzedawcy to grupa uprzywilejowana. Wspomniani przez cały dzień nie robią dosłownie NIC! Siedzą i siedzą, przyjdzie klient, który chce kupić samochód (kupi bez względu na to jaki sprzedawca go obsługuje, bo po to przecież przyszedł do"ekskluzywnego salonu") i biorą za to kasę, a do tego są skłonni wydawać rozkazy innym ...

Ogólnie nie polecam, jako miejsca do stałej pracy. Pomysły dyrektorstwa (z racji stanowiska - osób dorosłych i doświadczonych) są najczęściej żenująco - śmieszne.

W całej firmie kierownicy i dyrektorzy stanowią 1/3 zatrudnionych, co jest fenomenem na skalę światową!
Pracownik 2013-05-16 16:32:50
Ja uważam, że żyjemy i pracyjemy na tyle w ciężkich czasach, że tak dobrze że się to jeszcze kręci. Podołać temu wszystkiemu to i tak wielki szacun dla Właściciela. Jeżeli będzie dalej tak jak jest to będzie OK (pieniądze z miesiąca na miesiąc są). Co do zarządu to musza trzymać ludzi krótko bo by im na głowy weszli.
Pracownik.
Pracownik 2013-05-27 19:25:48
A ja uwazam ze w tych ciezkich czasach i taj jest w porzadku. Wyplata miesiac w miesiac wplywa na konto i to jest najwazniejsze. Pan PO musi to wszystko trzymac za przyslowiwe uszy a z tego co widze nie ma latwo. Podsumowujac wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.
Marcin 2015-04-15 10:01:03
Powiem krotko oszusci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a jak sie oszukuje i robi w h..... klientow i naciaga na koszty to brakuje słow,dzieje sie to na poczatku dziennym i na olbrzymie kwoty. oczywiscie wiekszosc klientow placi a szefostwo sie bogaci żerujac na nieswiadomosci ludzi. Jedna wielka rodzinna powiedzialbym firma oszustow.
2
MM 2015-07-03 16:24:00
Zastanawiam się kto pisze takie opinie. Każdy ma swoje humory, wymagania itp. Zamiast użalać się nad sobą weźcie się do roboty.
3
nisa 2015-12-11 22:30:15
Fatalnie, same gwiazdy, niesympatyczna obsługa - beznadziejnie. Jednak w stereotypie bmw jest nutka prawdy... szkoda
3
belo 2016-01-03 15:02:11
najlepsze są oferty o prace - czas rekrutacji trwa latami….. biedni nie mogą nikogo znaleźć strasznie ciężkie czasy. Rekrutacja trwa latami a ogłoszenia non stop się pojawiają - cos nie halo - weźcie się ogarnijcie i zawracajcie ludziom głowy - szkoda czasu na szukanie w tej firmie pracy nie warto zawracać sobie gitare
1
Anonim 2016-02-24 02:32:01
Serwis BMW w Rzeszowie jest najlepszym serwisem w regionie.Projesjonalne podejscie do klienta.BMW Marka premium koszty utrzymania takich samochodów to nie łatwe zadanie.
Anonim 2016-07-29 21:56:33
Serwis moze i profesjonalny jak kazdy autoryzowany ale obsługa nie fachowa nie polecam!!!!!!!
6
samo 2016-08-04 22:54:58
No to dobrze, że usługi mają na prawdę wysokiej jakości @Anonim. Wiadomo, że to dużo świadczy, że moga odnosić sukces na rynku, ale czy nie będą potrzebowali kogoś do maszyn? Z góry dziękuję za odpowiedź
Zostaw swoją opinię o AUTO PREMIUM - Rzeszów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AUTO PREMIUM