Opinie o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów telekomunikacyjnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Angelika
Inne

Telefon oddany do reklamacji do sklepu Euro RTV AGD z powodu zawieszania się i wyłączania. Reklamacja nie uznana ponieważ sklep współpracuje z firmą Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Piaseczno, która wykonuje pseudo ekspertyzy. Telefon zakupiony w grudniu. Pierwsza reklamacja w kwietniu - ekspertyza CCS brak wady. Druga reklamacja z tego samego powodu w lipcu - ekspertyza CCS wada z winy użytkownika. Jak widać sposób EURO RTV AGD na nieuznawanie reklamacji. Jaka ekspertyza taki sklep:-(.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Angelika

Pani Angeliko, Bardzo nam przykro, że jest Pani niezadowolona z obsługi Pani urządzenia w naszym serwisie. Zapewniamy, że diagnoza produktów przeprowadzana jest zawsze z najwyższą starannością i rzetelnością przez naszych ekspertów technicznych. Zawsze staramy się, aby była ona zgodna z faktycznym stanem urządzenia i zależy nam, aby wszyscy nasi Klienci oceniali nasze usługi pozytywnie i nie czuli się potraktowani niesprawiedliwie. W związku z tym chcemy przyjrzeć się jeszcze raz opisanej przez Panią sytuacji – prosimy o przesłanie numeru IMEI/SN urządzenia na adres email: opinie@ccsonline.pl Zweryfikujemy obsługę serwisową Pani produktu i przedstawimy stosowne wyjaśnienia. Pozdrawiamy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

BOLO
Inne
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

MIAŁEM TAKĄ SAMĄ SYTUACJĘ. DWA RAZY NAPRAWA I DWA RAZY BEZ EFEKTU. TA FIRMA TO JEDNO WIELKIE KRĘTACTWO.

Tower
Inne
@BOLO

(usunięte przez administratora) W telefonie była padnięta bateria. Sprawdziłem w firmowym serwisie koszt wymiany około 140zł. W CCS wycenili na ponad 360zł. Zrezygnowałem. Obciążyli mnie kosztami ponad 88zł. za nic. Unikać. Naciągacze i (usunięte przez administratora)

BOLO
Inne
@Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Zawsze ten sam bełkot ze strony CCS

Ana
Inne

Smartwatch Samsung wysłany na gwarancję ponieważ nie działa przycisk. Jaśnie państwo nie chcą naprawić w ramach gwarancji ponieważ zegarek posiada popękane szkło ochronne na ekranie! Szkło! Nie ekran! Kpina totalna. Napisali, że mogą naprawić jak wymienię u nich ekran! Porażka... Wymieniać sprawny ekran ponieważ uszkodzone jest szkło ochronne pęknięte. Bardziej żałosnej wiadomości nie dostałam nigdy.

Pracownik
Pracownik

Atmosfera na serwisie fatalna ciągle ktoś się zwalnia, brak podwyżek płaca minimalna nie podnosi się wraz z minimalną krajową, nieustane cięcia premią Dyrektorzy na serwisie myślą tylko o sobie i o swoim cieplutkim stanowisku

Weteran
Pracownik
@Pracownik

Zgadza się wszystko dodam nowe osoby które przychodzą dostają wyższą podstawę niż pracownicy z dużo starszym stażem stąd taka duża rotacja na serwisie średnio w miesiącu jeden stary pracownik się zwalnia i przychodzi nowy bez doświadczenia żadnego cierpi jakość usług nowe osoby kompletnie nie wiedzą co to np. lutownica itd. z takim podejściem tego zarządu i pseudo dyrektorów ta firma niedługo upadnie

Barbara
Inne
@Weteran

No dobrze ale czy ci starzy pracownicy rozmawiają z kimś że chcą mieć podwyżki czy czekają aż firma sama wyjdzie z inicjatywą? No i powiedz mi pracownicy mają tu w ogóle jakieś premie?

Kolorowy
Inne

2 razy wysyłany odkurzacz robot xiaomi mop essenciall do naprawy z powodu cieknącej wody z dyszy, dwa razy odesłali twierdząc że produkt jest bez wad i jest sprawny!!!! Dzisiaj wysyłam 3 raz. Serwis firma krzak jak i produkt xiaomi mop essential. Nie polecam sprawę zgłaszam do UKOiK

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewa
Inne

Dziękuję bardzo za naprawę telefonu Huawei mate 40 pro. Wyświetlacz bateria obudowa wyświetlacz był rozwalony wszystko naprawione wymienone telefon wygodna jak nowy bałam się o telefon tu wyglondal jak nowy z sklepu jeszcze folia na ekranie naprawę saczunek

Bolo
Inne

Nie bełkot tylko prawada

Janek
Inne
@Ewa

Wypociny takich prymitywnych botów nie znających języka polskiego jak Ewa powinny być usuwane

Koszyk
Były pracownik
 Pytanie

Dramat. Tęępe ślusarze a nie serwis. Wysłałem poraz kolejny mój telefon na gwarancje z padniętą płtą główną. Na moje nieszczęście telefon miał lekko pęknięty wyświetlacz w rogu i obudowę baterii. Oczywiście nie miało to żadnego wływu na działanie telefonu. Stwierdzili uszkodzenie wyświetlacza i zrobili kosztorys na 1000 zł. Nie wyraziłem zgody. Wyświetlacz wymieniłem w pobliskim serwisie i obudowe (200zł) i odesłałem drugi raz żeby zareklamować płytę główną a te gnoje idą w zaparte że to wyświetlacz (nieoryginalny). Kosztorys 1200 tym razem bo doszłaby bateria ponieważ ktoś ją demontował. Efekt utrata gwarancji i odesłali telefon i jeszcze 60 zł kazali zapłacić za błędną diagnoze.. Ręce opadają. Pse£dofachowcy. Jak w tym kraju ma być dobrze?

anonim
Inne
 Pytanie
@Koszyk

Po co oddawałeś uszkodzony mechanicznie telefon na gwarancję z nadzieją głupiego że Ci go naprawia? Czytaj chłopie warunki gwarancji, a potem wylewaj hejt. A tym co zrobiłeś później to na prawdę nie musiałeś się chwalić. Polaczki.....

1
Patrick
Kandydat

Odradzam każdemu, szkoda życia minimalna krajowa plus premia, nie kompetencja asystentów serwisu i kadry zarządzającej ogólnie na serwisie panuje kolesiostwo

michał
Inne

Zero pomocy. Trzymali sprzęt dwa tygodnie porozkręcali, popsuli i odesłali masakra. Zero kontaktu. Po co pomóc. Najwyraźniej ludzie tam pracujący mają zero wiedzy o tym co powinni robić. Delikatnie ujmując.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Xyz
Były pracownik
@Pytanie

Wynagrodzenie to podstawa plus premia zależna od wyników pracy ( większość działów to premia akordowa zależna od spływu telefonów) . W wakacje zdarzają się nadgodziny dobrze płatne .

Wiesław
Inne

Tragedia a nie serwis telefon zawieszał się po m-cu odesłali jako sprawny.po drugiej reklamacji w ymienili jednak płytę główna..po roku przestał działać głośnik wewnętrzny odpisali że wygięty moduł wyswietlacza bez zaglądania do środka oczywiście żadnych wygięć nie widac .Za naprawę chcieli skasować 370 zł Oczywiście nie zgodziłem się .telefon odesłany i okazało się że głosnik zaczął działać nawet tego nie sprawdzili.nr zlecenia 1006267097.

Lech
Inne

Oddałem telefon do naprawy 9 marzec 22r -wrócił do mnie 19 marzec .tel. POCO X3 Pro - zawieszał się 4-5 razy dziennie po sprawdzeniu tel. w sklepie ten sam problem ...wymienili Płytę główna ,Moduł kamery oprogramowanie akt. - nic się nie zmieniło -podczas sprawdzenia tel. w obecności sprzedawcy -usterka zawieszania wystąpiła 2 razy przeciągu 30 minut. Także LIPA z tym Serwisem nie POLECAM .potrzymam tel. 3-4 dni i oddam do reklamacji.

Lech
Inne

Oddałem telefon do naprawy 9 marzec 22r -wrócił do mnie 19 marzec .tel. POCO X3 Pro - zawieszał się 4-5 razy dziennie po sprawdzeniu tel. w sklepie ten sam problem ...wymienili Płytę główna ,Moduł kamery oprogramowanie akt. - nic się nie zmieniło -podczas sprawdzenia tel. w obecności sprzedawcy -usterka zawieszania wystąpiła 2 razy przeciągu 30 minut. Także LIPA z tym Serwisem nie POLECAM .potrzymam tel. 3-4 dni i oddam do reklamacji.

rozczarowany
Inne

oddałem do serwisu odkurzacz ponieważ przy zwolnieniu blokady wyłamał się zawias plastikowy wysłałem zdjęcie serwis poprosił o przysłanie całego odkurzacza tylko po to żeby po miesiącu w pół zdania stwierdzić że to moja wina a jak chcę naprawić mogę przyslać po raz kolejny ci ludzie chyba nie mają telefonu albo mają klijętów w głębokim poważaniu i jeszcze bezczelnie łżą o swoim profesjonalizmie porażka

JANEK
Inne
@rozczarowany

NAJGORSZY ZE ZNANYCH MI SERWISÓW

Io
Inne

Oszuści, pod mikroskopem szukają rysek na obudowie telefonu. Rysa dyskwalifikuje naprawę gwarancyjną, a rysy zrobiono wcześniej przy wymianie płyty głównej. To rysa jest powodem złego ładowania baterii!!! Oraz powodem mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza ( który działa prawidłowo i gołym okiem nic nie można zobaczyć), telefon zawsze był w etui i miał szkło hartowane zabezpieczające.

Jarek
Inne

Jestem kolejnym niezadowolonym klientem wyżej wymienionego serwisu, a to dlatego, że naprawili mój niedziałający telefon. A już miałem nadzieję że będę miał okazję do zakupu nowego ;) Mimo tego, że DHL zgubił moją przesyłkę i dotarła z dużym opóźnieniem do serwisu ponad 2 tygodnie, to serwis zajął się moją naprawą w błyskawicznym tempie. Z statusu jaki widnieje na ich stronie to telefon był w ich rękach mniej niż 12 godzin po czym trafił do kuriera. Naprawa polegała na Wymianie (modułu) wyświetlacza oraz dodatkowo wykonano aktualizacji oprogramowania. Telefon wrócił z folią ochronną, którą zapewne naklejają technicy przy naprawach aby nie poprasować ekranu. Także wiele komentarzy, które tu wyczytałem nijak mają się do faktycznej obsługi reklamacyjnej tej firmy. Gdyby nie DHL który zgubił przesyłkę, to telefon naprawiony wrócił by do mnie w 3-4 dni. Swoją drogą miałem cichą nadzieję, że nie odnajdą tej przesyłki, dostanę odszkodowanie i dołożę do nowego smartfona ;)

anonim
Inne

Ten super serwis przyjął folda na gwarancji oczywiście uznał ze mechanicznie uszkodzony wyświetlacz zleciłem naprawę wymienili wyświetlacz i za moje pieniądze wymienił wadliwa baterie która miała 3 miesiące i uszkodzili gniazdo USB i też wymienili na mój koszt wyvhodz na to że zapłaciłem za ich naukę mało tego telefon przedtem się ni grzał a teraz podczas pracy pali w rękę mam nadzieję że samsung zapłaci za krzywdę która może się stać także jak.macie jakiś telefon do nauki serwisantów to zapraszam do Piaseczna napewno was naciągną w spółce z samsungiem

emcardio
Inne
 Pytanie

Fatalny serwis, którego głónym zadaniem jest przerzucanie kosztów naprawy gwarancyjnej na klienta. Moja nowa drukarka laserwa Brother zepsuła się po 5 miesiącach używania. CSS znalazł kruczek żeby udowodnić, że to z mojej winy i wyliczył koszt naprawy wyższy niż cena drukarki. Ciekawe co robą z nowym sprzętem gdy klient nie odbiera bo nie chce takiej usługi "gwarancyjnej"?

Neutralny
Pracownik
@emcardio

Po pierwsze nie CSS tylko CCS. Po drugie, CCS nie naprawia urządzeń Brother, tym bardziej drukarek. Po trzecie, kwestia fundamentalna, której większość tutejszych autorów nie rozumie. Jak sam nazwa wskazuje, GoWork nie jest platformą do oceniania usług tylko relacji firma-pracownik.

Bolo
Inne
 Pytanie
@Neutralny

A więc szanowny pracowniku - obrońco tak znamienitej firmy. (usunięte przez administratora) klienci wypowiadają się na tej platformie bo nie mają innego wyboru. Dotarło ? Jeszcze jakieś fundamentalne kwestie do wyjaśnienia ?

Regulgul
Inne
@Bolo

@bolo Ludzie wchodzą tutaj żeby dowiedzieć się czegoś więcej na temat pracy w tym miejscu. Zamiast tego mamy tu wysryw frustratów którzy wyżygują tutaj swoje groźby i żale, zamiast składać reklamację na usługę i ewentualnie zgłaszać odpowiedni przypadek do rzecznika praw konsumenta. Ale zakładam że 80% bałwanów którzy tu się wypłakują nawet swoich praw nie zna

1
Tomek Cz
Inne
 Pytanie

telefon zakupiłem w "sklepie" ? Bestcena, legalnie i bez problemów. Pani, z którą rozmawiałem telefonicznie, zresztą bardzo miła, stwierdziła, że z naprawą nie ma żadnych problemów. Co mi napisał CCS? Otóż poinformowali mnie, iż "wg portalu producenta urządzenie nie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucji, tym samym nie może zostać przyjęte do naprawy i zostanie odesłane bez wykonania czynności serwisowych"! (usunięte przez administratora) legalnie kupiony telefon, psuje się przed końcem gwarancji a Wy co, że nieoficjalnie kupiony??!! (usunięte przez administratora) Żeby było śmieszniej , to jeszcze w uwagach piszą: "Kolejne przysłanie urządzenia spowoduje obciążenie klienta kosztami usługi oraz transportu" Spotkamy się w sądzie!! Nie polecam!!!!!!!!!!!

Janek
Inne
@Tomek Cz

Tomek, możesz iść do sądu, ale i tak przegrasz. Sprawdź sobie kartę gwarancyjną. Jeżeli nie ma tam wpisanej "gwarancji producenta", to autoryzowany serwis tego Ci nie naprawi. Z tego co wiem, to Xiaomi nie pozwala naprawiać w autoryzowanych serwisach elektroniki spoza oficjalnej dystrybucji. Jedyne wyjście, to odesłać bezpośrednio do sklepu w którym kupiłeś. Ja miałem podobną sytuację. Okazało się, że moje urządzenie pochodziło z kolei Kambodży :-) i CCS też nie mogło tego naprawić. Odesłałem później do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej i mi naprawili. Do CCS wysłałem za to odkurzacz Xiaomi i byłem zadowolony z naprawy.

Regulgul
Inne
 Pytanie
@Tomek Cz

To następnym razem kup normalnie a nie u jakiegoś resellera który pewnie ściąga towar z chin, co automatycznie oznacza że nie jest na rynek europejski. I jak ma Co to serwis niby naprawić skoro nie podlega gwarancji?

alberciczek
Inne

Ten serwis to jakaś kpina. W moim Redmi Note 10 S wolno działa WIFI 5 GHz tj. około 30 Mb/s. Inne sprzęty zasuwają aż miło ponad 400 Mb/s. Stary 4 letni smartfon wyciąga ponad 200 Mb/s. CCS odesłało mi smartfon wskazując żebym sprawdził router pomimo że, opisywałem i dzwoniłem przedstawiając sprawę że, inne sprzęty działają prawidłowo problem jest tylko z tym urządzeniem. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@alberciczek

@alberciczek Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że serwis naszej spółki przeprowadza czynności diagnostyczne wobec przekazywanych do serwisu urządzeń w sposób rzetelny i profesjonalny, z zachowaniem wysokich standardów staranności. Jeżeli w raporcie z obsługi serwisowej wskazano, że nie zdiagnozowaliśmy występowania zgłaszanych nieprawidłowości w działaniu telefonu, oznacza to, że podczas testów przeprowadzonych przez nasz dział techniczny opisywana usterka nie wystąpiła i nie było przesłanek do przeprowadzenia czynności naprawczych wobec urządzenia. W takich sytuacjach często umieszczamy dodatkowe sugestie dla użytkowników urządzeń, aby pomóc im zlokalizować przyczynę problemów, która może wynikać z czynników zewnętrznych np. niewłaściwej konfiguracji routera etc. W celu odniesienia się do obsługi serwisowej Pańskiego urządzenia w serwisie naszej spółki prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl. Dodatkowo, informujemy, że firma Xiaomi uruchomiła infolinię techniczną dla użytkowników urządzeń tej marki. Może się Pan skontaktować z nią pod numerem telefonu +48 800 111 332 lub mailowo service.pl@xiaomi.com.

XIAOMI 9c
Inne

Serwis fo (usunięte przez administratora) największy jaki może istniej.Telefon odesłany na gwaranacje z czujnikiem zbliżeniowym. Telefon miał 4 miesiace. W stanie idealnym. bez najmniejszej rysy. A wrocił przypalony papierosem porsywowany jak by wyciagneli go od żula z ulicy !!. Oczywiście telefon sprawny nic nie zrobiono. Czujnik jak nie działa tak nie działa. Nie wysyłać do nich żadnych rzeczy. Xiaomi powinno zerwac wspołprace. NIE POLECAM I NIGDY NI EKUPIE NIC CO SERWISUJE CCS

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Przejdź do nowych opinii