Tel. Trafił do serwisu i zaginął! To (usunięte przez administratora) nie serwis. Place raty za tel którego nie odzyskałem sprawa w UOKiK i idzie do sądu! Zgłaszam tez sprawę na policję jako kradzież tel i próbę kradzieży danych! Czyście telefony zanim oddacie! Z urzadzenia próbowano zalogować się na portale społecznościowe oraz konta Google! Uważajcie na ten pseudo serwis! (usunięte przez administratora)
Szanowny Panie, Celem weryfikacji i wyjaśnienia opisanej przez Pana sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Jednocześnie informujemy, że wątpliwe jest, aby w serwisie naszej spółki doszło do zdarzeń opisanych w Pańskim komentarzu. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Wysłałem kilka dni temu telefon Xiaomi Redmi Note 7 do serwisu z powodu tak zwanego ghostingu. Telefon został odesłany z informacją : urządzenie sprawne , nie wykonano naprawy. Na wyświetlaczu widoczne są pozostałości z poprzedniego otwartego ekranu . Gdybym wiedział że będzie taki problem z niekompetentnym serwisem , telefon zakupiłbym w jednym z kilku sklepów , które mają umowy z innym serwisami . Nie mam pojęcia jak można nie zauważyć takich ewidentnych pozostałości z poprzednich wyświetlanych obrazów. Usterka prosta do zdiagnozowania wymaga kilkunastu sekund skupienia wzroku na urządzeniu, niestety jak widać nikt tego czasu nie poświęcił na sprawdzenie, przywrócono ustawienia fabryczne właściwie bez sensu. (usunięte przez administratora)
Ja oddałem. Do nich telefon huawei mate 20 lite z problemem takim że mikrofon cicho słychać jak do kogoś mówię nie naprawiono mi Na dodatek do tego mikrofon już mi wogole nie działa
Szanowny Panie, Celem weryfikacji opisanej przez Pana sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Szanowny Panie, W tym przypadku, celem weryfikacji opisanej przez Pana sytuacji również prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Telefon trafił po raz drugi do państwa serwisu, tym razem przez sklep. Nr seryjny 22865/49T503684, proszę tym razem stanąć na wysokości zadania i naprawić lub wymienić wadliwy sprzęt. Nikomu nie zależy na wystawianiu negatywnych opinii, liczę na profesjonalne podejście do problemu , nic po za tym. Korespondencja drogą mailową z infolinią jest niestety opóźniona , ciężko jest się dowiedzieć co dzieje się aktualnie że sprzętem znajdującym się w serwisie. Pozdrawiam
Poco X3 NFC Hej, odesłałem telefon na gwarancję bo aparat główny był rozmazany jak robiło się zdjęcia, i tylko szerokokątny działał . Napisałem maila do firmy, czy mogę oddać na gwarancję, podałem sn oraz imeie SIM, wszystko się zgadzało, dostałem maila ze zweryfikują. Chwilę później zweryfikowane, dzień później wysłałem telefon (23.11.2020). Sprawdziłem parę dni później ( 26.11.2020) czy już gotowy, i gotowy. Wysłany dzień później. Wrócił cały i zdrowy, naprawiony bez wad Nie wiem o co tym ludziom chodzi. Polecam serdecznie, jeden z nowszych modeli poco.
Tydzień temu oddałem telefon huawei mate 20 lite z powodu częstego wyłączania sie, cichej słuchawki i cichego mikrofonu. Po tygodniu przychodzi ekspertyza w której mam zapłacić za nowy wyświetlacz i obudowę 450 zł (telefon wysłany z pękniętym wyświetlaczem i obudowa) gdzie telefon razem z przyjmującym pracownikiem Orange sprawdzaliśmy telefon włączyliśmy go w celu sprawdzenia czy nie posiada blokady ekranu. Tak napewno tego nie zostawię telefon wysłałem z dobrym ekranem i dobra obudowa.
Szanowny Panie, Celem weryfikacji opisanej przez Pana sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy powyższy komentarz, oraz informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Cyfrowe Centrum Serwisowe to żart!! W dniu 22.04 kupiłem telefon Xiaomi Mi 10 Pro 128GB. W dniu 27.05 wysłałem wiadomość odnośnie fabrycznie uszkodzonego przycisku Home w telefonie. W odpowiedzi zwrotnej otrzymałem informację aby wysłać telefon (którego nawet nie mieli do wyboru w opcji naprawy). Po wysłaniu telefonu naprawili Home i (bez mojej zgody) zaaktualizowali oprogramowanie w wersji, której Xiaomi nigdy nie rekomendowało dla Mi 10 Pro. Po powrocie do domu w telefonie nie działały aparaty, grzał się oraz bateria wytrzymywała około 0,5 dnia. Zdenerwowany odesłałem telefon spowrotem. Dzisiaj 08.07 otrzymałem informację że "Urządzenie sprawne, nie wykonano naprawy" pomimo faktu że aparaty działają a wersja systemu jest wgrana odpowiednio. (usunięte przez administratora)
Zapomniałem dodać, ze wróciła do mnie w takim stanie, że gdybym chciał ją sprzedać w lombardzie to 5 zl bym dostal.. Oblepiona klejem z taśmy klejącej cała rama, obdrapany dzwonek, zdarta farba z ramy i polamane łączenie ramy w miejscu składania się hulajnogi.. Katastrofa!
Szanowny Panie, Proszę o przesłanie numeru naprawy na adres mailowy rekrutacja@ccsonline.pl. Odtworzymy cały proces tej konkretnej naprawy i ustosunkujemy się do Pana opinii.
W dniu dzisiejszym dostałam odpowiedz z serwisu,stwierdzono pozostałości cieczy na płycie głównej, j akiej cieczy telefon nie był zalany niczym nigdy.po prostu przestał ładować,jak można tak (usunięte przez administratora)ludzi!!!!!
Ten serwis to (usunięte przez administratora) nic nie robią tylko trzymają telefon i nic z nim nie robią i tylko że oni nic nie widzą a telefon jak był zepsuty tak jest do tej pory
Nie polecam serwisu oddałem swoje xiomi redmi note 7 na gwarancję 2 razy bo zaczął wyłączać mi się sam wyświetlacz telefon się zaczął grzać i bateria zaczęła przez to lecieć i raz napisali że zrobili aktualizacje a 2 raz że nie widzą nic i nie wymaga naprawy a w czasie użytkowania jest co innego nie polecam serwisu w Piasecznie
Wiekszego bałaganuto chyba tylko Rzadzie sie mozna spodziewac.Telefon nagwarancji HuaweiP21 w ręku mi sie rozszedl ma pol, nikt nie widzial czegos takiego, poprostu typowy błąd fizyczny przedmiotu, ale poniewaz teefon mial drobne zarysoiwania, jakby ktos mial miec przez caly czas idealny telefon , to nie uznano mi reklamacji bo telefon posiada liczne ryski, ktore w zaden sposb nie wplywal na prace telefonui nie z trego powodu zgłosilam reklamacje. Jednak firmanie uznała mi reklamacji poniewaz jak napisali podczas diagnostyki stwierdzono uszkodzenia mechaniczne , ale ze telefon sie rozpolowił to juz nie wiadomo czyja wina, pewnie wplyw ksiezyca. Tragedia. Nigdy nie dam do tego serwisu do naprawy, pomijam fakt ze telefon jest na gwarancji to zarzadno za naprawe 416 zł , jak sam telefon wart jest moze 600 zł. nie polecam a wrecz odradzam naprawy w tym serwisie, po prostu tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zareklamowana hulajnoga Xiaomi, po normalnym podniesieniu złożonej hulajnogi urwał się blotnik, wiadomo.. Reklamacja. Czekałem miesiąc na to, aby dostać papierek, że jest to uszkodzenie mechaniczne i nie naprawią mi jej.. Wkur... Siegło zenitu, nie dość że tyle pieniędzy to jeszcze w błoto. Firma Xiaomi w ogóle dla mnie pechowa, pierwszą hulajnogę kupiłem, naładowałem i nie działała w ogóle więc zamienili na inną.. Właśnie tą która się połamała.. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Jak wyglądają teraz stawki dla technika który chce się przenieść do Was z firmy zza miedzy? Kilkanaście lat doświadczenia.
Jak wyglądają godziny pracy w systemie dwuzmianowym ?
Czy zagląda tu ktoś, kto pracował wcześniej w Rgenersis/CTDI i może odpowiedzieć gdzie i pod jakim względem pracuje się lepiej?
Odradzam prace w tej firmie ! Jeśli jesteś nowy to masz robić za wszystkich. W czasie pandemii czego to nie obiecywano a dostało się 0.8 etatu obcięta pensje i 10 godzin dziennie! Ciagle nasmiewanie się z kogoś za plecami danej osoby... Jeśli nie podlizujesz się kierownikowi to traktuje Cię jak popychadło. Dodatkowo czekałem miesiąc MIESIĄC na świadectwo pracy śmiech na sali omijać szerokim łukiem !!
Szkoda Lionek0, że zapomniałeś doprecyzować, że: 1) "Obcięta" pensja do 0,8 wzięła się z obniżonego wymiaru czasu pracy właśnie do 0.8 etatu, tak więc nikt nikomu nic nie obciął, a wynagrodzenie było wypłacone proporcjonalnie do przepracowanego czasu pracy. 2) Praca po 10 godzin dziennie w jednym tygodniu dawała wolny cały kolejny tydzień. Wszystko to w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich pracowników tak, żeby zachować bezpieczne odległości pomiędzy stanowiskami pracy (co drugie stanowisko pracy wolne). 3) Firma nie pozbywa się cennych pracowników. Najsłabsi są po prostu zwalniani lub nie są z nimi przedłużane umowy.
Witam, Mam takie pytanie. Telefon który oddałem do naprawy "instalacja systemu" Miał na ekranie drobny, ale nie dający się usunąć ślad od kleju typu kropelka. Telefon odebrałem dosłownie po kilku dniach ale na ekranie nie ma śladu po kropelce IMEI się zgadza. Ale czy to na pewno telefon który do was wysłałem?
Nie polecam serwisu CCSONLINE.PL. Telefon był ponad 5 tygodni w naprawie. Po 2 tygodniach od wysłania został dopiero przyjęty do naprawy. Następne 2 tygonie czekali na części, potem następny tydzień na inne części i nagle bez żadnej informacji do drzwi zapukał kurier, który przyniósł przesyłkę za pobraniem. Niestety przez COvid zamknięte są serwisy w P-niu ale w miarę możliwość polecam omijać serwis w Piasecznie.
O widze ze podobnie jak u mnie, ta sama sytuacja, tylko ja postąpiłem inaczej, poprosiłem o odesłanie telefonu do mnie bez naprawy, bo w poniedziałek mija miesiąc czasu :) tez 3 tygodnie czekania na częsci i przyszła zła i znow trzeba czekac :) NIE POLECAM TEGO SERWISU
Nie Polecam tego serwisu, telefon 4 raz jest u nich, brak dzwięku XIAOMI MI 9 po uzytkowaniu 10 dni od zakupu. 3 pierwsze naprawy trwały do 5 dni, teraz telefon znajduje sie 3 tydzień i rzekomo czekają na częsci potrzebne do naprawy, "padnięta płyta głowna" od 28 lipca czekają na częsci, a mamy 10 sierpnia :) dzwoniąc to jestem tylko zbywany i uzyskuje informacje ze ciagle czekaja, i ze nie mają pojęcia kiedy to nastąpi. POLECAM OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!
Ja oddałam telefon do serwisu o6.07.w systemie wyświetla że telefon przyjęli 19 go. Jestem ciekawa gdzie był mój telefon przez tyle dni. Po drugie do dnia dzisiejszego tel. Nie o trzymałam telefonu po naprawie. Dodzwonić się do nich to cud poprostu. Żałuję, ze skorzystałam z ich usług.
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Telefon pojechał na reklamację z 2 usterkami, wrócił z 1 naprawioną , więc pojechał ponownie. Czas oczekiwania (kosmos) , nie wspominając o delikatnie mówiąc 100 krotnym tłumaczeniu co było zepsute itd.itd. Brak kontaktu z firmą. Ludzie którzy tam pracują robią to chyba za karę, lub jako czyn społeczny.
Oddałem osobiscie tel. Samsung A5 2016. Po tygodniu dostałem wycene naprawy 750 pln. Płyta główna i bateria. Mam prawo nie zgodzic się z tak wysoka naprawa. Postanowiłem wiec poprosić o zwrot tel przesyłka DHL naliczono mi za przesyłke 57 pln. Po prostu jest to nie wpożądku do klienta . Dziedostwo. Kontak tel utrudniony. E-mail przychodza w nocy porażka. Nie polecam tej firmy.
Wymiana wyswietlacza xiaomi mi 9t przez serwis CCS ideał telefon jak nowy wszystko działa bezproblemowo czas oczekiwania ok 7 dni
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!