Masakra tel na gwarancji 5 razy naprawiany a teraz rozwalony a niby naprawiony kto tam to naprawia kowal powinni zamknąć ten serwis
Szanowny Panie, Na wstępie uprzejmie przypominamy, że głównym celem przekazywania opinii na portalu GoWork.pl "jest uwiarygodnienie opinii o pracodawcach w Polsce, wspierając ich aktywność w sieci oraz pomagając ludziom w wyborze idealnego miejsca pracy". Niemniej jednak chcielibyśmy odnieść się do Pana opinii i udzielić Panu wszelkich wyjaśnień dotyczących obsługi serwisowej przeprowadzonej wobec przedmiotowego urządzenia w naszym serwisie. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o wskazanie numeru IMEI urządzenia, którego dotyczy Pańska opinia oraz zawarcie informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu GoWork.pl. Jednocześnie zapewniamy Pana, że w serwisie naszej spółki czynności diagnostyczne przeprowadzane są przez wykwalifikowanych techników, posiadających wiedzę i doświadczenie w dokonywaniu tego rodzaju czynności, a każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w sposób profesjonalny i rzetelny. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w CCS?
Atmosfera wśród pracowników jest super, firma ma do pracowników zaufanie, warunki pracy bardzo dobre, elastyczny czas pracy.
Osobiście jestem bardzo bardzo zadowolony z serwisu CSS !!! wysłałem flagowy telefon Samsung do naprawy z plamką na wyświetlaczu. Lrótki opis usterki, tel. wysłałem darmowym kurierem. Czekałem chyba 4-5 dni. Naprawa znakomita, profesjonalna, jakość idealna. Wymieniony wyświetlacz, plecki, bateria. Na powrocie otrzymałem protokół z naprawy, mój dowód zakupu i telefon jak nówka. Nie mam najmniejszych pytań. Świetny autoryzowany serwis bardzo polecam.
Witam jestem bardzo zadowolona telefon zrobiony w dwa dni na trzeci dzień kurier już mi.go dostarczył do domu. Miałam pęknięty wyświetlacz oczywiście serwis wymienił plus dodatkowo nowa baterię. Głośnik oraz tylna pokrywę o czy w ogóle nie wspominałam w zgłoszeniu. Jestem mega pozytywnie zadowolona zdecydowanie polecam
Większego dziadostwa niz serwis CCS Piaseczno to nie widziałem od lat!!!! Oddałem im telefon do naprawy w ramach GWARANCJI / Redmi 5A/.Powodem zgłoszenia naprawy gwarancyjnej było powolne ładowanie baterii, w ciągu dziesięciu godzin ładował sie do 15%. Awaria nastąpiła zaraz po zainstalowaniu nowej aktualizacji oprogramowania!!!! Po ponad trzech tygodniach dostałem informacje że .....telefon nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji ponieważ został ZALANY!!!! Moga go naprawic lecz za OPŁATĄ 180 zł !!!. W tym miejscu chce zaznaczyc że telefon nigdy nie miał styczności z wilgotnym miejscem nie mówiąc juz o wodzie. Od nowości miał przyklejoną szybke na wyświetlacz i założone etui. Mówiąc szczerze , obchodziłem sie z nim jak z ....jajkiem. Dodam że pół roku temu tez był w serwisie gdzie wymieniono .....baterie/ bateria była sprawna a uszkodzone było prawdopodobnie gniazdo ładowania/ i kabel do ładowarki. Zrezygnowałem z naprawy płatnej poniewaz wynosi ona prawie połowe ceny nowego telefonu nie mówiąc juz o gwarancji na wymienione części, brak. Zdjęcia wykonane przez serwis przedstawiała telefon jak by przeszło przez niego tussami.Mam nadzieje że odeśla go przynajmniej w takim samym stanie jaki go otrzymali. W serwisie w którym byłem dowiedziałem się że takie postępowanie/ odmowa naprawy gwarancyjnej/ serwisu w Piasecznie jest ....NA PORZĄDKU DZIENNYM !!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM SERWISEM!!!
Dzisiaj odebrałem telefon po prawie 4 tygodniach , gdzie tylko go OTWORZYLI i stwierdzili że ... PASEK WILGOTNOŚCI JEST ZABARWIONY I GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE!!! To zajęło im prawie miesiąc. Kontakt mailowy tragedia, infolinia same slogany!!! Moja winą jest to że nie sprawdziłem wcześniej w "Wujku GOOGLE " opinii na temat tego "serwisu" ponieważ nie zawracał bym sobie nimi głowy tylko oddał telefon do naprawy prywatnie. Mniej stresu i ....taniej. Najciekawsze że podczas odbioru telefonu w sklepie sprzedawca /salon MI/ stwierdził:prawie 90 %napraw gwarancyjnych jest odrzucanych przez ten "SERWIS" ZE WZGLĘDU NA ZALANIE TELEFONU!!!!
Słyszałem z wiarygodnego źródła że serwisy w wielu przypadkach specjalnie robią sabotaż. Wodny niestety też.
Marek, nie bardzo jestem w stanie zrozumieć dlaczego serwisy maja robić "sabotaż" przecież zarabiają na naprawach a nie na opiniach dotyczących usterki?
A jednak zdarzają się takie przypadki. Mam wiarygodną informację od Rzecznika Praw Konsumenta. Mój przypadek jest trochę inny. 3 razy telefon był wysyłany do CCS i za każdym razem wracał z nienaprawioną usterką. Za trzecim razem ich serwis polegał wyłącznie na tym że pozrywali wszystkie naklejki z tyły telefonu, a ekran nosił tyle śladów jakby go sto osób użytkowało. Brak szacunku dla ludzi. .Brak konsultacji Nie odpowiadają na maile dotyczące naprawy.Serwis zostawia klienta z jego problemem i ma to gdzieś.To ma być dobre imię serwisu? Nigdy w życiu nie powiem dobrego słowa na tą firmę
Nie polecam tego serwisu. Telefon z serwisu przeszedl takim samym stanie jak przed naprawą. Wogóle telefon nie został sprawdzony i oczywiscie najśmieszniejsze stan zostal okreslony jako sprawny i najlepsza uwaga winą przyciec telefonu moga byc instalowane aplikacje. Tylko tyle mogę powiedziec że ręce opadają
zgłaszać do UOKiK wszelkie przewały z naprawami
Niestety. Ja też nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć o Serwisie CCS Piaseczno. Oddałem swój telefon Xiaomi Redmi Note 7 za pośrednictwem Salonu Play do tego serwisu z istotną wadą ( BARDZO KIEPSKA JAKOŚĆ DŹWIĘKU PODCZAS NAGRYWANIA WIDEO NA IMPREZACH OKOLICZNOŚCIOWYCH, KONCERTACH itp. GDZIE WYSTĘPUJĘ GŁOŚNA MUZYKA). Skoro wiem że w innych telefonach nie doświadczyłem takiej usterki, to uznałem że jest to wada tego urządzenia. Z przykrością stwierdzam że nie takiej odpowiedzi oczekiwałem od CCS .Trzykrotnie mój telefon został wysłany do naprawy z tyt. rękojmi z żądaniem wymiany i za każdym razem serwis odsyłał że telefon jest sprawny i nie wymaga naprawy. Jako dowód w mailach były dołączone filmy nagrane tym urządzeniem. W dodatku żeby bardziej sprecyzować moją usterkę , chciałem osobiście skontaktować się telefonicznie z serwisem. Próbowałem wiele razy wisząc na linii i nic .Nie pamiętam ile swojego cennego czasu straciłem. Po nieudanych próbach kontaktu telefonicznego, wysłałem do nich kilkanaście wiadomości mailowych (RÓWNIEŻ Z PROŚBĄ O KONTAKT TEL. ZE MNĄ) Na początku coś tam odpisali, ale ostatnio zero reakcji. Nie mam już żadnej wątpliwości po tym jak mnie potraktowali i po tym co o tej firmie tutaj przeczytałem . Że nigdy w życiu nie wysłał bym tam żadnego urządzenia do naprawy. NIE POLECAM, NIE SZANUJĄ LUDZI !!!!
Jak szefostwo w CCS? Spoko traktują ludzi?
Kiedyś traktowali pracowników ok. Ale jakiś czas temu wszystko się zmieniło (nie pomijając w wypowiedzi nikogo, mowie tu o 3 osobach zarzadu), sam prezes uwaza ze: "Nawet małpe da się nauczyć naprawiać telefony". Sam byłem taka małpa, ale po tym jak to usłyszałem łatwiej odeszło mi się z firmy. Nie potrafią docenić pracowitych ludzi, przynajmniej juz nie teraz.
Jeszcze dodam że telefon nie miał styczności z wodą. Leżał na biurku i się poprostu wyłączy i nie reaguje na nic...
Nie polecam tego serwisu dziadostwo pier..olone i tyle . Oddałem telefon na gwarancję do media Markt 02.10.19 kurier zabrał go 04.10.19 , A na stronie CCS sprawdziłem status że przyjęto go 21.10.19. Zastanawia mnie co się działo z telefonem przez te 17 dni. Jeśli w ciągu 24h nie uzyskam jakiejś informacji na temat telefonu to się wybiorę osobiście i to nie bedzie przyjemna rozmowa...
Serwis na bieżąco szuka pracowników, może poza klientami odwiedzają ten wątek także osoby, które miały doświadczenia w pracy w CCS?
Oddałem samsunga galaxy s9+ na gwarancji do serwisu.Powód nie działał głośnik do rozmów.Serwis po 2 tygodniach odesłał telefon do sklepu RTV EURO AGD w Łodzi,przy ul.Pojezierskiej z opinią,żę stwierdzono uszkodzenie mechaniczne (modułu)wyświetlacza zanieczyszczona siatka głośnika.Zgodnie z postanowieniami karty gwarancyjnej serwis odmawia przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.Po rozmowie ze sprzedawcą sklepu,otrzymałem adres autoryzowanego serwisu samsunga w Łodzi,znajdującego się na ul.Piotrkowskiej 103/105 ,w którym naprawa gwarancyjna zostanie wykonana.Serwis wywiązał się doskonale .W ciągu 5 minut telefon został naprawiony po oczyszczeniu głośnika.Serwisant był zdziwiony opinią serwisu z Piaseczna,że nie potrafili dokonać tak prostej naprawy.Próbowali naciągnąć mnie na naprawę odpłatną w ramach gwarancji.Nie polecam nikomu tego serwisu ,bo to są zwykli naciągacze i nieuczciwi ludzie.
Właśnie otrzymałam odpowiedź odrzucenia naprawy w ramach gwarancji tabletu HUAWEI MediaPad T3 10. Tablet ma niespełna 5 miesięcy. Był od początku zabezpieczony szybką ochronną i plastikową oprawką. Tablet nie ma nawet rysy. Już po 2 miesiącach dotyk nie działał poprawnie ale po usunięciu kilku aplikacji się poprawił. Uznaliśmy wtedy że to wina systemu. Sytuacja pogorszyła się w sierpniu gdzie przestał reagować na dotyk cały pasek u dołu ekranu. Sprzęt był odesłany w oryginalnym opakowaniu i dodatkowo zawinięty w folię bombelkową. Opinia serwisanta jest taka że tablet został wygięty i nie podlega naprawie w ramach gwarancji. Koszt naprawy to ok.500 zł. Odpisałam że najwyraźniej musi to być wada ukryta niewidoczna dla ludzkiego oka i w takim stanie sprzęt został zakupiony. Liczyłam na zwrot pieniędzy lub nowy sprzęt albo darmową naprawę ale czytając opinie na temat tego serwisu nie mam już złudzeń. No cóż ???? oby nie zniszczyli bardziej sprzętu i oddali w całości. Pozdrawiam wszystkich pokrzywdzonych i serdecznie współczuję sobie i wam. Jednakże uważam że ktoś powinien coś z tym zrobić. Zostałam przekierowana do tego serwisu przez sklep online media expert. Jeżeli nie otrzymam od nich wsparcia posłużę się ścieżką pawną.
Większego dziadostwa niż oni nie widziałem,nadają się do trzęsienia jabłek.
Dlaczego tak sądzisz? Uzasadnisz jakoś swoją opinię? Jak w Twojej ocenie wyglądają warunki współpracy z CCS?
Kiedys tam byłem na testach, sprawdzał mnie taki pedał, no i chyba nie byłem w jego typie XD bo nie wzieli mnie. Generalnie chu_jnia jak kazdy inny pier_dolnik z mietkami naprawiaczami. Dzis jak pomysle, ze mialbym pracoeac w takim kołchozie to mnie telepie. Coz, człowiek mlody to głupi ;)
Na forum nie są tolerowane tak obraźliwie komentarze. Bardzo Cię zatem proszę, żebyś nie wypowiadał się tu o nikim w tak nieprzychylny sposób i dbało o stosowność swoich wypowiedzi. Rozumiem, że ostatecznie nie dostałeś propozycji pracy w firmie CCS. A może powiesz nam coś więcej odnośnie procesu rekrutacji? Wielu osobom mogą przydać się takie informację, więc zachęcam Cię do odpowiedzi.
A to ciekawe, bo nie znam żadnego testera geja,a nawet jak ktoś nim jest to trochę szacunku i tolerancji życzę Panu!
Serwis wali w (usunięte przez administratora)
Nie polecam. Telefon wysłany do serwisu. Po 8 dniach dzwoniąc do nich co z telefonem okazuje się że nikt nic nie wie że taki tel WGL u nich jest. Po chwili znajdują to obiecując że Max do 2 dni odezwij się co z naprawą mija tydzien dalej zero informacji co z telefonem status online przyjęte uwaga godzina przyjęcia tel zgodna po moim telefonie w sprawie dowiedzenia się co przez 8 dni się działo z telefonem. Na chwilę obecną dalej nie mam telefonu i nikt z serwisu nie raczył do mnie przedzwonic w tej sprawie.
Miło było ale się skończyło! Szkoda, że zarząd nie potrafił doceniać poprzedniego, zgranego, pracowitego ZESPOŁU, tylko sam swoim postępowaniem pozwolił mu odejść. Teraz jest tylko szczucie na siebie, spychologia, pazerność, brak jakichkolwiek pomysłów więc i efektów nie ma. Szkoda, bo naprawdę kiedyś fajnie się pracowało!
Z Twojej wypowiedzi wynika, że sytuacja w CCS nie wygląda najlepiej. Ale może nie do końca właściwie ją oceniłaś. Nadal pracujesz w tym przedsiębiorstwie, czy postanowiłeś się z nim pożegnać? Myślę, że mimo wszystko wiele osób nadal byłoby zainteresowanych podjęciem tam pracy, więc chcę Cię jeszcze dopytać o ewentualną rekrutację. Planują w najbliższym czasie zatrudnienie kilku nowych pracowników?
Jestem bardzo zadowolona z usług tego serwisu. Rozmowę prowadziłam z Panią Natalią, która okazała się dużą cierpliwością dla klienta, udzieliła mi fachowych porad. Telefon został szybko naprawiony. Polecam w 100% ten serwis i oby wszyscy pracownicy byli tacy jak Pani Natalia!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!