Wypowiadam się jako długoletni pracownik. W tej firmie bywało różnie. Były dobre lata i kiepskie. Ale ostatnio to już chyba tylko kiepskie. Zarzuty o klasizm potwierdzam. Traktowanie fair i z szacunkiem to się chyba tu nie zdarza. Premie rozdzielane są pod stołem. Pupile dostają największe kwoty, a reszta szkoda słów. Jeśli pracujesz z ramienia agencji nie licz na premie projektowe, bo dostają je tylko ci zatrudnieni przez Huawei. Kandydatom polecam uważać na to na rozmowie o pracę. Jeśli proponują Wam zatrudnienie przez agencję, to będzie Wam bardzo przykro w przyszłości słysząc, że inni dostali premię za projekty, a Wy nie. System premiowania ogólnie jest bardzo niejasny. Nawet przy premiach rocznych, nigdy nie wiesz dlaczego oceniono Cię tak a nie inaczej ani kto dostał najwyższą ocenę czyli najwyższą premię. Poza tym - kontrola na każdym kroku. Nie ma szans, żeby polski manager dostał się do wysokich struktur. To się nie zdarza A nawet jeśli to będzie miał nad sobą grono Chińskich szefów, którzy muszą patrzeć mu na ręce. Ogólnie strasznie kolesiostwo. Sztywne godziny pracy, spóźnienia nie wchodzą w grę. Nawet brak home office podobno były w firmie za to zwolnienia. Więc jest zakaz totalny. W pięknych słowach potrafią ci wiele obiecać, a potem kończy się jak zwykle. Jak chcesz się frustrować i tracić zdrowie psychiczne to jest to najlepsze miejsce. Czy sa plusy tej firmy to teraz już ciężko powiedzieć.
Ja chciałabym dopytać o kwestie zatrudniania przez agencję. Na każdym stanowisku proponują takie zatrudnienie? Czy tylko na jakichś konkretnych? W ofertach pracy to uwzględniają czy dopiero na rekrutacji o tym mówią?
Jeśli chodzi o te premie, to od zawsze dostaje się je do ręki, a nie na konto? I za co w ogóle można je dostać? Są jakieś konkretne warunki, które trzeba spełniać? Bo piszesz, że ten system jest niejasny... W jakich godzinach się tu pracuje?
Jakie premie ???? nie ma reguly kto co dostanie i wiekszosc nic albo marne grosze Praca 9h i 100000% biuro i nie ma opcji z domu.
A w jakich godzinach, bo na to nie odpisałaś? Nie bardzo rozumiem też tę kwestię premii, ktoś napisał, że jest, ale pod stołem, a Ty piszesz, że „nic albo marne grosze”, to jak to w końcu jest? Te marne grosze odnoszą się do premii czy do wynagrodzenia, bo nie wiem jaki tutaj jest przedział zarobkowy?
Możesz bardzo elastycznie zacząć od 8 do 9 i odpowiednio kończysz o 16:30 albo 17:30. Nic nie ma pod stołem, żadne korpo nie może sobie pozwolić na coś takiego. Premia zależy od kategorii, która przyznawana jest w bardzo niejasny sposób, bez kontaktu z tobą, często przez limit ludzi w danej kategorii spadasz do niższej bez winy, także to loteria. Możesz dostać od kilkudziesięciu procent wynagrodzenia do 120%.
Aaa rozumiem teraz. Szkoda, myślałem, ze w większości korpo zasady przyznawania premii są zawsze czarno na białym przedstawione. A jak to wyglada w przypadku awansów? Tez jedna wielka niewiadoma, czy ścieżka kariery jest jasno ustalana? Tak będąc już w temacie pieniędzy, to jaki firma ma stosunek do podwyżek? Jest ok, czy gdybym się tu przyjął to nie mam na co liczyć zbytnio?:P
W Huaweiu można zrobić karierę, jeśli uda ci się dobrze dogadać z Chińczykami. Znałem osoby, które bez żadnej wiedzy w temacie przeszły z HR-u do działu paneli słonecznych, choć oficjalnie Huawei odrzucał nowych kandydatów bez doświadczenia na danym stanowisku. W pracy tutaj pomaga znajomość mandaryńskiego. Jednakże w większości przypadków ciężko jest się wybić i przebić przez sztywne ustalenia Chińczyków. Managerowie to prawie sami Chińczycy. Nierzadko decyzje podjęte przez chiński HQ są naprawdę bezsensowne, ale polski pracownik nie ma na nie wpływu. Ponadto Huawei, a dokładnie devices jest w bardzo kiepskiej sytuacji na rynku, stąd też wiele projektów jest zamykanych czy przenoszonych do innych krajów. Sporo ludzi odeszło z Huaweia, gdyż z czasem zaczęli się nudzić na swoich stanowiskach i wykonywali bezsensowne zadania, bądź też nie mieli nic do roboty (jak dwóch kolegów z testerki). Jest bardzo duża rotacja pracowników, wielu rezygnuje po roku pracy. Odrzucającym w firmie jest też stan czystości i nie mam tu uwag do ekipy sprzątającej, a do Chińczyków, którzy nie potrafią nie zostawiać (usunięte przez administratora) po sobie, np. w toalecie. Brudne czy zapchane kible to norma w Huaweiu. Naprawdę współczułem sprzątaczkom tej roboty. Firma nie toleruje też pracy zdalnej, ani hybrydy. W ciągu dnia jest (a przynajmniej była za moich czasów) dodatkowa przerwa 30-minutowa na lunch, niewliczana w czas pracy, przez co w konsekwencji pracownik siedział dłużej w biurze. Pensje niepowalające, ale to także trzeba umieć się zakręcić. Niektórzy na start dostawali więcej niż inni mieli po latach pracy, choć wcale nie wykonywali bardziej skomplikowanych zadań. Plusem pracy w Huaweiu są możliwości wyjazdów na delegacje zagraniczne i częste imprezy firmowe (w zależności od działu).
No dobra. Tylko jak taka dysproporcja w kasie między nowymi a tymi co już pracują nie prowadzi do konfliktów? Ludzi chyba czkają na podwyżki. Tylko czy się doczekają?
Wszystko zależy od działu, ale wiem, że co jakiś czas są podwyżki, lecz niezbyt wysokie.
To te podwyżki sa zależne od pracy własnej czy oni jednak standardowo każdemu do samo dadzą skoro niezbyt wysokie? Mało to mobilizujące tak szczerze
Ciężko powiedzieć na jakiej zasadzie oni dawali te podwyżki, bałagan tam jest ????
Ten bałagan przechodzi też na inne warunki? a co do podwyżek to ja bym sie ich wprost spytał, pewnie sa najbardziej zorientowani
W Huaweiu można zrobić karierę, jeśli uda ci się dobrze dogadać z Chińczykami. Znałem osoby, które bez żadnej wiedzy w temacie przeszły z HR-u do działu paneli słonecznych, choć oficjalnie Huawei odrzucał nowych kandydatów bez doświadczenia na danym stanowisku. W pracy tutaj pomaga znajomość mandaryńskiego. Jednakże w większości przypadków ciężko jest się wybić i przebić przez sztywne ustalenia Chińczyków. Managerowie to prawie sami Chińczycy. Nierzadko decyzje podjęte przez chiński HQ są naprawdę bezsensowne, ale polski pracownik nie ma na nie wpływu. Ponadto Huawei, a dokładnie devices jest w bardzo kiepskiej sytuacji na rynku, stąd też wiele projektów jest zamykanych czy przenoszonych do innych krajów. Sporo ludzi odeszło z Huaweia, gdyż z czasem zaczęli się nudzić na swoich stanowiskach i wykonywali bezsensowne zadania, bądź też nie mieli nic do roboty (jak dwóch kolegów z testerki). Jest bardzo duża rotacja pracowników, wielu rezygnuje po roku pracy. Odrzucającym w firmie jest też stan czystości i nie mam tu uwag do ekipy sprzątającej, a do Chińczyków, którzy nie potrafią nie zostawiać (usunięte przez administratora) po sobie, np. w toalecie. Brudne czy zapchane kible to norma w Huaweiu. Naprawdę współczułem sprzątaczkom tej roboty. Firma nie toleruje też pracy zdalnej, ani hybrydy. W ciągu dnia jest (a przynajmniej była za moich czasów) dodatkowa przerwa 30-minutowa na lunch, niewliczana w czas pracy, przez co w konsekwencji pracownik siedział dłużej w biurze. Pensje niepowalające, ale to także trzeba umieć się zakręcić. Niektórzy na start dostawali więcej niż inni mieli po latach pracy, choć wcale nie wykonywali bardziej skomplikowanych zadań. Plusem pracy w Huaweiu są możliwości wyjazdów na delegacje zagraniczne i częste imprezy firmowe (w zależności od działu).
No dobra. Tylko jak taka dysproporcja w kasie między nowymi a tymi co już pracują nie prowadzi do konfliktów? Ludzi chyba czkają na podwyżki. Tylko czy się doczekają?
Wszystko zależy od działu, ale wiem, że co jakiś czas są podwyżki, lecz niezbyt wysokie.
To te podwyżki sa zależne od pracy własnej czy oni jednak standardowo każdemu do samo dadzą skoro niezbyt wysokie? Mało to mobilizujące tak szczerze
Chyba trudno się tu dostać i do tego zwalniają. To nie można być pewnym swojego stołka tylko mogą wypowiedzieć umowę z dnia na dzień? Czy dają taka żeby był okres wypowiedzenia bo nie chciałbym w razie co wylecieć z zaskoczenia.
Dzień dobry, czy jest szansa na zatrudnienie studenta na jakies platne praktyki?
W ofercie czytam dosyć pokaźną listę benefitów. Chodzi o stanowisko Senior Marketing Specialist, ale one są raczej takie pozafinansowe, a jak oceniacie ofertę zarobkową? Można liczyć na jakieś solidne premie i dobre warunki finansowe w tej korporacji? Fajnie jakby ktoś miał porównanie z innymi.
Nie licz na tę pracę, ja również aplikowałem i dostałem informację zwrotną że jednak zmienili zdanie i seniora nie potrzebują xd
Co, znaczy nie ma już naboru? A tak się nastawiałam, że będzie szansa na pracę tu, gdzie nie mam daleko. A może jakieś zblizone stanowisko jeszcze jest do objęcia? Będę wdzięczna za informację ogromnie.
Rozmowa trwała 10 min. Na rozmowę przyszła tylko dziewczyna z HR i poinformowała mnie że pracownik działu nie mógł się pojawić i rozmowa będzie przeniesiona na inny dzień. Pracownik HR zapytał tylko o poprzednie doświadczenie i krótko opowiedział o tym jak firma funkcjonuje. Po 3 dniach sama napisałam maila z pytaniem/prośbą o ustalenie terminu rozmowy na co dostałam odpowiedź, że nie mogą mnie zaprosić na dalszy etap - bez wyjaśnienia
Tylko pytania o doświadczenie zawodowe (wszystko było w cv)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Absolutny brak szacunku i lojalności w stosunku do pracowników oraz wprowadzanie zmian z dnia na dzień i znikąd - zwolnienia, zamknięcia działów, przeniesienia. Po kilku tygodniach pracy w Huawei dowiedziałem się, że mój dział zamykają. Mimo tego wciąż miałem bardzo trudny projekt do zrobienia. Po zamknięciu działu firma nic nie zrobiła by mnie zatrzymać - a wręcz odwrotnie. Kilkukrotnie aplikowałem ponownie, na jednej rekrutacji zachowywano się tak jakbym już miał być zatrudniony, po czym po kilku dniach dowiedziałem się że jednak zmieniono zdanie i nowa osoba nie jest potrzebna.
Zgłaszam skargę. 30.01.2024r. zgłosiłem reklamacje zegarka Huawei Watch Fit 2 Active nr fabr.LDKBB22516113468. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z informacją, że zegarek będzie odebrany 1.02.2024r. Tak się nie stało i mimo dwóch ponagleń z mojej strony na które nikt nie odpowiedział, nikt zegarka nie odebrał, nikt nie przejawiał zainteresowania zgłoszoną reklamacją.Dopiero po sześciu dniach zegarek nadalem w paczkomacie ale trafił on do sprzedawcy firmy HUAWEI_STORE Brandbook Services Sp. z o.o. Sp. k. z Warszawy. No i się zaczęło. Podobno 13.02.2024 r. sklep ten wysłał do mnie maila z informacją o odmowie uznania reklamacji. Tylko, że ja tej informacji z niewiadomego powodu nie otrzymałem. Przez prawie miesiąc nikt z tego sklepu i w żadnej formie nie kontaktował się ze mną w sprawie statusu reklamacji. 11.03.2024 r. napisałem informacje do tego sklepu, że w związku z brakiem odpowiedzi zgodnie z prawem moja reklamacją jest uznana i wnosiłem o zwrot pieniędzy.. Nastąpił cud. Odezwali się natychmiast i zaczęła się pyskówka. Żadne moje argumenty do nich nie trafiały. Nie uznają reklamacji i koniec. Zgłosiłem sprawę do Allegro, bo przez Allegro w tym sklepie zegarek kupiłem. No ale Allegro nic praktycznie nie pomogło, bo w takich sytuacjach umywają sprytnie ręce broniąc sprzedawców. Kupujący według nich zawsze kłamie a sprzedawca jest kryształem. Przekonałem się o tym niestety drugi raz. Na ich pomoc nie ma co liczyć. Zaproponowali mi jedynie zwrot pieniędzy w ramach Allegro Protect. Otrzymać mam połowę ceny zegarka ok.300 zł. Pewnie, jest to jakieś zadośćuczynienie. Nie mniej jednak niesmak pozostanie na długo. Jednak podejście sklepu HUAWEI_STORE Brandbook Services Sp. z o.o. Sp. k. to totalna porażka. Pyskówki, nie przyznawanie się do błędu i opryskliwość to, to co najbardziej drażni w tej sprawie. Nie dopuszczali moich racji do rozwagi. Musiałem otrzymać ich decyzje i koniec. Żadnego z moich tłumaczeń nie brali pod uwagę. Jedynie do czego się przyznali to do nie kontaktowania się ze mną po rzekomym wysłaniu ich decyzji w dniu 13.02.2024 r. Normalnie powinno być tak, że skoro nie odzywałem się po ich mailu powinni próbować kontaktować się w inny sposób. Tego nie zrobiono i nawet nie próbowano, co potwierdzili. Reasumując. Jak taka firma, z tak komunistycznym podejściem może reprezentować koncern Huawei? Jak możecie traktować i tolerować takie zachowanie które bezpośrednio was krzywdzi i niechlubnie opiniuje? Jak taka firma może istnieć? To pytanie kieruję do Huawei Polska z prośbą i wnioski. Z prośbą o podjęcie radykalnych kroków by coś takiego jak firma HUAWEI_STORE Brandbook Services Sp. z o.o. Sp. k. nie reprezentowana koncernu Huawei. Przykro mi, ale muszę tę historię rozpowszechnić by ostrzec innych potencjalnych klientów przed brutalizmem tej firmy. Co ciekawe to, to co ta firma pisze o sobie w danych firmy-"Specjalizujemy się w budowaniu wizerunku oraz obsłudze marek w kanale online." tak. Specjalizują się w ......... I jeszcze- "Od początku istnienia naszej działalności, staramy się uważnie słuchać i reagować na potrzeby rynku, dlatego obsługa klienta i satysfakcja z dokonanych zakupów jest dla nas priorytetem. Nasz dział obsługi klienta oferuje Państwu profesjonalne doradztwo i pełne wsparcie przed- i po-zakupowe. Jesteśmy oficjalnym partnerem marki Huawei".Co jeszcze zrobię? Zgłoszę reklamacje w ramach rękojmi i ponownie wyśle zegarek do sprzedawcy. Zobaczymy co się tym razem wydarzy.Pozdrawiam Tomasz Porczyk ul. Hlonda 8b m 11302-972 Warszawatel.600301103
Powiem szczerze, że dawno nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu w procesie rekrutacji. Po rozmowie jasno zostałam poinformowana, że z racji iż pracownik działu nie mógł stawić się na rozmowę to będzie ona przeniesiona. Na 10 minutowej rozmowie z HR nie sprawdzono moich kompetencji, jedyny temat to informacje zawarte w moim CV. Po 3 dniach sama napisałam maila z pytaniem/ prośbą kiedy mogę spodziewać się rozmowy z pracownikiem działu, na co dostałam odpowiedz, że nie zaproszą mnie.
Wyjaśniono Ci chociaż, dlaczego nie zostaniesz zaproszona na rozmowę z pracownikiem działu? Może wiesz, czy rekrutacja się zakończyła, czy nadal trwa? Dopytuję, bo myślę nad aplikacją w o miejsce i nie wiem, czego mam się spodziewać...
Wywiad udzielony przez użytkownika Małgosia
Kandydat
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę opowiedzieć o moich doświadczeniach związanych z rozmową kwalifikacyjną.
Na jakie stanowisko aplikowałeś/aś i dlaczego?
Specjalista ds. marketingu.
Jak przebiega/przebiegała rekrutacja – kto Cię rekrutował (HR czy bezpośredni przełożony)?
W rekrutacji uczestniczył tylko dział HR.
Ile etapów obejmowała rekrutacja?
1 etap.
Czy rekrutowano Cię zdalnie czy stacjonarnie?
Rekrutacja odbywała się zdalnie.
Czy proces obejmował jakieś zadania rekrutacyjne – jakie? W jaki sposób przekazano Ci ocenę zadania?
Nie przekazano mi żadnych informacji, ponieważ pracownik działu nie przyszedł na rozmowę.
Jak oceniasz atmosferę podczas rekrutacji? Jak myślisz, z czego to wynika?
Atmosfera była w porządku.
Czy komunikacja z rekruterem była/jest sprawna? Co jest/ było dobre a co złe w tej komunikacji?
W miarę sprawna komunikacja. Jednak po umówionej rozmowie, z pracownikiem działu sama musiałam się kontaktować.
Czy podczas rekrutacji uzyskałeś/-aś wszystkie niezbędne informacje dotyczące warunków zatrudnienia?
Nie, nie uzyskałam.
W jaki sposób przekazano Ci informację zwrotną odnośnie rekrutacji?
Mailowo - w odpowiedzi na moją wiadomość, kiedy sama zainicjowałam kontakt.
Jakie informacje zwrotne otrzymałeś/-aś po zakończeniu rekrutacji?
Tylko informację, że firma nie może zaprosić mnie na rozmowę.
Czy wyjaśniono Ci, co wpłynęło na wynik rekrutacji?
Nie, nie otrzymałam takich informacji.
Czy polecił(a)byś rekrutację w tej firmie znajomym i dlaczego?
Nie, kompletny brak profesjonalizmu. Najpierw zapraszają mnie na rozmowę, a potem piszą, że jednak nie mogą mnie zaprosić.
Wypowiadam się jako długoletni pracownik. W tej firmie bywało różnie. Były dobre lata i kiepskie. Ale ostatnio to już chyba tylko kiepskie. Zarzuty o klasizm potwierdzam. Traktowanie fair i z szacunkiem to się chyba tu nie zdarza. Premie rozdzielane są pod stołem. Pupile dostają największe kwoty, a reszta szkoda słów. Jeśli pracujesz z ramienia agencji nie licz na premie projektowe, bo dostają je tylko ci zatrudnieni przez Huawei. Kandydatom polecam uważać na to na rozmowie o pracę. Jeśli proponują Wam zatrudnienie przez agencję, to będzie Wam bardzo przykro w przyszłości słysząc, że inni dostali premię za projekty, a Wy nie. System premiowania ogólnie jest bardzo niejasny. Nawet przy premiach rocznych, nigdy nie wiesz dlaczego oceniono Cię tak a nie inaczej ani kto dostał najwyższą ocenę czyli najwyższą premię. Poza tym - kontrola na każdym kroku. Nie ma szans, żeby polski manager dostał się do wysokich struktur. To się nie zdarza A nawet jeśli to będzie miał nad sobą grono Chińskich szefów, którzy muszą patrzeć mu na ręce. Ogólnie strasznie kolesiostwo. Sztywne godziny pracy, spóźnienia nie wchodzą w grę. Nawet brak home office podobno były w firmie za to zwolnienia. Więc jest zakaz totalny. W pięknych słowach potrafią ci wiele obiecać, a potem kończy się jak zwykle. Jak chcesz się frustrować i tracić zdrowie psychiczne to jest to najlepsze miejsce. Czy sa plusy tej firmy to teraz już ciężko powiedzieć.
Ja chciałabym dopytać o kwestie zatrudniania przez agencję. Na każdym stanowisku proponują takie zatrudnienie? Czy tylko na jakichś konkretnych? W ofertach pracy to uwzględniają czy dopiero na rekrutacji o tym mówią?
Jeśli chodzi o te premie, to od zawsze dostaje się je do ręki, a nie na konto? I za co w ogóle można je dostać? Są jakieś konkretne warunki, które trzeba spełniać? Bo piszesz, że ten system jest niejasny... W jakich godzinach się tu pracuje?
Jakie premie ???? nie ma reguly kto co dostanie i wiekszosc nic albo marne grosze Praca 9h i 100000% biuro i nie ma opcji z domu.
A w jakich godzinach, bo na to nie odpisałaś? Nie bardzo rozumiem też tę kwestię premii, ktoś napisał, że jest, ale pod stołem, a Ty piszesz, że „nic albo marne grosze”, to jak to w końcu jest? Te marne grosze odnoszą się do premii czy do wynagrodzenia, bo nie wiem jaki tutaj jest przedział zarobkowy?
Możesz bardzo elastycznie zacząć od 8 do 9 i odpowiednio kończysz o 16:30 albo 17:30. Nic nie ma pod stołem, żadne korpo nie może sobie pozwolić na coś takiego. Premia zależy od kategorii, która przyznawana jest w bardzo niejasny sposób, bez kontaktu z tobą, często przez limit ludzi w danej kategorii spadasz do niższej bez winy, także to loteria. Możesz dostać od kilkudziesięciu procent wynagrodzenia do 120%.
Aaa rozumiem teraz. Szkoda, myślałem, ze w większości korpo zasady przyznawania premii są zawsze czarno na białym przedstawione. A jak to wyglada w przypadku awansów? Tez jedna wielka niewiadoma, czy ścieżka kariery jest jasno ustalana? Tak będąc już w temacie pieniędzy, to jaki firma ma stosunek do podwyżek? Jest ok, czy gdybym się tu przyjął to nie mam na co liczyć zbytnio?:P
Czy jest możliwość pracy w Huawei Polska Sp. z o.o. na część etatu?
Firma ciągle wystawia ogłoszenia na stanowisko graficzne - czy jest tak duża rotacja w firmie? czy ktoś miał okazję dostać zaproszenie na rozmowę i może coś opowiedzieć?
Ciągle? To który już raz to ogłoszenie wisi? Może po prostu potrzebują więcej osób na tym stanowisku? Lub ktoś inny się nie sprawdził. Ktoś wie ile oferują na start?
Chyba nikt tego jeszcze nie napisał, więc.... Zaczynając pracę w Huawei Polska, w części Carrier i Enterprise (nie wiem jak to jest w Device'ach) nie dostaniecie telefonu komórkowego. Dostaniecie kartę SIM i to już wasza zadanie żeby skołować jakiś telefon. Możecie kupić za swoje :), możecie pożyczyć od rodziny, ale ta firma - tzw. wiodący producent telefonów komórkowych, nie zapewnia telefonów swoim pracownikom!! Zapytajcie o to podczas rozmowy rekrutacyjnej i obserwujcie minę rekrutera :)
Nie no aż ciężko w to uwierzyć. Z jakiego powodu niby nie dają telefonów służbowych? I mówisz, że zaczynając, to po jakim czasie już jest się godnym tego benefitu? ;) Może po prostu na początek umowa zlecenie i to dlatego? Nie wiem, tak gdybam...
Nie wiem jaki jest powód, ale tak jest. Nie ma też jakiegoś czasu oczekiwania, okresu próbnego itd. Po prostu go nie dostaniesz. Kadry się tłumaczą że "u nas tak jest, taka jest polityka firmy" i nic nie wskórasz.
Nie ma okresu próbnego? Ale jak to? A na ile miesięcy podpisują pierwszą umowę w takim razie? Na początku jest jakieś wsparcie wdrożeniowe chociaż?
Dzień dobry. Dostałem zaproszenie na spotkanie w sprawie pracy na pozycji Supply Chain Managera. Czy ktoś się orientuje jak wyglądają realia pracy na tym stanowisku, a także co się stało z poprzednią osobą?
I co, byłeś już na rozmowie w sprawie pracy? Ciekawi mnie jak rekrutacja u nich wygląda. Spotkanie wiązało się z jakimiś zadaniami, testami językowymi? Dowiedziałeś się czegoś o warunkach pracy, kasie?
@SX tak miałem rozmowę, jednak jeszcze tego samego dnia wycofałem swoją kandydaturę. Samo spotkanie odbyło się on-line co raczej obecnie nie jest żadnym zaskoczeniem. Potencjalny przełożony spóźnił się około 10 minut. Zostałem o tym fakcie poinformowany przez przedstawicielkę HR i wykorzystaliśmy ten czas na przedstawienie ogólnych warunków pracy, warunków zatrudnienia oraz benefitów. Następnie miałem rozmowę z przyszłym przełożonym, pytania były trafne, rekrutujący zdawał się wiedzieć czego szuka i o co pyta. Słuchał uważnie odpowiedzi i nawiązywał do nich pytaniami pomocniczymi. Cała rozmowa odbywała się w języku angielskim z uwagi na fakt iż head'em działu jest rodowity chińczyk. Brak było jakichkolwiek ćwiczeń bądź zadań, wszystko zamknęło się wyłącznie w pytaniach. Moja rada, zainwestować w dobre słuchawki lub zadbać o ciszę w otoczeniu na czas rozmowy gdyż nie ubliżając nikomu, ale jednak wymowa w języku angielskim osoby rekrutującej nastręczała trudności jeżeli chodzi o jej zrozumienie i zdarzyło mi się prosić o powtórzenie pytania lub posiłkować się pytaniami pomocniczymi by się upewnić iż dobrze zrozumiałem zadane mi pytanie. Wedle mojego odczucia rozmowa została przeprowadzona w sposób właściwy, pytania nastawione na cel, brak pytań z czapy, wszystko na temat związany z danym stanowiskiem. Co zaś się tyczy mojego wycofania z dalszej rekrutacji podyktowane to było kilkoma czynnikami. Praca w tytule ma managera jednak managerem jesteś tylko z tytułu właśnie. Wspomniane stanowisko jest w całości samodzielne i polegać ma na koordynowaniu pracy wysyłek z magazynów zewnętrznych na poszczególne rynki. Kolejnym powodem był całkowity brak HO i konieczność codziennej pracy z biura jednak mocno gryzie się z moimi oczekiwaniami. Także godziny pracy były czymś co mnie odrzuciło. System zakłada elastyczny start jednakże przerwa 30 minut jest wykluczona z regulaminowych 8h pracy. Innymi słowy zaczynając pracę o 8 kończy się o 16:30. Pakiet benefitów również określił bym jako "ubogi". W ofercie jest multisport jednak prawda jest taka, że miesięcznie firma przyznaje 49 pkt (sic!) na program "mykafeteria" i można te punkty przeznaczyć na dofinansowanie do wspomnianej karty multisport. Niestety, ale tego typu benefity przynajmniej w moim odczuciu i w porównaniu nawet z moim obecnym pracodawcą są raczej słabe. Mimo wszystko nie odbieram całej rekrutacji negatywnie gdyż prawdę powiedziawszy tak jak już zaznaczyłem wcześniej, wszystko zostało klarownie przedstawione, nie miałem odczucia, że ktoś chce mnie na siłę urobić co zwyczajnie doceniam. Co zaś się tyczy warunków finansowych to na tym etapie była jedynie mowa o moich oczekiwaniach, a ze względu na fakt iż nie czekałem nawet na feedback odnośnie nich to uważam iż w żaden sposób informacja ta nie mogła by być traktowana jako wyznacznik tak więc pozwolę sobie ich tutaj nie ujawniać.
Dla zdrowia psychicznego, omijajcie tą firme z daleka. Polska część firmy jest ok, ale to jak traktują pracowników Chińczycy to się w glowie nie mieści.
Chińczycy traktują Polaków z góry, dostawaliśmy najnudniejsze zadania, nie wymagające żadnego myślenia, wszystkie ponad podstawowe zadania dostawali Chińczycy. Brak był tez jakiekolwiek dyskusji pomiędzy Polakami a Chińczykami, po prostu masz wykonać polecenie, nie ważne jak bardzo głupie jest. Nie zważali tez za bardzo na czas pracy, jak się nie postawisz to będziesz do nocy pracował plus w weekendy, natomiast muszę przyznać, że nie ma problemu z płatnością za te nadgodziny. Sytuacje starali się ratować polscy menadżerowie, bez nich nie dałoby się tam pracować wcale, natomiast zawsze głos chińczyków jest ważniejszy. Ostatni exodus pracowników był w dużej mierze spowodowany nowym chińskim szefem.
A normalnie w jakich godzinach się pracuje? (bez nadgodzin) Są jakieś zmiany? I mówisz o pracy w weekendach - to tylko jeśli z czymś pracownik się nie wyrobi? Czy normalnie też się pracuje w sobotę i w niedzielę?
Normalnie masz super elastyczność bo możesz zaczynać o 8 albo 9 i kończyć o 16:30 albo 17:30, te pół godziny wynika z doliczenia przerwy obiadowej. Jeśli chodzi o weekendy to różnie, czasami jest potrzeba zrobienia jakiś testów w weekend, czasami w piątek Chińczycy wpadają na wspaniały pomysł ze trzeba coś koniecznie zrobić na poniedziałek, dla nich to norma, w weekendy też pracują.
Te weekendy w takim przypadku są jakoś rozliczane jako nadgodziny? Jest możliwość pracy zdalnej? Mają jasno ustaloną ścieżkę kariery? Widzę, że intensywnie szukają ludzi do IT, no i kuszą mnie trochę te oferty. Masz jakieś rady co do ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej może? Pytają o coś konkretnego? Pewnie ciężko się tu dostać do pracy?
Tak, jasne, z płatnością za nadgodziny nie ma problemu. Nie ma absolutnie żadnej możliwości pracy zdalnej, podejście jest takie, ze w domu ludzie nie pracują, masz siedzieć w biurze. Nie ma jakiejś ścieżki kariery, jesteś juniorem potem zwykłym, wyżej są polscy managerowie zespołów, którzy nad sobą maja chińskich nadzorców i wyżej już tylko Chińczycy. Jest ogromny problem z odejściami, szczególnie młodych pracowników(chociaż starsi tez uciekają), bez zdalnej nie ma tez za dużo chętnych, myśle, że obecnie nie jest trudno się dostać. Natomiast nie polecam, najlepsze w tej pracy było złożenie wypowiedzenia xd
Dokładnie, generalnie są tam 2 grupy polskich pracowników: managerowie, którzy siedzą praktycznie od początku Huawei'a w Polsce, którzy mają know-how i osobiste kontakty z operatorami GSM, więc chinole ich nie zwolnią i mają ciepłe posadki (tych jest stosunkowo mało) oraz multum ludzi zaraz po studiach, którzy przychodzą na max 1.5 roku i prawdopodobnie już po kilku miesiącach pracy zaczynają się rozglądać za czymś innym bo widzą jakim kołchozem jest ta firma
Dla jednych to chyba dobrze, że dostaje się niewymagające zadania. Nie trzeba się wtedy przejmować, że zrobi się coś źle. :) O, to dobrze, że firma nie ma problemu, aby płacić za te nadgodziny bądź czas poświęcony w weekend. Dużo więcej płacą niż za normalną godzinę pracy? Da się w taki sposób dorobić do pensji? :) Często zdarzają się takie sytuacje, że człowiek musi zostać po godzinach?
Jest to dość krótkowzroczne, masz łatwe zadania to bardzo łatwo i szybko cię zastąpić, nie uczysz się tez nowych kompetencji, ale zgadzam się niektórym to pasuje. Co do drugiej części to nawet ciężko mi skomentować, chyba oczywiste jest ze jak robisz nadgodziny to dostajesz za nie zapłatę. Płacą za nie dokładnie tyle ile wymaga kodeks pracy. Da się dorobić, ale to już zależy od twoich priorytetów, siedzenie po godzinach w pracy czy życie. Bardzo często są takie sytuacje, a co najgorsze są one zupełnie nieplanowane, Chińczycy nie maja żadnego szacunku do twojego wolnego czasu, jak pozwolisz sobie wejść na głowę to w piątek o 17 dowiesz się ze masz zostać dłużej.
Czyli zupełnie z zaskoczenia można dowiedzieć się od dodatkowej pracy a nie po prostu sobie ją zaplanować? A jak się nie zgodzisz to co wtedy do zwolnienia czy można odmówić?
Jaka jest stawka początkowa w Huawei Polska Sp. z o.o.? 11 stycznia na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Project Manager.
Gdzie w Polsce znajduje się dyrekcja firmy HUAWEJ.? Dlaczego nie ma z nimi żadnego absolutnie żadnego kontaktu. Poza automatami ,nie ma i handlem sprzętem możliwości rozmowy z jakim kolwiek konsultantem. Dlaczego nie działa aplikacja HUAWEJ ZDROWIE.
Zarządzanie w firmie jest fatalne. Firma w ogóle nie przykłada sie do zatrzymania młodych pracowników. Młodzi odchodzą gdy dowiadują się, że firma kompletnie nie pozwala na pracę zdalną!!! W efekcie przychodzą juniorzy, a starsi pracownicy wkładają duży wysiłek po to, żeby przygotować ich do pracy w innej firmie w przyszłości.
Hej, rekrutuje się na stanowisko VOC Analyst do Huawei w Warszawie na przyokopowej. Jaki tam jest klimat? Ile płacą na start? Czy to faktycznie praca hybrydowa i czy naprawdę zatrudnienie jest przez Adecco? Dajcie znać zanim w to wdepnę
Sales Project Manager i Operation Manager od kiedy są te stanowiska w dziale Retail? :O Ja pamiętam: Regional Coordinator Field Trainer Retail Manager Regional Manager FF/SO Manager i Retail Director ?
Nie było żadnego stanowiska Sales Project Manager'a, a na pewno nie w latach 2017-2020. Osoba która posługuje się nazwą tego stanowiska (pozdrawiam serdecznie :) ) w ww. okresie była Koordynatorem Regionalnym (przez moment), Field Trenerem i w 2019 awansowana została na Retail Managera. Tyle. Ucinając tą bezprzedmiotową dyskuję można to zweryfikować w dokumentach agencji zatrudnijącej go w tamtym czasie. (Adecco) A co do Jana, awans zasłużony.
Jak już usuwasz macierzyste posty, to usuń również odpowiedzi do nich. Bobasku.
BARDZO NIE POLECAM TAM PRACOWAĆ! NIE LICZ NA PREMIE BO CI NIE WYPŁACĄ TEGO NA CO ZAPRACOWALES! Jak już można zauważyć po wszystkich wcześniejszych komentarzach, praca tam nie jest nawet dla desperatów. Traktują Cię jak (usunięte przez administratora) non stop masz robotę na wczoraj, ciagle Cię pushuja, ze szybciej, ze juz to powinno być zrobione, miesiecznie masz wyczerpany limit nadgodzin i zbierasz następne „na następny miesiąc” a czepiają się nawet tego, ze do pracy przychodzisz w krótkich spodenkach, chociaż pracujesz jako inżynier, nie masz żadnego bezpośredniego kontaktu z klientem, a na zewnątrz jest 30 stopni. Premia jest uznaniowa i jest za półroczny okres pracy „przyznawana”. Pracowałem od początku okresu premiowego i nawet zrobiłem dodatkowe rzeczy poza praca by dostać wyższa premie. Odszedłem z Huawei 3 miesiące po tym jak juz premia powinna być wypłacona, a premie półroczne wypłacili pracownikom dopiero w połowie piątego miesiaca po premii (czyli zaraz powinna być druga premia) ….aleeee ja tej premii nie dostałem bo skoro jest uznaniowa to uznali ze jej nie wypłaca. Takie jest stanowisko firmy i taka jest polityka firmy. Nie dajcie się robić w balona. Lepiej nie tracić na ta firmę ani sekundy w swoim życiu. Omijajcie jak tylko możecie, a jak nie możecie to tym bardziej omijajcie ;)
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Huawei Polska Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Huawei Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Huawei Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Huawei Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Huawei Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 45, z czego 3 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Huawei Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Huawei Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Domaniewska 50
02-672 Warszawa - NIP: 5262800201 KRS: 0000221936
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Sprzedaż sprzętu i akcesoriów telekomunikacyjnych - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |