Opinie o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów telekomunikacyjnych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piaseczno

Nick

Radzę trzymać się od tej firmy z daleka. Ogłaszają się, że szukają pracowników a tak naprawdę szukają taniej siły roboczej. Parca 7 dni w tygodniu, po 10 godzin (ach ten wirus!!), w dodatku na 0,8 etatu!!!!!! Tak traktują wieloletnich pracowników!!!! Nie dajcie się zwieść, w ogłoszeniu stawka 3800-8000, te 8000 to tylko u kierowników, choćbym nie wiem jak się starał i jak pracował. Jak wyjdzie Ci za dużo do wypłaty to stwierdzą, że za błędy muszą Ci odjąć. Zdecydowanie nie polecam obecnie tam pracować.

Paweł

firma porażka w dobie gdy telefon jest narzędziem pracy trzymają go w naprawie 2 tygodnie, od 3 dni status naprawy zakończony porażka Pani mało kompetentna na infolinii zapewnia, że telefon zostanie wysłany tego samego dnia niestety dni mijają i nic, chce odebrać telefon sam zasłaniają się korona wirusem i informują, że nie ma takiej możliwości zapewne zgłoszę informację do Play gdyż naprawa była gwarancyjna jeżeli ktoś nie musi tam naprawiać omijać proszę szerokim łukiem postaram się wynaleźć wszystkie możliwe fora aby dodać jak najwięcej negatywnych słusznych komentarzy.

matii

Dziś otrzymałem telefon z serwisu (tragedia), nie uwzględniona reklamacja- powód zalanie. Ale to nie o to chodzi, rozebrali telefon nawet go nie raczyli skleić spowrotem, a już ciężko było taśmy wpiąć na swoje miejsce dodatkowo zniszczyli folie z wyświetlacza hydrożelową (a nie była tania). Takie rozpatrywanie reklamacji w NIEDZIELE jest niedopuszczalne trzymajcie się z daleka od partacza.

Konrad

Serwis bardzo szybko i bezpłatnie uporał się z naprawą usterki na telefonie są wyczuwalne ślady "grzebania"w nim na tylnej klapce ale nie przeszkadza to w użytkowaniu ogólnie bardzo polecam

kros
@Konrad

ślady grzebania na telefonie????dlaczego ccs nie odniósł się do tej opinii ???bo generalnie była pozytywna,ale śladów grzebania nie powinno tam być, przecież serwis ma profesjonalne narzędzia..

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(45 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. IT
Olsztyn
Indykpol S.A.
(267 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Niezadowolony

Dziwie się firmą że współpracują z takimi partaczami, praktykantami, ogrodnikami, wszystkimi tylko nie fachowcami.

zdziwiony
@Niezadowolony

Rozumie się że Pan "Niezadowolony" od urodzenia był fachowcem w swojej dziedzinie :) Nic tylko pogratulować intelektu!

Strata czasu

Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia. Księgowa to do zwolnienia od razu, na umowę czekasz do 2 tygodni. Obiecują piek na premie po czy okazuje się że obcinają z niej 500 zł co miesiąc każdemu bo to ma im wyrównać zwiększenie minimalnej płacy przez rząd. Teraz podczas korony zwalniali ludzi żeby zasiłki dostać pomimo że jest więcej telefonów niż było. I zatrudniają je spowrotem na umowy zlecenia. Praca 2 tygodnie pod rząd po 10h po czym 2 tygodnie wolnego weekeny miały być płacone extra nie stety tak nie jest.

Tirexx
 Pytanie

Witam, jaki jest czas naprawy urządzenia ( telefon ) firma XIAOMI, oraz jaki jest MAKSYMALNY CZAS.

Krzysztof

Proszę wszystkich o uważanie na ten serwis. Celowo wprowadzają na stronie w błąd jako że niby są serwisem autoryzowanym przez firmę xiaomi. Na stronie znalazłem informacje że naprawiają w ramach gwarancji między innymi odkurzacze firmy xiaomi. Przed zgłoszeniem reklamacyjny zostałem poproszony o dokładny opis usterki jak również wybór modelu w raz z podaniem numeru seryjnego reklamowanego produktu. Produkt który posiadam mogłem wybrać z wygodniej listy rozwijanej w której znalazłem mój typ odkurzacza. Po 2 dniach przyjechał kurier i zabrał odkurzacz po następnych 2 dniach dostałem od sklepu maila że nie naprawiają takich modeli i że mam mi zapłacić 51 zł za zwrot w przeciwnym razie zutylizują mój odkurzacz. Na moje uwagi że na stronie informują że naprawiają owej firmy odkurzacze odpisali mi że jest jeszcze na stronie dodatkowy formularz w którym można sprawdzić czy dany sprzęt naprawiają. Sprawdziłem owy formularz i niestety nie działa on poprawnie za każdym razem mówi że wpisałem nie poprawny kod. Nigdzie nie ma informacji, że dany tym odkurzacza nie jest u nich serwisowany.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
@Krzysztof

Szanowny Panie, Informujemy, że posiadamy autoryzację na obsługę wybranych urządzeń marki Xiaomi, pochodzących z oficjalnych dystrybucji. Tym samym stanowczo zaprzeczamy jakoby serwis naszej spółki wprowadzał Klientów w błąd w tej kwestii, tym bardziej jakoby robił to celowo. Jednocześnie informujemy, że zgłaszając urządzenie do serwisu przez formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie internetowej jest możliwość wyboru wyłącznie tych modeli urządzeń, które obsługujemy. Z informacji, które zostały zawarte w Pańskiej opinii możemy przypuszczać, że w zgłoszeniu reklamacyjnym wybrał Pan nieprawidłowy model urządzenia, tj. inny model niż ten, który Pan faktycznie przekazał do naszego serwisu. Tym samym, mimo, iż wybrał Pan w zgłoszeniu reklamacyjnym model urządzenia, który obsługujemy, to fizycznie przesłał Pan do obsługi inny model urządzenia – taki, którego nie obsługujemy. W takiej sytuacji mogliśmy zwrócić się do Pana z prośbą o pokrycie kosztów obsługi i transportu urządzenia. Informujemy również, że bezpłatna utylizacja urządzenia w serwisie jest jedynie jedną z możliwości do wyboru przez Klienta, a urządzenia są przekazywane do utylizacji tylko na jego wyraźną prośbę. Niemniej jednak, aby zweryfikować opisaną przez Pana sytuację i udzielić Panu precyzyjnych wyjaśnień prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. Do wiadomości prosimy dołączyć korespondencję prowadzoną z naszym serwisem (o której Pan wspomina w powyższej opinii). W treści wiadomości prosimy również o zawarcie informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl Na zakończenie jedynie przypominamy, że głównym celem przekazywania opinii na portalu http://GoWork.pl "jest uwiarygodnienie opinii o pracodawcach w Polsce, wspierając ich aktywność w sieci oraz pomagając ludziom w wyborze idealnego miejsca pracy”. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Adam

Pacjent samsung s10+ czas użytkowania 3 tygodnie . Przestał rozpoznawać twarz przy odblokowaniu. Kamera przednia nie łapie ostrości. Przez salon Play telefon idzie do naprawy na gwarancji.. wymiana przedniej kamery i nowy Soft. Telefon działa poprawnie kilka godzin po czym usterka powraca . Salon Play wysyłka.. ccs nie stwierdza usterki . Odbiór telefonu działa kilka godzin i usterka wraca .. Salon Play wysyłka.. ccs nie stwierdza usterki ... telefon wraca po raz 3 nienaprawiony NIEpolecam !! TEGO SERWISU!! Nie potrafią naprawić i stwierdzić usterki...

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
@Adam

Szanowny Panie, Chcielibyśmy odnieść się do Pana opinii i udzielić Panu wszelkich wyjaśnień do poruszonych przez Pana kwestii. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl oraz prosimy o wskazanie numeru IMEI przedmiotowego urządzenia. Jednocześnie informujemy, że czasami w urządzeniach zdarzają się usterki okresowe, których „wywołanie” w serwisie jest znacznie utrudnione i mimo przeprowadzania długich testów zgłaszane problemy w działaniu nie występują. Może się również zdarzyć, że działanie urządzenia w sposób inny niż pożądany przez użytkownika może nie wynikać z wady/usterki urządzenia, a jego konfiguracji/ustawień. Zapewniamy Pana, że każde urządzenie przechodzi w serwisie kompleksowe testy diagnostyczne w Dziale Technicznym oraz testy końcowe, potwierdzające prawidłowe działanie urządzenia, w Dziale Kontroli Jakości. Niemniej jednak, prosimy o kontakt z naszym serwisem, abyśmy mogli zweryfikować sprawę Pańskiego urządzenia. Na zakończenie jedynie przypominamy, że głównym celem przekazywania opinii na portalu http://GoWork.pl "jest uwiarygodnienie opinii o pracodawcach w Polsce, wspierając ich aktywność w sieci oraz pomagając ludziom w wyborze idealnego miejsca pracy”. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

XXX

Firma ta chciała naciągnąć mnie na dużą kwotę naprawy zbitej szybki aparatu. Oddałam telefon gdzie indziej i wyszło o 90% taniej. Następna sprawa to nie ma kontaktu telefonicznego z tą firmą. Nie idzie się wgl dodzwonić do nich. Na każdego maila, którego wysłałam odpisywali dopiero na drugi dzień nawet jak wysłałam go z samego rana o godzinie 6. Nie polecam tej firmy.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
@XXX

Szanowna Pani, Chcielibyśmy odnieść się do Pani opinii i udzielić Pani wyjaśnień w kwestii przedstawionego kosztorysu naprawy Pani urządzenia. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl oraz prosimy o wskazanie numeru IMEI przedmiotowego urządzenia. Jednocześnie informujemy, że jeżeli przekazała Pani urządzenie do nieautoryzowanego serwisu, to cena jego naprawy może się różnić chociażby z uwagi na brak obowiązku używania przez takie serwisy oryginalnych podzespołów lub podzespołów pochodzących z oficjalnych dystrybucji. Mamy świadomość, że różnica w cenach napraw urządzeń między autoryzowanymi i nieautoryzowanymi serwisami jest często spotykana, jednakże prosimy mieć na uwadze, że z zapłatą niższej ceny za naprawę urządzenia w nieautoryzowanym serwisie może się wiązać np. użycie nieoryginalnych podzespołów, czy utrata gwarancji na takie urządzenie. Informujemy również, że z uwagi na wprowadzony stan zagrożenia epidemicznego na terenie RP serwis naszej spółki pracuje w pomniejszonym składzie, a godziny pracy infolinii zostały skrócone, tym samym czas oczekiwania na połączenie z konsultantami uległ wydłużeniu. Na wiadomości mailowe staramy się udzielać odpowiedzi w terminie nieprzekraczającym 48 h. Obecna sytuacja ma charakter wyjątkowy i nie jest zależna od naszego serwisu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i liczymy na Pani wyrozumiałość. Na zakończenie jedynie przypominamy, że głównym celem przekazywania opinii na portalu http://GoWork.pl "jest uwiarygodnienie opinii o pracodawcach w Polsce, wspierając ich aktywność w sieci oraz pomagając ludziom w wyborze idealnego miejsca pracy". Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Nick

Niech mi jakiś delikwent z tego serwisu raczy wyjaśnić, dlaczego nie ma możliwości zabezpieczenia danych przy naprawie urządzenia. Z urzędu czyścicie pamięć, a nie ma możliwości zabezpieczenia danych. Wynika to z technicznych braków, złej woli czy czegoś innego? Wyrażam na to zgodę, jestem gotów zapłacić dodatkowo, ale nie można i koniec. Jak Wam pan Mietek przychodzi położyć kafelki w łazience, to też Wam mówi że nie może na klej i on klei tylko na butapren? Czy może to Wy mu płacicie i ustalacie co pan Mietek ma zrobić z kafelkami? Nie polecam.

1
Pracownik
@Nick

Jest takie prawo, w autoryzowanym serwisie musi być zgoda na usunięcie danych

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
@Nick

Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że serwis naszej spółki specjalizuje się w diagnozie i naprawie usterek/uszkodzeń urządzeń. Nie posiadamy w swojej ofercie usługi kopiowania/odzyskiwania danych zapisanych w pamięci urządzeń. Jednocześnie sugerujemy, aby na bieżąco wykonywać kopię zapasową danych przechowywanych w pamięci urządzenia, ponieważ w toku czynności serwisowych może zaistnieć potrzeba lub konieczność usunięcia tych danych. Informujemy również, że jeżeli kopia zapasowa danych nie była sporządzana na bieżąco, a sporządzenie takiej kopii we własnym zakresie nie jest już możliwe z uwagi na wystąpienie uszkodzenia urządzenia, sugerujemy kontakt z firmami specjalizującymi się w kopiowaniu/odzyskiwaniu danych. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Ja sam

Firma konik. Widzę, że nie tylko u mnie w opisie napisali, że telefon zalany chociaż nigdy nie miał styczności z wodą. Telefon wrócił porysowany i BEZ SZKŁA HARTOWANEGO które kosztowało 85zł. Reklamacja w media markt na tych żałosnych serwisantów już złożona.

Pracownik
@Ja sam

Nie ma możliwości żeby pracownik porysował telefon, serwisant ma specjalna mate na której nie ma nawet pylkow. Szkło widocznie podczas diagnozy musiało być zdjęte czy wyświetlacz nie jest pekniety. Jak są ślady cieczy to firma udostępnia zdjęcia na klienta na stronie.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
@Ja sam

Szanowny Panie, Chcielibyśmy odnieść się do Pana opinii i udzielić Panu wszelkich wyjaśnień do poruszonych przez Pana kwestii. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu http://GoWork.pl oraz prosimy o wskazanie numeru IMEI przedmiotowego urządzenia. Jednocześnie informujemy, że serwis naszej spółki do każdej wydanej opinii o stwierdzeniu śladów działania cieczy w urządzeniu lub innego uszkodzenia, które nie podlega bezpłatnej naprawie, wykonuje dokumentację zdjęciową obrazującą zdiagnozowane uszkodzenie. Dokumentacja zdjęciowa przedstawiająca ślady działania cieczy zdiagnozowane w Pana urządzeniu powinna być dostępna pod adresem: http://www.ccsonline.pl/gallery/gallery.php Informujemy również, że może się zdarzyć, że usunięcie szkła ochronnego jest niezbędne do np. demontażu urządzenia lub jego kompleksowej diagnozy. Serwis naszej spółki nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie takiego akcesorium jeżeli jego usunięcie było niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia czynności serwisowych. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Na zakończenie jedynie przypominamy, że głównym celem przekazywania opinii na portalu http://GoWork.pl "jest uwiarygodnienie opinii o pracodawcach w Polsce, wspierając ich aktywność w sieci oraz pomagając ludziom w wyborze idealnego miejsca pracy".

Pytanie
 Pytanie

Czy często w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. zdarza się rekrutacja wewnętrzna?

Pracownik
@Pytanie

Tak w przypadku wolnych etatów, jest taka możliwość mamy wielu pracowników, którzy zmienili działy lub awansowali na wyższe stanowiska.

Ania
 Rekomendacja

Rzetelna firma, szybko reaguje na zmiany rynkowe. Docenia długoletnich pracowników.

Monika

Polecam w 100%, telefon synowi naprawili choć termin gwarancji kończył się za 5dni. Byłam pewna , że odrzucą reklamację i będę musiała go oddać do naprawy na własny koszt lub kupić nowy telefon. Stało się inaczej :) Dziecka radość bezcenna gdy otworzyliśmy paczkę i przeczytaliśmy raport z serwisu :) Dziękuję bardzo w imieniu syna i swoim.

Wojtek
Inne

Żałuję, że nikt kto pracuje w firmie nie zamieścił tu opinii jak się pracuje, czy firma potrzebuje nowych ludzi?

Pracownik
@Wojtek

Wojtek jestem pracownikiem CCS i mogę polecić tego pracodawcę, nawet jak nie masz doświadczenia w naprawach to przy dobrej motywacji i ze znajomością podstaw elektroniki i zdolnościami manualnymi można nauczyć się ciekawej przyszłościowej pracy. Mili ludzie, miejsca parkingowe i terminowe wypłaty wynagrodzeń. Kasa zależy od umiejętności i zaangażowania, szef dostrzega dobrych techników. Rekrutacja bez większych stresów choć w szerszym gronie.

JURAS
@Pracownik

Jak laik może coś naprawić żenada .Pewnie i mój telefon taki ktoś robił bo rozbierany był chyba łyżką do kół .Zwrócony do kolejnej naprawy teraz obudowy

Pracownik
@JURAS

JURAS, dlaczego piszesz "laik" ludzie nie rodzą się technikami, lekarzami czy prawnikami (może jesteś wyjątkiem w tej materii :)) pisałem, żeby dostać pracę w CCS trzeba znać co najmniej podstawy elektroniki (w tym kierunkowe wykształcenie)i posiadać zdolności manualne. A tak prawdę mówiąc, uważam opisany przez Ciebie przypadek za mało wiarygodny, CCS również prowadzi dokumentację zdjęciową sprzętu, który trafia do serwisu - sprawa będzie zatem sporna.

JURAS

Oddałem telefon samsung na gwarancje do media expert .Wysłali go do tego pseudo serwisu .Naprawione ładowanie ale telefon wyglądał jakby leżał na złomie .W opisie zdawania telefonu stan idealny telefonu jak i opakowania wróciły jakieś śmieci .Nie odebrałem wróciło serwis upiera sie ze rysy byłu chcą 180 zeta wymiana tylnej klapki .Po wielkiej wojnie w sklepie media expert wzięło koszty na siebie .Telefonu już nie mam miesiąc szlak mnie trafi co to za badziewna firma .Widze po wpisach można podjąć prace w tym serwisie nie mając zielonego pojęcia to mówi wszystko za siebie .Nie polecam nie wysyłajcie nic tam bo możecie dostać furii.Sprawa nawet trafi do sądu jak teraz przyjdzie i bedzie cos nie tak .Bo u prawnika juz byłem.Posiadam fotografie sprzętu 30 minut zrobione przed oddaniem do media expert.

Kasia

Pracowałam w tym serwisie ale nie z niej zrezygnowałam. Wszędzie mobbing psychiczny i nie docenianie pracowników. (usunięte przez administratora) na kasie, bo niby są premie ale za wyśrubowane wyniki a do tego i tak obcinają je że żeby dostać premie to trzeba cudu. Oczywiście kierownicy też dbają tylko o swoje cztery litery a zwykł, nowy pracownik jest traktowany jak człowiek niższego sortu. O urlopie zaplanowanym możecie pomarzyć, bo niby zgodnie z kodeksem pracy wszystkim się należy ale jak przychodzi co do czego to i to zawsze mówią że urlop w tym terminie dostanie osoba która przepracowała przynajmniej kilka lat w tej firmie a ty jako nowy możesz dostać w tedy kiedy nikt nie będzie chciał, czyli zamiast w wakacje możesz dostać urlop w listopadzie i to tez w mniejszym zakresie ..... no super podejście. Tak więc nie równo traktują ludzi. Umowa i premia to jakaś porażka i wszyscy którzy tam pracowali wiedzą o czym pisze a ci co nie pracowali to szybka się dowiedzą jak zostaną zatrudnieni. Rotacja spora, bo jak ludzie się dowiadują jak wygląda rzeczywista praca a nie "obiecanki cacanki" jak to opisują podczas rozmowy rekrutacyjnej, to się ludzie zwalniania po przepracowaniu kilku miesięcy. NIEPOLECAM.

piotrus1952@gmail.com

Witam.Po naprawie mojego Samsunga(bardzo szybka naprawa 4 dni),wymiana modułu kamery,otrzymałem telefon cały i zdrowy.Opis naprawy,informacje,uwagi odnośnie niektórych funkcji,bardzo szczegółowe.Dziękuję również panu,który obsługiwał w dn.28.01.2020 ok.godz 15,30 za poprowadzenie mnie po aparacie.Tak trzymać.Pozdrawiam.

1
Sylwester

Oddałem telefon na gwarancji i trafił do tego serwisu jaka była odpowiedz tych naciągaczy oczywiscie telefon zalany. moje xiaomi nigdy nie było zalane dziwne że wejście słuchawkowe było koloru zielonego jak by kwasem zostało potraktowane.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
@Sylwester

Szanowny Panie, Na wstępie uprzejmie wskazujemy, że głównym celem przekazywania opinii na portalu GoWork.pl "jest uwiarygodnienie opinii o pracodawcach w Polsce, wspierając ich aktywność w sieci oraz pomagając ludziom w wyborze idealnego miejsca pracy". Niemniej jednak chcielibyśmy odnieść się do Pana opinii i udzielić Panu wszelkich wyjaśnień w kwestii uszkodzenia stwierdzonego w przedmiotowym urządzeniu. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres info@ccsonline.pl. W treści wiadomości prosimy o zawarcie informacji, że wiadomość dotyczy opinii z portalu GoWork.pl oraz prosimy o wskazanie numeru IMEI przedmiotowego urządzenia. Jednocześnie, pokrótce wyjaśniamy, że zielony nalot na złączu jack (zestawu słuchawkowego), o którym Pan wspomina, w naszej ocenie jest typowym efektem uprzedniego działania cieczy na urządzenie podczas jego użytkowania. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Przejdź do nowych opinii