brak logo

CCS

Warszawa

Opinie o CCS

jad 2009-07-18 03:53
po 1,5 miesiąca naprawy niesą w stanie powiedzieć kiedy ściągną część do palmtopa ale profesjonaliści .
1
robert konin 2009-11-19 20:38
równiez czeka 1,5 miesiąca na naprawe telefonu, podobno części idą chyba z marsa. kompletny brak profesjonalizmu kto dał im odpowiedzialność serwisową. ja czekam tydzień i daje to do sądu
Były technik 2010-01-15 15:14
Powiem krótko nie idźcie tam pracowac, jest to fima która wyzyskuje pracowników. Podstawowe wynagrodzenie to około 1500zł netto do tego dochodzi premia uznaniowa której [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] czasem niechca wypłacac i tłumacza sie tym ze nie musza, i wez tu zyj za 1500zł netto. powiem tak [usunięte przez administratora] ccs
1
aaa 2011-03-14 12:04
prawda to kiepska firma kiepsko zarządzana w warszawie, niestety na wyższych stanowiskach pracuja ludzie całkowicie nie kompetętni, praca fajna na kilka miesiecy ale nie na dluzej
2
mario 2013-10-03 15:05
Hej, pracowałem w CCSie w latach 2007 - 2008. Jak na tamte czasy i moje doświadczenie płacili całkiem nieźle około 2700pln na rękę ale.... tak jak przedmówca dodam, że na umowie miałem 1200pln brutto reszta to była premia. Największy problem polegał na poszanowaniu szeregowego serwisanta. Nie wiem jak jest teraz ale w tamtym okresie firma bardziej poszukiwała "małp" do prostych czynności naprawczych, o poważniejszych naprawach, dostępie do schematu czy wymianie elementów BGA czy SMD nie było mowy. Także człowiek chcący zdobyć doświadczenie miał dwa wyjścia albo uczyć się zaglądając przez ramię "liderom" (dodam, że nie każdy chciał pomóc) albo zmienić pracę. Ja miałem szczęście bo trafiłem na fajnego gościa i po 1 m-cu. mogłem bawić się w zasadzie wszystkim. Drugim, największym mankamentem firmy był całkowity brak możliwości wzięcia urlopu w okresie wakacyjnym. Co z tego, że miałem pieniądze na wakacje skoro nie mogłem na nie "legalnie" wyjechać. Ogólnie praca dobra dla studenta 1 lub 2 roku elektroniki ale na dłuższą metę nie polecam. Aaaa! Pan dyrektor miał w zwyczaju osobiście zapraszać na pracę w soboty kusząc dodatkowymi 100zl pozwolę sobie zacytować poniższą rozmowę dyrektora z pracownikiem.
Dyr. "dzień dobry, czy zechciałby Pan przyjść do pracy w sobotę od 6:00 do 14:00?"
Serwisant: "Nie, diękuję"
Dyr. "A dlaczego?"
Serwisant: "Sprawy rodzinne"
D: "Widzę na wykazie, że w przeciągu 3 ostatnich miesięcy był Pan tylko raz w sobotę, to baaaardzo źle wygląda"

ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM !!!! 2014-10-12 10:27
Witam, ODRADZAM korzystanie z usług CCS, mój telefon przetrzymywali ponad miesiąc czasu i co telefon udzielali mi wykluczających się informacji. Telefon był już nawet "naprawiony", po 2 dniach okazało się, że nadal czekają na części zamienne, bo nic w telefonie jeszcze nie robili, aby się mnie pozbyć dali mi numer telefonu - okazało się, że to polski numer do Holandii do Biura Obsługi Klienta Firmy Kazam, którzy w żadne sposób nie pośredniczy w naprawie telefonu. Jak zobaczyli, że nie odpuszczę w ciągu kilku godzin wysłali mi nowy telefon!!! Nie dajcie się zbywać, są na szczęście instytucje państwowe, które pomagają oszukiwanym klientom.
2
holand123 2015-02-08 13:51
Beznadzieja pracujący tam debile w ogóle nie wywiązują się z obowiązków.Oddałem telefon do naprawy przyszedł z powrotem nie naprawiony ponieważ tych [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zdaniem telefon był zalany i napisali ,że dokumentacja fotograficzna jest dostępna na stronie. Pani z orange zadzwoniła a serwisant na to on,że nie był zalany tylko to wygląda jakby na niego napadał deszcz.Od tamtego czasu nie wychodzę nawet z telefonem na wiatr z obawwy ,że się on przeziębi DURNIE I DEBILE NIC DODAĆ NIC UJĄĆ
5
ile można czekac 2015-02-09 11:36
Mój telefon u nich znajduje się już od 23.12.2014,a mamy teraz 9.2.2015.Za każdym razem co sprawdzam,to widnieje odpowiedz "oczekuje na części zamienne"Byłem już parę razy w salonie gdzie kupiłem telefon,ale oni rozkładają ręce i nic zrobić nie mogą.A wy macie jakieś pomysły co z tym zrobić.
4
Niedoszły KLIENT 2015-03-17 09:06
Typowa Polska firemka i Polska buraczana mentalność chamów. A oto moja krótka historia z serwisem w tej nadętej firmie. Moje dziecko wepchnęło do slotu karty SIM w tablecie jakiegoś śmiecia. Trudno. Bywa. Sprawa na tyle prosta że każdy średnio rozgarnięty człowiek jest sam sobie z tym poradzić. Jednak w tym celu musiałem zdjąć obudowę mocowaną na trzy maleńkie śrubki. Na tyle małe że żaden z posiadanych przeze mnie śrubokrętów nie był dość mały. Poszukałem więc najbliższego serwisu. Padło na CCS. Pomyślałem, podjadę pewnie nie będzie problemu żeby mi użyczyli na dosłownie 30 sekund takiego śrubokrętu abym na miejscu odkręcił trzy śrubki...? Jakże się myliłem!!! Polskie biznesowo-wizerunkowe schamienie i chciwość wzięły górę. Pani na recepcji koniecznie chciała abym zostawił sprzęt w serwisie (wiadomo- kasa, kasa, kasa!) po usilnych prośbach i przedstawieniu całej prostej hitorii poszła do dyrektora serwisu zapytać czy może wziąć śrubokręt na minutę? Wróciła po pięciu minutach z informacją: NIESTETY DYREKTOR NIE PRZYCHYLIŁ SIĘ DO PROśBY WYPOŻYCZENIA (na 30 sekund i na miejscu, na jej oczach i za opłatą!) NARZĘDZIA SERWISOWEGO! :)) Panie DYREKTORZE, KLULU SERWISU CCS I WSZYSTKICH PAŃSTW OśCIENNYCH, pozwolę sobie w podziękowaniu, nie czekając na audiencję, SPLUNĄĆ PANU WIRTUALNIE W TWARZ. A Pani na recepcji serdecznie dziękuję, ponieważ naprawdę chciała mi pomóc i wykazała maksimum zaangażowania. Proponuję aby PAN WIELKI DYREKTOR SERWISU CCS zamienił się z Panią recepcjonistką stanowiskami, bo dziewczyna z pewnością wstydu firmie nie przyniesie i świetnie sobie poradzi, a pana buraka zwolnią już pierwszego dnia albo zdegradują do mycia firmowych kibli za niechęć do interesantów. Przenigdy nie polecam tej firmy nikomu, a serwisu w szczególności. Na koniec dodam że problem rozwiązałem dwie ulice dalej u... OPTYKA, gdzie za darmo i z uśmiechem Pani użyczyła mi śrubokrętu i po 15 sekundach poradziłem sobie ze wspomnianymi śrubkami. Optyk był jednak firmą zachodnią. Tam wiedzą co to jest wizerunek i życzliwość... ta normalna... ludzka.
8
x 2015-07-15 12:25
CCS to dziadostwo i tyle. Oddałem telefon bo wyskoczyła mi w rogu plama na wyświetlaczu i wzdłuż lewej krawędzi nie działał dotyk na szerokości ok 0,5cm. Żadnych rys i pęknięć. Oddali twierdząc że to uszkodzenie mechaniczne - dodali zdjęcie z małym pęknięciem boku obudowy dobre 2 cm od wylewki na ekranie. Ciekawe że nie wylał w miejscu pęknięcia... Zresztą znam parę osób które też zostały spuszczone z wodą przez "szanowny" serwis. Polecam kupować aparaty LG bo oni nie korzystają z usług tych #*&%*&(@$#@.
3
Kli 2015-08-04 15:16
Złodzieje i nic więcej !!!! Kłamcy i tylko tyle mam do powidzenia ! po 12 miesiacach użytkowania zawiesił mi się dotyk dałam telefon do gwarancji i odesłali twierdząc , że był zalany !śmiechu warte ! telefon jeszcze w foliach i gumowej obudowie i nie miał kontaktu nawet z wodą !!! już ja im zrobię opinię !!!!
1
maciek 2015-09-23 19:55
Nie polecam oddalem telefon ktory mial 2 miesiace,bez przerwy sie zacinał,po 4 tygodniach trzymania odmowa naprawy poniewaz telefon zalany ,tak wlasnie zalatwiaja klienta jezeli naprawa jest kosztowna.Zalewaja telefon ciecza przetrzymuja go a potem odmowa z winy klienta.Z tego co widze sa setki ludzi tak oszukiwanych.
3
kenda 2015-11-25 16:13
kiła z nyndzo. byłem w tym pierdolniku, odniosłem wrażenie, ze pracuje tam kilka szt pedałów. Z resztą, chujnia taka jak wszędzie, masz być jebaną małpą przewalającą dziesiątki telefonów, a nie kims kto bedzie sie głowił nad trudną usterką. I najlepiej modlić sie o zalane telefony, bo tam nic nie trzeba robić, a jest zaliczony jako naprawiony. Jeśli ktos lubi ciągły stres i bycie gównem to moze tam podbijać, jesli ktos sie szanuje to daje tym cwelom kutasa do ojebania.
1
mirosław 2016-02-02 14:20
bardacha... szkoda czasu na ten bajzel.
1
Irek prus 2016-03-23 10:21
Nie wiem skąd się biorą takie opinie negatywne.Pani w bok jest bardzo miła i bardzo profesjonalna .Naprawa przebiegła ekspresowo i profesjonalne super polecam!
3
Irek prus 2016-03-23 10:21
Nie wiem skąd się biorą takie opinie negatywne.Pani w bok jest bardzo miła i bardzo profesjonalna .Naprawa przebiegła ekspresowo i profesjonalne super polecam!
1
pan kamil 2016-04-26 09:52
Ta firma to jakaś porażka nie da się dodzwonić dzisiaj czekałem 25min na połączenie straciłem 12.88zł a i tak się nie dodzwoniłem
1
mike_8 2016-04-26 15:27
Niekompetencja to mało powiedziane... w skali 1 -10... oferuje 0... Nie polecam. Personel oferuje naprawę w 5 dni a przychodzi co do czego telefon po 7 dniach a oni nie są w stanie powiedzieć kiedy przyjdą części... żenada...
1
Maciej Jakubiec 2016-05-20 15:23
Totalna kompromitacja tego serwisu. Telefon wysłałem z uszkodzonym dotykiem 2 miesiące temu, gdzie jak wiadomo, zbita szybka więc wiemy o co chodzi. "Firma" CCS chyba z Hongkongu ściągała ten dotyk gdyż szedł 2 miesiące ale jednak nie doszedł ... Telefon mi odesłali NIE NAPRAWIONY oraz naliczyli koszta w kwocie ponad 70 PLN za "zdiagnozowanie" usterki gdzie wiadomo było na pierwszy rzut oka, że trzeba wymienić dotyk A DODATKOWO MIELI TO OPISANE W PACZCE WRAZ Z TELEFONEM. Firmy CCS z całego serca nikomu nie polecam, chyba, że lubisz i masz ochotę płacić z nic, czekać miesiące i odzyskać sprzęt nie naprawiony.
1
gliwice 2016-08-12 15:02
co tu się wyprawia to jest serwis chyba jakas podrobka serwisu nie umieja nawet telefonu naprawić tylko stwierdzają ze telefon nienadaj się do naprawy odsylaja go i tak wkolko pojebani jak sam skurwysyn
1
Dejwidos 2016-09-12 15:30
Wysłałem telefon mija 5 dni status ciagle taki sam Państwa przesyłka została doręczona do CCS. Obecnie oczekuje na rejestrację. Uczynimy to niezwłocznie. taki napis widze juz 5 dzień nic sie nie zmienia.. zobaczymy co tam dalej wyjdzie.
lonely 2016-09-12 17:04
Hej, może jednak wiecie jakich zarobków można się teraz spodziewać, wiecie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Rafał 2016-11-10 00:06
dno, dno, dno
S7 Edge. Kupiony w ostatnich dniach czerwca.
Pierwszy serwis gwarancyjny po 1,5 miesiąca - wyświetlacz - czas naprawy 2 tygodnie.
Drugi serwis gwarancyjny po kolejnych 1,5 miesiąca - ponownie ta sama usterka. Proszę o Ekspertyzę, gdyż chcę skorzystać z Rękojmi u sprzedawcy.
Odmowa wydania Ekspertyzy - Miła pani w BOK informuje mnie, że serwis nie wyda Ekspertyzy. Jednocześnie Serwis Usilnie nalega na naprawę - oczywiście gwarancyjną. Pytam o zakres elementów do wymiany - dokładnie te same, co za pierwszym razem - czyli można się spodziewać kolejnej wizyty za 1.5 miesiąca.
Miła Pani z BOK po konsultacji (kolejnej) z serwisantami oświadcza:
- nie dostanę Ekspertyzy bo urządzenie można naprawić (co ma piernik do wiatraka?)
- serwis nalega na kolejną naprawę z wymianą tych samych, już raz nieskutecznie wymienionych elementów
- ALBO oddadzą mi nienaprawiony telefon a ja pokryje koszty diagnostyki i opinii oraz kuriera.

Złodzieje, naciągacze.
Dodam, że koszt takiej naprawy gwarancyjnej to 1061 brutto. CCS usilnie chce robić nieskuteczne naprawy dojąc w ten sposób SAMSUNGA kosztem klienta końcowego.

Również i w moim przypadku kilkakrotnie zmieniał się "status" naprawy - nawet widniała informacja, że sprzęt wydany kurierowi! Po czym okazało się, że telefon czeka na części, które nie wiadomo kiedy przyjdą, więc wysłali wniosek do SAMSUNGA albo o nowy telefon, albo o wniosek o jego wymianę. Sami nie mogą się określić co wysłali ani kiedy.
Kup człowieku Topowy model telefonu i nie miej możliwości jego naprawy, gdyż główny serwis - CCS - najpierw twierdzi, że części (wydawało by się się, że przy tym modelu podstawowe części serwisowe, jakim jest wyświetlacz) posiada na miejscu, są dostępne a później okazuje się, że tych części nie mają!
Wprowadzają klientów w błąd. Nie informują rzetelnie o statusie naprawy ani nawet o kluczowych, wymagających decyzji klienta momentach. Odmawiają klientowi praw wynikających z Ustaw konsumenckich.
1
cats40 2016-12-14 15:15
Naprawdę porażka Cat S40 uszkodzony wyświetlacz pojechał do naprawy wrócił z wymienionym wyświetlaczem lecz porozkręcany i nie poklejony w totalnej rozsypce z niewiadomych przyczyn wymienili płyte główną. Po telefonie do nich zero wiadomości rozmowy i informacji dlaczego po co . Niby telefon przeszedł wszystkie testy wzorowa nie wiadomo jak .Robili go albo pierwszy raz albo dali praktykantom za drugim razem wymieniony z niewiadomych przyczyn głośnik mimo że telefon został wysłany od razu po przysłaniu więc skoro było coś nie tak dlaczego nie zrobili tego za pierwszym razem . chcą dowiedzieć sie bliżych informacji i dzwoniąc na infolinie nie miła pani nie udzieliła żadnych .Czy teraz mam się bać że telefon może być nie posklejany i po wpadnięciu do wody się zaleje po pierwszym odbiorze jest straszny strach po tym co widziałem w jakim stanie dostałem go z autoryzowanego serwisu i kompletny brak informacji na temat przeprowadzonej naprawy i i wymienionych części.NIEPOLECAM TOTALNIE !
Rzółf 2016-12-16 13:11
Kurcze, CO TU SIĘ DZIEJE???? To jest forum z opiniami o pracodawcy, a tępe gimbusy płaczą o swoich prostokątnych telefonach i przygodach z serwisem. Nie to forum, a po za tym książkę weź do łapy jeden z drugim, zamiast się bawić telefonem 24h/d.
7
Unikać ccs 2017-01-02 16:33
Jak najbardziej negatywny komentarz... czekam już 3 tygodnie na telefon i nie ma żadnych postępów. UNIKAĆ TEGO SŁABEGO SERWISU
1
CAT S40 2017-02-05 04:51
Telefon oddawany dwa razy naprawa zrobiona w przeciągu 4dni roboczych, za pierwszym razem wymiana płyty głównej, za drugim wymiana wylanego wyświetlacza i dotyku(przejechałem go przez przypadek samochodem) w ramach GWARANCJI. Szczerze polecam pełen profesjonalizm.
odradzam 2017-02-13 00:04
praca w dziale reklamacji to jakaś żenada! dają 1300 na ręke a wymagają języków. sam dział to fałszywa kierowniczka i banda małolatów bez żadnych kompetencji. i jeszcze ten przydupas pani kierownik.... co powie to święte. żenada, nie polecam pracy tam
3
Niezadowolony Andrzej Gołota 2017-03-07 18:06
Te parówy w CCS to jakaś porażka.. próbują na siłę wyłudzić pieniądze od ludzi. Żałosne zachowanie i podejście.. po oddaniu telefonu samsung galaxy s7 z wypalonym amoledem usłyszałem że to moja wina i chcą 1100zł za naprawę!! HAHAHA śmiech na sali.. oby ta firma padła na ryj i nie wstała. Życzę tej firmie porażki i upadku a pracownikom czegoś w tyle.
1
Woj w-aw 2017-03-25 14:58
Uwazajcie firma krzak, oddalem telefon do naprawy niby tylko wyswietlacz oddali mi totalnego złoma w środku porozkrecany nawet baterię podmienili OSZUŚCI!!!!!!!
1
m 2017-05-18 15:08
CCS Piaseczno to nie serwis tylko żałosna kupa. Po miesiącu leżakowania telefonu na naprawę gwarancyjną doszli do wniosku,że go nie naprawią bo nie mają części. Zadysponowałem zwrot z raportem naprawy ale przez tydzień ni zdołali nawet dokonać wysyłki. Wysłanie samej ekspertyzy elektronicznie odmówili bym przypadkiem nie złożył reklamacji u sprzedawcy telefonu i przyspieszył sprawę naprawy gwarancyjnej,która powinna zamknąć się w 2 tygodniach-jak na razie minął miesiąc i końca nie widać. Infolinia to fikcja bo nawet gdy uda się dodzwonić to panienki podają skrajnie różne informacje na ten sam temat bądź nie potrafią podać nawet terminu zwrotu urządzenia klientowi!!. Od razu widać,że to firma.....rodzinna,w której nikt przed nikim za nic nie odpowiada bo wszyscy spod tej samej "remizji"!!
1
hun=mus 2017-05-21 23:37
Tu dodaje się opinię o pracodawcy dla potencjalnych przyszłych pracowników a nie gorzkie żale że telefon źle naprawili!!! W tym celu jest ta strona, żalcie się na innych forach, jak czytam te wpisy to stwierdzam że większość niezadowolonych jest nieświadoma że to nie jest wina serwisu...
1
Współpraca01 2017-06-13 15:05
Niestety nie polecam.
Jola 2017-06-20 14:13
Jest to beznadziejny serwis. ZDECYDOWANIE ODRADZAM. OSZUKUJĄ I PODMIENIAJĄ CZĘŚCI !!!!
Dominika 2017-07-28 13:15
@hun=mus, masz rację, jednak to również ważne kwestie dla użytkowników, gdzie można wyrazić swoją opinię. Widzę, że obecnie firma poszukuje pracowników również do Czech, czy ktoś z was pracuje w Czechach? Dostaje się służbowe mieszkanie?
MS 2017-08-01 08:10
Kilka lat temu oddałem telefon do serwisu i odpisali "zalany wodą".
Oczywiście nie miał żadnego kontaktu z wodą. Omijać szerokim łukiem. NIE POLECAM!!!
Zostaw swoją opinię o CCS - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CCS