Opinie o Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.
Od ponad dwóch lat #ekipaTME wspiera podopiecznych Schroniska dla zwierząt „Pod Pelikanem” w Łowiczu. Zbiórki karmy na Dzień Kundelka i pomoc finansowa to nie wszystko – właśnie ruszyliśmy z akcją PSYjaciele TME, w ramach której promujemy działalność Schroniska i pomagamy w szukaniu domów dla jego podopiecznych.
Chałka, Merlin, Cynia, Fredzio, Soho, Margo i ich merdający kumple czekają, aż ktoś ich pokocha i PSYgarnie pod swój dach. Jeśli chcecie wesprzeć ich misję, koniecznie dołączcie do założonej przez nas grupy na Facebooku:
GRUPA PSYjaciele TME
Publikujemy tam informacje o poszczególnych czworonogach i nakręcone przez #ekipaTME klipy, a także ogłoszenia o prowadzonych zbiórkach. Każdy komentarz, polubienie czy udostępnienie, to bardzo ważne wsparcie - Wasze zaangażowanie pomoże zwiększyć zasięg tych ważnych treści i wesprzeć działalność Schroniska.
Z góry dziękujemy za Waszą pomoc!
Mialam okazje brac udzial w procesie rekrutacji na stanowisko biznes analityka. Musze przyznac, niezaleznie czy wynik bedzie pozytywny czy nie, dawno nie spotkalam sie z tak profesjonalnym i jdnoczesnie ludzkim procesem rekrutacyjnym! Naprawde duuuuzo plus! :)
Oczywiście, że można aplikować :) Każdy Kandydat rozpatrywany jest indywidualnie. Zachęcamy do śledzenia kariera.tme.eu, by być na bieżąco :)
Rzadko która firma daje informacje zwrotną odnośnie rekrutacji. W moim przypadku była to informacja odmowna, jednak sam fakt poinformowania o wyniku daje mi możliwość wystawienia oceny pozytywnej firmie TME.
Mateo, liczba etapów uzależniona jest od tego, jakiego stanowiska dotyczy rekrutacja. Rekrutacje na stanowiska specjalistyczne składają się z dwóch do trzech etapów (zazwyczaj są to dwa etapy). W przypadku rekrutacji na stanowisko Pracownik Magazynu, odbywa się jedno spotkanie, poprzedzone krótkim wywiadem telefonicznym. Informacje o poszczególnych etapach kandydaci otrzymują od nas na samym początku rekrutacji. Jeśli masz dalsze pytania, to chętnie na nie odpowiemy :) Życzymy Ci powodzenia w kolejnych naborach!
Pracuję już jakiś czas, wszystko ok, naprawdę duża firma więc może być się ciężko odnaleźć na początku Moje sugestie dla Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.: darmowe napoje sodowe Lubię atmosferę w Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o. za: Atmosfera,
Poza tym, nie jestem jedyną osobą wypowiadająca się negatywnie. A im wiecej takich interwencji tym większa nadzieja, że coś wreszcie się zmieni. I uwaga na temat przypiecia była raczej ironia :) a co do tych awansow jeszcze, to masz rację. Chętniej awansują tych co nie rozstaja się z wazelina niż tych, którzy wyrażają swoje zdanie. :)
Jestem zainteresowany pracą w firmie. Czy są jakieś dodatkowe korzyści oprócz pensji? Np. integrację, karty itp.
Kiedyś było tego sporo ( owocowe/jogurtowe dni, wyjazdy integracyjne, Wigilia firmowa) to wszystko zostało ucięte. TME dopłaca do medicovera, Multisporta itp.
Integrację skończyły się chyba w 2022, zostały tylko małe działowe. Są dopłaty do kart sportowych. Były jeszcze owoce we wtorki ale już nie ma
To ciekawe bo na stronie rekrutacji, cały czas chwalcie się owocowym dniem. Coś tu jest nie halo?
Nasze wiadomości dot. płac , awansu, premiowania jest jak tematu tabu. Chciałbym by zarząd powiedział, jak się czuję, jak wieloletni, doświadczeni pracowni odchodzą z tej firmy. Jak młodzi ludzie szukają pracy bo już na starcie dostają mokrą (usunięte przez administratora) w twarz twierdząc że jest zastój choć w cale nie jest. Proszę, jak to wygląda z tamtej strony, gdy były organizowane wielkie eventy, w 2022/2023r. teraz jest sponsorowane wiele inicjatyw co jest atutem... i robicie PR - a tematy nt. podwyżek to jak proszenie o jałmużne? Rozmawianie z przełożonymi to dno, więc dobrze jakby HR albo zarząd zrobiło jednak porządek jeżeli członkowie zarządu sie nazywają ludźmi sukcesu a jednak tematy o kasie ich przerażają.
Obawiam się że jedyne podwyżki z jakimi się spotkamy to cen w automatach kofeiny.
W sumie to zapomniałem wspomnieć o klimie, która od zawsze działa równie dobrze, co ta w agencji pracy zaopatrującej Oskara Schindlera w tanią siłę roboczą. Momentami mam wrażenie, że TME namuje przestrzeń magazynową Skrzydlewskiej. Ludzie o tym mówią od lat i problem ten dotyczy również biurowca w CLR. Zwracam się z ogromną prośbą do właścicieli numerowanych miejsc parkingowych pod biurowcem, które jednak większość czasu stoją puste: zacznijcie działać dla dobra pracowników, a nie wyimaginowanego i nieprawdziwego wizerunku firmy, bo filmikami na tiktoku nie opłacicie nowego Porsche.
Rzgów kiedyś był z Was dumny, Rzgów teraz sie Was wstydzi. Popieram kolege. Rozumialbym ta redukcje etatów i brak podwyzek jakby firma byla w kryzysie ale jak widac po rankingach raczej nie jest. Nawet Wschod juz ucieka taka padaka.
Ciekawe czy na targach pracy informują o warunkach zatrudnienia? Bo tańczą bardzo ładnie :)
No nieźle. Prawie wszystkie duże zakłady mają negatywne opinie, wiadomo zdania są podzielone, to naturalne. Coraz częściej słyszę narzekanie znajomych pracujących w TME. Jak to możliwe, że z szanowanej nie tylko w regionie i kraju, firmy braci Kuczyńskich, która zawsze była kojarzona z byciem przyjazną i prorodzinną rośnie taki potworek? Sądząc po opiniach, już trochę to trwa. Idę po popcorn, ciekawe dokąd to zabrnie ^^
Bo jeszcze jakiś czas temu to był na prawdę fajny pracodawca, ale zaczęło się psuć to i komentarze się zaczęły pojawiać
Od jakiegoś czasu jestem nękana przez przełożonego (usunięte przez administratora) za rzekome przedłużanie przerw w pracy(nie potwierdzenie przez RCP). Jestem na przerwach tyle ile mi się należy. Ciekawe, że (usunięte przez administratora) nikt się nie czepia. Oni wychodzą na fajkę co godzinę i to jest w porządku? A może to jest ok, a ja jestem tu nowa i się nie znam?
Prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem HR osobiście lub mailowo (hr@tme.pl). Dołożymy wszelkich starań, by rozwiązać tę sytuację jak najszybciej.
Nowi zwykle są na większym cenzurowanym niż inni ale to oczywiście nikogo nie upoważnia do aż takiego nadzoru. Byłaś z tym wyżej z pominięciem bezpośredniego przełożonego? Wydaje mi się że takie sprawy należy rozwiązywać od ręki bo potem problemy tylko się nawarstwiają. Zrobiłaś coś?
Dział HR nie zrobi nic. Od lat w biurowcu pracuje trzech kierowników grup produktowych, którzy notorycznie traktują pracowników jak szmatę. I nic z tym nie jest robione, mimo, że każdy wie o kim mowa. (usunięte przez administratora) nie jest powodem do zwolnienia, bo to stara gwardia będąca w firmie od lat. Jak na te czasy, to wizerunkowo jest to bardzo słabe.
po polsku, dwa zdania o sobie po angielsku jezeli uzyjesz typowo technicznego slownictwa to babeczki srednio ogarniaja co sie mowi (mowilem o zainteresowaniach po angielsku, pozniej czytala w cv i sie dziwila, a przed chwila o tym gadalismy w jezyku obcym)
cecha ktora pomoze w pracy, dlaczego, przyklad z zycia cecha ktora przeszkadza w pracy, dlaczego, przyklad z zycia dlaczego luki w karierze zawodowej czy wolisz prace w grupie czy samodzielnie, dlaczego, przyklad z zycia ile chcesz zarabiac jak myslisz czym sie bedziesz zajmowac dlaczego chcesz ta prace, poparte przykladem czy uwazasz ze sie nadajesz, dlaczego, poprzec przykladem co zrobisz jak zadzwoni zdenerwowany klient parametry kondensatora, rezystora, cewki czy wiesz jaki asortyment posiadaja w sprzedazy
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Oczywiscie , ze klienci tez tu zagladaja,np. ja! Skoro traktowanie pracownikow odbija sie na jakosci uslug i produkcie, wiec jest to pierwsza strona do sprawdzenia, jakie nwgatywne opinie maja prqcownicy i z czym maja problemy. To wyrabia obraz calej firmy, jesli ktos tego nie rozumie, a stawia na marketing zamiast tego to tragedia. Zadowoleni pracownicy to najlepszy marketing dla firmy jaki moze byc. O ile z TME w miare bylem zadowlony jako klient, to malo funcjonalna strona mnie tka wkurza , ze wole czasem zapalcic wiecej w Mouser albo Farnell...
Ważne jest bardzo doświadczenie u nich jako IT Product Manager? Długie doświadczenie konkretnie. Ja mam dwa lata przepracowane i zastanawiam się, czy to mnie wyklucza jakoś. Parę miesięcy temu była oferta pracy ij nawet weszłam, żeby przeczytać właśnie jak te warunki wyglądają, ale nie było doprecyzowane
Miedzy styczniowym i kwietniowym raportem zatrudnienia istnieje różnica wskazująca na skurczenie się firmy. Od ludzi z CLR usłyszałem, że niektórym nie przedłużono umów. Stąd moje pytanie: Czy TME stara się o status zakładu pracy chronionej? Próbuję znaleźć racjonalne wytłumaczenie zwolnień w dziale automatyki, gdy utrzymywany jest dział wideo odpowiedzialny za dzisiejsze "dzieło". Szczerze mówiąc to mi się nie chce starać. Po co mam poszerzać zasób wiedzy i bazę kontaktów, zostawiać żonę samą z niepełnosprawnym dzieckiem na czas delegacji, gdy TME płaci za takie COŚ? Mamy na dakary, mamy na pokazy mody, mamy na filmiki w stylu "banda ludzi, których nasi klienci mają tam, gdzie pewien pan z internetu miał słoik, kręci się na filmiku przez 5 minut", ale nie mamy żeby chociaż nie wywalać ludzi na zbity (usunięte przez administratora)? W broszurze Compliance jest, że firma zachęca do zgłaszania zachowań negatywnie wpływających na morale pracowników, więc właśnie to robię. Nie ma hajsu na premie, stówę podwyżki, czy chociażby przedłużenie umowy kilku osobom, ale jest hajs na ww. fanaberie. Patrząc na to mam ochotę zamontować worek bokserski w domu i zmienić dane w dowodzie na "Andrzej Lepper".
Skoro odwołałeś się do broszury Compliance, przypuszczamy, że zapoznałeś się również z zakładką dot. zgłaszania nieprawidłowości. Tam wyróżniono wszystkie drogi kontaktu, z których można skorzystać, by zachować anonimowość. Żadna z wyróżnionych metod nie zakłada wpisów w serwisie GoWork. Publikacja Działu Wideo, która - jak rozumiemy - sprowokowała Cię do tego komentarza, jest jednym z wielu elementów kompleksowej strategii marketingowej. Zachęcamy do kontaktu z członkami ww. zespołu. Z pewnością wytłumaczą, skąd akurat taka koncepcja na dany film i dlaczego promowanie produktów z katalogu jest tak istotne.
To strategię marketingową skonsultujcie z ludźmi, których świat wybiega poza sociale, a baza kontaktów nie ogranicza się do nastolatków. Oczekujecie przyciągnąć kogoś poważnego takimi publikacjami? Kwestia klimy poruszana była od 2018, czyli od kiedy biurowiec funkcjonuje. Zlaliście tę kwestię. Tu się tak słabo oddycha, że gdybym za oknem zobaczył zbliżający się samolot pasażerski, moją ostatnią myślą byłoby "przynajmniej wentylacja będzie lepsza". Traktujecie pracowników jak idiotów. Organizujecie wystawne imprezy i publikujecie jakiś śmieciowy content w internecie, że niby pracownicy są happy, a za kulisami wmawiacie wszystkim, że wielka smuta panuje i ludzie ledwie powyżej minimalnej nie mają szans na podwyżki. Chociaż im byście dali tego symbolicznego piątaka. Propaganda godna totalitarnych reżimów.
Dodajmy jeszcze, że ci "zadowoleni pracownicy" to najczęściej zatrudnieni aktorzy, a nie ludzie faktycznie pracujący w firmie. Klima w biurach to jedno, na magazynie to już w ogóle jest sauna i to nie tylko latem. A w rzgowie na hali magazynowej znowu momentami można zamarznąć. Ale czemu tu się dziwić, jak nawet wykładzina jest ważniejsza od pracowników, którzy w miejscu najmniejszego natężenia pracy nie mają na czym usiąść, bo się dziurki od taboretu robią.... Ale chociaż wyjaśniło się, dlaczego brakuje kartonów do wysyłek, są rzeczy ważne i ważniejsze.
Od dawna denerwuje mnie sytuacja związana z umiejscowieniem dyżurujących osób z działu kadr. Otóż Panie z kadr pracują w otwartej przestrzeni biurowej, wraz z pracownikami z innych działów nie związanych w żaden sposób z kadrami. I tak zwykły Kowalski idzie załatwić sprawy a wszystkie osoby które przebywają w biurze mimochodem słyszą wszystkie problemy i sprawy z jakimi się przyszło. Jest to bardzo niekomfortowa sytuacja dla wszystkich a szczególnie dla interesantów.
Hej, ktoś z was pracuje może w dziale graficznym i zechce przybliżyć mi jak wygląda atmosfera, zarobki i podejście do pracownika team leadera. W ofercie sa same podstawy - tzn. zakres obowiązków, benefity, umowa o pracę. Z tego co czytam, wszystko zalezy głównie od działu i przełożonych.
Pracuje w biurowcu TME na Rozalii. W skrocie - najgorsza praca w moim zyciu. Pomijajac ze firma nie przestrzega norm 9001 i 15001 i nie mam pojecia w jaki sposob przechodzi audyty, firma jest przeciwko pracownikowi. Moj bezposredni przelozony daje mi jedne wytyczne, po czym dostaje od niego rozmowe dyscyplinujaca z wyimaginowanego powodu, bo postapiem zgodnie z instrukcja ale on nagle zmienil zdanie bez poinformownia mnie o tym. Dostawalem sprzeczne informacje i bylem oceniany subiektywnie. Szef mial ulubiencow, ktorzy popelniali wiecej bledow niz ja, a jednak to ja slyszalem, ze jestem niegodny zaufania, co byo podkreslane w zasadzie od poczatku mojej pracy. Z jednej strony przelozony pytal czy potrzebuje narzedzi, gdy poprosilem o te same masowe narzedzia, ktore ma reszta zespolu, odmowil mi. Gdy probowalem wdrozyc jakies rozwiazanie slyszalem w prost zebym sie nie afiszowal. Dyrektor dzialu nie byl gotowy wysluchac moich argumentow. Zarzad, ktory sam zainicjowal spotkanie strofowal mnie, nie dawal mi dokonczyc zdania i co drugie mi przerywal, ale najgorszym doswiadczeniem bylo, gdzy szukajac pomocy i porozumienia poszedlem do (usunięte przez administratora), pracowniczki dzialu HR, uslyszalem ze powinienem zastanowic sie nad soba, bo problem lezy po mojej stronie, a gdy ostatecznie pol otrzymaniu nieslusznej rozmowy zlozylem wypowiedzenie to moje zachowanie byo "nie fair". Byla stronnicza, w rozmowach notowala kazdy glupi argument szefa a o polowie moich zapominala. Brak woli wspolpraca, brak woli wysluchania i znalezienia rozwiazania. Zalosne. Najgorsze miejsce w jakim pracowalem. Wole nie pracowac w ogole niz tutaj.
Poniewaz dzial HR widzi zachowania niektorych osob na stanowiskach kierowniczych((usunięte przez administratora) i rowniez nie reaguje, dajac tym samym przyzwolenie na takie skandaliczne zachowanie wobec Pracownikow, wlasnie dlatego ludzie odchodza.
Dziękujemy za zwrócenie uwagi na poruszoną kwestię. Aby rozwiązać zaistniałą sytuację, prosimy o przesłanie więcej szczegółów i konkretnych informacji do Działu HR (hr@tme.pl). Zachęcamy również do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości na bieżąco do Działu HR mailowo (hr@tme.pl) lub bezpośrednio do pracownika działu.
Wpadła oferta dla analityka danych i nie będe ukrywał, że wpisy mnie trochę rozczarowały:/ W tej sytuacji możecie mnie jakoś nakierować na zarobki dla osoby z doświadczeniem? Jeśli faktycznie płącą zuepłnie nierynkowo to odpuszczę. Co do trybu pracy, ponoć hybryda też wchodzi w grę, a ile dni pracujecie na home office w tygodniu?
Ile ludzi, tyle opinii, a tych negatywnych zazwyczaj będzie więcej bo ludzie lubią wypisywać gorzkie żale. Pytanie czy warto odpuścić zanim pozna się warunki zaproponowane przez firmę? Firma jest o tyle specyficzna, że każdy pion ma inne widełki wynagrodzeń i inne podejście do pracy zdalnej. Wszystko zależy od tego jakie ustalenia zapadną na rozmowie, więc polecam nie sugerować się opiniami innych tylko sprawdzić samemu.
Firma placi bardzo kiepsko, chyba najgorzej w branzy bo kilka magazynow juz zwiedzilem. Kompletny brak szacunku dla pracownika. Tak sie robi hajs i podwaja majatek w rok a pracownikom wciska ze jest kryzys i placi glodowe pensje. Rzgów jest z Was dumny. Moze HR sie pochwali ktore miejsce Panowie maja w rankingu Forbesa i o ile awansowali w rok. Nie polecam.
Grunt to robić dobre wrażenie: sponsorowanie eventów, pokazów mody, stypendia itd ale dla pracowników brak podwyżek i limit na kawkę :D Może ktoś, kto nie pracuje w firmie nabierze się na ten dobrobyt, jednak nie jeden pracownik poczuł się jakby dostał z liścia w twarz, gdy dowiadywał się o ograniczeniach finansowych w firmie, gdy w międzyczasie trwała konferencja na temat startu w Dakar... Dzięki Bogu na to starczyło pieniędzy! Kiedyś znajomi zazdrościli, że pracuję w TME a teraz wstyd się przyznać do zarabianych pieniędzy. Jednym słowem dno i 5 m mułu.
Prosimy, by nie rozpowszechniać nieprawdziwych informacji na temat ograniczeń gorących napojów w firmie. Każdy z naszych Pracowników ma do nich nielimitowany dostęp i nie uległo to zmianie. Niezmiennie podtrzymujemy stwierdzenie, że wszelkie nieprawidłowości lub poczucie niesprawiedliwości w kwestii wynagrodzenia należy zgłaszać do przełożonego.
Dlaczego TME w każdej odpowiedzi dotyczącej podwyżki wskazuje, żeby zgłaszać swoje ale do kierowników skoro to od nich właśnie otrzymaliśmy informację o braku podwyżek na ten rok?
Ciągle gadacie by rozmawiać z przełożonym. Po rozmowie słyszymy że firma nie ma pieniędzy:) brak premii brak podwyżek ;) Nie limitowana kawa xD kawa w tme stało się już memem, a zmiany godzin pracy to istny fenomen bezsensu
Zmiany godzin pracy – wynika to z konieczności utrzymania komunikacji między Działami. Odnosząc się do plotek dotyczących ograniczenia kawy, chcemy sprostować, że napoje w TME są nadal nielimitowane, zgodnie z wcześniejszymi informacjami.
Naprawdę wszyscy mamy gdzieś tą kawę, owoce i polówki. Ludzie potrzebują pieniedzy na spłaty kredytów i utrzymanie rodzin. Tylko godne zarobki kuszą nowych i są zachętą do pracy dla obecnych.
Nic z nowym rokiem nie dali więcej? Prócz podwyżki minimalnej nie było nic więcej? Czemu nie ma premii? Nie nagradzają pracowników z dobrymi wynikami? To czym motywują ludzie do pracy?
O limitach na kawkę wspomniane było sarkastycznie, widocznie nie wszyscy się zorientowali. Przejrzyj komentarze, sporo jest tu takich w tym temacie. A jest to i tak najmniejszy problem ze wszystkich tu wspomnianych :D
Witam. Jaka atmosfera w pracy ? Ile godzin w miesiącu ? Czy jest presja na soboty lub nadgodziny? Jaka wypłata na miesiąc ?
Limity kawy wraz z innymi ograniczeniami dot. Delegacji, wydarzeń firmowych, szkoleń konferencji, została ogłoszona przez niektórych członków zarządu pracownikom swoich działow. Drogi HR ustalcie fakty zamiast publikowac oświadczenia obrażające poważnych ludzi. Zasługujemy na otwartą i poważną komunikację dot. realiów pracy oficjalnymi kanałami zamiast piątkowych sucharów zaśmiecających skrzynki osób, które w godzinach pracy chcą efektywnie pracować zamiast tracic czas i uwagę na śmieciowe wiadomości które wysyłacie.
Powielanie plotek na temat limitu na kawę jest dla nas naprawdę niezrozumiałe. Parokrotnie już informowaliśmy, że żadnego ograniczenia w tej kwestii nie ma, a w firmie nigdy nie pojawił się oficjalny komunikat, który mógłby to zasugerować. Informowaniem Pracowników, jakie zmiany zachodzą w firmie, zajmuje się Dział Komunikacji i Employer Brandingu. Jednak zadaniem wspomnianego Działu jest przede wszystkim powiadamianie o zmianach unifikacyjnych, dla całej struktury, a nie autonomicznych decyzji dot. poszczególnych zespołów. To zadanie zostało powierzone Kierownikom i Liderom, których obowiązkiem jest przekazanie podwładnym wszelkich zmian w jak najbardziej skrupulatny sposób. Jesteśmy zgodni, że otwarty i przejrzysty przekaz jest najskuteczniejszym narzędziem komunikacji. Dlatego też podkreślamy po raz kolejny, że najlepszym rozwiązaniem jest komunikacja bezpośrednia. Pozbawiona pośredników pokroju portali internetowych, których użytkownicy pozostają anonimowi. Zwłaszcza w celu wyjaśnienia przypuszczeń i pogłosek, bowiem każda potwierdzona informacja jest przekazywana Pracownikom niezwłocznie. Podsumowując, zapraszamy do kontaktowania się zarówno z Działem KiEB, jak i HR, które z pewnością podzielą się wszelkimi informacjami, które posiadają. Odnośnie do piątkowych „sucharów” – stwierdzenie, że wpływają one na efektywność pracy, uważamy za wysoce przesadzone. Aby się z nimi zapoznać, należy odwiedzić wewnętrzną platformę, na której nie są one wyświetlane w sposób inwazyjny. Same piątkowe mailingi wysyłane przez Dział KiEB służą podsumowaniu mijającego tygodnia w TME. Pracownicy otrzymują „pigułkę wiedzy”, która zwiększa ich świadomość na temat zachodzących zmian lub organizowanych dla nich wydarzeń. Wierzymy więc, iż cykliczne newslettery mogą wpływać korzystniej na efektywność pracy niż nieustępliwe próby narażenia firmy na utratę zaufania poprzez rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji w serwisie GoWork. W trosce o wspomnianą w komentarzu efektywność proponujemy również odseparować życie prywatne od zawodowego i nie poświęcać go na ogólnikowe dyskusje z innymi anonimowymi użytkownikami. Rekomendujemy Panu/i rzeczywistą próbę podjęcia otwartego dialogu. Zapewniamy, że obszary, które Pana/ią martwią, nie powinny wzbudzać niepokoju u żadnej z zatrudnionych osób, ponieważ sytuacja firmy jest w normie. Tym samym uważamy dyskusję nt. limitów kawowych za zamkniętą. Wszelkie komentarze na ten temat zostaną zignorowane, a wszelkie obawy prosimy kierować bezpośrednio do wspomnianych wyżej Działów. Pozdrawiamy.
Wiele rzeczy jest dla was niezrozumiale i mozecie sobie uwazac co chcecie, ale fakt jest taki, ze ja mialem zliczane kazde 5 minut na toalete i to w przypadku gdyu miescily sie w prawnym limicie przerw, wiec limity na kaw w innym dziale sa bardzo mozliwe.
Firma tnie koszta na wszystkim, przyszedł gorszy okres. Liczę na to że poprawi się. Nic nie słychać o podwyżkach. Wszystkie nadgodziny do odbioru są. Psuje się a było pięknie. Warto zaczekać myślę, że Firma wstanie z kolan i dalej będzie reprezentować wysoki poziom. Sam magazyn podobno dostał jakieś podwyżki inni nie. Rozmowa z przełożonym nic nie pomoże bo sam na związane ręce. Pracuje tutaj dwa lata krótko ale chcilabym zostać tutaj na dłużej. Jeśli wszystko wróci do normy będzie super miejsce pracy.
Zapewniamy, że pozycja firmy jest całkowicie stabilna. Proces planowania kosztów na zbliżający się rok to standardowa czynność, do której podchodzimy bardzo poważnie. Zalecamy ciągły kontakt z Przełożonymi, ponieważ sytuacja jest dynamiczna i żadna decyzja w kwestii ewentualnych podwyżek lub premii nie zapadła ostatecznie.
Jeśli firma ma taką stabilna sytuację to dla czego zostały zabrane owocowe wtorki? Dla czego zostały zabrane płatne soboty oraz niedzielę dla całego magazynu? Wszystkie nadgodziny są do odebrania... Nie oszukujmy się nie można normalnie robić nadgodzin a wszystko jest wymuszane praca od poniedziałku do soboty uwzględniając soboty do odebrania ... Dalej firma będzie mydlić oczy w internecie?
Działania, o których Pan/i wspomniał/a, mają charakter wyłącznie prewencyjny, co podkreślaliśmy w poprzednich komentarzach. Chcielibyśmy zaznaczyć, że wtorkowe owoce to jedyny benefit, który na ten moment został wstrzymany. Pozostałe dofinansowania pozostały w mocy, jak np. prywatna opieka zdrowotna czy pakiety sportowe. W interesie zarówno Pracowników, jak i Pracodawcy, powinno leżeć, by powierzone zadania zostały wykonane w standardowym czasie pracy. Wierzymy, że stwierdzenie „nie można normalnie robić nadgodzin” nie sugeruje, że Pracownicy prowadzą do nadprogramowego czasu pracy w celu uzyskania dodatkowego dochodu. Wszelkie odstępstwa od 40-godzinnego tygodnia pracy powinny mieć miejsce wyłącznie w szczególnych sytuacjach. Dlatego, w trosce o work-life balance Pracowników, staramy się zminimalizować liczbę nadgodzin do minimum, a każdy przypadek poddawany jest odrębnej ocenie.
a to ile płacili za nadgodziny, że tak każdy przeżywa ich brak? skoro już jesteśmy przy tym co firma oferuje pracownikom, to jak u nich z benefitami typu opieka medyczna/multisport lub ubezpieczenie dla pracownika? sporo odciągają z wypłaty za takie benefity?
Za benefity dopłaca jakieś grosze pracodawca resztę ty, masz ubezpieczenie i prywatna opieke medyczna ... za nadgodziny było bardzo dobrze płacone ze samemu chciało się przychodzić do pracy i pracować czy sobota czy niedziela człowiek był doceniony kasa, a teraz ... musisz przyjść w sobotę i ci kadry piszą że masz czas na regenerację albo dla rodziny... nie płacą i płacić nie będą. Podstawy są słabe człowiek swoją ciężka praca mógł dorobić do budżetu a teraz wszystko zostało zabrane ... masz zwykła podstawę. Zobaczymy jak długo tak będzie i kiedy się obudzą myślę św Niw prędko, mało ich interesuje twoje wynagrodzenie a tylko czy magazyn zarabia ...
To niech sama firma nie zmusza pracowników do nadgodzin w formie odbioru. Bo praca w sobotę nie rekompensuję odbioru dnia wolnego w tygodniu. Nie jest to miło spędzony weekend z rodziną, a w tygodniu miło spędzony czas że sobą samym w domu...
Możesz zapomnieć o nadgodzinach płatnych.. przychodzisz w sobotę bo Ci tak grafik wypada w imię dobra firmy odbierasz pozniej....
Witajcie! Jest tu ktoś, kto może pracował w Zalando i najlepiej Amazonie łódzkim, no i oczywiście pracuje w TME i ma porównanie gdzie generalnie jest najlepiej? Co prawda to wszystko tylko jest wyborem mniejszego zła, ale wiedza to potęga. Mam bliżej do TME, a to co się wyprawia w głuchowskim DHL-u zachęca mnie do zmiany pracy. Prosiłbym o jakieś rady. Z góry dzięki.
Czytając odpowiedzi firmy nie wiem, czy się śmiać, czy plakac. Z jednej strony gdy nie ma się nic mądrego do powiedzenia, powinno się zamilknąć, z drugiej współczuję osobom, które są do tego zobowiązane, bo pewnie same są w trakcie szukania innej pracy, w końcu brak podwyżek zapewne ich też dotyczy. Tłumaczenie, że firma musi się rozwijać i promować ? Tak, musi. Ale mierzmy czyny na zamiary. Przykład : Przeciętny Kowalski chcąc zainwestować w cokolwiek, by ulokować swoje pieniądze na czarną godzinę też nie włoży w to 90% swojej pensji, bo nie będzie miał z czego żyć. Jego cel będzie wymagał więcej czasu, ale w końcu go osiągnie, gdy będzie gospodarował pieniędzmi racjonalnie, nie pochopnie. Firma jest odpowiedzialna za półtora tysiąca swoich pracowników oraz ich rodziny , oczekuje od pracowników poświęcenia, pełnego zaangażowania w swoje obowazki, gotowości do pracy w każdej chwili i rezygnacji z własnych spraw nie dając nic w zamian, a nawet zabierając .Ponadto praca jest notorycznie utrudniania przez wprowadzanie na hura kilku innowacyjnych rozwiązań (często przez ludzi nie mających pojęcia o charakterze danej pracy, ale kumoterstwo jest ważniejsze od kompetencji), tylko po to, by się tym pochwalić. Nie działa? Nie ważne ! Ważne, że jest coś nowego i możemy zatrudnić ekipę filmowców żeby się tym pochwalić na YT. Zarządzający firma są tak skupieni na promocji i wspomaganiu cudzych interesów (a może nie takich znowu cudzych...) , że nie wiedza, co dzieje się na magazynie. Może źle myślę, ale wydaje mi się, że żeby promować swoją markę najpierw należałoby o nią zadbać, by faktycznie było się czym chwalić, a nie tworzyć sztucznie nadmuchana otoczkę? Kolejny wątek. Nadgodziny nie są formą dodatkowego zarobku? Z takim podejściem zaraz będziemy pracować charytatywnie. Ludzie przychodzą do pracy, by mieć za co żyć, a Wy uważacie, że myśmy pana boga za nogi złapali, bo możemy pracować w tak prestiżowej firmie ze świecącym biurowcem (który kosztów nie generuje). Pracownicy nie pracują, by żyć, tylko żyją, by pracować w tme. Bez doceniania pracowników i zapewnienia im fajnych warunków pracy nie będzie wyników. Ludzie będą zmęczeni i wypaleni. W imię czego? Dokładacie wszelkich starań, by nie odbiło się to na pracownikach? W momencie, gdy zaczną się największe podwyżki cen bo VAT i odmrażanie cen prądu Wy ucinacie premie uznaniowe, frekwencyjne , nie dajecie podwyżek, stawkę równacie w zasadzie z najniższa krajowa, ucinacie nadgodziny, a jedyny sposób na zarobienie słusznych pieniędzy to zaoranie się na stanowisku pracy i wypracowanie sobie premii, o które też wcale nie jest łatwo przez zła organizację pracy. I zła organizacja pracy będzie, bo choćby ludzie mieli genialne pomysły i umiejętności to za takie pieniądze nie będzie im się chciało gęby otworzyć. Powiedzcie, co wy byście bez nas, szarych pracowników zrobili. Na ile ważna jest nasza praca w całym tym chaosie. A Ojcowie tej formy widzą i nie grzmią, a podejście mieli zupełnie inne, pewnie dlatego, że doszli do tego ciężką pracą, która potrafią docenić. Szkoda, bo kiedyś był to naprawdę godny polecenia pracodawca. Teraz? (usunięte przez administratora) jak każdy inny, tania siła robocza która w każdej chwili można zastąpić, absurd za absurdem.
Doceniamy troskę i współczucie, jakie wyrażasz dla Działu HR, ale nie wydaje nam się, aby owo uczucie było nam niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków, w szczególności odpisywania osobom piszącym na platformie GoWork. Chyba że ta empatia wynika ze zrozumienia, a nie współodczuwania. Rzeczywiście, jest sporo innych ważniejszych zajęć, którymi HR powinien się zajmować, ale poczucie naszej odpowiedzialności powoduje, iż z równie dużym zaangażowaniem zajmujemy się i tymi zadaniami mniej przyjemnymi. Twój stan emocjonalny, w którym solidaryzujesz się z nami, jest wprost proporcjonalny do naszego braku zrozumienia dla wszystkich wykorzystujących tę platformę do dyskursu dotyczącego sytuacji w naszej firmie. Zacząłeś swój wpis od głębokiego zastanowienia się, wręcz rozterki natury egzystencjalnej, „czy się śmiać, czy płakać”. Zdecydowanie polecamy to pierwsze. Zapewniamy, że nikt z Departamentu Personalnego nie zamierza się realizować zawodowo poza strukturami TME. Wielokrotnie już pisaliśmy, że o wiele skuteczniejszym sposobem na ewentualne poprawienie sytuacji jest kontakt bezpośredni z ludźmi funkcyjnymi w naszej firmie, a nie podejmowanie wątpliwej jakości dyskursu na wirtualnym serwisie pracy. Akurat w tym konkretnym przypadku anonimowość nie należy do podstawowych wartości, gdyż podważa jakąkolwiek weryfikację faktów, o których piszesz. Nie wydaje nam się, żeby trzeba było tłumaczyć się z tego, iż firma podejmuje się coraz bardziej zaawansowanych projektów. Bez tego nie ma bowiem mowy o rozwoju naszej organizacji. Sugerowanie, że TME nie mierzy czynów na swe zamiary, jak rozumiemy, wynika z Twojej wnikliwej wiedzy na temat budżetu naszej organizacji przeznaczanego na tego typu przedsięwzięcia. Musimy Cię rozczarować, gdyż jesteśmy zaangażowani w większość projektów tego typu w firmie i mamy zupełnie inne zdanie na ten temat. To pozwala nam dobitnie stwierdzić, iż publikowanie takich treści nie ma zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Jeśli uważasz, że Twoja praca została utrudniona w związku z implementacją nowych narzędzi, czy wdrażaniem nowych rozwiązań, poinformuj o tym proszę zespół odpowiedzialny za opracowanie tych zmian. Z pewnością rozmowa z nimi pozwoli wypracować korzystny dla obu stron konsensus. Takie działanie z pewnością wniesie o wiele więcej korzyści, aniżeli pisanie o tym na internetowym forum. Jesteśmy chętni, by pomóc, ale nie mamy pojęcia komu, a tym bardziej, w jakiej dokładnie sprawie. Odnośnie nadgodzin, to chcemy raz jeszcze dobitnie zaznaczyć, że nadgodziny nie powinny być traktowane jako dodatkowa forma zarobku. Praca w godzinach nadliczbowych jest pracą dotyczącą szczególnych potrzeb. Postawa wymuszająca wydłużania czasu pracy jest godna jedynie przemilczenia. Każdy pracownik doskonale zna warunki premiowania obowiązujące w jego dziale. My znamy warunki premiowania w całej firmie, jak i w poszczególnych jej pionach i departamentach. System premiowy w naszej organizacji zupełnie nie koresponduje z definicją pracy charytatywnej, o której piszesz. Premia rzeczywiście jest dodatkowym składnikiem wynagrodzenia bieżącego i przyznawana jest jako forma docenienia za szczególnie wyróżniającą się proaktywną postawę. Czy zatem powinien dziwić fakt, że aby ją otrzymać, powinno się wykazać większe zaangażowanie niż spełnienie ogólnych norm? Zapewniamy, że warunki przyznawania dodatkowej korzyści finansowej nie są przez nikogo zawyżane do nieosiągalnych granic. Ciężką i uczciwą pracę zawsze postrzegano w TME jako wartość nadrzędną, dlatego była, jest i będzie nagradzana i nie ulegnie to zmianie. Praca wszystkich pracowników - bez wyjątku - jest ważna.
Ciętego języka odmówić Wam nie można. Mało to profesjonalne. Tak, możecie to samo zarzucić mnie, jednak ja jestem tylko rozgoryczonym, szarym pracownikiem, nie pracownikiem HR . Może to stąd wynika brak zaufania do Waszego działu, dodając do tego jeszcze wcześniej wspomniane plotkowanie? Może właśnie dlatego ludzie wybierają portal z możliwością anonimowego przekazu, a nie bezpośredni kontakt z Wami ? Wasz dział powinien być również dla ludzi, ale niestety nasz przedmówca ma 100% racji. Niestety, ale w naszej firmie zglaszanie problemów nie przynosi skutku i nie jest mile widziane. Po pierwsze, wszyscy dookoła tylko rozkładają ręce , bo to niezależne od nich, a od innych działów, ludzi, przełożonych etc etc. Po drugie, pracownik, który za dużo mówi nie jest dobrze postrzegany i ma robione pod górę, bo my nie mamy gadać, tylko pracować. Niestety, przekonałem się o tym na własnej skórze, również w obecności pracownika działu HR. Myślicie, że jego obecność cokolwiek zmieniła? W tym miejscu, tak jak mi poleciliscie, zaśmieje się. Konsensus? Odległy niczym ksiezyc. Wypowiedzi na platformie do tego przeznaczonej są dla Was mało wiarygodne, ale czy samo to, jak wiele wątków jest powielanych przez różne osoby nie jest sygnałem do tego, że dzieje się coś złego? Czy same reakcje pod postami nie dają do myślenia ? Dlaczego nie zorganizujecie spotkania z pracownikami, którzy chcieliby przeprowadzić dyskusje, bądź też anonimowych ankiet? Dlaczego nie napiszecie chociaż maila, by uspokoić wszystkich zaniepokojonych, skoro Waszym zdaniem wszystko jest ok, a nastroje i wpisy wyraznie dają Wam do zrozumienia, że pracownicy mają inne zdanie? Przygarniacie nam, że wykorzystujemy portal, a sami również wolicie wykorzystać ten model odpowiedzi. Co do rozwoju i projektów, przecież wyraziłem swoją aprobatę. Powiedziałem tylko, że nie należy robić wszystkiego na raz , bo wysoka wieża budowana w pośpiechu może szybko runąć. Nie, nie znam budżetu firmy. Wierzę tylko, że gdyby był on rozsądnie gospodarowany i stabilny jak nas zapewniacie, to pracownikom nie zostałyby odmówione podwyżki i odebrane premie, bo przecież nasza praca jest dla Was bardzo ważna i bardzo ja doceniacie oraz nie brakło by na nią środków, prawda? Widzę, że z czytaniem ze zrozumieniem słabo. A system premiowania... Tak, normy są do wyrobienia. Ale trzeba się mocno postarać, by wyrobić normę, a premia jest wyliczana od zrobienia jej wielokrotności. Myślę, ze świeżym pracownikom, którzy nie wszystko jeszcze ogarniają bardzo ciężko jest o wyrobienie normy wydajnościowej. A niektóre działy muszą wybierać na którą premie bardziej opłaca się pracować.
tylko związek zawodowy jest jakimś rozwiązaniem, nikt nie będzie rozmawiał z przełożonymi bo przecież kto tu trochę pracuje ten widzi że kadra zarządzająca dorwała się do dojnej i ,,mundrej(wykształconej),, krowy - którą ktoś kiedyś naprawdę sprytnie wyhodował. Drogi HR jak się notuje na spotkaniu z pracownikiem np. przy okazji premii rocznej co powiedział to było miło, a jak wszyscy mogą przeczytać to już nie bardzo, a może na spotkaniach z kierownikami i przełożonymi ktoś by ich notował i dał do wglądu pracownikom jak chce sobie przypomnieć - tylko tu trzeba... związku zawodowego, a inicjatywa powinna wyjść od góry bo nikt się nie odważy w to bawić oddolnie
...orędowniczko związków zawodowych (bo to już kolejny wpis o tym) - a co konkretnie taki związek w TME miałby zrobić? Powołać komisję śledczą do rozliczeń kadry zarządzającej czy organizować apele ze zbiorowym odczytem notatek ze spotkań? Zero konkretów, kolejne dziwne pomysły...
Na jakie zarobki może liczyć u Państwa architekt IT? Proszę o widełki, o ile są w zakresie stawek rynkowych, a nie sporo poniżej.
Młodsi specjaliści mogą liczyć w firmie na rozwój, a co za tym idzie awans? Dopytuje, bo chce złożyć cv na Młodszego Specjalistę ds. Wsparcia Technicznego IT. To stanowisko juniorskie, i z tego co czytam, nie wymagają doświadczenia. Taki świeżak ma tu czego szukać? Atmosfera jest okej? W razie czego można liczyć na wsparcie bardziej doświadcznych kolegów? Jakbyście podpowiedzili mi, jak zarobki wyglądają na tym stanowisku, i czy rosną wraz ze stazem pracy itp?:) Wymagają prawka, czyli czasem trzeba się przemieścić w inną lokalizację, czy o co chodzi?:)
Jak chcesz się rozwinąć w IT to raczej nie tutaj. Fajne miejsce żeby cokolwiek zacząć, ale nie licz na nic przyszłościowego.
Ogólnie jest źle. Najpjerw obiecanki przed końcem roku o podwyżki a na starcie w styczniu wiadomości typu wstrzymanie podwyżek ,zabranie premii frekwencyjnej itp. Pracownicy magazynowi dostali podwyżki reszta już nie i to jest w porządku ? Każdy pracuje i chce godnie żyć ,osoby na wyższym stanowisku też musiały poświęcić zdrowie i czas żeby się wdrożyć a na nich firma teraz oszczędza.Życie jest dorższe ,czynsze idą w góre ,gaz ,prąd.. a konkurecja oferuje lepsze stawki. Amazon ,Mediaeskpert 40zl za h ,TME nie jest wgl konkurencją teraz dla nich. Ludzie będą odchodzić tam gdzie więcej płacą bo po to idą do roboty a nie wegetować i się martwić czy im starczy do kolejnej wypłaty. Pracownika magazynowego jak ktoś pisał można zastąpić innym do podstawowej pracy specjalisty ,brygadzisty już tak łatwo NIE tym bardziej jak się zna na robocie i ogarnia procesy magazynowe na swoim dziale ,których jest dużo ,do tego praca z SAP ITD. Firmo obudź się zanim będzie za późno ,konkurencja nie śpi a już wiele głosów chodzi po magazynie o odejściach.
Jako firma jesteśmy zobowiązani do ciągłego monitoringu sytuacji rynkowej na świecie oraz optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa do bieżących uwarunkowań. Dokładamy wszelkich starań, by skutki tych zmian odbiły się w jak najmniejszym stopniu na Pracownikach TME. Zapewniamy, że każda osoba zatrudniona w strukturze TME jest dla nas niezwykle cenna. Oprócz wynagrodzenia Pracownicy niezmiennie zapraszani są do udziału w wydarzeniach organizowanych nie tylko dla nich samych, ale także ich rodzin oraz otrzymują szereg dofinansowań, m.in. opieki zdrowotnej, posiłków czy kart sportowych. Podsumowując, sytuacja w firmie jest stabilna, lecz nie możemy pozostać obojętni na sytuację gospodarczą.
A wiadomo dlaczego podwyżek jednak nie było/nie będzie? Co mogło zmienić się w tak krótkim czasie, że jednak ich nie dali? Wiadomo w ogóle ile miało być tej podwyżki dla specjalistów? Czyli premię frekwencyjną też straciliście? A macie chociaż jakąś comiesięczną za np. wyniki?
I w jakiej części dofinansowana jest opieka zdrowotna, posiłki oraz karta sportowa? Więcej niż w połowie? Poza tym, czy rodzina również może być dopisana do prywatnej opieki medycznej? Jak to jest? :3
Dofinansowanie niektórych benefitów uzależnione jest od wysokości dochodu w gospodarstwie domowym, natomiast dodatek do posiłków wynosi 10 zł dziennie. Członkowie rodziny oczywiście mogą zostać dopisani zarówno do opieki zdrowotnej, jak i kart sportowych :) Dodatkowo Pracownicy mogą skorzystać z pakietów seniorskich dla swoich bliskich.
Pracownicy magazynu dostali podwyżki owszem, ale większość narzucona przez rząd państwowy ;) w lipcu znając życie zrównaja się z najniższą krajową. "To nie wiem czy to tak dużo dla was... Najpierw się dowiedzcie ile magazyn zarabia podstawy, a nie ploty siejecie jakie to rzekomo podwyżki wszyscy dostali ogromne...
No ja na magazynie zadowoloni z podwyszek. Wreszcie ponad pięc na reke za 8h praczy :) Dziekujemy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 105.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 4 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.