Opinie o Abra S.A.
Nie polecam, niestety niska pensja, brak podwyżek, brak rozwoju, strasznie duża rotacja pracowników, bral benefitow, kursów szkoleń, obowiązków zbyt dużo w stosunku do wynagrodzenia. Atmosfera w moim dziale była fajna natomiast w innych działach bywa różnie.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Abra S.A.?
To zalezy z kim masz rozmowe. (usunięte przez administratora) Mozesz spodziewac sie scenki sprzedażowej. Powodzenia
Rzadko kiedy spotykam się z czymś takim. Żeby pracownik nie dostawał premii na święta? Taka duża firma. Tylko wymagania.(usunięte przez administratora)Odpowiedzialna praca. Proszę dać coś od siebie panie Prezesie... Ludziom będzie się lepiej pracować....
Ale co roku dzieci dostawały chociaż kartę na 100 zł na Mikołaja a w tym roku zero nic . Ale cóż podwyżka najniższej krajowej i i prezes policzył straty i Mikołaj dla dzieci się skończył.
Dawno temu, gdy Abra wkraczała do pewnego dużego miasta byłem w ekipie. Regionalny dyrektor cisnął kierownika salonu co godzinę, kierownik nas, my szarpaliśmy się o klienta. Płaca kpina, premia iluzja, szefa magazynu aresztowała policja po pierwszej inwenturze. Na brak prania mózgu w Krakowie i lokalnego przez regionalnego nie można było narzekać. Tego nie brakowało.
Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.
Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ogólnie miła atmosfera, niskie płace (choć nie najniższa krajowa, wypłata plus premia którą dość łatwo stracić ), bywa czasami ciężko, a cały tydzień pracy jest odczuwalny w mięśniach, nic tylko czekać jak coś strzeli tu i ówdzie, trzeba uważać na zdrowie, szkoda pleców i innych części ciała za tak małe pieniądze. Są plusy i minusy jak w każdej pracy.
Pracodawca (usunięte przez administratora) Oto treść e-mail który dziś dostaliśmy: "Choć portfel Mikołaja po 6 grudnia już niezbyt majętny". Jak mamy to rozumieć? Ktoś dostał w tym roku coś na mikołaja? Czy chodzi o to 100zł na kartę z tamtego roku? Jeżeli z tamtego roku jeszcze się nie wyrównało po tak wstrząsającym wydatku to na co tu liczyć... Przykre,że są wyróżnienia. Część ludzi dostaje coś na mikołaja a reszta nic.
Konkurs w którym przygotowaliśmy nagrody/ wyróżnienia dostępny jest dla każdego Pracownika. Mikołaj każdemu Uczestnikowi, podziękował za udział drobnym upominkiem. W przyszłym roku zapraszamy do udziału. Przypominamy również, że Gowork nie jest kanałem komunikacji firmowej – szczegółowo, na wszystkie pytania odnośnie konkursu, chętnie odpowiemy pod adresem konkursowypomysl@abra-meble.pl Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Konkurs był dostępny również w kategorii 18+ i także tu otrzymaliśmy wiele interesujących prac. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Do firmy Abra Dlaczego nie płacicie dodatkowo za pracę w niedzielę ???
Praca w niedziele rozliczana jest zgodnie z obowiązującym Kodeksem pracy. Jeżeli coś w tym zakresie jest dla Ciebie niejasne- skontaktuj się z nami pod adresem gowork@abra-meble.pl lub z Działem kadr i płac - udzieli on wszystkich wyjaśnień i informacji. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
(usunięte przez administratora)
Zajmowałem się marketingiem. Kiedy chciałem podzielić się trochę swoją wiedzą i podpowiedzieć oczywiste rzeczy- niestety nie miało to efektu. Dział ten jest zamknięty na pomoc. Przykre. Przykro się tu pracuje. Życzę wszystkim wszystkiego dobrego!
(usunięte przez administratora)
Przepraszamy, ale Gowork to miejsce do wymiany opinii na temat pracy/rekrutacji w Abra- jeśli masz pytania dotyczące sell- up- skontaktuj się z nami, proszę bezpośrednio pod adresem gowork@abra-meble.pl- przekażemy pytanie właściwej osobie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Miałem przyjemność być na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko kierownika sklepu. Po pozytywnej rozmowie przeszliśmy do kwestii wynagrodzenia. Oczywiście, poprzedzono ten temat sloganami o których mówiono 10-15 lat temu czyli "praca w rozwojowym zespole" i tak dalej. Gdy powiedziano mi kwotę którą powinienem zarabiać wraz z minimalną premią to.. spytałem się czy to kwota netto i czy na 100% jest to kwota za cały miesiąc ;) Szkoda sprzedawców i pracowników od montowania mebli, bo jak kierownik zarabia marne grosze to co jego podwładni..
System motywacyjny który powstawał miesiącami - prawie nikt się nie zaangażował, później połowa ludzi nawet nie wiedziała o co w nim chodzi, poprzedni - to samo.Spotkania kierowników - nikt słowa nie powie, a przecież Prezes pyta. Karty dla dzieci na Mikołaja - rok temu tu była dyskusja,że co za żenada. Konkursy - nagrody mniejsze czy większe, rzeczowe czy pieniądze - bez odzewu i komentarze że żałosne. Smutne to. Bo jak firma daje/dawała, często na tyle na ile ja stać (nie, nikt z tzw góry, nie zarabia milionów, nie jeździ super fura, i nie lata na Bora Bora 2 razy w roku) to też było źle. Wielu ludzi się stara, próbuję-i tylko hejt, i tylko że źle. Każdemu z nas często pracuje się ciężko, z różnych powodów, często ponizej tego co moglibyśmy gdzie indziej - ale staramy się. Nikt tu na nikogo nie krzyczy, nikim nie pomiata, można z fajnymi ludźmi pracować w spokoju. Ze stabilna umowa, jasnymi zasadami płacenia, z pensja zawsze na czas. Wiele też się zmienia, czasami różne błędy, czasami czegoś brak o chciałoby się lepiej, więcej. Wielu pracowników pracuje latami, a przecież pieniądze wieksze można dostać gdzie indziej. Szanujmy się więc. I moze mój komentarz wywoła hejt, moze ktoś się będzie nie zgadzał-ale może zamiast tracić parę, spróbujmy razem współpracować, proponujmy zmiany, szanujmy się. I na mnie też przyjdzie czas kiedy skończę pracę w firmie, ale nikt mnie tu nie (usunięte przez administratora) nie robił mi krzywdy, i nie mam potrzeby hejtowac, pomimo tego że czasami chce więcej albo inaczej. Poprostu jak przyjdzie czas powiem dziękuję i zacznę pracę gdzie indziej.
No widzisz, właśnie o to chodzi kiedy piszę hejt-taki komentarz. Przecież nikt Cie nie trzyma na siłę, nikt Cie nie (usunięte przez administratora) i warunki umowy wynagrodzenia znales. Pomimo "że" , to i tak jest źle. W 2019 roku 14 % społeczeństwa zarabia najniższa krajowa, w przyszłym roku cyfra ta będzie znacznie większa. Niech się wstydzi.
super premia świąteczna! super bony mikołakowe! super rozpoczęcie nowego roku! Dziękujemy Abra! Super praca !
To co się w tej firmie dzieje to jakiś absurd. (usunięte przez administratora) pracownicy zarabiają marne pieniądze, o kierownikach już nie wspomnę. Brak socjalu, w tym roku już nawet 100 zł dla dziecka nie było na Mikołaja.(usunięte przez administratora)
Pamietam jak kiedyś kierownicy dostali obietnicę od Prezesa,że jak "wytrzymamy to wszystko" to ON nam to na pewno wynagrodzi... No i? Niestety jest coraz gorzej. Dziękujemy z taką nagrode! PS> Serio? Brak kawy? !!!
Ktoś zaczął myśleć o nowych pracownikach.Czyzby w koncu zmiana na dobre? :)
KI, dziękujemy za komentarz :) Zauważamy, jak trudne są początki w każdej pracy,wspieramy więc pracowników w łatwiejszym starcie-dając wsparcie merytoryczne i praktyczne, niezbędną wiedzę i kogoś kto zawsze pomoże:) Rozpoczęliśmy realizację programu Wsparcie na Starcie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Program powstał w odpowiedzi na potrzeby wsparcia nowych Pracowników we wdrożeniu do pracy. Pracownicy Ci, bez odpowiedniego wsparcia na tym etapie odchodzą z pracy- przez natłok wiedzy czy procesów, nie wiedząc gdzie i u kogo szukać informacji. Kierownicy z wieloletnim doświadczeniem, z ogromnym zaangażowaniem, przez kilka tygodni, przygotowywali materiały i zakres wdrożenia- zebrali wiedzę w formie trwających kilka tygodni lekcji/ćwiczeń z interaktywnymi elementami. Celem Programu jest z jednej strony wsparcie dla nowych Pracowników, z drugiej weryfikacja czy nowy Pracownik jest już gotowy do samodzielnej pracy. Program zawiera kilkadziesiąt ćwiczeń w systemach i z produktami. Tak jak w każdej firmie, wdrożenie do pracy wymaga weryfikacji wiedzy i postępów nauki. Już kilkanaście osób objęliśmy Wsparciem na Starcie, oceniły one program dobrze. Ponieważ jak zawsze nowy projekt może zawierać błędy – od samego początku prosimy o opinie i uwagi, których do tej pory żadnej negatywnej nie otrzymaliśmy. @ABROWICZ ponieważ Gowork nie jest kanałem komunikacji firmowej, zapraszamy do komunikacji bezpośredniej - dostępni i otwarci jesteśmy na wszelkie uwagi i komentarze pod adresem wsparcienastarcie@abra-meble.pl Pozdrawiam Katarzyna oraz zespół Wsparcia na Starcie Zespół Abra S.A
Program jest bardzo pomocny. Pierwszy raz szkolę osobę do sklepu i każdego dnia wiem co omawiać i co nowego uczyć. Z takim "wsparciem" szkoleniowym sprzedawca jest w pełni umiejętny i przydatny na sklepie. A na tym mi zależy. Dobry sprzedawca to dobra sprzedaż. Pomysł jak najbardziej trafiony!
Potrzeby są - owszem. Ale w miesiąc nie zrobicie ze sprzedawcy wszystkowiedzacej maszyny. Założę się że są w firmie osoby które duża część tej wiedzy pojely znacznie później i nie czuły, że były do tego wręcz zmuszane. Nie da się dobrze pracować jeśli się tej pracy nie polubi. Najlepiej uczyć się w praktyce i mieć taki podręcznik w ręku - sprzedawca zagląda, czyta, pracuje z instrukcją -wtedy będzie miało to sens.
"Kierownicy z ogromnym zaangazowaniem" DOBRE ????????????, a osobę która rzeczywiście pracowała nad tym programem, tworzyła procedurę, wszystkie skrypty, potrzenbe materiały kopneliscie prosto w(usunięte przez administratora) to pokazuje jak naprawdę potraficie docenić doświadczonych i naprawdę zaangażowanych, doswiadczonych pracowników. Dzięki temu do tej pory nie macie modułu do szkolenia kierowników, żenada. Jestem pracownikiem z wieloletnim stażem I mógłbym Wam wytknąć całą masę błędnych decyzji, bardzo często wręcz głupich i szkodzacych firmie, tylko po co? I tak nikt nie bierze tego pod uwagę. (usunięte przez administratora). mają tak wąskie pole widzenia że szkoda czasu i energii. Obydwoje, prawie całe zycie pracują tylko w Abrze i nie mają pojęcia jak funkcjonują nowoczesne przedsiębiorstwa, pamiętam jak kiedyś prezes wrócił z USA, zauroczony obsługą w firmie z "jabluszkiem", został wtedy wprowadzony nowy sposób obsługi klienta tzw Manual, mieliśmy być z klientami na TY, tak po amerykańsku ????,żenada !!! Do puki te dwie osoby będą zarządzały ta firmą to nic się nie zmieni, ABRA idzie na dno a my wszyscy razem z nią, i nie czuje tutaj z tego powodu zadnej satysfakcji, wrecz przeciwnie, bardzo mi żal ABRY. W biurze siedzi zbyt wiele zabetonowanych głów które nie chcą prawdziwych zmian. Kto może to już ucieka z tonącego statku ☹. To ludzie tworzą firmę, niestety w ABRZE tego nie wiedzą.
Witaj, Dziękuję za Twój komentarz. Jako jeden z członków/koordynator zespołu Wsparcie na Starcie chciałbym gorąco podkreślić, iż odpowiedzialność nad programem wdrożenia leży/lezała zarówno po stronie Działu HR, jak i zespołu Kierowników, którzy w wolnym dla siebie czasie, oraz z nadzwyczajnym zaangażowaniem przygotowywali materiały. Jesteśmy tego bardziej niż pewni, że to ich praca stanowi fundament tego programu. Pozdrawiam, Daniel & Wsparcie na Starcie.
(usunięte przez administratora) Wiesz...Gdyby w Tobie bylo chociaz 1% takiego zaangażowania jak osob ktorzy tworzyli Wsparcie na starcie pewnie ta współpraca nie zakończyła by się tak nagle dla Ciebie.Nikogo nie intersuje zdanie anonimowe.Kierownicy wypowiedzieli się na temat programu na spotkaniu.Te oponie sa wazne, nie anonimowe wylewanie zali...
Dziękujemy za komentarze. Niestety forma takiej dyskusji nie wnosi przydatnych informacji na forum GoWork. Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat Programu (również tych negatywnych) za pośrednictwem dedykowanej skrzynki. Opinie zbieramy na bieżąco. Ich wynik jest satysfakcjonujący. Jeśli Program wymaga jakiś modyfikacji – jesteśmy otwarci na komentarze pod adresem wsparcienastarcie@abra-meble.pl. Zachęcamy do poszanowania wzajemnego zdania. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Ta firma regularnie zwalnia pracownikow o odmiennym zdaniu, którym "coś" się nie podoba. Jak łatwo się domyślić, stąd też opinie są anonimowe na forum, a nie wyrażane w realu. Niestety też niektórzy lubią swoją pracę i nie chcą jej stracić, co nie oznacza, że powinni potulnie przyjmować wszystko co firma wymyśli. Jestem bardziej niż pewny że każda nowa osoba, która wyrazi jakieś zastrzezenia, po okresie probnym juz pracownikiem abry nie bedzie.
Po pierwsze nic się dla mnie nie zakończyło, chyba mnie z kimś pomyliłeś :-), po drugie byłem na spotkaniu w Katowicach i gdybyś miał lepszy kontakt z kierownikami wiedział byś zdecydowanie więcej na temat tego programu i prawdziwej atmosfery panującej na sklepach, ale najwyrazniej nikt ci nie ufa wiec zyjez w blogiej nieswiadomosci. I po trzecie, skoro tak bardzo drażnią Cię anonimowe wpisy to dlaczego sam sie nie podpisałeś? Śmiało, nie wstydź się.
No właśnie, niby firma do (usunięte przez administratora) ale pracuję bo lubię, niby mało płacą a ludzie jednak zarabiają, niby każdy ma swoje zdanie i chce żeby było inaczej, a jednak jak ktoś pyta co zmienić, to wszyscy milczą ( bo lepiej jak ktoś zrobi i wymyśli i później tylko krytykować). Jak nie ma szkoleń to źle jak są to też źle. Ludzi zwalnia się bo niby tacy fajni i pracowici itp. Itd. Więcej komentarzy chyba nie potrzeba… Miłego dnia!
Bo widzisz - są pracownicy, którzy np lubia pracę z klientami, lubią swoich współpracowników, odpowiadają im godziny pracy, odpowiadaja im miejsca pracy, a to już dużo. Czasami to wystarczy, żeby pracować za mniejsze pieniądze bo wynagradza Ci to cała reszta. Nie oznacza to jednak że pracownik nie może się już domagać uczciwego wynagrodzenia czy godnego traktowania. Chyba że Twoim zdaniem powinien się cieszyć że ma chociaż tyle bo mógł mieć gorzej.
Święte słowa , jakieś książki sklepów z lat 50 kupa śmiechu .Masz racje Amerykanin w Polsce się znalazł haha
Nie ośmieszaj się chłopie robiła to jedna osoba i TY bardzo dobrze o tym wiesz wszystkie materiały zostały wzięte z rozwiązanego działu Ekspansji który to opracował .
Wątpię:) ale niech Ci będzie.Tym bardziej gratuluję jezeli byles na spotkaniu i oklaskiwales projekt, w ogole sie nie odezwałeś A po spotkaniu do domu i na gowork zeby wylać żale jak to firma jest nie udolna.Bylo duzo osob, które wyrażalo swoje zdanie na inne tematy, dyskutowali. I jakoś nikt ich nie zwalnia.
Czyżby rozmawiamy z Mre? :-) Byłem na kilku spotkaniach z prezesem jak gasił kierowników którzy mieli nieco odmienne zdanie od niego, nie miało to nic wspólnego z otwartą i rzeczową dyskusją, ludzie od dawna albo boją się odzywać albo chcą mieć święty spokój i jak najszybciej wrócić do domu. Tak wyglądają te spotkania, ale co Ty możesz o tym wiedzieć??? W miarę dobrze zarabiasz i też chcesz to utrzymać jak najdłużej, lepiej napisz co tak naprawdę o tym myślisz i siej tu propagandy rodem z TVPIS.
Czyżby rozmawiamy z Mre? :-) Byłem na kilku spotkaniach z (usunięte przez administratora)jak gasił kierowników którzy mieli nieco odmienne zdanie od niego, nie miało to nic wspólnego z otwartą i rzeczową dyskusją, ludzie od dawna albo boją się odzywać albo chcą mieć święty spokój i jak najszybciej wrócić do domu. Tak wyglądają te spotkania, ale co Ty możesz o tym wiedzieć??? W miarę dobrze zarabiasz i też chcesz to utrzymać jak najdłużej, lepiej napisz co tak naprawdę o tym myślisz i siej tu propagandy rodem z TVPIS.
pracowałem w abra od 2008 roku przez 9 lat , byłem sprzedawcą, kasierem , szkoliłem , jeżdziłem na wsparciówki, lubiłem tą pracę , obecnie również jestem handlowcem, ale nie łapię klienta w " drzwiach ". (usunięte przez administratora)
Nikt na rynku pracy nie da ci tyle , ile obieca ci Abra ,przez lata pracy poznałem fajnych , rzeczowych ludzi , dobrych sprzedawców którzy 100wke robili do 20 dnia miesiąca ,(na sklepie typu A )wystarczyło żeby Ki i Mre nie przeszkadzali , a jak przyszło do rozmowy o realizacji to śmiech, plan wykonany , wydawka zrobiona, kredyt niezły ,ale średnia wartość tranzakcji niska , mało kart domatora, mało dukatów sprzedanych i podobne bzdury, na wszystkich w Krakowie pracuje sprzedawca wystarczy mu nie przeszkadzać, nie zawracać głowy tabelkami, zestawieniami, sprzątaniem działu, kartami domatora ,bzdurami (usunięte przez administratora) i bedzie ok, w firmie sie wiele nauczyłem ,teraz tą zaradnośc wykorzystuje w obecnej pracy , odszedłem bo (usunięte przez administratora) tylko premia była w głowie , (na własne potrzeby rozliczał wszystko zapłacone jak była potrzebna wydawka ,a tobie brakowało do 110 parę tysi to nie dał rozliczyć bo audyty itd ....)kierownik chciał robić tylko w pracy grafik , od reszty ludzie , już nie mogłem patrzeć jak ten klient wychodzi z dukatem, domatorem,kredytem,kartą kredytową , ,,,,,,,,,,,
sprzedawca jest "umiejętny" lol, jakże niegramatycznie to brzmi, (usunięte przez administratora) Ale tego nie pisał pracownik a jakiś opłacany troll- prawda? do tego gamoń :P
Już ja wiem.jak.sie traktuje doświadczonych pracowników po.10 latach wyzwalają Cię jak psa bo komuś na górze nie pasuje albo ma taki kaprys żenada.
Kiedy waszmości zrozumieją że nie da się pracować jednym technicznym na dwóch sklepach, kiedy waszmości otworzycie swe oczenta? Kiedy waszmości zaczną myśleć głową a nie du...? Oby nie za późno bo będą musiały waszmości uczyć się ruskiego żeby znaleźć pracownika technicznego. Nie pozdrawiam.
Przeciez gory to nie onteresuje. Skoro kierownicy maja prawoe najnizsza to techniczny mialby dostac wiecej? Nie licz na to. Zarobki sa zalosne. Wola placic jakims marketinga do (usunięte przez administratora) czy regionalnym ktorzy na dklepie tylko kawe popijaja albo poduszki sobie ukladaja.(usunięte przez administratora). Placi im sie za samochody itd... Szkoda pisac o bezsensownych kosztach.. Te wizyty MRE to pic na wode.. Zeby prezes tyllo wiedzial na co pieniadze sa wydawane.. Ale widocznie ma to gdzies..
Nie chodzi o zarobki a o poniewieranie pracownikiem. Żeby dali technicznych na jeden sklep. To nawet klienci pukają się w głowę kiedy słyszą że sami muszą sobie wydać bo magazynier jest na innym sklepie. Jaki cymbał to wymyślił? I propozycja albo robisz na dwa sklepy albo wypier... Tak dostałem propozycję. Co to ma być? O to mi chodzi.
Chłopie puknij się w głowę. Zamień się z kierownikiem na miesiąc a zobaczysz czy dalej będziesz taki cwany, Ja meble skręcę, tira rozładuję i towar wydam. Ty natomiast w kwitach, mailach i sprzedaży się zagubisz.
Dobry żart.W tej firmie kierownicy sobie rąk nie brudzą tylko wypełniają tabelki i siedzą na facebooku. A tak w ogóle co to za poroniony pomysł żeby Abra zabierała firmom transportowym 5zł od każdego kursu ? Nie ma kasy to szukajcie jej gdzie indziej np pozwalniając wszystkich menedzerów regionalnych.Po co oni w ogóle potrzebni jak i tak nic nie robią ? I tak wszystko trzyma pani R
Pracuję już prawie 10, byłem na wielu sklepach do pomocy i jeszcze nigdy nie widziałem aby jakiś kierownik skręcał meble czy towar zdejmował.
Są jednak wyjątki. Znam szefową, która przyjmuje dostawy /weryfikuje dostawy/ oraz jak najbardziej pomaga przy przestawianiu ekspozycji. Jednak to do obowiązku pracowników technicznych należy montaż ekspozycji jak również. przyjmowanie dostaw
To prawda ze MRE nic nie wnoszą do firmy. Spotkania KI to pokazuje. Wszyscy muszą rezygnować z dnia pracy ,aby przypominać sobie jak się tworzy grafik i wiele innych pierdół które można napisać mailowo. Aby każdy KI dojechał to są przeogromne koszty transportu, wynajęcia sal, wykarmienia... tylko dlatego ,że MRE nic nowego nie wymyślą i nie poprawiają stanu firmy tylko narażają na dodatkowe koszty.. Gazetki notorycznie takie same. Marketing też +50 lat ,aby nie było powiewu nowoczesności i jakieś nowości.. Bardzo niski poziom
A to wielka szkoda, bo ja jako Ki takie rzeczy robię, mimo iż jestem kobietą. Techniczny nie zawsze jest obecny na sklepie, A radzić sobie jakoś trzeba, więc zakasa się rękawy i robi.
W kwotach i papierach jakiś Ty mądry i ogarnięty za te pieniądze które płacą to tylko to co trzeba zero starania. Oszczędzanie na wszystkim niedługo dojdzie do tego że pracownicy będą płacić za to że w ogóle tam mogą pracować a znając życie i tak byłoby źle ????
Witam pracował ktoś jako magazynier w Lublinie? I może się podzielić opinią na temat pracy,atmosfery,zarobków.
Po szczegóły zapraszamy na rozmowę telefonicznie u Kierownika Sklepu. Obecnie prowadzimy rekrutację do sklepu w Lublinie, na al. Spółdzielczości Pracy Zapraszamy do aplikowania na stronie https://kariera.abra-meble.pl/. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
jakie jest wynagrodzenie pracownika magazynowego? Czy można liczyć na jakieś dodatkowe premie, benefity? Proszę o konkretne informację :)
Twoje wynagrodzenie to minimalna krajowa. Następnie premia uzależniona od wyników sklepu, która jest, albo jej nie ma. Wszystko zależy od ekipy i lokalizacji sklepu.
Wynagrodzenie jest minimalne , premii nie ma żadnych a o benefitach nawet w tej firnie nie słyszeli.
OBSERWUJ INFO RZĄDU W SPRAWIE NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ. WYNAGRODZENIE JEST UZALEŻNIONE OD RZĄDU A NIE OD FIRMY ABRA
Wynagrodzenie jest zależne od Abry, a nie od rządu. Od rządu zależy tylko i wyłącznie minimalna krajowa.
Wynagrodzenie w Abrze różne jest dla Pracownika Magazynu i dla Pracownika Technicznego- który również obsługuje magazyn sklepu. Zapraszamy do udziału w rekrutacji - już w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej, przekażemy szczegóły dotyczące wynagrodzenia na danym stanowisku, w danej lokalizacji. Bieżące rekrutacje na stronie https://kariera.abra-meble.pl/. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Kiedys praca byla fajniejsza. Mozna bylo zarobic. Mozna bylo napic sie kawy.. Teraz prezes jest wlascicielem i wszystko sie skonczylo. Ciekawe jak nas zaskocza nowe podwyzki w nowym roku. Moze etaty pozmiejszane beda ? :>
NIEMANIC, dziękujemy za opinię. Firma przechodzi wiele zmian, liczymy na to że zauważalne będą także zmiany które mają ułatwić pracę w Abra. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Nie polecam. Marne zarobki a cala odpowiedzialność za sklep , sprzedaz , magazyn , ludzi i towar jest.
czy w tej firmie płacone są nadgodziny? Proszę o konkretną odpowiedź
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Abra S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Abra S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Abra S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Abra S.A.?
Kandydaci do pracy w Abra S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.