Abra Meble (Abra S.A.)

1.5 Dodaj merytoryczną opinię
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Opinie o Abra S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Porozmawiajmy o rekrutacji w naszej firmie!

Jeśli byłeś/aś Kandydatem w naszych procesach rekrutacyjnych - czekamy na Twoją opinią! 

Bacznie obserwujemy nasze działania, jednak w dalszym ciągu nasz Zespół pracuje, aby każda z osób, która chciałaby dołączyć do Nas - zawsze otrzymywała jak najbardziej pełną i otwartą informację o warunkach pracy i współpracy.

Aplikowałeś/aś na Sprzedawcę/Kierownika/Technicznego lub nie tylko?
Poświęć nam chwilę i oceń nas w ramach anonimowej ankiety!

Kliknij tutaj:  https://cutt.ly/REKRUTACJA_W_ABRA

Pozdrawiamy,
Zespół Abra S.A. 
S. Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam (usunięte przez administratora) w tej firmie. Pracowałam tam niespełna pół roku i to było moje najgorsze miejsce zatrudnienia jak do tej pory. Zacznijmy od początku. Rozmowa rekrutacyjna, niby wszystko pięknie ładnie, obiecane premie, system (usunięte przez administratora) po 8 godzin, czasem 9 dziennie. Nie więcej, nie mniej. Podobno miła atmosfera, miłe koleżanki. Wszystko cud miód. Przyszedł pierwszy dzień szkolenia. I tu zaczyna się cyrk. Nowy pracownik dostaje potężną prezentacje z 26 tematami, po jednym na jeden dzień. I to wszystko. Cały dzień przed komputerem i trzeba samemu się uczyć wszystkiego. Jak obsługiwać system, jak kasować, jakie są rodzaje mebli. Nikt nie pomaga, nie interesuje się. Wspomnę jeszcze, że ruch w Abrze jest cały dzień znikomy, więc odrobina pomocy i wytłumaczenia nikomu by cennego czasu nie zabrała. Nowy pracownik rzucony na głęboką wodę, zostawiony samemu sobie. Firma leci w bambuko, żeby brzydko tego nie nazwać. Na umowie o pracę wyraźnie napisane w warunkach, że 8 godzinne zmiany. Tylko na papierku. Zarząd wyraźnie dał sam znać, że 12 robi tylko kierownik, pracownicy nie mają prawa tyle pracować. Zwykły pracownik ma wpisane 12 godzin i siedzi w tym salonie, nie mając co robić i szukając sobie zajęcia na siłę, bo ani klientów ani żadnych rzeczy do roboty tam nie ma. Idzie się zanudzić na śmierć po prostu. Ale kierownik ma to gdzieś. W salonie, w którym pracowałam pani kierownik wpisana była na 12 godzin, od 8 do 20. Często wychodziła około godziny 13/14 pod pretekstem zajechania na pocztę w celu wysłania dokumentów firmowych. A później magicznie nie wracała już do (usunięte przez administratora) I tak kilka razy w miesiącu. Pracownicy, gdy nie było kierowniczki robili co im się żywnie podoba. Wpisani do 20, wychodzili do domu około południa dogadani z drugim pracownikiem, utrzymując to w tajemnicy przed szefową. Po kątach narzekają na pracodawcę, wyzywają na dyrekcję. Chore cele sprzedażowe, których nie da się wykonać i pretensje od kierownika. Meble słabej jakości, które trzeba wciskać ludziom na siłę, byleby zrobili duże paragony. Premii tam nie zobaczycie, nawet nie macie co o tym marzyć. I zostaje nam wisienka na torcie, czyli cudowna atmosfera. W salonie, w którym pracowałam spotkałam się niestety z czymś takim jak odrzucenie i wykluczenie. Z racji tego, że byłam tam najmłodsza, to nie brano mnie pod uwagę. Koleżanki potrafiły plotkować sobie cały dzień, a mnie olewać. Dodatkowo jedna z nich, pani I. jest osobą problemową, która mąci i kłamie w żywe oczy. Mówiąc coś, zwala to na drugiego współpracownika lub na samą szefową, że to te właśnie osoby jej przekazały taką informację i ona tylko podaje to dalej. Żałosne. Takie osoby nie powinny pracować w zespole. Praca a Abrze jest dla osób, które chcą sobie po prostu dorobić lub zostało im mało do emerytury, a nie dla kogoś, kto szuka sposobności na rozwijanie swoich umiejętności i wyzwania w (usunięte przez administratora) Nie polecam się tam zatrudniać. Zmarnowałam tam prawie pół roku swojego życia i każdy dzień przepracowany tam był udręką pełną stresu i niechęci do tej (usunięte przez administratora) jak i samych pracowników. Pani I. oraz kierowniczka pani H. powinny się dobrze zastanowić nad tym, czy nadają się do tej roboty. :)

Magdalena Nowy wpis
Inne

Firma krzak,zerowy kontakt z klientem,szafa uszkodzona,reklamacji nie uwzględniają...dramat,nie polecam

DawidZ
Inne
 Pytanie

Kontakt katastrofa, od zamówienia minal tydzien, od pierwszej dostawy stolika Ewa 60, minęły 4 dni. Codziennie spędzam czas na infolinii, a wersję coraz to kolejnych osób na infolinii, nie pokrywają się ze soba. Od każdej osoby dostajemy inne wytyczne i sposoby radzenia sobie z problemem. Sami już nie wiemy która jest właściwa. Dostarczony stolik mial źle wykonane komponenty przez co nie było możliwe jego złożenie, po licznych telefonach i mailach, przysłana nam czesc zamienna... Z INNEGO KOMPLETU, NIE PASUJĄCA DO NASZEGO ZAMÓWIENIA. Znów kolejne telefony i wymiany maili z powtarzaniem wszystkich kroków. Dalej... (Bo to nie koniec). Uważajcie na pozycje na stronie. Zdjęcia nie zgadzają sie z produktem ktory do was przychodzi, sklep internetowy jest na żenującym poziomie, stolik ktory zamawialismy był biały, przyszedł brązowy, dopiero po odpaleniu strony zobaczyliśmy, że gdzies niżej jest napisany rzeczywisty kolor stolika, nie wiem czy brać to jako moją pomyłke, czy specjalne wprowadzanie w błąd/okłamywanie klientów. Musicie zdecydować sami. Kolejny problem był z zamówionym przez nas łóżkiem. Pozycja z nowej promocji, łóżko Toledo II. Nagle przestano je produkować po złożeniu na nie, naszego zamówienia. Zero propozycji na rozwiązanie problemu. Bez wspomnienia o opcji zwrócenia za nie pieniędzy. Zostala nam przedstawiona opcja realizacji zamówienia w postaci.: - Kurs do kluczborka (bo tylko tam jest fizycznie ostatnie takie łóżko) - Przyłożyć kartę płatniczą (bo nie można go zamówić internetowo.) Co za tym idzie zapłacić drugi raz 1700zl. - Zabrać je samemu do domu, pomimo opłaconej dostawy. - Czekać na zwrot pieniędzy za zamówione wcześniej łóżko. (Co w sytuacji gdyby jednak do nas przyszło?) Najlepsze w tym wszystkim jest to, że łóżko ktore zamówiliśmy, zmieniło jedynie swoją nazwę na stronie internetowej. Nowa nazwa to "Toleex". Po prośbach zmiany łóżka w zamówieniu (to samo łóżko, ta sama cena! Dostaliśmy odpowiedz "NIE". Pomimo, że chodzi tylko o nazwę łóżka. Zarządaliśmy zwrotu pieniędzy za łóżko by zamówić je ponownie pod nowa nazwą, jednak jest juz 2gi dzień od naszego odwołania ale wciąż nie ma odpowiedzi. Pomimo, że na kolejne maile o niewłaściwej części stolika potrafią odpowiedzieć. Caly czas sklep rzuca nam kłody pod nogi, a ja spędzam swój urlop na telefonach kierowanych do infolinii i pisaniu maili, KAŻDEGO DNIA od 5 dni. Dziś w odpowiedzi na moje pytania, czy w koncu dopilnują mojego zamówienia, usłyszałem na infolinii słowa "jesteśmy tylko ludźmi"... Dlatego nie potrafią sprawdzić jaka część idzie do jakiego stolika... Nie usłyszałem "tak", "postaramy sie", "prosze sie nie martwic". To znaczy że co? Mam rozumieć, że z każdym meblem z mojego zamówienia będę musiał jeździć po polsce i kupować osobiście? W życiu nie widzialem tak niskiego poziomu jakoś(ci) i tak dziwnych prób radzenia sobie z problemami, jak wymuszanie na kliencie kurs do innego miasta by kupił drugi raz swoje łóżko... Katastrofa, nie polecam i odradzam zakup w tym sklepie. Chyba, że lubicie spędzać czas na rozwiązywanie wewnętrznych problemów tej firmy. Szkoda, że gdy otwierałem biuro IT we Wrocławiu i zamówiłem w BRW, ponad 10 biurek i wiele innych mebli dla pracowników. Nie mialem z zamówieniem najmniejszych problemów. Nasze zamówienie wciąż jest w trakcie, a ja straciłem całą radość z nowo zakupionych rzeczy. Myślę już jedynie o tym, o co jutro bede musiał kolejny raz walczyć, ze sklepem Abra Meble.

4
Pracownik
Pracownik
@DawidZ

Dzień dobry, jestem pracownikiem jednego ze sklepów Abra. Powiem Panu tak, proszę odłożyć telefon podczas urlopu i nie zaprzątać sobie tym głowy. Urlop jest do wypoczynku, a nie do stresów. Biedne dziewczyny w sklepie pewnie nie wiedzą, co mają Panu mówić, bo niestety jest tak, że na odpowiedzi zadawane przez pracownikow do Działu Zamowien są olewane i generalnie wszyscy mają nas w (usunięte przez administratora) a pracownicy musza świecić oczami przed klientami. Nie jest Pan jedyny, może dlatego nie mają siły uspokajać setnego klienta w tygodniu mowiac „prosze sie nie martwić”. Tak jeszcze tylko odpowiem na pytanie dot stolika czy to celowe wprowadzanie klientow w błąd. Nie- po prostu dzial zajmujący sie strona internetowa ma (usunięte przez administratora) na takie błędy, bo to nie oni muszą pozniej informowac klienta, ze cos jest nie tak. Tak samo z lozkiem Toledo. Bywają sytuacje, że towar zostal wycofany, a szanowny Dzial Zamowien informuje sklepy i pracownikow o tym dopiero np 2 tyg pozniej (jednoczesnie towart ciagle widnieje na stronie internetowej)- bo mają (usunięte przez administratora) Dopiero jak sie zbierze np 10,20 zamowien na ten towar, to wtedy łaskawie nam napiszą, że mamy poinformowac klientow, ze zamowienie musi zostac anulowane. Tak tylko chciałem sie wyżalić. Ale proszę odpoczywac na urlopie a po urlopie radze zarządzać numer telefonu do kierownika regionalnego danego sklepu i omówić z nim ta sprawe- niech on sie tym zajmie. Wtedy na pewno szybciej to pojdzie. Bo nas zwykłych sprzedawców nikt nie chce sluchac :) pozdrawiam

DZabielski
Inne
@Pracownik

To tak nie działa. Nas klientów nie obchodzą problemy wewnętrzne firmy. Ja płace i mam dostac towar zgodny z zamówieniem. Jezeli nie potrafią tego rozwiązać to będą słuchać. A ja mam sie na kim wyżyć. Koniec tematu. Chce towar za który zapłaciłem. Tak btw. Wlasnie odebrałem kolejny raz przysłaną do nas zamienna czesc do stolika Ewa. Kolejny raz niewłaściwa, tyle, że teraz x4. Żenada...

Renata Nowy wpis
Inne

Odniesienie do opinii sprzed dwóch lat? co masz na myśli pisząc o tym, że po głowie się dostaje teraz? za co tak w ogóle? na jakie zadania lepiej uważać?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Abra S.A. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

nowy_groszek
Pracownik
@Pytanie

Pracownicy są motywowani najbardziej przez kierownika sklepu, jest to osoba, która odpowiada za sklep i za ogólną sprzedaż. Jest nutka zdrowej rywalizacji pomiędzy pracownikami oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami. W ciągu dnia są generowane raporty, które przestawiają osiągnięcia innych sklepów i możemy sprawdzić, o kogo jesteśmy lepsi a od kogo słabsi. A najbardziej motywują nas pieniądze za wyrobioną premię sprzedażową ;P

3
Grzegorz
Inne
@nowy_groszek

Ha, ha wiadomo że kasa najbardziej motywuje. Ile można wyciągnąć tej premii? Z 500 zł da radę?

nowy_groszek
Pracownik
@Grzegorz

Oczywiście, możliwości są tak na prawdę nieograniczone ;)

Olga
Inne
@nowy_groszek

Serio? Jak to są nieograniczone? Możesz konkretniej powiedzieć co masz na myśli, pisząc o tych możliwościach?

nowy_groszek
Pracownik
@Olga

To twoja sprawa ile w danym miesiącu sprzedasz i wydasz do klienta. Może to być towar wart setki tysięcy PLN, nic cię nie ogranicza, Wiadomo, możliwości każdego sklepu są różne, ale to tak na prawdę sprzedawca decyduje co i ile sprzeda ;)

1
Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@nowy_groszek

He he he chcesz zająć moje miejsce, że takie reklamy piszesz? Towaru nie ma to i premi nie ma. Klientów nie ma to i premi nie ma. Współczynnik premiowy tak mały, że 300 narożników i 200 regałów nic nie da. Znajdź chętnego na 3 pełne kuchnie i 4 wypoczynki skórzane. No Znajdź!

nowy_groszek
Pracownik
@Dyrektor

Widzę, że Pan rzeczywiście musi zajmować bardzo wysokie stanowisko i poziom Pana życia jest również bardzo wysoki, jeśli premia w wysokości ponad 10 tys zł to byłoby dla Pana za mało. (Tyle mniej więcej wyjdzie, za wydanie 300 narożników ze średniego przedziału cenowego w ciągu miesiąca). Zamówienie 3 zestawów kuchennych w ciągu miesiąca to też nie jest ogromny wyczyn. Zdarzało mi się zamawiać nawet więcej. Bardzo mnie dziwi, że to takie oburzające dla niektórych, że ktoś może być po prostu zadowolony ze swojej pracy :) :) :)

Hermes Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@nowy_groszek

Człowieku o czym ty opowiadasz? Kto sprzedaje 300 narożników w miesiącu, gdzie ty pracujesz w bajkolandii? Po co takie durnoty opowiadasz? Smoki też są w tej bajce?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.

Pytania

Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Administrator

Teraz prowadzona jest rekrutacja. Czy był ktoś na którymś ze stanowisk i chciałby się na ich temat wypowiedzieć?

X..
Pracownik
@Administrator

Często zmieniają nowych pracowników

Grzegorz
Inne
@X..

To jest aż taka rotacja? Tylko nowi są zwalniani a ci którzy już pracują dłużej nie są ruszani? Wiesz z jakiego powodu taka sytuacja?

Ja
Pracownik
@Grzegorz

Aby przeszkolić kogoś nowego to dwa lata. Żeby człowiek funkcjonował normalnie . Za tyle nauki i stresów nikt za grosze nie będzie siedział. Ci co już coś umieją to maja wylane bo są nie do ruszenia

Karolina
Inne
@Ja

no i takie przeszkolenie jak miałoby wyglądać? pzt chyba nie każdy nowy traci wakat? padło, że "często" na podstawie czego dokonywany jest wybór?

Karolina
Inne

Jeśli już faktycznie padło tego typu stwierdzenie to prosiłabym o szersze wyjaśnienie. co konkretnie można rozumieć przez wspomniane “znajomości”? pracownicy ze sobą są raczej zintegrowani czy nie bardzo? docelowo ile osób w sumie jest zatrudnianych jednocześnie?

Ugabuga
Pracownik
@Grzegorz

Nikt tam za długo siedzieć nie chce z własnej woli a tych z umowami na stałe nie wiedzą czasem za co zwolnić choć może by chcieli bo trzeba nowych naiwnych (usunięte przez administratora)

HV
Inne

Po ostatniej opinii myślałem, że poszerzają usługi, skoro wzmianka o montażu wystąpiła, czyli jednak nie? ciekawiło mnie jak mogłoby to wpłynąć na zarobki dostawców. Teraz od nowego roku ile mogą wynieść? Każdy w firmie otrzyma jakaś podwyżkę?

Pytanie
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Abra S.A. na Kierownik Sklepu? 11 lutego ogłoszenie na GoWork.pl.

Marcin
Inne

Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. Podczas sprzedaży towaru obiecano dostawę i montaż. Za te dodatkowe usługi pobrano pieniądze, później okazało się jak to powiedziała fundamentalnie niekompetentna pracownik Abry w M1 Bytom, " Abra nie świadczy usług montażu", chociaż zapisali to w umowie. Pracownicy bezczelni, nazwali mnie "ograniczonym umysłowo", "to nie ma sensu mu sprzedawać", uśmiechali się kiedy klient przyszedł po zwrot środków. (usunięte przez administratora) Odradzam wszystkim.

C
Inne

Jeszcze jakiś świeżak chciałby podzielić się informacjami dotyczącym warunków pracy? na stronie wystawione są trzy oferty dla kasjera. Jedna widać, że wisi już od końcówki października. Nikt się nie zgłosił czy po prostu jeszcze jej nie zdjęli? Jak teraz sytuacja z grafikiem wygląda? wcześniej ktoś pisał ze występuje stres i nie układa się to tak jak ustalano… z kim to konsultować?

Klient
Inne

W Abrze dokonałam zakupu narożnika, potem reklamacja, która nie przyniosła pożądanego skutku. Pani Kierownik Biura Obsługi Klienta wyniosła i rozmawia z klientem , który czuje się jak na (usunięte przez administratora) To był mój pierwszy i ostatni zakup w tej firmie. NIE POLECAM!!!

Pytanie
 Pytanie

Czy w Abra S.A. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Świeżynka
Pracownik

Pracuję w ABRZE niezbyt długo, ale od samego początku czuję stres. Masa wiedzy do przyswojenia i jedyne z czego mogę się uczyć, to jakaś podstarzała prezentacja, która nie jest aktualizowana, i w której są informacje, które nic nie tłumaczą. Pierwszy miesiąc pracy był w sumie stratą czasu, bo pracownicy niczego mi nie pokazali, więc nie wiedział*m nawet jak złożyć zamówienie, czy sprawdzić co mamy na naszym obszarze. Masakra. Na rozmowie o pracę była mowa o 8 godzinnych zmianach, a nagle w grafiku widzę 9-10 godzin wpisane bez mojej wiedzy i zgody. Okropny stres przy każdym telefonie od klienta lub przy rozmowie oczy w oczy, bo zupełnie nic nie wiem, a wiedzy jest tyle że nie jestem w stanie sam* tego ogarnąć. To jest moja pierwsza praca od dłuższego czasu, którą mam ochotę rzucić z powodu nerwów i niepokoju jaki odczuwam w związku z nią.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Abra S.A.?

obecny pracownik
Pracownik

Zero socjalu. Nawet na swieta zlamanego grosza. ŻENUJACE

Danuta
Inne
@obecny pracownik

No to faktycznie trochę kiepsko. Były może podejmowane jakieś rozmowy z szefostwem na ten temat? Jak reagują gdy pracownicy zgłaszają tego typu uwagi?

dddd
Były pracownik
@obecny pracownik

już nie dają ale dobrze za pójście na wolne , urlop nie każą jeszcze zapłacić

1
dddd
Były pracownik
@Danuta

jakie rozmowy, jakie szefostwo Oniiii maja gdzieś takie rozmowy i jakiekolwiek argumenty piniedzy niema i nie będzie. ważne aby im się cyfra zgadzała

Ktoś inny
Były pracownik
 Pytanie
@Danuta

Jak reagują? Zwalniają ???? i jeszcze Ci powiedzą że na twoje miejsce mają 10 innych osób, i jak Ci nie pasuje to do widzenia

Andzela
Pracownik
@obecny pracownik

Bo taka jest prawda.Zero socjalu @@!!!Wszystko co zarobisz musisz sobie wypracować sam.Zero pochwaĺ liczą się tylko statystyki ,cyferli nie ludzie.Praca w Abra to bardzo duży stres.Jak to mówią Abra Makabra.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Karolina
Kandydat

Nie wiem z czego wynika w ten sposób postawione pytanie ale jeśli chodzi o sam dział zamówień to jaki tak konkretnie zakres rzeczywistych obowiązków tam mają i ile osób obecnie się zatrudnia? Jakie stanowiska byłyby teraz do wyboru?

Nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Hej. Jestem po rozmowie o pracę na stanowisko kierownika sklepu. Po pierwszym etapie. Chciałabym dowiedzieć się jak wyglada praca na tym stanowisku od kuchni. Czy premie są realne? Czy podwyżki są co rok? Jak kształtują się zarobki? Na jakich wskaźnikach pracujecie? Pozdrawiam

Karolina
Inne
@Nowy pracownik

Szukają kogoś z zewnątrz? A co z opcją awansu na kiero, jest możliwa? Opowiesz przy okazji jak ta rozmowa przebiegła? Co mówili i kiedy data kolejnego etapu, ile ich jest?

Anna
Były pracownik
 Pytanie

A jak podwyżki od stycznia najniższa krajowa plus grosze premii ???

1
Paweł
Inne

Witam, byłem ostatnio klientem firmy Abra i chciałem dodać opinię na google o sklepie w Działdowie ale została usunięta, są tylko pozytywne więc dodaję ją tutaj. Pani kierownik tego sklepu to totalna porażka, brak jakichkolwiek kompetencji i kultury osobistej jest niesympatyczna i arogancka, nie ma szacunku do drugiego człowieka. Ta osoba absolutnie nie nadaje się na to stanowisko! Zdecydowanie nie polecam tego sklepu!!!

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Abra S.A. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

dddd
Były pracownik
@Pytanie

moim zdaniem nie jeszcze raz nie

1
Uciekinier
Były pracownik

Kilka słów: Niskie zarobki, ciężka praca, atmsfera słaba, ktoś pisał, że dobra, chyba nie wie co to znaczy, ale fakt nie jest najgorzej Poza tym jeden drugiemu wilkiem, jest kilka osób w porządku, ale jako grupa to nie funkcjonuje dobrze. Najlepiej mieć wielką gębę i mało robić niż cicho siedzieć i robić swoje, wtedy mniej Ci się oberwie. Pochwał zero, jakaś wpadka od razu pretensje. Nie polecam. Uciekać z tamtąd.

Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Abra S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Abra S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Abra S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Abra S.A.?

    Kandydaci do pracy w Abra S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Abra S.A.
Przejdź do nowych opinii