Abra Meble (Abra S.A.)

1.5 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Abra S.A.

DawidZ
Inne
 Pytanie

Kontakt katastrofa, od zamówienia minal tydzien, od pierwszej dostawy stolika Ewa 60, minęły 4 dni. Codziennie spędzam czas na infolinii, a wersję coraz to kolejnych osób na infolinii, nie pokrywają się ze soba. Od każdej osoby dostajemy inne wytyczne i sposoby radzenia sobie z problemem. Sami już nie wiemy która jest właściwa. Dostarczony stolik mial źle wykonane komponenty przez co nie było możliwe jego złożenie, po licznych telefonach i mailach, przysłana nam czesc zamienna... Z INNEGO KOMPLETU, NIE PASUJĄCA DO NASZEGO ZAMÓWIENIA. Znów kolejne telefony i wymiany maili z powtarzaniem wszystkich kroków. Dalej... (Bo to nie koniec). Uważajcie na pozycje na stronie. Zdjęcia nie zgadzają sie z produktem ktory do was przychodzi, sklep internetowy jest na żenującym poziomie, stolik ktory zamawialismy był biały, przyszedł brązowy, dopiero po odpaleniu strony zobaczyliśmy, że gdzies niżej jest napisany rzeczywisty kolor stolika, nie wiem czy brać to jako moją pomyłke, czy specjalne wprowadzanie w błąd/okłamywanie klientów. Musicie zdecydować sami. Kolejny problem był z zamówionym przez nas łóżkiem. Pozycja z nowej promocji, łóżko Toledo II. Nagle przestano je produkować po złożeniu na nie, naszego zamówienia. Zero propozycji na rozwiązanie problemu. Bez wspomnienia o opcji zwrócenia za nie pieniędzy. Zostala nam przedstawiona opcja realizacji zamówienia w postaci.: - Kurs do kluczborka (bo tylko tam jest fizycznie ostatnie takie łóżko) - Przyłożyć kartę płatniczą (bo nie można go zamówić internetowo.) Co za tym idzie zapłacić drugi raz 1700zl. - Zabrać je samemu do domu, pomimo opłaconej dostawy. - Czekać na zwrot pieniędzy za zamówione wcześniej łóżko. (Co w sytuacji gdyby jednak do nas przyszło?) Najlepsze w tym wszystkim jest to, że łóżko ktore zamówiliśmy, zmieniło jedynie swoją nazwę na stronie internetowej. Nowa nazwa to "Toleex". Po prośbach zmiany łóżka w zamówieniu (to samo łóżko, ta sama cena! Dostaliśmy odpowiedz "NIE". Pomimo, że chodzi tylko o nazwę łóżka. Zarządaliśmy zwrotu pieniędzy za łóżko by zamówić je ponownie pod nowa nazwą, jednak jest juz 2gi dzień od naszego odwołania ale wciąż nie ma odpowiedzi. Pomimo, że na kolejne maile o niewłaściwej części stolika potrafią odpowiedzieć. Caly czas sklep rzuca nam kłody pod nogi, a ja spędzam swój urlop na telefonach kierowanych do infolinii i pisaniu maili, KAŻDEGO DNIA od 5 dni. Dziś w odpowiedzi na moje pytania, czy w koncu dopilnują mojego zamówienia, usłyszałem na infolinii słowa "jesteśmy tylko ludźmi"... Dlatego nie potrafią sprawdzić jaka część idzie do jakiego stolika... Nie usłyszałem "tak", "postaramy sie", "prosze sie nie martwic". To znaczy że co? Mam rozumieć, że z każdym meblem z mojego zamówienia będę musiał jeździć po polsce i kupować osobiście? W życiu nie widzialem tak niskiego poziomu jakoś(ci) i tak dziwnych prób radzenia sobie z problemami, jak wymuszanie na kliencie kurs do innego miasta by kupił drugi raz swoje łóżko... Katastrofa, nie polecam i odradzam zakup w tym sklepie. Chyba, że lubicie spędzać czas na rozwiązywanie wewnętrznych problemów tej firmy. Szkoda, że gdy otwierałem biuro IT we Wrocławiu i zamówiłem w BRW, ponad 10 biurek i wiele innych mebli dla pracowników. Nie mialem z zamówieniem najmniejszych problemów. Nasze zamówienie wciąż jest w trakcie, a ja straciłem całą radość z nowo zakupionych rzeczy. Myślę już jedynie o tym, o co jutro bede musiał kolejny raz walczyć, ze sklepem Abra Meble.

4
Pracownik
Pracownik
@DawidZ

Dzień dobry, jestem pracownikiem jednego ze sklepów Abra. Powiem Panu tak, proszę odłożyć telefon podczas urlopu i nie zaprzątać sobie tym głowy. Urlop jest do wypoczynku, a nie do stresów. Biedne dziewczyny w sklepie pewnie nie wiedzą, co mają Panu mówić, bo niestety jest tak, że na odpowiedzi zadawane przez pracownikow do Działu Zamowien są olewane i generalnie wszyscy mają nas w (usunięte przez administratora) a pracownicy musza świecić oczami przed klientami. Nie jest Pan jedyny, może dlatego nie mają siły uspokajać setnego klienta w tygodniu mowiac „prosze sie nie martwić”. Tak jeszcze tylko odpowiem na pytanie dot stolika czy to celowe wprowadzanie klientow w błąd. Nie- po prostu dzial zajmujący sie strona internetowa ma (usunięte przez administratora) na takie błędy, bo to nie oni muszą pozniej informowac klienta, ze cos jest nie tak. Tak samo z lozkiem Toledo. Bywają sytuacje, że towar zostal wycofany, a szanowny Dzial Zamowien informuje sklepy i pracownikow o tym dopiero np 2 tyg pozniej (jednoczesnie towart ciagle widnieje na stronie internetowej)- bo mają (usunięte przez administratora) Dopiero jak sie zbierze np 10,20 zamowien na ten towar, to wtedy łaskawie nam napiszą, że mamy poinformowac klientow, ze zamowienie musi zostac anulowane. Tak tylko chciałem sie wyżalić. Ale proszę odpoczywac na urlopie a po urlopie radze zarządzać numer telefonu do kierownika regionalnego danego sklepu i omówić z nim ta sprawe- niech on sie tym zajmie. Wtedy na pewno szybciej to pojdzie. Bo nas zwykłych sprzedawców nikt nie chce sluchac :) pozdrawiam

DZabielski
Inne
@Pracownik

To tak nie działa. Nas klientów nie obchodzą problemy wewnętrzne firmy. Ja płace i mam dostac towar zgodny z zamówieniem. Jezeli nie potrafią tego rozwiązać to będą słuchać. A ja mam sie na kim wyżyć. Koniec tematu. Chce towar za który zapłaciłem. Tak btw. Wlasnie odebrałem kolejny raz przysłaną do nas zamienna czesc do stolika Ewa. Kolejny raz niewłaściwa, tyle, że teraz x4. Żenada...

Renata Nowy wpis
Inne

Odniesienie do opinii sprzed dwóch lat? co masz na myśli pisząc o tym, że po głowie się dostaje teraz? za co tak w ogóle? na jakie zadania lepiej uważać?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Abra S.A. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

nowy_groszek
Pracownik
@Pytanie

Pracownicy są motywowani najbardziej przez kierownika sklepu, jest to osoba, która odpowiada za sklep i za ogólną sprzedaż. Jest nutka zdrowej rywalizacji pomiędzy pracownikami oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami. W ciągu dnia są generowane raporty, które przestawiają osiągnięcia innych sklepów i możemy sprawdzić, o kogo jesteśmy lepsi a od kogo słabsi. A najbardziej motywują nas pieniądze za wyrobioną premię sprzedażową ;P

3
Grzegorz
Inne
@nowy_groszek

Ha, ha wiadomo że kasa najbardziej motywuje. Ile można wyciągnąć tej premii? Z 500 zł da radę?

nowy_groszek
Pracownik
@Grzegorz

Oczywiście, możliwości są tak na prawdę nieograniczone ;)

Olga
Inne
@nowy_groszek

Serio? Jak to są nieograniczone? Możesz konkretniej powiedzieć co masz na myśli, pisząc o tych możliwościach?

nowy_groszek
Pracownik
@Olga

To twoja sprawa ile w danym miesiącu sprzedasz i wydasz do klienta. Może to być towar wart setki tysięcy PLN, nic cię nie ogranicza, Wiadomo, możliwości każdego sklepu są różne, ale to tak na prawdę sprzedawca decyduje co i ile sprzeda ;)

1
Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@nowy_groszek

He he he chcesz zająć moje miejsce, że takie reklamy piszesz? Towaru nie ma to i premi nie ma. Klientów nie ma to i premi nie ma. Współczynnik premiowy tak mały, że 300 narożników i 200 regałów nic nie da. Znajdź chętnego na 3 pełne kuchnie i 4 wypoczynki skórzane. No Znajdź!

nowy_groszek
Pracownik
@Dyrektor

Widzę, że Pan rzeczywiście musi zajmować bardzo wysokie stanowisko i poziom Pana życia jest również bardzo wysoki, jeśli premia w wysokości ponad 10 tys zł to byłoby dla Pana za mało. (Tyle mniej więcej wyjdzie, za wydanie 300 narożników ze średniego przedziału cenowego w ciągu miesiąca). Zamówienie 3 zestawów kuchennych w ciągu miesiąca to też nie jest ogromny wyczyn. Zdarzało mi się zamawiać nawet więcej. Bardzo mnie dziwi, że to takie oburzające dla niektórych, że ktoś może być po prostu zadowolony ze swojej pracy :) :) :)

Hermes Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@nowy_groszek

Człowieku o czym ty opowiadasz? Kto sprzedaje 300 narożników w miesiącu, gdzie ty pracujesz w bajkolandii? Po co takie durnoty opowiadasz? Smoki też są w tej bajce?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Abra S.A. na Kierownik Sklepu? 11 lutego ogłoszenie na GoWork.pl.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Abra S.A. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.

Pytania

Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Abra S.A.?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Karolina
Kandydat

Nie wiem z czego wynika w ten sposób postawione pytanie ale jeśli chodzi o sam dział zamówień to jaki tak konkretnie zakres rzeczywistych obowiązków tam mają i ile osób obecnie się zatrudnia? Jakie stanowiska byłyby teraz do wyboru?

Nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Hej. Jestem po rozmowie o pracę na stanowisko kierownika sklepu. Po pierwszym etapie. Chciałabym dowiedzieć się jak wyglada praca na tym stanowisku od kuchni. Czy premie są realne? Czy podwyżki są co rok? Jak kształtują się zarobki? Na jakich wskaźnikach pracujecie? Pozdrawiam

Karolina
Inne
@Nowy pracownik

Szukają kogoś z zewnątrz? A co z opcją awansu na kiero, jest możliwa? Opowiesz przy okazji jak ta rozmowa przebiegła? Co mówili i kiedy data kolejnego etapu, ile ich jest?

Anna
Były pracownik
 Pytanie

A jak podwyżki od stycznia najniższa krajowa plus grosze premii ???

1
Pytanie
 Pytanie

Czy firma Abra S.A. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

dddd
Były pracownik
@Pytanie

moim zdaniem nie jeszcze raz nie

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Prosze o informacje drogi zarządzie, dlaczego wymagacie od pracownikow cudów na kiju i zeby zajmowali sie wszystkim a pensja jest tak mala że aż wstyd powiedziec rodzinie ile sie zarabia? Może w końcu warto by bylo przyswoić sobie „jaka płaca, taka praca”????

Tomek
Były pracownik
@Pracownik

Ciekawe czy nie odwalą czegoś w stylu 3/4 etatu bobod stycznia minimalna w górę.

Pracownik
Inne
 Pytanie

Pytanie dla pracowników i byłych pracowników czy w Abrze naprawdę wszyscy zarabiają najniższą krajową??i te śmieszne premie 150 lub 300 zł ,przecież to jest śmiech i brak szacunku dla ludzkiej pracy każdy kto się szanuje powinien stamtąd odejść

Dorota
Inne
@Pracownik

skad wiesz ze taka akurat jest premia, i skad roznica ze raz 150 a raz 300, od czego to zalezy ?

nowy_groszek
Pracownik
@Pracownik

Owszem, najniższa krajowa jest zawsze. Lecz ktoś, kto dorabia tylko 150 zł do podstawy musi się bardzo starać, żeby aż tak bardzo nic nie robić. Są progi, które odpowiadają kwotowo za otrzymywaną premię. Jeśli się sprzedaje, to się zarabia. Tyle w temacie.

Olga
Inne
@nowy_groszek

Opiszesz bardziej te progi, które odpowiadają kwotowo za otrzymywaną premię?

abra
Pracownik
 Pytanie

Jak tam wasze noworoczne podwyżKI?

PodwyzKI
Pracownik
@abra

To zdecydowało że odchodzę. Sprzedawca zajmujący się administracja bądź reklamacjami ma w tym momencie więcej niż KI. Przykre że przez cały rok ciężko podjąć decyzję i trzeba czekać na oczywiste rzeczy. Jak my się spóźniamy z terminem bezsensownych tabelek to jest nie do pomyślenia. Ale rok na decyzję o podwyżkach to widocznie za mało.

Pracodawca

@PodwyzKI

Podwyżki dla Kierowników Sklepów są ustalone od 01.02.2021. Szczegóły posiadają Kierownicy Regionalni.

pogrom
Pracownik
@Abra S.A.

tak gdyby ktoś był zainteresowany - podwyżka o 100zł - brutto

sadsa
Pracownik
@Abra S.A.

100zł brutto

Kasia
Pracownik
@sadsa

Myślę że jest to uczciwe. Powini wszyscy się cieszyć. Za poziom który reprezentują to i tak duzo

Ki
Pracownik
 Pytanie
@PodwyzKI

Jak się czujecie kiedy pracownik techniczny dostaje więcej od kierownika? Taka uczciwość w tej pracy. Ale jak sprzedawca nie obsłuży klienta to ki jest zwolniony "bo nie potrafi szkolić ekipy". Nie polecam tej pracy że względu na brak uczciwości wypłat co do stanowisk

123
Pracownik
@Ki

To raczej niemożliwe. Pracownik techniczny otrzymuje obecnie wynagrodzenie na poziomie płacy minimalnej.

Kiedyś sprzedawca
Były pracownik
@Ki

Sprzedawcy sprzedają, piszą kredyty czy reklamacje ,techniczni składają meble , pakują czy przyjmują towar. Kierownik nie robi nic tylko wypełnia głupie tabelki nikomu nie potrzebne.

Michał
Pracownik
@abra

Nie wszyscy kierownicy dostali podwyżkę. Ciekawe jaka jest zależność który dostaje podwyżkę a ktory nie.

Kasiakiełbasia
Były pracownik
@Kasia

W Twoim przypadku na pewno!

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@123

Czy w Abrze wszyscy pracują na tej najniższej ??masakra

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Abra S.A. podczas okresu próbnego?

M
Pracownik
@Pytanie

Umowa o pracę na 3 miesiące

Techniczny
Pracownik
 Pytanie

Jestem jednocześnie sprzedawca i magazynierem. Z pracy byłem zadowolony do momentu nie otrzymania premii technicznej. Ciężko pracowałem cały miesiąc. Mamy przestawianie całej ekspozycji sklepowej. Czy premie są objęte jakimś regulaminem? Bo ani od kierownika sklepu jak i regionalnego nie otrzymałem informacji WCZESNIEJ że muszę mieć jakikolwiek próg sprzedazowy. Czy była jakaś oficjalna informacja w tym temacie ? Jakiś mail? Bo o tym dowiedziałem się w dniu wypłaty kiedy już nie miałem na to wpływu... Zostawilbym ekspozycję sklepu i walczyłbym o klienta... Bo dla mnie brak takiej premii jest bardzo odczuwalny. Bardziej niż niezadowolenie kierowników z niezlozonej ekspozycji i brudnych ścian. No niestety. Czekam na odpowiedź i pomoc w temacie.pozdrawiam wszystkich

Pracodawca

@Techniczny

Dzień dobry, @Techniczny, wszystkie obowiązujące w firmie premie, unormowane są Regulaminami, dostępnymi dla pracownika na wewnętrznej platformie. Przypominamy również, że portal GoWork nie jest oficjalnym kanałem komunikacji w naszej firmie. Serdecznie Cię zachęcamy, aby to samo pytanie zadać Twojemu Kierownikowi Regionalnemu lub Menadżerom Operacyjnym. Z pewnością otrzymasz satysfakcjonującą Cię odpowiedź. Pozdrawiamy, Zespół Abra S.A

xXx
Pracownik
@Techniczny

Nie jesteś chłopie sam!

Abro
Pracownik
@Abra S.A.

Witam, kwestia premii czy na magazynie czy gdziekolwiek w tej firmie widzę, że jest podobna czyli kłopotliwa z różnych powodów. Czekam na to co się stanie po nowym roku, jeśli wzrost pensji będzie tylko niewielki a podnieść na większości stanowisk muszą to trzeba uciekać z tej firmy. W tych czasach 3 tys. netto to stawka która już może zadowolić (usunięte przez administratora). Podejrzewam o ile wzrośnie już pensja i na ile można będzie można liczyć,po tym co się wydarzyło jak wzrosła płaca minimalna w zeszłym roku, ale łudze się, że ktoś jednak nie będzie oszczędzał na pracownikach. Szkoda , że wszyscy nie potrafią się zmówić i grzecznie poprosić o podwyżkę a tak to tylko można ponarzekać na pensję itp. Wiele osób ogarniętych się zwalnia i nawet mnie też to motywuję powoli coraz bardziej do działania. Niech firma zacznia doceniać dobrych pracowników i tych co pracują tam dłużej to i może efekty pracy też będą lepsze choć z mojej strony i tak daje z siebie sporo jak i reszta.

Przecież
Były pracownik
@Abra S.A.

Za takie pytania to tam potrafią nawet zwolnić....

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Czy firma Abra zgadza się w ogóle na rozwiązanie umowy na czas nieokreślony za porozumieniem stron ? Okres wypowiedzenia kilkuletniego pracownika wynosi 3 miesiące. Można to załatwić szybciej ? Jakie firma stawia warunki ?

KI
Pracownik
@Pytanie

Zalezne czy regio/mo mają z odejciem problem i po złości nie pozwola.Bo powodu zeby odmówić nie ma,tylko po złości. A bywa,bywa często ze zeby tylko dokuczyć się nie godzą

Myślę, że bez najmniejszego pr
Były pracownik
@Pytanie

Oblemu, no chyba że jesteś jedynym pracownikiem w placówce i nikt nie aplikuje na Twoje miejsce :)

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Abra S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Aaa
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Olo
Były pracownik
@Pytanie

W tej firmie nie ma szkoleń

Karolina
Inne
@Olo

To jak zaczynasz jako nowy, koledzy pomagają ogarnąć?

Mruczek
Były pracownik
@Pytanie

Musisz sama o siebie zadbać ciesz się że nie ma szkoleń tak jak dawniej bo podpisywał abyś cyrograf i w razie odejścia z firmy płaciła byś hajs

Pracodawca

@Mruczek

Firma Abra prowadzi pakiet szkoleń on-line dostępnych dla każdego na platformie szkoleniowej

Mruczek
Były pracownik
 Pytanie
@Abra S.A.

No to rzeczywiście szkolenia jak mało gdzie ciekawe na jakich komputerach i kiedy ten nowy biedny pozostawiony samemu sobie pracownik ma się wyszkolić. Widzę że rozwijacie się pionowo w dół. Nic tylko zawału na starcie dostać można z takim przywitaniem w nowej firmie. Ale wy chyba tak testujecie wytrzymałość pracowników, Co?

ja
Pracownik
@Mruczek

to prawda. testuja wytrzymałość

Praca Mielec
Pracownik
 Pytanie

Moja rozmowa kwalifikacyjna była bardzo pozytywna. Była scena sprzedażowa wszystko było na luzie i w dobrym nastroju. Ucieszyłam się, że otrzymałam tą pracę, ale nie wiedziałam że na sklepie czeka mnie piekło. Pracownica i kierwoniczka z krótkim stażem pracy od początku patrzyły na mnie jak na wroga. Nie miałam możliwości cokolwiek przy nich sprzedać bo ciągle mówiły, że to jest ich klient! Wprowadzały mnie w błąd. Celowo jedna z nich mówi mi co innego niż ta druga. Kierowniczka Zero kompetencji Zero wiedzy o zarządzaniu ludźmi. Interesowały się tylko plotkami. Obrażała mnie !!! Atakowały mnie we dwie jak tylko o coś zapytałam. Słyszałam takie teksty typu " Ty chcesz wszystko wiedzieć ". Chciałam sprzedać narożnik w moim 3 dniu pracy to usłyszałam jak kierowniczka mówi do moich klientów , że ten narożnik jest w (usunięte przez administratora) Zdziwiona zapytałam się jak klienci wyszli dlaczego odesłała ich do konkurencji? Usłyszałam że " z nimi byłyby tylko problemy" . Po miesiącu nie wytrzymałam. Zresztą klucze do sklepu dostałam ale nie miałam nawet hasła i stałam codziennie pod drzwiami i musiałam sie pytać czy mogę wejść na ich hasło co proceduralnie nie powinno tak być. Spóźniały się prawie codziennie a ja stałam jak(usunięte przez administratora) Jak rozkładałam cenowki sama bo nie pomagały mi to słyszałam tylko od kierowniczki "Szybciej, szybciej ". Brak poszanowania, traktują człowieka jak śmiecia !!!! Zawiodłam się i jestem w szoku, że tak można traktować drugiego człowieka. Nie spotkałam się z czymś takim. A pracowałam w nie jednej firmie i mam spore doświadczenie w handlu. Odradzam wszystkim prace w sklepie w Mielcu. Najgorsza Moja praca w życiu!!!!

Pracodawca

@Praca Mielec

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Firma zapozna się z opisywanymi okolicznościami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań by takie sytuacje nie miała miejsca. Serdecznie pozdrawiamy. Zespół Abra S.A.

Praca Mielec
Były pracownik
@Abra S.A.

To co napisałam było w dużym skrócie. Wiem że firma nie jest nic winna. Ale te pracownice jak nie zmienią podejścia to nie będzie miał kto pracować w Waszym sklepie w Mielcu. Zakupów w sklepie Abra już nie zrobię, a byłam Wasza klientką. Pozdrawiam

onabylaiwidziala
Kandydat
 Pytanie

Aplikowałam na stanowisko kasjer/sprzedawca. W trakcie rozmowy rekrutacyjnej zapytano mnie o moje oczekiwania finansowe. Powiedziałam jakie są te oczekiwania. Potem rekruter powiedział, że wynagrodzenie to (usunięte przez administratora)zł brutto + premie ze sprzedaży. I tutaj mam pytanie do rekrutujących: Po co pytacie o oczekiwania finansowe, skoro proponujecie minimalna krajową? Macie niezły ubaw z tego jak ktoś powie, że chciałby więcej, a nie ma mowy o negocjacjach? Może wystarczy przedstawić kandydatowi wynagrodzenie i zapytać czy je akceptuje.

z magazynu magazynier,
Pracownik
 Pytanie

Zacznę od zarobków: niskie o jakieś 300-400 zł netto za niskie za pracę jaką sie tam wykonuję.Jedni pracują lżej drudzy ciężej, nie wnikam (tego już sie nie zmieni) dla wszystkich podwyżki. Za niskie zarobki również z powodu czasów w jakich żyjemy, tzn wszystkie towary w górę pensje te same, stawka ta może byłaby ledwo zadawalająca 2-3 lata temu, kiedy wartośc pieniędza była inna. Druga sprawa: ze względu na stanowisko jest podejście, że na Twoje miejsce przyjdzie ktoś nastepny, ale Ci następni właśnie przychodzą i znikają, nie staram się nawet już nawiązywać kontaktu i zapamiętywać imion. Następna sprawa premie ? zachorujesz tracisz kawał grosza plus oczywiste 80 procent mniej. W tej pracy rozchorować się nie trudno. Kto ma symulować, symulować będzie i żaden brak premi go nie powstrzyma. Gorzej jeśli ta premia ma zachęcać do przyjscia chorym. Raczej w tej pracy trzeba być sprawnym fizycznie i psychicznie :) więc przychodzenie do pracy w czasie choroby to niezbyt dobry pomysł. Jest jeden plus o którym nie wspomnę bo jeszcze się ktos temu przyjrzy i nawet on zostanie odebrany :). żeby nie było, że narzekam tylko. Atmosfera ok. nie ma fajerwerków, ale ogólnie jest dobrze. Szczerze wolałbym gorszą atmosferę i wyższą pensję. A tak wogóle co do atmosfery to się lekko pogarsza a pieniądz ten sam :). Sporo osoób odchodzi, sprawdzonych pracówników i chyba nie ma nawet próby rozmów żeby ich zachęcić do pozostania :D a co tam przyjdą następni, ale ja za nich myśleć i dźwigać nie mam już zamiaru. A ci nastepni jakoś ostanio się nie udają.

Kaja
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś może wie dlaczego w latach 2017-2018 HR Manager zakończył współpracę?

ja
Pracownik
 Pytanie
@Kaja

czy Ty jestes nowym MRE? Stare rzeczy wyciagasz?

Kukuła
Były pracownik
@ja

Wyciąga to siw brudy.. Musiało cos byc na rzeczy :)

Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Abra S.A.
Przejdź do nowych opinii