Czytam komentarze, ale w ostatnim czasie byłem dwa razy z uwagi na poprawę naprawy w moim CLA. Jednak muszę także dodać i swój komentarz negatywny bo jakoś w tej firmie spada strasznie szybko, czego nie widzi nikt z obsługi, z kierownictwa. Dla wszystkich takie standardy stały się już normą i tak funkcjonują o długiego czasu. Chcąc przyjechać na powtórną naprawę chciałem się umówić, ale w jakimś BOK-u konsultant za nic nie wiedział jak ma zapisać moją usterkę - totalna porażka. Infolinia całkowicie zbędna bo wiedza osoby w Mercedesie odbierającej telefon powinna reprezentować przyzwoity poziom. Umawiałem się zatem bezpośrednio w recepcji i już miałem odpowiedź dlaczego to tak wygląda. Telefony dzwonią i nikt ich nie odbiera, aż wreszcie nadąsana recepcjonistka, która biega z kawą wpisała mnie w grafik. Obsługa jak w NFZ albo gorsza. Byłem chyba bardzo nie chciany w tym momencie. Swój dostawczy samochód serwisuje w Golęczewie i tam doradca serwisowy jest wiecznie zmęczony i marudny. Pan Michał jeszcze nie udzielił żadnej konkretnej odpowiedzi, a kosztorys zawsze mam wykonany na oko.
To prawda ze ten system premiowania nie jest zbyt dobry ? Nie dostajecie nic ? Dajcie znać
Nie ma znaczenia jaki to dział, płacą najniższą krajową + śmieszne premie obcinane pod byle pretekstem. Nie bez powodu jest taka rotacja pracowników, ciągłe nabory nie są wynikiem rozwoju firmy. Każdy, kto przekona się na własnej skórze jak tam jest, po kilku miesiącach ucieka. Kierownicy to totalni amatorzy robiący dobrą minę do złej gry. Nie dajcie się zwieść obietnicami "złotych gór" podczas rozmowy o pracę
Czytam kolejny raz opinie zamieszczone i całkowicie zgadzam się z negatywami na temat pracowników i ich podejścia do klientów dzięki, którym mają pracę! Maja ostatnia wizyta była krótka, bo jak się okazało dopiero po moim przyjeździe nie można było mojego auta naprawić. Nikt nie wykonał do mnie żadnego telefonu, a Pani w recepcji z ironicznym uśmiechem mnie poinformowała, że może ustalić kolejny termin. Bezczelność, brak odpowiedzialność bo tylko tego Ci ludzie są tam nauczeni. po jakimś czasie wreszcie przychodzi doradca serwisowy, którego koszula nigdy nie widziała żelazka a włosy grzebienia. Nie miałam ochoty na rozmowę. Bezpośrednio pojechałam do MB Motors i usługę miałam wykonaną tego samego dnia.
Jeszcze jestem klientem tego serwisu, ale już kończę tę współpracę definitywnie. Jak się rzeczywiście okazuje zmiany pracowników to nie rozwój firmy a warunki w jakich się tam można pomęczyć bo pracą tego nie można nazwać. Rotacja jest na tyle duża, że trudno nadążyć, a teraz osoby które były Product Expertami są nagle sprzedawcami i to nie za sprawą rozwoju ale ze względu na brak chętnych do pracy na tym stanowisku. Panu, któremu zadałem kilka pytań w sprawie CLA miał tylko wiedzę jaka można znaleźć w folderze, bez szału. w oczekiwaniu na swoje auto po wizycie serwisowej dowiedziałem się, że będzie opóźnienie z wydaniem auta, a jedną rzecz nie zostanie wcale wykonana. Kosztorys oczywiście znowu różnił się o ponad 300 zł na moja niekorzyść. Chciałem rozmawiać z kierownikiem, jednak był na zebraniu co jest stałym punktem programu, a wyczesany kierownik Bok-u Pan M.P sprawa wrażenie jakby spadł z choinki. Stała formuła, której używa już mi się znudziła. Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego serwisu.
Rozmowa na wysokim m poziomie. Obie Panie prowadzące bardzo skupione na rozmowie. Stanowisko oraz wartości firmy opisane profesjonalnie i z pasją. Doceniam informację zwrotną rzeczowa i merytoryczną. Polecam spotkanie by wzbogacić pakiet doświadczeń.
Doświadczenie, kompetencje, zarobki
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Zdecydowanie odradzam pracę w tym salonie, dobrze w Duda Cars było kilka lat temu. Szkoda czasu i nerwów na to miejsce. Wszyscy szanujący się handlowcy odeszli z tej firmy razem z byłym dyrektorem DF. System premiowy skonstruowany w taki sposób, aby pod byle pretekstem nie wypłacić pracownikowi premii, największą nagrodą jest brak kary. Nie bez powodu rotacja pracowników jest tak duża. Po kilku miesiącach wszyscy mają dosyć. Nie da się normalnie pracować w miejscu w którym wszystko jest monitorowane, absurd goni absurd. Masz spotkanie z klientem, nie odbierasz telefonu stacjonarnego - psujesz statystykę, od jakości obsługi klienta ważniejszy jest wynik tajemniczego klienta... Praca dla "młodych gniewnych" dla których nie liczą się pieniądze i szacunek tylko pokazanie się przed znajomymi, że pracują w salonie marki premium. Lepiej poświęcić więcej czasu na szukanie pracy, niż tracić go w tym miejscu.
Marna obsługa serwisowa co nie tylko Ja odczułam w ostatnim czasie. Pracownicy w dziale serwisu chodzą, uśmiechają się wraz z kierownictwem jakby było z czego, a nie radzą sobie z prostymi sprawami. Przyjechałam zwykły serwis i prawie po godzinie komuś przypomniało się, że jestem i czekam. To jednak nie koniec bo siedzę i dalej czekam z nadzieją, że odbiorę auto w ustalonym terminie. Pani Joanna z serwisu robi dobra minę do złej gry informując, że maja opóźnienie. Czekam dalej. po godzinie sama dopytuję kiedy będę mogła wyjechać? Cisza bo pracownica serwisu gdzieś poszła i nikt nic nie wie. Kierownik siedzi u siebie i nawet nie raczy wyjść i wyjaśnić sprawy. Spędziłam 4,5 h na czekaniu, a słowa przepraszam nie usłyszałam. Kończę leasing i zmieniam serwis bo za wszystkim się u Dudy czeka. W tej chwili mijają 3 tygodnie od kiedy złożyłam zapytanie o ofertę na nowe auto i też cisza. Wysoki, łysy handlowiec nie odpisał na moją wiadomość, a widząc mnie w poczekalni odwrócił się. Oczekując w tej poczekalni to widać jak pracownicy chodzą w praw i lewo, góra i dół, ale bez szału i efektu. Ogólnie nie polecam
Znalazłem ogłoszenie, że potrzebują ludzi do pracy na stanowisko Specjalista ds. komunikacji. Miał ktoś do czynienia z takim stanowiskiem? Jak wygląda atmosfera w pracy i ewentualne wynagrodzenie? Ktoś wie?
Serwis i pracownicy na czele z kierownictwem - do wymiany. Przed umówieniem na serwis zwracam się z prośbą o kosztorys. Kilka dni cisza totalna, a osoba do której mnie umówiono nie kontaktuje się. Podczas wizyty serwisowej nikt nie ponosi za nic odpowiedzialności za brak kontaktu, a kierownik Pan M.P tylko ciągle poprawia fryzurę i robi wielkie zdziwienie. Wśród pracownik konsternacja, bo to codzienność. Doradca uśmiecha się na tę całą sytuację, a więc byłem tam ostatni raz i o tej sytuacji poinformowałem już moich znajomych, którzy jak się okazało już mieli z różnymi sytuacjami do czynienia.
Chciałem zapoznać się z ofertą przed decyzją zakupu auta, jednak handlowiec działu aut nowych B.S na którego musiałem czekać aż łaskawie skończy swe ploteczki, śmiechy z pracownicami recepcji potraktował mnie swym zachowaniem jak swojego kolegę. Zachowanie, sposób wypowiadania się to poziom najniższy z jakim się spotkałem. Niesmak pozostał i z pewnością nie kupię nic w Duda Cars.
Cześć ja wygląda praca na stanowisko lakiernik widziałem ogłoszenie e potrzebują jakie są warunki pracy ktoś może mi powiedzic
(usunięte przez administratora)
W takim razie muszę przemyśleć czy warto. Dzięki za Twoją odpowiedź..
Nie mam pojęcia jak funkcjonuje tam lakiernia czy ktoś mi powie
Najlepsza bo tylko na pokaz jest liczba pracowników w Duda Cars rozdmuchana do takiego stopnia, że zamieszczone są nazwiska osób, które od dawna tam nie pracują. Przecież jakoś to musi wyglądać, a pozory należy tworzyć.
(usunięte przez administratora)
Tak też słyszałam/słyszałem,a na rozmowie obiecują "krainę mlekiem i miodem płynącą". Żałosne. Lepiej naprawdę poczekać i dłuzej szukac pracy,ale trafić w dobre miejsce niż iść tam pracować i się rozczarować. Samo takie zachwalanie ich przez samych siebie jest żenujące.
(usunięte przez administratora)
Czy teraz szukają na twoje miejsce recepcjonistki? Jak wygląda wynagrodzenie?
Firma pod wieloma względami potrafi pozytywnie zaskoczyć. Mercedes-Benz to naprawdę dobra marka, pracują tam wartościowi, fajni ludzie, importer organizuje ciekawe szkolenia, jest Multisport, pakiet zdrowotny, premia na święta i ogólnie dużo pozytywnych kwestii. Ale.. jako pracownik z kilkuletnim stażem muszę niestety przyznać, ze poniższe opinie maja w sobie dużo prawdy. Bardzo często brakuje u osób z najwyższego szczebla szacunku do człowieka, a kwestie finansowe(głównie w tym celu sie pracuje) są mocno zagmatwane i niejasne. Najgorszy jest brak jakiegokolwiek dialogu z pracownikami. Niejednokrotnie osobiście byłem świadkiem sformułowania: w takim razie źle się zrozumieliśmy... Głównie dlatego pracują tutaj ludzie młodzi, którzy pozwalają się traktować raz lepiej, raz gorzej.
Jak wygląda praca na stanowisku product expert ?? Ktoś może polecić, albo opisać?? jak kształtują się zarobki ??
Czy nowi pracownicy tez maja zarobki obcięte o 50%?
Jak wygląda praca na stanowisku pracownika myjni? Ktoś może polecić, albo opisać co i jak ? Pozdrawiam
Kierownictwo zawsze każe robic więcej i szybciej niezależnie od stanu samochodu, ciągle jestes pod presją czasu. Kierownik ma problem jak pójdziesz na śniadanie i nie ma cie 30 minut do czego masz prawo.
Jako były pracownik oddziału Wrocławskiego zdecydowanie nie polecam Duda-Cars. Po pożarze dalej panuje kompletny bałagan. Pierwszy dzień w pracy wyglądał coś na zasadzie - Patrz i się ucz, praktycznie zero merytorycznych szkoleń, gdzie wydawałoby się to podstawą w takiej firmie. Atmosfera dość specyficzna i sztywna jak to w korpo -niektórzy tylko próbują nadrabiać dobrą minę do złej gry. Dość duża rotacja pracowników i nie jest to spowodowane żadnym rozwojem - jak niektórzy piszą. Pracy faktycznie dość sporo, lecz dałoby się to ogarniać przy lepszej organizacji pracy. Szkoda tylko, że dealer takiej marki jak Mercedes wykorzystuje jej prestiż i standardy marki wciska kit klientom, że u niego jest tak jak to sobie wszyscy wyobrażamy idąc do salonu Mercedesa, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Zarobki bez szału, premie zależne chyba tylko od humoru kierownika. Nie polecam jako pracodawcy we Wrocławiu jest zdecydowanie wiele lepszych zakładów pracy. Jednym słowem podsumowując: „Nie wszystko złoto co się świeci”
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duda-Cars S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duda-Cars S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duda-Cars S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 8 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duda-Cars S.A.?
Kandydaci do pracy w Duda-Cars S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.