Od kilku dni Jesteśmy już szczęśliwymi posiadaczami Dustera którego kupiliśmy w salonie Dacia Długołęka Nawrot , na początku mieliśmy trochę obaw związanych z zakupem ponieważ jest to nasz pierwszy nowy samochód więc masa pytań co ? Jak ? Kiedy , na nasze szczęście trafiliśmy na Pana Pawła Szczegóra który rozwiał nasze wszelkie obawy poprowadził niemalże za rączkę (: zaproponował kilka wariantów finansowania , wariant auta i wyposażenie różne dodadki do auta co finalnie wyszło świetnie , na samo dzień dobry Pan Pawel zaproponował jazdę próbną , można tak długo pisać ale najlepiej przekonać się samemu. Polecam Serdecznie Pana Pawła Szczegóra z Dacia Ðługołęka Nawrot .
Szanowni Państwo, bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Jest nam bardzo miło, że jesteście Państwo zadowoleni z obsługi w naszym salonie. serdecznie pozdrawiamy Zespół Nawrot
Bardzo serdecznie polecam ten salon samochodowy, bardzo dobry kontakt, profesjonalne podejście, na bieżąco przekazywane informacje o każdym kolejnym etapie przy zakupie auta. Wydanie auta bez poganiania, wszystko dokładnie wytłumaczone i zaprezentowane. Polecam.
Dziękujemy za pozytywny komentarz. Dokładamy wszelkich starań, aby poziom obsługi naszych Klientów, był na jak najwyższym poziomie. Cieszy nas, że robimy to w sposób, który Pana satysfakcjonuje. Zapraszamy ponownie do odwiedzenia nas. Zespół Nawrot Sp. z o.o.
Czy w związku z tym osoby z obsługi to wyłącznie osoby z doświadczeniem? Czy bez doświadczenia też zatrudniacie? Pracownicy przechodzą jakieś szkolenia podnoszące kompetencje?
Czym w Nawrot Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
W dniu 27.04.23 dokonałem zakupu nowego auta w salonie ''Nawrot" w Długołęce.Jestem pod wrażeniem wyjątkowej kultury i profesjonalizmu z jakim zostałem obsłużony przez Pana Marcina Bednarskiego.To prawdziwa przyjemność być klientem salonu samochodowego, w którym zatrudnieni są tak rzetelni pracownicy jak Pan Marcin.Gratulacje i podziękowania,Wojciech Kwiatkowski.
Coś sugerujesz? Skoro narzekasz na brak krytycznych opinii, a sam masz coś do powiedzenia o firmie, to fajnie jakbyś napisał konkretnie. Nie wywiązują się z obietnic złożonych kandydatom czy coś w tym stylu?
Miło poczytać pochlebne opinie na temat sprzedawców w salonie. Czy atmosfera samej pracy w tym miejscu jest równie przyjemna? Pytanie do pracowników. Jakich kwalifikacji i doświadczenia oczekuje pracodawca od potencjalnych zainteresowanych pracą?
Witam, przeglądając oferty pracy natknęłam się na ofertę specjalista ds. kontrolingu. W ogłoszeniu podają, że jest „praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia”. Wyjaśni ktoś, jak to w praktyce wygląda? Ile dni w biurze, ile w domu?
Dzień Dobry, bardzo nam miło, że zainteresowała Panią nasza oferta. Model hybrydowego miejsca pracy łączy pracowników zdalnych z pracownikami zatrudnionymi na miejscu, przy czym na proponowanym stanowisku pracownik będzie miał elastyczność w wyborze miejsca i czasu pracy. Czas pracy w biurze może być przydzielany według dni, zespołów lub w zależności od potrzeb. Zapraszam do złożenia oferty poprzez portal aplikacyjny. Powodzenia! Elżbieta Bartocha Kierownik Działu Kadr i Płac
A czy macie jakieś stanowiska pracy wyłącznie w formie zdalnej? Jeżeli tak chętnie się dowiem jakie to stanowiska. Poza tym bardzo proszę o informacje czy firma zapewnia sprzęt do pracy z domu?
Pani Mario, aktualnie nie posiadamy żadnej oferty pracy w modelu wyłącznie pracy zdalnej. Jednakże w przypadku gdyby taka sytuacja się zdarzyła, owszem wówczas firma zapewnia sprzęt do pracy z domu. Elżbieta Bartocha Kierownik Działu Kadr i Płac
Rewelacyjny salon, bardzo miła i pomocna obsługa. Szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy. Polecam!
Diagnostyka i obsługa na wysokim poziomie. Zabrakło informacji o przewidywanym czasie wykonania naprawy.
W ofercie na Asystenta działu Handlowego piszą, że są bardzo dobre warunki pod względem zarobków. Orientuje się ktoś w konkretniejszych danych? Może ktoś jest w stanie jakieś widełki podać. Poza tym czy można liczyć na jakieś premie?
Pani Doroto, oferta pracy na stanowisko Asystenta Handlowego nie jest już aktualna. W chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji na żadne stanowisko. Prosimy śledzić nasz profil na Pracuj.pl tam prezentujemy aktualne oferty pracy. Może też Pani przesłać swoją aplikację na adres: kadry@nawrot.pl
Rozumiem, że taka aplikacja będzie brana pod uwagę przy kolejnych rekrutacjach. Mimo wszystko przydałoby się poznać jakieś widełki płacowe na tym stanowisku, podadzą Państwo?
Jesteśmy zadowoleni z zakupu nowej Daci Sandero stepway. Auto do odbioru czekało zakryte z czerwoną kokardą na masce (miłe zaskoczenie).Mieliśmy okazję być obsługiwani przez Pana Jarosława Lemaniuka, który przeprowadził nas przez cały proces zakupu auta wraz z udostępnieniem jazdy próbnej. Profesjonalne wydanie samochodu.Polecam salon jak i obsługę.
Pani Paulino, dziękujemy, że zechcieli Państwo podzielić się opinią. Cieszymy się, że wybrali Państwo salon Dacia Nawrot i że zakup samochodu sprawił radość. Dziękujemy również za docenienie naszego pracownika. Życzymy samych wspanialszych momentów z Dacią. Pozostajemy do dyspozycji. Zachęcamy Państwa do zamieszczenia tej opinii na naszej wizytówce google, będzie ona cenna również dla innych klientów. Link do wizytówki: https://maps.google.com/maps?cid=8104096169675615387
Dzień dobry, 25.02,2023 kupiłam nowe auto z Salonu - Dacia Sandero Essential Stepway. Pan Szymon Grodzki profesjonalnie przeprowadził mnie przez całą procedurę jego zakupu. Jestem bardzo wdzięczna za miłą atmosferę jak również za dokładne ale to dokładne objaśnienia związane z eksploatacją samochodziku. Ponieważ jest to mój drugi zakup nowego samochodu w ty Salonie, zdecydowanie muszę przyznać, że Pan Szymon swoim zaangażowaniem i jeszcze raz wspomnę swoją profesją, pobił swojego poprzednika "Handlowca" - (nie pamiętam imienia i nazwiska - przepraszam za takie określenie). Jestem zdecydowana na dalszą współpracę z Panem Szymonem, ponieważ być może w tym roku jak będę serwisowała starą Dacię Duster będę musiała wymienić opony. Wówczas na pewno zwrócę się o pomoc. Szczerze polecam usługi w tym Salonie. A w szczególności - pytajcie się się Państwo o Pana Szymona Grodzkiego. Pozdrawiam serdecznie. Halina Wojciechowska.
serdecznie dziękujemy za tak pozytywną i szczegółową opinię, cieszymy się, że byliśmy pomocni, a nasz pracownik sprostał oczekiwaniom. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli zamieści Pani swoją opinię na naszej wizytówce google: https://maps.google.com/maps?cid=8104096169675615387
Byłem obsługiwany w salonie Nawrot w Dlugolece przez Pana Marcina Bednarskiego, bardzo miła i kompetentna obsługa tego Pana.pilecam gorąco.
Panie Kazimierzu, dziękujemy, że podzielił się Pan swoim pozytywnym doświadczeniem, będziemy wdzięczni jeśli zamieści Pan tę opinię na naszej wizytówce Google, tak aby inni klienci mogli dowiedzieć się o nas więcej. Podajemy link do wizytówki: https://maps.google.com/maps?cid=11349114202951282878
Witam, w dniu dzisiejszym zakupiliśmy auto z działu samochodów używanych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi i miłej atmosfery . Auto zostało dokładnie sprawdzone przez dział techniczny, udzielono nam szczegółowych informacji na temat stanu technicznego auta. Dodam tylko, że to już trzecie auto kupione w dziale aut używanych i jesteśmy mega zadowoleni. Naprawdę polecam dział sprzedaży aut używanych który w połączeniu z działem technicznym tworzy jedną całość . Jak dla mnie ocena 5+.
Super, że wszystkie Państwa oczekiwania zostały spełnione przez firmę Nawrot. Na pewno jako stali klienci jesteście w stanie rzetelnie ocenić usługi firmy. Dziękuję za dodanie opinii, na pewno będzie ona bardzo pomocna innym użytkownikom.
To co...? Wykasowało ci fragment komentarza, może nie był zbyt miły? A tak na serio, to chętnie bym poczytała o aktualnej sytuacji tam w firmie, ale jednak coś rzeczowego. W ogóle zatrudniają kogoś teraz?
Jestem zadowolony z usług firmy Dacia. Polecam innym osobom.
Dnia 25,08,2021 oddałem mojego IX20 do serwisu (na Gwarancji ) . Serwis stwierdził awarię katalizatora i pompy paliwa . Czas naprawy to co najmniej 3 miesiące bo części musza być sprowadzone z Korei. Auto ma 1 rok i 11 miesięcy i ma przejechane nieco ponad 14000 km . Gdy kupowałem auto to w rozmowie oczywiście na czas naprawy należy się Auto Zastępcze ale to tylko gadanie . Kupiłem nowe auto bo myślałem że będzie bez awarii a w razie awarii to dostanę auto zastępcze , bo często mam wyjazdy do lekarzy , teraz mam wizyty co tydzień i muszę pożyczać auto od córki a ona ma tez swoje obowiązki . Niestety się pomyliłem Auto Zastępcze to tylko gadanina , a może jest tyle awarii że trzeba mieć tyle zastępczych aut i ile jest sprzedanych nowych . Nigdy więcej nie kupię Hyundaia . Na koniec obsługa w serwisie zasługuje na ocenę 5 gwiazdek , ale brak części w Polsce to ocena na 0 gwiazdek. WCIĄŻ CZEKAM NA AUTO ZASTĘPCZE ale pewnie się nie doczekam .
W dniu dzisiejszym byłem na pierwszym serwisie mojego N-line obsługa w serwisie zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie szczególnie Pan Paweł!!!! Jestem mega zadowolony z obsługi i z wykonanych czynnościach przy mojej maszynce!!! Gorąco polecam i pozdrawiam!!!
Podpowiedzcie jak aktualnie firma radzi sobie w czasie pandemii?
W czasie pandemii koronawirusa firma NAWROT Sp. z o.o., dostosowała dotychczasową formę organizacji, stawiając przede wszystkim na bezpieczeństwo klientów i pracowników. Skróciliśmy czas pracy i liczbę osób obsługujących. Pracujemy obecnie w systemie jednozmianowym w godzinach 9-17. Dbamy jednak o to, aby każdy klient, który zgłosi się do naszego salonu/warsztatu/magazynu części, był obsłużony w szybki oraz profesjonalny sposób. Dostosowaliśmy etaty do obecnego zapotrzebowania, korzystając z opcji postoju lub obniżonego wymiaru czasu pracy. Pomimo trudnej sytuacji, w której wszyscy się znaleźliśmy, staramy się nie tracić nadziei, że przy wzajemnym wsparciu uda nam się przetrwać ten czas.
Szanowny Panie Adamie, Jeśli pojawiły się jakieś niedogodności związane z serwisem lub samym procesem zakupu samochodu w naszym salonie, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami, pod adresem: biuro@nawrot.pl Przeanalizujemy zdarzenie i na pewno postaramy się pomóc.
Mlody zespol serwisu który wywodzi się z Dacia i nie szanuje klientów. Na naprawę gwarancyjna umawiany bylem z kilka razy po czym jak przyszla czesc w okresie wakacyjnym to przekladany bylem jak (usunięte przez administratora) z kilka dni mimo ze miałem już zarezerwowany kamping. Mimo ze mam blisko domu juz tu nie zawitam
Szanowny Panie, Opisuje Pan zdarzenie teraz w drugiej połowie listopada, które miało miejsce w okresie wakacyjnym, jak sam Pan zaznacza. Bez podstawowych danych nie jesteśmy w stanie zweryfikować zdarzenia, a opinia odnosi się bardzo negatywnie do naszych pracowników i obsługi. W związku z tym chcemy mieć równe prawo do weryfikacji informacji i prosimy o kontakt mailowy celem wyjaśnienia zdarzenia, na adres: recepcjaserwisu@nawrot.pl
Usługa serwisowa jeszcze ok. ALE to co próbują zrobić później, to dramat. Taki (usunięte przez administratora) w papierach i obsłudze, że po ponad pół roku przypomniało się jakiejś nudzącej się biurwie, że gotówka w kasie im się nie zgodziła 11 lutego i w związku z tym mam zapłacić drugi raz za usługę... Rzekomo w Spółce Nawrot wszyscy pracownicy są nieomylni, zatrudniają więc chyba same roboty, czego oczywiście najszczerzej gratuluję. Szkoda tylko, że te roboty nie sprawdzają na bieżąco salda w kasie, gdyby robili to od razu, to jeszcze mielibyśmy chociaż szansę udowodnić swoją rację - można by sprawdzić monitoring, grafik pracowników i zwyczajnie zapytać pracowników, klienta, i zweryfikować wpłatę. No ale... oni wolą po 8 miesiącach wymagać od klienta, żeby znał i pamiętał nazwiska wszystkich w łańcuszku obsługi i zarzucać, że wyjechał autem z serwisu bez zapłaty, co było fizycznie nawet niemożliwe. Cóż.. przecież po takim czasie łatwiej nastraszyć i wyciągnąć kasę po raz drugi. Jak zawsze klient stratny, bo podadzą do sądu i zgłoszą w BIK za swoje błędy, a co! Dla mnie (usunięte przez administratora) i krętacze, zwykłe wyłudzenie w białych rękawiczkach.
Szanowna Pani Magdaleno, Przeanalizowaliśmy szczegółowo sytuację, biorąc pod uwagę formę kontaktu i korespondencji z Panią, a także po analizie wszystkich etapów zdarzenia oraz obowiązujących procedur, informujemy, że ze względu na niską kwotę przedmiotu sprawy tj. 90,77 zł, dochodzenie należności zostaje zaniechane.
Jeżeli można by było przyznać punkty, to od nas otrzymała by Pani (usunięte przez administratora) Od początku, a więc odpowiedzi na telefon aż po obsługę bezpośrednią czuje się klient satysfakcje.. Jest bardzo miłą osobą, odpowiada na każde zadane pytanie, cechuje ją profesjonalizm i wysoka kultura osobista. Poświęciła nam swój prywatny czas, a miernikiem naszego zadowolenia jest decyzja o zakupie nowego Tuscona, pojawiliśmy się po raz pierwszy w tym salonie, a samochodu szukamy już kilka tygodni. Mam nadzieję, że transakcja zakończy się równie sprawnie, a firmie gratuluję takich pracowników. Pozdrawiam