Nawrot Sp. z o.o.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię
baner wywiady

Opinie o Nawrot Sp. z o.o.

Krystyna i Grzegorz Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Od kilku dni Jesteśmy już szczęśliwymi posiadaczami Dustera którego kupiliśmy w salonie Dacia Długołęka Nawrot , na początku mieliśmy trochę obaw związanych z zakupem ponieważ jest to nasz pierwszy nowy samochód więc masa pytań co ? Jak ? Kiedy , na nasze szczęście trafiliśmy na Pana Pawła Szczegóra który rozwiał nasze wszelkie obawy poprowadził niemalże za rączkę (: zaproponował kilka wariantów finansowania , wariant auta i wyposażenie różne dodadki do auta co finalnie wyszło świetnie , na samo dzień dobry Pan Pawel zaproponował jazdę próbną , można tak długo pisać ale najlepiej przekonać się samemu. Polecam Serdecznie Pana Pawła Szczegóra z Dacia Ðługołęka Nawrot .

Nowy wpis

Pracodawca

@Krystyna i Grzegorz

Szanowni Państwo, bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Jest nam bardzo miło, że jesteście Państwo zadowoleni z obsługi w naszym salonie. serdecznie pozdrawiamy Zespół Nawrot

KAMIL
Inne

Bardzo serdecznie polecam ten salon samochodowy, bardzo dobry kontakt, profesjonalne podejście, na bieżąco przekazywane informacje o każdym kolejnym etapie przy zakupie auta. Wydanie auta bez poganiania, wszystko dokładnie wytłumaczone i zaprezentowane. Polecam.

Pracodawca

@KAMIL

Dziękujemy za pozytywny komentarz. Dokładamy wszelkich starań, aby poziom obsługi naszych Klientów, był na jak najwyższym poziomie. Cieszy nas, że robimy to w sposób, który Pana satysfakcjonuje. Zapraszamy ponownie do odwiedzenia nas. Zespół Nawrot Sp. z o.o.

Małgosia Nowy wpis
@Nawrot Sp. z o.o.

Czy w związku z tym osoby z obsługi to wyłącznie osoby z doświadczeniem? Czy bez doświadczenia też zatrudniacie? Pracownicy przechodzą jakieś szkolenia podnoszące kompetencje?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czym w Nawrot Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Wojtek
Inne

W dniu 27.04.23 dokonałem zakupu nowego auta w salonie ''Nawrot" w Długołęce.Jestem pod wrażeniem wyjątkowej kultury i profesjonalizmu z jakim zostałem obsłużony przez Pana Marcina Bednarskiego.To prawdziwa przyjemność być klientem salonu samochodowego, w którym zatrudnieni są tak rzetelni pracownicy jak Pan Marcin.Gratulacje i podziękowania,Wojciech Kwiatkowski.

Pracodawca

@Wojtek

Panie Wojciechu, ogromnie się cieszymy i dziękujemy w imieniu Marcina!

Czarna

Coś sugerujesz? Skoro narzekasz na brak krytycznych opinii, a sam masz coś do powiedzenia o firmie, to fajnie jakbyś napisał konkretnie. Nie wywiązują się z obietnic złożonych kandydatom czy coś w tym stylu?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym zaskoczyła Cię rozmowa kwalifikacyjna w Nawrot Sp. z o.o. na stanowisko Księgowa(y)/Kasjer? Daj znać innym kandydatom, co sądzisz o procesie rekrutacyjnym.
Ilona

Miło poczytać pochlebne opinie na temat sprzedawców w salonie. Czy atmosfera samej pracy w tym miejscu jest równie przyjemna? Pytanie do pracowników. Jakich kwalifikacji i doświadczenia oczekuje pracodawca od potencjalnych zainteresowanych pracą?

Hanna

Witam, przeglądając oferty pracy natknęłam się na ofertę specjalista ds. kontrolingu. W ogłoszeniu podają, że jest „praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia”. Wyjaśni ktoś, jak to w praktyce wygląda? Ile dni w biurze, ile w domu?

Pracodawca

@Hanna

Dzień Dobry, bardzo nam miło, że zainteresowała Panią nasza oferta. Model hybrydowego miejsca pracy łączy pracowników zdalnych z pracownikami zatrudnionymi na miejscu, przy czym na proponowanym stanowisku pracownik będzie miał elastyczność w wyborze miejsca i czasu pracy. Czas pracy w biurze może być przydzielany według dni, zespołów lub w zależności od potrzeb. Zapraszam do złożenia oferty poprzez portal aplikacyjny. Powodzenia! Elżbieta Bartocha Kierownik Działu Kadr i Płac

Maria
@Nawrot Sp. z o.o.

A czy macie jakieś stanowiska pracy wyłącznie w formie zdalnej? Jeżeli tak chętnie się dowiem jakie to stanowiska. Poza tym bardzo proszę o informacje czy firma zapewnia sprzęt do pracy z domu?

Pracodawca

@Maria

Pani Mario, aktualnie nie posiadamy żadnej oferty pracy w modelu wyłącznie pracy zdalnej. Jednakże w przypadku gdyby taka sytuacja się zdarzyła, owszem wówczas firma zapewnia sprzęt do pracy z domu. Elżbieta Bartocha Kierownik Działu Kadr i Płac

Ilona
Inne

Rewelacyjny salon, bardzo miła i pomocna obsługa. Szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy. Polecam!

Pracodawca

@Ilona

Dziękujemy, bardzo nam miło

Łukasz
Inne

Diagnostyka i obsługa na wysokim poziomie. Zabrakło informacji o przewidywanym czasie wykonania naprawy.

Pracodawca

@Łukasz

Dziękujemy za informację, poprawimy się

Dorota

W ofercie na Asystenta działu Handlowego piszą, że są bardzo dobre warunki pod względem zarobków. Orientuje się ktoś w konkretniejszych danych? Może ktoś jest w stanie jakieś widełki podać. Poza tym czy można liczyć na jakieś premie?

Pracodawca

@Dorota

Pani Doroto, oferta pracy na stanowisko Asystenta Handlowego nie jest już aktualna. W chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji na żadne stanowisko. Prosimy śledzić nasz profil na Pracuj.pl tam prezentujemy aktualne oferty pracy. Może też Pani przesłać swoją aplikację na adres: kadry@nawrot.pl

Maria
Kandydat
@Nawrot Sp. z o.o.

Rozumiem, że taka aplikacja będzie brana pod uwagę przy kolejnych rekrutacjach. Mimo wszystko przydałoby się poznać jakieś widełki płacowe na tym stanowisku, podadzą Państwo?

Paulina K-K
Inne

Jesteśmy zadowoleni z zakupu nowej Daci Sandero stepway. Auto do odbioru czekało zakryte z czerwoną kokardą na masce (miłe zaskoczenie).Mieliśmy okazję być obsługiwani przez Pana Jarosława Lemaniuka, który przeprowadził nas przez cały proces zakupu auta wraz z udostępnieniem jazdy próbnej. Profesjonalne wydanie samochodu.Polecam salon jak i obsługę.

Pracodawca

 Pytanie
@Paulina K-K

Pani Paulino, dziękujemy, że zechcieli Państwo podzielić się opinią. Cieszymy się, że wybrali Państwo salon Dacia Nawrot i że zakup samochodu sprawił radość. Dziękujemy również za docenienie naszego pracownika. Życzymy samych wspanialszych momentów z Dacią. Pozostajemy do dyspozycji. Zachęcamy Państwa do zamieszczenia tej opinii na naszej wizytówce google, będzie ona cenna również dla innych klientów. Link do wizytówki: https://maps.google.com/maps?cid=8104096169675615387

Podziękowanie
Inne

Dzień dobry, 25.02,2023 kupiłam nowe auto z Salonu - Dacia Sandero Essential Stepway. Pan Szymon Grodzki profesjonalnie przeprowadził mnie przez całą procedurę jego zakupu. Jestem bardzo wdzięczna za miłą atmosferę jak również za dokładne ale to dokładne objaśnienia związane z eksploatacją samochodziku. Ponieważ jest to mój drugi zakup nowego samochodu w ty Salonie, zdecydowanie muszę przyznać, że Pan Szymon swoim zaangażowaniem i jeszcze raz wspomnę swoją profesją, pobił swojego poprzednika "Handlowca" - (nie pamiętam imienia i nazwiska - przepraszam za takie określenie). Jestem zdecydowana na dalszą współpracę z Panem Szymonem, ponieważ być może w tym roku jak będę serwisowała starą Dacię Duster będę musiała wymienić opony. Wówczas na pewno zwrócę się o pomoc. Szczerze polecam usługi w tym Salonie. A w szczególności - pytajcie się się Państwo o Pana Szymona Grodzkiego. Pozdrawiam serdecznie. Halina Wojciechowska.

Pracodawca

 Pytanie
@Podziękowanie

serdecznie dziękujemy za tak pozytywną i szczegółową opinię, cieszymy się, że byliśmy pomocni, a nasz pracownik sprostał oczekiwaniom. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli zamieści Pani swoją opinię na naszej wizytówce google: https://maps.google.com/maps?cid=8104096169675615387

Kazimierz
Inne

Byłem obsługiwany w salonie Nawrot w Dlugolece przez Pana Marcina Bednarskiego, bardzo miła i kompetentna obsługa tego Pana.pilecam gorąco.

Pracodawca

 Pytanie
@Kazimierz

Panie Kazimierzu, dziękujemy, że podzielił się Pan swoim pozytywnym doświadczeniem, będziemy wdzięczni jeśli zamieści Pan tę opinię na naszej wizytówce Google, tak aby inni klienci mogli dowiedzieć się o nas więcej. Podajemy link do wizytówki: https://maps.google.com/maps?cid=11349114202951282878

Marcin
Inne

Witam, w dniu dzisiejszym zakupiliśmy auto z działu samochodów używanych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi i miłej atmosfery . Auto zostało dokładnie sprawdzone przez dział techniczny, udzielono nam szczegółowych informacji na temat stanu technicznego auta. Dodam tylko, że to już trzecie auto kupione w dziale aut używanych i jesteśmy mega zadowoleni. Naprawdę polecam dział sprzedaży aut używanych który w połączeniu z działem technicznym tworzy jedną całość . Jak dla mnie ocena 5+.

Ilona
@Marcin

Super, że wszystkie Państwa oczekiwania zostały spełnione przez firmę Nawrot. Na pewno jako stali klienci jesteście w stanie rzetelnie ocenić usługi firmy. Dziękuję za dodanie opinii, na pewno będzie ona bardzo pomocna innym użytkownikom.

Hanna

To co...? Wykasowało ci fragment komentarza, może nie był zbyt miły? A tak na serio, to chętnie bym poczytała o aktualnej sytuacji tam w firmie, ale jednak coś rzeczowego. W ogóle zatrudniają kogoś teraz?

Stanisław
Inne

Jestem zadowolony z usług firmy Dacia. Polecam innym osobom.

Bogdan Sz.
Inne

Dnia 25,08,2021 oddałem mojego IX20 do serwisu (na Gwarancji ) . Serwis stwierdził awarię katalizatora i pompy paliwa . Czas naprawy to co najmniej 3 miesiące bo części musza być sprowadzone z Korei. Auto ma 1 rok i 11 miesięcy i ma przejechane nieco ponad 14000 km . Gdy kupowałem auto to w rozmowie oczywiście na czas naprawy należy się Auto Zastępcze ale to tylko gadanie . Kupiłem nowe auto bo myślałem że będzie bez awarii a w razie awarii to dostanę auto zastępcze , bo często mam wyjazdy do lekarzy , teraz mam wizyty co tydzień i muszę pożyczać auto od córki a ona ma tez swoje obowiązki . Niestety się pomyliłem Auto Zastępcze to tylko gadanina , a może jest tyle awarii że trzeba mieć tyle zastępczych aut i ile jest sprzedanych nowych . Nigdy więcej nie kupię Hyundaia . Na koniec obsługa w serwisie zasługuje na ocenę 5 gwiazdek , ale brak części w Polsce to ocena na 0 gwiazdek. WCIĄŻ CZEKAM NA AUTO ZASTĘPCZE ale pewnie się nie doczekam .

Adam z TUCSON N-Line
Inne

W dniu dzisiejszym byłem na pierwszym serwisie mojego N-line obsługa w serwisie zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie szczególnie Pan Paweł!!!! Jestem mega zadowolony z obsługi i z wykonanych czynnościach przy mojej maszynce!!! Gorąco polecam i pozdrawiam!!!

Olga

Podpowiedzcie jak aktualnie firma radzi sobie w czasie pandemii?

Pracodawca

@Olga

W czasie pandemii koronawirusa firma NAWROT Sp. z o.o., dostosowała dotychczasową formę organizacji, stawiając przede wszystkim na bezpieczeństwo klientów i pracowników. Skróciliśmy czas pracy i liczbę osób obsługujących. Pracujemy obecnie w systemie jednozmianowym w godzinach 9-17. Dbamy jednak o to, aby każdy klient, który zgłosi się do naszego salonu/warsztatu/magazynu części, był obsłużony w szybki oraz profesjonalny sposób. Dostosowaliśmy etaty do obecnego zapotrzebowania, korzystając z opcji postoju lub obniżonego wymiaru czasu pracy. Pomimo trudnej sytuacji, w której wszyscy się znaleźliśmy, staramy się nie tracić nadziei, że przy wzajemnym wsparciu uda nam się przetrwać ten czas.

Pracodawca

Szanowny Panie Adamie, Jeśli pojawiły się jakieś niedogodności związane z serwisem lub samym procesem zakupu samochodu w naszym salonie, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami, pod adresem: biuro@nawrot.pl Przeanalizujemy zdarzenie i na pewno postaramy się pomóc.

Wpr
Inne

Mlody zespol serwisu który wywodzi się z Dacia i nie szanuje klientów. Na naprawę gwarancyjna umawiany bylem z kilka razy po czym jak przyszla czesc w okresie wakacyjnym to przekladany bylem jak (usunięte przez administratora) z kilka dni mimo ze miałem już zarezerwowany kamping. Mimo ze mam blisko domu juz tu nie zawitam

Pracodawca

@Wpr

Szanowny Panie, Opisuje Pan zdarzenie teraz w drugiej połowie listopada, które miało miejsce w okresie wakacyjnym, jak sam Pan zaznacza. Bez podstawowych danych nie jesteśmy w stanie zweryfikować zdarzenia, a opinia odnosi się bardzo negatywnie do naszych pracowników i obsługi. W związku z tym chcemy mieć równe prawo do weryfikacji informacji i prosimy o kontakt mailowy celem wyjaśnienia zdarzenia, na adres: recepcjaserwisu@nawrot.pl

anonim
Inne

Usługa serwisowa jeszcze ok. ALE to co próbują zrobić później, to dramat. Taki (usunięte przez administratora) w papierach i obsłudze, że po ponad pół roku przypomniało się jakiejś nudzącej się biurwie, że gotówka w kasie im się nie zgodziła 11 lutego i w związku z tym mam zapłacić drugi raz za usługę... Rzekomo w Spółce Nawrot wszyscy pracownicy są nieomylni, zatrudniają więc chyba same roboty, czego oczywiście najszczerzej gratuluję. Szkoda tylko, że te roboty nie sprawdzają na bieżąco salda w kasie, gdyby robili to od razu, to jeszcze mielibyśmy chociaż szansę udowodnić swoją rację - można by sprawdzić monitoring, grafik pracowników i zwyczajnie zapytać pracowników, klienta, i zweryfikować wpłatę. No ale... oni wolą po 8 miesiącach wymagać od klienta, żeby znał i pamiętał nazwiska wszystkich w łańcuszku obsługi i zarzucać, że wyjechał autem z serwisu bez zapłaty, co było fizycznie nawet niemożliwe. Cóż.. przecież po takim czasie łatwiej nastraszyć i wyciągnąć kasę po raz drugi. Jak zawsze klient stratny, bo podadzą do sądu i zgłoszą w BIK za swoje błędy, a co! Dla mnie (usunięte przez administratora) i krętacze, zwykłe wyłudzenie w białych rękawiczkach.

Pracodawca

@anonim

Szanowna Pani Magdaleno, Przeanalizowaliśmy szczegółowo sytuację, biorąc pod uwagę formę kontaktu i korespondencji z Panią, a także po analizie wszystkich etapów zdarzenia oraz obowiązujących procedur, informujemy, że ze względu na niską kwotę przedmiotu sprawy tj. 90,77 zł, dochodzenie należności zostaje zaniechane.

Alicja i Adam

Jeżeli można by było przyznać punkty, to od nas otrzymała by Pani (usunięte przez administratora) Od początku, a więc odpowiedzi na telefon aż po obsługę bezpośrednią czuje się klient satysfakcje.. Jest bardzo miłą osobą, odpowiada na każde zadane pytanie, cechuje ją profesjonalizm i wysoka kultura osobista. Poświęciła nam swój prywatny czas, a miernikiem naszego zadowolenia jest decyzja o zakupie nowego Tuscona, pojawiliśmy się po raz pierwszy w tym salonie, a samochodu szukamy już kilka tygodni. Mam nadzieję, że transakcja zakończy się równie sprawnie, a firmie gratuluję takich pracowników. Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o Nawrot Sp. z o.o. - Długołęka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Nawrot Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii