Opinie o Nawrot Sp. z o.o.
Witam, w dniu dzisiejszym zakupiliśmy auto z działu samochodów używanych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi i miłej atmosfery . Auto zostało dokładnie sprawdzone przez dział techniczny, udzielono nam szczegółowych informacji na temat stanu technicznego auta. Dodam tylko, że to już trzecie auto kupione w dziale aut używanych i jesteśmy mega zadowoleni. Naprawdę polecam dział sprzedaży aut używanych który w połączeniu z działem technicznym tworzy jedną całość . Jak dla mnie ocena 5+.
Super, że wszystkie Państwa oczekiwania zostały spełnione przez firmę Nawrot. Na pewno jako stali klienci jesteście w stanie rzetelnie ocenić usługi firmy. Dziękuję za dodanie opinii, na pewno będzie ona bardzo pomocna innym użytkownikom.
To co...? Wykasowało ci fragment komentarza, może nie był zbyt miły? A tak na serio, to chętnie bym poczytała o aktualnej sytuacji tam w firmie, ale jednak coś rzeczowego. W ogóle zatrudniają kogoś teraz?
Jestem zadowolony z usług firmy Dacia. Polecam innym osobom.
W dniu dzisiejszym byłem na pierwszym serwisie mojego N-line obsługa w serwisie zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie szczególnie Pan Paweł!!!! Jestem mega zadowolony z obsługi i z wykonanych czynnościach przy mojej maszynce!!! Gorąco polecam i pozdrawiam!!!
Podpowiedzcie jak aktualnie firma radzi sobie w czasie pandemii?
W czasie pandemii koronawirusa firma NAWROT Sp. z o.o., dostosowała dotychczasową formę organizacji, stawiając przede wszystkim na bezpieczeństwo klientów i pracowników. Skróciliśmy czas pracy i liczbę osób obsługujących. Pracujemy obecnie w systemie jednozmianowym w godzinach 9-17. Dbamy jednak o to, aby każdy klient, który zgłosi się do naszego salonu/warsztatu/magazynu części, był obsłużony w szybki oraz profesjonalny sposób. Dostosowaliśmy etaty do obecnego zapotrzebowania, korzystając z opcji postoju lub obniżonego wymiaru czasu pracy. Pomimo trudnej sytuacji, w której wszyscy się znaleźliśmy, staramy się nie tracić nadziei, że przy wzajemnym wsparciu uda nam się przetrwać ten czas.
Szanowny Panie Adamie, Jeśli pojawiły się jakieś niedogodności związane z serwisem lub samym procesem zakupu samochodu w naszym salonie, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami, pod adresem: biuro@nawrot.pl Przeanalizujemy zdarzenie i na pewno postaramy się pomóc.
Mlody zespol serwisu który wywodzi się z Dacia i nie szanuje klientów. Na naprawę gwarancyjna umawiany bylem z kilka razy po czym jak przyszla czesc w okresie wakacyjnym to przekladany bylem jak (usunięte przez administratora) z kilka dni mimo ze miałem już zarezerwowany kamping. Mimo ze mam blisko domu juz tu nie zawitam
Szanowny Panie, Opisuje Pan zdarzenie teraz w drugiej połowie listopada, które miało miejsce w okresie wakacyjnym, jak sam Pan zaznacza. Bez podstawowych danych nie jesteśmy w stanie zweryfikować zdarzenia, a opinia odnosi się bardzo negatywnie do naszych pracowników i obsługi. W związku z tym chcemy mieć równe prawo do weryfikacji informacji i prosimy o kontakt mailowy celem wyjaśnienia zdarzenia, na adres: recepcjaserwisu@nawrot.pl
Usługa serwisowa jeszcze ok. ALE to co próbują zrobić później, to dramat. Taki (usunięte przez administratora) w papierach i obsłudze, że po ponad pół roku przypomniało się jakiejś nudzącej się biurwie, że gotówka w kasie im się nie zgodziła 11 lutego i w związku z tym mam zapłacić drugi raz za usługę... Rzekomo w Spółce Nawrot wszyscy pracownicy są nieomylni, zatrudniają więc chyba same roboty, czego oczywiście najszczerzej gratuluję. Szkoda tylko, że te roboty nie sprawdzają na bieżąco salda w kasie, gdyby robili to od razu, to jeszcze mielibyśmy chociaż szansę udowodnić swoją rację - można by sprawdzić monitoring, grafik pracowników i zwyczajnie zapytać pracowników, klienta, i zweryfikować wpłatę. No ale... oni wolą po 8 miesiącach wymagać od klienta, żeby znał i pamiętał nazwiska wszystkich w łańcuszku obsługi i zarzucać, że wyjechał autem z serwisu bez zapłaty, co było fizycznie nawet niemożliwe. Cóż.. przecież po takim czasie łatwiej nastraszyć i wyciągnąć kasę po raz drugi. Jak zawsze klient stratny, bo podadzą do sądu i zgłoszą w BIK za swoje błędy, a co! Dla mnie (usunięte przez administratora) i krętacze, zwykłe wyłudzenie w białych rękawiczkach.
Szanowna Pani Magdaleno, Przeanalizowaliśmy szczegółowo sytuację, biorąc pod uwagę formę kontaktu i korespondencji z Panią, a także po analizie wszystkich etapów zdarzenia oraz obowiązujących procedur, informujemy, że ze względu na niską kwotę przedmiotu sprawy tj. 90,77 zł, dochodzenie należności zostaje zaniechane.
Jeżeli można by było przyznać punkty, to od nas otrzymała by Pani (usunięte przez administratora) Od początku, a więc odpowiedzi na telefon aż po obsługę bezpośrednią czuje się klient satysfakcje.. Jest bardzo miłą osobą, odpowiada na każde zadane pytanie, cechuje ją profesjonalizm i wysoka kultura osobista. Poświęciła nam swój prywatny czas, a miernikiem naszego zadowolenia jest decyzja o zakupie nowego Tuscona, pojawiliśmy się po raz pierwszy w tym salonie, a samochodu szukamy już kilka tygodni. Mam nadzieję, że transakcja zakończy się równie sprawnie, a firmie gratuluję takich pracowników. Pozdrawiam
Dzień dobry Dziś mieliśmy pierwszy kontakt z tą firmą, planujemy zakup samochodu więc mamy kontakty z innymi salonami. Przyznam, że bardzo pozytywne wrażenie zrobiła na mnie już podczas rozmowy telefonicznej Pani Patrycja Pietruńko, myślę, że jest to osoba odpowiednia na to stanowisko,kompetentna, bardzo zorientowana na klienta, szybko oddzwoniła z ofertą. Tak zachęciła nas,że dojechaliśmy dziś do salonu i mimo,że mamy salony bliżej naszego miejsca zamieszkania pojechaliśmy do Długołęki, bo lubimy być profesjonalnie obsłużeni. Pani Patrycja czekała na nas i samochody,którymi byliśmy zainteresowania. Nie szczędziła swojego czasu i chętnie odpowiadała na nasze pytania. Przedstawiła też ofertę na inne samochody. Jesteśmy bardzo zadowoleni, a dowód naszego zadowolenia jest decyzja o zakupie nowego Tucsona .Polecam ten salon, bo mam wrażenie,że pracują tam fajni młodzi ludzie.
Czy można liczyć w Nawrot Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Prywatna opieka medyczna to jeden z wielu dostępnych benefitów pozapłacowych, który oferujemy naszym Pracownikom. Dla zapewnienia zatrudnionym, najlepszej obsługi medycznej wybraliśmy ofertę firmy LUX MED, która naszym zdaniem świadczy usługi w sposób najbardziej profesjonalny. Koszt abonamentu w całości pokrywany jest przez NAWROT Sp. z o.o. .
Witam, pracowałem w tej firmie wiele lat. Nie mogę napisać złego zdania. Było na prawdę okej. Prezes firmy to obcokrajowiec ale jest świetnym człowiekiem. Wspominam go miło. Dyrektor techniczny to profesjonalistą, Dyrektor sprzedaży to kobieta które całe życie pracuje dla tej firmy z poswiecenia. To tez świadczy dobrze o pracodawcy. Ludzie raczej nie rotują ale wiadomo jak jest czasami szukamy zmian i nie musi to wynikać ze złej atmosfery w firmie. Po długich okresie jaki tam pracowałem mogę to miejsce nowym i ambitnym pracownikom polecić. Większość komentarzy to bzdury które ludzie wyrzucają przez swoje niepowodzenia. Przelewanie agresji za pomocą klawiatury, tak nie można bo jest to krzywdzące dla tej firmy i osób tam pracujących. Wspominam miło, jeżeli macie taka możliwość to polecam. Pozdrawiam wszystkich pracowników i dziękuje za wszystko. Wesołych świat !!!!
Pani Dyrektor poświęca sie dla firmy....hmmm. Ciekawe dlaczego w dziale handlowym zostaly 2 osoby z doświadczeniem skoro ta firma jest taka super...
Różne mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy. Niekoniecznie musi to być wina samej Pani Dyrektor. Ale oczywiście masz prawo do takiego zdania. Ja natomiast nie ukrywam, iż chętnie poznałabym jakieś konkrety na temat ogólnych warunków pracy wNawrot. Firma oferuje Wam jakieś benefity?
Czy ty przypadkiem nie szukasz już pracy po 3 miesiącach u nowego pracodawcy ? Z tego co się mówi w Nawrot to zamknąłeś za sobą drzwi na zawsze więc po co piszesz takie bajeczki ?
Ale beznadziejne zagrania ze strony serwisu. Najpierw mówią że wycieraczki kosztują 80 zł a na fakturze jest 180 zł. Potem widzę że dopisane są wycieraczki tylne do rachunku a jak sie upominam to się okazuje że w zasadzie to możemy wymazać je z faktury. Dodatkowo przegląd w cenie jak w salonie mercedesa. Uważam że, jak tak dalej droga obsługo będziecie działać to trzeba będzie szukać klientów ale spoza miasta i okolic, bo negatywny rozgłos o Was szybko się rozejdzie.
Ty (usunięte przez administratora) ten serwis jest dla pracowników A nie fusów którzy nie potrafią czytać cen ! Co za pała.
Czy kość niezgody nadal pracuje w tej firmie?
Ciekawe kto jeszcze odejdzie do końca tego roku...na 100% min 2 osoby. W końcu ludzie idą po rozum do głowy. A świta niech zostanie i zgasł światło
Obsługa w samochodach używanych super dlatego biorę auto.
Cieszę się, że pozytywnie oceniasz obsługę w firmie Nawrot. Mógłbyś napisać, jak to się stało, że w ogóle trafiłeś na tę firmę? Ciekawi mnie, czy było to z polecenia, czy może po prostu znalazłeś ogłoszenie sprzedaży samochodu, który Ci się spodobał.
Najlepszy pracodawca Wrocław i okolice !
Twoja opinia jest bardzo entuzjastyczna. Mógłbyś przytoczyć przykłady z czego konkretnie jesteś zadowolony? Napisz więcej o wysokości wynagrodzenia i dodatkowych benefitach.
Jest naprawdę spoko. Pracuję od kilku miesięcy i nie mogę złego słowa powiedzieć. Atmosfera super, wynagrodzenie również. Polecam.
Świetnie, że jesteś zadowolony ze swojej pracy. Piszesz o atmosferze i wynagrodzeniu zachwalając te kwestie, możesz mi powiedzieć czy oprócz podstawy można liczyć na jakieś premie? Jeśli tak, to jakie warunki trzeba spełnić? Czy osoba bez doświadczenia może liczyć na jakieś kursy lub szkolenia pomagające na samym początku? Napisz koniecznie jeśli wiesz coś na ten temat.
Pełen profesjonalizm przy bardzo miłej i luźnej atmosferze w pracy. Tak tu się pracuje na co dzień :)
Jestem pracownikiem tej firmy i mogę powiedzieć dużo dobrego o niej. Nie zmienię pracodawcy, bo wreszcie czuję się doceniony. Każdy pracownik, a jest ich wielu, jest traktowany z należytym szacunkiem i prawie każdego Zarząd zna. Nie jest się anonimowym Kowalskim. Wypłaty są terminowe. Oczywiście malkontenci będą zawsze wypisywać, że "mało", ale na pozycję trzeba sobie zasłużyć. Polecam pracę w tej firmie, jeśli pracy się nie boicie. Będziecie zadowoleni jak ja
W oponie jest góś panie kaszanaka
Ale bzdura. Środowisko motoryzacyjne jest szczelnie zamkniętym obszarem . Wszyscy się znają i mają prawo na wyrażenie opinii na temat swoich byłych pracodawców... Grono "byłych" stałe się powiększa ale oczywiście odnosząc się ostatniego wpisu to czysty przypadek. Pięknie napisane i zredagowane przez kadrę kierowniczą ale nie oto chodzi na tym portalu. Powodzenia....
Dokładnie wszystko napisane przez kadrę kierowniczą nie ma w tym za grosz prawdy. Zero jakikolwiek szkoleń dla młodszych pracowników narzędzia z prlu typu zrób to sam patrzą by oszukać pracownika,zabierają premię wynagrodzeniowe za byle co kierownik (usunięte przez administratora) i prostak mowa o dziale blacharskim